Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 04:16:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
902
903
904
905
906
907
908
[
909
]
910
911
912
913
914
915
916
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14685071 alkalommal)
0 Felhasználó és 51 vendég van a témában
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45400 Dátum:
2018.07.07 szombat, 22:16:30 »
Idézetet írta: alf® - 2018.07.07 szombat, 10:37:26
valahol kifúj még a turbócső rendszer.és az egr-t lekell dugózni.
Az EGR amióta nálam van le van dugózva.
A turbócsővek, mivel levoltak véve tisztitáshoz, mindegyik új saválló bilincset kapot + ujrabandázsolva mind és még alu szallaggal is körbe ragasztva teljesen.
Az auto megy mint veszedelem, ezzel nincs is baj, csak a fekete füst, ha hirtelen gyorsitok.
ezért kérdeztem, mi okozhat még fekete füstöt
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45401 Dátum:
2018.07.07 szombat, 22:25:16 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.07.07 szombat, 22:16:30
Az EGR amióta nálam van le van dugózva.
A turbócsővek, mivel levoltak véve tisztitáshoz, mindegyik új saválló bilincset kapot + ujrabandázsolva mind és még alu szallaggal is körbe ragasztva teljesen.
Az auto megy mint veszedelem, ezzel nincs is baj, csak a fekete füst, ha hirtelen gyorsitok.
ezért kérdeztem, mi okozhat még fekete füstöt
ökölszabály.
Fekete füst: kevés levegő,sok üzemanyag.
Ha mindet kizártad,kezd előről.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45402 Dátum:
2018.07.08 vasárnap, 09:53:36 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.07.07 szombat, 22:16:30
Az EGR amióta nálam van le van dugózva.
A turbócsővek, mivel levoltak véve tisztitáshoz, mindegyik új saválló bilincset kapot + ujrabandázsolva mind és még alu szallaggal is körbe ragasztva teljesen.
Az auto megy mint veszedelem, ezzel nincs is baj, csak a fekete füst, ha hirtelen gyorsitok.
ezért kérdeztem, mi okozhat még fekete füstöt
Tükörből látod hogy nyom egy pamacsot, vagy mögötte egy másik kocsiból figyeled?
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Marko09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45403 Dátum:
2018.07.08 vasárnap, 11:15:23 »
Sziasztok!
2.0 tdci 2002 FMBA. Tegnap teljes nagynyomású rendszer felújításon esett át az autó, plusz szíjak, plusz vezérlés csere.
Az autó működése hibátlan viszont kopogó hangot hallok a légszűrőházból, kézzel is érezhető a ház tetején a kopogás.
Csavarok fellazításával erősödik a hang. Egyenlőre még forró a motor és környéke a behatóbb vizsgálathoz, addig ötlet valakinek
mi lehet a baj?
Köszi
Márk
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45404 Dátum:
2018.07.08 vasárnap, 18:11:59 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2018.07.08 vasárnap, 09:53:36
Tükörből látod hogy nyom egy pamacsot, vagy mögötte egy másik kocsiból figyeled?
Tükörből látom a füstöt, ahogy rálépek a gázra (pici padló) rögtön látom
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45405 Dátum:
2018.07.08 vasárnap, 23:10:56 »
Sziasztok.
Egy elobbi bejegyzesemben kertem velemenyt egy erdekes jelensegrol: turbitisztitas utan eros gaztalepesnel eros ciripelo-visito hang hallatszik. Ehhez tarsul egy rangatas ugy 1700-2000 korul. Javasoltatok vigyem vissza a szerelohoz. Megtettem, leszedtuk ugyanis azt tippeltek tobben, hogy elfuj valahol. Talaltunk egy kormos reszt ahovacwgy fem pakolas jar azt javitottuk deca hang maradt. Kozben ujra villogo malacfarok mar inditozastol, P 242F hibakoddal, ez ugyebar reszecskeszuro. Nem tudvan mit tegyunk leakasztottuk a kis kart a turbo elektronikarol es egy csapasra megszunt a rangatas es az a hang. Elhuztuk a kart kezzel teljesen a masik pozicioba es azonnal megjelent az a hang es a rangatas is. Szerintetek ujittassam fel a turbot? Ja es folytonos meg a P0488 hiba is. Ez miota nalam van folytotosan visszajon.
Koszonom valaszaitokat.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45406 Dátum:
2018.07.09 hétfő, 06:07:45 »
Idézetet írta: keczka - 2018.07.08 vasárnap, 23:10:56
Sziasztok.
