Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.29 szombat, 09:01:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13811318 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #5450 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 20:28:23 »

Megnéztem a hibakódot P132B Turbótöltő Töltőnyomás jele nem értelmezhető  ez van egészen pontosan a papírra írva.
Pedig ez a MAP szenzor értékére utalhat,hogy nem tudja értelmezni,csak annak nem ez a kódja.....
A map hibakódok:
P0105=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó funkció-rendellenesség
P0106=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó „kell”értéktartományon kívüli érték
P0107=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó jel kicsi
P0108=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó jel nagy
P0109=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó véletlenszerűen jelentkező hiba
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pusu
Vendég
« Új hozzászólás #5451 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 20:40:17 »

Pedig ez a MAP szenzor értékére utalhat,hogy nem tudja értelmezni,csak annak nem ez a kódja.....
A map hibakódok:
P0105=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó funkció-rendellenesség
P0106=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó „kell”értéktartományon kívüli érték
P0107=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó jel kicsi
P0108=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó jel nagy
P0109=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó véletlenszerűen jelentkező hiba


Oké,Köszönöm.
Naplózva
Horesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #5452 Dátum: 2010.10.19 kedd, 03:32:33 »

EGR és szívósor tisztítás megoldhatja a rángatást. Oka az, hogy egyenletes haladáskor, közepes tartományban nyitja a vezérlés az EGR szelepet, ami miatt csökken a töltőlevegő oxigén tartalma. Ha elkoszolódott az egr szelep, ami az áramlási keresztmetszet jelentős csökkenésével jár, elképzelhető, hogy már nem elegendő a levegőfelesleg a normál járáshoz.
További lehetőség, hogy az elkoszolódott egr nem zár rendesen és olyankor is nyitva van, amikor nem kellene.

Köszönöm a segítséget!
Tegnap megoldódott a probléma, az EGR-re menő vastag gumicső volt kihasadva.
Naplózva

MK III 2002 Ghia TDCi 2.0  130 LE automata
uistvan
Vendég
« Új hozzászólás #5453 Dátum: 2010.10.19 kedd, 18:51:56 »

Sziasztok!

Egy 130LE 2L-es TDCi-s mondeom van, azt szeretném megtudni ez a konstrukció vezérműszíjas vagy vezérműláncos? a választ előre is KÖSZÖNÖM!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #5454 Dátum: 2010.10.19 kedd, 18:58:10 »

Sziasztok!

Egy 130LE 2L-es TDCi-s mondeom van, azt szeretném megtudni ez a konstrukció vezérműszíjas vagy vezérműláncos? a választ előre is KÖSZÖNÖM!
Lánczos! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #5455 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 10:57:16 »

Mondják, hogy ez a láncos örökéletű konstrukció.
Azért gondolom ez csepp túlzás, de valójában meddig mondható hibátlannak. Ha kezd kinyúlni a lánc, vagy elkopni a feszítés, az mit okoz?
Csattogni kezd a szelep pl?

Lánczos! Wink
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5456 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 11:27:56 »

Mondják, hogy ez a láncos örökéletű konstrukció.
Azért gondolom ez csepp túlzás, de valójában meddig mondható hibátlannak. Ha kezd kinyúlni a lánc, vagy elkopni a feszítés, az mit okoz?
Csattogni kezd a szelep pl?

Nem a szelephez nincs köze(hangban), inkább zörög a lánc, hasonló mintha tönkre lennének a segédberendezés görgői...egy 30-40 ezret futott és egy pár százezret futott között nagyon jól lehet hallani a különbséget.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5457 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 12:40:31 »

Sziasztok!

