Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 01:10:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 764 765 766 767 768 769 770 [771] 772 773 774 775 776 777 778 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14376670 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #38500 Dátum: 2015.10.23 péntek, 18:36:23 »


Ennyiért hármat lehet kapni...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38501 Dátum: 2015.10.23 péntek, 18:43:28 »

Futottam egy tesztkört. Pályán haladva 7-800 baron már repesztek, odapörkölve 1500-1600-ra felmegy, semmi gond. Városban tötymörögve, lámpához kigurulva lengedezik. Kicsit kisámfáztam a gázpedált, az alapjárat üresben 1200. Furi, hogy D-be kapcsolva leereszti az alapjáratot 900 körülre (mintha felülbírálná a pedál jeladót). Kicsit jobb lett, nem annyira szenved, de nem az igazi.
Amikor elveszem a gázt, akkor a rail nyomás mitől esik? Lefúj valami a szivattyúnál? Lehet, hogy az az alkatrész nem teszi jól a dolgát?


Mert elveszed a gázt.
D-ben a terhelés miatt csökken az alapjárati fordulatszám.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #38502 Dátum: 2015.10.23 péntek, 19:10:45 »

A szivattyút a motor forgatja. Ha elveszem a gázt, attól a fordulat még nem esik akkorát, mint amekkorát csökken a nyomás. Biztos van valami nyomás biztosító elem a szivattyún, ami a terhelés nélküli állapotban engedi csökkenni a nyomást. Motorféknél nem tol alá 1000bar-t. Jó lenne egy robbantott ábra a szivattyúról... szomoru1

A D-be kapcsoláskor semmit nem esik a fordulat, ha normál alapjáraton van a gép. Kicsit kipeckeltem a gázpedált és akkor D-be rakva viszont leesett. Leesett, de legalább nem rángatózott olyan furán az egész motor.

Tulajdonképpen azt szeretném biztosra tudni, hogy az injektorok felújítása és a hirtelen jött alapjárati zűrzavar között van-e összefüggés. Az is eléggé elszomorít, hogy a felújítótt csúcsokkal ugyanúgy kelepel a motor és még ez az alapjárat ingadozás is előkerült.  Huh?

Mert elveszed a gázt.
D-ben a terhelés miatt csökken az alapjárati fordulatszám.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38503 Dátum: 2015.10.23 péntek, 19:18:49 »

A szivattyút a motor forgatja. Ha elveszem a gázt, attól a fordulat még nem esik akkorát, mint amekkorát csökken a nyomás. Biztos van valami nyomás biztosító elem a szivattyún, ami a terhelés nélküli állapotban engedi csökkenni a nyomást. Motorféknél nem tol alá 1000bar-t. Jó lenne egy robbantott ábra a szivattyúról... szomoru1

A D-be kapcsoláskor semmit nem esik a fordulat, ha normál alapjáraton van a gép. Kicsit kipeckeltem a gázpedált és akkor D-be rakva viszont leesett. Leesett, de legalább nem rángatózott olyan furán az egész motor.

Tulajdonképpen azt szeretném biztosra tudni, hogy az injektorok felújítása és a hirtelen jött alapjárati zűrzavar között van-e összefüggés. Az is eléggé elszomorít, hogy a felújítótt csúcsokkal ugyanúgy kelepel a motor és még ez az alapjárat ingadozás is előkerült.  Huh?


Tényleg a motor forgatja a nagynyomású pumpát?  wow1
A pumpán van egy IMV szelep, ez szabályozza a pumpa által előállított nyomást.
Ha a felújítás után sem javult a dolog, akkor nem az lett felújítva, ami rossz volt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #38504 Dátum: 2015.10.23 péntek, 19:26:33 »

Bocs... inkább csak magamnak mantrázom a tényeket. worship

Az IMV szelep lehet a ludas. A felújítás előtt az utolsó hetekben jelent meg néha ez az érzet, hogy nem áll be rendesen az alapjárat. Azután viszont felerősödött a jelenség. Ez a szelep cserélhető? Kicsit rázósnak tűnik az egész pumpa kiszerelése, szívesen megúsznám egy alkatrész cserével.

