Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:30:04
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
184
185
186
187
188
189
190
[
191
]
192
193
194
195
196
197
198
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14658039 alkalommal)
0 Felhasználó és 164 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9500 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 00:22:27 »
Idézetet írta: waver - 2011.04.13 szerda, 23:45:35
én inkább a spurit ajánlom.az tényleg tisztitja a rendszert és folyamatosan lehet használni.fél deci kell 50l-hez belöle.
Dugóztál is vagy csak tisztítottad???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9501 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 00:29:53 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.04.14 csütörtök, 00:22:27
Dugóztál is vagy csak tisztítottad???
egyenlöre csak tisztitottam mind2t.de van most egy check engine lámpám.mint kiderült egy vákum csövet nem jol raktunk vissza és lecsuszott.de majd megnézetem.a dugozáson gondolkodok még.aza bajom igazábol hogy ha világit a fejembe a visszajelzö lámpa,és közbe bármi más miatt is felvillanna akkor nem tudok különbséget tenni.azért meg nem fizetgetek mindig több 1000ethogy kiüssék...
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9502 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 06:48:17 »
Idézetet írta: waver - 2011.04.14 csütörtök, 00:29:53
egyenlöre csak tisztitottam mind2t.de van most egy check engine lámpám.mint kiderült egy vákum csövet nem jol raktunk vissza és lecsuszott.de majd megnézetem.a dugozáson gondolkodok még.aza bajom igazábol hogy ha világit a fejembe a visszajelzö lámpa,és közbe bármi más miatt is felvillanna akkor nem tudok különbséget tenni.azért meg nem fizetgetek mindig több 1000ethogy kiüssék...
De nem is kell mindig fizetned több 1000-et a kiütésért. Elég egyszer megvenned az olvasót és utána annyiszor és akkor törlöd amikor csak akarod! Egy usb-s elm327 klónt szerintem már bőven 10e ft alatt lehet kapni. Én 3 éve vettem kb 8e-ért asszem!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9503 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 06:54:33 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.13 szerda, 22:15:09
és mitől fütyül?2napja....
Biztos, hogy nem fúj ki sehol? Kipuff oldalon sem a flexicsőnél?
Terelőkar könnyen mozog?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
BBakos
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9504 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 07:52:45 »
Sziasztok,
kissé bajban vagyok, tapasztalt segítőt kersek.
a 2002-es tdci 130 le-s mondeom kiköpte, hogy az egyes henger kopogásérzékelője bejelzett. Innentől vészüzemmód, stb. A gáz, hogy nem tudja sem a szakszerviz, sem egy elektromos emberke törölni a hibakódot.
Amit eddig tudunk: kb. 4000 km-rel ezelőtt cserélték benne a résolaj kapcsoló szelepet, kipucolták a tanksapkától a csúcsokig az egész rendszert, ultrahanggal, stb. annó egyezer kidobott egy hibát, akkor nem is indult, de a csúcsok kódjának megadásával minden OK lett. Résolajveszteség nincs. Az autó télen néhány napos állás után nagy hidegben kb 2-3 szori próbálkozásra indult, de normál esetben pöccre indul. indulásnál kissé kékes füst, utána semmi. olajat nem eszi. Most a vészüzemmódos állapotban sem füstöl, csak nem dolgozik a turbó.
A szerelő szerint valamelyik csúcs elektronikája ment el vadászni.
Tudok-e okos tippet adni, mit tegyek vele. A teljes befecskendezőrdsz csere javaslatot a fordszervizes is mondta, de az nem érdekel. Fizikailag Gyöngyös környéki szerelő lenne ideális. Debrecenben tudok okos embert aki sztem td vele mit kezdeni, de a fórum véleményét is szeretném kikérni, állítólag, aki nem teszi az hibázik worship
kösznettel
Ákos
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9505 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 08:16:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.13 szerda, 21:14:37
ha már ennyire benne vagy
turbócsöveket mivel törölgethetem meg nyugodtan??
jöhet mástól is a válasz, ha tudja
Mindennel, amivel valószínűleg eddig is tetted: benzin, féktisztító, stb. Ez így túl egyszerűnek hangzik, de így van. A gumik duzzadását nem úgy kell elképzelned, hogy ahogy ráfújod a felületére rögtön beszívja és duzzadni kezd, mert a mai keverékek többszörösen "védve" vannak a káros anyagokkal szemben (hő, ózon, opldószerek, stb). Pl. az összes turbócső növelt olaj- és hőálló keverékből van, szóval itt az a lényeg, hogy mondjuk aromás oldószerben nem áztatnám (itt tényleges áztatást értek, amikor belenyomod folyadékba és állni hagyod).
