Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:22:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 880 881 882 883 884 885 886 [887] 888 889 890 891 892 893 894 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14624139 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44300 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 16:28:00 »

Kedves László!
Ezen írást én is szívesen olvastam!
Erről az adalékolásról bővebben is olvasnék!
Köszi
Lackó
Tisztelt Fórumtárs!
Ment PÜ. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #44301 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 16:57:02 »

Tisztelt Fórumtárs!
Mivel az izzítógyertyák ára nem drámai, ezért érdem vagy gyári vagy egy jobb minőséget Bosch. Denso gyertyákat alkalmazni. Ami fontos, a vásárlásnál, hogy a gyertyák után-izzításra alkalmasak legyenek. A gyertya cserével kapcsolatban tudom ajánlani tanulmányozásra az ezzel kapcsolatos cikket a FAQ és WIKI topikban. wave
Tisztelettel László! worship
Köszönöm szépen!
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44302 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 17:04:10 »

Ha már izzítógyertyáknál tartunk, tegnap elött levettem a szívosort, tisztításra és ekkor megmértem a 4db izzítógyertyát amit 2 éve raktam be. Mind a 4db 0,0ohmo-ot mutatott(közös sín levéve). Ez gondolom a műszer mérési pontatlansága.
Ma rámértem az akksira a gyújtás ráadásakor. 12,3V-ról lecsökken 10,3V-ra és ahogy melegedett úgy ment vissza a feszültség.
Normális ez egy 1 hónapos Motorcraft ezüstös80Ah-ás akksitól?

Holnap hozok lakatfogót és megmérem az áramukat, ha jól sejtem 80A körül kell mérnem a 4-et együtt?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44303 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 17:20:37 »

Ha már izzítógyertyáknál tartunk, tegnap elött levettem a szívosort, tisztításra és ekkor megmértem a 4db izzítógyertyát amit 2 éve raktam be. Mind a 4db 0,0ohmo-ot mutatott(közös sín levéve). Ez gondolom a műszer mérési pontatlansága.
Ma rámértem az akksira a gyújtás ráadásakor. 12,3V-ról lecsökken 10,3V-ra és ahogy melegedett úgy ment vissza a feszültség.
Normális ez egy 1 hónapos Motorcraft ezüstös80Ah-ás akksitól?

Holnap hozok lakatfogót és megmérem az áramukat, ha jól sejtem 80A körül kell mérnem a 4-et együtt?
nem egészen jó az úgy.Nem eshet annyira le a fesz.Nem lehet lemerülve? Hosszabb távokat is mész vagy csak rövideket?
Érdemes lenne ellenőrizni a töltést is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44304 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 17:45:02 »

Ha már izzítógyertyáknál tartunk, tegnap elött levettem a szívosort, tisztításra és ekkor megmértem a 4db izzítógyertyát amit 2 éve raktam be. Mind a 4db 0,0ohmo-ot mutatott(közös sín levéve). Ez gondolom a műszer mérési pontatlansága.
Ma rámértem az akksira a gyújtás ráadásakor. 12,3V-ról lecsökken 10,3V-ra és ahogy melegedett úgy ment vissza a feszültség.
Normális ez egy 1 hónapos Motorcraft ezüstös80Ah-ás akksitól?

Holnap hozok lakatfogót és megmérem az áramukat, ha jól sejtem 80A körül kell mérnem a 4-et együtt?
Tisztelt Fórumtárs!
Az izzítógyertyák ellenállása darabonként 0.8-0.9 Ohm. Ez még egy gagyi kinai kézi műszerrel is jól mérhető. A 0.0 Ohm gyanús, vagy nem jól mérted. Az akkumulátor feszültség eséséből arra lehet következtetni, hogy igen komoly terhelés van az izzításkor. Vagy zárlat van a körben, vagy az akkumulátorod gyengélkedik. Mindenképp ki kell deríteni ne, hogy később meglepetést okozzon. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44305 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 18:45:09 »

nem egészen jó az úgy.Nem eshet annyira le a fesz.Nem lehet lemerülve? Hosszabb távokat is mész vagy csak rövideket?
Érdemes lenne ellenőrizni a töltést is.