Egy elobbi bejegyzesemben kertem velemenyt egy erdekes jelensegrol: turbitisztitas utan eros gaztalepesnel eros ciripelo-visito hang hallatszik. Ehhez tarsul egy rangatas ugy 1700-2000 korul. Javasoltatok vigyem vissza a szerelohoz. Megtettem, leszedtuk ugyanis azt tippeltek tobben, hogy elfuj valahol. Talaltunk egy kormos reszt ahovacwgy fem pakolas jar azt javitottuk deca hang maradt. Kozben ujra villogo malacfarok mar inditozastol, P 242F hibakoddal, ez ugyebar reszecskeszuro. Nem tudvan mit tegyunk leakasztottuk a kis kart a turbo elektronikarol es egy csapasra megszunt a rangatas es az a hang. Elhuztuk a kart kezzel teljesen a masik pozicioba es azonnal megjelent az a hang es a rangatas is. Szerintetek ujittassam fel a turbot? Ja es folytonos meg a P0488 hiba is. Ez miota nalam van folytotosan visszajon.
Koszonom valaszaitokat.
Igen ujittasd fel, mert a lapátok beleérnek az állíthato geo kis lapátaiba
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45407 Dátum:
2018.07.09 hétfő, 07:11:37 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.07.09 hétfő, 06:07:45
Igen ujittasd fel, mert a lapátok beleérnek az állíthato geo kis lapátaiba
Es ettol lehet a rangatas is? Meg a reszecskeszuro dugulasa? meg a P0488 hibakod? Kezdem azt erezni, hogy ocskavas az egesz auto. A reszecskeszurot most regeneraltattam, de leszerlve is ki volt tavaly.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45408 Dátum:
2018.07.09 hétfő, 08:44:18 »
Idézetet írta: keczka - 2018.07.09 hétfő, 07:11:37
Es ettol lehet a rangatas is? Meg a reszecskeszuro dugulasa? meg a P0488 hibakod? Kezdem azt erezni, hogy ocskavas az egesz auto. A reszecskeszurot most regeneraltattam, de leszerlve is ki volt tavaly.
ha kormol az autó a turbómiatt,természetes, hogy a DPF eldugul, de az nem annak a hibája.Magszűnik a többlet füst, em lesz gond a részecskeszűrővel sem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Kormolas
«
Új hozzászólás #45409 Dátum:
2018.07.09 hétfő, 13:35:29 »
Sziasztok,
Gyorsitasnal eléggé kormol az autom.
Teljesitmény csökkenés nincs.
Pár éve volt hasonló, akkor turbócső repedes volt de akkor nem is volt ereje,most minden jó,csak baromira kormol.
Tudtok tippet adni,mi lehet ?
Köszi
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Kormolas
«
Új hozzászólás #45410 Dátum:
2018.07.09 hétfő, 13:47:17 »
Idézetet írta: wmatyas - 2018.07.09 hétfő, 13:35:29
Sziasztok,
Gyorsitasnal eléggé kormol az autom.
Teljesitmény csökkenés nincs.
Pár éve volt hasonló, akkor turbócső repedes volt de akkor nem is volt ereje,most minden jó,csak baromira kormol.
Tudtok tippet adni,mi lehet ?
Köszi
Igen, megint turbócső, csak másik/máshol/más hosszúságban repedt ki.
Naplózva
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Kormolas
«
Új hozzászólás #45411 Dátum:
2018.07.09 hétfő, 14:06:48 »
Idézetet írta: tpmportal - 2018.07.09 hétfő, 13:47:17
Igen, megint turbócső, csak másik/máshol/más hosszúságban repedt ki.
Ez megnyugtato volna ha csak ez a baj csak a Balatonrol lesz *** ilyen kormolassal visszajutni a szervizbe..(
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Marko09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45412 Dátum:
2018.07.09 hétfő, 15:25:02 »
Idézetet írta: Marko09 - 2018.07.08 vasárnap, 11:15:23
Sziasztok!
2.0 tdci 2002 FMBA. Tegnap teljes nagynyomású rendszer felújításon esett át az autó, plusz szíjak, plusz vezérlés csere.
Az autó működése hibátlan viszont kopogó hangot hallok a légszűrőházból, kézzel is érezhető a ház tetején a kopogás.
Csavarok fellazításával erősödik a hang. Egyenlőre még forró a motor és környéke a behatóbb vizsgálathoz, addig ötlet valakinek
mi lehet a baj?
Köszi
Márk
Egyszerűen nem találom a hibát, mostmár 1-2 ben füstpamacs is van többi fokozatban minimális füst!???
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45413 Dátum:
2018.07.09 hétfő, 15:35:59 »
Idézetet írta: Marko09 - 2018.07.09 hétfő, 15:25:02
Egyszerűen nem találom a hibát, mostmár 1-2 ben füstpamacs is van többi fokozatban minimális füst!???