Na, az ártana neki.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9506 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 09:16:24 »
Egy gagyi kutas tankolás nem öli meg a gépet, mivégre lenne benne üa. szűrő...
Tegnap lemérettem a kocsit. Nincs hibakódom, nem villog semmi, megy mint állat, semmi füst, csak kelepelést hallottam.
Elvittem Dieseles71-hez a XVIII.ker.-be.
Nagy igaz, hogy nem a külcsíny számít, hanem a belbecs.
Kicsi műhely, belevaló szerelőkkel. Kikapták a csúcsokat, megultrahangozta, felrakta egy 25millás mérőpadra és 20 perc alatt kimérte, hogy ***ak a csúcsok. Ott helyben két óra alatt meg is csinálta volna a felújítást 100eHUF-ért, ami éppen nem volt nálam, úgyhogy visszatetettem. Mondta, hogy ha bevillog, hozzam bátran, két-három óra alatt megcsinál, bemér, újrakódol és össze is szerel.
Szal csak azt mondom, hogy attól, hogy egy csúcs annyira rossz, hogy a mérőpad lemond róla, attól még a kocsi simán megy vele. Akinek füstöl, villog, letilt, az jobb, ha gyűjteni kezd pénzmagot.
És fontos, hogy keressen olyan műhelyt, mint pl. Dieseles71 műhelye. Szakszervizek futárai egymásnak adták a kilincset míg ott voltam. Ami meg nagyon fontos! A szivattyú után nincs semmi védelem, ha belepiszkít a csúcsokba, akkor azoknak annyi! Érdemes megnézetni, ha már úgyis szét van dobva a gép, mert.
Amit még elmondtak, az az, hogy a magyar dízelolaj olyan minőségű, hogy egyszerűen árt az ilyen kifinomult mechanikáknak, mint a szivattyú, meg pcsúcs. Legalábbis hosszú távon.
Idézetet írta: chopperes - 2011.04.13 szerda, 22:51:05
Szóval szerintük szemét-gázolajjal nyomtam tele a tankot és ezzel kinyírtam a porlasztókat...
Szerintetek ez elképzelhető?
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9507 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 09:39:51 »
Idézetet írta: waver - 2011.04.14 csütörtök, 00:29:53
egyenlöre csak tisztitottam mind2t.de van most egy check engine lámpám.mint kiderült egy vákum csövet nem jol raktunk vissza és lecsuszott.de majd megnézetem.a dugozáson gondolkodok még.aza bajom igazábol hogy ha világit a fejembe a visszajelzö lámpa,és közbe bármi más miatt is felvillanna akkor nem tudok különbséget tenni.azért meg nem fizetgetek mindig több 1000ethogy kiüssék...
EGR felső részén van az a kis fekete gumicső, szerintem az a vákumcső amire gondolsz! Eléggé el lehet felejteni, mert énis csak félredobtam! Leszeded a burkot és majd ott lifeg, visszanyomod a helyére és jónapot
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9508 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 10:21:10 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.04.14 csütörtök, 09:39:51
EGR felső részén van az a kis fekete gumicső, szerintem az a vákumcső amire gondolsz! Eléggé el lehet felejteni, mert énis csak félredobtam! Leszeded a burkot és majd ott lifeg, visszanyomod a helyére és jónapot
ezt még akkor megtettem.ezzel nincs is semmi baj visszaraktam és kötegelövel rögzitettem.csak egy a baj hogy felvillant a check engine lámpa.eltárolt valoszinü egy hibát...
