Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:08:29
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
104
105
106
107
108
109
110
[
111
]
112
113
114
115
116
117
118
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14621927 alkalommal)
0 Felhasználó és 99 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5500 Dátum:
2010.10.23 szombat, 21:53:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.23 szombat, 20:54:44
akkor cmp, nem ckp.
nem mondtál nagy hülyeséget mert attól sem indul el ha rossz...
Naplózva
jasper
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5501 Dátum:
2010.10.23 szombat, 21:57:23 »
Na ne zavarjatok össze. Holnap mindenképpen be kéne indítanom
Egy mondeot csak nem kell trélerre rakni
Naplózva
Üdv Jasper
2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo Tdci 2.0
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5502 Dátum:
2010.10.23 szombat, 22:03:33 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.23 szombat, 21:53:27
nem mondtál nagy hülyeséget mert attól sem indul el ha rossz...
hogy nincs tdci-m és nem érintenek ezek, nem is anyira marad meg, hogy melyik melyik. először ckm ugrott be
. na az már nagy hülyeség lett volna a probléma megoldására
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5503 Dátum:
2010.10.23 szombat, 22:05:04 »
Idézetet írta: jasper - 2010.10.23 szombat, 21:57:23
Na ne zavarjatok össze. Holnap mindenképpen be kéne indítanom
Egy mondeot csak nem kell trélerre rakni
erről inkább ne engem és Zacci-t kérdez.....
Én nem szeretek igy látatlanba annyira nyilatkozni egy autóról....
ha beindul akkor már nem fullad le mig lenem állitod? vagy villog rajt minden mint a karácsonyfán mikor leáll?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5504 Dátum:
2010.10.23 szombat, 22:07:21 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.23 szombat, 22:05:04
erről inkább ne engem és Zacci-t kérdez.....
Én nem szeretek igy látatlanba annyira nyilatkozni egy autóról....
ha beindul akkor már nem fullad le mig lenem állitod? vagy villog rajt minden mint a karácsonyfán mikor leáll?
csak az izzításjelzőnek kéne villognia, a többi csak világít nem??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5505 Dátum:
2010.10.23 szombat, 22:09:17 »
Idézetet írta: jasper - 2010.10.23 szombat, 21:57:23
Egy mondeot csak nem kell trélerre rakni
ez sajna ilyen. ha nem indul akkor jön a tréler.
bmw, merga és sok egyéb prémium márkát is lehet látni nap mint nap tréleren. akkor egy mondeot míért nem?? ami működik az egyszer el is fog romlani...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jasper
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5506 Dátum:
2010.10.23 szombat, 22:11:49 »
A héten amikor igy jártam amikor már beindult mint ha mi sem történt volna szépen járt... utánna két napig minden gond nélkül működött. Semmi nem utalt hibára.
Motor visszajelzőm világított már régebben is egr miatt.
Indítózás közben van ,hogy villog az izzitás jelző.
Naplózva
Üdv Jasper
2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo Tdci 2.0
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5507 Dátum:
2010.10.23 szombat, 22:23:33 »
akkor ahogy mondták vigyél egy CMP-t és cseréld ki....de trélerrel menjél..
(bocs)..
Naplózva
jasper
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5508 Dátum:
2010.10.23 szombat, 22:26:12 »
Az egyetlen felajánlott jeladó gazdája eltünt
Naplózva
Üdv Jasper
2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo Tdci 2.0
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5509 Dátum:
2010.10.23 szombat, 23:45:09 »
Idézetet írta: jasper - 2010.10.23 szombat, 22:26:12
Az egyetlen felajánlott jeladó gazdája eltünt
Legyen szerencséd ezzel nekem is így kezdődött de nagyon más lett a vége.Ha nem jön össze akkor elmondom mivolt.A CMP szokott ilyet csinálni,a CKP ami a az a főtengely jeladó alsó attól egyáltalán nem is indul be.Én ezt is megtapasztaltam.Sok sikert.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Joe 33
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5510 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 16:29:44 »
Sziasztok! Remélem tud valaki valami okosat a problémámra ,mert kezdő vagyok TDCI ügyben.A hűtővizem nem akar felmelegedni,60foknál (huzatás után kicsit feljebb kb 65-70fok) pihen a mutató.Termosztátok cserélve vannak,vízpumpát még nem néztük. Fel lett rakva szgépre ,nem volt hibakód ,valamint mind a két hőfokjeladó ugyanazt a hőfokot mérte.
a segítséget előre is köszönöm!
