Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:25:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14622305 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6000 Dátum: 2010.11.24 szerda, 22:24:33 »

A nyomásjeladót merre keressem? Megkontaktsprézném a csatlakozókat...
Még pucold ki a maf érzékelődet,hátha valami kosz ment bele.A levegő szűrő előtt van.Veszteni nemvesztesz vele semmit,hátha ez is bejátszik.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #6001 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 07:21:37 »

Először az első függőleges turbócsövet nézd meg, hogy az S kanyarnál nincs-e kirepedve. Előfordulhat, hogy már régebben kirepedt a cső és szépen "ellustult" az autó, te meg hozzászoktál hogy ez ilyen. (én 1x így jártam) Csere után nagyon tudtam örülni, hogy nem utánfutós kispóckival vagyok  nyes

Sziasztok!

Sikerult Laci barátom segítségével kicserélnem a csovet egy savállocsore...két orát bíbelodtem vele mire sikerult beillesztenem..a baj az hogy még mindig szív mint a porszivo 1800 felett....  falbav
az érdekes az hogy helyben állva felporgetve nem szív...csak menet kozben...és akkor is csak ha rendesen nyomom neki...ha lassan huzatom akkor alig hallani.

van valakinek még otlete?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6002 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 11:11:37 »

Sziasztok!

Sikerult Laci barátom segítségével kicserélnem a csovet egy savállocsore...két orát bíbelodtem vele mire sikerult beillesztenem..a baj az hogy még mindig szív mint a porszivo 1800 felett....  falbav
az érdekes az hogy helyben állva felporgetve nem szív...csak menet kozben...és akkor is csak ha rendesen nyomom neki...ha lassan huzatom akkor alig hallani.

van valakinek még otlete?
mit szív? hol?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #6003 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 11:59:04 »

mit szív? hol?

hát mivel csak menetközben csinálja nemtudtam pontosan megállapítani...de gondolom levegőt szív és a motorbtérből jön a hang....  Wink
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6004 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 13:53:41 »

hát mivel csak menetközben csinálja nemtudtam pontosan megállapítani...de gondolom levegőt szív és a motorbtérből jön a hang....  Wink
Akkor inkább kifúj, tekintve hogy a rendszerben túlnyomás uralkodik.
Jó ez a fémcsöves dolog, de azt tudni kell, hogy a tdci-knél 6+1 tagból áll a töltőlevegő rendszer, amiből csak egyet cseréltél, bármelyik másik lehet sérült.
Érdemes megnézni az intercoolert (ez a +1 tag) illetve az EGR-szívósor és szívosor-blokk közötti tömítéseket, mert pontatlan szerelés (pl. szívósor tisztítás után) miatt kifújhat. Továbbá bármliyk eredeti cső lehet sérült.
Vagy simán a turbód halódik, annak a visító hangját hallod.
(én teljesen elégedett vagyok a forge-os csőszettel, hiba nélkül teszi a dolgát és tuti nem lyukad ki Smiley A gyári csövekhez képest olcsó is volt a 60eFt-os szett ár)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #6005 Dátum: 2010.11.26 péntek, 12:51:08 »

Akkor inkább kifúj, tekintve hogy a rendszerben túlnyomás uralkodik.
Jó ez a fémcsöves dolog, de azt tudni kell, hogy a tdci-knél 6+1 tagból áll a töltőlevegő rendszer, amiből csak egyet cseréltél, bármelyik másik lehet sérült.
Érdemes megnézni az intercoolert (ez a +1 tag) illetve az EGR-szívósor és szívosor-blokk közötti tömítéseket, mert pontatlan szerelés (pl. szívósor tisztítás után) miatt kifújhat. Továbbá bármliyk eredeti cső lehet sérült.
Vagy simán a turbód halódik, annak a visító hangját hallod.
(én teljesen elégedett vagyok a forge-os csőszettel, hiba nélkül teszi a dolgát és tuti nem lyukad ki Smiley A gyári csövekhez képest olcsó is volt a 60eFt-os szett ár)

