Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:44:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 877 878 879 880 881 882 883 [884] 885 886 887 888 889 890 891 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14624475 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #44150 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 12:12:44 »

Sziasztok!

Eltűnt az erő a gépből, nem úgy gyorsul mint azelőtt. Mintha a turbó nem kapcsolna be, nem is hallom a hangját. Nem füstöl, hibakód nincsen. Valakinek hasonló problémája, vagy ötlete?
Megvan a gond!

EGR alatti turbócső repedt hosszában. Füst sincs, hibakód sincs és erő sincs.

Bontott csövet vagy újat vegyek?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44151 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 12:18:46 »

Megvan a gond!

EGR alatti turbócső repedt hosszában. Füst sincs, hibakód sincs és erő sincs.

Bontott csövet vagy újat vegyek?
alin 3-5 e ft egy új szilikonos.Amíg megjön ragaszd be átmenetileg szövetes ragasztó szalaggal.

https://www.google.hu/search?q=sz%C3%B6vet+er%C5%91s%C3%ADt%C3%A9s%C5%B1+ragaszt%C3%B3szalag&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjb67Td3p3ZAhVB2aQKHUQ-CbMQsAQINQ&biw=1366&bih=618
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #44152 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 12:25:20 »

Kösz!

Ez jó: https://www.ebay.com/itm/Silicone-Car-Intercooler-EGR-Hose-Turbo-Pipe-1222831-For-Ford-Mondeo-MK3-B2H8/141953285575?hash=item210d133dc7:g:bykAAOSwAvJXBprO&vxp=mtr ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44153 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 12:28:43 »

igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #44154 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 12:40:59 »

igen.

Szuper. Meg is rendeltem, most megyek és beragasztom.

Kösz a segítséget!
Naplózva
Joe83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #44155 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 13:22:16 »

Üdv mindenkinek!
Lenne egy kérdésem
Ujra kódoltak az injektorjaimat a vezérlőben és jo az ha nem lehet kiolvasni a kódokat a vezérlöböl?Mind a 4 hengernél csak 0 karakterek olvashatóak.Ujra tanítás elött is csak 0 voltak mind a 4 hengernél.2002 131le tdci mondeorol van szó.Jó ez igy vagy valami nem o.k hogy nem olvashatoak a kodok
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44156 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 14:40:07 »

igen.

Esetleg a csörgés lehet a kettőstömegűtől vagy a szerkezettől vagy a váltó hibájától?
Mert a kettőstömegű ad érdekes hangokat indításnál és leállításnál is, meg váltás közben is van hogy csattanik, meg váltani is elég nehéz néha. Nyelestengely csapágy is szól néha ha nagyon hideg van.
Márciusban lesz minden cserélve.

Esetleg ezektől lehet csörgő hang? Vagy mindenképpen befecskendezés? Diagnosztikai adatok minden jó amúgy.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44157 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 15:44:44 »

Azt láttam hogy van aminek magasabb. De csúcs és kapcsolószelep is cserélve, meg a gép miért fogadta el?

Garanciás a felújítás, de ők azt mondják jó minden
Amúgy semmi gond CSAK a hangja, de az zavar nagyon
az is lehet, hogy a zöld pipa nem azt jelenti, hogy az érték jó,csak annyit, hogy a feladat végrehajtva.
Én a TIS-ben olvastam a maximális résolajat.Az pedig 17ml/perc.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44158 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 15:49:00 »

Esetleg a csörgés lehet a kettőstömegűtől vagy a szerkezettől vagy a váltó hibájától?
Mert a kettőstömegű ad érdekes hangokat indításnál és leállításnál is, meg váltás közben is van hogy csattanik, meg váltani is elég nehéz néha. Nyelestengely csapágy is szól néha ha nagyon hideg van.
Márciusban lesz minden cserélve.