Amikor nyomsz egy parkettát, egy füstpamacs az normális, ha akkora, hogy magad a tükörben nem is látod, csak a mögötted jövő. Ez egyszerűen egy hirtelen üzemállapot-váltás, ez így működik. Bajt akkor keress, ha már te is látod a tükörben, ill. ha a nyomva tartott gázpedált mellett folyamatos a ködösítés a mögötted jövőknek.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Marko09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45414 Dátum:
2018.07.09 hétfő, 16:22:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.07.09 hétfő, 15:35:59
Amikor nyomsz egy parkettát, egy füstpamacs az normális, ha akkora, hogy magad a tükörben nem is látod, csak a mögötted jövő. Ez egyszerűen egy hirtelen üzemállapot-váltás, ez így működik. Bajt akkor keress, ha már te is látod a tükörben, ill. ha a nyomva tartott gázpedált mellett folyamatos a ködösítés a mögötted jövőknek.
AndyA
Igen nem is a füst zavar igazából, és az autó működése is rendben van, csak mintha egy direkt szűrő lenne rajta.
Naplózva
Marko09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45415 Dátum:
2018.07.09 hétfő, 18:38:57 »
Idézetet írta: Marko09 - 2018.07.09 hétfő, 16:22:39
Igen nem is a füst zavar igazából, és az autó működése is rendben van, csak mintha egy direkt szűrő lenne rajta.
Megvan, hidrotőke.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45416 Dátum:
2018.07.09 hétfő, 19:09:56 »
Idézetet írta: Marko09 - 2018.07.09 hétfő, 18:38:57
Megvan, hidrotőke.
hidrotőke vagy a himba?
Milyen fordultaton hallatszott leginkább?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45417 Dátum:
2018.07.09 hétfő, 20:19:38 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.07.08 vasárnap, 18:11:59
Tükörből látom a füstöt, ahogy rálépek a gázra (pici padló) rögtön látom
Szia!
Mielőtt bármit is csinálnál, próbáld ki egy másik kúthálózat üzemanyagát.
Nálunk például a MOL- benzinkutak gázolaja használhatatlan, füstöl és erőtlen az autó. De ha OMV-n tankolok akkor minden rendben, nem füstöl és az erő is megvan.
Nagyon sokat számít az üzemanyag minősége.
Ajánlom még a Liqui Moly üzemanyag adalékát LM 8379 (bárdi-nál LM 1973) nagyon jó adalék, komplex adalék, van benne kopáscsökkentő, cetánszám növelő és tisztító adalék.
Én már ezzel járok egy ideje, nagyon megy az autó és nem tudok úgy gyorsítani, hogy füstöljön a gép (illetve a kipufogó
)
«
Utoljára szerkesztve: 2018.07.09 hétfő, 20:21:35 írta szoszo
»
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45418 Dátum:
2018.07.09 hétfő, 20:24:19 »
Naplózva
Marko09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45419 Dátum:
2018.07.09 hétfő, 20:28:15 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.07.09 hétfő, 19:09:56
hidrotőke vagy a himba?
Milyen fordultaton hallatszott leginkább?
Az egész fordulat tartományban már alapjáraton idegesítő
, legalbábis engem irritál de a fordulattal emelkedik a hanja is, kiderült, hogy mikor szétszedték a vezérlést, kiesett az egyik vezérműtengelyből a stifft és
mikor fellazították a csavarjait elmozdult a vezérműtengely. Visszaállították jelre de szétlökte a hidrotőkéket. Ezértt a kopogó hang
és ezért a kormolás. Ez az autó tisztább volt mint egy benzines, soha nem jött belőle füst(korom).
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45420 Dátum:
2018.07.09 hétfő, 22:03:15 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.07.09 hétfő, 20:24:19
img]http://lap.reklam.hu/kod/f2/jeryrit.gif[/img
te milyen mocsok vagy...
«
Utoljára szerkesztve: 2018.07.09 hétfő, 22:16:59 írta Zsolteey
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45421 Dátum:
2018.07.09 hétfő, 23:00:52 »
Idézetet írta: alf® - 2018.07.09 hétfő, 22:03:15
te milyen mocsok vagy...
Most kezdjem el megint, hogy ugyanabból a nyavalyás százhalombattai finomítóból viszi mindegyik kútra a klacskás vagy boniferes kamion a molos üzemanyagot?
Úgyse hiszi el.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45422 Dátum:
2018.07.10 kedd, 07:29:28 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.07.09 hétfő, 23:00:52
Most kezdjem el megint, hogy ugyanabból a nyavalyás százhalombattai finomítóból viszi mindegyik kútra a klacskás vagy boniferes kamion a molos üzemanyagot?
Úgyse hiszi el.