Most meg olyanokat is csinál a verda (vagyis már tobbszor is észrevettem már a levego szívás/fujás elott is) hogy otosben...nagyon ritkán beszaggat...csak egyet ránt ozt megy minden tovább...de mostanában már egyre gyakrabban csinálja  szomoru1
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6006 Dátum: 2010.11.26 péntek, 13:18:56 »

Akkor inkább kifúj, tekintve hogy a rendszerben túlnyomás uralkodik.
Jó ez a fémcsöves dolog, de azt tudni kell, hogy a tdci-knél 6+1 tagból áll a töltőlevegő rendszer, amiből csak egyet cseréltél, bármelyik másik lehet sérült.
Érdemes megnézni az intercoolert (ez a +1 tag) illetve az EGR-szívósor és szívosor-blokk közötti tömítéseket, mert pontatlan szerelés (pl. szívósor tisztítás után) miatt kifújhat. Továbbá bármliyk eredeti cső lehet sérült.
Vagy simán a turbód halódik, annak a visító hangját hallod.
(én teljesen elégedett vagyok a forge-os csőszettel, hiba nélkül teszi a dolgát és tuti nem lyukad ki Smiley A gyári csövekhez képest olcsó is volt a 60eFt-os szett ár)

Nálam valami ilyesmi történt. A szívósor-EGR pucolás után csöpög az olaj a szívósor-EGR közti tömítésnél. Most rendelek új tömítést, mert ezt nem cseréltem. Van valami tömítőpaszta vagy zsír, amit lehet ide használni?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Joe 33
Vendég
« Új hozzászólás #6007 Dátum: 2010.11.26 péntek, 21:38:25 »

Sziasztok. Hallott már valaki a hűtővízrendszernél vmi fűtőpatronról? Állítólag a tdci motorok nem termelnek alapból elég hőt ,azért van rá szükség.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6008 Dátum: 2010.11.26 péntek, 21:40:38 »

Sziasztok. Hallott már valaki a hűtővízrendszernél vmi fűtőpatronról? Állítólag a tdci motorok nem termelnek alapból elég hőt ,azért van rá szükség.
nyes, pár napja volt téma, de nem csak a ci-kben van.
innen olvasd végig, majdnem minden le van írva róla: http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg525604#msg525604
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6009 Dátum: 2010.11.27 szombat, 13:09:15 »

nyes, pár napja volt téma, de nem csak a ci-kben van.
innen olvasd végig, majdnem minden le van írva róla: http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg525604#msg525604
Én inkább ezzel szemezek!Szerintem ez hatásosabb lehet.A bobtottnak elég jó az ára.lehet,hogy beújítok 1 ilyet értéknövelő tunningnak! nyes
http://www.cromax.hu/index.php?katid=43200832&termek_al_id=24837&katnev=Kiegészítő fűtő
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balla780307
Vendég
« Új hozzászólás #6010 Dátum: 2010.11.27 szombat, 13:28:38 »

Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki?
Van egy problémám:menet közben,visszaváltás során villogni kezdett az izzító lámpa.Az autó egy kicsit meg torpant és elment belőle az erő.A szervízben a hibakód leolvasó az elektromos levegő szabályzót adta ki,csere,a villogás megmaradt.
Találkozott már valaki ilyen problémával? Undecided
előre is köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.27 szombat, 13:37:29 írta balla780307 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6011 Dátum: 2010.11.27 szombat, 14:09:43 »

Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki?
Van egy problémám:menet közben,visszaváltás során villogni kezdett az izzító lámpa.Az autó egy kicsit meg torpant és elment belőle az erő.A szervízben a hibakód leolvasó az elektromos levegő szabályzót adta ki,csere,a villogás megmaradt.
Találkozott már valaki ilyen problémával? Undecided
előre is köszönöm
tdci?elektromos levegőszabályzó? Roll Eyes

