Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:28:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
88
89
90
91
92
93
94
[
95
]
96
97
98
99
100
101
102
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14628787 alkalommal)
0 Felhasználó és 99 vendég van a témában
Motorcraft
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4700 Dátum:
2010.09.05 vasárnap, 08:16:50 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.04 szombat, 15:36:57
őket ismeri valaki?
http://www.mpdiesel.hu/index.php
Januárban velük újítattam fel két csúcsot, azóta minden rendben.
Egyébként a cég neve ha jól emlékszem Harwest KFT.
A Rákóczi úton vannak Pesten.
Mit szeretnél tőlük???
Naplózva
Tel: 0670 3848399
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4701 Dátum:
2010.09.05 vasárnap, 08:18:03 »
Idézetet írta: balko - 2010.09.03 péntek, 22:41:57
mennyibe kerül komplett???
12 ruppó a ZEN szabadonfutó, meg szerintem, ha már úgyis szétszeded, nem árt neki egy szíjcsere (csak ha mostanában nem cserélted a szíjat, ez HQ-ból olyan 5 ruppó, 1638 mm, de van BOSCH, az 1635 mm és 12 rongy), meg a szíjfeszítő szilentjeinek cseréje alumíniumra (ez cirka 1 ruppó).
Az enyémben szarakodik egy csúcs, és mégis olyan csendes, hogy csodálkozom...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Peter01
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 324
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4702 Dátum:
2010.09.05 vasárnap, 08:21:41 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.04 szombat, 19:31:29
mit? csúcsot?tényleg új?papírokkal?
Sajna nem újjat mert 301z-s nem volt ujba, felujítottat vettem fél év garral, remélem sokáig fogja birni
Egyébként korrekt cég!
Naplózva
2009 MK4 Titánium turnier Red Candy
EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan
EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4703 Dátum:
2010.09.05 vasárnap, 08:56:51 »
Idézetet írta: Motorcraft - 2010.09.05 vasárnap, 08:16:50
Januárban velük újítattam fel két csúcsot, azóta minden rendben.
Egyébként a cég neve ha jól emlékszem Harwest KFT.
A Rákóczi úton vannak Pesten.
Mit szeretnél tőlük???
kopp-kopp-kopp.hála istennek semmit,de mindig jó a talonban a forrás!
és még közel is van....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jaggy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4704 Dátum:
2010.09.06 hétfő, 21:26:18 »
Hello mindenki!!!
Nekem egy 2004-es diesel mondim van ,tdci 130 lovas. A problemam az hogy 90-es temponal elkezd rangatni,kb ugy 110 -ig utanna meg minden ok.
Azt hittem hogy valami futomu hiba de nem az.
Adjatok valami tippet, mi lehet a gooond?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4705 Dátum:
2010.09.07 kedd, 10:24:53 »
Idézetet írta: Jaggy - 2010.09.06 hétfő, 21:26:18
Hello mindenki!!!
Nekem egy 2004-es diesel mondim van ,tdci 130 lovas. A problemam az hogy 90-es temponal elkezd rangatni,kb ugy 110 -ig utanna meg minden ok.
Azt hittem hogy valami futomu hiba de nem az.
Adjatok valami tippet, mi lehet a gooond?
füstöl? visszajelzés? egr szelep hiba lehet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4706 Dátum:
2010.09.07 kedd, 15:07:18 »
Hozzáértők!
Mi a különbség a légkondicionálós és nem légkondícionálós autóhoz gyártott főtengely szíjtárcsa között? Szerkezeti, méretbeli eltérés?
Légkondícionálós
Nem légkondícionálós
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4707 Dátum:
2010.09.07 kedd, 15:08:57 »
Idézetet írta: francoe - 2010.09.07 kedd, 15:07:18
Hozzáértők!
Mi a különbség a légkondicionálós és nem légkondícionálós autóhoz gyártott főtengely szíjtárcsa között? Szerkezeti, méretbeli eltérés?