Töltésem jó. 14.5V mindent bekapcsolva.
Viszont amikor hideg a motor és megy a világítás meg a hátsó ablak fűtés. Ilyenkor ha rálépek a fékre akkor a motor hangja is megváltozik, tehát nagyon beterhel.
Hozok lakatfogót azzal kiderül.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44306 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 18:47:30 »

Töltésem jó. 14.5V mindent bekapcsolva.
Viszont amikor hideg a motor és megy a világítás meg a hátsó ablak fűtés. Ilyenkor ha rálépek a fékre akkor a motor hangja is megváltozik, tehát nagyon beterhel.
Hozok lakatfogót azzal kiderül.
még az is lehet, hogy valamelyik izzító zárlatos.

és vagy ha van kiegfűtés akkor annak a gyertyái.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44307 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 19:21:14 »

még az is lehet, hogy valamelyik izzító zárlatos.

és vagy ha van kiegfűtés akkor annak a gyertyái.

Kiegészítőm nincs, van Webastom, ami elromlott, azt is lekötöm majd. Megpróbálom hogy az izzítókat leveszem majd, elvileg úgy is indulnia kell.
De holnap mérek egy áramfelvételt, amikor beraktam a gyertyákat akkor 80A körül volt jéghidegen gyújtásra az áramfelvételük.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #44308 Dátum: 2018.02.23 péntek, 07:40:59 »

Tisztelt Fórumtárs!
..... Az én gépemnél nem tapasztaltam hangosabb járást az indítás után még nagy mínuszokban sem, viszont évek óta használom a full szintetikus 2T olajat, az üzemanyagban adalék ként. Amikor először használtam akkor megszűnt a dízelre jellemző keményebb hang. Tudom erről megoszlanak a vélemények, mármint a 2T olaj használatáról. wave
Tisztelettel László! worship  


Van jelentősége, hogy milyen márkájú olajat használok, van bevált, ami már bizonyított? Minden tankoláskor kell rakni, és milyen arányban?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44309 Dátum: 2018.02.23 péntek, 08:12:59 »

Van jelentősége, hogy milyen márkájú olajat használok, van bevált, ami már bizonyított? Minden tankoláskor kell rakni, és milyen arányban?

2T olaj kell, amit arra terveztek, hogy elégjen a hengerben, de ne hagyjon túl sok hamut maga után. A szokásos gyakorlat kinek-kinek vérmérséklet szerint az 1 tank/1-2 dl, nyilván a tankolt mennyiség arányában hozzátöltve.

A másik lehetőség a K-Guard N&F adalék, amiből 1 ml/l az adag. Ez literenként 5-6-7 ezer Ft körül kapható amúgy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #44310 Dátum: 2018.02.23 péntek, 08:16:36 »

2T olaj kell, amit arra terveztek, hogy elégjen a hengerben, de ne hagyjon túl sok hamut maga után. A szokásos gyakorlat kinek-kinek vérmérséklet szerint az 1 tank/1-2 dl, nyilván a tankolt mennyiség arányában hozzátöltve.

A másik lehetőség a K-Guard N&F adalék, amiből 1 ml/l az adag. Ez literenként 5-6-7 ezer Ft körül kapható amúgy.

AndyA
Köszönöm! Kipróbálom!
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44311 Dátum: 2018.02.23 péntek, 11:07:25 »

Sziasztok!

Tdci-nél mi a menete a kompresszió mérésnek?
Porlasztók vagy gyertyák helyén?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44312 Dátum: 2018.02.23 péntek, 11:15:19 »

Sziasztok!

Tdci-nél mi a menete a kompresszió mérésnek?
Porlasztók vagy gyertyák helyén?


A gyertyák helyén szerintem nem lesz jó!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44313 Dátum: 2018.02.23 péntek, 11:36:02 »

A gyertyák helyén szerintem nem lesz jó!

Elvileg az is a hengertérben vágződik, nem?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44314 Dátum: 2018.02.23 péntek, 11:47:29 »

Elvileg az is a hengertérben vágződik, nem?

AndyA
Végülis igen!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44315 Dátum: 2018.02.23 péntek, 11:47:33 »

Lehet rossz a feltételezésem.

De ha a gyertyák helyén mérek akkor porlaszt.

Ha a porlasztókat venném ki, akkor meg a közösnyomócsőből ömlene a gázolaj.

