Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 22:21:04
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
761
762
763
764
765
766
767
[
768
]
769
770
771
772
773
774
775
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14666333 alkalommal)
0 Felhasználó és 127 vendég van a témában
bihu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38350 Dátum:
2015.10.12 hétfő, 18:17:37 »
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség, hibafeltárást kellene csinálni, mert még mindig a rángatással küzdöm, és a környékbeli szerelők feladták.
Ha valaki tud olyan szerelőt aki ért a Fordokhoz a keleti régióban azt megköszönném ha adna hozzá elérhetőséget.
Naplózva
2002 130LE 2.0 TDCI Automata 6,42 l/100km
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38351 Dátum:
2015.10.12 hétfő, 19:41:05 »
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy borsod megyében hol csinálnak mk3 -rá szoftver frissítést. Úgy értem, hogy melyik márkaszervízt ajánlátok. Ez mennyi idő,és mennyibe kerül? Köszi
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38352 Dátum:
2015.10.12 hétfő, 20:45:16 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.11 vasárnap, 20:39:34
az eu4-est.
Azt igen? A 2.0 Eur-4-esnél csak kódot ír be, és kész.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38353 Dátum:
2015.10.12 hétfő, 21:09:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.10.12 hétfő, 20:45:16
Azt igen? A 2.0 Eur-4-esnél csak kódot ír be, és kész.
AndyA
igen.euro4 2.2 kiváltság.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38354 Dátum:
2015.10.12 hétfő, 21:54:41 »
Idézetet írta: feketeba - 2015.10.11 vasárnap, 21:37:45
az a baj, hogy nem igazán találok. Tavasszal már volt a kocsival bajom akkor jobbra balra szaladgàltam. Egy 20asért nem voltak hajlandóak felnyitni az orrát sem. A végén vettem egy delphi ds150et és azzal én 2nap alatt csináltam meg. Ez Borsod
Sziasztok
Elképzelhető, hogy az izzìtò gyertya szivat, mivel hideg motornál dobálja a fűtőszál lámpát és nem is az egr a rossz? Melegen nem vettem észre, hogy bedobja és nem is csökkenti le a teljesìtményt
Naplózva
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38355 Dátum:
2015.10.13 kedd, 06:12:46 »
Idézetet írta: feketeba - 2015.10.12 hétfő, 21:54:41
Sziasztok
Elképzelhető, hogy az izzìtò gyertya szivat, mivel hideg motornál dobálja a fűtőszál lámpát és nem is az egr a rossz? Melegen nem vettem észre, hogy bedobja és nem is csökkenti le a teljesìtményt
mk3nál nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38356 Dátum:
2015.10.13 kedd, 13:38:19 »
Idézetet írta: feketeba - 2015.10.12 hétfő, 21:54:41
Sziasztok
Elképzelhető, hogy az izzìtò gyertya szivat, mivel hideg motornál dobálja a fűtőszál lámpát és nem is az egr a rossz? Melegen nem vettem észre, hogy bedobja és nem is csökkenti le a teljesìtményt
Az mit jelent, hogy dobálja? Egyszer csak el kezd villogni vagy csak simán világít, aztán elalszik?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38357 Dátum:
2015.10.13 kedd, 13:46:58 »
Idézetet írta: feketeba - 2015.10.12 hétfő, 21:54:41
Sziasztok
Elképzelhető, hogy az izzìtò gyertya szivat, mivel hideg motornál dobálja a fűtőszál lámpát és nem is az egr a rossz? Melegen nem vettem észre, hogy bedobja és nem is csökkenti le a teljesìtményt
Mit mond a delfin?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38358 Dátum:
2015.10.13 kedd, 16:41:06 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.10.13 kedd, 13:38:19
Az mit jelent, hogy dobálja? Egyszer csak el kezd villogni vagy csak simán világít, aztán elalszik?
Egyszercsak elkezd villogni és visszaveszi a teljesítményt
Naplózva
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38359 Dátum:
2015.10.13 kedd, 16:41:36 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.13 kedd, 13:46:58
Mit mond a delfin?
még nem volt időm rádugni, de este megnézem
Naplózva
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38360 Dátum:
2015.10.13 kedd, 17:22:29 »
Idézetet írta: feketeba - 2015.10.13 kedd, 16:41:06
Egyszercsak elkezd villogni és visszaveszi a teljesítményt
az vészüzem.ami nálad vagy üzemanyagrendszeri probléma,vagy turbó,vagy egr,esetleg cmp(de az le is állítja a motort).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38361 Dátum:
2015.10.13 kedd, 18:31:36 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.13 kedd, 17:22:29
az vészüzem.ami nálad vagy üzemanyagrendszeri probléma,vagy turbó,vagy egr,esetleg cmp(de az le is állítja a motort).
p0406
Kipufogó visszavezetési érzékelő a áramkör magas ezt dobja vissza, de a másikkal is ez volt az egyik hiba.