Légkondícionálós
Nem légkondícionálós
Van egyáltalán nem légkondis mk3? (nem arra gondol esetleg, hogy digitklíma, nem digitklíma?)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4708 Dátum:
2010.09.07 kedd, 18:29:06 »
Idézetet írta: francoe - 2010.09.07 kedd, 15:07:18
Hozzáértők!
Mi a különbség a légkondicionálós és nem légkondícionálós autóhoz gyártott főtengely szíjtárcsa között? Szerkezeti, méretbeli eltérés?
Légkondícionálós
Nem légkondícionálós
szerintem az árán kívül semmi......
tranyóban lehet olyan ami klíma nélküli,de mondiban csincsen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4709 Dátum:
2010.09.07 kedd, 21:16:12 »
Sziasztok!
Először is szeretném megköszönni azonak, akik tanácsokat adtak azügyben, hogy miért zörög az autó reggeli hidegindításnál (generátor szabadonfutó tárcsa felszeréls ... stb.) Azt meg tudjátok mondani honnan lehet jó áron beszerezni?
Lenne egy másik kérdésem. Elvileg van az autómban tempomat. A kormányon megvannak a megfelelő gombok és a ford. számlálón, ahol a hőmérsékletet mutatja, gyújtás ráadásakor néhány másodpercig felvillan a tempomat jel. Csakhogy a gombok megnyomásakor nem történik semmi. Próbáltam menet közben lassabb, gyorsabb tempónál, aztán álló helyzetben és semmi. Mi lehet ennek az oka?
válaszotokat előre is köszönöm: fgabor
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4710 Dátum:
2010.09.07 kedd, 21:25:00 »
Idézetet írta: fgabor - 2010.09.07 kedd, 21:16:12
Sziasztok!
Először is szeretném megköszönni azonak, akik tanácsokat adtak azügyben, hogy miért zörög az autó reggeli hidegindításnál (generátor szabadonfutó tárcsa felszeréls ... stb.) Azt meg tudjátok mondani honnan lehet jó áron beszerezni?
Lenne egy másik kérdésem. Elvileg van az autómban tempomat. A kormányon megvannak a megfelelő gombok és a ford. számlálón, ahol a hőmérsékletet mutatja, gyújtás ráadásakor néhány másodpercig felvillan a tempomat jel. Csakhogy a gombok megnyomásakor nem történik semmi. Próbáltam menet közben lassabb, gyorsabb tempónál, aztán álló helyzetben és semmi. Mi lehet ennek az oka?
válaszotokat előre is köszönöm: fgabor
40 km/h alatt nem működik alapból! Tehát menj vele egy min 50-es tempót vhol és miután az On gombot megnyomtad a bal oldalon, utána nyomjál egy set-et a jobboldalon.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4711 Dátum:
2010.09.07 kedd, 21:40:07 »
Idézetet írta: fgabor - 2010.09.07 kedd, 21:16:12
Sziasztok!
Először is szeretném megköszönni azonak, akik tanácsokat adtak azügyben, hogy miért zörög az autó reggeli hidegindításnál (generátor szabadonfutó tárcsa felszeréls ... stb.) Azt meg tudjátok mondani honnan lehet jó áron beszerezni?
Lenne egy másik kérdésem. Elvileg van az autómban tempomat. A kormányon megvannak a megfelelő gombok és a ford. számlálón, ahol a hőmérsékletet mutatja, gyújtás ráadásakor néhány másodpercig felvillan a tempomat jel. Csakhogy a gombok megnyomásakor nem történik semmi. Próbáltam menet közben lassabb, gyorsabb tempónál, aztán álló helyzetben és semmi. Mi lehet ennek az oka?
válaszotokat előre is köszönöm: fgabor
Ha 40-nél gyorsabban mész nyomd meg az ON gombot.
Ekkor még nem történik semmi csak készenléti állapotba teszed a tempomatot.
Utána nyomd meg a + jelet és akkor megjelenik a hőmérséklet kijelzőn a tempomat jele és megy az autó gázpedál nélkül.
Ha RESETET nyomsz akkor kilép ha újra megnyomod akkor visszaáll az előző sebességre.
A többi magától értetődő.
