Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:04:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 797 798 799 800 801 802 803 [804] 805 806 807 808 809 810 811 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14652658 alkalommal)
0 Felhasználó és 123 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #40150 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 20:13:54 »

mondjuk tényleg eléggé mélyrepülésben van a színvonal
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #40151 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 20:21:53 »

mondjuk tényleg eléggé mélyrepülésben van a színvonal

Ja, mostanában elég sokat fórumozol... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40152 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 20:24:24 »

mondjuk tényleg eléggé mélyrepülésben van a színvonal
feléd tart. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #40153 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 20:40:00 »

Ja, mostanában elég sokat fórumozol... eplus2
feléd tart. eplus2

na már csak a Tibcsi hiányzik  eplus2
Naplózva
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40154 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 20:47:28 »

Egy tdci-ben talán, de nálam is?  Wink vigyor3


Nem tudom merjem e itt folytatni a téma feszegetését, vagy lapátra leszünk téve 1 napra, mert nem a tdci most a főtéma  Huh?   eplus2  Megjegyzem, nem értem azon embereket (szándékosan nem írtam jelzőt) akik kiakadnak, csak mert a sok mondeos baj mellé be-be csúszik 1-2 nem mondeos bibi is, amivel csak szinesedik a fórum.  Smiley
De, hogy ne érje szó a ház elejét bedobok egy kérdést. Kérem azon fórumtársakat akiknek szúrja a szemét az, hogy nem csak motorikus bajokkal foglalkozunk, hanem életszerű témák is felmerűlnek (mekkora vétség basszus...végül is csak emberek vagyunk...), mondják meg nekem miért hallottam tegnap este a kocsi bal oldal alja felől, értitek a taposó alatt, olyan hangot mintha a kipufogó olyan mély hörgős hangot adna?? Szerva itt!!!  Kiss
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40155 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 21:51:25 »


Nem tudom merjem e itt folytatni a téma feszegetését, vagy lapátra leszünk téve 1 napra, mert nem a tdci most a főtéma  Huh?   eplus2  Megjegyzem, nem értem azon embereket (szándékosan nem írtam jelzőt) akik kiakadnak, csak mert a sok mondeos baj mellé be-be csúszik 1-2 nem mondeos bibi is, amivel csak szinesedik a fórum.  Smiley
De, hogy ne érje szó a ház elejét bedobok egy kérdést. Kérem azon fórumtársakat akiknek szúrja a szemét az, hogy nem csak motorikus bajokkal foglalkozunk, hanem életszerű témák is felmerűlnek (mekkora vétség basszus...végül is csak emberek vagyunk...), mondják meg nekem miért hallottam tegnap este a kocsi bal oldal alja felől, értitek a taposó alatt, olyan hangot mintha a kipufogó olyan mély hörgős hangot adna?? Szerva itt!!!  Kiss

Mert ott lukas a kipufogó...?

Merthogy középről kikanyarodik a cső a szélre baloldalt, ott megy hátra a dobig. És ha pont ezen a részen lyukad ki, akkor pont onnan fogod a hörgést is hallani. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40156 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 22:25:13 »

Mert ott lukas a kipufogó...?

Merthogy középről kikanyarodik a cső a szélre baloldalt, ott megy hátra a dobig. És ha pont ezen a részen lyukad ki, akkor pont onnan fogod a hörgést is hallani. Smiley

AndyA


Bal oldalt írtam??  falbav Én balga... jobb oldalt akartam, csak valami elvonta a figyelmem  Embarrassed upsz, bocsesz...  Embarrassed  Embarrassed  Nah szóval, annyira vagyok én is tájékozott, hogy tudjam melyik oldalon fut a kipugogó.  Rettentően restellem, hogy ilyen ostoba voltam. Tehát azért írtam ide, mert nem tudtam hova tenni a jobb oldalról jövő hangot Sad 
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40157 Dátum: 2016.04.10 vasárnap, 22:30:05 »


Bal oldalt írtam??  falbav Én balga... jobb oldalt akartam, csak valami elvonta a figyelmem  Embarrassed upsz, bocsesz...  Embarrassed  Embarrassed  Nah szóval, annyira vagyok én is tájékozott, hogy tudjam melyik oldalon fut a kipugogó.  Rettentően restellem, hogy ilyen ostoba voltam. Tehát azért írtam ide, mert nem tudtam hova tenni a jobb oldalról jövő hangot Sad 

Sebességgel vagy fordulatszámmal változik a hang?
Naplózva
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40158 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 07:47:36 »

Sebességgel vagy fordulatszámmal változik a hang?


