Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 22:43:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 895 896 897 898 899 900 901 [902] 903 904 905 906 907 908 909 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13330748 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #45050 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 13:47:53 »

Volt már ilyenre példa?
BM

Volt. Kici kínainál szosze tudni...

Önmagában az, hogy a Forscan lóg rajta, nem okozhatja, hogy nem indul be. Bizonyos tesztek okozhatják, hogy leáll a járó motor, de ilyet nem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #45051 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 14:43:24 »

Volt már ilyenre példa?
BM

Ha MS-CAN állásban csatlakozol, akkor leáll az autó, gondolom elindítani sem lehet, bár azt nem próbáltam.

Mindkét kapcsoló állásnál ez van?
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45052 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 16:39:32 »

Turborail az utángyártott középrész. Valakinek van véleménye már róla innét? Olasz márka

A turbónyomást mi és hol méri?
Neked működik ez a pillangó szelep az egr-ben?
Nem lehet, hogy a Tiéd is rossz és azért nem tud többet tölteni?Vagy ami a vákuumot állítja elő azzal van baj?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #45053 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 16:49:23 »

A turbónyomást mi és hol méri?
Neked működik ez a pillangó szelep az egr-ben?
Nem lehet, hogy a Tiéd is rossz és azért nem tud többet tölteni?Vagy ami a vákuumot állítja elő azzal van baj?
A MAP szenzor a cooler után és az egr előtt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45054 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 17:39:30 »

A MAP szenzor a cooler után és az egr előtt.

Köszi, tehát ha a leállító szelep nyitva van mindig akkor nem lesz baja a motornak?Vagy bármi másnak?
Ennek a szelepnek a mozgatására szolgála vákuum dobot(vagy labda, vagy pumpa nem tudom, hogy hívják) lehet külön cserélni?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #45055 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 18:10:08 »

Köszi, tehát ha a leállító szelep nyitva van mindig akkor nem lesz baja a motornak?Vagy bármi másnak?
Ennek a szelepnek a mozgatására szolgála vákuum dobot(vagy labda, vagy pumpa nem tudom, hogy hívják) lehet külön cserélni?
mindent lehet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #45056 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 19:35:32 »

mindent lehet.

Valahogyan eredetileg is összerakták darabokból, és az azóta sem nőlt össze. eplus2 taps taps taps taps taps

A kérdés mindig az, hogy megéri-e.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #45057 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 20:04:36 »

A turbónyomást mi és hol méri?
Neked működik ez a pillangó szelep az egr-ben?
Nem lehet, hogy a Tiéd is rossz és azért nem tud többet tölteni?Vagy ami a vákuumot állítja elő azzal van baj?

DPF nélküliben nincs ilyen.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45058 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 20:25:39 »

A turbónyomást mi és hol méri?
Neked működik ez a pillangó szelep az egr-ben?
Nem lehet, hogy a Tiéd is rossz és azért nem tud többet tölteni?Vagy ami a vákuumot állítja elő azzal van baj?

A Shut Off fojtószelep és az EGR között. (Ott van egy MAP szenzor)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45059 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 20:30:31 »

DPF nélküliben nincs ilyen.

A dpf nélküliben van valahol külön folytószelep?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45060 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 20:32:26 »

Valahogyan eredetileg is összerakták darabokból, és az azóta sem nőlt össze. eplus2 taps taps taps taps taps

A kérdés mindig az, hogy megéri-e.

AndyA

Mivel 100 környéke egy egr ezáltal biztosan megéri összerakni valahogyan, csak nem tudom milyen alkatrészt keressek hozzá, mert csak egyben árulják.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45061 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 20:33:57 »

A dpf nélküliben van valahol külön folytószelep?
Nincs.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #45062 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 21:08:18 »

Ha MS-CAN állásban csatlakozol, akkor leáll az autó, gondolom elindítani sem lehet, bár azt nem próbáltam.

Mindkét kapcsoló állásnál ez van?

Szóval az egyik állásban sikerült arra rábírnom a kocsit, hogy induljon el.
Érdekes volt minden esetre.
Gyújts rajta Forscan elindít lekérdezi az autó paramétereit és próbálom indítani. Nem sikerül.
Lehet, hogy csak képzelem de olyan mintha valami mintha "pittyeget" volna.