Tényleg a motor forgatja a nagynyomású pumpát?  wow1
A pumpán van egy IMV szelep, ez szabályozza a pumpa által előállított nyomást.
Ha a felújítás után sem javult a dolog, akkor nem az lett felújítva, ami rossz volt.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
timarzsolt
Vendég
« Új hozzászólás #38505 Dátum: 2015.10.24 szombat, 19:07:42 »

Üdv.A probléma jelenleg nem kicsi.Hozzáteszem kb az egész motor uj porlasztok magasnyomású turbo turbócső cmp jeladó kettöstömegü generátor izzitok. Viszont inditáskor elég durva 2 másodpercig erölködik mire beáll az alapjárat és mostmár amig a motor benem melegszik picit füstölök mint a barom kékes füstel és ha ez még nem lenne elég a belsö középkonzol és müszerfalvilágítás is elszállt van valakinek ötlete mi lehet a gánya?
Naplózva
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #38506 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 08:58:04 »

Üdv.A probléma jelenleg nem kicsi.Hozzáteszem kb az egész motor uj porlasztok magasnyomású turbo turbócső cmp jeladó kettöstömegü generátor izzitok. Viszont inditáskor elég durva 2 másodpercig erölködik mire beáll az alapjárat és mostmár amig a motor benem melegszik picit füstölök mint a barom kékes füstel és ha ez még nem lenne elég a belsö középkonzol és müszerfalvilágítás is elszállt van valakinek ötlete mi lehet a gánya?

Nekem a műszerfalvilágítás hiányát megoldotta a lámpakapcsoló csere, angolé került bele aminél fel van cserélve a fényerőszabályzó és a lámpakapcsoló helye, de szerintem lényegtelen.
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #38507 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 09:14:09 »

Üdv!

A vizem 70c-90c között ingadozik.Kettő utángyártott termosztát után a harmadik gyári de a jelenség nem szűnik meg.Gondoltam már vízpumpára is hogy nem forgatja a vizet megfelelően de akkor meg nyáron fel kellett volna fórnia.Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?Mi lehet a probléma?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38508 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 09:37:02 »

Üdv!

A vizem 70c-90c között ingadozik.Kettő utángyártott termosztát után a harmadik gyári de a jelenség nem szűnik meg.Gondoltam már vízpumpára is hogy nem forgatja a vizet megfelelően de akkor meg nyáron fel kellett volna fórnia.Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?Mi lehet a probléma?

Olajköri termosztát?
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #38509 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 10:03:59 »

Üdv!

A vizem 70c-90c között ingadozik.Kettő utángyártott termosztát után a harmadik gyári de a jelenség nem szűnik meg.Gondoltam már vízpumpára is hogy nem forgatja a vizet megfelelően de akkor meg nyáron fel kellett volna fórnia.Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?Mi lehet a probléma?

Szerintem ez a termosztátos hibák elég érdekesek és szerintem nem is egykönnyen eldönthető hogy jó-e vagy rossz

Saját tapasztalat, hogy nekem is ingadozott és ki is cseréltem mindkettőt (itt olvasottak alapján) , természetesen gyárira
az újjal is ugyan azt csinálta, mint a régivel

szóval sikerült megfigyelni a következőket

Automata klímával 21C°-ra beállítva

- hosszú távon jól működött (stabil közép állás)
- rövid távon 6-7 km-n ingadozott

Klíma kikapcsolva (szóval minden)

- hosszú távon jól működött  (stabil közép állás)
- rövid távon 6-7 km-n NEM ingadozik, stabilan áll közép állásba

és ezt is ugy kell érteni, hogy a rövid távnál , ha megállok és mondjuk félóra múlva indítok, akkor a mutató már lent van 60 fokon
gondolom a rövid táv miatt nem tudja a vizet rendesen felmelegíteni, már mint az összeset

ha hosszútávon is ingadozik (autópályás menet), szerintem akkor 99%, hogy rossz, egyéb esetben meg nem biztos
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #38510 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 11:19:44 »

Üdv!

A vizem 70c-90c között ingadozik.Kettő utángyártott termosztát után a harmadik gyári de a jelenség nem szűnik meg.Gondoltam már vízpumpára is hogy nem forgatja a vizet megfelelően de akkor meg nyáron fel kellett volna fórnia.Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?Mi lehet a probléma?
olajköri termosztát lesz a gond
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #38511 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 11:22:19 »

Olajköri termosztát?


