Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:41:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 126 127 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14622655 alkalommal)
0 Felhasználó és 63 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5950 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 20:45:46 »

Hát én így tudom.Az enyém mikor ráadom a gyújtást a tempomat jelét teszi ki és utána átugrik a hőmérséklet értékére.Nézesd meg mert nekem sosem vibrál nem is mutat mást mint mindig amin van.Ez amit te is kérdeztél múltkor is kérdés volt,a válasz is ugyan az volt amit én írtam neked.
Köszönöm az infot. Nem zavaró a dolog annyira hogy megnézessem, de ha lesz ez a fedélzetis átdolgozás akkor minden bizonnyal megtalálja benne a szakember a hibát. Körülbelüli érték arra hogy mennyi lehet beprogramozni a dolgot?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5951 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 20:56:10 »

Köszönöm az infot. Nem zavaró a dolog annyira hogy megnézessem, de ha lesz ez a fedélzetis átdolgozás akkor minden bizonnyal megtalálja benne a szakember a hibát. Körülbelüli érték arra hogy mennyi lehet beprogramozni a dolgot?
Nekem amit programoztak a szakszervízben az 14000ft volt.Ott ennél több nem lehet.Kérdezd meg privátban ALF-t az segít hátha valaki ezt házilag is betudja olcsón programozni.Ez a javaslatom.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5952 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 07:33:52 »

Sziasztok!

CR szivattyú cserénél kell valamit programozni?

Arrabonus
Ha van olyan értelmes a szerelő, hogy  szétszedett állapotban nem adja rá a gyújtást, akkor nem. Ha mégis megteszi, akkor lesz egy rakat hibakód meg tiltás amit törölni kell.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5953 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 12:20:11 »

http://www.autoalkatresz.hu/auto-felszerelesek_extrak/tuning_alkatreszek/ford_mondeo_tdci_kuberl_chip_tuning_box-6958

Mi a véleményetek a dologról? Kamu vagy csak egyszerűen többet árt mint használ?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5954 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 13:50:24 »

Mi a helyzet a biodizellel? Tul sokat nem talaltam errol a forumon, csak egy jo hosszu leirast, ami szerint nem javasolt 5%-nal nagyobb mertekben a common railbe. En mondjuk Ausztriaban tudnek bele itteni biodizelt tankolni - kerdes meger-e literenkent 10-15 centet, amit a motorral csinal.

De mit is csinal?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5955 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 15:59:04 »

http://www.autoalkatresz.hu/auto-felszerelesek_extrak/tuning_alkatreszek/ford_mondeo_tdci_kuberl_chip_tuning_box-6958

Mi a véleményetek a dologról? Kamu vagy csak egyszerűen többet árt mint használ?
ennyiért már profin meg is chippelik, am én nem tennék bele semmilyen boxot sem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5956 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 16:00:06 »

Mi a helyzet a biodizellel? Tul sokat nem talaltam errol a forumon, csak egy jo hosszu leirast, ami szerint nem javasolt 5%-nal nagyobb mertekben a common railbe. En mondjuk Ausztriaban tudnek bele itteni biodizelt tankolni - kerdes meger-e literenkent 10-15 centet, amit a motorral csinal.

De mit is csinal?

AndyA
én nem reckíroznám a cr rendszer-t pár cent megtakarításért, mert ha baja lesz, akkor sokkal többe fog kerülni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5957 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 16:06:17 »

ennyiért már profin meg is chippelik, am én nem tennék bele semmilyen boxot sem
miért? mi a baj a boxal? amúgy mrg nem akarok semmi tuningot csak nézelődtem.
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5958 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 16:09:43 »

miért? mi a baj a boxal? amúgy mrg nem akarok semmi tuningot csak nézelődtem.
csak egy adatot "módosít", jobban monda átvágja a motvezérlőt egy fals adattal. asszem általában a cr nyomás értékével szoktak így játszani a boxoknál.
chipnél pedig több órás játékkal a te igényeidre írjak a programot
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5959 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 16:40:23 »

én nem reckíroznám a cr rendszer-t pár cent megtakarításért, mert ha baja lesz, akkor sokkal többe fog kerülni

Az OK, de egyfelol .hu kotelezo a biodizel reszarany, masfelol tovabbra is az erdekel, hogy mit csinal vele a biodizel? Tetelezzuk fel, hogy a gyartasa soran minden eloirast betartanak, nem marad benne savas vagy lugos szennyezodes stb. Az osztrakoknal ez kb. igaz is lehet, .hu vannak ketsegeim.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #5960 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 17:10:06 »

http://www.autoalkatresz.hu/auto-felszerelesek_extrak/tuning_alkatreszek/ford_mondeo_tdci_kuberl_chip_tuning_box-6958

Mi a véleményetek a dologról? Kamu vagy csak egyszerűen többet árt mint használ?

