Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:32:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
111
112
113
114
115
116
117
[
118
]
119
120
121
122
123
124
125
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14621140 alkalommal)
0 Felhasználó és 95 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5850 Dátum:
2010.11.15 hétfő, 18:53:42 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.11.15 hétfő, 12:57:58
Ha 2000fordulatnál ézem igazán hogy húz az autó és ott kezdem el hallani hogy fütyül és amikor elérem a 2500-2700-at akkor pedig abbamarad a húzás és ugyan olyan mint mielőtt elkezdett volna húzni, na akkor baj van a turboval vagy ennyit tud a 90 ló?
turbócsövet átnézni 10 perc, de lehet hogy csak ennyit tud a 90LE
nekem is 90LE volt a DI, az enyém kombi,így van némi + súly, de nem éreztem igazán, hogy megindult volna 2000-nél
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Emunem
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5851 Dátum:
2010.11.15 hétfő, 18:55:12 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.15 hétfő, 18:44:42
közel sem biztos,hogy ezeket kell is cserélni.Inkább a hibakeresés során ellenőrizni kell a helyes működésüket.
A generátorszíjat ledobva azt az oldalt lelehet ellenőrizni.Ha szíj nélkül megszűnne a hang akkor azon a vonalon van a hiba.Ugyan ez érvényes a szervószíjra is!A vákumszivattyút lelehet szedni a veztengely végéről ,ellenőrizni lehet,hogy nem-e verte el a tengejvéget.
Még valami.Nem volt a kéttömegű lendkerék cserélve?Vagy mikor?Mennyi km van az autóban?
Hibakódot nem ír az ecu?Alapjárat szépen megvan 750?Tuti megy minden henger?
Nos, kéttömegü én mást értettem, de kis utánajárással kiderült, hogy nem az lett kicserélve, hanem valami (olyan 25 cm átmérőjű) szíjjakkal kapcsolatos görgő, na mind1.
Nos akor nem volt cserélve a kéttömegű lendkerék, 196 500 km van az autóban. Hibát nem ír ki, ez az érdekes része, alapjárat stabil, de amint gázralépek, és nem nyomom be a kuplungot, akkor süllyed, és olyan 2000 körül megál, és lassan, fokozatosan, lépcsősen csökken vissza, és olyan 1200 körül megáll, amint benyomom a kuplungot, visszaesik a 750 környékére. Minden henger tutira megy, mert teljesítmény csökkenést senki sem tapasztalt, sem én, sem a szerelők.
Naplózva
Emunem
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5852 Dátum:
2010.11.15 hétfő, 18:56:38 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.15 hétfő, 18:53:04
egyébként olyan hangja van,mintha valami fémesen beleérne és csüriszkölne egy másik fémen.......
ha kinyomod a kuplungot,akkor is ilyen hangja van??
Akkor nem annyira!! Csak jó fülem van, apám azt mondta ne foglalkozzak vele, nem biztos, h jól hallom
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5853 Dátum:
2010.11.15 hétfő, 19:24:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.15 hétfő, 18:53:42
turbócsövet átnézni 10 perc, de lehet hogy csak ennyit tud a 90LE
nekem is 90LE volt a DI, az enyém kombi,így van némi + súly, de nem éreztem igazán, hogy megindult volna 2000-nél
Pedig én mióta megvan a gép éreztem hogy 2000-től kezd el húzni és addig semmiféle turbóhang nincs is...alagútban is próbáltam
-> M60
olyan mintha 2500-2700-tól valahogyan kikapcsolódna a turbo, mint 2000előtt...
Az mondjuk hozzá tartozik hogy 1,2,3,4-ben van ez a 20002-től turbó dolog mert 5.-ben teljesen mind1 mikor lépek oda akkor is fütyül. Le kellene venni a csöveket és átnézegetni?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5854 Dátum:
2010.11.15 hétfő, 19:27:10 »
Idézetet írta: Emunem - 2010.11.15 hétfő, 18:56:38
Akkor nem annyira!! Csak jó fülem van, apám azt mondta ne foglalkozzak vele, nem biztos, h jól hallom
Nem akarok ideokoskodni, de enyémnek is ugyanilyen hangja van alapjáraton, igaz az a fémes kattogás nincs már nagyobb fordulatnál, de...lehet hogy egyik sem rossz, vagy az enyém is
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5855 Dátum:
2010.11.15 hétfő, 19:44:03 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.11.15 hétfő, 19:24:32
Pedig én mióta megvan a gép éreztem hogy 2000-től kezd el húzni és addig semmiféle turbóhang nincs is...alagútban is próbáltam
-> M60
olyan mintha 2500-2700-tól valahogyan kikapcsolódna a turbo, mint 2000előtt...