Ha így sem megy akkor valóban nem jó.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4712 Dátum:
2010.09.07 kedd, 22:15:45 »
Idézetet írta: fgabor - 2010.09.07 kedd, 21:16:12
Sziasztok!
Először is szeretném megköszönni azonak, akik tanácsokat adtak azügyben, hogy miért zörög az autó reggeli hidegindításnál (generátor szabadonfutó tárcsa felszeréls ... stb.) Azt meg tudjátok mondani honnan lehet jó áron beszerezni?
Lenne egy másik kérdésem. Elvileg van az autómban tempomat. A kormányon megvannak a megfelelő gombok és a ford. számlálón, ahol a hőmérsékletet mutatja, gyújtás ráadásakor néhány másodpercig felvillan a tempomat jel. Csakhogy a gombok megnyomásakor nem történik semmi. Próbáltam menet közben lassabb, gyorsabb tempónál, aztán álló helyzetben és semmi. Mi lehet ennek az oka?
válaszotokat előre is köszönöm: fgabor
szabadonfutót Relhist-től rendelj a megfelelő topicban!
http://mondeo.hu/index.php?topic=3745.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4713 Dátum:
2010.09.07 kedd, 22:20:27 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.09.07 kedd, 21:40:07
Mindig tanul az ember valamit! Nem tudtam, hogy a RES gomb kiveszi tartásból. Megjegyzem, a RES felirat nem reset, hanem restore-t rövidít.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4714 Dátum:
2010.09.08 szerda, 09:28:52 »
Idézetet írta: teo - 2010.09.07 kedd, 22:20:27
Mindig tanul az ember valamit! Nem tudtam, hogy a RES gomb kiveszi tartásból. Megjegyzem, a RES felirat nem reset, hanem restore-t rövidít.
Úgy tom' RESUME helyesen.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
fgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4715 Dátum:
2010.09.08 szerda, 09:31:34 »
Idézetet írta: GiN - 2010.09.07 kedd, 21:25:00
40 km/h alatt nem működik alapból! Tehát menj vele egy min 50-es tempót vhol és miután az On gombot megnyomtad a bal oldalon, utána nyomjál egy set-et a jobboldalon.
Köszöm a tippet, de ezeken a próbálkozásokon túl vagyok. Valami más tipp esetleg?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4716 Dátum:
2010.09.08 szerda, 11:18:18 »
Idézetet írta: fgabor - 2010.09.08 szerda, 09:31:34
Köszöm a tippet, de ezeken a próbálkozásokon túl vagyok. Valami más tipp esetleg?
láttad működni már? Mert lehet, törött volt a gép és valamiért tempomatkapcsolós légzsákot kapott, de nem teljes a tempomat rendszer.
Pedálkapcsolók és IDS aktiválás is kell hozzá.
Ha pedig gyárilag tempomatos, akkor biztosíték probléma.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4717 Dátum:
2010.09.08 szerda, 11:43:38 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.07 kedd, 18:29:06
szerintem az árán kívül semmi......
tranyóban lehet olyan ami klíma nélküli,de mondiban csincsen.
Kösz. Akkor asszem megveszem majd a spanyol utángyártottat a szabadonfutósításhoz.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
fgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4718 Dátum:
2010.09.08 szerda, 13:06:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.08 szerda, 11:18:18
láttad működni már? Mert lehet, törött volt a gép és valamiért tempomatkapcsolós légzsákot kapott, de nem teljes a tempomat rendszer.
Pedálkapcsolók és IDS aktiválás is kell hozzá.
Ha pedig gyárilag tempomatos, akkor biztosíték probléma.