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9509 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 10:40:23 »
Idézetet írta: waver - 2011.04.13 szerda, 23:39:25
de nem is bonyolult.voltak jo szerszámok az biztos de semmmi extra.gumikesztyü se kellett utolag már kiderült,mert az ultra derm kéztisztito szépen lehoz mindent a kezemröl.de amugy igazad van...
Jó tudni, hogy az embernek igaza van! Gratula a munkához!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9510 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 13:13:47 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.13 szerda, 21:06:15
Igazad lehet.
De minek lehet még ilyen hangja?
Nem füstöl abszolút.
A 200-as nem húzás meg lehet amiatt van, mert mostanában úgy mentem mint egy tata.
Szia!Én is hallok néha fütyülést de akkor ha megpörgetem és leveszem a gázról a lábam olyan lepörgös hangja van.Sokat agyaltam rajta de oda jutottam,hogy a generátor lehet mert felpörgetem átveszi a fordulatot és a szabadonfutó miatt még viszi a lendület a forgórészt egydarabig.Mikor szénkeféztem éreztem a csapágyai nem 100%-osak de még jók.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9511 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 13:30:31 »
Idézetet írta: BBakos - 2011.04.14 csütörtök, 07:52:45
Sziasztok,
kissé bajban vagyok, tapasztalt segítőt kersek.
a 2002-es tdci 130 le-s mondeom kiköpte, hogy az egyes henger kopogásérzékelője bejelzett. Innentől vészüzemmód, stb. A gáz, hogy nem tudja sem a szakszerviz, sem egy elektromos emberke törölni a hibakódot.
Amit eddig tudunk: kb. 4000 km-rel ezelőtt cserélték benne a résolaj kapcsoló szelepet, kipucolták a tanksapkától a csúcsokig az egész rendszert, ultrahanggal, stb. annó egyezer kidobott egy hibát, akkor nem is indult, de a csúcsok kódjának megadásával minden OK lett. Résolajveszteség nincs. Az autó télen néhány napos állás után nagy hidegben kb 2-3 szori próbálkozásra indult, de normál esetben pöccre indul. indulásnál kissé kékes füst, utána semmi. olajat nem eszi. Most a vészüzemmódos állapotban sem füstöl, csak nem dolgozik a turbó.
A szerelő szerint valamelyik csúcs elektronikája ment el vadászni.
Tudok-e okos tippet adni, mit tegyek vele. A teljes befecskendezőrdsz csere javaslatot a fordszervizes is mondta, de az nem érdekel. Fizikailag Gyöngyös környéki szerelő lenne ideális. Debrecenben tudok okos embert aki sztem td vele mit kezdeni, de a fórum véleményét is szeretném kikérni, állítólag, aki nem teszi az hibázik worship
kösznettel
Ákos
Ha 2002-es, akkor várhatóan IDM vezérli a porlasztókat. Ennek a programozásához másfajta kütyü kellhet.
Az indításkori kékfüst lehet áteresztő porlasztó (ettől nem lesz résolajvesztesége, így a poharazás ezt nem mutatja ki) vagy kompresszió hiány.
A téli 1 napos állás utáni 2-3 indítás biztos nem jó, az enyém télen 1 hét hó alatti állás után is pöccre indul, szépen jár. Ezt várhatóan levegősödő üzemanyag rendszer okozza, ami megint nem normális dolog.
Ha a porlasztó elektronikája hibás, egyáltalán nem nyit, így 3 hengerrel jár a gép, amitől olyan vibráció van alapjáraton, hogy kiugrik a motor a helyéről.
Én első körben kivetetném a porlasztókat és leteszteltetném nyomástartásra azzal a céggel, aki legutóbb dolgozott rajta.
És méretnék kompressziót.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9512 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 13:32:07 »
Idézetet írta: chopperes - 2011.04.13 szerda, 22:51:05
Sziasztok,
Sajnos nem tudtam értékelhető videót készíteni a csúnya alapjárati rángatózásról, így elvittem egy biatorbágyi műhelybe az autót, akik 2010 szeptemberében cserélték a porlasztócsúcsokat.