Azt hittem a sebbesség növelésével nő a fordulatszám is. Egyébként menet közbe vettem észre, tehát akkor a sebességgel volt az a hang.
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #40159 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 07:51:13 »


Azt hittem a sebbesség növelésével nő a fordulatszám is. Egyébként menet közbe vettem észre, tehát akkor a sebességgel volt az a hang.

Nem feltétlenül, mert ugye szoktunk váltani, meg ugye mehetünk lejtőn is...   hehe vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40160 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 07:52:47 »


Azt hittem a sebbesség növelésével nő a fordulatszám is. Egyébként menet közbe vettem észre, tehát akkor a sebességgel volt az a hang.

Na ja, csakhogy az aktuális váltó fokozattól függően többféle sebességnél is lehet ugyanaz a fordulatszám. Smiley

Tehát a kérdés mégsem egészen annyira hülyeség, mint amennyire annak tűnik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40161 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 08:38:11 »

Na ja, csakhogy az aktuális váltó fokozattól függően többféle sebességnél is lehet ugyanaz a fordulatszám. Smiley

Tehát a kérdés mégsem egészen annyira hülyeség, mint amennyire annak tűnik.

AndyA


Ma reggel is hallottam a hangot. Kicsit jobban fülelve inkább a motortér felől jön a hang Sad Közép és jobb oldal felől. Lehet megint szarakszik valamelyik turbócső??
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #40162 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 08:40:47 »


Ma reggel is hallottam a hangot.

Nem lehet, hogy ezek ilyen belső hangok?  vigyor3

Egyébként nem az lehet, hogy eddig a xar turbócsöves hanghoz voltál szokva és most, hogy az meg lett csinálva a normális tűnik furának?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40163 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 08:41:50 »


Ma reggel is hallottam a hangot. Kicsit jobban fülelve inkább a motortér felől jön a hang Sad Közép és jobb oldal felől. Lehet megint szarakszik valamelyik turbócső??

Én elsőnek a féltengely támasztó csapágyát nézném. Az morog, jobb/közép irányba van, a motortérben, és a jobb lábtérbe szépen áthallatszik.
Naplózva
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40164 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 08:48:36 »

Én elsőnek a féltengely támasztó csapágyát nézném. Az morog, jobb/közép irányba van, a motortérben, és a jobb lábtérbe szépen áthallatszik.


Ahan ahan, olyan volt.
Nah akkor délután megnézetem az illetékessel (remélem ráér)
Köszi az infót!  Smiley
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40165 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 09:02:30 »

Nem lehet, hogy ezek ilyen belső hangok?  vigyor3

Egyébként nem az lehet, hogy eddig a xar turbócsöves hanghoz voltál szokva és most, hogy az meg lett csinálva a normális tűnik furának?

Hehe  duhos2
Nem hallok belső hangokat. Még nem zakkantam meg teljesen Wink  Grin És nem, nem szoktam hozzá a rossz turbócső hanghoz sem. Különbséget tudok tenni egészséges motorhang és furi motorhang között.  duhos2
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #40166 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 13:12:10 »

Üdv!

Végre szétlett kapva a kicsikém...
De bánatomra kiderült, hogy eltörött egy hajtókar, így lettek egyébb problémái is a ketyegőjében, a felújítása qurvásul drága volna, viszont, ha veszek egy komplett motort (már-amennyire komplettet lehet szerezni) az egy kicsit olcsóbban meglehet.

Tudnátok segíteni, hogy hol érdemes motort nézni /2.0 TDCi FMBA
(Bár ha van rá lehetőség, akkor lehet egy 2.2-es jobb lenne, bár a motorvezérlő kicsit másabb, így azt is kellene egyet venni, de azt még nem tudom mennyibe kerülhet, illetve mennyire nehéz lehet illeszteni a jelenlegi elektronikákhoz?!)