Ezért kérdem hogyan szokás. Benzinesnél egyértelmű Cheesy
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44316 Dátum: 2018.02.23 péntek, 13:13:37 »

Minden tankoláskor kell rakni, és milyen arányban?
Van egy régi orvosi fecskendőm még üveg, 20cm3-es, 10 literenként egyet szoktam belenyomni az utolsó megkezdett 10 literre is egész fecskendővel.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44317 Dátum: 2018.02.23 péntek, 14:27:59 »

Van jelentősége, hogy milyen márkájú olajat használok, van bevált, ami már bizonyított? Minden tankoláskor kell rakni, és milyen arányban?
Tisztelt Fórumtárs!
A 2T olaj minősége nem mindegy. Fontos a jó minőségű full szintetikus Pl: Repsol 2T olaj aminek kicsi a keletkező hamu tartalma, miközben elég a hengerben. A fent nevezett olajból 1-1.5 dl öntök egy teli tankhoz. Ezen kivül használom még a Kleen-Flo dízel adalékot télen-nyáron 1dl egy tank üzemanyaghoz. Nekem évek óta nem volt velük gondom. Csak ajánlani tudom. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44318 Dátum: 2018.02.23 péntek, 14:31:52 »

Sziasztok!
Meglehet az, hogy amikor a dpf regenerál akkor bekapcsol a hűtőventillétorom hőmérséklettől függetlenül?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44319 Dátum: 2018.02.23 péntek, 14:34:06 »

A kérdésedben ott a válasz. Méghozzá a részecskeszűrő, dpf. Ugyanis amikor regenerál, akkor bekapcsol a hűtés...

Ez normális.



Most nekem is ezt csinálja de akkor ez normális dolog?
Mert a hőfokom az nem.éri el még a középállást sem!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44320 Dátum: 2018.02.23 péntek, 14:35:40 »

Tudom, hogy hülye kérdés, de egyéb okok miatt kénytelen vagyok mégis körbejárni:

Utólag beépíthető, karbantartásmentes (értsd: nincs bedrótozva az autóba, mint a gyári, hogy degeneráljon meg miegyéb) DPF-re lehet szükségem a nem túl távoli jövőben. Milyet, honnan, ill. milyet-honnan ne?

Ki foglalkozik ilyenek beépítésével egyáltalán?

Mire számíthatok teljesítményben ill. fogyasztásban?

Várható élettartam?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44321 Dátum: 2018.02.23 péntek, 14:53:03 »

Tudom, hogy hülye kérdés, de egyéb okok miatt kénytelen vagyok mégis körbejárni:

Utólag beépíthető, karbantartásmentes (értsd: nincs bedrótozva az autóba, mint a gyári, hogy degeneráljon meg miegyéb) DPF-re lehet szükségem a nem túl távoli jövőben. Milyet, honnan, ill. milyet-honnan ne?

Ki foglalkozik ilyenek beépítésével egyáltalán?

Mire számíthatok teljesítményben ill. fogyasztásban?

Várható élettartam?

AndyA

Úgy tudom, hogyha kiírják a komp-ból és iktatják akkor erősebb lesz
Szerintem én tudok neked olyan embert aki megcsinálja az iktatást, ha érdekel a száma írj rám
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #44322 Dátum: 2018.02.23 péntek, 15:18:04 »

Úgy tudom, hogyha kiírják a komp-ból és iktatják akkor erősebb lesz
Szerintem én tudok neked olyan embert aki megcsinálja az iktatást, ha érdekel a száma írj rám
Ő beépíteni szeretné  Wink (gondolom, hogy a német szigorítások miatt).
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44323 Dátum: 2018.02.23 péntek, 15:25:18 »

Ő beépíteni szeretné  Wink (gondolom, hogy a német szigorítások miatt).

Valóban! Bocsánat!! falbav
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44324 Dátum: 2018.02.23 péntek, 15:38:55 »

Ő beépíteni szeretné  Wink (gondolom, hogy a német szigorítások miatt).

Nem szeretném, de lehet, muszáj lesz...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44325 Dátum: 2018.02.23 péntek, 15:40:35 »

Nem szeretném, de lehet, muszáj lesz...