Két nap elteltével telefonon értesítettek, hogy nem találtak semmi hibát, ezért szerintük porlasztó lesz megint a baja. Előtte ugyanis kérdezték, hogy tankoltam-e mostanában kis-magánbenzinkúton? Mondtam, hogy pár hete volt egyszer, hogy névtelen kúton tankolásom.
Szóval szerintük szemét-gázolajjal nyomtam tele a tankot és ezzel kinyírtam a porlasztókat...
Szerintetek ez elképzelhető??
Nekem ez annyira hihetetlen és persze nem akarok újra 300 e Ft-ot kiadni 8 hónap elteltével!
Nem tudtok Fehérváron, vagy a közelében egy Tdci Guru-t ajánlani nekem, akinek nem a lehúzás az elsődleges célja??
Köszi!
chopperes
Ha nem gyári szűrő van a gépben, akkor elviheti a koszos gázolaj. A 2mikron és a 4 mikronos szűrés között óriási a különbség....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9513 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 15:03:37 »
Fütyülés, fütyülés..nekem is fütyül. Én is gondolkodtam, hogy mi lehet, baj-e, de ezek szerint nem én vagyok az egyedüli aki nem tudja. Ja és nem mellesleg az egyik Hondámnak is volt ehhez hasonló hangja, de azt is hibátlanul használtam a fütyülés mellett.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.14 csütörtök, 15:08:26 írta Shad
»
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9514 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 15:12:56 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.04.13 szerda, 22:42:41
Minden egyes tankolásomkor 58-59 liter megy bele.Egyszer volt 60.2liter.
Az durva. Akkor még így is mehettem volna vagy 50 km-et, hogy beletankoltam 55 litert?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9515 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 18:35:33 »
ez a kocsi egyre jobban meg...félek is, mert fura a turbo hangja, de ma dci lagunával simán tartottam a tempót, pedigaztán kigyorsított azis párszor! Sásd után
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9516 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 19:35:33 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.04.14 csütörtök, 18:35:33
ez a kocsi egyre jobban meg...félek is, mert fura a turbo hangja, de ma dci lagunával simán tartottam a tempót, pedigaztán kigyorsított azis párszor! Sásd után
Én a múltkor ott egy tdci focust követtem...Előzésnél rám húzta a kormányt,gondoltam,most akkor meglátjuk,tudsz-e sietni...Megállapításaim:
1. néha jó lenne a hatodik sebesség
2. a hátsó lengéscsillapítók lassan cserések lesznek
3. a km ellenére jól húz a kocsi
4. este fél1kor sok a szarvas...
Naplózva
Tomy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9517 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 19:42:55 »
Sziasztok!
2.0 TDCI 130 LE GHIA 6seb
A nagynyomású pumpából csöpög a gázolaj a két rész összeillesztésénél. Lehet ebbe tömítést cserélni?
Nem szeretném a pumpát cserélni, mert 1,5 éves a pumpa!
Ha van tömítés akkor hol érdemes venni és mennyiért?
Vállalná ezt nekem valaki? Ehhez ki kell szedni a pumpát?
Köszönöm a válaszokat előre is!
Tomy
Naplózva
BBakos
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9518 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 20:21:06 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.14 csütörtök, 13:30:31
Ha 2002-es, akkor várhatóan IDM vezérli a porlasztókat. Ennek a programozásához másfajta kütyü kellhet.
Az indításkori kékfüst lehet áteresztő porlasztó (ettől nem lesz résolajvesztesége, így a poharazás ezt nem mutatja ki) vagy kompresszió hiány.
A téli 1 napos állás utáni 2-3 indítás biztos nem jó, az enyém télen 1 hét hó alatti állás után is pöccre indul, szépen jár. Ezt várhatóan levegősödő üzemanyag rendszer okozza, ami megint nem normális dolog.
Ha a porlasztó elektronikája hibás, egyáltalán nem nyit, így 3 hengerrel jár a gép, amitől olyan vibráció van alapjáraton, hogy kiugrik a motor a helyéről.
Én első körben kivetetném a porlasztókat és leteszteltetném nyomástartásra azzal a céggel, aki legutóbb dolgozott rajta.