Az mondjuk hozzá tartozik hogy 1,2,3,4-ben van ez a 20002-től turbó dolog mert 5.-ben teljesen mind1 mikor lépek oda akkor is fütyül. Le kellene venni a csöveket és átnézegetni?
az egr alatti csövet nzéd át alaposan, az szokott hasadni. levenni nem kell őket, ahol kifúj, ott olajat is fog kinyomni és minden csupa olaj lesz arrafelé
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5856 Dátum:
2010.11.15 hétfő, 19:44:57 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.11.15 hétfő, 19:27:10
Nem akarok ideokoskodni, de enyémnek is ugyanilyen hangja van alapjáraton, igaz az a fémes kattogás nincs már nagyobb fordulatnál, de...lehet hogy egyik sem rossz, vagy az enyém is
akkor pedig az alapjáratotok mindkettőtöknek olyan,mint aki nem használ szabadonfutót.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5857 Dátum:
2010.11.15 hétfő, 19:46:33 »
Idézetet írta: Emunem - 2010.11.15 hétfő, 18:56:38
Akkor nem annyira!! Csak jó fülem van, apám azt mondta ne foglalkozzak vele, nem biztos, h jól hallom
pedig az a hang nem természetes.
Azt is érdemes lenne megnézni,hogy a turbó tengeje nem-e lóg!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5858 Dátum:
2010.11.15 hétfő, 19:52:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.15 hétfő, 19:44:03
az egr alatti csövet nzéd át alaposan, az szokott hasadni. levenni nem kell őket, ahol kifúj, ott olajat is fog kinyomni és minden csupa olaj lesz arrafelé
erről jut eszembe, nem tudtok új ilyen turbócsövet féláron?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Emunem
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5859 Dátum:
2010.11.15 hétfő, 19:56:40 »
Idézetet írta: Emunem - 2010.11.15 hétfő, 18:55:12
Nos, kéttömegü én mást értettem, de kis utánajárással kiderült, hogy nem az lett kicserélve, hanem valami (olyan 25 cm átmérőjű) szíjjakkal kapcsolatos görgő, na mind1.
Nos akor nem volt cserélve a kéttömegű lendkerék, 196 500 km van az autóban. Hibát nem ír ki, ez az érdekes része, alapjárat stabil, de amint gázralépek, és nem nyomom be a kuplungot, akkor süllyed, és olyan 2000 körül megál, és lassan, fokozatosan, lépcsősen csökken vissza, és olyan 1200 körül megáll, amint benyomom a kuplungot, visszaesik a 750 környékére. Minden henger tutira megy, mert teljesítmény csökkenést senki sem tapasztalt, sem én, sem a szerelők.
És erre mit tudtok mondani?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5860 Dátum:
2010.11.15 hétfő, 20:08:56 »
Idézetet írta: Emunem - 2010.11.15 hétfő, 19:56:40
És erre mit tudtok mondani?
az alapjárat,hogy így áll be? nem hiszem ,hogy pontosan értem ahogy leírod,de guruláskor a megállásig így áll be az alapjárat....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Emunem
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5861 Dátum:
2010.11.15 hétfő, 20:39:37 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.15 hétfő, 20:08:56
az alapjárat,hogy így áll be? nem hiszem ,hogy pontosan értem ahogy leírod,de guruláskor a megállásig így áll be az alapjárat....
Szóval:
Menet közben, ugyebár, nyomja a gázt az ember, gyorsul, és eléri azt a fordulatszámot, jelen esetben én a 2500 környékit, és elváltanék, de ha mondjuk miután a lábamat levettem a kuplung pedálról, és üresben túráztatom kicsit, akkor nem esik vissza alapjáratra, hanem 2000 körül megáll, és nagyon lassan csökken le 1100-1200 környékére, és csak ismételt kuplungpedál lenyomása után hajlandó normális alapjáratra esni, olyan, mintha valaki enyhe gázt adna neki, mármint olyankor, amikor nem akar alapjáratra süllyedni.
