Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:28:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
109
110
111
112
113
114
115
[
116
]
117
118
119
120
121
122
123
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14621083 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5750 Dátum:
2010.11.08 hétfő, 21:43:31 »
Idézetet írta: dfeco - 2010.11.08 hétfő, 21:24:10
Végső soron a kopáson változtatni nem nagyon lehet. Ekkora km-nél gondolom ez nem meglepő.
Tehát az izzítógyertya nem biztos, hogy rossz
A tdci ha jó, -20fokban is hiba nélkül indul, izzítás nélkül is. Tehet az izzító csak az alapjárat simításában és a kopogás gyors elmúlásában játszik szerepet. De ettől még nem füstöl.
Kék füst amúgy olaj az égéstérben kategória.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: 130LE TDCi
«
Új hozzászólás #5751 Dátum:
2010.11.08 hétfő, 22:37:54 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.11.08 hétfő, 09:59:51
Én úgy szoktem tankolni, hogy amikor egyszer kattan, akkor még 2 kattanásnit tankolok, ez - gondolom- kb ugyanannyi naftát jelent tankolásonként.
Az első kattanás után még kb 2.5 liter belemegy,csak játzsani kell,hogy ne habozzon a gázolaj.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5752 Dátum:
2010.11.08 hétfő, 23:26:13 »
Idézetet írta: p.otti - 2010.11.08 hétfő, 18:40:50
Akkor ilyenkor mi a helyzet? A szerelő egyértelműen fanbelt et mondott. Akkor mi is lehet itt a probléma?
hát az, hogy nagyon magasan kvalifikalt lehet a kollega ur...
Bocs..
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5753 Dátum:
2010.11.09 kedd, 08:48:05 »
Két dolgot szeretnék megkérdezni. Szeretnék szívósort takarítani, de az derült ki, hogy ezresbe kerül egy tömítés és nyolc kell belőle. Sokkot kaptam. Kell mindenképp új tömítés oda?
Másik kérdésem, ha kiszerelem a kipufogógáz visszavezető csövet, milyen dugó kell a végére? Ugyanolyan, mint az EGR oldalon?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5754 Dátum:
2010.11.09 kedd, 08:53:20 »
Idézetet írta: GiN - 2010.11.09 kedd, 08:48:05
Két dolgot szeretnék megkérdezni. Szeretnék szívósort takarítani, de az derült ki, hogy ezresbe kerül egy tömítés és nyolc kell belőle. Sokkot kaptam. Kell mindenképp új tömítés oda?
Másik kérdésem, ha kiszerelem a kipufogógáz visszavezető csövet, milyen dugó kell a végére? Ugyanolyan, mint az EGR oldalon?
Hi,
Pl én sem tettem új tömítéseket bele mikor kitakarítottam, de az enyémnek nem volt semmi baja. Nem volt elöregedve, kirepedezve stb... bekentem őket gumi ápolóval és szépen visszamentek a helyükre. A 2. kérdésedre nem tudom a választ oda nem tettem még semmit.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5755 Dátum:
2010.11.09 kedd, 09:35:34 »
Idézetet írta: GiN - 2010.11.09 kedd, 08:48:05
Két dolgot szeretnék megkérdezni. Szeretnék szívósort takarítani, de az derült ki, hogy ezresbe kerül egy tömítés és nyolc kell belőle. Sokkot kaptam. Kell mindenképp új tömítés oda?
Másik kérdésem, ha kiszerelem a kipufogógáz visszavezető csövet, milyen dugó kell a végére? Ugyanolyan, mint az EGR oldalon?
annyi kockázat van benne, hogy ha a bontásnál megsérül, nem fogod tudni visszatenni az eredetieket.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5756 Dátum:
2010.11.09 kedd, 10:51:30 »
Üdvözlet!
Vákuum motort cserélt már valaki? Ha jól tudom együtt van a termosztát házzal, tehát le kell ereszteni a hűtőfolyadkot!
-hol eresszem le, a hűtőnél alúl, vagy máshol?
