Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:22:08
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
880
881
882
883
884
885
886
[
887
]
888
889
890
891
892
893
894
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14624139 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44300 Dátum:
2018.02.22 csütörtök, 16:28:00 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.22 csütörtök, 14:14:13
Kedves László!
Ezen írást én is szívesen olvastam!
Erről az adalékolásról bővebben is olvasnék!
Köszi
Lackó
Tisztelt Fórumtárs!
Ment PÜ.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
legyozo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44301 Dátum:
2018.02.22 csütörtök, 16:57:02 »
Idézetet írta: László - 2018.02.22 csütörtök, 16:23:58
Tisztelt Fórumtárs!
Mivel az izzítógyertyák ára nem drámai, ezért érdem vagy gyári vagy egy jobb minőséget Bosch. Denso gyertyákat alkalmazni. Ami fontos, a vásárlásnál, hogy a gyertyák után-izzításra alkalmasak legyenek. A gyertya cserével kapcsolatban tudom ajánlani tanulmányozásra az ezzel kapcsolatos cikket a FAQ és WIKI topikban.
Tisztelettel László!
Köszönöm szépen!
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44302 Dátum:
2018.02.22 csütörtök, 17:04:10 »
Ha már izzítógyertyáknál tartunk, tegnap elött levettem a szívosort, tisztításra és ekkor megmértem a 4db izzítógyertyát amit 2 éve raktam be. Mind a 4db 0,0ohmo-ot mutatott(közös sín levéve). Ez gondolom a műszer mérési pontatlansága.
Ma rámértem az akksira a gyújtás ráadásakor. 12,3V-ról lecsökken 10,3V-ra és ahogy melegedett úgy ment vissza a feszültség.
Normális ez egy 1 hónapos Motorcraft ezüstös80Ah-ás akksitól?
Holnap hozok lakatfogót és megmérem az áramukat, ha jól sejtem 80A körül kell mérnem a 4-et együtt?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44303 Dátum:
2018.02.22 csütörtök, 17:20:37 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.02.22 csütörtök, 17:04:10
Ha már izzítógyertyáknál tartunk, tegnap elött levettem a szívosort, tisztításra és ekkor megmértem a 4db izzítógyertyát amit 2 éve raktam be. Mind a 4db 0,0ohmo-ot mutatott(közös sín levéve). Ez gondolom a műszer mérési pontatlansága.
Ma rámértem az akksira a gyújtás ráadásakor. 12,3V-ról lecsökken 10,3V-ra és ahogy melegedett úgy ment vissza a feszültség.
Normális ez egy 1 hónapos Motorcraft ezüstös80Ah-ás akksitól?
Holnap hozok lakatfogót és megmérem az áramukat, ha jól sejtem 80A körül kell mérnem a 4-et együtt?
nem egészen jó az úgy.Nem eshet annyira le a fesz.Nem lehet lemerülve? Hosszabb távokat is mész vagy csak rövideket?
Érdemes lenne ellenőrizni a töltést is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44304 Dátum:
2018.02.22 csütörtök, 17:45:02 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.02.22 csütörtök, 17:04:10
Ha már izzítógyertyáknál tartunk, tegnap elött levettem a szívosort, tisztításra és ekkor megmértem a 4db izzítógyertyát amit 2 éve raktam be. Mind a 4db 0,0ohmo-ot mutatott(közös sín levéve). Ez gondolom a műszer mérési pontatlansága.
Ma rámértem az akksira a gyújtás ráadásakor. 12,3V-ról lecsökken 10,3V-ra és ahogy melegedett úgy ment vissza a feszültség.
Normális ez egy 1 hónapos Motorcraft ezüstös80Ah-ás akksitól?
Holnap hozok lakatfogót és megmérem az áramukat, ha jól sejtem 80A körül kell mérnem a 4-et együtt?
Tisztelt Fórumtárs!
