Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 14:59:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13789493 alkalommal)
Pepus1985 és 18 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5750 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 21:43:31 »

Végső soron a kopáson változtatni nem nagyon lehet. Ekkora km-nél gondolom ez nem meglepő. Undecided
Tehát az izzítógyertya  nem biztos, hogy rossz Huh?
A tdci ha jó, -20fokban is hiba nélkül indul, izzítás nélkül is. Tehet az izzító csak az alapjárat simításában és a kopogás gyors elmúlásában játszik szerepet. De ettől még nem füstöl.
Kék füst amúgy olaj az égéstérben kategória.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5751 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 22:37:54 »

Én úgy szoktem tankolni, hogy amikor egyszer kattan, akkor még 2 kattanásnit tankolok, ez - gondolom- kb ugyanannyi naftát jelent tankolásonként.
Az első kattanás után még kb 2.5 liter belemegy,csak játzsani kell,hogy ne habozzon a gázolaj.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #5752 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 23:26:13 »

Akkor ilyenkor mi a helyzet? A szerelő egyértelműen fanbelt et mondott. Akkor mi is lehet itt a probléma?

hát az, hogy nagyon magasan kvalifikalt lehet a kollega ur...

Bocs..
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5753 Dátum: 2010.11.09 kedd, 08:48:05 »

Két dolgot szeretnék megkérdezni. Szeretnék szívósort takarítani, de az derült ki, hogy ezresbe kerül egy tömítés és nyolc kell belőle. Sokkot kaptam. Kell mindenképp új tömítés oda?
Másik kérdésem, ha kiszerelem a kipufogógáz visszavezető csövet, milyen dugó kell a végére? Ugyanolyan, mint az EGR oldalon?

 worship wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #5754 Dátum: 2010.11.09 kedd, 08:53:20 »

Két dolgot szeretnék megkérdezni. Szeretnék szívósort takarítani, de az derült ki, hogy ezresbe kerül egy tömítés és nyolc kell belőle. Sokkot kaptam. Kell mindenképp új tömítés oda?
Másik kérdésem, ha kiszerelem a kipufogógáz visszavezető csövet, milyen dugó kell a végére? Ugyanolyan, mint az EGR oldalon?

 worship wave

Hi,

Pl én sem tettem új tömítéseket bele mikor kitakarítottam, de az enyémnek nem volt semmi baja. Nem volt elöregedve, kirepedezve stb... bekentem őket gumi ápolóval és szépen visszamentek a helyükre. A 2. kérdésedre nem tudom a választ oda nem tettem még semmit.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5755 Dátum: 2010.11.09 kedd, 09:35:34 »

Két dolgot szeretnék megkérdezni. Szeretnék szívósort takarítani, de az derült ki, hogy ezresbe kerül egy tömítés és nyolc kell belőle. Sokkot kaptam. Kell mindenképp új tömítés oda?
Másik kérdésem, ha kiszerelem a kipufogógáz visszavezető csövet, milyen dugó kell a végére? Ugyanolyan, mint az EGR oldalon?

 worship wave
annyi kockázat van benne, hogy ha a bontásnál megsérül, nem fogod tudni visszatenni az eredetieket.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5756 Dátum: 2010.11.09 kedd, 10:51:30 »

Üdvözlet!


Vákuum motort cserélt már valaki? Ha jól tudom együtt van a termosztát házzal, tehát le kell ereszteni a hűtőfolyadkot!

-hol eresszem le, a hűtőnél alúl, vagy máshol?
-kell valamire figyelni?


« Utoljára szerkesztve: 2010.11.13 szombat, 21:48:11 írta Wah » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5757 Dátum: 2010.11.09 kedd, 11:17:09 »

Üdvözlet!
EGR P0405-ös hibánál odáig jutottunk (egr már cserélve 2x, csatlakozók, szakadásra ellenőrizve), hogy feltehetően valami vákuum baja van. Egy ugyanilyen motorkodú EU3-as mondinál, ha leszedtük a vákuumcsövet az egr-ről, ugyanezt a hibát küldte, most szereztem egy bontott vákuum motort, amit be szeretnék rakni.