Még nem láttam működni. Ha valami kókány van a dologban akkor is látszik a jel a hőmérséklet kijelző alatt? A biztosítékokat megnézem. Köszi.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4719 Dátum:
2010.09.08 szerda, 13:13:49 »
Idézetet írta: francoe - 2010.09.08 szerda, 11:43:38
Kösz. Akkor asszem megveszem majd a spanyol utángyártottat a szabadonfutósításhoz.
nekem van gyári, 10eKm-t futott. ócón megszámítom.
levetettem a szabadonfutósításnál, de kézbevéve láttam, hogy semmi baja, megütögetve meg méginkább jónak tűnik.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4720 Dátum:
2010.09.08 szerda, 13:14:47 »
Idézetet írta: fgabor - 2010.09.08 szerda, 13:06:22
Még nem láttam működni. Ha valami kókány van a dologban akkor is látszik a jel a hőmérséklet kijelző alatt? A biztosítékokat megnézem. Köszi.
de látszik ám! A műszeregység a gyújrás ráadásánál öntesztet csinál, amiatt látod. Enyémen is látszott gyújrás ráadás után egy ideig még akkor is, ha nem volt benne tempomat.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
fgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4721 Dátum:
2010.09.08 szerda, 15:38:08 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.08 szerda, 13:14:47
de látszik ám! A műszeregység a gyújrás ráadásánál öntesztet csinál, amiatt látod. Enyémen is látszott gyújrás ráadás után egy ideig még akkor is, ha nem volt benne tempomat.
Akkor tulajdonképpen azt kéne kideríteni, hogy van-e egyáltalán tempomatom, aztán keresni a hibát. Miből derül ki, hogy van benne? Számítógépre kell tenni?
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4722 Dátum:
2010.09.08 szerda, 18:07:17 »
Idézetet írta: GiN - 2010.09.08 szerda, 09:28:52
Úgy tom' RESUME helyesen.
Ez nekem is jobban tetszik! Átveszem!
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4723 Dátum:
2010.09.08 szerda, 19:03:38 »
Most kicsit megint EGR téma.
Alu kettes lemezzel kísérletezgetek. Most van egy nyolcas furat a közepén is. eddig mentem vele 100 km-t, de nincs még pending hibakódom se, hogy lekopogjam. Na most ez a lemez hamar elég? Egyáltalán szabad-e aluból csinálni a dugaszt?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4724 Dátum:
2010.09.08 szerda, 19:22:46 »
Idézetet írta: GiN - 2010.09.08 szerda, 19:03:38
Most kicsit megint EGR téma.
Alu kettes lemezzel kísérletezgetek. Most van egy nyolcas furat a közepén is. eddig mentem vele 100 km-t, de nincs még pending hibakódom se, hogy lekopogjam. Na most ez a lemez hamar elég? Egyáltalán szabad-e aluból csinálni a dugaszt?
Szia! Na ehez csak anyiban szeretnék hozzá szolni,hogy az alu nem birja se a höt se a savas maró közeget na most szerintem egy kipufogógáz rendszerben nem egy nyerö választás,ha nagyon szükséges ugy néz ki tudok neked szerezni neked egy dugónyi saválló lemezt a jövö héten egy gyogyszer gyárból,ha érdekel szolj,ha megvan szolok.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4725 Dátum:
2010.09.08 szerda, 19:49:43 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.08 szerda, 19:22:46
Szia! Na ehez csak anyiban szeretnék hozzá szolni,hogy az alu nem birja se a höt se a savas maró közeget na most szerintem egy kipufogógáz rendszerben nem egy nyerö választás,ha nagyon szükséges ugy néz ki tudok neked szerezni neked egy dugónyi saválló lemezt a jövö héten egy gyogyszer gyárból,ha érdekel szolj,ha megvan szolok.
Ok, várom
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4726 Dátum:
2010.09.08 szerda, 21:30:05 »
Idézetet írta: fgabor - 2010.09.08 szerda, 15:38:08
Akkor tulajdonképpen azt kéne kideríteni, hogy van-e egyáltalán tempomatom, aztán keresni a hibát. Miből derül ki, hogy van benne? Számítógépre kell tenni?
Mivel gyújtáskor felvillan a jel, ez azt jelenti, hogy a tempomat aktiválva van.Érdemes lenne a biztosítékát ellenőrizni.Még azt tudom elképzelni, hogy a fékpedál kapcsoló kiakadt.
Ez könnyen orvosolható. Fékpedál benyom, kapcsoló nyelve kihúz, fékpedál lassan felenged.