Az izzítógyertyák ellenállása darabonként 0.8-0.9 Ohm. Ez még egy gagyi kinai kézi műszerrel is jól mérhető. A 0.0 Ohm gyanús, vagy nem jól mérted. Az akkumulátor feszültség eséséből arra lehet következtetni, hogy igen komoly terhelés van az izzításkor. Vagy zárlat van a körben, vagy az akkumulátorod gyengélkedik. Mindenképp ki kell deríteni ne, hogy később meglepetést okozzon.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44305 Dátum:
2018.02.22 csütörtök, 18:45:09 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.22 csütörtök, 17:20:37
nem egészen jó az úgy.Nem eshet annyira le a fesz.Nem lehet lemerülve? Hosszabb távokat is mész vagy csak rövideket?
Érdemes lenne ellenőrizni a töltést is.
Töltésem jó. 14.5V mindent bekapcsolva.
Viszont amikor hideg a motor és megy a világítás meg a hátsó ablak fűtés. Ilyenkor ha rálépek a fékre akkor a motor hangja is megváltozik, tehát nagyon beterhel.
Hozok lakatfogót azzal kiderül.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44306 Dátum:
2018.02.22 csütörtök, 18:47:30 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.02.22 csütörtök, 18:45:09
Töltésem jó. 14.5V mindent bekapcsolva.
Viszont amikor hideg a motor és megy a világítás meg a hátsó ablak fűtés. Ilyenkor ha rálépek a fékre akkor a motor hangja is megváltozik, tehát nagyon beterhel.
Hozok lakatfogót azzal kiderül.
még az is lehet, hogy valamelyik izzító zárlatos.
és vagy ha van kiegfűtés akkor annak a gyertyái.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44307 Dátum:
2018.02.22 csütörtök, 19:21:14 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.22 csütörtök, 18:47:30
még az is lehet, hogy valamelyik izzító zárlatos.
és vagy ha van kiegfűtés akkor annak a gyertyái.
Kiegészítőm nincs, van Webastom, ami elromlott, azt is lekötöm majd. Megpróbálom hogy az izzítókat leveszem majd, elvileg úgy is indulnia kell.
De holnap mérek egy áramfelvételt, amikor beraktam a gyertyákat akkor 80A körül volt jéghidegen gyújtásra az áramfelvételük.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
legyozo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44308 Dátum:
2018.02.23 péntek, 07:40:59 »
Idézetet írta: László - 2018.02.22 csütörtök, 13:34:29
Tisztelt Fórumtárs!
..... Az én gépemnél nem tapasztaltam hangosabb járást az indítás után még nagy mínuszokban sem, viszont évek óta használom a full szintetikus 2T olajat, az üzemanyagban adalék ként. Amikor először használtam akkor megszűnt a dízelre jellemző keményebb hang. Tudom erről megoszlanak a vélemények, mármint a 2T olaj használatáról.
Tisztelettel László!
Van jelentősége, hogy milyen márkájú olajat használok, van bevált, ami már bizonyított? Minden tankoláskor kell rakni, és milyen arányban?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44309 Dátum:
2018.02.23 péntek, 08:12:59 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.02.23 péntek, 07:40:59
Van jelentősége, hogy milyen márkájú olajat használok, van bevált, ami már bizonyított? Minden tankoláskor kell rakni, és milyen arányban?
2T olaj kell, amit arra terveztek, hogy elégjen a hengerben, de ne hagyjon túl sok hamut maga után. A szokásos gyakorlat kinek-kinek vérmérséklet szerint az 1 tank/1-2 dl, nyilván a tankolt mennyiség arányában hozzátöltve.
A másik lehetőség a K-Guard N&F adalék, amiből 1 ml/l az adag. Ez literenként 5-6-7 ezer Ft körül kapható amúgy.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44310 Dátum:
2018.02.23 péntek, 08:16:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.23 péntek, 08:12:59
2T olaj kell, amit arra terveztek, hogy elégjen a hengerben, de ne hagyjon túl sok hamut maga után. A szokásos gyakorlat kinek-kinek vérmérséklet szerint az 1 tank/1-2 dl, nyilván a tankolt mennyiség arányában hozzátöltve.