Hát ennyi pénzért tényleg inkább egy profival érdemes személyre szabni a vasat.
A box ég világon nem csinál semmit csak a railnyomás jeladó jelét "lejjebb csalja" így az ecu azt hiszi nincs még meg a megfelelő nyomás, így feljebb tornázza. Gyakorlatilag folyamatosan magasabb értéken tartja a rail nyomást. 
A "digitális" boxok (amilyen ez a hírdetett is) egy előre eltárolt görbe szerint ad hozzá a gyári értékhez, így maximális nyomásnál nem hiszi azt az ecu, h még nincs meg a kívánt érték. Ha ez nem stimmel akkor tiltogat le a vas.

Nekem boxom van egyébként, én azért vettem, mert olyat akartam amit ki lehet szedni, ha kell. Féltem, hogy kicsit füstölni fog és a zöldkártya nem lesz meg, de abszolút nem füstöl és a chippelt vasak is lazán átmennek a környezetvédelmi felülvizsgálaton. 
Nem bántam meg,h megvettem, de ha most kéne tuningot csinálnom akkor már én is chippeltetnék.
Ha érdekel a dolog és felém jársz akkor kipróbálhatod a vasadba a boxomat.   


Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5961 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 17:18:25 »

Hát ennyi pénzért tényleg inkább egy profival érdemes személyre szabni a vasat.
A box ég világon nem csinál semmit csak a railnyomás jeladó jelét "lejjebb csalja" így az ecu azt hiszi nincs még meg a megfelelő nyomás, így feljebb tornázza. Gyakorlatilag folyamatosan magasabb értéken tartja a rail nyomást. 
A "digitális" boxok (amilyen ez a hírdetett is) egy előre eltárolt görbe szerint ad hozzá a gyári értékhez, így maximális nyomásnál nem hiszi azt az ecu, h még nincs meg a kívánt érték. Ha ez nem stimmel akkor tiltogat le a vas.

Nekem boxom van egyébként, én azért vettem, mert olyat akartam amit ki lehet szedni, ha kell. Féltem, hogy kicsit füstölni fog és a zöldkártya nem lesz meg, de abszolút nem füstöl és a chippelt vasak is lazán átmennek a környezetvédelmi felülvizsgálaton. 
Nem bántam meg,h megvettem, de ha most kéne tuningot csinálnom akkor már én is chippeltetnék.
Ha érdekel a dolog és felém jársz akkor kipróbálhatod a vasadba a boxomat.   



Köszönöm a z infot. A te kocsidban észrevehető a változás azért? Bár gondolom igen hiszen akkor nem lenne benne...Jobb gyorsulás? nagyobb vég? A tied is alapban 90Le? Gondolom ezt a boxot csak rá kell csatlakoztatni valahova.
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5962 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 17:24:55 »

http://autotechnika.hu/cikkek/8881,a-biodizel-szivattyugyilkos-.html
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5963 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 17:44:59 »

Mi a helyzet a biodizellel? Tul sokat nem talaltam errol a forumon, csak egy jo hosszu leirast, ami szerint nem javasolt 5%-nal nagyobb mertekben a common railbe. En mondjuk Ausztriaban tudnek bele itteni biodizelt tankolni - kerdes meger-e literenkent 10-15 centet, amit a motorral csinal.

De mit is csinal?

AndyA
Ne idegesítsen, hogy itthon már most is 4 % felett van minden dizelben a biokomponens.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5964 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 18:33:45 »

Köszönöm a z infot. A te kocsidban észrevehető a változás azért? Bár gondolom igen hiszen akkor nem lenne benne...Jobb gyorsulás? nagyobb vég? A tied is alapban 90Le? Gondolom ezt a boxot csak rá kell csatlakoztatni valahova.
...amikor kiszeded,akkor érzed meg igazán,hogy valami hiányzik......-az a 20%.Szerintem jó dolog.Jobban ugrik a gép.Így kb mint 1 sima 2.2es tdci. eljen
Nem füstöl,és a gyári védelme megvédi az üzarendszert,ha túl magasra emelkedne az üzanyomás.Nem vész el a gari sem....stb. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5965 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 18:43:47 »