Vákuum motort cserélt már valaki? Ha jól tudom együtt van a termosztát házzal, tehát le kell ereszteni a hűtőfolyadkot!

-hol eresszem le, a hűtőnél alúl, vagy máshol?
-kell valamire figyelni?



máshol nem ereszti el a vákuumot? turbónál, fék/kuplung szervónál?
érdemes átnézni a csöveket, mert pl. van. hogy kidörzsölődik a vákuumcső és falsot szív.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5758 Dátum: 2010.11.09 kedd, 11:35:30 »

máshol nem ereszti el a vákuumot? turbónál, fék/kuplung szervónál?
érdemes átnézni a csöveket, mert pl. van. hogy kidörzsölődik a vákuumcső és falsot szív.

már nézegettük és cserélgettük is egy másik autóéval, de a helyzet változatlan...
Naplózva
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #5759 Dátum: 2010.11.09 kedd, 13:18:06 »

Kicsi kacsójával lesz szíves rámutatni a kérdéses alkatrészre.
Neked meg a talkford.com vonatkozó topicjait javasolom, ott kb. minden harmadik topic az aux belt rattle és vonatkozó kérdésekkel foglalkozik. Smiley  wave
Ha lesz időm, keresek neked egyet. Van amelyikben robbantott ábra is van a szíjpályáról. Azt kellene a szerelő orra alá dugni.

Huhh remek..ha eddig nem estem volna kétségbe eléggé akkor most megtörtént szomoru1
Hát mindenesetre pénteken okosabbak leszünk mert akkor megy vissza a szerelő bácsihoz (mellesleg leinformáltuk ezt az embert hogy mégis..és az itteniek szerint nagyon jó szerelő..hát ajánlom hogy az legyen)
Azért köszönöm szépen..főleg ezt weboldalt. worship
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #5760 Dátum: 2010.11.09 kedd, 14:17:49 »

Két dolgot szeretnék megkérdezni. Szeretnék szívósort takarítani, de az derült ki, hogy ezresbe kerül egy tömítés és nyolc kell belőle. Sokkot kaptam. Kell mindenképp új tömítés oda?
Másik kérdésem, ha kiszerelem a kipufogógáz visszavezető csövet, milyen dugó kell a végére? Ugyanolyan, mint az EGR oldalon?

 worship wave

Szia!

Nekem ugyan Di van, de nekem ki is fuj picit, miutan a regivel raktam ossze. Olcsobban nincs?? mintha ugy emlekeznek, hogy fele ennyibe sem kerul a tomites...
Naplózva
fgabor
Vendég
« Új hozzászólás #5761 Dátum: 2010.11.09 kedd, 14:43:44 »

Sziasztok!

Azt szeretném megtudni, hogy milyen tünetei vannak amikor az osztott tömegű lendkerék elkezdi megadni magát?
Nálam a következő jelenség tapasztalható:
-kb. 50 km/h-nál 4-ben elkezd rázkódni az autó. Ha rálépek a gázra, vagy elveszem megszűnik.
-pár napja néhányszor indításnál elindúlt az autó, de mintha visszafogta volna valami a motort, gázadásra nem reagált, alacsony fordulaton furcs hangon ment, műszerek nem aludtak ki, leállítás után tökéletesen indúlt.

előre is kösz: fgabor
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5762 Dátum: 2010.11.09 kedd, 15:58:47 »

Sziasztok!

Azt szeretném megtudni, hogy milyen tünetei vannak amikor az osztott tömegű lendkerék elkezdi megadni magát?
Nálam a következő jelenség tapasztalható:
-kb. 50 km/h-nál 4-ben elkezd rázkódni az autó. Ha rálépek a gázra, vagy elveszem megszűnik.
-pár napja néhányszor indításnál elindúlt az autó, de mintha visszafogta volna valami a motort, gázadásra nem reagált, alacsony fordulaton furcs hangon ment, műszerek nem aludtak ki, leállítás után tökéletesen indúlt.