Írtam az "Elektromos Dolgok" rovatba, megnéznétek? Nem akarok ide is írni, mert akkor büntim lesz!
Tisztelettel
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Lanjzs
Vendég
« Új hozzászólás #5458 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 18:23:15 »

Sziasztok!
A következő jelenségre keresek választ, hátha valaki tudja a megoldást: 2003-as TDCI 184ezer km-rel. Őszi, téli időszakban az alapjárat elkezd ingadozni, ezt a ford.szám mérő is jelzi és hallható is. A fordulatszám felfelé és lefelé egyaránt váltakozik, de csak minimálisan. Nem tudom megfejteni az okát. EGR tisztítva volt, de nem szűnt meg a jelenség!
Ha tudtok, segítsetek! Előre is köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.21 csütörtök, 18:34:49 írta Lanjzs » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #5459 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 18:44:19 »

Sziasztok!
A következő jelenségre keresek választ, hátha valaki tudja a megoldást: 2003-as TDCI 184ezer km-rel. Őszi, téli időszakban az alapjárat elkezd ingadozni, ezt a ford.szám mérő is jelzi és hallható is. A fordulatszám felfelé és lefelé egyaránt váltakozik, de csak minimálisan. Nem tudom megfejteni az okát. EGR tisztítva volt, de nem szűnt meg a jelenség!
Ha tudtok, segítsetek! Előre is köszi!
izzítógyertyák hogy vannak?1maf tisztítást is értékelne a verda.go és levegő szűrő mikor volt cserélve?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
teo
Vendég
« Új hozzászólás #5460 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 19:06:16 »

Sziasztok!
A következő jelenségre keresek választ, hátha valaki tudja a megoldást: 2003-as TDCI 184ezer km-rel. Őszi, téli időszakban az alapjárat elkezd ingadozni, ezt a ford.szám mérő is jelzi és hallható is. A fordulatszám felfelé és lefelé egyaránt váltakozik, de csak minimálisan. Nem tudom megfejteni az okát. EGR tisztítva volt, de nem szűnt meg a jelenség!
Ha tudtok, segítsetek! Előre is köszi!

Nekem is csinálja, nagyon bosszant. Kb. 10 fok alatt.
EGR nincs egy éves (13 ekm), múlt hónapban tisztíttatva (szívósorral együtt).
GO szűrő, légszűrő cserélve ugyankkor. Izzítógyertyák kimérve (nem kiszerelve), OK.
MAF nyáron tisztítva.
Protec fél tankban, áthajtva.
Nincs füst, csak a "rángatózás" alatt 5-10 mp-ig a reggeli indításkor (szürkés, könnyen oszlik).

Melegen erő van bőven, füst semmi, még kövér gáznál sem. Alapjárat stabil, megy, mint az állat.
106 ekm.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5461 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 20:38:43 »

Nekem is csinálja, nagyon bosszant. Kb. 10 fok alatt.
EGR nincs egy éves (13 ekm), múlt hónapban tisztíttatva (szívósorral együtt).
GO szűrő, légszűrő cserélve ugyankkor. Izzítógyertyák kimérve (nem kiszerelve), OK.
MAF nyáron tisztítva.
Protec fél tankban, áthajtva.
Nincs füst, csak a "rángatózás" alatt 5-10 mp-ig a reggeli indításkor (szürkés, könnyen oszlik).

Melegen erő van bőven, füst semmi, még kövér gáznál sem. Alapjárat stabil, megy, mint az állat.
106 ekm.
Hidegen nagyon érzékeny a porlasztás minőségére és azért ugrál mert nem normális az égés egyik másik hengerben ezért van a füst is...kicsit gyengébb már valamelyik porlasztó, de nem lehet még vészes ha melegen rendben van.
5-10 mp múlva azért lesz jó, mert az olajfilm a hengerfalon kiépül és nő a tömítettség, s ezzel a hengerben a sűrítés is, ezért melegebb az égéstér, s ez már elég hogy a rosszabbul porlasztó porlasztást is öngyújtsa. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
teo
Vendég
« Új hozzászólás #5462 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 20:48:05 »