A másik lehetőség a K-Guard N&F adalék, amiből 1 ml/l az adag. Ez literenként 5-6-7 ezer Ft körül kapható amúgy.
AndyA
Köszönöm! Kipróbálom!
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44311 Dátum:
2018.02.23 péntek, 11:07:25 »
Sziasztok!
Tdci-nél mi a menete a kompresszió mérésnek?
Porlasztók vagy gyertyák helyén?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44312 Dátum:
2018.02.23 péntek, 11:15:19 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.02.23 péntek, 11:07:25
Sziasztok!
Tdci-nél mi a menete a kompresszió mérésnek?
Porlasztók vagy gyertyák helyén?
A gyertyák helyén szerintem nem lesz jó!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44313 Dátum:
2018.02.23 péntek, 11:36:02 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.23 péntek, 11:15:19
A gyertyák helyén szerintem nem lesz jó!
Elvileg az is a hengertérben vágződik, nem?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44314 Dátum:
2018.02.23 péntek, 11:47:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.23 péntek, 11:36:02
Elvileg az is a hengertérben vágződik, nem?
AndyA
Végülis igen!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44315 Dátum:
2018.02.23 péntek, 11:47:33 »
Lehet rossz a feltételezésem.
De ha a gyertyák helyén mérek akkor porlaszt.
Ha a porlasztókat venném ki, akkor meg a közösnyomócsőből ömlene a gázolaj.
Ezért kérdem hogyan szokás. Benzinesnél egyértelmű
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44316 Dátum:
2018.02.23 péntek, 13:13:37 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.02.23 péntek, 07:40:59
Minden tankoláskor kell rakni, és milyen arányban?
Van egy régi orvosi fecskendőm még üveg, 20cm3-es, 10 literenként egyet szoktam belenyomni az utolsó megkezdett 10 literre is egész fecskendővel.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44317 Dátum:
2018.02.23 péntek, 14:27:59 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.02.23 péntek, 07:40:59
Van jelentősége, hogy milyen márkájú olajat használok, van bevált, ami már bizonyított? Minden tankoláskor kell rakni, és milyen arányban?
Tisztelt Fórumtárs!
A 2T olaj minősége nem mindegy. Fontos a jó minőségű full szintetikus Pl: Repsol 2T olaj aminek kicsi a keletkező hamu tartalma, miközben elég a hengerben. A fent nevezett olajból 1-1.5 dl öntök egy teli tankhoz. Ezen kivül használom még a Kleen-Flo dízel adalékot télen-nyáron 1dl egy tank üzemanyaghoz. Nekem évek óta nem volt velük gondom. Csak ajánlani tudom.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44318 Dátum:
2018.02.23 péntek, 14:31:52 »
Sziasztok!
Meglehet az, hogy amikor a dpf regenerál akkor bekapcsol a hűtőventillétorom hőmérséklettől függetlenül?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44319 Dátum:
2018.02.23 péntek, 14:34:06 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2013.06.12 szerda, 12:39:09
A kérdésedben ott a válasz. Méghozzá a részecskeszűrő, dpf. Ugyanis amikor regenerál, akkor bekapcsol a hűtés...
Ez normális.
Most nekem is ezt csinálja de akkor ez normális dolog?
Mert a hőfokom az nem.éri el még a középállást sem!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44320 Dátum:
2018.02.23 péntek, 14:35:40 »
Tudom, hogy hülye kérdés, de egyéb okok miatt kénytelen vagyok mégis körbejárni:
Utólag beépíthető, karbantartásmentes (értsd: nincs bedrótozva az autóba, mint a gyári, hogy degeneráljon meg miegyéb) DPF-re lehet szükségem a nem túl távoli jövőben. Milyet, honnan, ill. milyet-honnan ne?
Ki foglalkozik ilyenek beépítésével egyáltalán?