És méretnék kompressziót.
köszönöm a tippet. kompresszióra én is gondoltam, de akkor enné az olajat, amit nem tesz. Mind a henger jár, szerintem fordhoz képest szépen. A porlasztókon még semmit sem csináltak (állítólag) de megnézetem.
Akkor is mi ...-ért nem lehet törölni a hibaüzenetet? Ha valami hibaüzenetet küld üzem közben, akkor azt álló motornál nem teszi, tehát a hibát lehetne törölni, amit max. a következő indításnál kellene, hogy visszadobja.
Tudtam, hogy maradnom kellett volna a 84-es tdi polcvágenennél...
Ákos
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9519 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 21:27:33 »
Idézetet írta: gabe - 2011.04.14 csütörtök, 08:16:04
Mindennel, amivel valószínűleg eddig is tetted: benzin, féktisztító, stb. Ez így túl egyszerűnek hangzik, de így van. A gumik duzzadását nem úgy kell elképzelned, hogy ahogy ráfújod a felületére rögtön beszívja és duzzadni kezd, mert a mai keverékek többszörösen "védve" vannak a káros anyagokkal szemben (hő, ózon, opldószerek, stb). Pl. az összes turbócső növelt olaj- és hőálló keverékből van, szóval itt az a lényeg, hogy mondjuk aromás oldószerben nem áztatnám (itt tényleges áztatást értek, amikor belenyomod folyadékba és állni hagyod).
Na, az ártana neki.
hát eddig még nem törölgettem semmivel sem
gondoltam, hogy nem olyan, mint a szivacs
akkor nézek rá valami nem aromásat. valami tipp??
kémiátmindig is utáltam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9520 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 21:29:27 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.04.14 csütörtök, 09:39:51
EGR felső részén van az a kis fekete gumicső, szerintem az a vákumcső amire gondolsz! Eléggé el lehet felejteni, mert énis csak félredobtam! Leszeded a burkot és majd ott lifeg, visszanyomod a helyére és jónapot
nekem az a cső is le van dugózva
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9521 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 21:32:38 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.04.14 csütörtök, 18:35:33
ez a kocsi egyre jobban meg...félek is, mert fura a turbo hangja, de ma dci lagunával simán tartottam a tempót, pedigaztán kigyorsított azis párszor! Sásd után
az olyan utak hiányoznak, felénk egyenes és sík minden
azért nyaralónál 2 falu között a szerpentinen meg lehet kergetni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9522 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 21:50:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.14 csütörtök, 21:32:38
az olyan utak hiányoznak, felénk egyenes és sík minden
azért nyaralónál 2 falu között a szerpentinen meg lehet kergetni
Egyszer majd nézz le ide a Dunántúlra
Lehet élveznéd
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9523 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 21:59:10 »
Idézetet írta: BBakos - 2011.04.14 csütörtök, 20:21:06
köszönöm a tippet. kompresszióra én is gondoltam, de akkor enné az olajat, amit nem tesz. Mind a henger jár, szerintem fordhoz képest szépen. A porlasztókon még semmit sem csináltak (állítólag) de megnézetem.
Akkor is mi ...-ért nem lehet törölni a hibaüzenetet? Ha valami hibaüzenetet küld üzem közben, akkor azt álló motornál nem teszi, tehát a hibát lehetne törölni, amit max. a következő indításnál kellene, hogy visszadobja.
Tudtam, hogy maradnom kellett volna a 84-es tdi polcvágenennél...
Ákos
Ha 4 henger jár, akkor mindegyi porlasztó nyit. Így az elektronika hiba erősen kétséges. Pisilő porlasztó esélyes, lehet ezért jelzett be a kopogásérzékelő (1db van belőle). A kód azt jelenti, hogy az 1. hengerben kopogós volt az égés.
Törölni meg azért nem lehet, mert az IDM külön állatfaj, a Ford IDS műszere kell hozzá, ha biztosat akarsz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9524 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 22:00:48 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.14 csütörtök, 21:50:59
Egyszer majd nézz le ide a Dunántúlra
Lehet élveznéd
Főleg ha eljöttök mecseknádasd-pécsvárad közé!! ott lehet harcolni
én élvezem hogy nincs ESP
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9525 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 22:10:03 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.04.14 csütörtök, 22:00:48
Főleg ha eljöttök mecseknádasd-pécsvárad közé!! ott lehet harcolni
én élvezem hogy nincs ESP
Nekem sincs...Jó dolog,hogy nincsen
Csak így néha megy el a hátulja...