Egy diagnosztka kidobj ha ez vagy más a baja.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4727 Dátum:
2010.09.08 szerda, 21:35:41 »
Idézetet írta: GiN - 2010.09.08 szerda, 19:49:43
Ok, várom
A saválló lemez bizony fontos.Én mezei krómozott lemezt raktam bele, és átégett. Csak kamilláztam.
Most klingerit van benne, az is jó egy darabig. Sajna saválló lemezt nem sikerült szereznem, mert minden bolt csak 1.4303-as anyagot tart.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4728 Dátum:
2010.09.08 szerda, 22:25:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.08 szerda, 13:13:49
nekem van gyári, 10eKm-t futott. ócón megszámítom.
levetettem a szabadonfutósításnál, de kézbevéve láttam, hogy semmi baja, megütögetve meg méginkább jónak tűnik.
S akkor mért nem raktad vissza?
Nekem is van egy régi, majd megnézem, hogy az milyen, a mostaniban kb 30 ezer van. Mit kell nézni rajta?
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4729 Dátum:
2010.09.08 szerda, 22:32:35 »
Idézetet írta: fgabor - 2010.09.08 szerda, 13:06:22
Még nem láttam működni. Ha valami kókány van a dologban akkor is látszik a jel a hőmérséklet kijelző alatt? A biztosítékokat megnézem. Köszi.
Ha a kormányon menetközben bekapcsolod,akkor folyamatosan kell égnie a jelnek a kijelzőn.A gyujtás ráadáasakor felvillan és el is tünik.Használat közben ég.Ha belefékezel akkor oldódik a tempomat.A teljes kikapcsoláskor ismét eltünik.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4730 Dátum:
2010.09.08 szerda, 22:34:22 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.09.08 szerda, 22:32:35
Ha a kormányon menetközben bekapcsolod,akkor folyamatosan kell égnie a jelnek a kijelzőn.A gyujtás ráadáasakor felvillan és el is tünik.Használat közben ég.Ha belefékezel akkor oldódik a tempomat.A teljes kikapcsoláskor ismét eltünik.
Csak tartáskor van kijelzés. A sima bekapcsolt állapotot nem jelzi.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4731 Dátum:
2010.09.08 szerda, 22:39:57 »
Idézetet írta: teo - 2010.09.08 szerda, 22:34:22
Csak tartáskor van kijelzés. A sima bekapcsolt állapotot nem jelzi.
Úgy gomdoltam csak elfelejtettem oda írni.Köszi a kisegítést.Én még csak egyszer használtam,de tetszett.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4732 Dátum:
2010.09.08 szerda, 23:45:30 »
Idézetet írta: francoe - 2010.09.08 szerda, 22:25:17
S akkor mért nem raktad vissza?
Nekem is van egy régi, majd megnézem, hogy az milyen, a mostaniban kb 30 ezer van. Mit kell nézni rajta?
Mert azt kértem Viktől, cserélje ki. A munkahipotézis az volt, hogy csereérett a tárcsa, ami a jelek szerint nem így volt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4733 Dátum:
2010.09.09 csütörtök, 12:38:47 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.08 szerda, 19:22:46
Szia! Na ehez csak anyiban szeretnék hozzá szolni,hogy az alu nem birja se a höt se a savas maró közeget na most szerintem egy kipufogógáz rendszerben nem egy nyerö választás,ha nagyon szükséges ugy néz ki tudok neked szerezni neked egy dugónyi saválló lemezt a jövö héten egy gyogyszer gyárból,ha érdekel szolj,ha megvan szolok.
Hu, az engem is erdekelne, ha nem vagyok pofatlan
Naplózva
fgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4734 Dátum:
2010.09.09 csütörtök, 13:27:07 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.09.08 szerda, 21:30:05
Mivel gyújtáskor felvillan a jel, ez azt jelenti, hogy a tempomat aktiválva van.Érdemes lenne a biztosítékát ellenőrizni.Még azt tudom elképzelni, hogy a fékpedál kapcsoló kiakadt.
Ez könnyen orvosolható. Fékpedál benyom, kapcsoló nyelve kihúz, fékpedál lassan felenged.