na emberek.. hétvégén rámjött a szerelhetnék.. szívósort kikaptam és kipucoltam... spontán ötlet volt, nem is volt otthon tömítés hozzá. viszont jó állapotban volt mindegyik, be is áztattam brigéciolba azokat is.. azt hiszem itt csesztem el kissé, tanuljatok a hibámból.. mikor visszatömködtem, kiugráltak a tömítések a helyükről, mert megnyúlt mindegyik.. Még az EGR tömítés is, úgy kellett szárazra törölgetni, hogy legyen egy kis tapadásuk.. Az EGR tömítés így se maradt bent a helyén, azt úgy kellett belevarázsolnom, hogy már minden vissza volt rakva a helyére, csak az egr szelep és a szívósor közt kellett szívsebészkedni..  viszont úgy megy most már, mint a rakéta.. ellenben amiért szétszedtem, (a füstölés miatt) nem változott semmit. azaz nem javult.
ha nem taposom, persze nem füstöl Wink

 integet2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5966 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 18:47:57 »

na emberek.. hétvégén rámjött a szerelhetnék.. szívósort kikaptam és kipucoltam... spontán ötlet volt, nem is volt otthon tömítés hozzá. viszont jó állapotban volt mindegyik, be is áztattam brigéciolba azokat is.. azt hiszem itt csesztem el kissé, tanuljatok a hibámból.. mikor visszatömködtem, kiugráltak a tömítések a helyükről, mert megnyúlt mindegyik.. Még az EGR tömítés is, úgy kellett szárazra törölgetni, hogy legyen egy kis tapadásuk.. Az EGR tömítés így se maradt bent a helyén, azt úgy kellett belevarázsolnom, hogy már minden vissza volt rakva a helyére, csak az egr szelep és a szívósor közt kellett szívsebészkedni..  viszont úgy megy most már, mint a rakéta.. ellenben amiért szétszedtem, (a füstölés miatt) nem változott semmit. azaz nem javult.
ha nem taposom, persze nem füstöl Wink

 integet2
én benzinben áztattam mindent, attól nem nyúlt a tömítés. füstölés azért is lehet, mert le van rakódva korom a kipuf rendszerben, és nagyobb kiáramló gáztömegnél tolja ki a lerakódott kormot.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5967 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 21:53:12 »

na emberek.. hétvégén rámjött a szerelhetnék.. szívósort kikaptam és kipucoltam... spontán ötlet volt, nem is volt otthon tömítés hozzá. viszont jó állapotban volt mindegyik, be is áztattam brigéciolba azokat is.. azt hiszem itt csesztem el kissé, tanuljatok a hibámból.. mikor visszatömködtem, kiugráltak a tömítések a helyükről, mert megnyúlt mindegyik.. Még az EGR tömítés is, úgy kellett szárazra törölgetni, hogy legyen egy kis tapadásuk.. Az EGR tömítés így se maradt bent a helyén, azt úgy kellett belevarázsolnom, hogy már minden vissza volt rakva a helyére, csak az egr szelep és a szívósor közt kellett szívsebészkedni..  viszont úgy megy most már, mint a rakéta.. ellenben amiért szétszedtem, (a füstölés miatt) nem változott semmit. azaz nem javult.
ha nem taposom, persze nem füstöl Wink

 integet2
grat, csak vegyél bele új tömítéseket, mert ha kinyúlt, annak már lehet hogy annyi.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5968 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 22:57:19 »

Köszönöm a z infot. A te kocsidban észrevehető a változás azért? Bár gondolom igen hiszen akkor nem lenne benne...Jobb gyorsulás? nagyobb vég? A tied is alapban 90Le? Gondolom ezt a boxot csak rá kell csatlakoztatni valahova.
Kérdezd meg TZS-t,annak is ilyen van benne.Neki 116LE és negyon megváltozott tőle a vas.Még a fogy is lejjebb ment fél literrel.Ő részletesen elmondja,ha érdekel.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5969 Dátum: 2010.11.23 kedd, 10:39:46 »

grat, csak vegyél bele új tömítéseket, mert ha kinyúlt, annak már lehet hogy annyi.
Köszi, de Ákos! Örülök, hogy most jól megy a taliga! nem kéne nekem még1x hozzányúlnom, míg nem szükséges.. Vagy csesszem el?  Wink
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5970 Dátum: 2010.11.23 kedd, 10:46:27 »

van egy új elképzelésem, véleményezzétek már, légyszi.