Az a fránya Focus nagyon ment basszus,szerintem vagy az 1.8as vagy a 2.0as tdci lehetett...Durva volt...Aztán jött 2 szarvas...utána mind a 2en 100al mentünk...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9526 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 22:11:20 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.14 csütörtök, 21:50:59
Egyszer majd nézz le ide a Dunántúlra
Lehet élveznéd
az tuti, amikor Bunyek-nál voltunk, az is jó volt, kellett nyomni, hogy tartsam a lépést (115+chip vs 90le), egyszer-kétszer azért eléggé ellépett
pécsről kifele a 2sávos szerpentin tetszett
de siófok(asszem
) felé már nem volt ilyen szakasz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9527 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 22:11:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.14 csütörtök, 21:59:10
Ha 4 henger jár, akkor mindegyi porlasztó nyit. Így az elektronika hiba erősen kétséges. Pisilő porlasztó esélyes, lehet ezért jelzett be a kopogásérzékelő (1db van belőle). A kód azt jelenti, hogy az 1. hengerben kopogós volt az égés.
Törölni meg azért nem lehet, mert az IDM külön állatfaj, a Ford IDS műszere kell hozzá, ha biztosat akarsz.
Ez így van mert a diesel vezérlő elektronika kint van a bal első doblemezben.Ez az évjáratú kocsi mint az enyém is csak gyári műszerrel komunikál rendesen.saját tapasztalatom van erről.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9528 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 22:13:07 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.14 csütörtök, 22:10:03
Nekem sincs...Jó dolog,hogy nincsen
Csak így néha megy el a hátulja...
Az a fránya Focus nagyon ment basszus,szerintem vagy az 1.8as vagy a 2.0as tdci lehetett...Durva volt...Aztán jött 2 ***vas...utána mind a 2en 100al mentünk...
Nem lesz diag-szerviz nemszóltál?
??
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9529 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 22:13:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.14 csütörtök, 22:11:20
az tuti, amikor Bunyek-nál voltunk, az is jó volt, kellett nyomni, hogy tartsam a lépést (115+chip vs 90le), egyszer-kétszer azért eléggé ellépett
pécsről kifele a 2sávos szerpentin tetszett
de siófok(asszem
) felé már nem volt ilyen szakasz
Hát ha Dombóvár felé mentetek,akkor jaja Siófok
De a Pécs-Sásd út...Hát egy élmény
Pedig nekem chip sincs...és már a hátulját lassan cserélni kéne...
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9530 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 22:14:49 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.04.14 csütörtök, 22:13:07
Nem lesz diag-szerviz nemszóltál?
??
Szia,bocsi,hogy nem hívtalak,csak beteg voltam...Úgy tűnik most nem lesz,de szerintem húsvét után még írni fogok,mert lehet saját pénzből megeszközölöm...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9531 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 22:16:27 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.14 csütörtök, 22:14:49
Szia,bocsi,hogy nem hívtalak,csak beteg voltam...Úgy tűnik most nem lesz,de szerintem húsvét után még írni fogok,mert lehet saját pénzből megeszközölöm...
A megbeszélt segítség mindig áll csak szólj-hívj és intézzük.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9532 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 22:17:40 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.14 csütörtök, 22:13:57
Hát ha Dombóvár felé mentetek,akkor jaja Siófok
De a Pécs-Sásd út...Hát egy élmény
Pedig nekem chip sincs...és már a hátulját lassan cserélni kéne...
arra voltunk, az jó volt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9533 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 22:18:38 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.04.14 csütörtök, 22:16:27
A megbeszélt segítség mindig áll csak szólj-hívj és intézzük.