Naplózva
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5511 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 16:58:00 »
Idézetet írta: jasper - 2010.10.23 szombat, 22:26:12
Az egyetlen felajánlott jeladó gazdája eltünt
Írj neki privátban!
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5512 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 17:11:15 »
Idézetet írta: jasper - 2010.10.23 szombat, 21:57:23
Egy mondeot csak nem kell trélerre rakni
Én hurcoltam eleget az utobbi 1 hónapban.Nekem is hasonló gondjaim voltak brutális gond lett a vége,de remélem neked nem ez a problémád!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5513 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 17:23:45 »
Idézetet írta: Joe 33 - 2010.10.24 vasárnap, 16:29:44
Sziasztok! Remélem tud valaki valami okosat a problémámra ,mert kezdő vagyok TDCI ügyben.A hűtővizem nem akar felmelegedni,60foknál (huzatás után kicsit feljebb kb 65-70fok) pihen a mutató.Termosztátok cserélve vannak,vízpumpát még nem néztük. Fel lett rakva szgépre ,nem volt hibakód ,valamint mind a két hőfokjeladó ugyanazt a hőfokot mérte.
a segítséget előre is köszönöm!
Esmét termot kell cserélni,mind 2őt!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Joe 33
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5514 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 18:20:04 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.24 vasárnap, 17:23:45
Esmét termot kell cserélni,mind 2őt!
vki azt mondta ,hogy a vizpumpa ricni megadta magát ,de szerintem akkor pont forralná a vizet ,vagy nem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5515 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 18:26:42 »
Idézetet írta: Joe 33 - 2010.10.24 vasárnap, 18:20:04
vki azt mondta ,hogy a vizpumpa ricni megadta magát ,de szerintem akkor pont forralná a vizet ,vagy nem?
így van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Joe 33
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5516 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 18:42:04 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.24 vasárnap, 18:26:42
így van.
mármint hogy forralná? akkor feladom ,jöhet a gyufa
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.24 vasárnap, 18:46:00 írta Joe 33
»
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5517 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 18:47:58 »
Idézetet írta: Joe 33 - 2010.10.24 vasárnap, 18:42:04
mármint hogy forralná? akkor feladom ,jöhet a gyufa
Naná hogy forralná. Nem lenne keringés a rendszerben.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Joe 33
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5518 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 18:54:34 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.24 vasárnap, 18:47:58
Naná hogy forralná. Nem lenne keringés a rendszerben.
nem tudtok vmi mesterembert pöst(17.ker) környékén?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5519 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 19:18:22 »
Idézetet írta: Joe 33 - 2010.10.24 vasárnap, 18:54:34
nem tudtok vmi mesterembert pöst(17.ker) környékén?
Vik,Németh Viktor az auto fort-nál a könyves kálmám körúton a lurdyval szemben!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5520 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 19:19:13 »
Idézetet írta: Joe 33 - 2010.10.24 vasárnap, 18:42:04
mármint hogy forralná? akkor feladom ,jöhet a gyufa
igen,ha nem forogna a vízpumpa,a vized forrna!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Joe 33
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5521 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 19:30:42 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.24 vasárnap, 19:19:13
igen,ha nem forogna a vízpumpa,a vized forrna!
Köszönöm uraim a helpet!
Naplózva
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5522 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 19:41:26 »
Sziasztok!
Gondoltam leírom nektek, hogy éppen mi a gondom. Bár sok megoldásra nem számítok.
Porlasztó csere után, a már ledugózott EGR szelep melletti becsatlakozó vissza csövem eltörött. Levettem a csövet ledugóztam a cső túlsó végét is. Megjött az erő ment is szépen, még most is, de olyan füstöt csinálok, hogy ég a pofám, mert nem látják az utat miattam. Szóval nem tudom mi van. Maf szenzort kipucolom, levegő szűrű csere stb...