előre is kösz: fgabor
a második üzemanyag rendszeri kérdés, nincs köze a DMF-hez.
A rázkódás lehet DMF hiba miatt, a kérdés az, hogy üresben, felengedett kuplunggal leállítva milyen hangja van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
fgabor
Vendég
« Új hozzászólás #5763 Dátum: 2010.11.09 kedd, 16:22:17 »

a második üzemanyag rendszeri kérdés, nincs köze a DMF-hez.
A rázkódás lehet DMF hiba miatt, a kérdés az, hogy üresben, felengedett kuplunggal leállítva milyen hangja van.
Semmilyen hangot nem ad leállításnál. Egy pici rázkódás kíséretében teljesen normálisan leáll.
Eszembe jutott még, hogy esetleg valamelyik motortartó bak hibás és azért csinálja.
A második hiba azóta jelentkezett párszor, hogy ledugóztam az EGR-t. Ehhez lehet köze?
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.09 kedd, 16:32:23 írta fgabor » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5764 Dátum: 2010.11.09 kedd, 16:59:53 »


A második hiba azóta jelentkezett párszor, hogy ledugóztam az EGR-t. Ehhez lehet köze?
nem
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5765 Dátum: 2010.11.09 kedd, 20:13:47 »

gondolkoztam, hogy feltegyem a kérdést, hátha még homokba dughatom a fejem:)

de egyébként gyűrűkopás esetén tovább kellene füstölnie, nem?

250 ezernél normál esetben, még nem lehet gyűrű kopás, inkább sz@rul porlaszt és amíg nem meleg az égéstér nem ég el rendesen(ezért füstöl)...de méress kompressziót, és ha az jó akkor tényleg porlasztós.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5766 Dátum: 2010.11.09 kedd, 20:54:08 »

Két dolgot szeretnék megkérdezni. Szeretnék szívósort takarítani, de az derült ki, hogy ezresbe kerül egy tömítés és nyolc kell belőle. Sokkot kaptam. Kell mindenképp új tömítés oda?
Másik kérdésem, ha kiszerelem a kipufogógáz visszavezető csövet, milyen dugó kell a végére? Ugyanolyan, mint az EGR oldalon?

 worship wave
Olyan fiatal az az autó, hogy még esélye sincs hogy elöregedtek volna  a tömítések, és abszolút nem sérülékenyek. Biztosan feleslegesen vennél újakat. Viszont ha fokozni akarod a tömítetséget 300Huf körül kapsz 350 fokig hőálló és olajálló tömítőanyagot(pici tubussal) szerintem bármelyik autósboltban...azzal zsírtalanítás után megkened és tutter 100%-os tömítettséged lesz. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #5767 Dátum: 2010.11.09 kedd, 21:34:38 »

250 ezernél normál esetben, még nem lehet gyűrű kopás, inkább sz@rul porlaszt és amíg nem meleg az égéstér nem ég el rendesen(ezért füstöl)...de méress kompressziót, és ha az jó akkor tényleg porlasztós.

Én is ebben reménykedem, és tényleg csak max 3sec  (eddig egy kompresszióhiányos szívódízel Toyotám volt (3 henger 24 az egyikben csak 20) na az füstölt amíg be nem melegedett a motor (5 perc) a füstölés.
Bár gyűrűkopás vs. porlasztó a melyik ujjamat harapjam kategória

Mindenesetre még várok egy nagyobb hideget meg kicsit direktebb tüneteket Cool (meg egy kis zsebpénzt gyüjtök addig falbav)

Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5768 Dátum: 2010.11.10 szerda, 17:32:16 »

Épp kiolvastam a formidable-vel a hibakódodkat és arra lettem figyelmes, hogy a Barometer szenzor érték 99mb, azaz ha jól értelmezem 99milibar, ez létezhet, vagy valami jeladó bekrepált?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5769 Dátum: 2010.11.10 szerda, 18:10:34 »

Én is ebben reménykedem, és tényleg csak max 3sec  (eddig egy kompresszióhiányos szívódízel Toyotám volt (3 henger 24 az egyikben csak 20) na az füstölt amíg be nem melegedett a motor (5 perc) a füstölés.
Bár gyűrűkopás vs. porlasztó a melyik ujjamat harapjam kategória