Az lehet, de mégis van köztük érezhető külömbség MOL vs OMV
Lehet rajta mosolyogni, de már több ember leírta teljesen függetlenül és ismeretlenül egymástól , szerintem akkor csak van benne valami igazság
Saját tapasztalat is az hogy a MOL-s GO rosszabb mint az OMV-s
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45423 Dátum:
2018.07.10 kedd, 07:36:26 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.07.09 hétfő, 23:00:52
Most kezdjem el megint, hogy ugyanabból a nyavalyás százhalombattai finomítóból viszi mindegyik kútra a klacskás vagy boniferes kamion a molos üzemanyagot?
Úgyse hiszi el.
Viszont utána mindegyik maga teszi bele (vagy nem, ugyebár...) azt az adalékot, amit előír neki az anyacége.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45424 Dátum:
2018.07.10 kedd, 07:50:04 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.07.10 kedd, 07:29:28
Az lehet, de mégis van köztük érezhető külömbség MOL vs OMV
Lehet rajta mosolyogni, de már több ember leírta teljesen függetlenül és ismeretlenül egymástól , szerintem akkor csak van benne valami igazság
Saját tapasztalat is az hogy a MOL-s GO rosszabb mint az OMV-s
Persze. Hidd ezt. Ha neked így jobb.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45425 Dátum:
2018.07.10 kedd, 07:55:50 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.07.10 kedd, 07:36:26
Viszont utána mindegyik maga teszi bele (vagy nem, ugyebár...) azt az adalékot, amit előír neki az anyacége.
AndyA
Mélységes tisztelettel: Andy, a kúton semmit nem tesz bele senki. A tartálykocsiba senki nem tesz bele semmit. Dunatárban keverik bele az ügyfél által igényelt adalékokat, de az alap az ugyanaz.
Az omv a határmenti kutakra időnként szállít Schwehatról, de ez nem túl sok kút. A prémiumokat mm100 mmdizel (mm95 nem) azokat kintről hozza.
Van szó róla, hogy egy duna melletti tárat épít majd az omv, de ez még nem készült el.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45426 Dátum:
2018.07.10 kedd, 08:01:11 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.07.10 kedd, 07:55:50
Mélységes tisztelettel: Andy, a kúton semmit nem tesz bele senki. A tartálykocsiba senki nem tesz bele semmit. Dunatárban keverik bele az ügyfél által igényelt adalékokat, de az alap az ugyanaz.
Az omv a határmenti kutakra időnként szállít Schwehatról, de ez nem túl sok kút. A prémiumokat mm100 mmdizel (mm95 nem) azokat kintről hozza.
Van szó róla, hogy egy duna melletti tárat épít majd az omv, de ez még nem készült el.
Itt írta korábban valaki, ha jól emlékszem, aki maga is a finomítóban dolgozott. Vagy rosszul emlékszem valamire, de mindegy is.
Az viszont tény, hogy amikor a zósan kútnál tankoltam Bécsbe indulva, úgy zörgött az autó, hogy rossz volt hallgatni, és még kifelé menet rátankoltam az első OMV kútnál az osztrák oldalon. És lőn csoda, nem zörgött tovább olyan rondán.
Tudom, az osztrák OMV nem Battáról hozza a GO-t...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45427 Dátum:
2018.07.10 kedd, 08:07:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.07.10 kedd, 08:01:11
Itt írta korábban valaki, ha jól emlékszem, aki maga is a finomítóban dolgozott. Vagy rosszul emlékszem valamire, de mindegy is.
Az viszont tény, hogy amikor a zósan kútnál tankoltam Bécsbe indulva, úgy zörgött az autó, hogy rossz volt hallgatni, és még kifelé menet rátankoltam az első OMV kútnál az osztrák oldalon. És lőn csoda, nem zörgött tovább olyan rondán.
Tudom, az osztrák OMV nem Battáról hozza a GO-t...
AndyA
Óceánnál gyakorlatilag adalékolatlan nyálat kapsz. Azért is olyan occsó
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45428 Dátum:
2018.07.10 kedd, 13:40:58 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.07.10 kedd, 08:07:32
Óceánnál gyakorlatilag adalékolatlan nyálat kapsz. Azért is olyan occsó
Miért, nekik ki szállít?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45429 Dátum:
2018.07.10 kedd, 14:09:14 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2018.07.10 kedd, 13:40:58
Miért, nekik ki szállít?
ahol épp a legolcsóbb, onnan veszik.
Lukoil szállítgat még saját magának, meg mol is hoz néha szlovákiából, de az is részben mol tulajdon.