Kulcs visszafordít és újra indít. Sikerült.
Elkezdtem mérni és lettek eredmények.
Emelkedőn felfele majd lefelé is meghajtottam a kicsikét.


Mértem a következőket:
MAP ls fordulatszámot.
Az az érdekes, hogy gyorsításnál a kb 2000 1/perc körül elérte a MAP a ~230kPa-t és onnan nem is ment fentebb. Még akkor sem ha  a motor már 3250-nél járt.
Ez normális?

BM
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #45063 Dátum: 2018.05.07 hétfő, 21:58:31 »

Szóval az egyik állásban sikerült arra rábírnom a kocsit, hogy induljon el.
Érdekes volt minden esetre.
Gyújts rajta Forscan elindít lekérdezi az autó paramétereit és próbálom indítani. Nem sikerül.
Lehet, hogy csak képzelem de olyan mintha valami mintha "pittyeget" volna.

Kulcs visszafordít és újra indít. Sikerült.
Elkezdtem mérni és lettek eredmények.
Emelkedőn felfele majd lefelé is meghajtottam a kicsikét.


Mértem a következőket:
MAP ls fordulatszámot.
Az az érdekes, hogy gyorsításnál a kb 2000 1/perc körül elérte a MAP a ~230kPa-t és onnan nem is ment fentebb. Még akkor sem ha  a motor már 3250-nél járt.
Ez normális?

BM


Annyira nem, 250-255-öt illene elérnie.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #45064 Dátum: 2018.05.08 kedd, 06:47:23 »

Annyira nem, 250-255-öt illene elérnie.

Azaz vagy szökik a nyomás a bemeneti oldalon, vagy dugul a kimeneti oldal, és nem tudja eléggé pörgetni a turbót.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45065 Dátum: 2018.05.08 kedd, 07:11:04 »

Azaz vagy szökik a nyomás a bemeneti oldalon, vagy dugul a kimeneti oldal, és nem tudja eléggé pörgetni a turbót.

AndyA

Múltkor már küldtem neked anyagot, hogy milyen (mennyi) a hasznos fordulatszám tartomány és miként alakul ez.
A kimeneti oldal dugulás "hubogást" eredményezne, kizárt.....

Első sorban analóg nyomásmérő órával kellene ellenőrizni a nyomást, mert elektromosan elég sok "bibi" csúszhat a dologban.
Ha a szenzor feszültség érintkezés, kábel miatt már pár tizedet is csökken, egyből már érték lesz mindenhol..... Például
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #45066 Dátum: 2018.05.08 kedd, 08:13:34 »

Múltkor már küldtem neked anyagot, hogy milyen (mennyi) a hasznos fordulatszám tartomány és miként alakul ez.
A kimeneti oldal dugulás "hubogást" eredményezne, kizárt.....

Első sorban analóg nyomásmérő órával kellene ellenőrizni a nyomást, mert elektromosan elég sok "bibi" csúszhat a dologban.
Ha a szenzor feszültség érintkezés, kábel miatt már pár tizedet is csökken, egyből már érték lesz mindenhol..... Például


Én is elkérhetem azt az anyagot amit írsz? Kíváncsiságból érdekelne Smiley

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #45067 Dátum: 2018.05.08 kedd, 08:28:53 »

Én is elkérhetem azt az anyagot amit írsz? Kíváncsiságból érdekelne Smiley

Köszi!

A lényeg kb. annyi, hogy a turbónak van egy olyan fordulatszám-tartománya, ahol optimálisan működik. Ez egy kb. 30-40 ezer szélességű rész, aminek a középértéke valahol a 160-180 ezres tartomány körül van. Többet nem fog forogni, ha meg ennél kevesebbet forog, akkor tölt ugyan valamit, de látványosan gyöngébben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45068 Dátum: 2018.05.08 kedd, 08:54:52 »

A Shut Off fojtószelep és az EGR között. (Ott van egy MAP szenzor)

Megtudod mondani, hogy mekkora vákuumot állít elő a vákuumszelep?
Vagy nem tuodm mi a neve!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45069 Dátum: 2018.05.08 kedd, 12:13:08 »

Megtudod mondani, hogy mekkora vákuumot állít elő a vákuumszelep?
Vagy nem tuodm mi a neve!