Esetleg ezektől lehet csörgő hang? Vagy mindenképpen befecskendezés? Diagnosztikai adatok minden jó amúgy.
a nyelestengelycsapágy inkább sistereg,nem csörög.De a lendkerék is inkább csilingel,de talán kevésbé menet közben.Inkább leállításkor.
A váltó meg inkább akadni szokott,ha elkoptak a szinkrongyűrűk.Más kevésbé kopik benne,vagy inkább törik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44159 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 15:51:44 »

Üdv mindenkinek!
Lenne egy kérdésem
Ujra kódoltak az injektorjaimat a vezérlőben és jo az ha nem lehet kiolvasni a kódokat a vezérlöböl?Mind a 4 hengernél csak 0 karakterek olvashatóak.Ujra tanítás elött is csak 0 voltak mind a 4 hengernél.2002 131le tdci mondeorol van szó.Jó ez igy vagy valami nem o.k hogy nem olvashatoak a kodok
korai tdci-d van.  az injektorokat a bal első kerékjárati ívben lévő ICU vezérli.Azt valóban nem lehet olvasni csak írni.
Arra kell figyelni, hogy a valós kódok legyenek beírva,ami a csúcsok nyakán, vagy a vez.szíj.deklin lévő matricán van.(ah még megvan).Illetve ha felújított és adtak hozzá,akkor értelemszerű.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #44160 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 16:03:44 »

Szuper. Meg is rendeltem, most megyek és beragasztom.

Kösz a segítséget!

A ragasztás megtörtént, próba is. Olyan mint rég.

Képek: https://imgur.com/a/hABSD
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44161 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 16:15:58 »

a nyelestengelycsapágy inkább sistereg,nem csörög.De a lendkerék is inkább csilingel,de talán kevésbé menet közben.Inkább leállításkor.
A váltó meg inkább akadni szokott,ha elkoptak a szinkrongyűrűk.Más kevésbé kopik benne,vagy inkább törik.

Akkor megpróbálok beszélni velük.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44162 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 16:37:26 »

Akkor megpróbálok beszélni velük.
Nincs 2004es TIS-ed?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44163 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 16:40:18 »

Nincs 2004es TIS-ed?

Nincs sajna.

Az furcsa nekem hogy hidegen viszont semmi csörgés. Nagyon szépen jár hidegen.
És melegen se kopog, nem kerepel, hanem olyan finoman csörög Cheesy
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44164 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 17:28:42 »

Tavaly márciusban volt cserélve az olaj termosztát a kocsiban!
Gyárit kapott! Viszont nem megy fel középre a hőfok mutatóm!
Újabb csere vagy lehet más is?
Most mentem vele 80km-t autóúton kicsit feljebb ment majd vissza a középső rész bal oldali széléhez!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #44165 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 17:47:05 »

Sziasztok,

a véleményetekre lennék kíváncsi. Adott a 96KW-os TDCI gépem, amelyben 333ezer km leledzik, és elvileg 140-él volt egy porlasztó felújítás. Azóta ez nem volt piszkálva. 2 éve és 50 ezer km óta van nálam. Cserélve lett a kettőstömegű, teljes kuplung szerkezet, váltó, szabadonfutósítva lett a generátor, persze kapott új görgőket, szíjakat. Rengeteg apróság még cserélve lett, és a szokásos kopóalkatrészek is természetesen.
Viszont szép lassan kezd megjönni az üzemanyagrendszer ördöge. Párszor már írtam ezzel kapcsolatban ide is, és vittem el szervizbe is, ahol szerintem csak tippelgettek, mert diag nélkül is szakvéleményt alkottak: résolaj. A tünetek, hogy meleg motornál nehezen indul. Hideg motornál semmi baj. Minél melegebb annál kevésbé akar indulni. Az önindító csak forog, de semmi. Ekkora ha hirtelen a kulccsal újra ráindítok, akkor megindul. Pl ha pár km-en belül városban többször megállok, és újraindítom, akkor még elkeserítőbben küzd, hogy elinduljon. Ugyanez a helyzet mondjuk 30 km méter autópálya után. Várok 1 órát, kihűl, és pöccre indul.
Egyébként nem rángat, nem gyenge, tehát a menettulajdonságaival nincs baj. Találtam egy srácot, ugyanezzel a problémával. Ő egy évig így járt vele, és 1 liter vizet locsolt a porlasztók környékére, ha nem akart indulni a vas. Az segített, majd felújíttatta az ü.a. rendszert, és megoldódott a baj. Az egészben számomra csak az a gond, hogy nem gondolom, hogy a locsolás jót tesz. A másik pedig, hogy nekem semmit az égadta egy világon nem segít. Ugyanúgy nem indul. De mindent összevetve a mesteremberek az ü.a. rendszer felújításában látják a megoldást, ami 400 ezer magyar pénznél indul. Belátom, hogy senki sem távgyógyító, nem fogtok tudni diagot csinálni nekem a neten keresztül, és a szervízben sem csak hülyék dolgoznak. Minden porcikámmal próbálom keresni az esélyt, hogy ne ü.a. rendszer baj legyen. DE, ha erre kerül a sor, akkor szerintetek eme hosszú ömlengés elején megírt tulajdonsággal bíró gépsárkány esetében megéri e ennyi pénzt kiadni rá, kiemelt tekintettel a nem elhanyagolható 333 ezer km-re.
Felsö holtpont jeladó?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44166 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 17:56:32 »