Jelenleg 2.0 TDCi FMBA-t 80e - 150e Ft között látok...
Van-e tippetek, hogy hol érdemes nézni (hol lehet megbízhatót találni)Huh?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #40167 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 13:22:25 »


Ahan ahan, olyan volt.
Nah akkor délután megnézetem az illetékessel (remélem ráér)
Köszi az infót!  Smiley

Nem kell ehhez illetékes...

Egyik kezeddel felemeled a jobb elejét, másik kézzel megpörgeted a kereket és ráteszed a kezed a csapágyra...  beka3 eplus2 vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40168 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 13:41:57 »

Üdv!

Végre szétlett kapva a kicsikém...
De bánatomra kiderült, hogy eltörött egy hajtókar, így lettek egyébb problémái is a ketyegőjében, a felújítása qurvásul drága volna, viszont, ha veszek egy komplett motort (már-amennyire komplettet lehet szerezni) az egy kicsit olcsóbban meglehet.

Tudnátok segíteni, hogy hol érdemes motort nézni /2.0 TDCi FMBA
(Bár ha van rá lehetőség, akkor lehet egy 2.2-es jobb lenne, bár a motorvezérlő kicsit másabb, így azt is kellene egyet venni, de azt még nem tudom mennyibe kerülhet, illetve mennyire nehéz lehet illeszteni a jelenlegi elektronikákhoz?!)

Jelenleg 2.0 TDCi FMBA-t 80e - 150e Ft között látok...
Van-e tippetek, hogy hol érdemes nézni (hol lehet megbízhatót találni)Huh?
2.2-eshez kicsit több dolog kéne...

5 vagy 6 sebességes az fmba-d? hengerfej túlélte? mert akkor mindegy, de ha nem, akkor az se mindegy, hogy milyen évjáratú motor kell neked, másak a porlasztók
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #40169 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 13:44:12 »

2.2-eshez kicsit több dolog kéne...

5 vagy 6 sebességes az fmba-d? hengerfej túlélte? mert akkor mindegy, de ha nem, akkor az se mindegy, hogy milyen évjáratú motor kell neked, másak a porlasztók

6os, 2003, de az sem baj, ha van hozzá porlasztó, mert azok is már úgy is cserések lettek volna...
Naplózva
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40170 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 13:48:38 »

Nem kell ehhez illetékes...

Egyik kezeddel felemeled a jobb elejét, másik kézzel megpörgeted a kereket és ráteszed a kezed a csapágyra...  beka3 eplus2 vigyor3


Esetleg eljöhetnél segíteni emelni, én pedig majd használom a kezem...  eplus2 beka3
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40171 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 13:58:02 »

Üdv!

Végre szétlett kapva a kicsikém...
De bánatomra kiderült, hogy eltörött egy hajtókar, így lettek egyébb problémái is a ketyegőjében, a felújítása qurvásul drága volna, viszont, ha veszek egy komplett motort (már-amennyire komplettet lehet szerezni) az egy kicsit olcsóbban meglehet.

Tudnátok segíteni, hogy hol érdemes motort nézni /2.0 TDCi FMBA
(Bár ha van rá lehetőség, akkor lehet egy 2.2-es jobb lenne, bár a motorvezérlő kicsit másabb, így azt is kellene egyet venni, de azt még nem tudom mennyibe kerülhet, illetve mennyire nehéz lehet illeszteni a jelenlegi elektronikákhoz?!)

Jelenleg 2.0 TDCi FMBA-t 80e - 150e Ft között látok...
Van-e tippetek, hogy hol érdemes nézni (hol lehet megbízhatót találni)Huh?

Sehol...