Mindenesetre még várok egy nagyobb hideget meg kicsit direktebb tüneteket Cool (meg egy kis zsebpénzt gyüjtök addig falbav)


nézd meg, hogy amig 700-on ketyeg, reagál-e a gázadásra.
Ha nem, akkor tipikus TDCI jelenséggel állsz szemben, érdemes elmenni ecu software frissítésre, ha akkor sem jó, akkor porlasztó csere lesz a vége. Indításkor nem jó a porlasztás, azért 700 az alapjáratod és azért füstöl, mert nem elég a porlasztott üa a rendes üzemhez.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5770 Dátum: 2010.11.10 szerda, 20:59:08 »

Sziasztok!
Érdemes lenne-e nekem sw frissitést csinálni az autón?Huh????Mi fog változni???
Mi az ára ennek?Huh??
Wic megoldja nem??
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5771 Dátum: 2010.11.10 szerda, 21:00:09 »

Sziasztok!
Érdemes lenne-e nekem sw frissitést csinálni az autón?Huh????Mi fog változni???
Mi az ára ennek?Huh??
Wic megoldja nem??
Üdv
VIk megoldja és megmondja. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5772 Dátum: 2010.11.10 szerda, 21:02:44 »

VIk megoldja és megmondja. Smiley
Az árát nem tudod????saccc....
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5773 Dátum: 2010.11.10 szerda, 21:20:55 »

Sziasztok!
Érdemes lenne-e nekem sw frissitést csinálni az autón?Huh????Mi fog változni???
Mi az ára ennek?Huh??
Wic megoldja nem??
Üdv
ha van chipped, akkor az elszáll vele és asszem egy órat szoktak rá felszámolni(legalábbis felénk)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5774 Dátum: 2010.11.10 szerda, 21:25:39 »

Az árát nem tudod????saccc....

a SW ha jól emlékszem 2e.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5775 Dátum: 2010.11.10 szerda, 23:32:33 »

Sziasztok.

Lassan olajcsere meg szűrő és gondoltam énis csinálok egy ilyen protech kúrát ha már úgyis ki kell dobni a go szűrőt is Cheesy. Melyiket vegyem? : a szupertisztító(részecskeszűrős) vagy a tisztító(common rail)-t. Azért kérdem mert halvány gőzöm nincsen mi az a részecskeszűrő vigyor3
A go szűrőnél akkor mind1 milyen fajta csak 2mikronos legyen ugye??

Köszönöm.
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5776 Dátum: 2010.11.10 szerda, 23:44:08 »

Sziasztok.

Lassan olajcsere meg szűrő és gondoltam énis csinálok egy ilyen protech kúrát ha már úgyis ki kell dobni a go szűrőt is Cheesy. Melyiket vegyem? : a szupertisztító(részecskeszűrős) vagy a tisztító(common rail)-t. Azért kérdem mert halvány gőzöm nincsen mi az a részecskeszűrő vigyor3
A go szűrőnél akkor mind1 milyen fajta csak 2mikronos legyen ugye??

Köszönöm.
Protech-ből a kéket,a GO szűrőből csak a gyárit.Az adalékot negyed tankhoz tedd bele aztán amíg kinem fogy az üzemanyag menj vele.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5777 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 08:18:57 »

aztán amíg kinem fogy az üzemanyag menj vele.

Tovább nemigazán tud menni vele  taps eplus2  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #5778 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 15:10:25 »

Tovább nemigazán tud menni vele  taps eplus2  eljen

tud, de az már csak a tüdejét tisztíccsa  nyes
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #5779 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 16:00:34 »

Sziasztok cartársak!

Egy gyakorlati kérdésem lenne. Ti hűvösebb (-10 - +5) időkben reggeli indításkor szoktátok járatni alapjáraton az autót? Ha jól emlékszem a használati utasításban írják, hogy nem kell. Ti mit gondoltok erről?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #5780 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 16:34:31 »

Sziasztok cartársak!

Egy gyakorlati kérdésem lenne. Ti hűvösebb (-10 - +5) időkben reggeli indításkor szoktátok járatni alapjáraton az autót? Ha jól emlékszem a használati utasításban írják, hogy nem kell. Ti mit gondoltok erről?