Tavaly márciusban volt cserélve az olaj termosztát a kocsiban!
Gyárit kapott! Viszont nem megy fel középre a hőfok mutatóm!
Újabb csere vagy lehet más is?
Most mentem vele 80km-t autóúton kicsit feljebb ment majd vissza a középső rész bal oldali széléhez!
http://mondeo.hu/index.php?topic=22368.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Joe83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #44167 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 18:02:14 »

korai tdci-d van.  az injektorokat a bal első kerékjárati ívben lévő ICU vezérli.Azt valóban nem lehet olvasni csak írni.
Arra kell figyelni, hogy a valós kódok legyenek beírva,ami a csúcsok nyakán, vagy a vez.szíj.deklin lévő matricán van.(ah még megvan).Illetve ha felújított és adtak hozzá,akkor értelemszerű.


Rendben köszi szépen a választ
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44168 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 18:09:17 »


Köszi! Ezt oévastam de akkor nagy valószínűséggel ez lesz megint a baj?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44169 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 18:21:50 »

Köszi! Ezt oévastam de akkor nagy valószínűséggel ez lesz megint a baj?
a főköri is lehet rossz.ellenőrizd le.Hidegen beindítod,belépsz a teszt üzemmódba.majd 50 foknál tapogasd meg a hűtő felé menő csövet.Ha teljes keresztmetszetben meleg,akkor a termó nyitva van,tehát rossz.
Ha azzal rendben van a dolog,akkor csak az olajköri lesz a baj.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44170 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 18:22:11 »

Tavaly márciusban volt cserélve az olaj termosztát a kocsiban!
Gyárit kapott! Viszont nem megy fel középre a hőfok mutatóm!
Újabb csere vagy lehet más is?
Most mentem vele 80km-t autóúton kicsit feljebb ment majd vissza a középső rész bal oldali széléhez!
Van leírás a itt fórumon a termosztát tuningolásra lehet érdemesebb megcsináltatni mint megint újat venni.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Zola 32
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #44171 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 18:29:42 »

Van leírás a itt fórumon a termosztát tuningolásra lehet érdemesebb megcsináltatni mint megint újat venni.


Szia
 igen érdemes haveromnak pont a 7 en csináltuk meg
 mind a 2 a leírtak szerint és tényleg jobb a fűtés is meg a mutató is közép állásba van azóta!!!
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44172 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 19:32:00 »

Van leírás a itt fórumon a termosztát tuningolásra lehet érdemesebb megcsináltatni mint megint újat venni.

Megtaláltam a leírást de honnan szerezzek ilyen tuning alkatrész a termóhoz?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44173 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 19:36:34 »

a főköri is lehet rossz.ellenőrizd le.Hidegen beindítod,belépsz a teszt üzemmódba.majd 50 foknál tapogasd meg a hűtő felé menő csövet.Ha teljes keresztmetszetben meleg,akkor a termó nyitva van,tehát rossz.
Ha azzal rendben van a dolog,akkor csak az olajköri lesz a baj.

Köszi, megnézem azt a termót is!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44174 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 19:39:23 »

Megvan a gond!

EGR alatti turbócső repedt hosszában. Füst sincs, hibakód sincs és erő sincs.

Bontott csövet vagy újat vegyek?