Van ez a fémrecserélősdi a függőleges turbócső szakaszra. Mi lenne, ha lenne rajta egy leágazás, melyet visszavezetnék az EGR-re a kipuf bemenetre?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5971 Dátum: 2010.11.23 kedd, 12:46:26 »

Köszi, de Ákos! Örülök, hogy most jól megy a taliga! nem kéne nekem még1x hozzányúlnom, míg nem szükséges.. Vagy csesszem el?  Wink
csak kifújni ne kezdjen el.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5972 Dátum: 2010.11.23 kedd, 12:54:12 »

van egy új elképzelésem, véleményezzétek már, légyszi.

Van ez a fémrecserélősdi a függőleges turbócső szakaszra. Mi lenne, ha lenne rajta egy leágazás, melyet visszavezetnék az EGR-re a kipuf bemenetre?
szerintem más az áramlás ütemezése a töltőlevegőnél mint a kipufnál, így abban a tartományban, ahol az egr nyitni akar, nem lenne meg a szükséges áramlás, emiatt jelezne továbbra is. A nehézséget az jelenti, hogy az egr nyitása több dologtól függ, így egy adott áramlási értékre az ecu mondhatja hogy ok meg hogy nem ok. Az lenne az igazi megoldás, hogy ha valaki feltérképezné az EGR vezérlést a gázpedál jeladó (TPS), szívósori nyomás (MAP), áramlásmérő (MAF), hengerfej hőfok (CHT) és az EGR pozíció szenzor alapján. Ezek mind mérhetőek, logolhatóak OBD-n keresztül, aztán kellene egy elektronika, ami ezen paraméterek alapján meghamisítja az EGR jeladó jelét.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #5973 Dátum: 2010.11.23 kedd, 13:03:51 »

Köszönöm a z infot. A te kocsidban észrevehető a változás azért? Bár gondolom igen hiszen akkor nem lenne benne...Jobb gyorsulás? nagyobb vég? A tied is alapban 90Le? Gondolom ezt a boxot csak rá kell csatlakoztatni valahova.

Persze észrevehető a változás, nem egetverő, de pont annyira, hogy ha kiszedném már hiányozna. Ha érzésre kellene megmondani azt mondanám, hogy 10-15%-ot javult. Ezt alá támasztják a rugalmassági méréseim amik kb.: 10%-ot javultak.  
A fogyasztásom is jobb lett pár decivel (kb.:4dl átlagban)
Az enyém az 130 lovas. Végsebességet nem nagyon néztem se előtte se utánna,
a 0-100 gyorsulást azt 1x megnéztem, előtte és utánna is.: Javult egy kicsit a mérés alapján, de ezt le kellett volna mérnem többször ugyanott, mert sokat számít az, hogy hogyan indulsz hol váltasz stb. Én meg sajnáltam így Öncélúan kínozni szegényt (lelki szemeim előtt láttam a 2tömegűt kínlódni...) így nem mértem többet.

Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5974 Dátum: 2010.11.23 kedd, 20:44:28 »

Létezik olyan dolog mondeohoz ami megrövidíti a váltó útját?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5975 Dátum: 2010.11.23 kedd, 20:50:05 »

Létezik olyan dolog mondeohoz ami megrövidíti a váltó útját?
short shifter-nek hívják, itt egy példa bowdenes volvohoz: http://www.youtube.com/watch?v=14gmpnwvUyI
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5976 Dátum: 2010.11.23 kedd, 20:58:57 »

short shifter-nek hívják, itt egy példa bowdenes volvohoz: http://www.youtube.com/watch?v=14gmpnwvUyI
Igen tudom mert másik kocsihoz találtam már énis, csak mondeohoz nem...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5977 Dátum: 2010.11.23 kedd, 21:00:21 »

Igen tudom mert másik kocsihoz találtam már énis, csak mondeohoz nem...
mondihoz is szerintem valahogy így lehet kivitelezni, igazából rudazatos váltókhoz találták ezt ki Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5978 Dátum: 2010.11.23 kedd, 21:09:16 »

Igen tudom mert másik kocsihoz találtam már énis, csak mondeohoz nem...
Mért neked hosszú a váltó útja?Huh??Nekem nem.Van ennek valami más előnye is mint a váltás rövidebb útja?Huh??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5979 Dátum: 2010.11.23 kedd, 21:14:13 »