...igen,mást is átvertek már a szervízben,nem te vagy az első. Sad

nem a turbóvezérlő elektornikáról volt szó?
milyen motor,mikori,és mi volt a konkrét hibakód?
így nem megy....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balla780307
Vendég
« Új hozzászólás #6012 Dátum: 2010.11.27 szombat, 15:31:27 »


2003-as Mondeo turnier 2.0 TDCI

Sajnos azt nem tudom megmondani,hogy mi volt a hibakód,mert azt nem mondták.Azt mondták innyektor csere,nem garantált,hogy jó lesz.Utána porlasztócsúcs csere,ha úgyse akkor nagy nyomású szivattyú csere.Elektromosan lehet hibája?Mert berakom a kulcsot,elfordítom,gyújtás és már villog az izzító jelző,a motor még nem jár.Második,harmadik köszörülésre indul,füstfelhő, a motor alapjáraton szépen dorombol,indulás kopogó hang, megy az autó a kopogó hang megszűnik,3.-ig a motor pörög,lassan gyorsul. Motor járatás le állítás után,pöccre indul.
 köszönöm szépen a segítséget.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6013 Dátum: 2010.11.27 szombat, 15:54:26 »

2003-as Mondeo turnier 2.0 TDCI

Sajnos azt nem tudom megmondani,hogy mi volt a hibakód,mert azt nem mondták.Azt mondták innyektor csere,nem garantált,hogy jó lesz.Utána porlasztócsúcs csere,ha úgyse akkor nagy nyomású szivattyú csere.Elektromosan lehet hibája?Mert berakom a kulcsot,elfordítom,gyújtás és már villog az izzító jelző,a motor még nem jár.Második,harmadik köszörülésre indul,füstfelhő, a motor alapjáraton szépen dorombol,indulás kopogó hang, megy az autó a kopogó hang megszűnik,3.-ig a motor pörög,lassan gyorsul. Motor járatás le állítás után,pöccre indul.
 köszönöm szépen a segítséget.
smile jobb oldalt "válasz" gomb! Wink

Valszeg a csúcsok miatt lehet a kopogó hang,az izzítójel villogás is,és az összes probléma-vészüzem.

Amit megtudsz tenni otthon:
go szűrőt kicserélni
ha van olajfolyás a csúcsok körül vagy a résolajcsöveknél, akkor azt megkell szüntetni

amihez már szakember kell:
méress üzemanyagrendszer nyomást-min max értékeket.
olvastasd ki a hibakódokat

ha minden jel arra utal,hogy csúcs csere előtt állsz akkor   www.filepdiesel.hu
ők betudják mérni,hogy melyik csúcs a rossz,ha kell fel is újítják.
Vagy megpróbálsz másikat szerezni......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #6014 Dátum: 2010.11.27 szombat, 16:32:03 »

Alf, van ok aggódni azért, mert kopog? Semmi izzító villogás, semmi füstölés, semmi erőtlenség, csak csattogás. Illetve inkább olyan kelepelés. Van aki meghallgatja és fülre azonosítani tudná? Alapjáratnál nincs zaj, motorféknél nincs, csak menet közben, meg gyorsításkor.
Hidegen erősebb, de bemelegedve is hallani.

smile jobb oldalt "válasz" gomb! Wink

Valszeg a csúcsok miatt lehet a kopogó hang,az izzítójel villogás is,és az összes probléma-vészüzem.

Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6015 Dátum: 2010.11.27 szombat, 16:33:41 »

Alf, van ok aggódni azért, mert kopog? Semmi izzító villogás, semmi füstölés, semmi erőtlenség, csak csattogás. Illetve inkább olyan kelepelés. Van aki meghallgatja és fülre azonosítani tudná? Alapjáratnál nincs zaj, motorféknél nincs, csak menet közben, meg gyorsításkor.
Hidegen erősebb, de bemelegedve is hallani.

az mindig attól függ,hogy mi is kopog. vigyor3
sokszor elég nehéz behatárolni.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #6016 Dátum: 2010.11.27 szombat, 16:45:25 »