Az új is megadja magát idővel. Szilikon csövet vegyél, kici kínai óccón megszámítja Aliexpress-en.

Addig meg bandázsold meg egy réteg szigszalaggal, hogy a levegő ne jöhessen ki belőle, utána meg ragasztós szövetszalaggal (ha nagyon nincs, akkor Leukoplaszttal), ami tart, hogy kibírja, amíg megjön Kínából a cucc.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44175 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 19:40:08 »


Ránézésre ez az.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44176 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 19:40:51 »

Üdv mindenkinek!
Lenne egy kérdésem
Ujra kódoltak az injektorjaimat a vezérlőben és jo az ha nem lehet kiolvasni a kódokat a vezérlöböl?Mind a 4 hengernél csak 0 karakterek olvashatóak.Ujra tanítás elött is csak 0 voltak mind a 4 hengernél.2002 131le tdci mondeorol van szó.Jó ez igy vagy valami nem o.k hogy nem olvashatoak a kodok

Ha FL előtti az autód, akkor csak írni lehet a kódokat, kiolvasni nem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44177 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 19:42:10 »

A ragasztás megtörtént, próba is. Olyan mint rég.

Képek: https://imgur.com/a/hABSD


Alapos ember...  worship worship worship worship worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44178 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 19:43:05 »

a főköri is lehet rossz.ellenőrizd le.Hidegen beindítod,belépsz a teszt üzemmódba.majd 50 foknál tapogasd meg a hűtő felé menő csövet.Ha teljes keresztmetszetben meleg,akkor a termó nyitva van,tehát rossz.
Ha azzal rendben van a dolog,akkor csak az olajköri lesz a baj.

Melyik csövet kell ilyenkor tapizni? Küldj egy képet róla, PLS!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44179 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 19:51:29 »

Melyik csövet kell ilyenkor tapizni? Küldj egy képet róla, PLS!

AndyA

Általában a felső a bemenő az alsó meg a kimenő!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zola 32
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #44180 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 20:07:36 »

Megtaláltam a leírást de honnan szerezzek ilyen tuning alkatrész a termóhoz?

Az is le van írva alátétet én az unixba tudtam venni
de mi a központosítót  csináltattuk meg a raj alapján esztergályossal
Naplózva
Zola 32
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #44181 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 20:59:05 »

Melyik csövet kell ilyenkor tapizni? Küldj egy képet róla, PLS!

AndyA

igen a főkörit is ki kell cserélni a 92 re akkor fog csak középre beállni legalább is nekünk úgy lett jó!!
ha csak az olajkörit akkor a fűtésed fog javulni!!

Haveré 2002 2.0tdci Mondeo tesztmódba mértük!!

alapjáratba vissza alva  74-76 fokig

menet közbe terheléssel 160-180km/h 92-95 fokot  mértünk maximum

normál tempónál pedig 80-82 stabilizálódott!

de még csak tényleg pár napja csináltuk meg reméljük így is marad
Nyáron azért kíváncsi leszek még rá ha lesz megint 38-40 fokok

A fűtést maximális fokozatra kapcsolva a mutató középállásba volt
És ami tényleg a legfontosabb egyik termosztáton se tudjál átfújni
amúgy szerintem is érdemes megcsinálni aki ezekkel a problémákkal küzd régóta, mind a barátom is neki nagyon tetszett biztos a fogyasztás is fog csökkenni
de azt is meg írom majd nektek!!

Üdv: Zola
 
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.11 vasárnap, 21:13:01 írta Zola 32 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44182 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 21:21:19 »

Melyik csövet kell ilyenkor tapizni? Küldj egy képet róla, PLS!

AndyA
necsigázz már Endy.Amelyik a főköri termosztáttól jön az akku mellett a hűtőbe.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
okros1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #44183 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 22:14:40 »

Felsö holtpont jeladó?


Jó lenne, ha az lenne. De elvileg azt nem csak cserével tudom kideríteni? Egy próbát megérhet.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend 2004 B5Y, 130 hp, startdust silver
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #44184 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 05:00:20 »

Alapos ember...  worship worship worship worship worship

AndyA

Ha már lúd, akkor legyen kövér.  wave
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44185 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 08:00:35 »

igen a főkörit is ki kell cserélni a 92 re akkor fog csak középre beállni legalább is nekünk úgy lett jó!!
ha csak az olajkörit akkor a fűtésed fog javulni!!