Érdekes hogy ha normál tempoval megyek 70c kb elkezdem neki nyomni pillanatok alatt felmegy középre.Azt is megfigyeltem hogy éles kanyarnál is felugrik.Olajköri ennyire vissza tudja hűteni?.Mikor vettük az autot  is ezt csinálta de cseréltek termosztátot és 7 évig nekem fixxen középen volt a mutatóm.Csak azt nem tudom hogy fő vagy olajkörit cseréltek.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #38512 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 11:45:02 »

Érdekes hogy ha normál tempoval megyek 70c kb elkezdem neki nyomni pillanatok alatt felmegy középre.Azt is megfigyeltem hogy éles kanyarnál is felugrik.Olajköri ennyire vissza tudja hűteni?.Mikor vettük az autot  is ezt csinálta de cseréltek termosztátot és 7 évig nekem fixxen középen volt a mutatóm.Csak azt nem tudom hogy fő vagy olajkörit cseréltek.
vissza. nekem is ilyen jelenleg
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lüszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #38513 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 16:31:22 »

Sziasztok! Esetleg van valakinek ötlete a következőre? MkIII-as Mondeo 2004es TDCI. Egyszer csak motorlámpa kigyulladt, izzítás lámpa villogni kezdett. Mint ha a hangja se lenne szebb. Amúgy semmi más érezhető változást nem tapasztalni. Egyből hazajöttem vele. Délután ránéztem, döcögősen indul, gázadásra világos (gondolom kékes) rossz szagu füst jön ki. Alapjáratnál nem. Holnap viszem szervízbe kódkiolvasásra. De mivel az ember ilyenkor a legrosszabbra gondol, inkább megkérdezem itt is, hát ha tud valaki, valami okosat. Előre is köszi!!!
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #38514 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 19:30:56 »

Sziasztok! Esetleg van valakinek ötlete a következőre? MkIII-as Mondeo 2004es TDCI. Egyszer csak motorlámpa kigyulladt, izzítás lámpa villogni kezdett. Mint ha a hangja se lenne szebb. Amúgy semmi más érezhető változást nem tapasztalni. Egyből hazajöttem vele. Délután ránéztem, döcögősen indul, gázadásra világos (gondolom kékes) rossz szagu füst jön ki. Alapjáratnál nem. Holnap viszem szervízbe kódkiolvasásra. De mivel az ember ilyenkor a legrosszabbra gondol, inkább megkérdezem itt is, hát ha tud valaki, valami okosat. Előre is köszi!!!
Helyileg hol vagy ,hátha fórum társ van a közeledbe, tud neked segíteni hibakód olvasásban.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Zsolti78
Vendég
« Új hozzászólás #38515 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 19:35:56 »

Sziasztok. Nemrég vàsàroltam egy 130 Lovas Diesel mondeot 2004-ből.  Magasnyomású szivattyú felújítva porlasztók bemértek jók. Az auto gázadásra magas sebességi fokozatban alacsony fordulaton bedobja az izzitást elmegy a turbónyomás és pár màsodpercen belül leáll. Hibának a szivattyút írja be, de azzal minden rendben. Ha esetleg valakinek van tippje vagy tudna hozza szólni szívesen fogadom. Nyomásérzékelőket cseréltek már rajta de az sem oldotta meg aproblémát. Köszi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38516 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 19:39:17 »

Sziasztok. Nemrég vàsàroltam egy 130 Lovas Diesel mondeot 2004-ből.  Magasnyomású szivattyú felújítva porlasztók bemértek jók. Az auto gázadásra magas sebességi fokozatban alacsony fordulaton bedobja az izzitást elmegy a turbónyomás és pár màsodpercen belül leáll. Hibának a szivattyút írja be, de azzal minden rendben. Ha esetleg valakinek van tippje vagy tudna hozza szólni szívesen fogadom. Nyomásérzékelőket cseréltek már rajta de az sem oldotta meg aproblémát. Köszi.

.....és mi a helyzet a nyomás szabályzóval?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolti78
Vendég
« Új hozzászólás #38517 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 19:43:38 »

.....és mi a helyzet a nyomás szabályzóval?


Ki lett cserélve a railcsőben is plusz a magasnyomásuban is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38518 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 19:45:38 »



Ki lett cserélve a railcsőben is plusz a magasnyomásuban is.


Hibatárolót kell olvasni, amikor a hiba fenn áll.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolti78
Vendég
« Új hozzászólás #38519 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 19:55:37 »

Hibatárolót kell olvasni, amikor a hiba fenn áll.
Magasnyomású pumpát dobja be hibának . De kétszer lett visszavive és átnézve . Az jó.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38520 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 19:58:43 »

Magasnyomású pumpát dobja be hibának . De kétszer lett visszavive és átnézve . Az jó.