En altalaban hagyom egy kicsit jarni, de ennek gyakorlati oka is van:
Otthon beinditom a motort, kinyitom a kertkaput, alapjaraton kitolatok, visszazarom a kertkaput, elindulok az autoval.

Becsben beinditom az autot, kinyitom a garazskaput, azutan egyesben kis gazzal felkanyarodok az eleg meredek rampan. Ez elott a mutatvany elott mindenkeppen hagyom jarni egy percet, hiaba nem szabad eg alatt van az auto, hanem minimum 14-15 fokon. Semmi ingerenciam megolni idonek elotte a jarganyt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5781 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 16:50:32 »

Sziasztok cartársak!

Egy gyakorlati kérdésem lenne. Ti hűvösebb (-10 - +5) időkben reggeli indításkor szoktátok járatni alapjáraton az autót? Ha jól emlékszem a használati utasításban írják, hogy nem kell. Ti mit gondoltok erről?
Egy kicsit fogom majd ha hideg lesz.de utána is finom gázzal megyek vele.A szerelőm is ezt tanácsolta.De nálam is míg kiállok kapu nyit-csuk és elindulok addig 2 perc eltelt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5782 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 19:33:47 »

Szia!

Nekem ugyan Di van, de nekem ki is fuj picit, miutan a regivel raktam ossze. Olcsobban nincs?? mintha ugy emlekeznek, hogy fele ennyibe sem kerul a tomites...
unixnál mintha "csak" 700-körül lenne... -az már 30% megtakarítás!
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #5783 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 19:54:08 »

Sziasztok cartársak!

Egy gyakorlati kérdésem lenne. Ti hűvösebb (-10 - +5) időkben reggeli indításkor szoktátok járatni alapjáraton az autót? Ha jól emlékszem a használati utasításban írják, hogy nem kell. Ti mit gondoltok erről?

Én úgy szoktam télen, hogy elindítom a motort és amíg leolvasztom ill. lekaparam a jeget/deret az ablakokról addig járatom, melegítem a motort. Ha elindultan akkor sem szoktam 1500-1700 fölé porgetni még el nem ér a vízhő a normál tartományba.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5784 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 21:31:46 »

Én úgy szoktam télen, hogy elindítom a motort és amíg leolvasztom ill. lekaparam a jeget/deret az ablakokról addig járatom, melegítem a motort.

Én is így szoktam. Csak érdekesség: ez így szabályellenes Ausztriában. A rend őre meg is büntet, ha azt látja, hogy járó motornál kaparod a jeget a szélvédőről. Viszont a dolog miértjét nem igazán értem.  Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #5785 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 22:25:08 »

nézd meg, hogy amig 700-on ketyeg, reagál-e a gázadásra.
Ha nem, akkor tipikus TDCI jelenséggel állsz szemben, érdemes elmenni ecu software frissítésre, ha akkor sem jó, akkor porlasztó csere lesz a vége. Indításkor nem jó a porlasztás, azért 700 az alapjáratod és azért füstöl, mert nem elég a porlasztott üa a rendes üzemhez.

Köszi a tippet!
Megnézem, de egyébként füstölni minden hidegindításnál füstöl a 700 vagy inkább 650 es alapjárat meg alkalmi.

Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5786 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 23:00:59 »

Köszi a tippet!
Megnézem, de egyébként füstölni minden hidegindításnál füstöl a 700 vagy inkább 650 es alapjárat meg alkalmi.


műszerteszt fordulatszám tesztjével indíts a kocsid, és akkor látod digitálisan, hogy pontosan mennyit forog.
jah akkor nullázódik a napikmszámláló
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
joccee
Vendég
« Új hozzászólás #5787 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 23:15:44 »

Sziasztok!
2002-es tdci mondeom van de sajnos tegnap óta!
Villogó izitásjelző!és p2339-es hibakódom is van vagyis (4 -es henger határon túli kopogása!)A kérdésem az volna,hogy honnan kell számolni a négyes hengert a vezérléstől vagy a váltó felől?
És gyujtási sorrenbe (vagyis 1(cyl1) 2(cyl3) 3(cyl4) 4(cyl2) ) vagy simán 1 2 3 4 és honnan? váltó vagy vezérlés?
Ja 202000km és eddig gyári porlasztókkal!Kipoharaztuk de nem nagy a résolajveszteség ezért megprobáljuk újra tanitani a csúcsokat hátha csak az a baj!Mert nem engedi kiütettni a 2339-es hibakódot!