Naplózva
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38362 Dátum:
2015.10.13 kedd, 19:19:18 »
A hosszbordásszíj feszítő cseréje mennyi idő kb? Műhelyben a szükséges szerszámokkal
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.13 kedd, 19:22:17 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38363 Dátum:
2015.10.13 kedd, 19:27:42 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.10.13 kedd, 19:19:18
A hosszbordásszíj feszítő cseréje mennyi idő kb? Műhelyben a szükséges szerszámokkal
Nem kapkodva Max 1 óra
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38364 Dátum:
2015.10.13 kedd, 19:58:48 »
Idézetet írta: feketeba - 2015.10.13 kedd, 18:31:36
p0406
Kipufogó visszavezetési érzékelő a áramkör magas ezt dobja vissza, de a másikkal is ez volt az egyik hiba.
korábban már írtam....
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1018498#msg1018498
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1018455#msg1018455
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38365 Dátum:
2015.10.13 kedd, 20:50:54 »
Idézetet írta: adrian007 - 2015.10.13 kedd, 19:27:42
Nem kapkodva Max 1 óra
Az jó. Azt mondja a szerelő 2 óra
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38366 Dátum:
2015.10.14 szerda, 07:06:22 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.10.13 kedd, 20:50:54
Az jó. Azt mondja a szerelő 2 óra
annyit mond,amennyit akar.ha necces az 1 óra,én sem vágnám rá,hogy az a tuti.Ebből jobb a szakszervíz,mert normaidejük van szinte mindenre.Így akár olcsóbb is lehet egy szervíz,mint a sarki szaki.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38367 Dátum:
2015.10.14 szerda, 08:31:40 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.14 szerda, 07:06:22
annyit mond,amennyit akar.ha necces az 1 óra,én sem vágnám rá,hogy az a tuti.Ebből jobb a szakszervíz,mert normaidejük van szinte mindenre.Így akár olcsóbb is lehet egy szervíz,mint a sarki szaki.
Nem szokása. Inkább nincs gyakorlatuk. Most csinaltak csak szijlazitot is. De korrektek szoktak lenni, ha 1 óra lesz akkor annyit számol. Csak én sokalltam elsőre a 2 órát. Nem jövök ki jobban a markaszervizzel mert itt faluhelyen nincsen. Legközelebb Kecskemét. Menni-jonni várni, fel nap+ott 10 körül van az óra díj tuti. Itt ha 2 óra akkor is megvan 9 ből +itt van a szomszedomban és közben haladok a melommal is. Meg itt elcseszem az időt
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38368 Dátum:
2015.10.14 szerda, 08:33:07 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.10.14 szerda, 08:31:40
Nem szokása. Inkább nincs gyakorlatuk. Most csinaltak csak szijlazitot is. De korrektek szoktak lenni, ha 1 óra lesz akkor annyit számol. Csak én sokalltam elsőre a 2 órát. Nem jövök ki jobban a markaszervizzel mert itt faluhelyen nincsen. Legközelebb Kecskemét. Menni-jonni várni, fel nap+ott 10 körül van az óra díj tuti. Itt ha 2 óra akkor is megvan 9 ből +itt van a szomszedomban és közben haladok a melommal is. Meg itt elcseszem az időt
akkor ezt kell csinálni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38369 Dátum:
2015.10.14 szerda, 14:47:36 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.10.14 szerda, 08:31:40
Nem szokása. Inkább nincs gyakorlatuk. Most csinaltak csak szijlazitot is. De korrektek szoktak lenni, ha 1 óra lesz akkor annyit számol. Csak én sokalltam elsőre a 2 órát. Nem jövök ki jobban a markaszervizzel mert itt faluhelyen nincsen. Legközelebb Kecskemét. Menni-jonni várni, fel nap+ott 10 körül van az óra díj tuti. Itt ha 2 óra akkor is megvan 9 ből +itt van a szomszedomban és közben haladok a melommal is. Meg itt elcseszem az időt
Ez így van mert ahova vittem én is először az autot azt se tudta hogy a hosszbordásszíjat hogy kell kicserélni.
Azért irtam annyit mert meglehet csinálni, de ha jól végzi el a munkát 2 óra alatt akkor legyen 2 óra de legalább jó.
