Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 21:37:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 752 753 754 755 756 757 758 [759] 760 761 762 763 764 765 766 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14665342 alkalommal)
0 Felhasználó és 131 vendég van a témában
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #37900 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 17:45:04 »

Szia!

Bár nem vagyok szakértő, de video alapján én úgy hallom, hogy továbbra is kifúj valahol, legalábbis a sziszegő hang alapján erre következtetek. Érdemes lenne még egyszer alaposan átbogarászni a csöveket, hátha másik is sérült, esetleg valamelyik bilincs laza. Nem ez lenne az első eset. Nekem pl az EGR alatti bilincsem is lelazult, valamint az intercooler előtti csövön lévő is. Az EGR-t ki lehet tisztítani, van hozzá leírás. Viszont ha turbo hibás, az lehet a geometria állító elektromos motor is. Ha a geometria beakad, akkor is felléphet a vészüzem. Le tudod venni a motor tengelyéről a rögzítő gyűrűt, ekkor kézzel meg tudod mozgatni a kis kart, ha akad, akkor a terelőlapátok elkormolódtak, takarítás kell majd. Bár elvileg amikor a motor leáll, beáll a kar véghelyzetbe, motor indítás után pedig más pozíciót vesz fel, ez szemmel is jól látható.
Továbbá annyit meg tudsz tenni otthon is, hogy a turboról lehúzod a gumicsövet, ami a légszűrő felől megy (innen szív), meg tudod nézni, hogy lötyög-e a tengely. Ha tényleg beleérnek a lapátok a házba, ahogy azt a fórumtárs hallani vélte, akkor eléggé lötyögniük kell a tengelynek (= szemmel már észrevehető mértékben mozog).
Sok sikert.
üdv  wave

Ha valóban a turbónak annyi, akkor mit javasoltok? Illetve a rángatás mitől lehet? Lehet, hogy annyira koszos az egr, hogy amiatt csinálja?
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #37901 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 17:50:43 »

Ezt miből allapitottad meg?

A videóban hallható hangról. Volt már szerencsém ilyenhez, de természetesen videóból, meg leírásból senki sem fogja megszerelni.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #37902 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 18:10:19 »

Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy diagon 3 henger kopogás szenzor érték magas, úgye ez porlasztó hiba de érdekes módon az összes henger jár.
Malacfarok villog, erő csökkenés, hidegen füstöl.
Egyszer már ujra lett kódolva a porlasztók. Mi tévő legyek?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #37903 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 18:39:36 »

Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy diagon 3 henger kopogás szenzor érték magas, úgye ez porlasztó hiba de érdekes módon az összes henger jár.
Malacfarok villog, erő csökkenés, hidegen füstöl.
Egyszer már ujra lett kódolva a porlasztók. Mi tévő legyek?

Javíttasd meg a hibát.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #37904 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 19:19:07 »

Szia!

Bár nem vagyok szakértő, de video alapján én úgy hallom, hogy továbbra is kifúj valahol, legalábbis a sziszegő hang alapján erre következtetek. Érdemes lenne még egyszer alaposan átbogarászni a csöveket, hátha másik is sérült, esetleg valamelyik bilincs laza. Nem ez lenne az első eset. Nekem pl az EGR alatti bilincsem is lelazult, valamint az intercooler előtti csövön lévő is. Az EGR-t ki lehet tisztítani, van hozzá leírás. Viszont ha turbo hibás, az lehet a geometria állító elektromos motor is. Ha a geometria beakad, akkor is felléphet a vészüzem. Le tudod venni a motor tengelyéről a rögzítő gyűrűt, ekkor kézzel meg tudod mozgatni a kis kart, ha akad, akkor a terelőlapátok elkormolódtak, takarítás kell majd. Bár elvileg amikor a motor leáll, beáll a kar véghelyzetbe, motor indítás után pedig más pozíciót vesz fel, ez szemmel is jól látható.
Továbbá annyit meg tudsz tenni otthon is, hogy a turboról lehúzod a gumicsövet, ami a légszűrő felől megy (innen szív), meg tudod nézni, hogy lötyög-e a tengely. Ha tényleg beleérnek a lapátok a házba, ahogy azt a fórumtárs hallani vélte, akkor eléggé lötyögniük kell a tengelynek (= szemmel már észrevehető mértékben mozog).
Sok sikert.
üdv  wave

Szia,

lekaptam a csövet, és nem mozog. Kicsit megofrgattam, és nagyon szépen finoman jár. Sehol nem szorul. Elképzelhető, hogy valahol a cső szét van repedve és amiatt adja ki ezt a hangot?