Azzal hitegetem magam, hogy tényleg 100ekm-el adták el. Ennyi alatt meg nem szokás kifeküdni mondeóéknál.
Keresek egy vájtfülű szakértőt, aki odatartaná a fülét!

az mindig attól függ,hogy mi is kopog. vigyor3
sokszor elég nehéz behatárolni.... Roll Eyes
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
balla780307
Vendég
« Új hozzászólás #6017 Dátum: 2010.11.27 szombat, 17:39:24 »

smile jobb oldalt "válasz" gomb! Wink

Valszeg a csúcsok miatt lehet a kopogó hang,az izzítójel villogás is,és az összes probléma-vészüzem.

Amit megtudsz tenni otthon:
go szűrőt kicserélni
ha van olajfolyás a csúcsok körül vagy a résolajcsöveknél, akkor azt megkell szüntetni

amihez már szakember kell:
méress üzemanyagrendszer nyomást-min max értékeket.
olvastasd ki a hibakódokat
ha minden jel arra utal,hogy csúcs csere előtt állsz akkor   www.filepdiesel.hu
ők betudják mérni,hogy melyik csúcs a rossz,ha kell fel is újítják.
Vagy megpróbálsz másikat szerezni......


A porlasztó csúcsok körül nincs olaj folyás.Ha az üzemanyagrendszer nyomás alacsony akkor  a porlasztó csúcsok vagy a nagynyomású szivattyú a rossz?Vagy dugulás a rendszerben?

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6018 Dátum: 2010.11.27 szombat, 17:52:56 »


A porlasztó csúcsok körül nincs olaj folyás.Ha az üzemanyagrendszer nyomás alacsony akkor  a porlasztó csúcsok vagy a nagynyomású szivattyú a rossz?Vagy dugulás a rendszerben?


valószínűbb a csúcs,mert a nagynyomású az sokat kibír!dugulás nem jellemző.1600bar körüli nyomás van a rendszerben maxon.
a villogó izzításjelző attól lehet,hogy valamelyik csúcs elengedi a nyomást-pepisil,és adott időben az ecu hibás nyomást mér.de előfordulhat a csúcs elektromos hibája is.
A találgatás elkerülése végett van szükség a hibakódokra!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6019 Dátum: 2010.11.27 szombat, 18:20:26 »

Én inkább ezzel szemezek!Szerintem ez hatásosabb lehet.A bobtottnak elég jó az ára.lehet,hogy beújítok 1 ilyet értéknövelő tunningnak! nyes
http://www.cromax.hu/index.php?katid=43200832&termek_al_id=24837&katnev=Kiegészítő fűtő
ez a go-os??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6020 Dátum: 2010.11.27 szombat, 18:25:56 »

ez a go-os??
szerintem igen.van üza csöve és kipuffja is! pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6021 Dátum: 2010.11.27 szombat, 18:35:33 »

valószínűbb a csúcs,mert a nagynyomású az sokat kibír!dugulás nem jellemző.1600bar körüli nyomás van a rendszerben maxon.
a villogó izzításjelző attól lehet,hogy valamelyik csúcs elengedi a nyomást-pepisil,és adott időben az ecu hibás nyomást mér.de előfordulhat a csúcs elektromos hibája is.
A találgatás elkerülése végett van szükség a hibakódokra!
Ha elengedi a nyomást azt alapjáraton is lehet hallani én már hallottam.De azért érdekes,hogy nem mondják meg a hibakódot.Huh??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6022 Dátum: 2010.11.27 szombat, 18:37:44 »

Azzal hitegetem magam, hogy tényleg 100ekm-el adták el. Ennyi alatt meg nem szokás kifeküdni mondeóéknál.
Keresek egy vájtfülű szakértőt, aki odatartaná a fülét!