0, azaz nulla vákuumot.
A vákuum szivattyú/pumpa állít elő vákuumot.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gabee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #45070 Dátum: 2018.05.08 kedd, 12:21:13 »

Sziasztok,

SOS segítség kellene! Eljöttem munkába, de csak *** helyen tudtam megállni, most negyed óra múlva át akartam állni egy jobb helyre, de a motor nem indul. Rádió szól, világítás van, de az önindító nem teker... Mit nézzek? Mit próbáljak? (Hibaolvasó, stb nincs nálam..) Idefele jövet semmi szokatlant nem tapasztaltam a 35Km alatt.
2004-es TDCI 130Le.

Köszi,
Gábor
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #45071 Dátum: 2018.05.08 kedd, 12:44:20 »

Sziasztok,

SOS segítség kellene! Eljöttem munkába, de csak *** helyen tudtam megállni, most negyed óra múlva át akartam állni egy jobb helyre, de a motor nem indul. Rádió szól, világítás van, de az önindító nem teker... Mit nézzek? Mit próbáljak? (Hibaolvasó, stb nincs nálam..) Idefele jövet semmi szokatlant nem tapasztaltam a 35Km alatt.
2004-es TDCI 130Le.

Köszi,
Gábor
gyujtás kapcsoló xarakodhat,párszor járasd át. Ha van valami eszközöd, az önindítót is kopogtathatod,hátha csak felakadt a keféje.
Az órában lévő piros led kialszik amikor indítanál? Mert ha nem, akkor az immo xarakodik, és a kulcsot nem ismeri fel.Tartalék kulcs van?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45072 Dátum: 2018.05.08 kedd, 13:35:56 »

0, azaz nulla vákuumot.
A vákuum szivattyú/pumpa állít elő vákuumot.

Köszi, aranyos vagy!
A szivattyú/pumpa mekkora vákuumot állít elő?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Gabee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #45073 Dátum: 2018.05.08 kedd, 14:00:10 »

gyujtás kapcsoló xarakodhat,párszor járasd át. Ha van valami eszközöd, az önindítót is kopogtathatod,hátha csak felakadt a keféje.
Az órában lévő piros led kialszik amikor indítanál? Mert ha nem, akkor az immo xarakodik, és a kulcsot nem ismeri fel.Tartalék kulcs van?

Köszönöm a segítséget Alf!
Kvszünetben kipróbálom amiket írtál!

Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #45074 Dátum: 2018.05.08 kedd, 14:33:37 »

Köszi, aranyos vagy!
A szivattyú/pumpa mekkora vákuumot állít elő?
-0,8 tól -0,9 bar vakuumot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #45075 Dátum: 2018.05.08 kedd, 15:16:42 »

Azaz vagy szökik a nyomás a bemeneti oldalon, vagy dugul a kimeneti oldal, és nem tudja eléggé pörgetni a turbót.

AndyA

Köszönöm a segítséget/választ mindenkinek.
Kezdek egy kis tisztítással és EGR szelep dugózással.
A kipufogódobom kezdi elérni élete végét. Ha lesz cserélve akkor utána ismét mérek.
Ill. ellenőrzöm a geometria szabad mozgását.

Köszönöm,
BM
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #45076 Dátum: 2018.05.08 kedd, 15:37:11 »

Sziasztok,

SOS segítség kellene! Eljöttem munkába, de csak *** helyen tudtam megállni, most negyed óra múlva át akartam állni egy jobb helyre, de a motor nem indul. Rádió szól, világítás van, de az önindító nem teker... Mit nézzek? Mit próbáljak? (Hibaolvasó, stb nincs nálam..) Idefele jövet semmi szokatlant nem tapasztaltam a 35Km alatt.
2004-es TDCI 130Le.