Ha veszel egy autót, aminek ismered a gazdáját, tudod, hogy tényleg mennyit és hogyan hajtotta, na, abból tudsz kivenni motort úgy, hogy kb. biztosra mehetsz. Minden más lutri, mintha használt autót vennél.

mk2 fórumtársat próbáld meg. Az avatarjában a telefonszáma.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40172 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 13:58:55 »


Esetleg eljöhetnél segíteni emelni, én pedig majd használom a kezem...  eplus2 beka3

Ez komoly ajánlatnak tűnik!  vigyor3

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #40173 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 14:08:21 »


Esetleg eljöhetnél segíteni emelni, én pedig majd használom a kezem...  eplus2 beka3

Nem szeretem, ha kezeznek, és még emeljek is?  eplus2 beka3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40174 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 14:21:06 »

6os, 2003, de az sem baj, ha van hozzá porlasztó, mert azok is már úgy is cserések lettek volna...
akkor a tied elvileg már rövid csúcsos, 2003-2004-es 6sebességes eu3as tdcik-ben van az. motorcraftot keresd meg, neki talán van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #40175 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 14:24:28 »

akkor a tied elvileg már rövid csúcsos, 2003-2004-es 6sebességes eu3as tdcik-ben van az. motorcraftot keresd meg, neki talán van

Sokan úgy gondolják, mikor kifekszik a hajtókar, hogy beleraknak egy angliából behozott ugyanannyi idős bontott motort és új autót kapnak.

Ez szerintem baromira téves! Ugyanolyan xart raknak bele, azzal a különbséggel, hogy azon még nem figyelt ki a hajtókar...

Egyébként ha valakinek kifigyel a hajtókar, akkor az szerintem nagyon nem élt együtt az autójával, mert összességében nem úgy van, hogy reggel elromlik a pcsúcs és délután hopp a hajtókar kikönyököl... Ott már nagyon durva porlasztási gondok vannak
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40176 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 14:45:53 »

Sokan úgy gondolják, mikor kifekszik a hajtókar, hogy beleraknak egy angliából behozott ugyanannyi idős bontott motort és új autót kapnak.

Ez szerintem baromira téves! Ugyanolyan xart raknak bele, azzal a különbséggel, hogy azon még nem figyelt ki a hajtókar...

Egyébként ha valakinek kifigyel a hajtókar, akkor az szerintem nagyon nem élt együtt az autójával, mert összességében nem úgy van, hogy reggel elromlik a pcsúcs és délután hopp a hajtókar kikönyököl... Ott már nagyon durva porlasztási gondok vannak


Mik az előjelei a fent említett bajnak? Csak mert én nagyon együtt élek az autómmal, de nehogy valami elkerülje a figyelmem..  laugh Wink
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40177 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 15:00:07 »


Mik az előjelei a fent említett bajnak? Csak mert én nagyon együtt élek az autómmal, de nehogy valami elkerülje a figyelmem..  laugh Wink

Jellemzően az szokott történni, hogy "pisil" az injektor. Amikor már erősen kopott, nem zár rendesen, a motor leálítása után a maradék rail nyomás telenyomja a hengert gázolajjal. Az folyadék lévén nem összenyomható, így indításkor a henger felfelé menet megáll. Alsó hangon hajtókar görbülés, és onnantól abban a hengerben nincs érdemleges kompresszió. Peches esetben meg törik és kikönyököl a blokk oldalán.

Egy ilyen "pisilős" injektornak azért szoktak lenni előjelei, tényleg nem egyik napról a másikra történik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40178 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 15:07:22 »

Jellemzően az szokott történni, hogy "pisil" az injektor. Amikor már erősen kopott, nem zár rendesen, a motor leálítása után a maradék rail nyomás telenyomja a hengert gázolajjal. Az folyadék lévén nem összenyomható, így indításkor a henger felfelé menet megáll. Alsó hangon hajtókar görbülés, és onnantól abban a hengerben nincs érdemleges kompresszió. Peches esetben meg törik és kikönyököl a blokk oldalán.

Egy ilyen "pisilős" injektornak azért szoktak lenni előjelei, tényleg nem egyik napról a másikra történik.

AndyA


Úgy értettem, hogy külső jele, azaz furi hang, kopogás, ilyesmi. Most nyílván nem fogom hetente megnézetni az injektorokat, hogy pisil, vagy spriccel, vagy valami...
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40179 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 15:09:52 »

Sokan úgy gondolják, mikor kifekszik a hajtókar, hogy beleraknak egy angliából behozott ugyanannyi idős bontott motort és új autót kapnak.

Ez szerintem baromira téves! Ugyanolyan xart raknak bele, azzal a különbséggel, hogy azon még nem figyelt ki a hajtókar...