Naplózva
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45430 Dátum:
2018.07.10 kedd, 14:15:13 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.07.09 hétfő, 15:35:59
Amikor nyomsz egy parkettát, egy füstpamacs az normális, ha akkora, hogy magad a tükörben nem is látod, csak a mögötted jövő. Ez egyszerűen egy hirtelen üzemállapot-váltás, ez így működik. Bajt akkor keress, ha már te is látod a tükörben, ill. ha a nyomva tartott gázpedált mellett folyamatos a ködösítés a mögötted jövőknek.
AndyA
Én ekkor dugóztam le az EGR-t és megszűnt a ködösítés. Lehet, hogy csak piszés de mintha az ereje is jobb lenne.
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45431 Dátum:
2018.07.10 kedd, 14:20:15 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.07.04 szerda, 20:53:26
leveszed a motorburkolatot és vagy telefonnal vagy tükörrel meglehet nézni a tipust
504z biztosan nincs benne, mert az EU4-s motorba elektromos turbónál van , ha jól tudom (nekem ilyen van)
Mostmár isten bizony megnézem mi van benne. Nekem FMBA 2003-as és elektromos turbó. De úgy tudom hogy ez még EURO3-as.
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45432 Dátum:
2018.07.10 kedd, 20:15:04 »
Sziasztok!
Volt már valakinek olyan problémája, hogy a szelephimba vagy a veztengely megkopott volna?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Durel
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45433 Dátum:
2018.07.10 kedd, 20:19:21 »
Sziasztok
először is had köszönjem meg hogy csatlakozhattam! lassan 2 éve van a tulajdonomban egy 2005 ös 2,2 tdci ghia mondi ,imádjuk baja nem volt németből hozták,ottani papírok szerint egy tulaja volt előttem és a motorkraftos papírok alapján a km óra állás is stimmel,de mostanság csinál fura dolgokat,főleg alacsony fordulaton váltás után mikor vissza lépek a gázra vagy csak gurulok levéve a lábam a gázról és visszalépek rá/ez utóbbit megcsinálja 100 felett is/ berángat,néha még csörög is kicsit,hiba jelzés nincs tárolt dtc nincs/bár csak alap hibakód kiolvasás történt/sajnos most komoly diagra nem tudom vinni mert folyamatosan kell a kocsi egészségügyi problémák miatt, szerelőm nem márka szervizes,azt mondotta hogy amíg nem dob hibajelzést nem tud mit kezdeni vele,de nagy baj nem lehet,nem füstöl csak mikor rángat olyankor de 2-3 mp és kilő megy mint a mérgezett egér fogyasztásom városban 6.5 körül jön ki országúton/nem pályán mert asszony pánikbeteg nem bírja/6 alá is csúszik de csak nyáron téli gumival azért az is több itt olvasgatva rászántam magam és kipucoltam az egr szelepet nem javult,ma lekaptam a csatit a lég tömegmérőről,és simán ment,semmi rángatás csörgés.most akk megnyugodhatok és megvan a probléma vagy csak beállt egy középértékre azért volt jó lég tömegmérő nélkül? miután visszatettem a csatit a probléma újra ott van. sajnos pénteken temetésre kell mennünk közel 850 km,és kissé tartok az úttól de adok nálam okosabbak véleményére ezért kérdeztem meg mi a meglátásotok,amennyiben lehetséges,és úgy látjátok hogy ez a problémám kulcsa akk kérném a segítségetek abban is hogy ha valakinek akadna elfekvőben egy ilyen sensor /nagyon/baráti áron kérem szóljon, előre is köszönöm
Naplózva
ford mondeo mk3 2.2 tdci ghia executiv 155hp
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45434 Dátum:
2018.07.10 kedd, 20:47:47 »
Idézetet írta: Durel - 2018.07.10 kedd, 20:19:21
Sziasztok
először is had köszönjem meg hogy csatlakozhattam! lassan 2 éve van a tulajdonomban egy 2005 ös 2,2 tdci ghia mondi ,imádjuk baja nem volt németből hozták,ottani papírok szerint egy tulaja volt előttem és a motorkraftos papírok alapján a km óra állás is stimmel,de mostanság csinál fura dolgokat,főleg alacsony fordulaton váltás után mikor vissza lépek a gázra vagy csak gurulok levéve a lábam a gázról és visszalépek rá/ez utóbbit megcsinálja 100 felett is/ berángat,néha még csörög is kicsit,hiba jelzés nincs tárolt dtc nincs/bár csak alap hibakód kiolvasás történt/sajnos most komoly diagra nem tudom vinni mert folyamatosan kell a kocsi egészségügyi problémák miatt, szerelőm nem márka szervizes,azt mondotta hogy amíg nem dob hibajelzést nem tud mit kezdeni vele,de nagy baj nem lehet,nem füstöl csak mikor rángat olyankor de 2-3 mp és kilő megy mint a mérgezett egér fogyasztásom városban 6.5 körül jön ki országúton/nem pályán mert asszony pánikbeteg nem bírja/6 alá is csúszik de csak nyáron téli gumival azért az is több itt olvasgatva rászántam magam és kipucoltam az egr szelepet nem javult,ma lekaptam a csatit a lég tömegmérőről,és simán ment,semmi rángatás csörgés.most akk megnyugodhatok és megvan a probléma vagy csak beállt egy középértékre azért volt jó lég tömegmérő nélkül? miután visszatettem a csatit a probléma újra ott van. sajnos pénteken temetésre kell mennünk közel 850 km,és kissé tartok az úttól de adok nálam okosabbak véleményére ezért kérdeztem meg mi a meglátásotok,amennyiben lehetséges,és úgy látjátok hogy ez a problémám kulcsa akk kérném a segítségetek abban is hogy ha valakinek akadna elfekvőben egy ilyen sensor /nagyon/baráti áron kérem szóljon, előre is köszönöm
1.soha ne vedd le a lábad a gázról.