Köszi,
Gábor
Nekem ugyanilyen hibát okozott a vezérműtengely holtpont jeladó. 4 alkalommal jelentkezett, mindig csak meleg időben, 2 alkalommal olyankor, ha megálltam, majd 20-30 perc múlva újraindítottam volna, 2x pedig menet közben megállt. Így utólag szerencsére nem következett be baleset a dologból.
A hozzáértők szerint, ha fekete a jeladó színe, akkor célszerű cserélni szürkére:
https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2003/2_0/D/elektromos-rendszer/elektromos-alkatreszek/erzekelo-jelado/vezermutengely-holtpont-jelado
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45077 Dátum: 2018.05.08 kedd, 15:46:11 »

-0,8 tól -0,9 bar vakuumot.

Köszönöm szépen!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45078 Dátum: 2018.05.08 kedd, 16:29:29 »

-0,8 tól -0,9 bar vakuumot.

Köszi mégegyszer!
Ezt a vákuumot a motor elején található vákuumszivattyú állítja elő?
Erre több csati is rámegy, milyen módon osztja szét a különböző csövekbe?
Arra lennék kíváncsi, hogy a shut off szelepet milyen erővel vákuumolja?
valamint, hogy ez a szelep mikor van nyitva és zárva vagy hogyan működik?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #45079 Dátum: 2018.05.08 kedd, 16:46:12 »

Köszi mégegyszer!
Ezt a vákuumot a motor elején található vákuumszivattyú állítja elő?
Erre több csati is rámegy, milyen módon osztja szét a különböző csövekbe?
Arra lennék kíváncsi, hogy a shut off szelepet milyen erővel vákuumolja?
valamint, hogy ez a szelep mikor van nyitva és zárva vagy hogyan működik?

Minek lenne külön vákuumszivattyú?! A motor meg a turbo úgy szipákolják a levegőt, hogy jobban se kell... Smiley

A shut-off szelep éppen azt teszi, hogy nem enged levegőt a motorba, amitől vákuum keletkezik a szívócsőben, ill. oxigén (és persze üzemanyag) híján leáll a motor.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45080 Dátum: 2018.05.08 kedd, 18:18:15 »

Köszi mégegyszer!
Ezt a vákuumot a motor elején található vákuumszivattyú állítja elő?
Erre több csati is rámegy, milyen módon osztja szét a különböző csövekbe?
Arra lennék kíváncsi, hogy a shut off szelepet milyen erővel vákuumolja?
valamint, hogy ez a szelep mikor van nyitva és zárva vagy hogyan működik?

A kipufogó vezérműtengely végénél van a vákuum szivattyú.

Oda le van írva betűvel, monitoron olvashatóan..... -0.8 - -0.9 bar.  Roll Eyes
Ezt a szolenoid szelep vagy ráengedi vagy nem.
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.08 kedd, 18:31:15 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45081 Dátum: 2018.05.08 kedd, 18:21:53 »

Minek lenne külön vákuumszivattyú?! A motor meg a turbo úgy szipákolják a levegőt, hogy jobban se kell... Smiley

A shut-off szelep éppen azt teszi, hogy nem enged levegőt a motorba, amitől vákuum keletkezik a szívócsőben, ill. oxigén (és persze üzemanyag) híján leáll a motor.

AndyA

 falbav

Tévedés.  buck
Meding szívó benzines motorban gondolkodsz..........tudat alatt arra vágy, biztos!  hehe

Van vákuum szivattyú! A feltöltős motorokon nincs a motornál vákuum!  Grin
A fékrásegítő is vákuumos.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45082 Dátum: 2018.05.08 kedd, 18:28:51 »


Oda le van írva betűvel, monitoron olvashatóan..... -0.8 - -0.9 bar.  Roll Eyes
Ezt a szolenoid szelep vagy ráengedi vagy nem.

Köszi, mostmár tiszta!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45083 Dátum: 2018.05.08 kedd, 18:36:18 »

Minek lenne külön vákuumszivattyú?! A motor meg a turbo úgy szipákolják a levegőt, hogy jobban se kell... Smiley

A shut-off szelep éppen azt teszi, hogy nem enged levegőt a motorba, amitől vákuum keletkezik a szívócsőben, ill. oxigén (és persze üzemanyag) híján leáll a motor.