-kell valamire figyelni?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.11.13 szombat, 21:48:11 írta Wah
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5757 Dátum:
2010.11.09 kedd, 11:17:09 »
Idézetet írta: Wah - 2010.11.09 kedd, 10:51:30
Üdvözlet!
EGR P0405-ös hibánál odáig jutottunk (egr már cserélve 2x, csatlakozók, szakadásra ellenőrizve), hogy feltehetően valami vákuum baja van. Egy ugyanilyen motorkodú EU3-as mondinál, ha leszedtük a vákuumcsövet az egr-ről, ugyanezt a hibát küldte, most szereztem egy bontott vákuum motort, amit be szeretnék rakni.
Vákuum motort cserélt már valaki? Ha jól tudom együtt van a termosztát házzal, tehát le kell ereszteni a hűtőfolyadkot!
-hol eresszem le, a hűtőnél alúl, vagy máshol?
-kell valamire figyelni?
máshol nem ereszti el a vákuumot? turbónál, fék/kuplung szervónál?
érdemes átnézni a csöveket, mert pl. van. hogy kidörzsölődik a vákuumcső és falsot szív.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5758 Dátum:
2010.11.09 kedd, 11:35:30 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.11.09 kedd, 11:17:09
máshol nem ereszti el a vákuumot? turbónál, fék/kuplung szervónál?
érdemes átnézni a csöveket, mert pl. van. hogy kidörzsölődik a vákuumcső és falsot szív.
már nézegettük és cserélgettük is egy másik autóéval, de a helyzet változatlan...
Naplózva
p.otti
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5759 Dátum:
2010.11.09 kedd, 13:18:06 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.11.08 hétfő, 20:25:47
Kicsi kacsójával lesz szíves rámutatni a kérdéses alkatrészre.
Neked meg a talkford.com vonatkozó topicjait javasolom, ott kb. minden harmadik topic az aux belt rattle és vonatkozó kérdésekkel foglalkozik.
Ha lesz időm, keresek neked egyet. Van amelyikben robbantott ábra is van a szíjpályáról. Azt kellene a szerelő orra alá dugni.
Huhh remek..ha eddig nem estem volna kétségbe eléggé akkor most megtörtént
Hát mindenesetre pénteken okosabbak leszünk mert akkor megy vissza a szerelő bácsihoz (mellesleg leinformáltuk ezt az embert hogy mégis..és az itteniek szerint nagyon jó szerelő..hát ajánlom hogy az legyen)
Azért köszönöm szépen..főleg ezt weboldalt.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5760 Dátum:
2010.11.09 kedd, 14:17:49 »
Idézetet írta: GiN - 2010.11.09 kedd, 08:48:05
Két dolgot szeretnék megkérdezni. Szeretnék szívósort takarítani, de az derült ki, hogy ezresbe kerül egy tömítés és nyolc kell belőle. Sokkot kaptam. Kell mindenképp új tömítés oda?
Másik kérdésem, ha kiszerelem a kipufogógáz visszavezető csövet, milyen dugó kell a végére? Ugyanolyan, mint az EGR oldalon?
Szia!
Nekem ugyan Di van, de nekem ki is fuj picit, miutan a regivel raktam ossze. Olcsobban nincs?? mintha ugy emlekeznek, hogy fele ennyibe sem kerul a tomites...
Naplózva
fgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5761 Dátum:
2010.11.09 kedd, 14:43:44 »
Sziasztok!
Azt szeretném megtudni, hogy milyen tünetei vannak amikor az osztott tömegű lendkerék elkezdi megadni magát?
Nálam a következő jelenség tapasztalható:
-kb. 50 km/h-nál 4-ben elkezd rázkódni az autó. Ha rálépek a gázra, vagy elveszem megszűnik.