Olyan hiba nincs, hogy a magasnyomású pumpa rossz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lüszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #38521 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 09:37:34 »

Helyileg hol vagy ,hátha fórum társ van a közeledbe, tud neked segíteni hibakód olvasásban.
Bp Mechwart ligetnél. Szerdára kaptam csak időpontot cromaxnál. Ha valaki pont erre járna kiolvasóval a zsebében azt megköszönném, ha nem akkor marad a szerda és a körömrágás.
Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38522 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 19:57:41 »

Sziasztok!

Olvasgatom itt a hozzászólásokat a vízhőfok problémával kapcsolatban. Nekem is ugyan azok a tünetek mint amit sokan leírnak.
Én azt figyeltem meg, hogy a fő termosztát egy kicsit átengedi a vizet. Ha hidegen elindítom az autót akkor szép lassan el kezd melegedni a cső és a hűtő oldala is tehát a termosztát elenged a hűtő felé. És ekkor még a hűtővíz nem érte el a 60 fokot. De már a második termosztát van benne és a helyzet nem változik.
A termosztáton van egy pici szelep (egy kicsi csap). Ez mi a francnak van rajta? Nem visszacsapó szelep, nem légtelenítő szelep.
Ha abból indulok ki, hogy az olajköri termosztáton egy pici átersztés már visszahűtötte a vizet, akkor a főköri termosztáton is simán ez lehet a hiba forrása.

De valaki meg tudja mondani tényleg, hogy minek van ott az a szelep féleség?  Huh?

Még egy dolog, hátul a motor mögött van egy visszacsapó szelep a vékony hűtővíz csövön. Annak mi a funkciója?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #38523 Dátum: 2015.10.27 kedd, 12:23:42 »

OFF - felig
Sziasztok,
Focus 1.6 TDCI problemas konstrukcio? Van valami kellemetlen gyikja, idegesito es garantaltan megjeleno hibaja?
Evjarat 2007-2008

Koszi!!

Tibi
ON
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38524 Dátum: 2015.10.27 kedd, 12:26:21 »

OFF - felig
Sziasztok,
Focus 1.6 TDCI problemas konstrukcio? Van valami kellemetlen gyikja, idegesito es garantaltan megjeleno hibaja?
Evjarat 2007-2008

Én az oroszlános márkánál ismerem, nagyjából semmi baja nincs.
Ott az injektorok adják fel - néha - és aprüságok vannak, de abszolúte nem egy problémás darab.
Én láttam egy 750e kilométert futott darabot :-)
A tulaj valami 38 ezerrel vette.
A motor bontatlan, kuplungot 500-nál cseréltek.
A fogyija is jó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #38525 Dátum: 2015.10.27 kedd, 12:27:55 »

Bp Mechwart ligetnél. Szerdára kaptam csak időpontot cromaxnál. Ha valaki pont erre járna kiolvasóval a zsebében azt megköszönném, ha nem akkor marad a szerda és a körömrágás.

Mind a 2 cseréld!  Olajkorit eredeti Ford 10 ezer körül!!  Akkor jó lesz!!  Én is csak egyet cseréltem meg tavasszal és nem lett jó,  2 hónapja az okajkorit és jó lett
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #38526 Dátum: 2015.10.27 kedd, 12:34:46 »

Én az oroszlános márkánál ismerem, nagyjából semmi baja nincs.
Ott az injektorok adják fel - néha - és aprüságok vannak, de abszolúte nem egy problémás darab.
Én láttam egy 750e kilométert futott darabot :-)
A tulaj valami 38 ezerrel vette.
A motor bontatlan, kuplungot 500-nál cseréltek.
A fogyija is jó.
jah, hogy ebben akkor egy az egyben egy Hdi motor van, csak a fordnal TDCI-nek hivjak???
vagy hogy van ez?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38527 Dátum: 2015.10.27 kedd, 12:42:10 »

jah, hogy ebben akkor egy az egyben egy Hdi motor van, csak a fordnal TDCI-nek hivjak???
vagy hogy van ez?

Közös fejlesztés, teljesen ua a két motor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #38528 Dátum: 2015.10.27 kedd, 12:47:34 »

Közös fejlesztés, teljesen ua a két motor.
Koszi.
A mondeonak mennie kell es problemamentes darabot keresek, mint pl 1.9 SDI es hasonlok Cheesy Cheesy
Komolyra forditva a szot, nagyot neztem, hogy a Focusoknak mennyire nincs aruk es ez a darab igen szepen fel van extrazva tetoablaktol kezdve tempomat, stb...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38529 Dátum: 2015.10.27 kedd, 16:05:10 »

Közös fejlesztés, teljesen ua a két motor.