Hidegen nagyon érzékeny a porlasztás minőségére és azért ugrál mert nem normális az égés egyik másik hengerben ezért van a füst is...kicsit gyengébb már valamelyik porlasztó, de nem lehet még vészes ha melegen rendben van.
5-10 mp múlva azért lesz jó, mert az olajfilm a hengerfalon kiépül és nő a tömítettség, s ezzel a hengerben a sűrítés is, ezért melegebb az égéstér, s ez már elég hogy a rosszabbul porlasztó porlasztást is öngyújtsa. wave

Mérhető ez bontás nélkül?
Valójában attól tartok, esetleg lefullad a motor. Az nagyon fájna.
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.21 csütörtök, 20:49:48 írta teo » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5463 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 21:01:41 »

Mérhető ez bontás nélkül?
Valójában attól tartok, esetleg lefullad a motor. Az nagyon fájna.
Visszafolyást mérnek, abból tudják melyik kopottabb...A baj csak az ezekkel, hogy melegen begyújtja a pisilő porlasztást is, az meg mint egy lángvágó kifújja a dugót, na onnantól kezdve nagyon drága már a játék.. szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
teo
Vendég
« Új hozzászólás #5464 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 21:21:25 »

Visszafolyást mérnek, abból tudják melyik kopottabb...A baj csak az ezekkel, hogy melegen begyújtja a pisilő porlasztást is, az meg mint egy lángvágó kifújja a dugót, na onnantól kezdve nagyon drága már a játék.. szomoru1

OK, köszi.
Remélem, a lángvágó előtt valami ráutaló magatartást mutat! Egy hibakód, vagy egy diszkrétebb üzemzavar, hogy tudjak róla! Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5465 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 21:35:33 »

OK, köszi.
Remélem, a lángvágó előtt valami ráutaló magatartást mutat! Egy hibakód, vagy egy diszkrétebb üzemzavar, hogy tudjak róla! Smiley
Nézd,ha nemvagy biztos benne,hogy jók vagy nemjók a pcsúcsaid akkor padon pontosan bemérik igaz ahoz kikell venni.Nekem ez 4000/db volt.Na ez tuti.Kapsz róla egy pontos diagnózist.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5466 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 21:42:30 »

Nézd,ha nemvagy biztos benne,hogy jók vagy nemjók a pcsúcsaid akkor padon pontosan bemérik igaz ahoz kikell venni.Nekem ez 4000/db volt.Na ez tuti.Kapsz róla egy pontos diagnózist.
Igen ez a tuti,csak Ő bontás nélkül kérdezte, de így(kiszedve) porlasztási képet is látnak...ez a biztos
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5467 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 21:45:44 »

Igen ez a tuti,csak Ő bontás nélkül kérdezte, de így(kiszedve) porlasztási képet is látnak...ez a biztos
Én értem,hogy kérdezte.Csak a kilukasztott dugótól már elmenne a kedve.Azért ajánlottam ezt.Kisebb ráfordítással megelőzhető a nagyobb baj.Tudom,ha cserélni kell a csúcsokat az is fáj,de ha tovább kell bontani a motort az nagyon fáj.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5468 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 21:47:25 »

OK, köszi.
Remélem, a lángvágó előtt valami ráutaló magatartást mutat! Egy hibakód, vagy egy diszkrétebb üzemzavar, hogy tudjak róla! Smiley
Nálam mondjuk már kiverte volna a biztit, ha hidegindításkor nem járna azonnal egyenletesen...ez már egy kicsit ráutaló magatartás Wink Roll Eyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5469 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 21:51:37 »

Én értem,hogy kérdezte.Csak a kilukasztott dugótól már elmenne a kedve.Azért ajánlottam ezt.Kisebb ráfordítással megelőzhető a nagyobb baj.Tudom,ha cserélni kell a csúcsokat az is fáj,de ha tovább kell bontani a motort az nagyon fáj.
Én is a végére járnék, mert ha minden ok , akkor izzítás nélkül is egyenletesen kéne járni azonnal a motornak...hidegben is!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
teo
Vendég
« Új hozzászólás #5470 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 21:55:08 »