2.kimaradt úgy 30-40 pont és vessző.Én nem érteni magyar...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Durel
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45435 Dátum:
2018.07.10 kedd, 21:02:13 »
Idézetet írta: alf® - 2018.07.10 kedd, 20:47:47
1.soha ne vedd le a lábad a gázról.
2.kimaradt úgy 30-40 pont és vessző.Én nem érteni magyar...
mint írtam igen komoly egészségügyi problémák vannak/nem velem asszonnyal/nagyon komoly műtétre készül,pihen ezért sötétben írok csak a tv fénye van a hátam mögött úgyhogy bocs a hiányzó pontok és vesszők miatt nem keresgélek
Naplózva
ford mondeo mk3 2.2 tdci ghia executiv 155hp
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45436 Dátum:
2018.07.10 kedd, 22:30:40 »
Idézetet írta: Durel - 2018.07.10 kedd, 21:02:13
mint írtam igen komoly egészségügyi problémák vannak/nem velem asszonnyal/nagyon komoly műtétre készül,pihen ezért sötétben írok csak a tv fénye van a hátam mögött úgyhogy bocs a hiányzó pontok és vesszők miatt nem keresgélek
Magadtól kérj bocsánatot, ha nem egyértelmű amit írsz, vagy összefolyik, akkor ilyen válaszokat fogsz kapni. Inkább törekedj a lényegre, fecsegj kevesebbet, írj helyesen, jól érthetően. Ez nem egy VW fórum, ahol írástudatlanok írogatnak.Öregek vagyunk, talán a látásunk sem 100% (Alf-ra ez különösen igaz
)
Feleségednek jobbulást.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45437 Dátum:
2018.07.11 szerda, 06:26:39 »
Idézetet írta: Durel - 2018.07.10 kedd, 20:19:21
Sziasztok
először is had köszönjem meg hogy csatlakozhattam! lassan 2 éve van a tulajdonomban egy 2005 ös 2,2 tdci ghia mondi ,imádjuk baja nem volt németből hozták,ottani papírok szerint egy tulaja volt előttem és a motorkraftos papírok alapján a km óra állás is stimmel,de mostanság csinál fura dolgokat,főleg alacsony fordulaton váltás után mikor vissza lépek a gázra vagy csak gurulok levéve a lábam a gázról és visszalépek rá/ez utóbbit megcsinálja 100 felett is/ berángat,néha még csörög is kicsit,hiba jelzés nincs tárolt dtc nincs/bár csak alap hibakód kiolvasás történt/sajnos most komoly diagra nem tudom vinni mert folyamatosan kell a kocsi egészségügyi problémák miatt, szerelőm nem márka szervizes,azt mondotta hogy amíg nem dob hibajelzést nem tud mit kezdeni vele,de nagy baj nem lehet,nem füstöl csak mikor rángat olyankor de 2-3 mp és kilő megy mint a mérgezett egér fogyasztásom városban 6.5 körül jön ki országúton/nem pályán mert asszony pánikbeteg nem bírja/6 alá is csúszik de csak nyáron téli gumival azért az is több itt olvasgatva rászántam magam és kipucoltam az egr szelepet nem javult,ma lekaptam a csatit a lég tömegmérőről,és simán ment,semmi rángatás csörgés.most akk megnyugodhatok és megvan a probléma vagy csak beállt egy középértékre azért volt jó lég tömegmérő nélkül? miután visszatettem a csatit a probléma újra ott van. sajnos pénteken temetésre kell mennünk közel 850 km,és kissé tartok az úttól de adok nálam okosabbak véleményére ezért kérdeztem meg mi a meglátásotok,amennyiben lehetséges,és úgy látjátok hogy ez a problémám kulcsa akk kérném a segítségetek abban is hogy ha valakinek akadna elfekvőben egy ilyen sensor /nagyon/baráti áron kérem szóljon, előre is köszönöm
Nézesd meg a turbód, lehet hogy lóg kicsit.