Remélem így már érthető. Ha kell, akkor videót csinálok az eseményről, de max csak holnap.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5862 Dátum:
2010.11.15 hétfő, 22:19:14 »
Idézetet írta: Emunem - 2010.11.15 hétfő, 20:39:37
Szóval:
Menet közben, ugyebár, nyomja a gázt az ember, gyorsul, és eléri azt a fordulatszámot, jelen esetben én a 2500 környékit, és elváltanék, de ha mondjuk miután a lábamat levettem a kuplung pedálról, és üresben túráztatom kicsit, akkor nem esik vissza alapjáratra, hanem 2000 körül megáll, és nagyon lassan csökken le 1100-1200 környékére, és csak ismételt kuplungpedál lenyomása után hajlandó normális alapjáratra esni, olyan, mintha valaki enyhe gázt adna neki, mármint olyankor, amikor nem akar alapjáratra süllyedni.
Remélem így már érthető. Ha kell, akkor videót csinálok az eseményről, de max csak holnap.
Nekem ebben az a furcsa,hogy mindig benyomod a kupolungot és azután kezd el minden normélis irányba menni.Pedig ahogy Alf is mondta nálam is ha kiteszem üresbe a fordulat leesik 1000-1200körül és míg teljesen megnem áll a kocsi addig így marad,majd teljesen megállok akkor 750.Meghallgattam,nagyon furi,ez nem jó...Próbáld meg kuplung nélkül leállítani van-e akkor is csörgő hang a lendkerék felől.Minnél előbb járj utána nehogy úgy járj mint CSERESZNYE!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5863 Dátum:
2010.11.15 hétfő, 23:49:44 »
Idézetet írta: GiN - 2010.11.15 hétfő, 19:52:58
erről jut eszembe, nem tudtok új ilyen turbócsövet féláron?
Hali! Féláron??? Max negyedáron!
http://mondeo.hu/index.php?topic=3161.msg514510#msg514510
Saját ötlet, már kb 6000km-t megtettem ezzel és minden ok. Olyannyira, hogy a múltkor az 1.9 Pdtdi 4x4 Octavia is majdnem megvolt...
Ezzel taposhatod a vasat, csak figyelj a beépítéskor! Üdv, Laci
u.i.: ha kell tudok segíteni beszerezni a cuccot
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5864 Dátum:
2010.11.16 kedd, 00:08:31 »
Sziasztok!
Figyelmetekbe ajánlanám az Agip DieselTech üzemanyagát. 2-3 tankot ezzel tankoltam és íme a fogyasztásom:
http://kepfeltoltes.hu/view/101116/P09-11-10_22.40_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
(Akinek nem nyitná meg:)
http://kepfeltoltes.hu/101116/P09-11-10_22.40_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A Comp 5.6-ot ír, 100-110-es tempó néha kövérebb
gázzal is, 15km-re járok dolgozni és a reggeli ~3 perces melegítéssel produkálja ezt.
Egy tank 1100-1150km-re elég. Lassan benzinkútra sem kell járnom!
Nekem eddig bejött...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.11.16 kedd, 00:11:47 írta lacus.22
»
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5865 Dátum:
2010.11.16 kedd, 00:44:06 »
én lukoil-nál tankolok és minimum ~1000km-t tudok menni teli tankkal igaz ebből 600-at autópályán a többit meg falusi utakon játzsadozva teszem.
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5866 Dátum:
2010.11.16 kedd, 07:45:45 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.11.13 szombat, 23:27:59
ez egy tök jó leirás szerintem az injektorokról,akit érdekel olvassa el...
nem ismerem a céget,neten találtam
.