Nálam mondjuk már kiverte volna a biztit, ha hidegindításkor nem járna azonnal egyenletesen...ez már egy kicsit ráutaló magatartás Wink Roll Eyes

Mivel csak a hideg beálltával jelentkezik, és csak a reggeli indításnál, ezért beértem azzal, hogy két ford szervizben kértem véleményt (és, hogy csinálják meg). Mivel hibakód nincs, és napközben nem tudták reprodukálni, ezért egyik sem nyúlt hozzá.
A 4-5 fok szerintem kritikus lesz, a napokban eldől a sorsa.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #5471 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 22:01:04 »

Mivel csak a hideg beálltával jelentkezik, és csak a reggeli indításnál, ezért beértem azzal, hogy két ford szervizben kértem véleményt (és, hogy csinálják meg). Mivel hibakód nincs, és napközben nem tudták reprodukálni, ezért egyik sem nyúlt hozzá.
A 4-5 fok szerintem kritikus lesz, a napokban eldől a sorsa.

4-5 fokban már van izzitas, de 6-7 fokban meg nincs. Nekem is pont ma adta ezt elo delben, 2-3mp-ig 100 fordulaton belul ingadozott, de a hangjat nem nagyon lehetett hallani. nekem mondjuk tddi van. este meg egyel tobbet kellett tekerni, de nem csinalta inditasnal. egyik reggel 4 fok alatt volt, akkor izzitott es semmi baja sem volt.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5472 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 22:02:25 »

Mivel csak a hideg beálltával jelentkezik, és csak a reggeli indításnál, ezért beértem azzal, hogy két ford szervizben kértem véleményt (és, hogy csinálják meg). Mivel hibakód nincs, és napközben nem tudták reprodukálni, ezért egyik sem nyúlt hozzá.
A 4-5 fok szerintem kritikus lesz, a napokban eldől a sorsa.
Nem nagyképüség,de egyenletesen kell,hogy menjen,Nálunk ma is és tegnap is reggel 2 fok volt de indítom és áll a mutató mint a cövek.Járj utána és neadd fel addig míg megnem oldódik.Tudod kis hiba kis gond de nelegyen nagyobb.Hajrá szurkolunk és írd meg mivolt az oka más is tanul ebből. taps taps taps eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5473 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 22:04:21 »

Mivel csak a hideg beálltával jelentkezik, és csak a reggeli indításnál, ezért beértem azzal, hogy két ford szervizben kértem véleményt (és, hogy csinálják meg). Mivel hibakód nincs, és napközben nem tudták reprodukálni, ezért egyik sem nyúlt hozzá.
A 4-5 fok szerintem kritikus lesz, a napokban eldől a sorsa.
jellemző szervizes magatartás.
Sajnos az a megoldás, amit Ervin írt: gyöngül a porlasztás minősége hidegen. Az enyém is csinálta, majd kapott 4 új porlasztót, azóta OK.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
teo
Vendég
« Új hozzászólás #5474 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 22:08:28 »

4-5 fokban már van izzitas, de 6-7 fokban meg nincs. Nekem is pont ma adta ezt elo delben, 2-3mp-ig 100 fordulaton belul ingadozott, de a hangjat nem nagyon lehetett hallani. nekem mondjuk tddi van. este meg egyel tobbet kellett tekerni, de nem csinalta inditasnal. egyik reggel 4 fok alatt volt, akkor izzitott es semmi baja sem volt.

TIS szerint 80 fok felett nincs előmelegítés. Ez alatt a hőmérsékletnek megfelelően nő az időtartama, -20-nál a maximális, 8 mp.
A dupla izzítás sem változtat a helyzeten.
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #5475 Dátum: 2010.10.21 csütörtök, 22:10:42 »

Nem nagyképüség,de egyenletesen kell,hogy menjen,Nálunk ma is és tegnap is reggel 2 fok volt de indítom és áll a mutató mint a cövek.Járj utána és neadd fel addig míg megnem oldódik.Tudod kis hiba kis gond de nelegyen nagyobb.Hajrá szurkolunk és írd meg mivolt az oka más is tanul ebből. taps taps taps eljen

Nincs messze a Filep dízel, majd benézek vele, ahogy időm engedi.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5476 Dátum: 2010.10.22 péntek, 10:54:16 »

Szia!