Egy diagnosztka kidobj ha ez vagy más a baja.
Szia!
Esetleg meg tudnád mondani, hogy melyik az a biztosíték? A motortérben lévőket megnéztem, de a pedálok melletti táblát ha nem muszáj nem nézném meg egyenként! Esetleg ha tudtok a biztosítékokról rajzot, hol lehet fellelni megköszönném.
köszönöm: fgabor
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4735 Dátum:
2010.09.09 csütörtök, 16:19:02 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.09.09 csütörtök, 12:38:47
Hu, az engem is erdekelne, ha nem vagyok pofatlan
Szia!
Ha a karbantarás vezetöjét megtudom füzni akkor nem probléma,de ez hétfön kiderül.Szolok,hogy mennyit mertem kikönyörögni.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4736 Dátum:
2010.09.09 csütörtök, 17:16:36 »
Idézetet írta: fgabor - 2010.09.09 csütörtök, 13:27:07
Szia!
Esetleg meg tudnád mondani, hogy melyik az a biztosíték? A motortérben lévőket megnéztem, de a pedálok melletti táblát ha nem muszáj nem nézném meg egyenként! Esetleg ha tudtok a biztosítékokról rajzot, hol lehet fellelni megköszönném.
köszönöm: fgabor
A tempómat biztosítékát nem tudom melyik, de a kiosztás már többször be volt ide linkelve.
Felteszem, mentsd le.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4737 Dátum:
2010.09.09 csütörtök, 17:54:55 »
Idézetet írta: fgabor - 2010.09.09 csütörtök, 13:27:07
Szia!
Esetleg meg tudnád mondani, hogy melyik az a biztosíték? A motortérben lévőket megnéztem, de a pedálok melletti táblát ha nem muszáj nem nézném meg egyenként! Esetleg ha tudtok a biztosítékokról rajzot, hol lehet fellelni megköszönném.
köszönöm: fgabor
ha lehajtod akis zsebet a bal térdednél, akkor annak a bal oldalán kéne lennie, a linkelt képnek(legalábbis nekem ott van)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4738 Dátum:
2010.09.09 csütörtök, 18:31:10 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.09.09 csütörtök, 17:16:36
A tempómat biztosítékát nem tudom melyik, de a kiosztás már többször be volt ide linkelve.
Felteszem, mentsd le.
[img width=608 height=600]http://kephost.hu/image-1FA9_4C88FA1A.
82-es.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4739 Dátum:
2010.09.09 csütörtök, 22:49:42 »
Idézetet írta: fgabor - 2010.09.09 csütörtök, 13:27:07
Szia!
Esetleg meg tudnád mondani, hogy melyik az a biztosíték? A motortérben lévőket megnéztem, de a pedálok melletti táblát ha nem muszáj nem nézném meg egyenként! Esetleg ha tudtok a biztosítékokról rajzot, hol lehet fellelni megköszönném.
köszönöm: fgabor
A megadott rajz alapján F82.azon ugyanaz a jel mint a műszer egységben.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4740 Dátum:
2010.09.10 péntek, 18:24:45 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.09 csütörtök, 16:19:02
Szia!
Ha a karbantarás vezetöjét megtudom füzni akkor nem probléma,de ez hétfön kiderül.Szolok,hogy mennyit mertem kikönyörögni.
Ok, danke
Naplózva
opeti
Vendég
Help!!
«
Új hozzászólás #4741 Dátum:
2010.09.10 péntek, 21:52:56 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnénk kérni.
Hazafelé jövet az autópályán a következő történt. Azt vettem észre, hogy 80 felett elkezd rángatni az autó, nagyon lassan gyorsul, kb. 120-ig, sík terepen bírja, de emelkedőhöz érve alig bír felmenni és rángatni kezd ismét. Ilyenkor úgy tűnik füstöl is, de mivel koromsötét volt nem tudom pontosan megmondani. A benzinkúton megállva láttam, hogy gázfröccsnél koromfekete füstöt ad ki. Nem ég, nem villog az izzítást jelző lámpa. Mi lehet a baj???