Mért neked hosszú a váltó útja?Huh??Nekem nem.Van ennek valami más előnye is mint a váltás rövidebb útja?Huh??
hamarabb tudsz váltani vigyor3 gyorsulásnál sokat számít
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5980 Dátum: 2010.11.23 kedd, 21:20:40 »

hamarabb tudsz váltani vigyor3 gyorsulásnál sokat számít
hát halálos iramban-t néztem  taps aztán megtetszett és eszembe jutott hogy láttam ilyet csak volkswagenhez...a mondinak akkor nem rudazatos a váltója? vagy miért írtad hogy azokhoz találták ki?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5981 Dátum: 2010.11.23 kedd, 21:23:31 »

hát halálos iramban-t néztem  taps aztán megtetszett és eszembe jutott hogy láttam ilyet csak volkswagenhez...a mondinak akkor nem rudazatos a váltója? vagy miért írtad hogy azokhoz találták ki?
mondinak bowdenes, mint a videón, amit linkeltem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5982 Dátum: 2010.11.23 kedd, 21:55:19 »

hamarabb tudsz váltani vigyor3 gyorsulásnál sokat számít
Igaz,köszi eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5983 Dátum: 2010.11.23 kedd, 22:46:19 »

mondinak bowdenes, mint a videón, amit linkeltem
Kár pedig most beleéltem magam a dologba :S Cheesy
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5984 Dátum: 2010.11.23 kedd, 22:48:00 »

Kár pedig most beleéltem magam a dologba :S Cheesy
biztos megvalósítható, csak meg kell nézni, hogy a mondiban olyankor melyik bowdent mozgatod
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5985 Dátum: 2010.11.23 kedd, 23:08:04 »

biztos megvalósítható, csak meg kell nézni, hogy a mondiban olyankor melyik bowdent mozgatod
Igazából nem teljesen értettem a dolgot amit a volvon csináltak... Roll Eyes Most akkor azzal a toldattal amit berakott azzal hossszabb lett a rúd vagy nem?
mondiban mit kellene csinálni?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5986 Dátum: 2010.11.23 kedd, 23:09:20 »

Igazából nem teljesen értettem a dolgot amit a volvon csináltak... Roll Eyes Most akkor azzal a toldattal amit berakott azzal hossszabb lett a rúd vagy nem?
mondiban mit kellene csinálni?
áthelyezi a bowdent, így módosult az útja. hétvégén lesz időm, akkor megviszlatom a mondinál. neked is 5 sebességes??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5987 Dátum: 2010.11.23 kedd, 23:11:52 »

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/06-09-STEEDA-FORD-FUSION-SHORT-THROW-SHIFTER-BRACKET-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem4aa666fe0cQQitemZ320619347468QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_500wt_956

Erről valami vélemény?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5988 Dátum: 2010.11.23 kedd, 23:12:46 »

áthelyezi a bowdent, így módosult az útja. hétvégén lesz időm, akkor megviszlatom a mondinál. neked is 5 sebességes??
igen, az enyém is 5ös és köszönöm szépen!  taps
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5989 Dátum: 2010.11.23 kedd, 23:16:52 »

valami hasonló fog kelleni szerintem...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #5990 Dátum: 2010.11.24 szerda, 09:48:59 »

Sziasztok!

Előjött egy apró hiba, volt már valakinek ilyenje?

Kb 1. hónapja, mikor hideg volt reggel, az első 500 méteren (hideg motor) pirosat kaptam, és az motor alapjárata elkezdett ingadozni (leesett 600-ra, mejd az ECU gázt adott, fel 1200-re). Így játszott kb. 10 mp-ig, és abbahagyta, beállt a normális 900 környékére. Az ütő megállt bennem.....

Ma ismét előjött a jelenség (hideg motor szintén) (azóta sem), azzal a különbséggel, hogy adtam egy kis gázt, és azonnal abbahagyta (2 fokot mutatott a hőmérő).

Mitől csinálhatja ezt?

ui.: készüjek fel komplett motorcserére?  falbav rinya
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.24 szerda, 10:40:02 írta Ronnydown » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5991 Dátum: 2010.11.24 szerda, 11:12:47 »

Sziasztok!

Előjött egy apró hiba, volt már valakinek ilyenje?

Kb 1. hónapja, mikor hideg volt reggel, az első 500 méteren (hideg motor) pirosat kaptam, és az motor alapjárata elkezdett ingadozni (leesett 600-ra, mejd az ECU gázt adott, fel 1200-re). Így játszott kb. 10 mp-ig, és abbahagyta, beállt a normális 900 környékére. Az ütő megállt bennem.....

Ma ismét előjött a jelenség (hideg motor szintén) (azóta sem), azzal a különbséggel, hogy adtam egy kis gázt, és azonnal abbahagyta (2 fokot mutatott a hőmérő).