Nekem olyan jól nézte meg a feszitőt egy f.a.sz hogy utána a klíma kompresszorrol a tárcsa félig leszakadt. Erről ennyit. Úgy hogy neked van igazad nincs gyakorlat
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38370 Dátum:
2015.10.16 péntek, 08:18:04 »
Sziasztok,
érdeklődni szeretnék, hogy az autó vezérlője tárolja-e a "check engine"-es hibaüzenetet? Pár napig világított a motordiagnosztika lámpa, de mára eltűnt. Utángyártott EGR van benne, most lett cserélve, dugózva még nincs.
Köszönöm válaszaitokat!
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38371 Dátum:
2015.10.16 péntek, 08:21:08 »
Idézetet írta: lali002 - 2015.10.16 péntek, 08:18:04
Sziasztok,
érdeklődni szeretnék, hogy az autó vezérlője tárolja-e a "check engine"-es hibaüzenetet? Pár napig világított a motordiagnosztika lámpa, de mára eltűnt. Utángyártott EGR van benne, most lett cserélve, dugózva még nincs.
Köszönöm válaszaitokat!
igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
süfike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 126
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38372 Dátum:
2015.10.17 szombat, 07:37:31 »
Remélem jó helyre írom!
Sziasztok!
Túl vagyok a 2000.km-en..és mivel szokom a kocsit egyre kevesebbnek tűnik a 130ló és 320nm.Van ugye ez a overboost technológiánk a kocsiba.ha jól tudom ez 3-4 fokozatban padlógáznál ad +25% le és nm 10mp ig.(ha nem jól tudom javítsatok ki(köszönöm).
Szóval tunningolta már valaki a Mondiját chippel vagy nem?Érdemes-e belepiszkáltatni vagy sem.Ford márkaszervízben van egy ismerősőm akit még nem kérdeztem meg,mert szabin van,hogy lehet-e más gyári de nagyobb lóerejű és nm szoftvert rányomni a mostanira.Szerintetek?Pro és kontrát is írhattook a tunningal kapcsolatba.(a rönóm volt tunningolva de az csak egy 1.5 dci 82lovas 5seb.kombi volt.azt kihegyeztük és ráment a főtengelycsapágy(ha arra ment rá)gyári szoftot visszakapta utána vígan beletekertem 100km-ert)
KÖszönöm.
Naplózva
MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38373 Dátum:
2015.10.17 szombat, 14:13:27 »
Idézetet írta: süfike - 2015.10.17 szombat, 07:37:31
Remélem jó helyre írom!
Sziasztok!
Túl vagyok a 2000.km-en..és mivel szokom a kocsit egyre kevesebbnek tűnik a 130ló és 320nm.Van ugye ez a overboost technológiánk a kocsiba.ha jól tudom ez 3-4 fokozatban padlógáznál ad +25% le és nm 10mp ig.(ha nem jól tudom javítsatok ki(köszönöm).
Szóval tunningolta már valaki a Mondiját chippel vagy nem?Érdemes-e belepiszkáltatni vagy sem.Ford márkaszervízben van egy ismerősőm akit még nem kérdeztem meg,mert szabin van,hogy lehet-e más gyári de nagyobb lóerejű és nm szoftvert rányomni a mostanira.Szerintetek?Pro és kontrát is írhattook a tunningal kapcsolatba.(a rönóm volt tunningolva de az csak egy 1.5 dci 82lovas 5seb.kombi volt.azt kihegyeztük és ráment a főtengelycsapágy(ha arra ment rá)gyári szoftot visszakapta utána vígan beletekertem 100km-ert)
KÖszönöm.
Tisztelt Fórumtárs!
Én mielőtt bármi átalakítást csinálnék a gépsárkányomon, először arról győződnék meg, hogy minden rendben működik e nála. Az én autóm csak 115 LE és nincs csipelve, de úgy gyorsul és olyan nyomatékosan hogy jobb nem kell. Javítás után vezettem már egy két fórumtárs 130 LE autóját. Szerintem minden igényt kielégítően gyorsulnak. Ha egy 1.5 literes motor után, lomhának érzed a gépsárkányt akkor először ennek a valódi okát kéne kideríteni, és csak ezután gondolkodnék az esetleges átalakításokról.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38374 Dátum:
2015.10.17 szombat, 15:11:45 »
Idézetet írta: süfike - 2015.10.17 szombat, 07:37:31
Remélem jó helyre írom!
Sziasztok!
Túl vagyok a 2000.km-en..és mivel szokom a kocsit egyre kevesebbnek tűnik a 130ló és 320nm.Van ugye ez a overboost technológiánk a kocsiba.ha jól tudom ez 3-4 fokozatban padlógáznál ad +25% le és nm 10mp ig.(ha nem jól tudom javítsatok ki(köszönöm).