Nem mindig.....

Pl. Citroen Nemo-ban lévő 1.4 hdi vs. Ford Fiesta 1.4 tdci
A két motor csupaszra szerelve valóban ugyanúgy néz ki, de! A két motorban nem egyforma kialakítású dugattyúk vannak.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #38530 Dátum: 2015.10.27 kedd, 18:27:16 »

Sziasztok!

fura hangra lettem figyelmes a mai napon... gázelvételnél az alábbi hangot hallani:
https://www.youtube.com/watch?v=MrNBo1poQ5o
Van ötletetek?
 worship worship
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #38531 Dátum: 2015.10.27 kedd, 19:25:41 »

Sziasztok!

fura hangra lettem figyelmes a mai napon... gázelvételnél az alábbi hangot hallani:
https://www.youtube.com/watch?v=MrNBo1poQ5o
Van ötletetek?
 worship worship

Huzd fel az ablakot, ugy kevesbe hallod a kerregest.  vigyor3 wave
Naplózva

blah blah blah
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #38532 Dátum: 2015.10.27 kedd, 19:31:02 »

Huzd fel az ablakot, ugy kevesbe hallod a kerregest.  vigyor3 wave
Van gazdaságosabb ötlet is:nem kell beindítani,és nincs semmi hang.
Smilét meg kösz. poigneemain
OFF vége.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #38533 Dátum: 2015.10.27 kedd, 19:39:08 »

Van gazdaságosabb ötlet is:nem kell beindítani,és nincs semmi hang.
Smilét meg kösz. poigneemain
OFF vége.


Köszönöm a segítséget... Nem értettem mi lehet a gond, de most már minden világos. (azért kérdeztem, meg vettem fel a hangját, mert ilyen hangot még nem produkált a fordulatszám visszaesésnél a benne töltött 379.000km alatt. ) worship worship
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #38534 Dátum: 2015.10.27 kedd, 19:49:14 »

Köszönöm a segítséget... Nem értettem mi lehet a gond, de most már minden világos. (azért kérdeztem, meg vettem fel a hangját, mert ilyen hangot még nem produkált a fordulatszám visszaesésnél a benne töltött 379.000km alatt. ) worship worship

szijfeszito ?
Naplózva

blah blah blah
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #38535 Dátum: 2015.10.27 kedd, 19:58:25 »

Köszönöm a segítséget... Nem értettem mi lehet a gond, de most már minden világos. (azért kérdeztem, meg vettem fel a hangját, mert ilyen hangot még nem produkált a fordulatszám visszaesésnél a benne töltött 379.000km alatt. ) worship worship
Lehet,hogy a bot fülemmel,de azt hallani,mint amikor egy csapágy szárazon süvít. nemtudom
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #38536 Dátum: 2015.10.27 kedd, 20:00:24 »

Lehet,hogy a bot fülemmel,de azt hallani,mint amikor egy csapágy szárazon süvít. nemtudom

Ez most valami kviz kerdes  vigyor3 Ki hal valami furat? Sajnos nem lehet hallani semmit, mert elnyomja a csattogas  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #38537 Dátum: 2015.10.28 szerda, 09:27:32 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.

Szeretném kicserélni a szervo oladali szíjhajtást, viszont sajnos valamiért most nem működik a Wiki. Olvastam korábban olyan verziót, hogy nem cserélik magát a feszítőt, csak a görgő helyére egy 17x40x17,5 mm, 3203 2RS típusú csapágy kerül.
A kérdésem az, hogy tényleg megoldható feszítő csere nélkül, vagy inkább érdemes rászánni a pénzt és kompletten cserélni (rugó relaxáció, stb...)?

A szervopumpán lévő szíjtárcsát szokás ilyenkor cserélni?

Előre is köszi a hozzászólásokat!

üdv,
Andor
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #38538 Dátum: 2015.10.28 szerda, 13:50:33 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.

Szeretném kicserélni a szervo oladali szíjhajtást, viszont sajnos valamiért most nem működik a Wiki. Olvastam korábban olyan verziót, hogy nem cserélik magát a feszítőt, csak a görgő helyére egy 17x40x17,5 mm, 3203 2RS típusú csapágy kerül.
A kérdésem az, hogy tényleg megoldható feszítő csere nélkül, vagy inkább érdemes rászánni a pénzt és kompletten cserélni (rugó relaxáció, stb...)?