Nálam is igy kezdődöt csak nem rángatott, de alacsony fordulatnál becsörgöt és fekete füst is volt
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45438 Dátum:
2018.07.11 szerda, 10:26:18 »
Idézetet írta: Durel - 2018.07.10 kedd, 21:02:13
mint írtam igen komoly egészségügyi problémák vannak/nem velem asszonnyal/nagyon komoly műtétre készül,pihen ezért sötétben írok csak a tv fénye van a hátam mögött úgyhogy bocs a hiányzó pontok és vesszők miatt nem keresgélek
jobbulást neki.
A fordulatszámot mindig tartsd 2000felett(inkább 2500körül),akkor nem rángat az autó be.Hibát nem keresgélnék,még így sem , hogy becsörög,mert valószínűleg alacsony a fordulat.Talán turbónyomást éredemes lenne mérni,de az is rendben lehet,mert nem kormol.MAF szenzor, ha rossz,annak van hibakódja,és lehet is tesztelni diaggal.Délpesten tudok neked segíteni ingyendiagban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Durel
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45439 Dátum:
2018.07.11 szerda, 19:54:31 »
Idézetet írta: alf® - 2018.07.11 szerda, 10:26:18
jobbulást neki.
A fordulatszámot mindig tartsd 2000felett(inkább 2500körül),akkor nem rángat az autó be.Hibát nem keresgélnék,még így sem , hogy becsörög,mert valószínűleg alacsony a fordulat.Talán turbónyomást éredemes lenne mérni,de az is rendben lehet,mert nem kormol.MAF szenzor, ha rossz,annak van hibakódja,és lehet is tesztelni diaggal.Délpesten tudok neked segíteni ingyendiagban.
Köszönöm a jókívánságokat az asszony nevében!:) és a segítséget is. Alf ha lehet élnék az ajánlattal,ha adnál egy telószámot akk felhívnálak hogy megbeszéljük.Ám ma új fejlemény volt,Szigethalomról hazafelé,az 51 kereszteződésénél tolni kezdett egy Hondás,szép lila színe volt,150 ig tolt ,ahogy jött mögöttem a kocsi színének köszönhetően látszott hogy mégiscsak füstölök,bár talán nem olyan vészesen de folyamatosan.
Naplózva
ford mondeo mk3 2.2 tdci ghia executiv 155hp
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45440 Dátum:
2018.07.11 szerda, 20:18:29 »
Idézetet írta: Durel - 2018.07.11 szerda, 19:54:31
Köszönöm a jókívánságokat az asszony nevében!:) és a segítséget is. Alf ha lehet élnék az ajánlattal,ha adnál egy telószámot akk felhívnálak hogy megbeszéljük.Ám ma új fejlemény volt,Szigethalomról hazafelé,az 51 kereszteződésénél tolni kezdett egy Hondás,szép lila színe volt,150 ig tolt ,ahogy jött mögöttem a kocsi színének köszönhetően látszott hogy mégiscsak füstölök,bár talán nem olyan vészesen de folyamatosan.
írtam privát üzenetet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45441 Dátum:
2018.07.12 csütörtök, 12:43:40 »
Idézetet írta: alf® - 2018.07.05 csütörtök, 07:58:25
tapasztalatból mondják, hogy az egészet csináltasd,mert megcsinálsz 2-t,majd 2 hónap múlva a másik xarik,be,aztán a nagynyomású, és így tovább.De nem csak ők vannak, van egy felújító cég gödöllőn is.
A nagynyomásút is tesztelni kell próbapadon. Szóval szögelni is lehet darabonként, több gonddal és idővel és költséggel.
Az a 2 csúcs ahol magasabb a korrekciós érték,csak annyit mutat, hogy azok jobban kopottak,mint a másik 2,de valóban csak próbapados vizsgálat tudja meghatározni, hogy melyk rossz.
A korrekciós értéket, hogyan tudom kiolvasni Forscan-nal? nyomás és szállítási értékeket látok de korrekciósokat nem.
Nagy valószínűséggel rossz helyen keresem.
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45442 Dátum:
2018.07.12 csütörtök, 13:30:02 »
Idézetet írta: Bitmester - 2018.07.12 csütörtök, 12:43:40
A korrekciós értéket, hogyan tudom kiolvasni Forscan-nal? nyomás és szállítási értékeket látok de korrekciósokat nem.
Nagy valószínűséggel rossz helyen keresem.