Eléggé "izgalmas" volt az út hazáig...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Help!!
«
Új hozzászólás #4742 Dátum:
2010.09.10 péntek, 21:54:53 »
Idézetet írta: peti0731 - 2010.09.10 péntek, 21:52:56
Sziasztok!
Segítséget szeretnénk kérni.
Hazafelé jövet az autópályán a következő történt. Azt vettem észre, hogy 80 felett elkezd rángatni az autó, nagyon lassan gyorsul, kb. 120-ig, sík terepen bírja, de emelkedőhöz érve alig bír felmenni és rángatni kezd ismét. Ilyenkor úgy tűnik füstöl is, de mivel koromsötét volt nem tudom pontosan megmondani. A benzinkúton megállva láttam, hogy gázfröccsnél koromfekete füstöt ad ki. Nem ég, nem villog az izzítást jelző lámpa. Mi lehet a baj???
Eléggé "izgalmas" volt az út hazáig...
töltőlevegő rendszer hiba. Megszűnik a légfelesleg, ezért nem megy a gép. vagy turbócső lyuk, vagy egr vagy turbó gond. Banális, de légszűrő rendben?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
KOVIZ
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4743 Dátum:
2010.09.10 péntek, 22:02:48 »
Idézetet írta: quest - 2009.09.01 kedd, 16:10:05
Mk III tdci porlasztók eladók!
szia, éppen ma halt meg atdci mondeom 130 lovas . Már várható volt a porlasztó csere, de hogy egyik pilanatról a másikra leáll azt nem gondoltam. Mennyiért adod őket. Nekem Delphi rendszerő az egész .
Köszi zoli
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4744 Dátum:
2010.09.10 péntek, 23:01:03 »
Van valami infótok a TDCi motorok olajfogyasztásáról? Eddig nem volt észrevehető olajfogyás, de most lejjebb ment az olajszint. Régebb óta (kb. egy hónapja) nem néztem, de most szembetűnő volt a szintkülönbség.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4745 Dátum:
2010.09.10 péntek, 23:20:24 »
Idézetet írta: gabe - 2010.09.10 péntek, 23:01:03
Van valami infótok a TDCi motorok olajfogyasztásáról? Eddig nem volt észrevehető olajfogyás, de most lejjebb ment az olajszint. Régebb óta (kb. egy hónapja) nem néztem, de most szembetűnő volt a szintkülönbség.
Nekem eddig soha nem kellett utántölteni, szinte semmi nem fogy belőle 15e Km alatt.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4746 Dátum:
2010.09.10 péntek, 23:27:42 »
Idézetet írta: Koniman - 2010.09.10 péntek, 23:20:24
Nekem eddig soha nem kellett utántölteni, szinte semmi nem fogy belőle 15e Km alatt.
Nem tudom, hogy ez normális-e, mindenesetre megy, és nem is igazán füstöl, csak gyorsításnál egy kicsit. Azt úgyis érezni fogom, ha valami nagyobb baj van vele.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4747 Dátum:
2010.09.11 szombat, 06:26:32 »
Idézetet írta: gabe - 2010.09.10 péntek, 23:27:42
Nem tudom, hogy ez normális-e, mindenesetre megy, és nem is igazán füstöl, csak gyorsításnál egy kicsit. Azt úgyis érezni fogom, ha valami nagyobb baj van vele.
azér a turbót nézesd meg, mert a leggyakoribb olajfogyás ok a turbó körül van.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4748 Dátum:
2010.09.11 szombat, 07:51:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.11 szombat, 06:26:32
azér a turbót nézesd meg, mert a leggyakoribb olajfogyás ok a turbó körül van.
Az lesz!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4749 Dátum:
2010.09.11 szombat, 07:58:58 »
Egyébként mióta fent van a szabadonfutó, tényleg minden xart meghallani a motortérben. Például hallgatóztam, és a szervószivattyú kb. 5 másodpercenként megcsörren. Nálatok is ez van? Vagy csak én lihegem túl a dolgot?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Oldalak:
1
...
88
89
90
91
92
93
94
[
95
]
96
97
98
99
100
101
102
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