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
Mtibi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5523 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 19:43:50 »
Sziasztok!
2006-os 2.0 TDCi Mondeom van.Autópályán 130 km/h-nál izzitás jelző villog autó leáll,gyújtás le-vissza az autó beindul.Ezt folyamatosan eljátszotta hazáig.Hibakód olvasás után porlasztokat kiszedtük bevizsgálták tökéletesek.
Sajnos az autó továbbra is rossz.Ugyan ezt a jelenséget csinálja főként ha már meleg a motor.
Nem tudják meg mondani mi a baja az autónak.Valakinek van tippje milehet a gond???
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5524 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 19:48:58 »
Idézetet írta: Mtibi - 2010.10.24 vasárnap, 19:43:50
Sziasztok!
2006-os 2.0 TDCi Mondeom van.Autópályán 130 km/h-nál izzitás jelző villog autó leáll,gyújtás le-vissza az autó beindul.Ezt folyamatosan eljátszotta hazáig.Hibakód olvasás után porlasztokat kiszedtük bevizsgálták tökéletesek.
Sajnos az autó továbbra is rossz.Ugyan ezt a jelenséget csinálja főként ha már meleg a motor.
Nem tudják meg mondani mi a baja az autónak.Valakinek van tippje milehet a gond???
Nem lukas a turbócső közül valamelyik?Go szürő mikor volt cserélve,ha van maf szenzorod azt is pucold ki.Lehet,hogy segít?Más is ad még tanácsot.Első körben kezdetnek.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5525 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 19:54:12 »
Idézetet írta: Mtibi - 2010.10.24 vasárnap, 19:43:50
Sziasztok!
2006-os 2.0 TDCi Mondeom van.Autópályán 130 km/h-nál izzitás jelző villog autó leáll,gyújtás le-vissza az autó beindul.Ezt folyamatosan eljátszotta hazáig.Hibakód olvasás után porlasztokat kiszedtük bevizsgálták tökéletesek.
Sajnos az autó továbbra is rossz.Ugyan ezt a jelenséget csinálja főként ha már meleg a motor.
Nem tudják meg mondani mi a baja az autónak.Valakinek van tippje milehet a gond???
Milyen hibakódot dobott pontosan?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5526 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 20:01:24 »
Idézetet írta: Mtibi - 2010.10.24 vasárnap, 19:43:50
Sziasztok!
2006-os 2.0 TDCi Mondeom van.Autópályán 130 km/h-nál izzitás jelző villog autó leáll,gyújtás le-vissza az autó beindul.Ezt folyamatosan eljátszotta hazáig.Hibakód olvasás után porlasztokat kiszedtük bevizsgálták tökéletesek.
Sajnos az autó továbbra is rossz.Ugyan ezt a jelenséget csinálja főként ha már meleg a motor.
Nem tudják meg mondani mi a baja az autónak.Valakinek van tippje milehet a gond???
Valamelyik jeladod haldoklik,de ugy is megmondják a frankot.Mert mintha lett volna itt már ilyen hiba valakinek.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Mtibi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5527 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 20:09:24 »
Idézetet írta: GiN - 2010.10.24 vasárnap, 19:54:12
Milyen hibakódot dobott pontosan?
P0190
P1211
P0251
ez a három volt az utolsó hibakód olvasáson
Naplózva
Mtibi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5528 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 20:17:15 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.10.24 vasárnap, 19:48:58
Nem lukas a turbócső közül valamelyik?Go szürő mikor volt cserélve,ha van maf szenzorod azt is pucold ki.Lehet,hogy segít?Más is ad még tanácsot.Első körben kezdetnek.
Köszi a választ a turbócsövet,a maf szenzort még nem néztük.Go szűrő nyáron lett cserélve mikor megvettem az autót KB. 4000KM van benne.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5529 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 20:20:44 »
Idézetet írta: Mtibi - 2010.10.24 vasárnap, 20:17:15
Köszi a választ a turbócsövet,a maf szenzort még nem néztük.Go szűrő nyáron lett cserélve mikor megvettem az autót KB. 4000KM van benne.