Mire számíthatok teljesítményben ill. fogyasztásban?
Várható élettartam?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44321 Dátum:
2018.02.23 péntek, 14:53:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.23 péntek, 14:35:40
Tudom, hogy hülye kérdés, de egyéb okok miatt kénytelen vagyok mégis körbejárni:
Utólag beépíthető, karbantartásmentes (értsd: nincs bedrótozva az autóba, mint a gyári, hogy degeneráljon meg miegyéb) DPF-re lehet szükségem a nem túl távoli jövőben. Milyet, honnan, ill. milyet-honnan ne?
Ki foglalkozik ilyenek beépítésével egyáltalán?
Mire számíthatok teljesítményben ill. fogyasztásban?
Várható élettartam?
AndyA
Úgy tudom, hogyha kiírják a komp-ból és iktatják akkor erősebb lesz
Szerintem én tudok neked olyan embert aki megcsinálja az iktatást, ha érdekel a száma írj rám
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44322 Dátum:
2018.02.23 péntek, 15:18:04 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.23 péntek, 14:53:03
Úgy tudom, hogyha kiírják a komp-ból és iktatják akkor erősebb lesz
Szerintem én tudok neked olyan embert aki megcsinálja az iktatást, ha érdekel a száma írj rám
Ő beépíteni szeretné
(gondolom, hogy a német szigorítások miatt).
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44323 Dátum:
2018.02.23 péntek, 15:25:18 »
Idézetet írta: edk - 2018.02.23 péntek, 15:18:04
Ő beépíteni szeretné
(gondolom, hogy a német szigorítások miatt).
Valóban! Bocsánat!!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44324 Dátum:
2018.02.23 péntek, 15:38:55 »
Idézetet írta: edk - 2018.02.23 péntek, 15:18:04
Ő beépíteni szeretné
(gondolom, hogy a német szigorítások miatt).
Nem szeretném, de lehet, muszáj lesz...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44325 Dátum:
2018.02.23 péntek, 15:40:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.23 péntek, 15:38:55
Nem szeretném, de lehet, muszáj lesz...
AndyA
Ha kell én eladom neked az én dpf-em!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44326 Dátum:
2018.02.23 péntek, 16:28:53 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.22 csütörtök, 18:47:30
még az is lehet, hogy valamelyik izzító zárlatos.
és vagy ha van kiegfűtés akkor annak a gyertyái.
Helló!
Ma megmértem az izzítók áramfelvételét, 80A kb.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44327 Dátum:
2018.02.23 péntek, 16:47:30 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.02.23 péntek, 16:28:53
Helló!
Ma megmértem az izzítók áramfelvételét, 80A kb.
Ahogy melegszik csökken az áramfelvétel? Vagy marad állandó? Merthogy csökkenni kellene.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44328 Dátum:
2018.02.23 péntek, 17:32:50 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2018.02.23 péntek, 16:47:30
Ahogy melegszik csökken az áramfelvétel? Vagy marad állandó? Merthogy csökkenni kellene.
Csökken igen. 40A-ig vártam
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Borso76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44329 Dátum:
2018.02.24 szombat, 06:39:02 »
üdvözlök mindenkit!
Mi lehet a hiba ha elindul a motor és 2-3 másodperc múlva leáll? Ezt ismételtem 4-5 alkalommal de nem kínoztam tovább.
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44330 Dátum:
2018.02.24 szombat, 07:11:32 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.02.23 péntek, 17:32:50
Csökken igen. 40A-ig vártam
Tisztelt Fórumtárs!
A lakatfogóval mért terhelési adatok tökéletesek. Az előzőekben felsorot terhelési tesztet érdemes lenne egy teljesen feltöltött akkumulátorral is elvégezni. Ezek után vagy az akkumulátor gyengélkedik, vagy a generátor töltésével van valami gond. Lehet Pl kopott csúszógyűrű, túl rövid szénkefe, vagy szivárgó feszültségszabályozó a generátornál. Mindenképp egy kivizsgálást megérdemel a rendszer.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44331 Dátum:
2018.02.24 szombat, 07:56:46 »
Idézetet írta: László - 2018.02.24 szombat, 07:11:32
Tisztelt Fórumtárs!