Még egyszer köszi!  worship
Naplózva
norad8975
Vendég
« Új hozzászólás #37905 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 19:53:06 »

Kedves Fórumozók,

A segítségeteket szeretném kérni az autómmal kapcsolatban:
Az elmúlt 15 napban az autó érezhetően legyengült. Hiába nyomom a gázt, nem úgy gyorsul mint korábban. Érzésre mintha a fele teljesítményemet elvesztettem volna.
Különös hangot, vagy hibaüzenetet nem hallok illetve nem látok. Csak a teljesítménycsökkenés van.

Ezen kívül egy már régebb óta fennálló dolog is van: (amióta megvettem az autót márciusba)
Hideg indításkor pöccre indul, de kb 5-10 mp erejéig az alapjárat ingadozik 700-1000 1/min között, aztán normalizálódik és beáll 770-re. Melegen vagy melegindításkor ez nem tapasztalható.

Kérem hogy segítsetek nekem kitalálni hogy hogyan szerezzem vissza a kocsi teljesítményét, és a hideg alapjárati problémára is várok ötleteket. Ha kell még valami info, akkor kérdezzetek.
Köszönöm előre is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37906 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 20:43:54 »

Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy diagon 3 henger kopogás szenzor érték magas, úgye ez porlasztó hiba de érdekes módon az összes henger jár.
Malacfarok villog, erő csökkenés, hidegen füstöl.
Egyszer már ujra lett kódolva a porlasztók. Mi tévő legyek?
csúcsfelújítás és a többi..... www.filepdiesel.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37907 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 20:46:37 »

Kedves Fórumozók,

A segítségeteket szeretném kérni az autómmal kapcsolatban:
Az elmúlt 15 napban az autó érezhetően legyengült. Hiába nyomom a gázt, nem úgy gyorsul mint korábban. Érzésre mintha a fele teljesítményemet elvesztettem volna.
Különös hangot, vagy hibaüzenetet nem hallok illetve nem látok. Csak a teljesítménycsökkenés van.

Ezen kívül egy már régebb óta fennálló dolog is van: (amióta megvettem az autót márciusba)
Hideg indításkor pöccre indul, de kb 5-10 mp erejéig az alapjárat ingadozik 700-1000 1/min között, aztán normalizálódik és beáll 770-re. Melegen vagy melegindításkor ez nem tapasztalható.

Kérem hogy segítsetek nekem kitalálni hogy hogyan szerezzem vissza a kocsi teljesítményét, és a hideg alapjárati problémára is várok ötleteket. Ha kell még valami info, akkor kérdezzetek.
Köszönöm előre is.

szia.

1. alapjárati ingadozás: generátor-töltés-akku,ellenőrizzétek autóvillamossági szakemberrel,esetleg zárlatos izzítógyertyák vagy kiegfűtés(ha van)
2.teljesítménycsökkenés: lukas turbócső valahol.6lehetséges helye van.olajsár megmutatja a helyét.csere-oszt örül.Diaggal igazolható,de ez 100%-os diagnosztika.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37908 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 20:48:03 »

csúcsfelújítás és a többi..... www.filepdiesel.hu


Jajj a regi kedvenc... vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37909 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 20:49:00 »

Jajj a regi kedvenc... vigyor3
bocs,emlékszem ám.  "Pcsúcs"..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37910 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 20:50:04 »

Ma elvégeztem a műszertesztet vízhőfokot figyelve.

Indulás hidegen: A műszerteszttel mért hőfok induláskor: 40 C fok
Torqe program 30 C fok
Forscan progi vízhőfok és hengerfej hőmérséklet 30 C fok 

 Huh? Huh? Huh?

Jár a motor - melegítés - a műszertesztes hőfok áll 40 C fokon, a többi szépen emelkedik.

Amikor a torqe és forscan eléri az 50 C fokot akkor kezd emelkedni a műszerteszt C fok. Majd innen kb 10 C fok különbséggel mennek felfelé.