http://www.dieselgodollo.hu/index_elemei/Page1295.html
Hello Bunyek, én tudom, melyik cég ez. Kollár Szabolcsé. Szerintem korrekt, precíz emberke, vmi fejlesztő mérnök féle iparos. Kétszer léptem vele kapcs. de mindig elfogyott a pénzem, mikor rendelni akartam. A gödöllői címről ugrott be, hogy talán tudom kiről van szó, aztán a típusjegyzékből ráismertem, ez ugyanaz a táblázat, amit tavaly kaptam. Csak akkor Kollár Szabolcs küldte, (kollarchiptuning.hu), most látom, más lett a vállalkozás neve.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Emunem
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5867 Dátum:
2010.11.16 kedd, 08:00:03 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.11.15 hétfő, 22:19:14
Nekem ebben az a furcsa,hogy mindig benyomod a kupolungot és azután kezd el minden normélis irányba menni.Pedig ahogy Alf is mondta nálam is ha kiteszem üresbe a fordulat leesik 1000-1200körül és míg teljesen megnem áll a kocsi addig így marad,majd teljesen megállok akkor 750.Meghallgattam,nagyon furi,ez nem jó...Próbáld meg kuplung nélkül leállítani van-e akkor is csörgő hang a lendkerék felől.Minnél előbb járj utána nehogy úgy járj mint CSERESZNYE!!!!!
Kipróbálom, hátha így többet tudunk meg.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5868 Dátum:
2010.11.16 kedd, 09:16:46 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.11.16 kedd, 07:45:45
Hello Bunyek, én tudom, melyik cég ez. Kollár Szabolcsé. Szerintem korrekt, precíz emberke, vmi fejlesztő mérnök féle iparos. Kétszer léptem vele kapcs. de mindig elfogyott a pénzem, mikor rendelni akartam. A gödöllői címről ugrott be, hogy talán tudom kiről van szó, aztán a típusjegyzékből ráismertem, ez ugyanaz a táblázat, amit tavaly kaptam. Csak akkor Kollár Szabolcs küldte, (kollarchiptuning.hu), most látom, más lett a vállalkozás neve.
Kollár szabinak ez az oldala...
http://www.kollarchiptuning.hu/
Te irtál nekem privit akkor? válaszoltam akkor....
Naplózva
gaaboy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5869 Dátum:
2010.11.16 kedd, 14:46:03 »
Idézetet írta: gaaboy - 2010.11.14 vasárnap, 22:25:32
Sziaszt
Fura hangokat eszleltem iment a kocsibol.pesten jartam es elegge nyomattam neki.kb 1800as fordulatnal olyan hang jott ki a motorbol,mint egy porszivo.azt tudom,hogy a turbo volt az,de ilyen mertekű es furahangu szìvast mèg sosem hallottam.lehethogy kilyukadt a turbo vagy vlmi hasonlo.teljesitmeny csokkenest nem èszleltem.
Sziasztok!
sikerult megatlálni a hibát...elvan repedve a legvastagabb cső a motor előtt...ha jol tudom akkor az ami az intercoolerbol jon...nemtudjátok kb mennyibe kerul ilyen cső? illetve hogy érdemes e bontottat? vagy hogy létezik e utángyártott?
és még egy kérdésem lenne...mennyire bonyolult kicserélni ezt a csovet? kitudnám egyedul is?
Elore is koszonom!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.11.16 kedd, 14:52:15 írta gaaboy
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5870 Dátum:
2010.11.16 kedd, 15:45:16 »
Idézetet írta: gaaboy - 2010.11.16 kedd, 14:46:03
Sziasztok!
sikerult megatlálni a hibát...elvan repedve a legvastagabb cső a motor előtt...ha jol tudom akkor az ami az intercoolerbol jon...nemtudjátok kb mennyibe kerul ilyen cső? illetve hogy érdemes e bontottat? vagy hogy létezik e utángyártott?
és még egy kérdésem lenne...mennyire bonyolult kicserélni ezt a csovet? kitudnám egyedul is?
Elore is koszonom!
a gyári ford 15-16eFt. kicserélni kb 15perc.
Van "utángyárott" is, a forge és a samco gyárt tdci-hez teljes turbócső szetteket szilikonból, ami sokkal jobb, mint a gyári verzió.