Ja jól jöhet még Dtc hibakódok magyarul!
http://autotechnika.hu/magyar-nyelvu-obd-es-eobd-hibakod-adatbazis.html
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.11 csütörtök, 23:20:25 írta joccee » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5788 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 23:29:36 »

Sziasztok!
2002-es tdci mondeom van de sajnos tegnap óta!
Villogó izitásjelző!és p2339-es hibakódom is van vagyis (4 -es henger határon túli kopogása!)A kérdésem az volna,hogy honnan kell számolni a négyes hengert a vezérléstől vagy a váltó felől?
És gyujtási sorrenbe (vagyis 1(cyl1) 2(cyl3) 3(cyl4) 4(cyl2) ) vagy simán 1 2 3 4 és honnan? váltó vagy vezérlés?
Ja 202000km és eddig gyári porlasztókkal!Kipoharaztuk de nem nagy a résolajveszteség ezért megprobáljuk újra tanitani a csúcsokat hátha csak az a baj!Mert nem engedi kiütettni a 2339-es hibakódot!

Ja jól jöhet még Dtc hibakódok magyarul!
http://autotechnika.hu/magyar-nyelvu-obd-es-eobd-hibakod-adatbazis.html
A vezérlés felől.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
joccee
Vendég
« Új hozzászólás #5789 Dátum: 2010.11.12 péntek, 08:39:22 »

Sziasztok!
2002-es tdci mondeom van de sajnos tegnap óta!
Villogó izitásjelző!és p2339-es hibakódom is van vagyis (4 -es henger határon túli kopogása!)A kérdésem az volna,hogy honnan kell számolni a négyes hengert a vezérléstől vagy a váltó felől?
És gyujtási sorrenbe (vagyis 1(cyl1) 2(cyl3) 3(cyl4) 4(cyl2) ) vagy simán 1 2 3 4 és honnan? váltó vagy vezérlés?
Ja 202000km és eddig gyári porlasztókkal!Kipoharaztuk de nem nagy a résolajveszteség ezért megprobáljuk újra tanitani a csúcsokat hátha csak az a baj!Mert nem engedi kiütettni a 2339-es hibakódot!

Ja jól jöhet még Dtc hibakódok magyarul!
http://autotechnika.hu/magyar-nyelvu-obd-es-eobd-hibakod-adatbazis.html

A konkrét kérdésem az volna hogy ha van ez a 2339-es hibakódom akkor az melyik vagyis hanyadik henger a vezérléstől?
Válaszotokat előre köszönöm! És nekesd is TISLER19!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5790 Dátum: 2010.11.12 péntek, 09:55:53 »

A konkrét kérdésem az volna hogy ha van ez a 2339-es hibakódom akkor az melyik vagyis hanyadik henger a vezérléstől?
Válaszotokat előre köszönöm! És nekesd is TISLER19!
itt van a válasz:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg523531#msg523531
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
pusu
Vendég
« Új hozzászólás #5791 Dátum: 2010.11.12 péntek, 11:43:42 »

Sziasztok!

A multkor megírtam,hogy villogó izzításjelző volt a problémám P132B hibakóddal.Mostanra kiderült mi volt a baj ugyan a szakszervízben rögtön turbócsövet akartak cserélni mondván az a lyukas 22-ezerért nem engedtem,visszamentem a szerelőmhöz megnézte megint a turbóból túráztatás után fekete füst szállt,szétszedte és kipucolta mert teljesen tele volt fekete trutyival.Azóta teljesen rendben van nem is füstöl és megyis rendesen.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5792 Dátum: 2010.11.12 péntek, 11:56:00 »

Sziasztok!