Torqe és forscan 78 C fok, műszerteszt 65 C fok, a mutató a középtartomány elején van. Tovább nem melegszik álló helyben. Ilyenkor a termosztátok már kinyitnak, forró mindkettőnek a csöve és a hűtő is.

A kérdésem, hogy ilyenkor minek lehet hinni? Hogyan lehet az igazi hőfokot megmérni?  Huh? Roll Eyes

Kösz: Ákos  worship

Alf erre van ötleted?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37911 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 20:53:34 »

bocs,emlékszem ám.  "Pcsúcs"..... eplus2
vigyor3 worship
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37912 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 20:54:44 »

Alf erre van ötleted?
a műszerteszt nem mérvadó,mint a mutató sem-számított érték,a PCM állítja be a műszeregységet mit mutasson.Én csak a diagnak hinnék,és csak a forscan-nek laptopon.

Hozzáteszem,hogy nem a víz hőmérsékletét méred,hanem a hengefej hőmérsékletét.Ergo ha te 78fokot mértél,akkor a víz már lehet 90 fok felett,és teljesen jó,hogy nyit a főköri.

A vízet nem méri sehol szonda az autódban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #37913 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 20:56:51 »

A dízelek műszertesztes numerikus hőfokértéke +40 °C-nál kezdődik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37914 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 20:57:38 »

a műszerteszt nem mérvadó,mint a mutató sem-számított érték,a PCM állítja be a műszeregységet mit mutasson.Én csak a diagnak hinnék,és csak a forscan-nek laptopon.

Hozzáteszem,hogy nem a víz hőmérsékletét méred,hanem a hengefej hőmérsékletét.Ergo ha te 78fokot mértél,akkor a víz már lehet 90 fok felett,és teljesen jó,hogy nyit a főköri.

A vízet nem méri sehol szonda az autódban.
Nekem a termosztat hazban lakik 1 hogomba. Ok, nekem rendes motorom van nem ilyen ize  vigyor3
Akkor honnan kap jelet a hofok mutato ?
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37915 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 20:58:58 »

A dízelek műszertesztes numerikus hőfokértéke +40 °C-nál kezdődik.
ígen,csak nem mozdul sokáig,míg a diaggal már mutat akár 50fokot is....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37916 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:00:45 »

Nekem a termosztat hazban lakik 1 hogomba. Ok, nekem rendes motorom van nem ilyen ize  vigyor3
Akkor honnan kap jelet a hofok mutato ?
sőt a te fajtádnak van fűtött termosztátja (is).nem is normális-é'ted: fűtött termosztát ...pfff,minek? zavart2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37917 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:02:41 »

sőt a te fajtádnak van fűtött termosztátja (is).nem is normális-é'ted: fűtött termosztát ...pfff,minek? zavart2 eplus2
Futott ?  wow1 gondolom h hamarabb nyisson  vigyor3 olyan jo a hatasfok, h felo soha nem nyitna ki ezert neha ra kell segiteni  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37918 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:04:21 »

a műszerteszt nem mérvadó,mint a mutató sem-számított érték,a PCM állítja be a műszeregységet mit mutasson.Én csak a diagnak hinnék,és csak a forscan-nek laptopon.

Hozzáteszem,hogy nem a víz hőmérsékletét méred,hanem a hengefej hőmérsékletét.Ergo ha te 78fokot mértél,akkor a víz már lehet 90 fok felett,és teljesen jó,hogy nyit a főköri.

A vízet nem méri sehol szonda az autódban.

Köszi a választ!

A forscan progiban van külön hengerfej hőmérséklet és hűtővíz hőmérséklet és nem egyformát mutatnak 1 fok különbség szokott lenni köztük. Akkor a hűtővíz hőmérsékletet honnan veszi?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37919 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:04:43 »

Futott ?  wow1 gondolom h hamarabb nyisson  vigyor3 olyan jo a hatasfok, h felo soha nem nyitna ki ezert neha ra kell segiteni  vigyor3
persze.a gagyi benzinesekben ilyen úri huncutság...... eplus2  ez növeli a motor hatásfokát a béka shegge alól.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #37920 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:05:32 »

Nekem a termosztat hazban lakik 1 hogomba. Ok, nekem rendes motorom van nem ilyen ize  vigyor3
Akkor honnan kap jelet a hofok mutato ?