vagy csinálsz magadnak szilikonos csövekből vagy savállóból.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
szenesi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5871 Dátum:
2010.11.16 kedd, 15:58:00 »
Hello! Van egy 2003-as mondeom 2000 TDCI. egy baja van hogy gondol egyet és leáll a motor nem indul ujra csak másnap. Volt már szakszervízben specialistánál is de senki sem tudja mi a baja. Valaki nem tudna segíteni?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5872 Dátum:
2010.11.16 kedd, 16:04:26 »
Nekem meg az a gondom, hogy nem látok turbócső repedést.. De szinte egyik napról a másikra elkezdett jobban füstölni a verda. Mi a makk lehet vele? EGR dugózásom nem éghetett át, mert jó anyagból van.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Emunem
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5873 Dátum:
2010.11.16 kedd, 17:13:56 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.11.15 hétfő, 22:19:14
Nekem ebben az a furcsa,hogy mindig benyomod a kupolungot és azután kezd el minden normélis irányba menni.Pedig ahogy Alf is mondta nálam is ha kiteszem üresbe a fordulat leesik 1000-1200körül és míg teljesen megnem áll a kocsi addig így marad,majd teljesen megállok akkor 750.Meghallgattam,nagyon furi,ez nem jó...Próbáld meg kuplung nélkül leállítani van-e akkor is csörgő hang a lendkerék felől.Minnél előbb járj utána nehogy úgy járj mint CSERESZNYE!!!!!
Nos megvolt a próbakör, igen, a fordulat dolog pont ua, amint megállok vissza esik 750 körülire. Hidegen meg alapjáraton traktoros a hangja, de gázadásnál viszont jobb, mint amikor üzemi hőmérsékletű a motor. Mindjárt töltök fel hanganyagot. A leállásnál meg nem tudom hogyan kéne csörögjön, vagy sem a lendkerék, de azért felvettem egy leállítást.
Naplózva
Emunem
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5874 Dátum:
2010.11.16 kedd, 17:17:03 »
Idézetet írta: Emunem - 2010.11.16 kedd, 17:13:56
Nos megvolt a próbakör, igen, a fordulat dolog pont ua, amint megállok vissza esik 750 körülire. Hidegen meg alapjáraton traktoros a hangja, de gázadásnál viszont jobb, mint amikor üzemi hőmérsékletű a motor. Mindjárt töltök fel hanganyagot. A leállásnál meg nem tudom hogyan kéne csörögjön, vagy sem a lendkerék, de azért felvettem egy leállítást.
Hidegen a motor, bentről kintről:
http://www.filefront.com/17522169/05
. hangfjl.mp4
Leállás:
http://www.filefront.com/17522170/07
. hangfjl.mp4
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5875 Dátum:
2010.11.16 kedd, 17:51:12 »
Idézetet írta: szenesi - 2010.11.16 kedd, 15:58:00
Hello! Van egy 2003-as mondeom 2000 TDCI. egy baja van hogy gondol egyet és leáll a motor nem indul ujra csak másnap. Volt már szakszervízben specialistánál is de senki sem tudja mi a baja. Valaki nem tudna segíteni?
persze. CMP jeladó hiba. CMP jeladó a blokkon elől, jobb 1/3-ban, a szívósor alatt van, 3 eres vezeték megy rá. 8-as csavar tartja, 6eFt az ára, 10perc alatt cserélhető. A 2003-as gépekben még a fekete tokos jeladó van, ami hajlamos az általad jelzett meghibásodásra.
Ha már volt cserélve, akkor más a gond.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5876 Dátum:
2010.11.16 kedd, 17:53:09 »
Idézetet írta: GiN - 2010.11.16 kedd, 16:04:26
Nekem meg az a gondom, hogy nem látok turbócső repedést.. De szinte egyik napról a másikra elkezdett jobban füstölni a verda. Mi a makk lehet vele? EGR dugózásom nem éghetett át, mert jó anyagból van.
megméred a töltőnyomást és egyből kiderül.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5877 Dátum:
2010.11.16 kedd, 17:56:18 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.11.16 kedd, 17:53:09
megméred a töltőnyomást és egyből kiderül.
hol, kivel, mennyiért?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5878 Dátum:
2010.11.16 kedd, 17:57:19 »
Idézetet írta: Emunem - 2010.11.16 kedd, 17:17:03
Hidegen a motor, bentről kintről:
http://www.filefront.com/17522169/05
. hangfjl.mp4
Leállás:
http://www.filefront.com/17522170/07
. hangfjl.mp4
ne tegyél space-t a címébe és akkor nem töri el a hivatkozást....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5879 Dátum:
2010.11.16 kedd, 17:58:05 »
Idézetet írta: GiN - 2010.11.16 kedd, 17:56:18
hol, kivel, mennyiért?