-pár napja néhányszor indításnál elindúlt az autó, de mintha visszafogta volna valami a motort, gázadásra nem reagált, alacsony fordulaton furcs hangon ment, műszerek nem aludtak ki, leállítás után tökéletesen indúlt.
előre is kösz: fgabor
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5762 Dátum:
2010.11.09 kedd, 15:58:47 »
Idézetet írta: fgabor - 2010.11.09 kedd, 14:43:44
Sziasztok!
Azt szeretném megtudni, hogy milyen tünetei vannak amikor az osztott tömegű lendkerék elkezdi megadni magát?
Nálam a következő jelenség tapasztalható:
-kb. 50 km/h-nál 4-ben elkezd rázkódni az autó. Ha rálépek a gázra, vagy elveszem megszűnik.
-pár napja néhányszor indításnál elindúlt az autó, de mintha visszafogta volna valami a motort, gázadásra nem reagált, alacsony fordulaton furcs hangon ment, műszerek nem aludtak ki, leállítás után tökéletesen indúlt.
előre is kösz: fgabor
a második üzemanyag rendszeri kérdés, nincs köze a DMF-hez.
A rázkódás lehet DMF hiba miatt, a kérdés az, hogy üresben, felengedett kuplunggal leállítva milyen hangja van.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
fgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5763 Dátum:
2010.11.09 kedd, 16:22:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.11.09 kedd, 15:58:47
a második üzemanyag rendszeri kérdés, nincs köze a DMF-hez.
A rázkódás lehet DMF hiba miatt, a kérdés az, hogy üresben, felengedett kuplunggal leállítva milyen hangja van.
Semmilyen hangot nem ad leállításnál. Egy pici rázkódás kíséretében teljesen normálisan leáll.
Eszembe jutott még, hogy esetleg valamelyik motortartó bak hibás és azért csinálja.
A második hiba azóta jelentkezett párszor, hogy ledugóztam az EGR-t. Ehhez lehet köze?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.11.09 kedd, 16:32:23 írta fgabor
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5764 Dátum:
2010.11.09 kedd, 16:59:53 »
Idézetet írta: fgabor - 2010.11.09 kedd, 16:22:17
A második hiba azóta jelentkezett párszor, hogy ledugóztam az EGR-t. Ehhez lehet köze?
nem
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5765 Dátum:
2010.11.09 kedd, 20:13:47 »
Idézetet írta: dfeco - 2010.11.08 hétfő, 20:54:52
gondolkoztam, hogy feltegyem a kérdést, hátha még homokba dughatom a fejem:)
de egyébként gyűrűkopás esetén tovább kellene füstölnie, nem?
250 ezernél normál esetben, még nem lehet gyűrű kopás, inkább sz@rul porlaszt és amíg nem meleg az égéstér nem ég el rendesen(ezért füstöl)...de méress kompressziót, és ha az jó akkor tényleg porlasztós.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5766 Dátum:
2010.11.09 kedd, 20:54:08 »
Idézetet írta: GiN - 2010.11.09 kedd, 08:48:05
Két dolgot szeretnék megkérdezni. Szeretnék szívósort takarítani, de az derült ki, hogy ezresbe kerül egy tömítés és nyolc kell belőle. Sokkot kaptam. Kell mindenképp új tömítés oda?
Másik kérdésem, ha kiszerelem a kipufogógáz visszavezető csövet, milyen dugó kell a végére? Ugyanolyan, mint az EGR oldalon?
Olyan fiatal az az autó, hogy még esélye sincs hogy elöregedtek volna a tömítések, és abszolút nem sérülékenyek. Biztosan feleslegesen vennél újakat. Viszont ha fokozni akarod a tömítetséget 300Huf körül kapsz 350 fokig hőálló és olajálló tömítőanyagot(pici tubussal) szerintem bármelyik autósboltban...azzal zsírtalanítás után megkened és tutter 100%-os tömítettséged lesz.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5767 Dátum:
2010.11.09 kedd, 21:34:38 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.11.09 kedd, 20:13:47
250 ezernél normál esetben, még nem lehet gyűrű kopás, inkább sz@rul porlaszt és amíg nem meleg az égéstér nem ég el rendesen(ezért füstöl)...de méress kompressziót, és ha az jó akkor tényleg porlasztós.