Nincs hőgomba a termosztát házban.
Fűtőpatron.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #37921 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:05:55 »

persze.a gagyi benzinesekben ilyen úri huncutság...... eplus2  ez növeli a motor hatásfokát a béka shegge alól.... nyes

Enyémben nincs.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37922 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:06:06 »

Köszi a választ!

A forscan progiban van külön hengerfej hőmérséklet és hűtővíz hőmérséklet és nem egyformát mutatnak 1 fok különbség szokott lenni köztük. Akkor a hűtővíz hőmérsékletet honnan veszi?
számolja.pont mint az akku folyadék hőmérsékletét-(Nem fizikailag,csak logikailag)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37923 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:06:29 »

Enyémben nincs.  Cool
lenn is van a béka shegge alatt.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
monyi85
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #37924 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:07:32 »

Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy diagon 3 henger kopogás szenzor érték magas, úgye ez porlasztó hiba de érdekes módon az összes henger jár.
Malacfarok villog, erő csökkenés, hidegen füstöl.
Egyszer már ujra lett kódolva a porlasztók. Mi tévő legyek?

Sajna igaza van Alf-nak...porlasztó javítás lesz a vége vagy szerzel 4db-ot bontóstól.
Nekem is így kezdődött a problémám nemrég aztán már melegen is füstölt nem is akárhogy wow1.
Bontósnál sehol nem volt a nekem megfelelő 504Z csúcs ezért maradt a filep féle megoldás....nem mondom, hogy olcsó volt de most nagyon fasza a masina!
Plusz infó ha érdekel vagy inkább, hogy tudj kalkulálni nekem a 4db csúcs 225e ft-ba javították szomoru1
Naplózva

MKIII TDCI 2006 HJBC,115LE+chip,6 seb,tempomat
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #37925 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:07:49 »

sőt a te fajtádnak van fűtött termosztátja (is).nem is normális-é'ted: fűtött termosztát ...pfff,minek? zavart2 eplus2

Azé'..... mert ha leadja a brutál teljesítményt, akkor hamarabb elkezdhesse a motor hűtését, mint ahogy lassan kinyitna a termosztát.
Ez neked magas, mint a a legtöbb dolog 1 méter felett!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37926 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:08:01 »

Nincs hőgomba a termosztát házban.
Fűtőpatron.
WTF  vigyor3 ammeg minek ? Nem dizel ez. Termeli ez a hot magatol is  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #37927 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:08:47 »

lenn is van a béka shegge alatt.... nyes

.....ha így is lenne, az még mindig magasabban van, mint te!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #37928 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:09:21 »

WTF  vigyor3 ammeg minek ? Nem dizel ez. Termeli ez a hot magatol is  vigyor3

#37957 Dátum: Ma - 21:07:49
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37929 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:09:29 »

Sajna igaza van Alf-nak...porlasztó javítás lesz a vége vagy szerzel 4db-ot bontóstól.
Nekem is így kezdődött a problémám nemrég aztán már melegen is füstölt nem is akárhogy wow1.
Bontósnál sehol nem volt a nekem megfelelő 504Z csúcs ezért maradt a filep féle megoldás....nem mondom, hogy olcsó volt de most nagyon fasza a masina!
Plusz infó ha érdekel vagy inkább, hogy tudj kalkulálni nekem a 4db csúcs 225e ft-ba javították szomoru1
Jesszus anyam, ennyiert mar kapol egy bontott motort szerlessel egyutt  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37930 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:09:34 »

Azé'..... mert ha leadja a brutál teljesítményt, akkor hamarabb elkezdhesse a motor hűtését, mint ahogy lassan kinyitna a termosztát.
Ez neked magas, mint a a legtöbb dolog 1 méter felett!  eplus2
neterelj.xar és kész.fűtött hűtő vagy mijafax..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37931 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:09:50 »

.....ha így is lenne, az még mindig magasabban van, mint te!  eplus2
neterelj.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37932 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:10:24 »

Jesszus anyam, ennyiert mar kapol egy bontott motort szerlessel egyutt  vigyor3
jah,mégegy pcsúcsosat.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37933 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:11:43 »

jah,mégegy pcsúcsosat.... eplus2
nyes taps worship
Naplózva

blah blah blah
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37934 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:11:50 »

számolja.pont mint az akku folyadék hőmérsékletét-(Nem fizikailag,csak logikailag)