Haveré 2002 2.0tdci Mondeo tesztmódba mértük!!

alapjáratba vissza alva  74-76 fokig

menet közbe terheléssel 160-180km/h 92-95 fokot  mértünk maximum

normál tempónál pedig 80-82 stabilizálódott!

de még csak tényleg pár napja csináltuk meg reméljük így is marad
Nyáron azért kíváncsi leszek még rá ha lesz megint 38-40 fokok

A fűtést maximális fokozatra kapcsolva a mutató középállásba volt
És ami tényleg a legfontosabb egyik termosztáton se tudjál átfújni
amúgy szerintem is érdemes megcsinálni aki ezekkel a problémákkal küzd régóta, mind a barátom is neki nagyon tetszett biztos a fogyasztás is fog csökkenni
de azt is meg írom majd nektek!!

Üdv: Zola
 

Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm a visszajelzést, ami a közösség számára is nagyon fontos. eljen
A nyári üzemmóddal sem szabad, hogy probléma legyen. A mondeo hűtőköre nagyon stabil, megfelelően nagy méretű, jól tervezett rendszer. A hűtővíz mennyiség 11 l.
A hűtőventilátor, vagy ventilátorok (mert 2 fajta létezik) közepes és magas fordulaton képesek üzemelni. A közepes fordulathoz a 95-96°C a magas fordulathoz a 105-106°c hőmérséklet tartomány tartozik. Nekem a magas fordulattal üzemelő venti pillanatok alatt visszahűtötte a motort 106°C-ról 92°Cra. Mivel a rendszer túlnyomással 1.2 bar üzemel a 106°C hőmérsékletű víz sem forr. Szerintem nincs ok az aggodalomra. Viszont valóban nyáron lesz az igazi "főstróba cseresznye". nyes nyes smile
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.12 hétfő, 08:07:46 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #44186 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 09:46:27 »

igen a főkörit is ki kell cserélni a 92 re akkor fog csak középre beállni legalább is nekünk úgy lett jó!!
ha csak az olajkörit akkor a fűtésed fog javulni!!

Haveré 2002 2.0tdci Mondeo tesztmódba mértük!!

alapjáratba vissza alva  74-76 fokig

menet közbe terheléssel 160-180km/h 92-95 fokot  mértünk maximum

normál tempónál pedig 80-82 stabilizálódott!

de még csak tényleg pár napja csináltuk meg reméljük így is marad
Nyáron azért kíváncsi leszek még rá ha lesz megint 38-40 fokok

A fűtést maximális fokozatra kapcsolva a mutató középállásba volt
És ami tényleg a legfontosabb egyik termosztáton se tudjál átfújni
amúgy szerintem is érdemes megcsinálni aki ezekkel a problémákkal küzd régóta, mind a barátom is neki nagyon tetszett biztos a fogyasztás is fog csökkenni
de azt is meg írom majd nektek!!

Üdv: Zola
 

Mennyi idő alatt áll be? Nekem ma reggel 12 km alatt nem állt be.
Naplózva
Zola 32
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #44187 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 09:59:04 »

Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm a visszajelzést, ami a közösség számára is nagyon fontos. eljen
A nyári üzemmóddal sem szabad, hogy probléma legyen. A mondeo hűtőköre nagyon stabil, megfelelően nagy méretű, jól tervezett rendszer. A hűtővíz mennyiség 11 l.
A hűtőventilátor, vagy ventilátorok (mert 2 fajta létezik) közepes és magas fordulaton képesek üzemelni. A közepes fordulathoz a 95-96°C a magas fordulathoz a 105-106°c hőmérséklet tartomány tartozik. Nekem a magas fordulattal üzemelő venti pillanatok alatt visszahűtötte a motort 106°C-ról 92°Cra. Mivel a rendszer túlnyomással 1.2 bar üzemel a 106°C hőmérsékletű víz sem forr. Szerintem nincs ok az aggodalomra. Viszont valóban nyáron lesz az igazi "főstróba cseresznye". nyes nyes smile
Tisztelettel László! worship  
Tisztelt Fórumtárs!
Nagyon szívesen remélem többen is megfogják csinálni az átalakításokat
mi is köszönjük a segítségeket
akkor várjuk mit fog mutatni majd nyáron, de nem lehet gond vele mer tényleg jó nagy a rendszere ezeknek még 