AndyA

Ha kell én eladom neked az én dpf-em!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44326 Dátum: 2018.02.23 péntek, 16:28:53 »

még az is lehet, hogy valamelyik izzító zárlatos.

és vagy ha van kiegfűtés akkor annak a gyertyái.

Helló!
Ma megmértem az izzítók áramfelvételét, 80A kb.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44327 Dátum: 2018.02.23 péntek, 16:47:30 »

Helló!
Ma megmértem az izzítók áramfelvételét, 80A kb.
Ahogy melegszik csökken az áramfelvétel? Vagy marad állandó? Merthogy csökkenni kellene.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44328 Dátum: 2018.02.23 péntek, 17:32:50 »

Ahogy melegszik csökken az áramfelvétel? Vagy marad állandó? Merthogy csökkenni kellene.

Csökken igen. 40A-ig vártam
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Borso76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #44329 Dátum: 2018.02.24 szombat, 06:39:02 »

üdvözlök mindenkit!

Mi lehet a hiba ha elindul a motor és 2-3 másodperc múlva leáll?  Ezt ismételtem 4-5 alkalommal de nem kínoztam tovább.
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44330 Dátum: 2018.02.24 szombat, 07:11:32 »

Csökken igen. 40A-ig vártam
Tisztelt Fórumtárs!
A lakatfogóval mért terhelési adatok tökéletesek. Az előzőekben felsorot terhelési tesztet érdemes lenne egy teljesen feltöltött akkumulátorral is elvégezni. Ezek után vagy az akkumulátor gyengélkedik, vagy a generátor töltésével van valami gond. Lehet Pl kopott csúszógyűrű, túl rövid szénkefe, vagy szivárgó feszültségszabályozó a generátornál. Mindenképp egy kivizsgálást megérdemel a rendszer. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44331 Dátum: 2018.02.24 szombat, 07:56:46 »

Tisztelt Fórumtárs!
A lakatfogóval mért terhelési adatok tökéletesek. Az előzőekben felsorot terhelési tesztet érdemes lenne egy teljesen feltöltött akkumulátorral is elvégezni. Ezek után vagy az akkumulátor gyengélkedik, vagy a generátor töltésével van valami gond. Lehet Pl kopott csúszógyűrű, túl rövid szénkefe, vagy szivárgó feszültségszabályozó a generátornál. Mindenképp egy kivizsgálást megérdemel a rendszer. wave
Tisztelettel László! worship

Többször ránéztem a töltésre, 14.5V
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #44332 Dátum: 2018.02.24 szombat, 08:06:16 »

Van egy régi orvosi fecskendőm még üveg, 20cm3-es, 10 literenként egyet szoktam belenyomni az utolsó megkezdett 10 literre is egész fecskendővel.

Értem, köszönöm!

Tisztelt Fórumtárs!
A 2T olaj minősége nem mindegy. Fontos a jó minőségű full szintetikus Pl: Repsol 2T olaj aminek kicsi a keletkező hamu tartalma, miközben elég a hengerben. A fent nevezett olajból 1-1.5 dl öntök egy teli tankhoz. Ezen kivül használom még a Kleen-Flo dízel adalékot télen-nyáron 1dl egy tank üzemanyaghoz. Nekem évek óta nem volt velük gondom. Csak ajánlani tudom. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm a választ! Jövő héten beszerzem, következő tankolástól kezdve adalékolok. Kíváncsi vagyok az eredményre, majd beszámolok.
 wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44333 Dátum: 2018.02.24 szombat, 09:08:34 »

Értem, köszönöm!

Köszönöm a választ! Jövő héten beszerzem, következő tankolástól kezdve adalékolok. Kíváncsi vagyok az eredményre, majd beszámolok.
 wave

eredményre? nem lesz határvonal. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44334 Dátum: 2018.02.24 szombat, 09:14:16 »

Tudom, hogy hülye kérdés, de egyéb okok miatt kénytelen vagyok mégis körbejárni:

Utólag beépíthető, karbantartásmentes (értsd: nincs bedrótozva az autóba, mint a gyári, hogy degeneráljon meg miegyéb) DPF-re lehet szükségem a nem túl távoli jövőben. Milyet, honnan, ill. milyet-honnan ne?

Ki foglalkozik ilyenek beépítésével egyáltalán?

Mire számíthatok teljesítményben ill. fogyasztásban?