Ott van az is ugyanazon a környéken. De csak alapjáraton mutat valamit, a legkisebb fordulatszám-emelésre azonnal nulla lesz, mert az ott szállított mennyiségekhez képest a korrekció gyakorlatilag elhanyagolható mértékű.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Durel
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45443 Dátum:
2018.07.15 vasárnap, 12:49:23 »
Szeretném megköszönni Alf segítségét!Nagyon hasznos volt,megvolt a nagy út így beteg mondival is:)) De a problem most az hogy aknára álltam végignéztem az összes turbócsövet,minden gumi cső puskapor száraz.Viszont a motor alatt futó fém cső/gyárilag ráhegesztett tartó konzol van rajta/ a tarto konzoljánál olajsaras akk lehet hogy a fém cső perforált?
Naplózva
ford mondeo mk3 2.2 tdci ghia executiv 155hp
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45444 Dátum:
2018.07.15 vasárnap, 14:25:00 »
Idézetet írta: Durel - 2018.07.15 vasárnap, 12:49:23
Szeretném megköszönni Alf segítségét!Nagyon hasznos volt,megvolt a nagy út így beteg mondival is:)) De a problem most az hogy aknára álltam végignéztem az összes turbócsövet,minden gumi cső puskapor száraz.Viszont a motor alatt futó fém cső/gyárilag ráhegesztett tartó konzol van rajta/ a tarto konzoljánál olajsaras akk lehet hogy a fém cső perforált?
simán.... a turbónyomás 2.2bar volt maximum.Valahol biztosan kifúj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Durel
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45445 Dátum:
2018.07.15 vasárnap, 15:12:22 »
Idézetet írta: alf® - 2018.07.15 vasárnap, 14:25:00
simán.... a turbónyomás 2.2bar volt maximum.Valahol biztosan kifúj.
már keresem a csöveket:)) amit nem írtam,hogy ha szembe állsz az autóval akk jobb oldali könyök az aksi alatt,na az viszont puhább mint a többi de az is száraz,repedést-lyukat nem éreztem rajta csak azt hogy nagyon lágy azt még leveszem megnézem tüzetesebben mert gyanús még,csak beszerzem a bilincseket,
Naplózva
ford mondeo mk3 2.2 tdci ghia executiv 155hp
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45446 Dátum:
2018.07.16 hétfő, 12:53:11 »
Sziasztok. Keresek 301z működő porlasztót. Ha van valakinek ne tartsa magába. Köszi.
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45447 Dátum:
2018.07.20 péntek, 20:48:46 »
Sziasztok. Régebben írtam jónéhány problémát, többek között a turbót is. Kipicoltattam és visítani kezdett fémesen és egyre rémesebben. Vettem egy feljafeljavítottat, felraktuk és de még annyi ereje sincs mint a régivel. Fogalmam nincs mit tegyek, turbónyomást csak kézzel "mértünk", szerelő szerint nem elég.
Kérdések:
1. Forscannal lehet mérni?
2. A DPF hamulerakódás hibát jelez. Tilthatja a turbót?
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45448 Dátum:
2018.07.20 péntek, 21:12:03 »
Idézetet írta: keczka - 2018.07.20 péntek, 20:48:46
Sziasztok. Régebben írtam jónéhány problémát, többek között a turbót is. Kipicoltattam és visítani kezdett fémesen és egyre rémesebben. Vettem egy feljafeljavítottat, felraktuk és de még annyi ereje sincs mint a régivel. Fogalmam nincs mit tegyek, turbónyomást csak kézzel "mértünk", szerelő szerint nem elég.
Kérdések:
1. Forscannal lehet mérni?
2. A DPF hamulerakódás hibát jelez. Tilthatja a turbót?
1.igen
2.igen,mert vészüzemben nincs turbó.először ezt kell megoldani.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45449 Dátum:
2018.07.22 vasárnap, 10:42:40 »
Idézetet írta: keczka - 2018.07.20 péntek, 20:48:46
Sziasztok. Régebben írtam jónéhány problémát, többek között a turbót is. Kipicoltattam és visítani kezdett fémesen és egyre rémesebben. Vettem egy feljafeljavítottat, felraktuk és de még annyi ereje sincs mint a régivel. Fogalmam nincs mit tegyek, turbónyomást csak kézzel "mértünk", szerelő szerint nem elég.
Kérdések:
1. Forscannal lehet mérni?
2. A DPF hamulerakódás hibát jelez. Tilthatja a turbót?
Most vokt egy jaguaros fiú ugyanezzel a problémával neki neg segitett a kényszer regenerálas
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Oldalak:
1
...
902
903
904
905
906
907
908
[
909
]
910
911
912
913
914
915
916
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