Cseréld ki ha megoldódik akkor protech kék bele negyed tankhoz.Írd meg ha kész
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mtibi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5530 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 20:26:43 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.10.24 vasárnap, 20:20:44
Cseréld ki ha megoldódik akkor protech kék bele negyed tankhoz.Írd meg ha kész
Ok!!Köszi
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5531 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 21:10:36 »
Idézetet írta: Mtibi - 2010.10.24 vasárnap, 20:26:43
Ok!!Köszi
A GO szűrőből csak gyárit tegyél bele.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5532 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 21:13:44 »
Idézetet írta: Mtibi - 2010.10.24 vasárnap, 20:09:24
P0190
P1211
P0251
ez a három volt az utolsó hibakód olvasáson
A P0190-re mit mondtak? Valószínű az lesz a ludas:
P0190 (Fuel pressure sensor malfunction) - electrical fault
Symptoms:
* Engine cuts out while driving.
* Engine will not start.
Cause:
* Wiring harness connector of the fuel pressure sensor.
1. Read off the fuel pressure with the ignition ON and the engine OFF.
2. If a default value of 2000 bar is displayed, repair the wiring harness connector.
Azaz RAIL nyomás szenzor vezetékelési hiba. Rail nyomás szenzor a közös nyomócső végén van, lila szinű. Meg kellene nézni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5533 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 21:15:06 »
Idézetet írta: him007 - 2010.10.24 vasárnap, 19:41:26
Sziasztok!
Gondoltam leírom nektek, hogy éppen mi a gondom. Bár sok megoldásra nem számítok.
Porlasztó csere után, a már ledugózott EGR szelep melletti becsatlakozó vissza csövem eltörött. Levettem a csövet ledugóztam a cső túlsó végét is. Megjött az erő ment is szépen, még most is, de olyan füstöt csinálok, hogy ég a pofám, mert nem látják az utat miattam. Szóval nem tudom mi van. Maf szenzort kipucolom, levegő szűrű csere stb...
fekete, kormozó füst? ha igen, kevés a levegő. Nézd végig a turbó előtti, utáni csőveket, szűrőt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mtibi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5534 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 08:09:36 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.24 vasárnap, 21:13:44
A P0190-re mit mondtak? Valószínű az lesz a ludas:
P0190 (Fuel pressure sensor malfunction) - electrical fault
Symptoms:
* Engine cuts out while driving.
* Engine will not start.
Cause:
* Wiring harness connector of the fuel pressure sensor.
1. Read off the fuel pressure with the ignition ON and the engine OFF.
2. If a default value of 2000 bar is displayed, repair the wiring harness connector.
Azaz RAIL nyomás szenzor vezetékelési hiba. Rail nyomás szenzor a közös nyomócső végén van, lila szinű. Meg kellene nézni.
Igazából semmit,a magasnyomású szivattyút mondták cseréljük ki,de még azsem biztos,hogy az a rossz.Csak Tippeltek.Köszi a tanácsot,ma végig nézzük a lehetőségeket.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5535 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 08:30:15 »
Idézetet írta: jasper - 2010.10.23 szombat, 20:40:18
Szasztok!
Segítsetek PLZ !!!
A héten másodszor jártam úgy , hogy nem indult a jó kis mondeom.
elöször üzemanyag hiányra gyanakodtunk és úgy próbáltuk megközelíteni a kérdést.
amit egy egyszerű autószerelő műszerek és computer nélkül tudott mindent megpróbáltunk.
Több órás próbálkozás után feladtuk. Majd mig vártam az autóra amivel haza tudtam volna menni
mondom megpróbálom még egyszer. Minden gond nélkül beindult.
Ma megint igy jártam annyi különbséggel , hogy ma nem tudtuk beindítani és lent kellett hagynom Gyöngyösön. ( veresegyházon lakom)
Valakinek ötlete hogy mit is csináljak. Tudok -e még bármit megnézni? Az autó haza hozatalát jó lenne elkerülnöm amennyiben lehetséges.
Reménykedve várom mindenki segítő hozzászolását.