Várható élettartam?

AndyA
jobb esetben sw-t is kell cserélni,rosszabban ecu-t is.Biztos, hogy amennyiben a hw benn van, a többi már nem lesz gond.Az lesz a leg 1xűbb.
DPF,nyomáskülönbség szenzor és bekábelezése,hőmérsékletérzékelők és kábelezése.

Ne aggódj,egy iparág fog erre is fejlődni,ez egészen biztos.Csak legyen elég pénzed rá.

Saccolnám.kb 300e km-ig nem lesz vele gond,ha az üzemanyagredszerrel minden rendben van.
Fogyiban szerintem átlagban +1 liter legalább.Csak nehogy degeneráljon téged is.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #44335 Dátum: 2018.02.24 szombat, 10:08:58 »

Tudom, hogy hülye kérdés, de egyéb okok miatt kénytelen vagyok mégis körbejárni:

Utólag beépíthető, karbantartásmentes (értsd: nincs bedrótozva az autóba, mint a gyári, hogy degeneráljon meg miegyéb) DPF-re lehet szükségem a nem túl távoli jövőben. Milyet, honnan, ill. milyet-honnan ne?

Ki foglalkozik ilyenek beépítésével egyáltalán?

Mire számíthatok teljesítményben ill. fogyasztásban?

Várható élettartam?

AndyA

Ha technikailag meg is oldod, hogy papíroztatod le?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44336 Dátum: 2018.02.24 szombat, 10:13:28 »

Ha technikailag meg is oldod, hogy papíroztatod le?

Itthon sehogy. Kinn meg akármelyik vizsgaállomáson. Adnak egy matricát hozzá, azt ki kell tenni az ablakba, és csók. A magyarnak mindegy, a németnek meg elég a saját, német matrica.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #44337 Dátum: 2018.02.24 szombat, 10:26:03 »

Itthon sehogy. Kinn meg akármelyik vizsgaállomáson. Adnak egy matricát hozzá, azt ki kell tenni az ablakba, és csók. A magyarnak mindegy, a németnek meg elég a saját, német matrica.

AndyA

 eljen eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szabi400
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #44338 Dátum: 2018.02.24 szombat, 17:37:07 »

Értem
De így is jó lett?!!
Olajkörin is meg a gyári 88 is átfujtunk meg sokkal gyengébb is a rúgoja
Azt inkább a 92 raktuk be
[/qeuote]
Igen jó lett. Az olajkörin nem tudtam átfújni, ezért nem tuningoltam rajta semmit. A főkörit, nem tudtam ilyen módon tesztelni, mert csak az első csövet vettem le a termosztát házról a cseréhez, a gumi tömítés elég jól zárt benne, Azt nem is tudom, hogy a főkörin hogyan lehet megcsinálni ezt a tesztet? Egyébként a főköri termon van egy picike lyuk ami biztos átenged egy kicsit, ez ilyen volt a regin és az újon is. Nektek is ilyen volt?
Remélem jó lesz egy darabig.
Naplózva

2.0TDCi 130Le FMBA 2001
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #44339 Dátum: 2018.02.24 szombat, 19:08:17 »

eredményre? nem lesz határvonal. Roll Eyes
Hangjában nem lesz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44340 Dátum: 2018.02.24 szombat, 21:34:06 »

Hangjában nem lesz?
de igen.lágyabb sejmesebben fog "ketyegni" majdnem mint egy tdi.
Nem arra gondoltam.Nem nagyon lesz miről beszámolni.Majd ha 10év múlva leírod, hogy igen, nem ment tönkre a rendszer, akkor nyilváníthatjuk sikeresnek.
Addig van aki hisz benne,és van aki nem.
Én tudom, hogy többet használ,mint ha nem tenném bele.16-18 éve dízelezem,de még nem kellett felújítani saját autót.Igaz, hogy egyikkel sem mentem 500e km-t.De az már bőven elég,amíg nálam van, jobban van bánva vele.(ez olyan magyarosra sikeredett, AndyA-nak)  eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44341 Dátum: 2018.02.24 szombat, 22:20:41 »

de igen.lágyabb sejmesebben fog "ketyegni" majdnem mint egy tdi.
Nem arra gondoltam.Nem nagyon lesz miről beszámolni.Majd ha 10év múlva leírod, hogy igen, nem ment tönkre a rendszer, akkor nyilváníthatjuk sikeresnek.
Addig van aki hisz benne,és van aki nem.
Én tudom, hogy többet használ,mint ha nem tenném bele.16-18 éve dízelezem,de még nem kellett felújítani saját autót.Igaz, hogy egyikkel sem mentem 500e km-t.De az már bőven elég,amíg nálam van, jobban van bánva vele.(ez olyan magyarosra sikeredett, AndyA-nak)  eplus2