Szóval tunningolta már valaki a Mondiját chippel vagy nem?Érdemes-e belepiszkáltatni vagy sem.Ford márkaszervízben van egy ismerősőm akit még nem kérdeztem meg,mert szabin van,hogy lehet-e más gyári de nagyobb lóerejű és nm szoftvert rányomni a mostanira.Szerintetek?Pro és kontrát is írhattook a tunningal kapcsolatba.(a rönóm volt tunningolva de az csak egy 1.5 dci 82lovas 5seb.kombi volt.azt kihegyeztük és ráment a főtengelycsapágy(ha arra ment rá)gyári szoftot visszakapta utána vígan beletekertem 100km-ert)
KÖszönöm.
130 ló, 330 Nm. Padlógázon kb 10s-ig felemeli 350 Nm-re.
A 2.2-es 360 Nm, és rövid időre 400-ra emeli fel.
Én chip ellenes vagyok. Jobban fog füstölni, hamarabb mevgy tönkre a motor, vagy a befecskendező szelepek.
És ha ezután 130 helyett 150 lovad lesz? Előbb odaérsz? Nem... egy kicsivel jobban megy... na bumm.
Mindenhol radarok vannak.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
süfike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 126
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38375 Dátum:
2015.10.17 szombat, 15:32:36 »
Idézetet írta: László - 2015.10.17 szombat, 14:13:27
Tisztelt Fórumtárs!
Én mielőtt bármi átalakítást csinálnék a gépsárkányomon, először arról győződnék meg, hogy minden rendben működik e nála. Az én autóm csak 115 LE és nincs csipelve, de úgy gyorsul és olyan nyomatékosan hogy jobb nem kell. Javítás után vezettem már egy két fórumtárs 130 LE autóját. Szerintem minden igényt kielégítően gyorsulnak. Ha egy 1.5 literes motor után, lomhának érzed a gépsárkányt akkor először ennek a valódi okát kéne kideríteni, és csak ezután gondolkodnék az esetleges átalakításokról.
Tisztelettel László!
Szia!
nem jól magyaráztam vagy félreértettél.
Az autó nagyon jól megy.dinamikus olyan 10mp alatt van 100-on,200 körül van a vége,200-ra is nagyon szépen felugrik.szóval az autó tökéletes.menetdinamikailag,fogyasztásügyileg is.Úgy fogalmaznék,hogy kezd kevés lenni ez a tudás mert a jót könnyű megszokni.Szóval az auto maga a tökély.a gyorsulásának szerintem csak az én vezetési tudásom szab határt.
0-100-
https://www.youtube.com/watch?v=q8nWqvCdK1I
üdvözlettel.
Gyuri
Naplózva
MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
süfike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 126
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38376 Dátum:
2015.10.17 szombat, 15:34:06 »
Idézetet írta: Angel - 2015.10.17 szombat, 15:11:45
130 ló, 330 Nm. Padlógázon kb 10s-ig felemeli 350 Nm-re.
A 2.2-es 360 Nm, és rövid időre 400-ra emeli fel.
Én chip ellenes vagyok. Jobban fog füstölni, hamarabb mevgy tönkre a motor, vagy a befecskendező szelepek.
És ha ezután 130 helyett 150 lovad lesz? Előbb odaérsz? Nem... egy kicsivel jobban megy... na bumm.
Mindenhol radarok vannak.
Igazat kell adjak!!!
Naplózva
MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38377 Dátum:
2015.10.17 szombat, 15:51:15 »
Idézetet írta: Angel - 2015.10.17 szombat, 15:11:45
130 ló, 330 Nm. Padlógázon kb 10s-ig felemeli 350 Nm-re.
A 2.2-es 360 Nm, és rövid időre 400-ra emeli fel.
Én chip ellenes vagyok. Jobban fog füstölni, hamarabb mevgy tönkre a motor, vagy a befecskendező szelepek.
És ha ezután 130 helyett 150 lovad lesz? Előbb odaérsz? Nem... egy kicsivel jobban megy... na bumm.
Mindenhol radarok vannak.
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38378 Dátum:
2015.10.17 szombat, 17:38:28 »
Idézetet írta: süfike - 2015.10.17 szombat, 15:32:36
Szia!
nem jól magyaráztam vagy félreértettél.
Az autó nagyon jól megy.dinamikus olyan 10mp alatt van 100-on,200 körül van a vége,200-ra is nagyon szépen felugrik.szóval az autó tökéletes.menetdinamikailag,fogyasztásügyileg is.Úgy fogalmaznék,hogy kezd kevés lenni ez a tudás mert a jót könnyű megszokni.Szóval az auto maga a tökély.a gyorsulásának szerintem csak az én vezetési tudásom szab határt.