Szia! Nekem mikor össze rakták a motorját utánna jött a kopogás mégpedig ugy,hogy egyenetlen alapjárat és csak terhelésnél kopogot erössen,utánna beleraktunk egy kölcsön kapott bontottat akkor már az alapjárat jó lett de terhelésnél kopogott a poharazás mind a két esetben megmutatta a pcs magas résolaj veszteségét.Az lett a vége,hogy cseréltem egy pcs-t.Ja hibát csak az első csucsal jelzet azt hiszem alacsony rail nyomást tárolt.de folyamatos hiba nem volt.Szerintem poharaztasd meg egy probát megér.Egyépként több szerelövel beszéltem mielött kész lett,de inkább nem irom le mit mondtak mert feleslegesen nem idegesitenék senkit.Ha Eger környékén kell valakinek segitség tudok ajánlani valakit. integet2 integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #6023 Dátum: 2010.11.27 szombat, 18:54:36 »

Sziasztok!

Sikerult Laci barátom segítségével kicserélnem a csovet egy savállocsore...két orát bíbelodtem vele mire sikerult beillesztenem..a baj az hogy még mindig szív mint a porszivo 1800 felett....  falbav
az érdekes az hogy helyben állva felporgetve nem szív...csak menet kozben...és akkor is csak ha rendesen nyomom neki...ha lassan huzatom akkor alig hallani.

van valakinek még otlete?

Sziasztok srácok, és hölgyek (ha van itt egyáltalán olyan  vigyor3 )

Meglett a hiba...legalulo van egy kb S alaku cső amiből jön ki egy másik pici de attol vastagabb  nyes és ott van elszakadva...szoval alul (ha szemben állsz a kocsival) jobbfelén. kb 15 centis csövecske...3 centis lyukkal...és fujja a levegőt int az eszeveszett... gondolom a megoldás ujjabb gumicső csere..vagy erre is létezik vlmilyen alternatíva?

koszonom a segítséget midnenkinek Wink
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6024 Dátum: 2010.11.27 szombat, 19:20:41 »

Szia! Nekem mikor össze rakták a motorját utánna jött a kopogás mégpedig ugy,hogy egyenetlen alapjárat és csak terhelésnél kopogot erössen,utánna beleraktunk egy kölcsön kapott bontottat akkor már az alapjárat jó lett de terhelésnél kopogott a poharazás mind a két esetben megmutatta a pcs magas résolaj veszteségét.Az lett a vége,hogy cseréltem egy pcs-t.Ja hibát csak az első csucsal jelzet azt hiszem alacsony rail nyomást tárolt.de folyamatos hiba nem volt.Szerintem poharaztasd meg egy probát megér.Egyépként több szerelövel beszéltem mielött kész lett,de inkább nem irom le mit mondtak mert feleslegesen nem idegesitenék senkit.Ha Eger környékén kell valakinek segitség tudok ajánlani valakit. integet2 integet2

Cseresznye koma! mi van már a verdával?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #6025 Dátum: 2010.11.27 szombat, 19:21:20 »

Alapjáratom beton, csak az a fránya csattogás. Az a poharazgatás azért gondolom ártani nem fog. Keresek egy poharazós vizsgáló helyet itt Pesten!?!

Szia! Nekem mikor össze rakták a motorját utánna jött a kopogás mégpedig ugy,hogy egyenetlen alapjárat és csak terhelésnél kopogot erössen,utánna beleraktunk egy kölcsön kapott bontottat akkor már az alapjárat jó lett de terhelésnél kopogott a poharazás mind a két esetben megmutatta a pcs magas résolaj veszteségét.Az lett a vége,hogy cseréltem egy pcs-t.Ja hibát csak az első csucsal jelzet azt hiszem alacsony rail nyomást tárolt.de folyamatos hiba nem volt.Szerintem poharaztasd meg egy probát megér.Egyépként több szerelövel beszéltem mielött kész lett,de inkább nem irom le mit mondtak mert feleslegesen nem idegesitenék senkit.Ha Eger környékén kell valakinek segitség tudok ajánlani valakit. integet2 integet2
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6026 Dátum: 2010.11.27 szombat, 19:24:08 »

Alapjáratom beton, csak az a fránya csattogás. Az a poharazgatás azért gondolom ártani nem fog. Keresek egy poharazós vizsgáló helyet itt Pesten!?!