Én is ebben reménykedem, és tényleg csak max 3sec (eddig egy kompresszióhiányos szívódízel Toyotám volt (3 henger 24 az egyikben csak 20) na az füstölt amíg be nem melegedett a motor (5 perc) a füstölés.
Bár gyűrűkopás vs. porlasztó a melyik ujjamat harapjam kategória
Mindenesetre még várok egy nagyobb hideget meg kicsit direktebb tüneteket
(meg egy kis zsebpénzt gyüjtök addig
)
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5768 Dátum:
2010.11.10 szerda, 17:32:16 »
Épp kiolvastam a formidable-vel a hibakódodkat és arra lettem figyelmes, hogy a Barometer szenzor érték 99mb, azaz ha jól értelmezem 99milibar, ez létezhet, vagy valami jeladó bekrepált?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5769 Dátum:
2010.11.10 szerda, 18:10:34 »
Idézetet írta: dfeco - 2010.11.09 kedd, 21:34:38
Én is ebben reménykedem, és tényleg csak max 3sec (eddig egy kompresszióhiányos szívódízel Toyotám volt (3 henger 24 az egyikben csak 20) na az füstölt amíg be nem melegedett a motor (5 perc) a füstölés.
Bár gyűrűkopás vs. porlasztó a melyik ujjamat harapjam kategória
Mindenesetre még várok egy nagyobb hideget meg kicsit direktebb tüneteket
(meg egy kis zsebpénzt gyüjtök addig
)
nézd meg, hogy amig 700-on ketyeg, reagál-e a gázadásra.
Ha nem, akkor tipikus TDCI jelenséggel állsz szemben, érdemes elmenni ecu software frissítésre, ha akkor sem jó, akkor porlasztó csere lesz a vége. Indításkor nem jó a porlasztás, azért 700 az alapjáratod és azért füstöl, mert nem elég a porlasztott üa a rendes üzemhez.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5770 Dátum:
2010.11.10 szerda, 20:59:08 »
Sziasztok!
Érdemes lenne-e nekem sw frissitést csinálni az autón?
???Mi fog változni???
Mi az ára ennek?
?
Wic megoldja nem??
Üdv
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5771 Dátum:
2010.11.10 szerda, 21:00:09 »
Idézetet írta: balko - 2010.11.10 szerda, 20:59:08
Sziasztok!
Érdemes lenne-e nekem sw frissitést csinálni az autón?
???Mi fog változni???
Mi az ára ennek?
?
Wic megoldja nem??
Üdv
VIk megoldja és megmondja.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5772 Dátum:
2010.11.10 szerda, 21:02:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.11.10 szerda, 21:00:09
VIk megoldja és megmondja.
Az árát nem tudod????saccc....
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5773 Dátum:
2010.11.10 szerda, 21:20:55 »
Idézetet írta: balko - 2010.11.10 szerda, 20:59:08
Sziasztok!
Érdemes lenne-e nekem sw frissitést csinálni az autón?
???Mi fog változni???
Mi az ára ennek?
?
Wic megoldja nem??
Üdv
ha van chipped, akkor az elszáll vele és asszem egy órat szoktak rá felszámolni(legalábbis felénk)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5774 Dátum:
2010.11.10 szerda, 21:25:39 »
Idézetet írta: balko - 2010.11.10 szerda, 21:02:44
Az árát nem tudod????saccc....
a SW ha jól emlékszem 2e.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5775 Dátum:
2010.11.10 szerda, 23:32:33 »
Sziasztok.
Lassan olajcsere meg szűrő és gondoltam énis csinálok egy ilyen protech kúrát ha már úgyis ki kell dobni a go szűrőt is
. Melyiket vegyem? : a szupertisztító(részecskeszűrős) vagy a tisztító(common rail)-t. Azért kérdem mert halvány gőzöm nincsen mi az a részecskeszűrő
A go szűrőnél akkor mind1 milyen fajta csak 2mikronos legyen ugye??