0-100-
https://www.youtube.com/watch?v=q8nWqvCdK1I
üdvözlettel.
Gyuri
Kedves Gyuri!
Valóban félre értettelek, azt hittem gyengélkedik a gépezeted. A csipel kapcsolatban. Én is alapvetően csip ellenes vagyok. A Ford kutató és fejlesztőmérnökeinek volt idejük lehetőségük és nem utolsó sorban, minden felszerelésük a motor fejlesztéshez. Nem gondolnám, hogy a te motorod véletlenül lett csak 130 LE. Az igaz, hogy a cégek általában kb 30%-ot biztonsági okokból ráhagynak a frekventált alkatrészekre. Szerintem ezt a biztonsági 30% nem célszerű átlépni ha az ember hosszútávon akarja használni a gépsárkányt. Mindezek ellenére jó pár fórumtársunk van aki megcsipeltette a gépsárkányát és természetesen örül a nagyobb LE-nek. Egy kérdést azonban azért nem teszek fel, mert senkinek nem akarok a kérdésemmel bosszúságot okozni.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
süfike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 126
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38379 Dátum:
2015.10.17 szombat, 17:43:10 »
Idézetet írta: László - 2015.10.17 szombat, 17:38:28
Kedves Gyuri!
Valóban félre értettelek, azt hittem gyengélkedik a gépezeted. A csipel kapcsolatban. Én is alapvetően csip ellenes vagyok. A Ford kutató és fejlesztőmérnökeinek volt idejük lehetőségük és nem utolsó sorban, minden felszerelésük a motor fejlesztéshez. Nem gondolnám, hogy a te motorod véletlenül lett csak 130 LE. Az igaz, hogy a cégek általában kb 30%-ot biztonsági okokból ráhagynak a frekventált alkatrészekre. Szerintem ezt a biztonsági 30% nem célszerű átlépni ha az ember hosszútávon akarja használni a gépsárkányt. Mindezek ellenére jó pár fórumtársunk van aki megcsipeltette a gépsárkányát és természetesen örül a nagyobb LE-nek. Egy kérdést azonban azért nem teszek fel, mert senkinek nem akarok a kérdésemmel bosszúságot okozni.
Tisztelettel László!
Kedves Laci!
én őszintén várom a kérdésed!a véleményed szinten a "nemchippelek"irányba terelte a gondolataim!
Üdvözlet.
Gyuri
Naplózva
MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38380 Dátum:
2015.10.17 szombat, 18:18:21 »
Idézetet írta: süfike - 2015.10.17 szombat, 17:43:10
Kedves Laci!
én őszintén várom a kérdésed!a véleményed szinten a "nemchippelek"irányba terelte a gondolataim!
Üdvözlet.
Gyuri
Kedves Gyuri!
A kérdésem az utolsó előtti mondatomra, csupán egy szó: Meddig!
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38381 Dátum:
2015.10.17 szombat, 18:21:52 »
Idézetet írta: László - 2015.10.17 szombat, 17:38:28
Kedves Gyuri!
Valóban félre értettelek, azt hittem gyengélkedik a gépezeted. A csipel kapcsolatban. Én is alapvetően csip ellenes vagyok. A Ford kutató és fejlesztőmérnökeinek volt idejük lehetőségük és nem utolsó sorban, minden felszerelésük a motor fejlesztéshez. Nem gondolnám, hogy a te motorod véletlenül lett csak 130 LE. Az igaz, hogy a cégek általában kb 30%-ot biztonsági okokból ráhagynak a frekventált alkatrészekre. Szerintem ezt a biztonsági 30% nem célszerű átlépni ha az ember hosszútávon akarja használni a gépsárkányt.
30% tartalék... szerintem nincs ennyi. A főtengely csapágyak nem bírnák el a +30%-ot. De ehhez cr nyomást is kell emelni, az sem a tartósságot növelné.
Nem csak az alkatrészek tartóssága szab gátat, hanem a normák teljesítése. Csippel biztosan jobban fog füstölni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
süfike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 126
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38382 Dátum:
2015.10.17 szombat, 18:23:20 »
Idézetet írta: László - 2015.10.17 szombat, 18:18:21
Kedves Gyuri!
A kérdésem az utolsó előtti mondatomra, csupán egy szó: Meddig!
Tisztelettel László!
[/quote
jogos!