Viszont lenne 1 olyan kérdésem is hogy valaki meg tudná írni nekem??
Ford Focus 1.8 tdci 2002 FFDA motorkódos
hol találom az izzító relét!!?
 nagyon megköszönném, mer rá is kerestem de nem igazán találok róla semmit

Üdv : Zola
Naplózva
Zola 32
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #44188 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 12:28:24 »

Mennyi idő alatt áll be? Nekem ma reggel 12 km alatt nem állt be.

Hali kb 15-16km normal 80-100km/h
de majd megnezzuk pontosan
Naplózva
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #44189 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 12:41:44 »

Sziasztok,

az a problémám, hogy csak és kizárólag hidegen indítás után 1-2 percig nem stabil az alapjárat, kb. 900-1000 között ingadozik kissé, majd szép lassan beáll. Kis gázfröccs hatására ismét ingadozni kezd a tartományban, majd ismét beáll. Pár perc elteltével a jelenség nem tapasztalható.
Korábban javasoltatok generátor és fesszabályzó cserét.
Cseréltem már akkut, generátort és fesszabályzót Visteonra a Kertész utcában, valamint izzítógyertyát is gyári Fordra. Gyertyacsere közben a szívósort is kicsit kitakarítottam, bár nem volt benne sok dzsuva.
A problémám sajnos továbbra is fennáll a motor teljesen hideg állapotában.
Esetleg az EGR-t is szedjem le és takarítsam ki? Hibakód nincsen.
Szeretném ismét a segítségeteket kérni.
Köszönöm!  worship



Így szilveszter alkalmával az egr-t is kitakarítottam, dugózni még nem akarom, nem békélnék a check lámpával Smiley
Egy pillantra beindítotam, amig lent volt az egr, hogy megnézzem ennek a motorját, hogy működik-e, de mozgott.
Viszont ezalatt a pár mp alatt is jelentkezett az alapjárati hiba, valamint miután összeraktam utána is...

Izzítógyertyákra amúgy rámértem, mindegyik 10.96-11V között kap feszt, szerintem ezeknek működniük kell...

Készítettem egy videót, ekkor már járt egy kicsit a motor, az alapjárati egyenletlenség ilyenkorra már megszűnt, csak a gázfröccs utáni jelentkezik még 1-2 percig, ez látható rajta.
Később ez is megszűnik, szépen felülről áll be az alapjárat.
https://drive.google.com/file/d/1lzxUKl-RhHQH1yL09DAAJon2tJ4l0Qc4/view
A legelején gázfröccs nélkül is kb ennyit ingadozik, nem vészes, dehát na...


Pöc-röff indul ...
Bármilyen ötlet?  Roll Eyes
Sziasztok,
időközben dugóztam az EGR-t és cseréltem GO szűrőt is gyári Fordra, Liqui Moly adalékot is adtam neki, MAF szerzort megtakarítottam kicsit, nincs változás, sőt, szerintem egyre rosszabb... Sad
László tanácsa még az volt, hogy lakatfogóval kellene belemérni alapfordulaton a generátor teljes terhelésébe, ezt még nem sikerült elvégeznem.
Vezérműtengely és/vagy főtengely jeladó okozhat ennél az autónál ilyen hibát? Youtubeon találtam egy ilyesmi videót: https://www.youtube.com/watch?v=I81fhrk60Ec
Mi a véleményetek?
Köszönöm!
Üdv,
Barna
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #44190 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 13:27:32 »

Hali kb 15-16km normal 80-100km/h
de majd megnezzuk pontosan
Hali!
Termosztát tuning után? Fűtés ment?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Zola 32
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #44191 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 13:30:45 »

Hali!
Termosztát tuning után? Fűtés ment?

Persze maxon nyomattuk
Meg sokkal jobb is lett!!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44192 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 13:58:50 »

Hali kb 15-16km normal 80-100km/h
de majd megnezzuk pontosan

Attól is függ, mennyit fűtöttél közben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zola 32
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #44193 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 14:17:45 »

Attól is függ, mennyit fűtöttél közben.