Porlasztó lesz! Nekem -20 fokban is simán megy, ingadozás nélkül. Ha nagyon komottak a porlasztók, akkor meg úgy is letilt.
A Filep Dieselnél már tudnak csak porlasztó hegyet is cserélni, így nem kell az egész porlasztót megvenned. 
 eljen
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #5477 Dátum: 2010.10.22 péntek, 11:34:13 »

Szia!

Porlasztó lesz! Nekem -20 fokban is simán megy, ingadozás nélkül. Ha nagyon komottak a porlasztók, akkor meg úgy is letilt.
A Filep Dieselnél már tudnak csak porlasztó hegyet is cserélni, így nem kell az egész porlasztót megvenned. 
 eljen

Ennek a megoldásnak mekkora az élettartama?
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5478 Dátum: 2010.10.22 péntek, 12:38:22 »

Mérhető ez bontás nélkül?
Valójában attól tartok, esetleg lefullad a motor. Az nagyon fájna.

diag műszerrel lehet nézni hogy épül fel a nyomás(normálissal)....
alacsony nyomáson letapad a befecskendező akkor szokott ingadozni álltalában,kivéve amikor nem.... eplus2
izztógyertyákat inkább vegyétek ki mert a helyén mérés az ok hogy kap feszkót, de a vége szétlehet égve,vagy ellehet repedve attól még....
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.22 péntek, 12:40:53 írta Bunyek » Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5479 Dátum: 2010.10.22 péntek, 12:53:58 »

diag műszerrel lehet nézni hogy épül fel a nyomás(normálissal)....
alacsony nyomáson letapad a befecskendező akkor szokott ingadozni álltalában,kivéve amikor nem.... eplus2
izztógyertyákat inkább vegyétek ki mert a helyén mérés az ok hogy kap feszkót, de a vége szétlehet égve,vagy ellehet repedve attól még....
Izzítóval kapcsolatban találtam ki, hogy lebontom a kábelt a gyertyákról. Hozzáérintjük és szikrázik-e.. nem jó tesztelésre?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5480 Dátum: 2010.10.22 péntek, 17:14:49 »

Izzítóval kapcsolatban találtam ki, hogy lebontom a kábelt a gyertyákról. Hozzáérintjük és szikrázik-e.. nem jó tesztelésre?
Ha a kábelt simán testre rakod akkor is szikrázik,mellette tönkre verheted az izzitás vezérlöt/relét.Nem javaslom ezt a modszert.Esetleg egy lakat fogóval megnézed az áramfelvételt,ez jó lehet bontás nélküli modszernek.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
teo
Vendég
« Új hozzászólás #5481 Dátum: 2010.10.22 péntek, 17:43:31 »

Köszönöm a tanácsokat.
Ha megvizsgáltatom, és kijön, hogy van egy ilyen nyűgje, akkor bizony nagy elhatározás lenne 4 kilót kiperkálni (csak új csúcsokban gondolkodom), mert egyenetlen az alapjárat egy percig! Egyelőre figyelem a szisztémáját még.

Az izzítógyertyák alkalmazott vizsgálati módszerét nem ismerem, fene tudja, miképpen mérték. Remélem, a tis szerint (olvassák, van nekik, hivatkoznak rá általában). Ott az áramot mérik meg, 8A-nek kell lenni.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5482 Dátum: 2010.10.22 péntek, 17:51:25 »

Köszönöm a tanácsokat.
Ha megvizsgáltatom, és kijön, hogy van egy ilyen nyűgje, akkor bizony nagy elhatározás lenne 4 kilót kiperkálni (csak új csúcsokban gondolkodom), mert egyenetlen az alapjárat egy percig! Egyelőre figyelem a szisztémáját még.