Naplózva
MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38383 Dátum:
2015.10.18 vasárnap, 09:40:29 »
Idézetet írta: Angel - 2015.10.17 szombat, 15:11:45
130 ló, 330 Nm. Padlógázon kb 10s-ig felemeli 350 Nm-re.
A 2.2-es 360 Nm, és rövid időre 400-ra emeli fel.
Én chip ellenes vagyok. Jobban fog füstölni, hamarabb mevgy tönkre a motor, vagy a befecskendező szelepek.
És ha ezután 130 helyett 150 lovad lesz? Előbb odaérsz? Nem... egy kicsivel jobban megy... na bumm.
Mindenhol radarok vannak.
bullshit.véleménye mindenkinek van. a lehetőségeket vázoljuk objektíven.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38384 Dátum:
2015.10.18 vasárnap, 09:53:47 »
Idézetet írta: süfike - 2015.10.17 szombat, 17:43:10
Kedves Laci!
én őszintén várom a kérdésed!a véleményed szinten a "nemchippelek"irányba terelte a gondolataim!
Üdvözlet.
Gyuri
Ne hagyd magad!
Ők idősebbek mint Te, azért látják így.
Trafiba nem azért futsz mert csippes a kocsi.
Ha ésszel használod soha semmi baja nem lesz tőle. A gyarit is szét lehet hajtani.
Ha meg maradna a mostani 2.2es azt is megcsippeltetnem, pedig jól megy. De alulról kellene neki. A következő kocsim 200 lovas gyárilag, de az is meg lesz.
És a legfontosabb: nagyon nem mindegy hogy van megcsinalva!! Csak olyannal szabad akivel van tapasztalat!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.18 vasárnap, 09:56:02 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38385 Dátum:
2015.10.18 vasárnap, 09:54:58 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.10.18 vasárnap, 09:53:47
Ne hagyd magad!
Ők szerintem idősebbek mint Te, azért látják így.
Trafiba nem azért futsz mert csippes a kocsi.
Ha ésszel használod soha semmi baja nem lesz tőle. A gyarit is szét lehet hajtani.
Ha meg maradna a mostani 2.2es azt is megcsippeltetnem, pedig jól megy. De alulról kellene neki. A következő kocsim 200 lovas gyárilag, de az is meg lesz.
És a legfontosabb: nagyon nem mindegy hogy van megcsinalva!! Csak olyannal szabad akivel van tapasztalat!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38386 Dátum:
2015.10.18 vasárnap, 19:45:32 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.18 vasárnap, 09:40:29
bullshit.véleménye mindenkinek van. a lehetőségeket vázoljuk objektíven.
Szorítkozzunk inkább a tényekre. Miben tévedtem volna?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38387 Dátum:
2015.10.18 vasárnap, 21:00:53 »
Idézetet írta: Angel - 2015.10.18 vasárnap, 19:45:32
Szorítkozzunk inkább a tényekre. Miben tévedtem volna?
gyakorlatilag eddig mindenben.hány mondeód volt csippelve?de megkockáztatom azt is ,hogy hány autód?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38388 Dátum:
2015.10.18 vasárnap, 21:28:20 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.18 vasárnap, 21:00:53
gyakorlatilag eddig mindenben.
Az nem lehet!
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38389 Dátum:
2015.10.18 vasárnap, 23:58:30 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.18 vasárnap, 21:00:53
gyakorlatilag eddig mindenben.
Kemény szavak ezek...
Válasz
hány mondeód volt csippelve?de megkockáztatom azt is ,hogy hány autód?
Most bocsi... mit számít, hogy hány autóm volt csippelve? Semmit.
A motor kibír mondjuk 600e kilométert. Csippel mondjuk 500e-et. Ha neked volt 17 csippelt autód, de soha nem mentél le vele ennyit - akkor tudod, hogy miképpen változott az élettartam? Sehogy.
A kuplung, a váltó is kevésbé bírja. Össze tudod hasonlítani, hogy csippel és nélküle mennyit ment? Nem.
A porlasztócsúcs... biztos, hogy jobban igénybe veszi, a nagyobb nyomás miatt.
Annyira kicsi a mintád, hogy akár csippes, akár gyári autód van, ezzel nem lehet bizonyítani semmit.
Mint a lottó szelvény: mind1, hogy egy vagy 1000 szelvényt veszel, mert hiába 1000x nagyob az esély a nyerésre, még mindig 0,0000000000001.
Neked már szállt szét turbód, nekem meg nem. Ráfoghatnám, hogy amiatt volt. Valószínűleg nem, de ha a kis mintát nézzük - 1 pro 1 kontra - akkor igen.
Nincsenek csodák.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38390 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 06:07:58 »
Idézetet írta: Angel - 2015.10.18 vasárnap, 23:58:30
Kemény szavak ezek...