AndyA
22-23°c állitva ventillator pedig 3 son ment  
Utána pedig maxon probáltuk nyomta a meleget rendesen!!
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.12 hétfő, 14:21:19 írta Zola 32 » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44194 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 14:28:03 »

22-23°c állitva ventillator pedig 3 son ment  
Utána pedig maxon probáltuk nyomta a meleget rendesen!!

Ha kinn fagypont körül van, belül meg 23-at kérsz, akkor nem csoda, hogy sosem melegszik fel.

Tegnap gurultam egy 50 km-es kört, Pilisen keresztül stb. Hegynek fel a kaptatón ment fel normálisra a hőmérséklet, amúgy balra konyult egész úton a mutató, lejtmenetben motorféknél meg lefeküdt teljesen az ütközőig.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zola 32
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #44195 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 14:37:09 »

Ha kinn fagypont körül van, belül meg 23-at kérsz, akkor nem csoda, hogy sosem melegszik fel.

Tegnap gurultam egy 50 km-es kört, Pilisen keresztül stb. Hegynek fel a kaptatón ment fel normálisra a hőmérséklet, amúgy balra konyult egész úton a mutató, lejtmenetben motorféknél meg lefeküdt teljesen az ütközőig.

AndyA

A átalakitás előtt neki se akar felmeleg3dni csak terheléssel utána meg feküdt is le ha vissza állt normál tempora meg a fűttése is *** volt a mostanihoz képest
De most eddig közép állásba maradt majd mondom neki tesztelje
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44196 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 15:12:02 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nagyon szívesen remélem többen is megfogják csinálni az átalakításokat
mi is köszönjük a segítségeket
akkor várjuk mit fog mutatni majd nyáron, de nem lehet gond vele mer tényleg jó nagy a rendszere ezeknek még 

Viszont lenne 1 olyan kérdésem is hogy valaki meg tudná írni nekem??
Ford Focus 1.8 tdci 2002 FFDA motorkódos
hol találom az izzító relét!!?
 nagyon megköszönném, mer rá is kerestem de nem igazán találok róla semmit

Üdv : Zola

Szia!

Itt a relé!
http://focus.uw.hu/ff/ff/G23058.html
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zola 32
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #44197 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 15:40:27 »


Szia
köszönöm szépen
de itt olvasom hogy lehet a vízhőmérséklet jeladó is mer onnan kapja a jelet hogy meddig legyen izzítás
mer az a baj hogy nagyon hamar elalszik és nehezen indul be
de viszont ha 3x izzít akkor pöcre!!
izzító gyertyákat cseréltünk már de ugyan  az még
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.12 hétfő, 15:47:22 írta Zola 32 » Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44198 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 16:25:05 »

Szia
köszönöm szépen
de itt olvasom hogy lehet a vízhőmérséklet jeladó is mer onnan kapja a jelet hogy meddig legyen izzítás
mer az a baj hogy nagyon hamar elalszik és nehezen indul be
de viszont ha 3x izzít akkor pöcre!!
izzító gyertyákat cseréltünk már de ugyan  az még

az ecu a hf hőmérséklet jealdótól kapja a jelet, amit továbbít a műszeregységnek!
a mutatón is kellene látni vagy az lcd-n is mennyit mér, bár kb-10-15 fokot csalva mutat a kijelző!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zola 32
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #44199 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 16:36:01 »

az ecu a hf hőmérséklet jealdótól kapja a jelet, amit továbbít a műszeregységnek!
a mutatón is kellene látni vagy az lcd-n is mennyit mér, bár kb-10-15 fokot csalva mutat a kijelző!

igen de ha nem jó jelet küld és azért nem izzít tovább
de ez reggel első indítás meg ha hideg van 0- +2 már kezdi
mer ha 3x akkor meg semmi baja
azért gondoltunk a relére vagy tényleg a jeladó még
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.12 hétfő, 16:44:14 írta Zola 32 » Naplózva
Oldalak: 1 ... 877 878 879 880 881 882 883 [884] 885 886 887 888 889 890 891 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.