Vidd VIK-hez.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #6027 Dátum: 2010.11.27 szombat, 19:26:22 »

Kösze!

Vidd VIK-hez.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6028 Dátum: 2010.11.27 szombat, 19:29:36 »

Cseresznye koma! mi van már a verdával?
Köszi kérdésed!Minden rendben.Már mentem vele vagy egy ezrest ugynézki,hogy hibátlan.Remélem igy is marad.Amugy az 1400 körüli rezgés még megvan hiába cseréltem le a főtengely tárcsát de ezek után már ez nem zavar. :integet2:Jaa a navid mükszik már?Huh?
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6029 Dátum: 2010.11.27 szombat, 19:38:36 »

Köszi kérdésed!Minden rendben.Már mentem vele vagy egy ezrest ugynézki,hogy hibátlan.Remélem igy is marad.Amugy az 1400 körüli rezgés még megvan hiába cseréltem le a főtengely tárcsát de ezek után már ez nem zavar. :integet2:Jaa a navid mükszik már?Huh?
rezgés nálam se múlt el, de nem csörög és nincs olyan érzésem, hogy szétpereg valami apró darabokra...
Elketyeg úgy néz ki a gps-es kütyüke is. szolidan, de használhatóan.  wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6030 Dátum: 2010.11.27 szombat, 19:45:37 »

a füstölés miatt rádugattam az ids-t a verdára.. turbónyomásom jónak tűnik a mért adatok alapján, de a fickó szerint minimális szivárgás is okozhatja a füstölést. másik meg készítettem egy képet majd valaki véleményezze, hogy cseréljem-e már a porlasztót.. http://www.kephost.com/view3.php?filename=yaixbr4myhkknoiip2ut.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.27 szombat, 19:47:20 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6031 Dátum: 2010.11.27 szombat, 19:48:56 »

Sziasztok srácok, és hölgyek (ha van itt egyáltalán olyan  vigyor3 )

Meglett a hiba...legalulo van egy kb S alaku cső amiből jön ki egy másik pici de attol vastagabb  nyes és ott van elszakadva...szoval alul (ha szemben állsz a kocsival) jobbfelén. kb 15 centis csövecske...3 centis lyukkal...és fujja a levegőt int az eszeveszett... gondolom a megoldás ujjabb gumicső csere..vagy erre is létezik vlmilyen alternatíva?

koszonom a segítséget midnenkinek Wink
veszel 1 másikat!
ha nem sk ba kéne küldeni feladnék neked 1 használtat postán..... pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6032 Dátum: 2010.11.27 szombat, 19:52:24 »

a füstölés miatt rádugattam az ids-t a verdára.. turbónyomásom jónak tűnik a mért adatok alapján, de a fickó szerint minimális szivárgás is okozhatja a füstölést. másik meg készítettem egy képet majd valaki véleményezze, hogy cseréljem-e már a porlasztót.. http://www.kephost.com/view3.php?filename=yaixbr4myhkknoiip2ut.jpg
terhelésen kell nyomást mérni.Relhist szokott ilyet csinálni...... Roll Eyes

úgy emlékszem 16-17 ml/perc-nél nem lehet több a résolaj mennyisége....ez alapán  jók,ha jól emlékszem.... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6033 Dátum: 2010.11.27 szombat, 19:57:06 »

a füstölés miatt rádugattam az ids-t a verdára.. turbónyomásom jónak tűnik a mért adatok alapján, de a fickó szerint minimális szivárgás is okozhatja a füstölést. másik meg készítettem egy képet majd valaki véleményezze, hogy cseréljem-e már a porlasztót.. http://www.kephost.com/view3.php?filename=yaixbr4myhkknoiip2ut.jpg
Ugye akinak van a póócón 4db pcs anak könnyü.Szentem jó helyen vannak még azok.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6034 Dátum: 2010.11.27 szombat, 20:13:29 »