Köszönöm.
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5776 Dátum:
2010.11.10 szerda, 23:44:08 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.11.10 szerda, 23:32:33
Sziasztok.
Lassan olajcsere meg szűrő és gondoltam énis csinálok egy ilyen protech kúrát ha már úgyis ki kell dobni a go szűrőt is
. Melyiket vegyem? : a szupertisztító(részecskeszűrős) vagy a tisztító(common rail)-t. Azért kérdem mert halvány gőzöm nincsen mi az a részecskeszűrő
A go szűrőnél akkor mind1 milyen fajta csak 2mikronos legyen ugye??
Köszönöm.
Protech-ből a kéket,a GO szűrőből csak a gyárit.Az adalékot negyed tankhoz tedd bele aztán amíg kinem fogy az üzemanyag menj vele.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5777 Dátum:
2010.11.11 csütörtök, 08:18:57 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.11.10 szerda, 23:44:08
aztán amíg kinem fogy az üzemanyag menj vele.
Tovább nemigazán tud menni vele
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5778 Dátum:
2010.11.11 csütörtök, 15:10:25 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.11.11 csütörtök, 08:18:57
Tovább nemigazán tud menni vele
tud, de az már csak a tüdejét tisztíccsa
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5779 Dátum:
2010.11.11 csütörtök, 16:00:34 »
Sziasztok cartársak!
Egy gyakorlati kérdésem lenne. Ti hűvösebb (-10 - +5) időkben reggeli indításkor szoktátok járatni alapjáraton az autót? Ha jól emlékszem a használati utasításban írják, hogy nem kell. Ti mit gondoltok erről?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5780 Dátum:
2010.11.11 csütörtök, 16:34:31 »
Idézetet írta: Shad - 2010.11.11 csütörtök, 16:00:34
Sziasztok cartársak!
Egy gyakorlati kérdésem lenne. Ti hűvösebb (-10 - +5) időkben reggeli indításkor szoktátok járatni alapjáraton az autót? Ha jól emlékszem a használati utasításban írják, hogy nem kell. Ti mit gondoltok erről?
En altalaban hagyom egy kicsit jarni, de ennek gyakorlati oka is van:
Otthon beinditom a motort, kinyitom a kertkaput, alapjaraton kitolatok, visszazarom a kertkaput, elindulok az autoval.
Becsben beinditom az autot, kinyitom a garazskaput, azutan egyesben kis gazzal felkanyarodok az eleg meredek rampan. Ez elott a mutatvany elott mindenkeppen hagyom jarni egy percet, hiaba nem szabad eg alatt van az auto, hanem minimum 14-15 fokon. Semmi ingerenciam megolni idonek elotte a jarganyt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5781 Dátum:
2010.11.11 csütörtök, 16:50:32 »
Idézetet írta: Shad - 2010.11.11 csütörtök, 16:00:34
Sziasztok cartársak!
Egy gyakorlati kérdésem lenne. Ti hűvösebb (-10 - +5) időkben reggeli indításkor szoktátok járatni alapjáraton az autót? Ha jól emlékszem a használati utasításban írják, hogy nem kell. Ti mit gondoltok erről?
Egy kicsit fogom majd ha hideg lesz.de utána is finom gázzal megyek vele.A szerelőm is ezt tanácsolta.De nálam is míg kiállok kapu nyit-csuk és elindulok addig 2 perc eltelt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5782 Dátum:
2010.11.11 csütörtök, 19:33:47 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.11.09 kedd, 14:17:49
Szia!
Nekem ugyan Di van, de nekem ki is fuj picit, miutan a regivel raktam ossze. Olcsobban nincs?? mintha ugy emlekeznek, hogy fele ennyibe sem kerul a tomites...
unixnál mintha "csak" 700-körül lenne... -az már 30% megtakarítás!