Előre is köszönöm . Jasper
Én itt lakok, ha lesz még ilyen szólj, és biztonságban le tudod tenni az autót nálam, nem kell utcán hagyni.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5536 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 10:01:31 »
Idézetet írta: Mtibi - 2010.10.25 hétfő, 08:09:36
Igazából semmit,a magasnyomású szivattyút mondták cseréljük ki,de még azsem biztos,hogy az a rossz.Csak Tippeltek.Köszi a tanácsot,ma végig nézzük a lehetőségeket.
A magasnyomásút csak akkor kell cserélni, ha nincs meg a kívánt nyomás a rendszerben vagy ha fémreszelék található az üzemanyagszűrőben.
A P0190-re egyértelműen az üzemanyag nyomás érzékelő elektromos hibáját írja a Ford, így én ezzel kezdenék. Költséghatékonyabb megoldás, mivel a szivattyú 200eFt körül van, a nyomásérzékelő meg kb 40eFt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mtibi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5537 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 10:07:59 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.25 hétfő, 10:01:31
A magasnyomásút csak akkor kell cserélni, ha nincs meg a kívánt nyomás a rendszerben vagy ha fémreszelék található az üzemanyagszűrőben.
A P0190-re egyértelműen az üzemanyag nyomás érzékelő elektromos hibáját írja a Ford, így én ezzel kezdenék. Költséghatékonyabb megoldás, mivel a szivattyú 200eFt körül van, a nyomásérzékelő meg kb 40eFt.
Köszi!Ha leszedjük a nyomásérzékelőt miből látjuk hogy az a rossz?Lehet hülye a kérdés?!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5538 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 10:33:44 »
Idézetet írta: Mtibi - 2010.10.25 hétfő, 08:09:36
Igazából semmit,a magasnyomású szivattyút mondták cseréljük ki,de még azsem biztos,hogy az a rossz.Csak Tippeltek.
TIPIKUS....
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5539 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 10:47:52 »
Idézetet írta: Mtibi - 2010.10.25 hétfő, 10:07:59
Köszi!Ha leszedjük a nyomásérzékelőt miből látjuk hogy az a rossz?Lehet hülye a kérdés?!
nem kell leszedni.
Ha rossz a nyomásérzékelő, a fecomp gyújtásnál, álló motornál 2000bar-os értéket ad az üzemanyag nyomásra a 4-6bar helyett. ld. posztolt angol nyelvű rész:
1. Read off the fuel pressure with the ignition ON and the engine OFF.
2. If a default value of 2000 bar is displayed, repair the wiring harness connector.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zettlerzs
Vendég
Hidegen fehér füst és rángat
«
Új hozzászólás #5540 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 11:53:56 »
Sziasztok!
Megosztanék Veletek egy hibát és egy lehetséges megoldást is ,mert tudom, hogy nem csak engem érinthet...
2005 2.2 TDCI autóról van szó, ami kizárólag hideg indításnál fehér füstöt produkál és erezhetően nem megy minden henger. Nagy gázadásnál megtalálja magát, de míg nem melegszik meg hajlamos a rángatásra. Füst megszűnik, fogyasztás 6,5 körül átlagban...
Miután a Fordnál azt a választ kaptam, hogy vagy porlasztócsúcs csere javasolt vagy a hajtókarok vannak elgörbülve elszaladtam onnan.
Elvittem az autót a porlasztócsúcsokat bevizsgáltatni és azt a választ kaptam, hogy teljesen tökéletesen a gyári értékeket produkálják. (sajnos...). Magyarul nincs meg a hiba. Miután a Fordnál már találkoztak hasonló hibával és ott valóban a hajtókarok voltak a bűnösök, kénytelen vagyok ebbe az irányba elindulni.
Hátha valakin segít ez az info hogy megtalálja a hibát a saját autóján...
Ha esetleg tud valaki olyan autószerelőt, akiben annyira megbízik, hogy megengedné a motor szétszedését és elfogadható áron dolgozik akkor ezt a segítséget elfogadnám.
ui. izzítók cserélve, hibakód nincs...
Zsolt
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Hidegen fehér füst és rángat
«
Új hozzászólás #5541 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 12:36:37 »
Idézetet írta: Zettlerzs - 2010.10.25 hétfő, 11:53:56
Sziasztok!