valami jó kis emelkedőn, egyedül, elm327illesztő+scanxl kombinációval.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5880 Dátum:
2010.11.16 kedd, 17:59:03 »
Idézetet írta: Emunem - 2010.11.16 kedd, 17:17:03
Hidegen a motor, bentről kintről:
http://www.filefront.com/17522169/05
. hangfjl.mp4
Leállás:
http://www.filefront.com/17522170/07
. hangfjl.mp4
A leállítás kinyomott vagy felengedett kuplunggal volt?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Emunem
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5881 Dátum:
2010.11.16 kedd, 18:04:02 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.11.16 kedd, 17:59:03
A leállítás kinyomott vagy felengedett kuplunggal volt?
felengedett kuplunggal.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5882 Dátum:
2010.11.16 kedd, 18:11:44 »
Idézetet írta: Emunem - 2010.11.16 kedd, 17:17:03
Hidegen a motor, bentről kintről:
http://www.filefront.com/17522169/05
. hangfjl.mp4
Leállás:
http://www.filefront.com/17522170/07
. hangfjl.mp4
milyen olaj van a motorban? 5w30?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Emunem
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5883 Dátum:
2010.11.16 kedd, 18:31:12 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.11.16 kedd, 18:11:44
milyen olaj van a motorban? 5w30?
Az. (castrol Ford)
Naplózva
gaaboy
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5884 Dátum:
2010.11.16 kedd, 18:53:21 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.11.16 kedd, 15:45:16
a gyári ford 15-16eFt. kicserélni kb 15perc.
Van "utángyárott" is, a forge és a samco gyárt tdci-hez teljes turbócső szetteket szilikonból, ami sokkal jobb, mint a gyári verzió.
vagy csinálsz magadnak szilikonos csövekből vagy savállóból.
koszi szépen az infot....és mennyibe kerul az utángyártott???
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5885 Dátum:
2010.11.16 kedd, 18:53:38 »
Idézetet írta: Emunem - 2010.11.15 hétfő, 20:39:37
Szóval:
Menet közben, ugyebár, nyomja a gázt az ember, gyorsul, és eléri azt a fordulatszámot, jelen esetben én a 2500 környékit, és elváltanék, de ha mondjuk miután a lábamat levettem a kuplung pedálról, és üresben túráztatom kicsit, akkor nem esik vissza alapjáratra, hanem 2000 körül megáll, és nagyon lassan csökken le 1100-1200 környékére, és csak ismételt kuplungpedál lenyomása után hajlandó normális alapjáratra esni, olyan, mintha valaki enyhe gázt adna neki, mármint olyankor, amikor nem akar alapjáratra süllyedni.
Remélem így már érthető. Ha kell, akkor videót csinálok az eseményről, de max csak holnap.
Teljesen normál!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5886 Dátum:
2010.11.16 kedd, 18:56:46 »
Idézetet írta: gaaboy - 2010.11.16 kedd, 18:53:21
koszi szépen az infot....és mennyibe kerul az utángyártott???
Ha délpest környékén járnál,nekem van 1 bontott-jó turbócsövem a cooler előtti és utáni szakaszra is.Egy 5ösért a tiéd!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Emunem
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5887 Dátum:
2010.11.16 kedd, 19:04:29 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.16 kedd, 18:53:38
Teljesen normál!
Ez mi, valami váltást segítő "opció"? (előtte nem vettem volna észre, hogy csinálta volna ezt...)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5888 Dátum:
2010.11.16 kedd, 19:28:51 »
Idézetet írta: Emunem - 2010.11.16 kedd, 19:04:29
Ez mi, valami váltást segítő "opció"? (előtte nem vettem volna észre, hogy csinálta volna ezt...)
lefulladásgátló!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5889 Dátum:
2010.11.16 kedd, 20:04:39 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.11.16 kedd, 17:58:05
valami jó kis emelkedőn, egyedül, elm327illesztő+scanxl kombinációval.
ok, modiag nem jó?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Emunem
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5890 Dátum:
2010.11.16 kedd, 20:06:42 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.16 kedd, 19:28:51
lefulladásgátló!
ez igen...
Nos, akkor mi a végkövetkeztetés? Kérjem, hogy kössék rá a gépre, és mérjenek kompressziót, veztengelyt nézzék és a láncfeszítőt is nézessem meg?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5891 Dátum:
2010.11.16 kedd, 20:08:45 »
Idézetet írta: Emunem - 2010.11.16 kedd, 20:06:42
ez igen...