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5783 Dátum:
2010.11.11 csütörtök, 19:54:08 »
Idézetet írta: Shad - 2010.11.11 csütörtök, 16:00:34
Sziasztok cartársak!
Egy gyakorlati kérdésem lenne. Ti hűvösebb (-10 - +5) időkben reggeli indításkor szoktátok járatni alapjáraton az autót? Ha jól emlékszem a használati utasításban írják, hogy nem kell. Ti mit gondoltok erről?
Én úgy szoktam télen, hogy elindítom a motort és amíg leolvasztom ill. lekaparam a jeget/deret az ablakokról addig járatom, melegítem a motort. Ha elindultan akkor sem szoktam 1500-1700 fölé porgetni még el nem ér a vízhő a normál tartományba.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5784 Dátum:
2010.11.11 csütörtök, 21:31:46 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.11.11 csütörtök, 19:54:08
Én úgy szoktam télen, hogy elindítom a motort és amíg leolvasztom ill. lekaparam a jeget/deret az ablakokról addig járatom, melegítem a motort.
Én is így szoktam. Csak érdekesség: ez így szabályellenes Ausztriában. A rend őre meg is büntet, ha azt látja, hogy járó motornál kaparod a jeget a szélvédőről. Viszont a dolog miértjét nem igazán értem.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5785 Dátum:
2010.11.11 csütörtök, 22:25:08 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.11.10 szerda, 18:10:34
nézd meg, hogy amig 700-on ketyeg, reagál-e a gázadásra.
Ha nem, akkor tipikus TDCI jelenséggel állsz szemben, érdemes elmenni ecu software frissítésre, ha akkor sem jó, akkor porlasztó csere lesz a vége. Indításkor nem jó a porlasztás, azért 700 az alapjáratod és azért füstöl, mert nem elég a porlasztott üa a rendes üzemhez.
Köszi a tippet!
Megnézem, de egyébként füstölni minden hidegindításnál füstöl a 700 vagy inkább 650 es alapjárat meg alkalmi.
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5786 Dátum:
2010.11.11 csütörtök, 23:00:59 »
Idézetet írta: dfeco - 2010.11.11 csütörtök, 22:25:08
Köszi a tippet!
Megnézem, de egyébként füstölni minden hidegindításnál füstöl a 700 vagy inkább 650 es alapjárat meg alkalmi.
műszerteszt fordulatszám tesztjével indíts a kocsid, és akkor látod digitálisan, hogy pontosan mennyit forog.
jah akkor nullázódik a napikmszámláló
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
joccee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5787 Dátum:
2010.11.11 csütörtök, 23:15:44 »
Sziasztok!
2002-es tdci mondeom van de sajnos tegnap óta!
Villogó izitásjelző!és p2339-es hibakódom is van vagyis (4 -es henger határon túli kopogása!)A kérdésem az volna,hogy honnan kell számolni a négyes hengert a vezérléstől vagy a váltó felől?
És gyujtási sorrenbe (vagyis 1(cyl1) 2(cyl3) 3(cyl4) 4(cyl2) ) vagy simán 1 2 3 4 és honnan? váltó vagy vezérlés?
Ja 202000km és eddig gyári porlasztókkal!Kipoharaztuk de nem nagy a résolajveszteség ezért megprobáljuk újra tanitani a csúcsokat hátha csak az a baj!Mert nem engedi kiütettni a 2339-es hibakódot!
Ja jól jöhet még Dtc hibakódok magyarul!
http://autotechnika.hu/magyar-nyelvu-obd-es-eobd-hibakod-adatbazis.html
«
Utoljára szerkesztve: 2010.11.11 csütörtök, 23:20:25 írta joccee
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5788 Dátum:
2010.11.11 csütörtök, 23:29:36 »
Idézetet írta: joccee - 2010.11.11 csütörtök, 23:15:44
Sziasztok!
2002-es tdci mondeom van de sajnos tegnap óta!