Ok. Köszönöm!  worship
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37935 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:12:25 »

neterelj.xar és kész.fűtött hűtő vagy mijafax..... eplus2
nyes nyes nyes
Naplózva

blah blah blah
monyi85
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #37936 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:14:01 »

Jesszus anyam, ennyiert mar kapol egy bontott motort szerlessel egyutt  vigyor3

Ott a lehetőség a bontottra is..kb 80e a 4db....de lehet letérdel pár hónap múlva az is és akkor falbav
Naplózva

MKIII TDCI 2006 HJBC,115LE+chip,6 seb,tempomat
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37937 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:14:45 »

neterelj.xar és kész.fűtött hűtő vagy mijafax..... eplus2
Nekem 2ev utan kinyiffant a gyari termosztatom. Visszahul a motor Sad lehet nem mukodik a futopatron ?  vigyor3
Egyebkent hihetetlen szfh ez a termosztat  falbav
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37938 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:15:49 »

Ott a lehetőség a bontottra is..kb 80e a 4db....de lehet letérdel pár hónap múlva az is és akkor falbav
Jesszua anyam annyiert mar kapol egy fel bontott motort ! 2 hengeres dizel  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #37939 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:21:10 »

Nekem 2ev utan kinyiffant a gyari termosztatom. Visszahul a motor Sad lehet nem mukodik a futopatron ?  vigyor3
Egyebkent hihetetlen szfh ez a termosztat  falbav

Nekem az első termosztát benne volt 10 évet, majd a következő gyári meg azóta. (Nem is volt rossz,  nem hűlt vissza. TMK keretében cseréltem ki.  Cool

Ha nem működne a fűtőpatron, akkor nem nyitna ki gyorsabban. Tehát ha nem működik a patron, akkor visszahűl? Ugye nem....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37940 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:24:38 »

Nekem az első termosztát benne volt 10 évet, majd a következő gyári meg azóta. (Nem is volt rossz,  nem hűlt vissza. TMK keretében cseréltem ki.  Cool

Ha nem működne a fűtőpatron, akkor nem nyitna ki gyorsabban. Tehát ha nem működik a patron, akkor visszahűl? Ugye nem....  vigyor3
Csak poen volt  vigyor3
Nemtom szerintem akkoris egy fszh. Kb. 40e es muanyag az egesz. Nekem az elsonel nem is maga a termosztat halt be, hanem elengedett az egyik muanyag tarto, amiben a termo lakik. Gyanitom, h most is ez a baj  falbav
Naplózva

blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #37941 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:25:38 »

Csak poen volt  vigyor3
Nemtom szerintem akkoris egy fszh. Kb. 40e es muanyag az egesz. Nekem az elsonel nem is maga a termosztat halt be, hanem elengedett az egyik muanyag tarto, amiben a termo lakik. Gyanitom, h most is ez a baj  falbav

Hm.... az enyémbe 10e alatt vettem meg a gyárit.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37942 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:26:32 »

Hm.... az enyémbe 10e alatt vettem meg a gyárit.  Cool
Khmm hol is ? Van meg ? Kene  vigyor3
Ja az enyim 2001-es
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37943 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:33:22 »

Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37944 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:40:25 »

[img width=800 height=600]http://www.agroinform.com/data/aprohirdetes/apro_6502802/steyr-1-hengeres-dizel-kistraktor-000_fitmax_805x611_1.jpg
ez nem is 2001es.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37945 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:41:18 »

Khmm hol is ? Van meg ? Kene  vigyor3
Ja az enyim 2001-es
a benyas totyikban vette.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #37946 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:41:26 »

ez nem is 2001es.... nyes

Jaja, ez az mk5 facelift... nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37947 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:41:39 »

ez nem is 2001es.... nyes
De ennek tuti jo a pcsucsa  vigyor3 igaz csak 1henger...kiraly lehet ezzel tolni az ipart  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37948 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:42:17 »

a benyas totyikban vette.... eplus2
Jovanna ertem en a celzast megyek maaar  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #37949 Dátum: 2015.08.23 vasárnap, 21:43:02 »

Jaja, ez az mk5 facelift... nyes
igen.ez már ubereli zacci szfh ját. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 752 753 754 755 756 757 758 [759] 760 761 762 763 764 765 766 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.