A lakatfogóval mért terhelési adatok tökéletesek. Az előzőekben felsorot terhelési tesztet érdemes lenne egy teljesen feltöltött akkumulátorral is elvégezni. Ezek után vagy az akkumulátor gyengélkedik, vagy a generátor töltésével van valami gond. Lehet Pl kopott csúszógyűrű, túl rövid szénkefe, vagy szivárgó feszültségszabályozó a generátornál. Mindenképp egy kivizsgálást megérdemel a rendszer.
Tisztelettel László!
Többször ránéztem a töltésre, 14.5V
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
legyozo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44332 Dátum:
2018.02.24 szombat, 08:06:16 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2018.02.23 péntek, 13:13:37
Van egy régi orvosi fecskendőm még üveg, 20cm3-es, 10 literenként egyet szoktam belenyomni az utolsó megkezdett 10 literre is egész fecskendővel.
Értem, köszönöm!
Idézetet írta: László - 2018.02.23 péntek, 14:27:59
Tisztelt Fórumtárs!
A 2T olaj minősége nem mindegy. Fontos a jó minőségű full szintetikus Pl: Repsol 2T olaj aminek kicsi a keletkező hamu tartalma, miközben elég a hengerben. A fent nevezett olajból 1-1.5 dl öntök egy teli tankhoz. Ezen kivül használom még a Kleen-Flo dízel adalékot télen-nyáron 1dl egy tank üzemanyaghoz. Nekem évek óta nem volt velük gondom. Csak ajánlani tudom.
Tisztelettel László!
Köszönöm a választ! Jövő héten beszerzem, következő tankolástól kezdve adalékolok. Kíváncsi vagyok az eredményre, majd beszámolok.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44333 Dátum:
2018.02.24 szombat, 09:08:34 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.02.24 szombat, 08:06:16
Értem, köszönöm!
Köszönöm a választ! Jövő héten beszerzem, következő tankolástól kezdve adalékolok. Kíváncsi vagyok az eredményre, majd beszámolok.
eredményre? nem lesz határvonal.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44334 Dátum:
2018.02.24 szombat, 09:14:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.23 péntek, 14:35:40
Tudom, hogy hülye kérdés, de egyéb okok miatt kénytelen vagyok mégis körbejárni:
Utólag beépíthető, karbantartásmentes (értsd: nincs bedrótozva az autóba, mint a gyári, hogy degeneráljon meg miegyéb) DPF-re lehet szükségem a nem túl távoli jövőben. Milyet, honnan, ill. milyet-honnan ne?
Ki foglalkozik ilyenek beépítésével egyáltalán?
Mire számíthatok teljesítményben ill. fogyasztásban?
Várható élettartam?
AndyA
jobb esetben sw-t is kell cserélni,rosszabban ecu-t is.Biztos, hogy amennyiben a hw benn van, a többi már nem lesz gond.Az lesz a leg 1xűbb.
DPF,nyomáskülönbség szenzor és bekábelezése,hőmérsékletérzékelők és kábelezése.
Ne aggódj,egy iparág fog erre is fejlődni,ez egészen biztos.Csak legyen elég pénzed rá.
Saccolnám.kb 300e km-ig nem lesz vele gond,ha az üzemanyagredszerrel minden rendben van.
Fogyiban szerintem átlagban +1 liter legalább.Csak nehogy degeneráljon téged is....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44335 Dátum:
2018.02.24 szombat, 10:08:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.23 péntek, 14:35:40
Tudom, hogy hülye kérdés, de egyéb okok miatt kénytelen vagyok mégis körbejárni:
Utólag beépíthető, karbantartásmentes (értsd: nincs bedrótozva az autóba, mint a gyári, hogy degeneráljon meg miegyéb) DPF-re lehet szükségem a nem túl távoli jövőben. Milyet, honnan, ill. milyet-honnan ne?