Rendben,köszi
Az az igazság,hogy most nem volt vele baj...Kicsit maghajtottam az említett úton ugye...megnéztem mit tud egy zsírúj Focus ellen
És nem vallott szégyent...160ig simán mentünk
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9534 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 22:19:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.14 csütörtök, 22:17:40
arra voltunk, az jó volt
Pécsre kéne suliba járnod,és akkor csak gondolsz egyet,össztrombitálod párunkat,és irány a szerpentin
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9535 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 22:22:59 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.14 csütörtök, 22:18:38
Rendben,köszi
Az az igazság,hogy most nem volt vele baj...Kicsit maghajtottam az említett úton ugye...megnéztem mit tud egy zsírúj Focus ellen
És nem vallott szégyent...160ig simán mentünk
Elhiszem,de nehogy átmeneti legyen a hiba és ha előjön nagyobb legyen .Én azt mondom nézzünk rá és megnyugszol vagy tudnifogod mit kell hamarossan javítani.Na ha ok szólj.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9536 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 22:24:19 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.14 csütörtök, 22:19:18
Pécsre kéne suliba járnod,és akkor csak gondolsz egyet,össztrombitálod párunkat,és irány a szerpentin
nézegettem most ott az egyetemet, csak macerás lenne onnan hazajárni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9537 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 22:28:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.14 csütörtök, 22:24:19
nézegettem most ott az egyetemet, csak macerás lenne onnan hazajárni
Tudom kicsit már off,de : melyiket nézted?
És amúgy szerintem...macerás? Lehet...De élveznéd,az tuti
Én barátnőmhöz szoktam néha lenézni Mosdósra...meglepinek
Nem mintha nem élvezném az oda vissza utat,meg a vele töltött időt...Tripla élvezet
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9538 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 22:30:21 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.04.14 csütörtök, 22:22:59
Elhiszem,de nehogy átmeneti legyen a hiba és ha előjön nagyobb legyen .Én azt mondom nézzünk rá és megnyugszol vagy tudnifogod mit kell hamarossan javítani.Na ha ok szólj.
Hát egyenlőre még átmenetinek kell tekintenem,aztán majd ha bejön egy kis pénz húsvétkor,akkor ki lesz vizsgálva
Aztán lehet nem lesz jó,ha tudom mi a baja... :/ De úgyse lesz
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9539 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 22:39:04 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.14 csütörtök, 22:28:53
Tudom kicsit már off,de : melyiket nézted?
És amúgy szerintem...macerás? Lehet...De élveznéd,az tuti
Én barátnőmhöz szoktam néha lenézni Mosdósra...meglepinek
Nem mintha nem élvezném az oda vissza utat,meg a vele töltött időt...Tripla élvezet
szóval a macera nekem ott jön be, hogy oda-vissza 950-1000km
busszal, vonattal lehetetlen, üzemanyagáron meg 20eft
am műszaki és infós karokat néztem, de inkább műszakit, az infót már unom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9540 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 22:40:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.14 csütörtök, 22:39:04
szóval a macera nekem ott jön be, hogy oda-vissza 950-1000km
busszal, vonattal lehetetlen, üzemanyagáron meg 20eft
am műszaki és infós karokat néztem, de inkább műszakit, az infót már unom
Az igaz...:/ de mondjuk ha lenne melletted még 3-4 ember,a kombiba úgyis elfértek,kérsz tőlük 2500 körül egy útért,és megvan a költség
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9541 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 23:17:45 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.04.14 csütörtök, 06:54:33
Biztos, hogy nem fúj ki sehol? Kipuff oldalon sem a flexicsőnél?
Terelőkar könnyen mozog?
minden tuti.nyomás,a tengely,a csövek,a szűrő.minden.