Köszi kérdésed!Minden rendben.Már mentem vele vagy egy ezrest ugynézki,hogy hibátlan.Remélem igy is marad.Amugy az 1400 körüli rezgés még megvan hiába cseréltem le a főtengely tárcsát de ezek után már ez nem zavar. :integet2:Jaa a navid mükszik már?Huh?
ma voltam Motocraft-nál és mondta, hogy nagyon szép hangja lett taps sok hibamentes km-t eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6035 Dátum: 2010.11.27 szombat, 21:06:01 »

ma voltam Motocraft-nál és mondta, hogy nagyon szép hangja lett taps sok hibamentes km-t eljen
Köszi köszi!!!!!Ezalatt a közel 10 hét alatt az asszony is azt mondta adjuk el és vegyünk valami kicsit,de kész lett akadt valami dolga kövezsden lement,hazajött és azt mondta ha bele döglik is megtartjuk,jobb lett mint volt.Érdekes a hangja is jobb lett de a fogyi elötte olyan 6,0-7,2-ig most elég keményen kell nyomni ha 6,4 fölé menjen.Szerintem én is állandó vendég leszek Motorcraft-nál hiányzott pár apróság,de mindig elfelejtek valamit valszeg a közel jövőben megint meglátogatom ugyis le kell mennem a hortobágyra valamikor. integet2 integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6036 Dátum: 2010.11.27 szombat, 21:07:23 »

Köszi köszi!!!!!Ezalatt a közel 10 hét alatt az asszony is azt mondta adjuk el és vegyünk valami kicsit,de kész lett akadt valami dolga kövezsden lement,hazajött és azt mondta ha bele döglik is megtartjuk,jobb lett mint volt.Érdekes a hangja is jobb lett de a fogyi elötte olyan 6,0-7,2-ig most elég keményen kell nyomni ha 6,4 fölé menjen.Szerintem én is állandó vendég leszek Motorcraft-nál hiányzott pár apróság,de mindig elfelejtek valamit valszeg a közel jövőben megint meglátogatom ugyis le kell mennem a hortobágyra valamikor. integet2 integet2
nekem is jutott még eszembe pár dolog, amikor már eljöttem hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6037 Dátum: 2010.11.27 szombat, 21:41:54 »

Én inkább ezzel szemezek!Szerintem ez hatásosabb lehet.A bobtottnak elég jó az ára.lehet,hogy beújítok 1 ilyet értéknövelő tunningnak! nyes
http://www.cromax.hu/index.php?katid=43200832&termek_al_id=24837&katnev=Kiegészítő fűtő
én is. Nincs sok infó róla a TIS-ben sem, csak az, hogy hogy kell ki-be szerelni. De mi vezérli?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gaaboy
Vendég
« Új hozzászólás #6038 Dátum: 2010.11.27 szombat, 22:53:41 »

veszel 1 másikat!
ha nem sk ba kéne küldeni feladnék neked 1 használtat postán..... pias

Hello!

Tudok adni esztergomi cimet...privat uziben elkuldom holnap es megegyezunk.

Elore is koszi... Wink
Naplózva
Joe 33
Vendég
« Új hozzászólás #6039 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 01:49:55 »

nyes, pár napja volt téma, de nem csak a ci-kben van.
innen olvasd végig, majdnem minden le van írva róla: http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg525604#msg525604
   

Köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6040 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 12:23:32 »

én is. Nincs sok infó róla a TIS-ben sem, csak az, hogy hogy kell ki-be szerelni. De mi vezérli?
szerintem van benne gyujtószerkezet,egy venti,meg egy keringető szivattyú.nem sokkal kellhet többet tudnia.ezt meglehet tápolni kívülről is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6041 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 12:34:10 »

Hello!

Tudok adni esztergomi cimet...privat uziben elkuldom holnap es megegyezunk.