Az izzítógyertyák alkalmazott vizsgálati módszerét nem ismerem, fene tudja, miképpen mérték. Remélem, a tis szerint (olvassák, van nekik, hivatkoznak rá általában). Ott az áramot mérik meg, 8A-nek kell lenni.
Gyertyánként 8?Azt javaslom nézz körül a forumon valószinüleg kevesebb mint a feléböl meglehet uszni a pcs beszerzését!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
teo
Vendég
« Új hozzászólás #5483 Dátum: 2010.10.22 péntek, 17:52:51 »

Gyertyánként 8?Azt javaslom nézz körül a forumon valószinüleg kevesebb mint a feléböl meglehet uszni a pcs beszerzését!

Gyertyánként.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #5484 Dátum: 2010.10.22 péntek, 18:05:37 »


Gyertyánként 8?Azt javaslom nézz körül a forumon valószinüleg kevesebb mint a feléböl meglehet uszni a pcs beszerzését!
nyes
Az áramfelvételéare írta,de asszem inkább 16A ha jól RÉMlik! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5485 Dátum: 2010.10.22 péntek, 18:14:54 »

Gyertyánként.
Mert ha tudjuk a gyertyák áramfelvételét lakatfogóval ki lehet mérni.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
teo
Vendég
« Új hozzászólás #5486 Dátum: 2010.10.22 péntek, 18:28:15 »

Mert ha tudjuk a gyertyák áramfelvételét lakatfogóval ki lehet mérni.

Akkor már csak a lakatfogó a dolog gyenge pontja Smiley
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5487 Dátum: 2010.10.22 péntek, 18:41:12 »

Akkor már csak a lakatfogó a dolog gyenge pontja Smiley
Na az meg nekem van.Egyébként ha visszakapom az autot a régi hf-el abban benne vannak a régi gyertyák ha rajta van a teljesitmény kiszámolom hány ampert kell felvennie ha valakit érdekel megirom.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Lanjzs
Vendég
« Új hozzászólás #5488 Dátum: 2010.10.22 péntek, 20:13:05 »

izzítógyertyák hogy vannak?1maf tisztítást is értékelne a verda.go és levegő szűrő mikor volt cserélve?

Köszi a reagálást! Az izzítókat még nem nézettem meg, maf azt hiszem nincs benne, vagy map nincs benne? nem tudom, az autó 115 lovas. Levegő szűrő minden olajcserénél cserélve van, de az sem segített rajta. Még annyi, hogy télen meleg motornál is ingadozik kicsit, de nyáron mindíg megszűnik a jelenség.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5489 Dátum: 2010.10.23 szombat, 07:57:01 »

Na az meg nekem van.Egyébként ha visszakapom az autot a régi hf-el abban benne vannak a régi gyertyák ha rajta van a teljesitmény kiszámolom hány ampert kell felvennie ha valakit érdekel megirom.
Naná!  wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #5490 Dátum: 2010.10.23 szombat, 15:09:20 »

Nekem olyan szelephangnak tűnik, amit hallok.
Hidegen, kb. 55 fokig elég hangosan jár, utána varázsütése elcsendesedik, de a háttérben ott hallok valami kelepelés félét. Alapjárat mint a cövek, húz, nem füstöl, csak kelepel.

Mint egy gólya.
Generátor szabadonfutósítva, a feszítő, meg a görgők jónak látszottak, nem is onna hallik. A vízpumpa felőli szíj és berendezései okoznak zajt?


"Mondják, hogy ez a láncos örökéletű konstrukció.
Azért gondolom ez csepp túlzás, de valójában meddig mondható hibátlannak. Ha kezd kinyúlni a lánc, vagy elkopni a feszítés, az mit okoz?
Csattogni kezd a szelep pl?"