Slejmesebben...? eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #44342 Dátum: 2018.02.24 szombat, 23:44:27 »

Mosz a 2tről beszéltek, vagy a kguardról?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #44343 Dátum: 2018.02.25 vasárnap, 07:30:43 »

de igen.lágyabb sejmesebben fog "ketyegni" majdnem mint egy tdi.
Nem arra gondoltam.Nem nagyon lesz miről beszámolni.Majd ha 10év múlva leírod, hogy igen, nem ment tönkre a rendszer, akkor nyilváníthatjuk sikeresnek.
Addig van aki hisz benne,és van aki nem.
Én tudom, hogy többet használ,mint ha nem tenném bele.16-18 éve dízelezem,de még nem kellett felújítani saját autót.Igaz, hogy egyikkel sem mentem 500e km-t.De az már bőven elég,amíg nálam van, jobban van bánva vele.(ez olyan magyarosra sikeredett, AndyA-nak)  eplus2
Pont a sejmességre  smile gondoltam.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #44344 Dátum: 2018.02.25 vasárnap, 07:38:55 »

Mosz a 2tről beszéltek, vagy a kguardról?
Én a 2T-re utaltam a hangjával kapcsolatban.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44345 Dátum: 2018.02.25 vasárnap, 09:22:30 »

Slejmesebben...? eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
ha szeretnéd... eplus2 csak a kedvedért.személyreszabom neked a pontos jéket. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44346 Dátum: 2018.02.25 vasárnap, 10:09:19 »

Tisztelt Fórumtárs!
A 2T olaj minősége nem mindegy. Fontos a jó minőségű full szintetikus Pl: Repsol 2T olaj aminek kicsi a keletkező hamu tartalma, miközben elég a hengerben. A fent nevezett olajból 1-1.5 dl öntök egy teli tankhoz. Ezen kivül használom még a Kleen-Flo dízel adalékot télen-nyáron 1dl egy tank üzemanyaghoz. Nekem évek óta nem volt velük gondom. Csak ajánlani tudom. wave
Tisztelettel László! worship

Én a Husquarna 2T olajat használtam. Ha a viszonylag nagy fordulatszámú motoros fűkaszába jó, akkor a dízelnek sem árthat.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44347 Dátum: 2018.02.25 vasárnap, 10:22:34 »

Én a Husquarna 2T olajat használtam. Ha a viszonylag nagy fordulatszámú motoros fűkaszába jó, akkor a dízelnek sem árthat.

Dízel elvileg valamivel alacsonyabb hőfokon ég, mint a benzin, de azért lássuk be, hogy mondjuk 2000 fok és 1800 fok közötti különbségről beszélünk. Smiley

Szóval el fog az égni rendesen, ha eleve kétütemű motorba szánták, a hengertérben való elégetésre.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44348 Dátum: 2018.02.25 vasárnap, 10:25:02 »

Dízel elvileg valamivel alacsonyabb hőfokon ég, mint a benzin, de azért lássuk be, hogy mondjuk 2000 fok és 1800 fok közötti különbségről beszélünk. Smiley

Szóval el fog az égni rendesen, ha eleve kétütemű motorba szánták, a hengertérben való elégetésre.

AndyA

Arra szánták. Már nem használom, mivel már nincs meg a dízelem, csak alternatívaként írtam a Husquarna olajat.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44349 Dátum: 2018.02.25 vasárnap, 11:49:55 »

Sziasztok!

Görbe hajtókarnak, repedt dugattyúnak alacsony kompresszió az eredménye ugye?
Ezeknek van valami jele, vagy pedig csak méréssel bizonyítható?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Oldalak: 1 ... 880 881 882 883 884 885 886 [887] 888 889 890 891 892 893 894 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.