Egyébként ha valakinek kifigyel a hajtókar, akkor az szerintem nagyon nem élt együtt az autójával, mert összességében nem úgy van, hogy reggel elromlik a pcsúcs és délután hopp a hajtókar kikönyököl... Ott már nagyon durva porlasztási gondok vannak
n7ba-knél szokott ez előfordulni inkább, abból nincs is nagyon bontott motor vigyor3

nyílván nem újak, de ki lehet fogni 180-250ekm közöttit, az mégis csak jobb mint a 4-5-600ekm-es motorok vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #40180 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 15:46:39 »

akkor a tied elvileg már rövid csúcsos, 2003-2004-es 6sebességes eu3as tdcik-ben van az. motorcraftot keresd meg, neki talán van

401Z csúcsos...
Az még a hosszú azt hiszem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40181 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 15:47:43 »

401Z csúcsos...
Az még a hosszú azt hiszem.
ha nincs külön injector vezérlőd, akkor már elvileg nem annak kéne lennie
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #40182 Dátum: 2016.04.11 hétfő, 15:49:46 »

Jellemzően az szokott történni, hogy "pisil" az injektor. Amikor már erősen kopott, nem zár rendesen, a motor leálítása után a maradék rail nyomás telenyomja a hengert gázolajjal. Az folyadék lévén nem összenyomható, így indításkor a henger felfelé menet megáll. Alsó hangon hajtókar görbülés, és onnantól abban a hengerben nincs érdemleges kompresszió. Peches esetben meg törik és kikönyököl a blokk oldalán.

Egy ilyen "pisilős" injektornak azért szoktak lenni előjelei, tényleg nem egyik napról a másikra történik.

AndyA

kb. 110 kilóméterre az indulás helyétől, 160 km/h-nál történt az eset...
Naplózva
mpalfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #40183 Dátum: 2016.04.13 szerda, 11:25:32 »

Sziasztok,

Furán meg-megremeg az autóm alapjáraton.  N7BA a motor kódja.

A jelenség a következő: Hidegen és félmelegen semmi rendellenes nincs. ha bemelegszik az autó, akkor alapjáraton néha érzem hogy beremeg az autó és egyenetlen a motor  hangja is.
Elvittem diagnosztikára. Nincs benne semmi tárolt hibakód. Kitakarították az EGR szelepet. Abban mondjuk volt retek gazdagon, de a jelenségen ez nem változtatott.
A szerelő szerint mintha talán (de nem biztos) a 3. porlaszó csúcs a hibás, és kezdi megadni magát. De ez csak tipp. (nem láttam mit mutat a computer, akkor nem voltam ott.)

Beindítottam tesztüzemmódban az autót, az alapjáratom melegen 794-5, és amikor megremeg az autó akkor felmegy 801-2 re. Utána visszaáll, majd megint ugrik. Töltés stabil 14.4-5.

Fordulaton semmi rendellenes hangja nincs.

Kb az után kezdte, hogy szervízben volt. Üzemanyagszűrő csere is volt (20e ként cserélem). Mondjuk nem gyári GO szűrő került bele, pedig azt beszéltük meg. Sad

Mi lehet a gondja az autónak? Tényleg döglik meg a porlasztócsúcs? 165e km van benne csak prémiummal tankolva, nincs tekerve.

Köszönöm a válaszokat.

« Utoljára szerkesztve: 2016.04.13 szerda, 11:28:56 írta mpalfy » Naplózva

Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #40184 Dátum: 2016.04.13 szerda, 13:05:03 »

Sziasztok,

Furán meg-megremeg az autóm alapjáraton.  N7BA a motor kódja.

A jelenség a következő: Hidegen és félmelegen semmi rendellenes nincs. ha bemelegszik az autó, akkor alapjáraton néha érzem hogy beremeg az autó és egyenetlen a motor  hangja is.
Elvittem diagnosztikára. Nincs benne semmi tárolt hibakód. Kitakarították az EGR szelepet. Abban mondjuk volt retek gazdagon, de a jelenségen ez nem változtatott.
A szerelő szerint mintha talán (de nem biztos) a 3. porlaszó csúcs a hibás, és kezdi megadni magát. De ez csak tipp. (nem láttam mit mutat a computer, akkor nem voltam ott.)