szerintem a rövidtávokon lekormolódott a kipuffoldal.jövőhéten lesz egy bükkfürdő menet.kicsit megkergetem,had égjen ki a renszer.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9542 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 23:20:11 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.14 csütörtök, 22:40:49
Az igaz...:/ de mondjuk ha lenne melletted még 3-4 ember,a kombiba úgyis elfértek,kérsz tőlük 2500 körül egy útért,és megvan a költség
Én ezt csinálom. Átlagban 1 emberre jön ki az utaslétszám utanként, de még ez is több mint a semmi... Viszont van úgy, hogy 3 ember is jön. Na, akkor megvan az útiköltség.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9543 Dátum:
2011.04.15 péntek, 01:27:30 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.14 csütörtök, 22:19:18
Pécsre kéne suliba járnod,és akkor csak gondolsz egyet,össztrombitálod párunkat,és irány a szerpentin
mehetünk, gyertek
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
BBakos
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9544 Dátum:
2011.04.15 péntek, 07:01:21 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.04.14 csütörtök, 22:11:47
Ez így van mert a diesel vezérlő elektronika kint van a bal első doblemezben.Ez az évjáratú kocsi mint az enyém is csak gyári műszerrel komunikál rendesen.saját tapasztalatom van erről.
Köszönöm, ez simán elképzelhető, ezt mondta a nem fordos szerelő. Ehhez képest a gyöngyösi ford szervizes gyerek nem tudta törölni. Igaz az asszony vitte be a gépet, és ha tudta volna törölni akkor nem a 345eFt+mdíj javítási ktg ajánlat lett volna az egyetlen megoldás...
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9545 Dátum:
2011.04.15 péntek, 08:20:09 »
Nagyban függ attól, hogy merre laksz.
Bp.XVIII.ker.-ben ajánlom Dieseles71 műhelyét.
Üzenj neki.
Idézetet írta: Tomy - 2011.04.14 csütörtök, 19:42:55
Sziasztok!
2.0 TDCI 130 LE GHIA 6seb
A nagynyomású pumpából csöpög a gázolaj a két rész összeillesztésénél. Lehet ebbe tömítést cserélni?
Nem szeretném a pumpát cserélni, mert 1,5 éves a pumpa!
Ha van tömítés akkor hol érdemes venni és mennyiért?
Vállalná ezt nekem valaki? Ehhez ki kell szedni a pumpát?
Köszönöm a válaszokat előre is!
Tomy
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9546 Dátum:
2011.04.15 péntek, 08:27:04 »
Ha egyszer kiadom a kezem közül a kocsit...Anyám nemrég hívott,hogy leállt a kocsi,villogott az izzításjelző...Úgytűnik,ha hazaér Tihanyból irány egy hibakódkiolvasás. Amint van fejlemény írok...Azért kicsit idegesítő,hogy én megyek vele a legtöbbet semmi baja,erre anyám beleül,megy vele 20 percet és már baj van...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9547 Dátum:
2011.04.15 péntek, 09:16:30 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.04.15 péntek, 08:27:04
Ha egyszer kiadom a kezem közül a kocsit...Anyám nemrég hívott,hogy leállt a kocsi,villogott az izzításjelző...Úgytűnik,ha hazaér Tihanyból irány egy hibakódkiolvasás. Amint van fejlemény írok...Azért kicsit idegesítő,hogy én megyek vele a legtöbbet semmi baja,erre anyám beleül,megy vele 20 percet és már baj van...
kérdezd meg tőle, nem tankolt-e bele benzint. Csak úgy megszokásból.
Mert akkor ne menjen vele sehova.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9548 Dátum:
2011.04.15 péntek, 09:25:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.15 péntek, 09:16:30
kérdezd meg tőle, nem tankolt-e bele benzint. Csak úgy megszokásból.
Mert akkor ne menjen vele sehova.
Nem hinném,mert tegnap tankoltam tele OMW kúton Pécsen...Ez nem lehet baj. Így ülhetek tétlenül itthon,és várhatom,hogy hazahozza és kiolvassák a hibakódot...Remélem semmi komoly,mert akkor valószínű túl fogunk adni rajta...
Naplózva
Koris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9549 Dátum:
2011.04.15 péntek, 11:10:00 »
Sziasztok!A nagynyomásúban lévő nyomásszabályzó szelepet könnyű kiszedni?Tisztítani szeretném.Nem akarom a szivattyút leszedni,ha megoldható.
Naplózva
2002 TDCI Ghia Executive 130 HP ST Optika
Oldalak:
1
...
184
185
186
187
188
189
190
[
191
]
192
193
194
195
196
197
198
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