A multkor megírtam,hogy villogó izzításjelző volt a problémám P132B hibakóddal.Mostanra kiderült mi volt a baj ugyan a szakszervízben rögtön turbócsövet akartak cserélni mondván az a lyukas 22-ezerért nem engedtem,visszamentem a szerelőmhöz megnézte megint a turbóból túráztatás után fekete füst szállt,szétszedte és kipucolta mert teljesen tele volt fekete trutyival.Azóta teljesen rendben van nem is füstöl és megyis rendesen.
Na ja, de a P132B egyértelműen az EUR4-es turbók állítási problémáját jelzi. Általában az elektronika halálát. A turbócső cseréje biztos nem oldotta volna meg a hibát. Kifújó rendszerre nem dob jelzést, csak ha annyira alacsony a nyomás, hogy az EGR szelep áramlási viszonyai miatt hibára fut az EGR vezérlése. De akkor is EGR vonatkozású kódot ad.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #5793 Dátum: 2010.11.12 péntek, 13:00:19 »

Sziasztok!

A multkor megírtam,hogy villogó izzításjelző volt a problémám P132B hibakóddal.Mostanra kiderült mi volt a baj ugyan a szakszervízben rögtön turbócsövet akartak cserélni mondván az a lyukas 22-ezerért nem engedtem,visszamentem a szerelőmhöz megnézte megint a turbóból túráztatás után fekete füst szállt,szétszedte és kipucolta mert teljesen tele volt fekete trutyival.Azóta teljesen rendben van nem is füstöl és megyis rendesen.

ha nem vagyok vindisgréc, mennyibe volt ez a turbó pucolás? kiszerelte, szétszedte meg összerakta? új szimmeringeket is tett bele?
neked változó geós a turbáód vagy sem?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #5794 Dátum: 2010.11.12 péntek, 16:17:34 »

ha nem vagyok vindisgréc, mennyibe volt ez a turbó pucolás? kiszerelte, szétszedte meg összerakta? új szimmeringeket is tett bele?
neked változó geós a turbáód vagy sem?
Nekem is gyanús ez a turbó szétszedés. Szerintem az EGR-t pucolták.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5795 Dátum: 2010.11.12 péntek, 16:34:50 »

Nekem is gyanús ez a turbó szétszedés. Szerintem az EGR-t pucolták.
pedig szokták. Az EUR4-es elektromos turbók háklisak a füstterelő lamellák elkormolódására, mert ilyenkor a léptetőmotor nem tud állítani a geometrián, amit jelez a fedcomp felé.
Sok lyukas turbócsővel és/vagy városi mászkálás és/vagy dugózatlan egr tud koromszennyeződést csinálni a füstterelőkön. Van is direkt turbótisztító spray, ami leszedi a koszt. Szétszedni szét lehet, de ahhoz le kell venni a leömlőt is. A csigát 6 csavar fogja a leömlőhöz, de szerintem nincs ember, aki a füstterelő rendszert függőleges helyzetben visszarakja a helyére, ezért kell levenni a leömlőt is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
poliver
Vendég
« Új hozzászólás #5796 Dátum: 2010.11.12 péntek, 19:57:52 »

Sajnos tegnap engem is elért a turbo halála, pedig annyira kímélem az autót, soha nem nyomom neki, most kapott új olajat ... A tengely adta meg magát, elég nagyot mozdul. Csak a komplett csere a megoldás? Tudtok esetleg olyat akinek van elfekvőben esetleg turboja és nem arany árban adná? Köszi!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5797 Dátum: 2010.11.12 péntek, 20:08:35 »

Sajnos tegnap engem is elért a turbo halála, pedig annyira kímélem az autót, soha nem nyomom neki, most kapott új olajat ... A tengely adta meg magát, elég nagyot mozdul. Csak a komplett csere a megoldás? Tudtok esetleg olyat akinek van elfekvőben esetleg turboja és nem arany árban adná? Köszi!
változó vagy fix??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
poliver
Vendég
« Új hozzászólás #5798 Dátum: 2010.11.12 péntek, 20:20:43 »

változó vagy fix??

változó
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5799 Dátum: 2010.11.12 péntek, 20:41:59 »

változó
pedig egy fixem lehet lett volna eladó...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.