Nos, akkor mi a végkövetkeztetés? Kérjem, hogy kössék rá a gépre, és mérjenek kompressziót, veztengelyt nézzék és a láncfeszítőt is nézessem meg?
illetve,hogy a vezérlés egyáltalán a helyén van-e...........
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5892 Dátum:
2010.11.16 kedd, 20:12:23 »
Idézetet írta: GiN - 2010.11.16 kedd, 20:04:39
ok, modiag nem jó?
jó az, ha tudsz vele logolni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Emunem
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5893 Dátum:
2010.11.16 kedd, 20:13:31 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.16 kedd, 20:08:45
illetve,hogy a vezérlés egyáltalán a helyén van-e...........
Ok, köszönöm szépen a tanácsokat. Csütörtök megyek szervízbe, aztán meglátjuk
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5894 Dátum:
2010.11.16 kedd, 20:41:40 »
Sziasztok,
Egy lehet pofon egyszerű kérdéssel zaklatnálak bennetek, mégpedig hogyan tudom leszedni a légszűrőtől a turbóra menő gumicsövet? (Meg akartam nézni milyen állpotban van a turbóm tengelye.) Addig eljutottam, hogy a bilincset meglazítottam a turbó felöl, de próbáltam lehúzni de meg se mozdult. Aztán sajnos sietnem kellett így itt abbahagytam. Le kéne húznom a légszűrőről és utánna turbóról? + 2 dolgot vettem észre, mégpedig, hogy a légszűrőnél és a kis csonknál ami a hengerfejre megy ott nem oldható bilincs hanem fixen zárt bilics van. Ezeket hogyan szedem le és rakom vissza? Simán erővel lehúzom?
Előre is köszi a segítséget.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
joccee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5895 Dátum:
2010.11.16 kedd, 22:30:06 »
Sziasztok!
Szerintetek mi lehet a baj akkor amikor nem tudok komunikálni a motorral???
De tudok az ABS-el légzsákkal,műszeregységgel,injektorral!Szóval minden mással!De miért nem tudok a motorral???Mi lehet a baj???
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5896 Dátum:
2010.11.16 kedd, 22:48:35 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.11.16 kedd, 20:41:40
Sziasztok,
Egy lehet pofon egyszerű kérdéssel zaklatnálak bennetek, mégpedig hogyan tudom leszedni a légszűrőtől a turbóra menő gumicsövet? (Meg akartam nézni milyen állpotban van a turbóm tengelye.) Addig eljutottam, hogy a bilincset meglazítottam a turbó felöl, de próbáltam lehúzni de meg se mozdult. Aztán sajnos sietnem kellett így itt abbahagytam. Le kéne húznom a légszűrőről és utánna turbóról? + 2 dolgot vettem észre, mégpedig, hogy a légszűrőnél és a kis csonknál ami a hengerfejre megy ott nem oldható bilincs hanem fixen zárt bilics van. Ezeket hogyan szedem le és rakom vissza? Simán erővel lehúzom?
Előre is köszi a segítséget.
Őldható az csak speciális,és valahogy kikell fordítani és ugyan úgy vissza.Lelehet venni mert ha a CKP jeladót cserélik ezt ha leveszik könnyebb hozzá férni.nekem már levették.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5897 Dátum:
2010.11.17 szerda, 00:30:19 »
Idézetet írta: joccee - 2010.11.16 kedd, 22:30:06
Sziasztok!
Szerintetek mi lehet a baj akkor amikor nem tudok komunikálni a motorral???
De tudok az ABS-el légzsákkal,műszeregységgel,injektorral!Szóval minden mással!De miért nem tudok a motorral???Mi lehet a baj???
2002-es évjárat miatt nem OBD-s a gép. Milyen programot használsz?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5898 Dátum:
2010.11.17 szerda, 09:14:36 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.11.16 kedd, 20:12:23
jó az, ha tudsz vele logolni.
asszem igen.. csak én barom odaajándékoztam egy havernak és nincs 20 km-es körzetemben..
mert kis sárga kézü kütyüt használok hibatörlésre.. így most várat a méregetés magára egy ideig..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5899 Dátum:
2010.11.17 szerda, 13:45:37 »
Mennyibe van amúgy lefóliázni egy mondeot úgy szépen
?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Oldalak:
1
...
111
112
113
114
115
116
117
[
118
]
119
120
121
122
123
124
125
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