Villogó izitásjelző!és p2339-es hibakódom is van vagyis (4 -es henger határon túli kopogása!)A kérdésem az volna,hogy honnan kell számolni a négyes hengert a vezérléstől vagy a váltó felől?
És gyujtási sorrenbe (vagyis 1(cyl1) 2(cyl3) 3(cyl4) 4(cyl2) ) vagy simán 1 2 3 4 és honnan? váltó vagy vezérlés?
Ja 202000km és eddig gyári porlasztókkal!Kipoharaztuk de nem nagy a résolajveszteség ezért megprobáljuk újra tanitani a csúcsokat hátha csak az a baj!Mert nem engedi kiütettni a 2339-es hibakódot!
Ja jól jöhet még Dtc hibakódok magyarul!
http://autotechnika.hu/magyar-nyelvu-obd-es-eobd-hibakod-adatbazis.html
A vezérlés felől.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
joccee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5789 Dátum:
2010.11.12 péntek, 08:39:22 »
Idézetet írta: joccee - 2010.11.11 csütörtök, 23:15:44
Sziasztok!
2002-es tdci mondeom van de sajnos tegnap óta!
Villogó izitásjelző!és p2339-es hibakódom is van vagyis (4 -es henger határon túli kopogása!)A kérdésem az volna,hogy honnan kell számolni a négyes hengert a vezérléstől vagy a váltó felől?
És gyujtási sorrenbe (vagyis 1(cyl1) 2(cyl3) 3(cyl4) 4(cyl2) ) vagy simán 1 2 3 4 és honnan? váltó vagy vezérlés?
Ja 202000km és eddig gyári porlasztókkal!Kipoharaztuk de nem nagy a résolajveszteség ezért megprobáljuk újra tanitani a csúcsokat hátha csak az a baj!Mert nem engedi kiütettni a 2339-es hibakódot!
Ja jól jöhet még Dtc hibakódok magyarul!
http://autotechnika.hu/magyar-nyelvu-obd-es-eobd-hibakod-adatbazis.html
A konkrét kérdésem az volna hogy ha van ez a 2339-es hibakódom akkor az melyik vagyis hanyadik henger a vezérléstől?
Válaszotokat előre köszönöm! És nekesd is TISLER19!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5790 Dátum:
2010.11.12 péntek, 09:55:53 »
Idézetet írta: joccee - 2010.11.12 péntek, 08:39:22
A konkrét kérdésem az volna hogy ha van ez a 2339-es hibakódom akkor az melyik vagyis hanyadik henger a vezérléstől?
Válaszotokat előre köszönöm! És nekesd is TISLER19!
itt van a válasz:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg523531#msg523531
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
pusu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5791 Dátum:
2010.11.12 péntek, 11:43:42 »
Sziasztok!
A multkor megírtam,hogy villogó izzításjelző volt a problémám P132B hibakóddal.Mostanra kiderült mi volt a baj ugyan a szakszervízben rögtön turbócsövet akartak cserélni mondván az a lyukas 22-ezerért nem engedtem,visszamentem a szerelőmhöz megnézte megint a turbóból túráztatás után fekete füst szállt,szétszedte és kipucolta mert teljesen tele volt fekete trutyival.Azóta teljesen rendben van nem is füstöl és megyis rendesen.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5792 Dátum:
2010.11.12 péntek, 11:56:00 »
Idézetet írta: pusu - 2010.11.12 péntek, 11:43:42
Sziasztok!
A multkor megírtam,hogy villogó izzításjelző volt a problémám P132B hibakóddal.Mostanra kiderült mi volt a baj ugyan a szakszervízben rögtön turbócsövet akartak cserélni mondván az a lyukas 22-ezerért nem engedtem,visszamentem a szerelőmhöz megnézte megint a turbóból túráztatás után fekete füst szállt,szétszedte és kipucolta mert teljesen tele volt fekete trutyival.Azóta teljesen rendben van nem is füstöl és megyis rendesen.