AndyA

A shut off szelep alapból nyitva van, amikor vákuumot kap akkor zár le.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Gabee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #45084 Dátum: 2018.05.09 szerda, 08:27:10 »

gyujtás kapcsoló xarakodhat,párszor járasd át. Ha van valami eszközöd, az önindítót is kopogtathatod,hátha csak felakadt a keféje.
Az órában lévő piros led kialszik amikor indítanál? Mert ha nem, akkor az immo xarakodik, és a kulcsot nem ismeri fel.Tartalék kulcs van?

Köszi srácok a segítséget!
Az önindító volt a ludas. Én hiába kocogtattam, nem nagyon fértem hozzá. Végül a szervize lett szállítva ahol a szerelő ledugott egy csövet majd odak**t egy kalapáccsal, ezután egyből beröffent.
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #45085 Dátum: 2018.05.09 szerda, 08:36:13 »

Köszi srácok a segítséget!
Az önindító volt a ludas. Én hiába kocogtattam, nem nagyon fértem hozzá. Végül a szervize lett szállítva ahol a szerelő ledugott egy csövet majd odak**t egy kalapáccsal, ezután egyből beröffent.


Sajnos ettől csak ideiglenesen oldódott meg a probléma, azt tudod? Bármikor megcsinálhatja újra. Minimum egy pucolás ráférne.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gabee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #45086 Dátum: 2018.05.09 szerda, 09:28:33 »

Sajnos ettől csak ideiglenesen oldódott meg a probléma, azt tudod? Bármikor megcsinálhatja újra. Minimum egy pucolás ráférne.

AndyA

Igen, ott is hagytam. Nem mertem kockáztatni h mégegyszer megszivasson. Leszedi az önindítót és megnézi h mennyire van elkopva, h takarítás vagy csere lesz-e.
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #45087 Dátum: 2018.05.09 szerda, 09:41:21 »

Igen, ott is hagytam. Nem mertem kockáztatni h mégegyszer megszivasson. Leszedi az önindítót és megnézi h mennyire van elkopva, h takarítás vagy csere lesz-e.

Ha szánsz egy kicsit többet rá, Kertész utcában kapsz korrekten felújított példányt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #45088 Dátum: 2018.05.09 szerda, 10:57:57 »

Nekem attól jött elő, hogy átállítottam a Forscannel azt a kapcsolót, hogy korrigálja-e a sebességmérő által mutatott értéket. Rendesen ezt bekapcsolják, így 4-5 km/h-val is többet mutat a valóságnál. Kikapcsolva majdnem pontos, 160-as tempóig kevesebb az eltérés, mint a mutató szélessége (<1 km/h). Smiley

De nézd végig a listát, hátha ott van benne, csak nem emlékszem, hogy beállítottam volna. Extended licensz kell, ha emlékeim nem csalnak.

AndyA
Nekem facelift-es a kocsi, de az óracsoport még fl előtti (szeptemberi gyártás, de az óracsoport hátulján levő matrica alapján az még júniusi gyártású), gondolom az volt a polcon, amikor rakták össze a kocsit. Még volt raktáron... Így ebben nem bekapcsolható a pillanatnyi fogyimérés  Undecided
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #45089 Dátum: 2018.05.09 szerda, 11:58:12 »

Nekem facelift-es a kocsi, de az óracsoport még fl előtti (szeptemberi gyártás, de az óracsoport hátulján levő matrica alapján az még júniusi gyártású), gondolom az volt a polcon, amikor rakták össze a kocsit. Még volt raktáron... Így ebben nem bekapcsolható a pillanatnyi fogyimérés  Undecided

Pekk. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45090 Dátum: 2018.05.09 szerda, 12:10:24 »

Ha szánsz egy kicsit többet rá, Kertész utcában kapsz korrekten felújított példányt.

AndyA


Nem gondolom, hogy vihetné a szervizbe vagy amíg oda nem ér, addig ketyeg az óra.....