A szervopumpán lévő szíjtárcsát szokás ilyenkor cserélni?

Előre is köszi a hozzászólásokat!

üdv,
Andor
megoldható feszítő csere nélkül.
nem kell. lehet egyáltalán külön kapni? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #38539 Dátum: 2015.10.28 szerda, 20:35:29 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.

Szeretném kicserélni a szervo oladali szíjhajtást, viszont sajnos valamiért most nem működik a Wiki. Olvastam korábban olyan verziót, hogy nem cserélik magát a feszítőt, csak a görgő helyére egy 17x40x17,5 mm, 3203 2RS típusú csapágy kerül.
A kérdésem az, hogy tényleg megoldható feszítő csere nélkül, vagy inkább érdemes rászánni a pénzt és kompletten cserélni (rugó relaxáció, stb...)?

A szervopumpán lévő szíjtárcsát szokás ilyenkor cserélni?

Előre is köszi a hozzászólásokat!

üdv,
Andor

Csak a görgőt kell csapágyra cserélni, és kész. Meg persze új szíj sem árt, ha a régi már nem 100%-os. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38540 Dátum: 2015.10.28 szerda, 20:46:54 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.

Szeretném kicserélni a szervo oladali szíjhajtást, viszont sajnos valamiért most nem működik a Wiki. Olvastam korábban olyan verziót, hogy nem cserélik magát a feszítőt, csak a görgő helyére egy 17x40x17,5 mm, 3203 2RS típusú csapágy kerül.
A kérdésem az, hogy tényleg megoldható feszítő csere nélkül, vagy inkább érdemes rászánni a pénzt és kompletten cserélni (rugó relaxáció, stb...)?

A szervopumpán lévő szíjtárcsát szokás ilyenkor cserélni?

Előre is köszi a hozzászólásokat!

üdv,
Andor

Most már megy a wiki Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38541 Dátum: 2015.10.28 szerda, 21:02:01 »

Most már megy a wiki Wink
vigyor3 eljen

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szervószíj_feszítő_görgő_átalakítás_-_TDCi
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #38542 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 07:36:00 »

Köszönöm szépen mindenkinek Smiley

Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38543 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 09:01:09 »


Na most ebben OD 52-es csapágy van, nekem meg 40-est írtak. Kijön a műanyagból a belső csapágy?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #38544 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 09:28:04 »

Na most ebben OD 52-es csapágy van, nekem meg 40-est írtak. Kijön a műanyagból a belső csapágy?
nem.a műanyag rá van fröccsöntve a csapágyra.VTamás képein látszik is,hogyan néz ki,amikor leolvad róla a műanyag.
A csapágy már maga a görgő(ugye pont akkora a külső átmérője mint az eredeti görgőé).
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #38545 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 10:18:31 »

Na most ebben OD 52-es csapágy van, nekem meg 40-est írtak. Kijön a műanyagból a belső csapágy?

Rosszat írtam emlékezetből. Smiley

A cikkben szereplő csapágy a jó méret. A régi egyben megy a kukába, a csapágy lesz helyette a "teljes" új görgő.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #38546 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 10:30:04 »

Na most ebben OD 52-es csapágy van, nekem meg 40-est írtak. Kijön a műanyagból a belső csapágy?
kipréselhető, csináltam már párszor vigyor3 ~1500ft bele egy skf csapágy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38547 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 13:21:40 »

kipréselhető, csináltam már párszor vigyor3 ~1500ft bele egy skf csapágy

De gondolom az meg nem 40-es. Fasza, van egy eladó 3203 2RS csapágyam, ha valakit érdekel...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #38548 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 13:32:28 »

De gondolom az meg nem 40-es. Fasza, van egy eladó 3203 2RS csapágyam, ha valakit érdekel...

Tedd el egyelőre, még jó lehet valamire. Wink

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38549 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 13:46:21 »

Tedd el egyelőre, még jó lehet valamire. Wink

AndyA

Vagy csak beteszem ezt. Legfeljebb kicsit gyorsabban pörög majd, a feszítőben meg van ennyi  hehe
Naplózva
Oldalak: 1 ... 764 765 766 767 768 769 770 [771] 772 773 774 775 776 777 778 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.203 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.