Mitől csinálhatja ezt?

ui.: készüjek fel komplett motorcserére?  falbav rinya

Ugyanezt kerdeztem en is egy hete. Detto ugyanez, atomstabil alapjarat, de hidegen uresben kigurulva libikokazik az alapjarat, es pici gazra is azonnal abbahagyja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #5992 Dátum: 2010.11.24 szerda, 11:16:33 »

Ugyanezt kerdeztem en is egy hete. Detto ugyanez, atomstabil alapjarat, de hidegen uresben kigurulva libikokazik az alapjarat, es pici gazra is azonnal abbahagyja.

AndyA

Akkor nem egyedi esetről van szó, úgy látom!  falbav falbav falbav

Írtak valami megoldást rá? Hirtelen nem látom...
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.24 szerda, 11:20:08 írta Ronnydown » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5993 Dátum: 2010.11.24 szerda, 18:58:02 »

Sziasztok!

Előjött egy apró hiba, volt már valakinek ilyenje?

Kb 1. hónapja, mikor hideg volt reggel, az első 500 méteren (hideg motor) pirosat kaptam, és az motor alapjárata elkezdett ingadozni (leesett 600-ra, mejd az ECU gázt adott, fel 1200-re). Így játszott kb. 10 mp-ig, és abbahagyta, beállt a normális 900 környékére. Az ütő megállt bennem.....

Ma ismét előjött a jelenség (hideg motor szintén) (azóta sem), azzal a különbséggel, hogy adtam egy kis gázt, és azonnal abbahagyta (2 fokot mutatott a hőmérő).

Mitől csinálhatja ezt?

ui.: készüjek fel komplett motorcserére?  falbav rinya
vagy az üzarendszer nyomása esett le és azt korrigálta az ecu.
vagy  egészen egyszerűen a nyomásjeladó fals jelet adott.ha így van valszeg hibakódja is van.ilyet csinált már nekem is egy boxal,ami nyitott volt és a párás levegő meghülyítette.kivettem a boxot,és minden rendben lett.fals jete adott a nyomásjeladó bemenetére!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5994 Dátum: 2010.11.24 szerda, 20:07:09 »

http://kepfeltoltes.hu/101124/909374391IMG_0001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Gondoltam mellékelem az alapjáratomat. Akkor ez így normális? mindig ilyen amúgy, csak hideg reggeleken emelkedik meg kicsit, de az biztos normális Cheesy
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5995 Dátum: 2010.11.24 szerda, 20:28:03 »

http://kepfeltoltes.hu/101124/909374391IMG_0001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Gondoltam mellékelem az alapjáratomat. Akkor ez így normális? mindig ilyen amúgy, csak hideg reggeleken emelkedik meg kicsit, de az biztos normális Cheesy
igen-normál!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #5996 Dátum: 2010.11.24 szerda, 20:39:53 »

vagy az üzarendszer nyomása esett le és azt korrigálta az ecu.
vagy  egészen egyszerűen a nyomásjeladó fals jelet adott.ha így van valszeg hibakódja is van.ilyet csinált már nekem is egy boxal,ami nyitott volt és a párás levegő meghülyítette.kivettem a boxot,és minden rendben lett.fals jete adott a nyomásjeladó bemenetére!

Mi az a box? Honnan kell kivenni? (Megnéztem egy műszertesztet, ott nem látni: dtc none)
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5997 Dátum: 2010.11.24 szerda, 20:42:24 »

Mi az a box? Honnan kell kivenni? (Megnéztem egy műszertesztet, ott nem látni: dtc none)
tuning-box, ha nincs benne, akkor nem lehet kivenni wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #5998 Dátum: 2010.11.24 szerda, 20:44:34 »

tuning-box, ha nincs benne, akkor nem lehet kivenni wave

 worship nincs benne  Shocked
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #5999 Dátum: 2010.11.24 szerda, 20:46:31 »

vagy az üzarendszer nyomása esett le és azt korrigálta az ecu.
vagy  egészen egyszerűen a nyomásjeladó fals jelet adott.ha így van valszeg hibakódja is van.ilyet csinált már nekem is egy boxal,ami nyitott volt és a párás levegő meghülyítette.kivettem a boxot,és minden rendben lett.fals jete adott a nyomásjeladó bemenetére!

A nyomásjeladót merre keressem? Megkontaktsprézném a csatlakozókat...
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Oldalak: 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 126 127 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.