Ki foglalkozik ilyenek beépítésével egyáltalán?
Mire számíthatok teljesítményben ill. fogyasztásban?
Várható élettartam?
AndyA
Ha technikailag meg is oldod, hogy papíroztatod le?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44336 Dátum:
2018.02.24 szombat, 10:13:28 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.02.24 szombat, 10:08:58
Ha technikailag meg is oldod, hogy papíroztatod le?
Itthon sehogy. Kinn meg akármelyik vizsgaállomáson. Adnak egy matricát hozzá, azt ki kell tenni az ablakba, és csók. A magyarnak mindegy, a németnek meg elég a saját, német matrica.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44337 Dátum:
2018.02.24 szombat, 10:26:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.24 szombat, 10:13:28
Itthon sehogy. Kinn meg akármelyik vizsgaállomáson. Adnak egy matricát hozzá, azt ki kell tenni az ablakba, és csók. A magyarnak mindegy, a németnek meg elég a saját, német matrica.
AndyA
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szabi400
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44338 Dátum:
2018.02.24 szombat, 17:37:07 »
Idézetet írta: Zola 32 - 2018.02.22 csütörtök, 14:48:55
Értem
De így is jó lett?!!
Olajkörin is meg a gyári 88 is átfujtunk meg sokkal gyengébb is a rúgoja
Azt inkább a 92 raktuk be
[/qeuote]
Igen jó lett. Az olajkörin nem tudtam átfújni, ezért nem tuningoltam rajta semmit. A főkörit, nem tudtam ilyen módon tesztelni, mert csak az első csövet vettem le a termosztát házról a cseréhez, a gumi tömítés elég jól zárt benne, Azt nem is tudom, hogy a főkörin hogyan lehet megcsinálni ezt a tesztet? Egyébként a főköri termon van egy picike lyuk ami biztos átenged egy kicsit, ez ilyen volt a regin és az újon is. Nektek is ilyen volt?
Remélem jó lesz egy darabig.
Naplózva
2.0TDCi 130Le FMBA 2001
legyozo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44339 Dátum:
2018.02.24 szombat, 19:08:17 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.24 szombat, 09:08:34
eredményre? nem lesz határvonal.
Hangjában nem lesz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44340 Dátum:
2018.02.24 szombat, 21:34:06 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.02.24 szombat, 19:08:17
Hangjában nem lesz?
de igen.lágyabb sejmesebben fog "ketyegni" majdnem mint egy tdi.
Nem arra gondoltam.Nem nagyon lesz miről beszámolni.Majd ha 10év múlva leírod, hogy igen, nem ment tönkre a rendszer, akkor nyilváníthatjuk sikeresnek.
Addig van aki hisz benne,és van aki nem.
Én tudom, hogy többet használ,mint ha nem tenném bele.16-18 éve dízelezem,de még nem kellett felújítani saját autót.Igaz, hogy egyikkel sem mentem 500e km-t.De az már bőven elég,amíg nálam van, jobban van bánva vele.(ez olyan magyarosra sikeredett, AndyA-nak)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44341 Dátum:
2018.02.24 szombat, 22:20:41 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.24 szombat, 21:34:06
de igen.lágyabb sejmesebben fog "ketyegni" majdnem mint egy tdi.
Nem arra gondoltam.Nem nagyon lesz miről beszámolni.Majd ha 10év múlva leírod, hogy igen, nem ment tönkre a rendszer, akkor nyilváníthatjuk sikeresnek.
Addig van aki hisz benne,és van aki nem.
Én tudom, hogy többet használ,mint ha nem tenném bele.16-18 éve dízelezem,de még nem kellett felújítani saját autót.Igaz, hogy egyikkel sem mentem 500e km-t.De az már bőven elég,amíg nálam van, jobban van bánva vele.(ez olyan magyarosra sikeredett, AndyA-nak)
Slejmesebben...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44342 Dátum:
2018.02.24 szombat, 23:44:27 »
Mosz a 2tről beszéltek, vagy a kguardról?