Most bocsi... mit számít, hogy hány autóm volt csippelve? Semmit.
A motor kibír mondjuk 600e kilométert. Csippel mondjuk 500e-et. Ha neked volt 17 csippelt autód, de soha nem mentél le vele ennyit - akkor tudod, hogy miképpen változott az élettartam? Sehogy.
A kuplung, a váltó is kevésbé bírja. Össze tudod hasonlítani, hogy csippel és nélküle mennyit ment? Nem.
A porlasztócsúcs... biztos, hogy jobban igénybe veszi, a nagyobb nyomás miatt.
Annyira kicsi a mintád, hogy akár csippes, akár gyári autód van, ezzel nem lehet bizonyítani semmit.
Mint a lottó szelvény: mind1, hogy egy vagy 1000 szelvényt veszel, mert hiába 1000x nagyob az esély a nyerésre, még mindig 0,0000000000001.
Neked már szállt szét turbód, nekem meg nem. Ráfoghatnám, hogy amiatt volt. Valószínűleg nem, de ha a kis mintát nézzük - 1 pro 1 kontra - akkor igen.
Nincsenek csodák.
ismét tévedsz.
Azokat a szavakat használod,hogy "mondjuk,ráfoghatnám", a feltételes módot több esetben.Te csak feltételezésekre hagyatkozol.Nekem van 2 autós párszázezer km-es tapasztalatom.
Aztán a többiek?Relhistnek sosem volt csippelve,mégis szált el turbója.Aztán a BT-nek szintén.És még mennyi csipp nélkülin cseréltek turbót.Akkor hogy is van ez?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.19 hétfő, 06:10:56 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
süfike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 126
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38391 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 07:10:26 »
Én 40 vagyok:-)))
Igazából tényleg nagyon elégnek kellene lennie ennek a menetdinamikának,de mint tudjuk az ember mindíg többet és többet akar:-) főleg,hogy idáig egy 82lovas dci hajtottam.Tudtam hol a helyem vele......de most,hogy ezzel a pics.n lőtt autóval közlekedek....na most is tudom hol a helyem:-) fekete dög nagy autó+xenon
adok a szájának.(traffihunter bekapcsolva és a waze is)tegnap mentem vidékre 140es tempóval külső sáv előzgetéseknél belső 150-160 felgyorsítva.mögöttem a fenekemben állandóan egy 406-os cupé)külső és belső sávban is rám volt ragadva)nem nagyon értettem emberünket....padló 190-nél elhagytam.monjuk nekem is megállt olyan 205 körül(óra szerint).Másik vasutas 2.0 tdi A6(140lovas)az is próbálkozott...nem sok sikerrel.a harmadik a sorban egy 2.5 tdi tuareg.Nagy lóeró és nyomaték de több mint 2tonna.azt 160-170-ig kajáltam meg.utána otthagyott mint a huzat
Lényeg a lényeg...próbálkoznak sokan de ahogy ismerjük meg egymást jobban a kocsival véleményem szerint elég sok magyarországon forgalomban lévő autótípus mellé nyugodt szívvel oda lehet állnom vele.de nem elég
Naplózva
MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38392 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 07:40:53 »
Azért ennyire ne essünk már hasra egy mk3 tdci-től.....
Mert ha valakit lehagysz, az lehet csak annyit jelent, hogy a másiknak több esze van és nem nyomja neki.
Amúgy meg valóban oda lehet állni bármelyik típus mellé, ha van hely mellette.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kendre
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38393 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 07:54:10 »
Sziasztok!
Motor melegedés és ezáltal fűtés kérdése.
Most, hogy be állt a rossz idő, nekem is gondok adódtak a 2004-es 2 literes TDCI-vel. Városban nem tudom felfűteni egyáltalán (megjegyzem kisváros, nem állok lámpáknál). A mutató alig mozdul ki. Kartont tettem a hűtő elé, így jobb a helyzet, de messze nem középen áll a mutató. A sima, mezei termosztátot már cseréltem, semmi nem lett jobb, így az olajköri következne? Nagyon nem vágom, hogy hol van, hogyan kell cserélni, de lassan megrendelném a Cromaxnál, úgyis olajcserés a szentem.
Erre lenne szükségem?
https://cromax.hu/termosztat_olajhutohoz_ford_mondeo_2000-2007_diesel_21696
Naplózva
süfike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 126
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38394 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 08:42:34 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.19 hétfő, 07:40:53
Azért ennyire ne essünk már hasra egy mk3 tdci-től.....