Megosztanék Veletek egy hibát és egy lehetséges megoldást is ,mert tudom, hogy nem csak engem érinthet...
2005 2.2 TDCI autóról van szó, ami kizárólag hideg indításnál fehér füstöt produkál és erezhetően nem megy minden henger. Nagy gázadásnál megtalálja magát, de míg nem melegszik meg hajlamos a rángatásra. Füst megszűnik, fogyasztás 6,5 körül átlagban...
Miután a Fordnál azt a választ kaptam, hogy vagy porlasztócsúcs csere javasolt vagy a hajtókarok vannak elgörbülve elszaladtam onnan.
Elvittem az autót a porlasztócsúcsokat bevizsgáltatni és azt a választ kaptam, hogy teljesen tökéletesen a gyári értékeket produkálják. (sajnos...). Magyarul nincs meg a hiba. Miután a Fordnál már találkoztak hasonló hibával és ott valóban a hajtókarok voltak a bűnösök, kénytelen vagyok ebbe az irányba elindulni.
Hátha valakin segít ez az info hogy megtalálja a hibát a saját autóján...
Ha esetleg tud valaki olyan autószerelőt, akiben annyira megbízik, hogy megengedné a motor szétszedését és elfogadható áron dolgozik akkor ezt a segítséget elfogadnám.
ui. izzítók cserélve, hibakód nincs...
Zsolt
Egy hasonlót olvastam a talkford.com -on (ex fordmondeo.org). A srác mindent kipróbált már, de ott is a hajtókargörbület az esélyes. Indításkor füst, nincs erő a gépben, melegedésre valamit javul.
Kompressziót kellene méretni, az elárulja, hogy van-e ilyen hibád.
Sajnos izzítókra nem érzékeny a mondeo, a kompresszió miatt megy az öngyulladás
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zettlerzs
Vendég
Válasz: Hidegen fehér füst és rángat
«
Új hozzászólás #5542 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 13:14:35 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.25 hétfő, 12:36:37
Egy hasonlót olvastam a talkford.com -on (ex fordmondeo.org). A srác mindent kipróbált már, de ott is a hajtókargörbület az esélyes. Indításkor füst, nincs erő a gépben, melegedésre valamit javul.
Kompressziót kellene méretni, az elárulja, hogy van-e ilyen hibád.
Sajnos izzítókra nem érzékeny a mondeo, a kompresszió miatt megy az öngyulladás
Jó ötlet megnézetem a kompressziót, de egy kétségem azért van a hajtókarral kapcsolatban. Egyáltalán nem erőtlen az autó se hidegen se melegen. Olyan mintha minden rendben van vele...csak ne füstölne hidegen indításkor...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Hidegen fehér füst és rángat
«
Új hozzászólás #5543 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 14:06:36 »
Idézetet írta: Zettlerzs - 2010.10.25 hétfő, 13:14:35
Jó ötlet megnézetem a kompressziót, de egy kétségem azért van a hajtókarral kapcsolatban. Egyáltalán nem erőtlen az autó se hidegen se melegen. Olyan mintha minden rendben van vele...csak ne füstölne hidegen indításkor...
attól még lehet kompresszió probléma. A hajtókar nem biztos, lehet akár gyűrűgond is, ami ilyenkor azt eredményezi, hogy hidegen, míg nincs meg a megfelelő olajfilm a henger falán, a tömítetlenség miatt kevés a kompresszió.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zettlerzs
Vendég
Válasz: Hidegen fehér füst és rángat
«
Új hozzászólás #5544 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 14:08:38 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.25 hétfő, 14:06:36
attól még lehet kompresszió probléma. A hajtókar nem biztos, lehet akár gyűrűgond is, ami ilyenkor azt eredményezi, hogy hidegen, míg nincs meg a megfelelő olajfilm a henger falán, a tömítetlenség miatt kevés a kompresszió.
Van ebben logika...már csak szerelő kell akire rá merném bízni...Dunakeszi környékén valakit nem tud valaki? Vagy Bp ezen az oldalán?