Beindítottam tesztüzemmódban az autót, az alapjáratom melegen 794-5, és amikor megremeg az autó akkor felmegy 801-2 re. Utána visszaáll, majd megint ugrik. Töltés stabil 14.4-5.

Fordulaton semmi rendellenes hangja nincs.

Kb az után kezdte, hogy szervízben volt. Üzemanyagszűrő csere is volt (20e ként cserélem). Mondjuk nem gyári GO szűrő került bele, pedig azt beszéltük meg. Sad

Mi lehet a gondja az autónak? Tényleg döglik meg a porlasztócsúcs? 165e km van benne csak prémiummal tankolva, nincs tekerve.

Köszönöm a válaszokat.



eddig nekem is produkált ilyen dolgokat, de fel se vettem, nem is foglalkoztam vele,disel
múlthéten elkezdtem a karbantartást és felújítást az autón
első kör >> XADO-zás (váltó,szervó,olaj,üzemanyagrendszer tisztító ), második nap az alapjárat kisimult, egyenletes lett, a gond megoldódott


második kör >> szervő görgő csapágyasítása,szíj csere
harmadik kör  >> görgök cseréje, hosszbordásszíj csere,főtengely szíjtárcsa csere, generátor kefe cseréje,szabadonfutósítása  >> autó ugy elhalkult, hogy majdnem ráindítottam, mert nem igazán hallottam ketyegni, nagyon halk lett
holnap negyedik kör >> hátsó agyak cseréje, első-hátsó fékek cseréje, első rugó betétel, hátsó Air Springesitése
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #40185 Dátum: 2016.04.15 péntek, 22:26:51 »

eddig nekem is produkált ilyen dolgokat, de fel se vettem, nem is foglalkoztam vele,disel
múlthéten elkezdtem a karbantartást és felújítást az autón
első kör >> XADO-zás (váltó,szervó,olaj,üzemanyagrendszer tisztító ), második nap az alapjárat kisimult, egyenletes lett, a gond megoldódott


második kör >> szervő görgő csapágyasítása,szíj csere
harmadik kör  >> görgök cseréje, hosszbordásszíj csere,főtengely szíjtárcsa csere, generátor kefe cseréje,szabadonfutósítása  >> autó ugy elhalkult, hogy majdnem ráindítottam, mert nem igazán hallottam ketyegni, nagyon halk lett
holnap negyedik kör >> hátsó agyak cseréje, első-hátsó fékek cseréje, első rugó betétel, hátsó Air Springesitése

Tegnap megtörtént a negyedik kör is
ma voltam vele hosszú úton, hát mit mondjak, 140-nél alig van motor zaj, nagyon csendes lett az autó
A fék kicsit érzékenyebb lett, megint szokni kell a nyomás erősségét
hátsó Air Springe is bekerült, és az autó semmit nem vesztet a komfortból (pici romlásra számoltam, de elmaradt)

Igy már elmondhatom, hogy van egy jó autóm,  taps
 igaz még találtunk javítgatni valót, mert a lengéscsillapítókat cserélni kell sajna,de az épp rá ér később is, mikor összejön rá a pénzem
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40186 Dátum: 2016.04.16 szombat, 10:07:14 »

eddig nekem is produkált ilyen dolgokat, de fel se vettem, nem is foglalkoztam vele,disel
múlthéten elkezdtem a karbantartást és felújítást az autón
első kör >> XADO-zás (váltó,szervó,olaj,üzemanyagrendszer tisztító ), második nap az alapjárat kisimult, egyenletes lett, a gond megoldódott


második kör >> szervő görgő csapágyasítása,szíj csere
harmadik kör  >> görgök cseréje, hosszbordásszíj csere,főtengely szíjtárcsa csere, generátor kefe cseréje,szabadonfutósítása  >> autó ugy elhalkult, hogy majdnem ráindítottam, mert nem igazán hallottam ketyegni, nagyon halk lett
holnap negyedik kör >> hátsó agyak cseréje, első-hátsó fékek cseréje, első rugó betétel, hátsó Air Springesitése