Nem a szelephez nincs köze(hangban), inkább zörög a lánc, hasonló mintha tönkre lennének a segédberendezés görgői...egy 30-40 ezret futott és egy pár százezret futott között nagyon jól lehet hallani a különbséget.
Nem a szelephez nincs köze(hangban), inkább zörög a lánc, hasonló mintha tönkre lennének a segédberendezés görgői...egy 30-40 ezret futott és egy pár százezret futott között nagyon jól lehet hallani a különbséget.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5491 Dátum: 2010.10.23 szombat, 16:40:37 »

Mondják, hogy ez a láncos örökéletű konstrukció.
Azért gondolom ez csepp túlzás, de valójában meddig mondható hibátlannak. Ha kezd kinyúlni a lánc, vagy elkopni a feszítés, az mit okoz?
Csattogni kezd a szelep pl?

Vagy minden elöjel nélkül nem is inkább elötte pár Km-rel elkezd villogni az izzitás jelzö ami kopogás érzékelővel kapcsolatos hiba kódal jár majd átugrik a vezérlés ami szétveri a hengerfejet amit a jó isten tud,hogy ki,mikor,menyiért csinál meg.Én is azt hittem a láncos motor vezérlése örökké tart,hát mondhatni két esélyes.Erre sajna tanácsot adni nem lehet mert a fordban azt mondták ök sem vették volna észre.De egy nagy igazság van benne addig tart a motor mint a vezérlés!!!!!!!!!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #5492 Dátum: 2010.10.23 szombat, 16:48:43 »

Nekem olyan szelephangnak tűnik, amit hallok.
Hidegen, kb. 55 fokig elég hangosan jár, utána varázsütése elcsendesedik, de a háttérben ott hallok valami kelepelés félét. Alapjárat mint a cövek, húz, nem füstöl, csak kelepel.

Mint egy gólya.
Generátor szabadonfutósítva, a feszítő, meg a görgők jónak látszottak, nem is onna hallik. A vízpumpa felőli szíj és berendezései okoznak zajt?

igen, a feszítő csapágya.cikk a wikiben!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #5493 Dátum: 2010.10.23 szombat, 20:05:22 »

Köszmösz, olvasom. worship
igen, a feszítő csapágya.cikk a wikiben!
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5494 Dátum: 2010.10.23 szombat, 20:40:18 »

Szasztok!

Segítsetek PLZ !!!

A héten másodszor jártam úgy , hogy nem indult a jó kis mondeom.
elöször üzemanyag hiányra gyanakodtunk és úgy próbáltuk megközelíteni a kérdést.
amit egy egyszerű autószerelő műszerek és computer nélkül tudott mindent megpróbáltunk.
Több órás próbálkozás után feladtuk. Majd mig vártam az autóra amivel haza tudtam volna menni
mondom megpróbálom még egyszer. Minden gond nélkül beindult.
Ma megint igy jártam annyi különbséggel , hogy ma nem tudtuk beindítani és lent kellett hagynom Gyöngyösön. ( veresegyházon lakom)
Valakinek ötlete hogy mit is csináljak. Tudok -e még bármit megnézni? Az autó haza hozatalát jó lenne elkerülnöm amennyiben lehetséges.  rinya

Reménykedve várom mindenki segítő hozzászolását.

Előre is köszönöm . Jasper
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5495 Dátum: 2010.10.23 szombat, 20:43:26 »

Szasztok!

Segítsetek PLZ !!!

A héten másodszor jártam úgy , hogy nem indult a jó kis mondeom.
elöször üzemanyag hiányra gyanakodtunk és úgy próbáltuk megközelíteni a kérdést.
amit egy egyszerű autószerelő műszerek és computer nélkül tudott mindent megpróbáltunk.
Több órás próbálkozás után feladtuk. Majd mig vártam az autóra amivel haza tudtam volna menni
mondom megpróbálom még egyszer. Minden gond nélkül beindult.
Ma megint igy jártam annyi különbséggel , hogy ma nem tudtuk beindítani és lent kellett hagynom Gyöngyösön. ( veresegyházon lakom)
Valakinek ötlete hogy mit is csináljak. Tudok -e még bármit megnézni? Az autó haza hozatalát jó lenne elkerülnöm amennyiben lehetséges.  rinya

Reménykedve várom mindenki segítő hozzászolását.