« Utoljára szerkesztve: 2018.05.09 szerda, 12:21:14 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45091 Dátum: 2018.05.09 szerda, 12:17:05 »

Nekem facelift-es a kocsi, de az óracsoport még fl előtti (szeptemberi gyártás, de az óracsoport hátulján levő matrica alapján az még júniusi gyártású), gondolom az volt a polcon, amikor rakták össze a kocsit. Még volt raktáron... Így ebben nem bekapcsolható a pillanatnyi fogyimérés  Undecided

Nem haragszol, ha azt mondom tévedel?  Roll Eyes
Az autód FL utáni és a műszercsoportod is! Nézegeted már pár éve, mégsem tudod.....  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #45092 Dátum: 2018.05.09 szerda, 12:41:39 »

Nem haragszol, ha azt mondom tévedel?  Roll Eyes
Az autód FL utáni és a műszercsoportod is! Nézegeted már pár éve, mégsem tudod.....  hehe
Lehet, hogy a számlap az, de a "lelke" nem. Legalábbis a diag műszerek szerint nem. Korábban Vik, meg kb. 2 éve netcore is nézte mindenféle műszerekkel, és ha 2003/06 utáninak írjuk a kocsit, akkor nem ismeri fel. Ha az előttinek, akkor igen, de akkor meg nem él a pillanatnyi fogyi bekapcsolási opció.

Alapvetően mindegy, elvagyok nélküle 10 éve, de mégiscsak baxxa a csőrömet, hogy nem lehet bekapcsolni  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45093 Dátum: 2018.05.09 szerda, 12:50:20 »

Lehet, hogy a számlap az, de a "lelke" nem. Legalábbis a diag műszerek szerint nem. Korábban Vik, meg kb. 2 éve netcore is nézte mindenféle műszerekkel, és ha 2003/06 utáninak írjuk a kocsit, akkor nem ismeri fel. Ha az előttinek, akkor igen, de akkor meg nem él a pillanatnyi fogyi bekapcsolási opció.

Alapvetően mindegy, elvagyok nélküle 10 éve, de mégiscsak baxxa a csőrömet, hogy nem lehet bekapcsolni  vigyor3

Attól, amiatt nem lehet bekapcsolni, mert a műszercsoport szoftvere nem olyan.
2004 első negyed év után GYÁRTOTT műszercsoportok rendelkeznek a szükséges szoftverrel.
Nem az autó, hanem a műszercsoport gyártási ideje a döntő.

A legtöbb diag műszer felismeri vagy évjáratot enged kiválasztani, olyat, hogy 2003/06 előtt vagy után....egy műszernél sem láttam.
Ráadásul a Forscan meg teljesen felismeri az autót.

Remélem azért tudsz aludni, hogy nem tud valamit az autód, amit a gyártási idejéből eredendően nem is tudhat!    wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45094 Dátum: 2018.05.09 szerda, 12:54:57 »

Itt vagyok példának én, nekem 2004.03.01-es gyártású az autóm, de a műszercsoport nyilván nem aznap hajnalban készült.
Vagyis az még nem tudja a funkciót, még ha adja is a lehetőséget a bekapcsolásra. Meg is csinálja, OK-al záródik. Oszt' nem változik semmi....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #45095 Dátum: 2018.05.09 szerda, 12:56:05 »

Attól, amiatt nem lehet bekapcsolni, mert a műszercsoport szoftvere nem olyan.
2004 első negyed év után GYÁRTOTT műszercsoportok rendelkeznek a szükséges szoftverrel.
Nem az autó, hanem a műszercsoport gyártási ideje a döntő.

A legtöbb diag műszer felismeri vagy évjáratot enged kiválasztani, olyat, hogy 2003/06 előtt vagy után....egy műszernél sem láttam.
Ráadásul a Forscan meg teljesen felismeri az autót.

Remélem azért tudsz aludni, hogy nem tud valamit az autód, amit a gyártási idejéből eredendően nem is tudhat!    wave
Épp ez volt az első hsz-em, hogy maga az autó fl-es, de az óracsoportot az előttinek ismeri fel a diag. Tudom, hogy ettől a kocsi nem lesz pre-fl Smiley Ezt a kiválasztósdit netcore diag eszköze kéri. Nem tudom, hogy neki mije van.
De persze, aludni jól tudok, csak ha lehetne ilyet aktiválni, akkor tetszene. De nem dőlök a kardomba azért, mert ez a funkció nem megy.