Kicsit halkítani kéne a zenén  wave
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #40187 Dátum: 2016.04.16 szombat, 11:42:49 »

 
Kicsit halkítani kéne a zenén  wave

duhos2 taps
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #40188 Dátum: 2016.04.16 szombat, 21:37:33 »

 Sziasztok!
Bocsi az off-ért . A " Wiki " eltűnt, vagy hová került?  Sad Sad
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40189 Dátum: 2016.04.17 vasárnap, 13:09:35 »

Jellemzően az szokott történni, hogy "pisil" az injektor. Amikor már erősen kopott, nem zár rendesen, a motor leálítása után a maradék rail nyomás telenyomja a hengert gázolajjal. Az folyadék lévén nem összenyomható, így indításkor a henger felfelé menet megáll. Alsó hangon hajtókar görbülés, és onnantól abban a hengerben nincs érdemleges kompresszió. Peches esetben meg törik és kikönyököl a blokk oldalán.

Egy ilyen "pisilős" injektornak azért szoktak lenni előjelei, tényleg nem egyik napról a másikra történik.

AndyA

Én még ezt az elméletet nem hallottam (de attól még...).
Ha a csúcs átenged, akkor az inkább nagy nyomásnál enged át, nem amikor leállítottad.
De ha így is lenne, mennyi gázolajt fog belenyomni? Nagyjából két hangyakönycseppet, merthogy nyomástároló nincs a rendszerben.
Tehát mennyi gázolaj kellene ahhoz, hogy gond legyen? egy henger űrtartalma fél liter, ezt sűríti össze 1:17,4-hez (ha jól emlékszem), azaz 0,5/17,4=0.028l azaz 0.3 deci. Na az nem kevés... ennyi gázolaj nem fog belecsöpögni.
A puma jellemzően dugattyúrepedéssel szokott tönkremenni, és a 3. henger az érintett. Az újabbak (mostani) is valamilyen szinten érintett, de ott inkább az olajszivattyú tengelye szokott törni, valamint a lánc reakcióba lép az olajjal, és valami vegyi dolog rürténik (pongyolán, korrodál), és ez szakadást eredményez, de ez csak a 201x-es gyártásúakra jellemző, ezt mondeóba már nem rakták.
Érdekes a kikönyökölés, mint fenn írtam, nem jellemző. Nekem vagy 50-100 motorcserém volt eddig, és csak egynél emlékszem kikönyökölésre (lehet, hogy több volt, de 5-nél kevesebb), a többinél mindnél 3. dugattyú repedése volt. Kivéve persze, ahol az olajszivattyú törött, de azok újabbak.
Ilyen esetben mi mindig elküldjük az injektorokat bevizsgálásra, és ha lehet, cseréltetjük.
És sosem indításkor történt a dolog, hanem menet közben, az egyik esetnek tanúja volt a kollégám (autópályán megelőzte egy mentő, majd egy szercsak bazinagy füst, és leállt, és ez az autó hozzám került).

A kikönyökölős esetnél szerintem inkább olajozási probléma van, nem go befecskendezési.
Ettől függetlenül, az injektorokat be kell vizsgáltatni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mpalfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #40190 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 17:53:03 »

Tegnap megtörtént a negyedik kör is
ma voltam vele hosszú úton, hát mit mondjak, 140-nél alig van motor zaj, nagyon csendes lett az autó
A fék kicsit érzékenyebb lett, megint szokni kell a nyomás erősségét
hátsó Air Springe is bekerült, és az autó semmit nem vesztet a komfortból (pici romlásra számoltam, de elmaradt)

Igy már elmondhatom, hogy van egy jó autóm,  taps
 igaz még találtunk javítgatni valót, mert a lengéscsillapítókat cserélni kell sajna,de az épp rá ér később is, mikor összejön rá a pénzem

Szia,

Xado-bol melyikeket használtad?

Köszi.

Naplózva

Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40191 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 19:59:24 »

Szia,

Xado-bol melyikeket használtad?

Köszi.


Tisztelt Fórumtárs!
A Xado revitalizáló gélből a szervó rendszerhez és a sebváltóhoz valót csak javasolni tudom. Mindkettőt használtam és elégedett vagyok vele. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #40192 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 20:01:46 »

Szia,

Xado-bol melyikeket használtad?