Mert ha valakit lehagysz, az lehet csak annyit jelent, hogy a másiknak több esze van és nem nyomja neki.
Amúgy meg valóban oda lehet állni bármelyik típus mellé, ha van hely mellette.
megpróbálok nem személyeskedni.......ellenben veled aki lehülyézett....
Elöszőr is:
https://www.youtube.com/watch?v=SYqzmif3dOs
továbbá kva sz@r gyerekkorod és életed lehet-lehetett,hogy nem tudsz a másik emberrel örülni.Nem az ellen van kifogásom,hogy véleményt nyílvánítassz...hanem a hogyannal...
Harmadszor:
Engedd meg nekem,hogy az elött essek hasra aki vagy ami elött akarok.
Köszönöm
Üdv.
Gyuri
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.19 hétfő, 08:45:45 írta süfike
»
Naplózva
MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38395 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 08:54:24 »
Idézetet írta: kendre - 2015.10.19 hétfő, 07:54:10
Sziasztok!
Motor melegedés és ezáltal fűtés kérdése.
Most, hogy be állt a rossz idő, nekem is gondok adódtak a 2004-es 2 literes TDCI-vel. Városban nem tudom felfűteni egyáltalán (megjegyzem kisváros, nem állok lámpáknál). A mutató alig mozdul ki. Kartont tettem a hűtő elé, így jobb a helyzet, de messze nem középen áll a mutató. A sima, mezei termosztátot már cseréltem, semmi nem lett jobb, így az olajköri következne? Nagyon nem vágom, hogy hol van, hogyan kell cserélni, de lassan megrendelném a Cromaxnál, úgyis olajcserés a szentem.
Erre lenne szükségem?
https://cromax.hu/termosztat_olajhutohoz_ford_mondeo_2000-2007_diesel_21696
Együtt kell cserélni a kettőt, úgy lesz jó. Gyári kell mindkettőből. Kérdezd meg a Nagyautot is, hátha ott jobb az ár.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38396 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 09:55:26 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.19 hétfő, 07:40:53
Azért ennyire ne essünk már hasra egy mk3 tdci-től.....
Mert ha valakit lehagysz, az lehet csak annyit jelent, hogy a másiknak több esze van és nem nyomja neki.
Amúgy meg valóban oda lehet állni bármelyik típus mellé, ha van hely mellette.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38397 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 09:56:49 »
Idézetet írta: süfike - 2015.10.19 hétfő, 08:42:34
megpróbálok nem személyeskedni.......ellenben veled aki lehülyézett....
Elöszőr is:
https://www.youtube.com/watch?v=SYqzmif3dOs
továbbá kva sz@r gyerekkorod és életed lehet-lehetett,hogy nem tudsz a másik emberrel örülni.Nem az ellen van kifogásom,hogy véleményt nyílvánítassz...hanem a hogyannal...
Harmadszor:
Engedd meg nekem,hogy az elött essek hasra aki vagy ami elött akarok.
Köszönöm
Üdv.
Gyuri
hagyd.szomorú benzines.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
süfike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 126
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38398 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 10:25:35 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.19 hétfő, 09:56:49
hagyd.szomorú benzines.
https://www.youtube.com/watch?v=Hm_FUGD5Y8g
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.19 hétfő, 10:27:31 írta süfike
»
Naplózva
MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38399 Dátum:
2015.10.19 hétfő, 10:30:47 »
Idézetet írta: süfike - 2015.10.19 hétfő, 08:42:34
megpróbálok nem személyeskedni.......ellenben veled aki lehülyézett....
Elöszőr is:
https://www.youtube.com/watch?v=SYqzmif3dOs
továbbá kva sz@r gyerekkorod és életed lehet-lehetett,hogy nem tudsz a másik emberrel örülni.Nem az ellen van kifogásom,hogy véleményt nyílvánítassz...hanem a hogyannal...
Harmadszor:
Engedd meg nekem,hogy az elött essek hasra aki vagy ami elött akarok.
Köszönöm
Üdv.
Gyuri
Áruld már el, hogy hol hülyéztelek le? Olvastad, amit írtam? Mert nem használtam az általad használt kifejezést.
A gyerekkoromat te aztán főleg nem tudod, tehát ne is minősítsd, kérlek. Alaptalan, bármit is gondolsz róla(m).
Hasra eshetsz, nem tiltottam meg. Ha neked ez tetszik, essél..... Annyit írtam, hogy annyira nem kell sztárolni, amennyire teszed.
A hogyan mondom el a véleményem, én döntöm el. Az, hogy te azt hogyan értelmezed, azt meg te.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
761
762
763
764
765
766
767
[
768
]
769
770
771
772
773
774
775
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