Dánke!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Hidegen fehér füst és rángat
«
Új hozzászólás #5545 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 14:20:30 »
Idézetet írta: Zettlerzs - 2010.10.25 hétfő, 14:08:38
Van ebben logika...már csak szerelő kell akire rá merném bízni...Dunakeszi környékén valakit nem tud valaki? Vagy Bp ezen az oldalán?
Dánke!
Vik a könyves kálmán krt-i auto fortban dolgozik. Ők megcsináljánk neked.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mtibi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5546 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 14:34:54 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.25 hétfő, 10:47:52
nem kell leszedni.
Ha rossz a nyomásérzékelő, a fecomp gyújtásnál, álló motornál 2000bar-os értéket ad az üzemanyag nyomásra a 4-6bar helyett. ld. posztolt angol nyelvű rész:
1. Read off the fuel pressure with the ignition ON and the engine OFF.
2. If a default value of 2000 bar is displayed, repair the wiring harness connector.
Köszi a segítséget.Most van átnézés alatt reméljük ez lesz csak a baja.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5547 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 16:06:12 »
Sziasztok!Ma összelett szerelve az autó beindul,csak az a baj egyenetlenül jár a motor de hibakod,izzitás jelző,mil lámpa nincs de a töltés 15,5 ami nem gyengén sok kb 5perc járás után leáll.Mi a bubánat lehet még vele?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5548 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 17:19:27 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.10.25 hétfő, 16:06:12
Sziasztok!Ma összelett szerelve az autó beindul,csak az a baj egyenetlenül jár a motor de hibakod,izzitás jelző,mil lámpa nincs de a töltés 15,5 ami nem gyengén sok kb 5perc járás után leáll.Mi a bubánat lehet még vele?
fesszabályzó.
lehet, a vezérlés nem jól van összerakva. Ha elqrták, veheted a következő hengerfejet.
Dugattyúkat, gyűrűket nézték?
Méress kompressziót rajta.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Hidegen fehér füst és rángat
«
Új hozzászólás #5549 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 19:17:10 »
Idézetet írta: Zettlerzs - 2010.10.25 hétfő, 11:53:56
Sziasztok!
Megosztanék Veletek egy hibát és egy lehetséges megoldást is ,mert tudom, hogy nem csak engem érinthet...
2005 2.2 TDCI autóról van szó, ami kizárólag hideg indításnál fehér füstöt produkál és erezhetően nem megy minden henger. Nagy gázadásnál megtalálja magát, de míg nem melegszik meg hajlamos a rángatásra. Füst megszűnik, fogyasztás 6,5 körül átlagban...
Miután a Fordnál azt a választ kaptam, hogy vagy porlasztócsúcs csere javasolt vagy a hajtókarok vannak elgörbülve elszaladtam onnan.
Elvittem az autót a porlasztócsúcsokat bevizsgáltatni és azt a választ kaptam, hogy teljesen tökéletesen a gyári értékeket produkálják. (sajnos...). Magyarul nincs meg a hiba. Miután a Fordnál már találkoztak hasonló hibával és ott valóban a hajtókarok voltak a bűnösök, kénytelen vagyok ebbe az irányba elindulni.
Hátha valakin segít ez az info hogy megtalálja a hibát a saját autóján...
Ha esetleg tud valaki olyan autószerelőt, akiben annyira megbízik, hogy megengedné a motor szétszedését és elfogadható áron dolgozik akkor ezt a segítséget elfogadnám.
ui. izzítók cserélve, hibakód nincs...
Zsolt
kiszedték a csúcsokat vagy csak az autóban beszerelve mérték?
Mert a 2között óriási külömbség van!
Egy tesztet megérne újraprogiztatni a csúcsokat,az csak 1 tizes.Ha megjavul,mégis xarok a csúcsok-vagy valamelyik.Ez sem lesz hosszútávú,mert a progizás dílerszokás,hogy menjen az autó a xar csúcsokkal eladáskor.tehát lehet abban az esetben gyűjtögetni.
A hajtókar mizériát jegelném,a legvalószínűtlenebb.
Hamarabb van benne nem belevaló csúcs,mint Relhistnek volt......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
104
105
106
107
108
109
110
[
111
]
112
113
114
115
116
117
118
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