Elore is koszi... Wink
ok. 4e ft + postaköltség,de mindenképp dobj be róla 1 képet.
Csak a tisztánlátás végett:
A menet irány szerinti bal oldalon a coolerre menő gumicső kell neked?

ezek közül melyik?na nem ilyet küldök,hanem gyári-használtat,csak a formája miatt linkeltem ezt a képet-meg ez volt most hirtelen a közelben.....

« Utoljára szerkesztve: 2010.11.28 vasárnap, 12:45:05 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6042 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 12:34:39 »

Köszi köszi!!!!!Ezalatt a közel 10 hét alatt az asszony is azt mondta adjuk el és vegyünk valami kicsit,de kész lett akadt valami dolga kövezsden lement,hazajött és azt mondta ha bele döglik is megtartjuk,jobb lett mint volt.Érdekes a hangja is jobb lett de a fogyi elötte olyan 6,0-7,2-ig most elég keményen kell nyomni ha 6,4 fölé menjen.Szerintem én is állandó vendég leszek Motorcraft-nál hiányzott pár apróság,de mindig elfelejtek valamit valszeg a közel jövőben megint meglátogatom ugyis le kell mennem a hortobágyra valamikor. integet2 integet2
ha mész hozzá, előtte szólj légy szíves..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6043 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 12:36:14 »

szerintem van benne gyujtószerkezet,egy venti,meg egy keringető szivattyú.nem sokkal kellhet többet tudnia.ezt meglehet tápolni kívülről is.
csak be ne haljon benne valami, mert akkor drága extra lesz...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6044 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 12:36:46 »

ok. 4e ft + postaköltség,de mindenképp dobj be róla 1 képet.
Csak a tisztánlátás végett:
A menet irány szerinti bal oldalon a coolerre menő gumicső kell neked?

ezek közül melyik?



tényleg Alf, mennyibe kerülne az EGR-re menő cső ebből? Csak szettben lehet kapni?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6045 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 12:43:21 »

tényleg Alf, mennyibe kerülne az EGR-re menő cső ebből? Csak szettben lehet kapni?
ezt a készletet Relhist tudja rendelni az ebay-ről(asszem)a gyártótól!És igen,ez  csak készletben jön-legalább is idáig így volt,de kérdezd meg Relhistet.
De el kell mondanom,hogy megéri az árát! eljen Nekem nagyon bejött.Aztán összeadva darabonként a gyári is ennyibe van,de azokat lehet 2évente cserélni.Ez meg örök élet meg 1 hét. vigyor3

Ha meg az érdekel,hogy a gyáriban mennyi a függőleges-azt hiszem 14-15e körül van most.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6046 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 12:46:54 »

csak be ne haljon benne valami, mert akkor drága extra lesz...
nyilván jól körül kell járni ezt a témát.aztán lehet majd erre is indítani 1 közös beszerzést,és akkor már nem lesz ilyen drága.....
bár a bontott kromaxos most sem olyan drága..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6047 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 13:06:30 »

nyilván jól körül kell járni ezt a témát.aztán lehet majd erre is indítani 1 közös beszerzést,és akkor már nem lesz ilyen drága.....
bár a bontott kromaxos most sem olyan drága..... Roll Eyes
előző off-ban volt go-s állófűtés, de nem igen egyhuzamban 1 hónap, amikor működött volna szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6048 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 14:12:16 »

ha mész hozzá, előtte szólj légy szíves..
Ok!!!!!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6049 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 14:20:49 »

ezt a készletet Relhist tudja rendelni az ebay-ről(asszem)a gyártótól!És igen,ez  csak készletben jön-legalább is idáig így volt,de kérdezd meg Relhistet.
De el kell mondanom,hogy megéri az árát! eljen Nekem nagyon bejött.Aztán összeadva darabonként a gyári is ennyibe van,de azokat lehet 2évente cserélni.Ez meg örök élet meg 1 hét. vigyor3

Ha meg az érdekel,hogy a gyáriban mennyi a függőleges-azt hiszem 14-15e körül van most.....
Ha jólemlékszem múltkor azt írtátok,hogy még nem jó ez a szett mindegyik évjáratú TDCI-re???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.