Előre is köszönöm . Jasper
asszem ckp jeladó cserét szokták javasolni, de várd meg más véleményét is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5496 Dátum: 2010.10.23 szombat, 20:52:13 »

Szasztok!

Segítsetek PLZ !!!

A héten másodszor jártam úgy , hogy nem indult a jó kis mondeom.
elöször üzemanyag hiányra gyanakodtunk és úgy próbáltuk megközelíteni a kérdést.
amit egy egyszerű autószerelő műszerek és computer nélkül tudott mindent megpróbáltunk.
Több órás próbálkozás után feladtuk. Majd mig vártam az autóra amivel haza tudtam volna menni
mondom megpróbálom még egyszer. Minden gond nélkül beindult.
Ma megint igy jártam annyi különbséggel , hogy ma nem tudtuk beindítani és lent kellett hagynom Gyöngyösön. ( veresegyházon lakom)
Valakinek ötlete hogy mit is csináljak. Tudok -e még bármit megnézni? Az autó haza hozatalát jó lenne elkerülnöm amennyiben lehetséges.  rinya

Reménykedve várom mindenki segítő hozzászolását.

Előre is köszönöm . Jasper
Gondolom izzítójel villog, motorkontroll világít. vigyél neki egy CMP jeladót meg egy 8-as v. 10-es dugóskulcsot és cseréld ki. Ha úgy sem indul, gáz van.
CMP jeladó a szívósor alatt van, kb 10 perc alatt ki lehet cserélni. kb 6eFt. Az indul-nem indul-indul a tipikus tünete.
Ha sürgős, holnap BP-en tudok adni egy bontott de elvileg működő darabot kölcsön.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5497 Dátum: 2010.10.23 szombat, 20:54:44 »

Gondolom izzítójel villog, motorkontroll világít. vigyél neki egy CMP jeladót meg egy 8-as v. 10-es dugóskulcsot és cseréld ki. Ha úgy sem indul, gáz van.
CMP jeladó a szívósor alatt van, kb 10 perc alatt ki lehet cserélni. kb 6eFt. Az indul-nem indul-indul a tipikus tünete.
Ha sürgős, holnap BP-en tudok adni egy bontott de elvileg működő darabot kölcsön.
akkor cmp, nem ckp.  worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5498 Dátum: 2010.10.23 szombat, 21:08:55 »

Gondolom izzítójel villog, motorkontroll világít. vigyél neki egy CMP jeladót meg egy 8-as v. 10-es dugóskulcsot és cseréld ki. Ha úgy sem indul, gáz van.
CMP jeladó a szívósor alatt van, kb 10 perc alatt ki lehet cserélni. kb 6eFt. Az indul-nem indul-indul a tipikus tünete.
Ha sürgős, holnap BP-en tudok adni egy bontott de elvileg működő darabot kölcsön.

szia!

Tudom nincs más lehetőségem mint ezt kipróbálni. Ezt a jeladó témát olvastam már régebben , de akkor valamiért úgy értettem, hogy a 2004.10 havi autómban már nemilyen van. Rosszul gondoltam ? Holnap mindenképpen lemegyek a kocsihoz. Ha élhetek a lehetőséggel mindenképpen vinnék le egy ilyen jeladót, hogy valamit legalább megtudjak próbálni.

Egyébként tud ilyet csinálni, hogy 30 indítás után egyszercsak mintha misem történt volna beindul? Utánna 2 napig jó majd kezdődik minden elölről?

Köszi Jasper



Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5499 Dátum: 2010.10.23 szombat, 21:50:25 »

Erre most eltűnik Cheesy
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.