Na ja, de a P132B egyértelműen az EUR4-es turbók állítási problémáját jelzi. Általában az elektronika halálát. A turbócső cseréje biztos nem oldotta volna meg a hibát. Kifújó rendszerre nem dob jelzést, csak ha annyira alacsony a nyomás, hogy az EGR szelep áramlási viszonyai miatt hibára fut az EGR vezérlése. De akkor is EGR vonatkozású kódot ad.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5793 Dátum:
2010.11.12 péntek, 13:00:19 »
Idézetet írta: pusu - 2010.11.12 péntek, 11:43:42
Sziasztok!
A multkor megírtam,hogy villogó izzításjelző volt a problémám P132B hibakóddal.Mostanra kiderült mi volt a baj ugyan a szakszervízben rögtön turbócsövet akartak cserélni mondván az a lyukas 22-ezerért nem engedtem,visszamentem a szerelőmhöz megnézte megint a turbóból túráztatás után fekete füst szállt,szétszedte és kipucolta mert teljesen tele volt fekete trutyival.Azóta teljesen rendben van nem is füstöl és megyis rendesen.
ha nem vagyok vindisgréc, mennyibe volt ez a turbó pucolás? kiszerelte, szétszedte meg összerakta? új szimmeringeket is tett bele?
neked változó geós a turbáód vagy sem?
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5794 Dátum:
2010.11.12 péntek, 16:17:34 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.11.12 péntek, 13:00:19
ha nem vagyok vindisgréc, mennyibe volt ez a turbó pucolás? kiszerelte, szétszedte meg összerakta? új szimmeringeket is tett bele?
neked változó geós a turbáód vagy sem?
Nekem is gyanús ez a turbó szétszedés. Szerintem az EGR-t pucolták.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5795 Dátum:
2010.11.12 péntek, 16:34:50 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.11.12 péntek, 16:17:34
Nekem is gyanús ez a turbó szétszedés. Szerintem az EGR-t pucolták.
pedig szokták. Az EUR4-es elektromos turbók háklisak a füstterelő lamellák elkormolódására, mert ilyenkor a léptetőmotor nem tud állítani a geometrián, amit jelez a fedcomp felé.
Sok lyukas turbócsővel és/vagy városi mászkálás és/vagy dugózatlan egr tud koromszennyeződést csinálni a füstterelőkön. Van is direkt turbótisztító spray, ami leszedi a koszt. Szétszedni szét lehet, de ahhoz le kell venni a leömlőt is. A csigát 6 csavar fogja a leömlőhöz, de szerintem nincs ember, aki a füstterelő rendszert függőleges helyzetben visszarakja a helyére, ezért kell levenni a leömlőt is.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
poliver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5796 Dátum:
2010.11.12 péntek, 19:57:52 »
Sajnos tegnap engem is elért a turbo halála, pedig annyira kímélem az autót, soha nem nyomom neki, most kapott új olajat ... A tengely adta meg magát, elég nagyot mozdul. Csak a komplett csere a megoldás? Tudtok esetleg olyat akinek van elfekvőben esetleg turboja és nem arany árban adná? Köszi!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5797 Dátum:
2010.11.12 péntek, 20:08:35 »
Idézetet írta: poliver - 2010.11.12 péntek, 19:57:52
Sajnos tegnap engem is elért a turbo halála, pedig annyira kímélem az autót, soha nem nyomom neki, most kapott új olajat ... A tengely adta meg magát, elég nagyot mozdul. Csak a komplett csere a megoldás? Tudtok esetleg olyat akinek van elfekvőben esetleg turboja és nem arany árban adná? Köszi!
változó vagy fix??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
poliver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5798 Dátum:
2010.11.12 péntek, 20:20:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.12 péntek, 20:08:35
változó vagy fix??
változó
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5799 Dátum:
2010.11.12 péntek, 20:41:59 »
Idézetet írta: poliver - 2010.11.12 péntek, 20:20:43
változó
pedig egy fixem lehet lett volna eladó...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
109
110
111
112
113
114
115
[
116
]
117
118
119
120
121
122
123
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