Amúgy ez a 2004 Q1 dolog se biztos hogy biztos, mert Big_Qba autója 2003/12-es, és neki tudta aktiválni Vik a pillanatnyit. Holott 2003 Q4-ben még nem gyárthattak 2004 Q1-es óracsoportot Smiley
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45096 Dátum: 2018.05.09 szerda, 12:58:40 »

Épp ez volt az első hsz-em, hogy maga az autó fl-es, de az óracsoportot az előttinek ismeri fel a diag. Tudom, hogy ettől a kocsi nem lesz pre-fl Smiley Ezt a kiválasztósdit netcore diag eszköze kéri. Nem tudom, hogy neki mije van.
De persze, aludni jól tudok, csak ha lehetne ilyet aktiválni, akkor tetszene. De nem dőlök a kardomba azért, mert ez a funkció nem megy.

Amúgy ez a 2004 Q1 dolog se biztos hogy biztos, mert Big_Qba autója 2003/12-es, és neki tudta aktiválni Vik a pillanatnyit. Holott 2003 Q4-ben még nem gyárthattak 2004 Q1-es óracsoportot Smiley

Ez igaz.
Viszont az övé fiatalon TK-s volt és akkoriban amúgy is úgy fiatalítottak(tekertek), hogy óracsoportot cseréltek!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #45097 Dátum: 2018.05.09 szerda, 13:02:58 »

Épp ez volt az első hsz-em, hogy maga az autó fl-es, de az óracsoportot az előttinek ismeri fel a diag. Tudom, hogy ettől a kocsi nem lesz pre-fl Smiley Ezt a kiválasztósdit netcore diag eszköze kéri. Nem tudom, hogy neki mije van.
De persze, aludni jól tudok, csak ha lehetne ilyet aktiválni, akkor tetszene. De nem dőlök a kardomba azért, mert ez a funkció nem megy.

Amúgy ez a 2004 Q1 dolog se biztos hogy biztos, mert Big_Qba autója 2003/12-es, és neki tudta aktiválni Vik a pillanatnyit. Holott 2003 Q4-ben még nem gyárthattak 2004 Q1-es óracsoportot Smiley
nem lehet az óracsoport szoftverét frissíteni?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #45098 Dátum: 2018.05.09 szerda, 13:05:10 »

Épp ez volt az első hsz-em, hogy maga az autó fl-es, de az óracsoportot az előttinek ismeri fel a diag. Tudom, hogy ettől a kocsi nem lesz pre-fl Smiley Ezt a kiválasztósdit netcore diag eszköze kéri. Nem tudom, hogy neki mije van.
De persze, aludni jól tudok, csak ha lehetne ilyet aktiválni, akkor tetszene. De nem dőlök a kardomba azért, mert ez a funkció nem megy.

Amúgy ez a 2004 Q1 dolog se biztos hogy biztos, mert Big_Qba autója 2003/12-es, és neki tudta aktiválni Vik a pillanatnyit. Holott 2003 Q4-ben még nem gyárthattak 2004 Q1-es óracsoportot Smiley
IDS klónja van.
Én is találkoztam 2003.6havi autóval,aminek működött a pillanatnyi gyogyijelzés.Eredeti műszeregységgel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #45099 Dátum: 2018.05.09 szerda, 13:07:17 »

Nekem facelift-es a kocsi, de az óracsoport még fl előtti (szeptemberi gyártás, de az óracsoport hátulján levő matrica alapján az még júniusi gyártású), gondolom az volt a polcon, amikor rakták össze a kocsit. Még volt raktáron... Így ebben nem bekapcsolható a pillanatnyi fogyimérés  Undecided

Vegyél egy jót, azt meg már tudod, hogyan kell kicserélni...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 895 896 897 898 899 900 901 [902] 903 904 905 906 907 908 909 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.