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44343 Dátum:
2018.02.25 vasárnap, 07:30:43 »
Idézetet írta: alf® - 2018.02.24 szombat, 21:34:06
de igen.lágyabb sejmesebben fog "ketyegni" majdnem mint egy tdi.
Nem arra gondoltam.Nem nagyon lesz miről beszámolni.Majd ha 10év múlva leírod, hogy igen, nem ment tönkre a rendszer, akkor nyilváníthatjuk sikeresnek.
Addig van aki hisz benne,és van aki nem.
Én tudom, hogy többet használ,mint ha nem tenném bele.16-18 éve dízelezem,de még nem kellett felújítani saját autót.Igaz, hogy egyikkel sem mentem 500e km-t.De az már bőven elég,amíg nálam van, jobban van bánva vele.(ez olyan magyarosra sikeredett, AndyA-nak)
Pont a sejmességre
gondoltam.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44344 Dátum:
2018.02.25 vasárnap, 07:38:55 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.02.24 szombat, 23:44:27
Mosz a 2tről beszéltek, vagy a kguardról?
Én a 2T-re utaltam a hangjával kapcsolatban.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44345 Dátum:
2018.02.25 vasárnap, 09:22:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.24 szombat, 22:20:41
Slejmesebben...?
AndyA
ha szeretnéd...
csak a kedvedért.személyreszabom neked a pontos jéket.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44346 Dátum:
2018.02.25 vasárnap, 10:09:19 »
Idézetet írta: László - 2018.02.23 péntek, 14:27:59
Tisztelt Fórumtárs!
A 2T olaj minősége nem mindegy. Fontos a jó minőségű full szintetikus Pl: Repsol 2T olaj aminek kicsi a keletkező hamu tartalma, miközben elég a hengerben. A fent nevezett olajból 1-1.5 dl öntök egy teli tankhoz. Ezen kivül használom még a Kleen-Flo dízel adalékot télen-nyáron 1dl egy tank üzemanyaghoz. Nekem évek óta nem volt velük gondom. Csak ajánlani tudom.
Tisztelettel László!
Én a Husquarna 2T olajat használtam. Ha a viszonylag nagy fordulatszámú motoros fűkaszába jó, akkor a dízelnek sem árthat.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44347 Dátum:
2018.02.25 vasárnap, 10:22:34 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2018.02.25 vasárnap, 10:09:19
Én a Husquarna 2T olajat használtam. Ha a viszonylag nagy fordulatszámú motoros fűkaszába jó, akkor a dízelnek sem árthat.
Dízel elvileg valamivel alacsonyabb hőfokon ég, mint a benzin, de azért lássuk be, hogy mondjuk 2000 fok és 1800 fok közötti különbségről beszélünk.
Szóval el fog az égni rendesen, ha eleve kétütemű motorba szánták, a hengertérben való elégetésre.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44348 Dátum:
2018.02.25 vasárnap, 10:25:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.25 vasárnap, 10:22:34
Dízel elvileg valamivel alacsonyabb hőfokon ég, mint a benzin, de azért lássuk be, hogy mondjuk 2000 fok és 1800 fok közötti különbségről beszélünk.
Szóval el fog az égni rendesen, ha eleve kétütemű motorba szánták, a hengertérben való elégetésre.
AndyA
Arra szánták. Már nem használom, mivel már nincs meg a dízelem, csak alternatívaként írtam a Husquarna olajat.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44349 Dátum:
2018.02.25 vasárnap, 11:49:55 »
Sziasztok!
Görbe hajtókarnak, repedt dugattyúnak alacsony kompresszió az eredménye ugye?
Ezeknek van valami jele, vagy pedig csak méréssel bizonyítható?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Oldalak:
1
...
880
881
882
883
884
885
886
[
887
]
888
889
890
891
892
893
894
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