Köszi.



Ezeket


Megnevezés                             Cikkszám     Darab       Ár

Motorolaj adalék 27ml            XADO 10124   1   7 735 Ft
Csapágy zsír 125ml                   XADO 32201   2   2 296 Ft
Váltóolaj adalék 9ml                   XADO 12103   1      2 039 Ft
Szervókormány adalék 9ml           XADO 12104   1      2 039 Ft
Üzemanyagrendszer adalék 9ml   XADO 12108   1   2 294 Ft
Tüzelőanyag rendszer tisztító   XADO 40113   1   2 990 Ft
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
mpalfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #40193 Dátum: 2016.04.18 hétfő, 21:15:54 »

Ezeket


Megnevezés                             Cikkszám     Darab       Ár

Motorolaj adalék 27ml            XADO 10124   1   7 735 Ft
Csapágy zsír 125ml                   XADO 32201   2   2 296 Ft
Váltóolaj adalék 9ml                   XADO 12103   1      2 039 Ft
Szervókormány adalék 9ml           XADO 12104   1      2 039 Ft
Üzemanyagrendszer adalék 9ml   XADO 12108   1   2 294 Ft
Tüzelőanyag rendszer tisztító   XADO 40113   1   2 990 Ft


Köszönöm szépen. Kipróbálom, utána írok, hogy van e javulás. Smiley

ÜdV: Miki
Naplózva

Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40194 Dátum: 2016.04.19 kedd, 06:12:21 »

Én még ezt az elméletet nem hallottam (de attól még...).
Nekem vagy 50-100 motorcserém volt eddig....
ez az autó hozzám került....


necsigázz!
elméletben,illetve max papírformában,vagy bitekben. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ggg1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #40195 Dátum: 2016.04.19 kedd, 09:35:18 »

Sziasztok
Kellene egy kis segitség. Most volt a kocsi egy nagyobb szervizem mert meghalt benne az adagolás.

Prodléma hidegen darabos az alapjárat és hallani hogy korigál a befecskendezés ( csipog )

Adagolo felujitva+porlasztok , tejes üzemanyag rendszer tisztitás, izzitok kimérve, go szürö cserélve, szijak, vezérlés átnézve (ok)
Akipufogot kellet javitanom, a kocsi húz mit a vizeskanna és melegem nincsen dadogás se alapjáraton.

Merre keresem a problémát  help ?  bocsesz magasnyomású szivatyú

Köszönöm elöre is a segitséget.
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.23 szombat, 19:14:31 írta ggg1 » Naplózva

MK3  2.0 TDCI Ambiente kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #40196 Dátum: 2016.04.19 kedd, 10:16:08 »

Sziasztok
Kellene egy kis segitség. Most volt a kocsi egy nagyobb szervizem mert meghalt benne az adagolás.

Prodléma hidegen darabos az alapjárat és hallani hogy korigál a befecskendezés ( csipog )

Adagolo felujitva+porlasztok , tejes üzemanyag rendszer tisztitás, izzitok kimérve, go szürö cserélve, szijak, vezérlés átnézve (ok)
Akipufogot kellet javitanom, a kocsi húz mit a vizeskanna és melegem nincsen dadogás se alapjáraton.

Merre keresem a problémát  help ?

Könönöm elöre is a segitséget.

Adagoló már nincs a tiedben Wink

A felújított befecskendezőkhöz kaptál új kódokat? Azok be is lettek írva?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ggg1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #40197 Dátum: 2016.04.19 kedd, 10:19:33 »

Adagoló már nincs a tiedben Wink

A felújított befecskendezőkhöz kaptál új kódokat? Azok be is lettek írva?


igen mindent beirtak megcsináltak
csak hidegen dadog be és azt se mindig
Naplózva

MK3  2.0 TDCI Ambiente kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #40198 Dátum: 2016.04.19 kedd, 19:55:00 »

Sziasztok
Kellene egy kis segitség. Most volt a kocsi egy nagyobb szervizem mert meghalt benne az adagolás.

Prodléma hidegen darabos az alapjárat és hallani hogy korigál a befecskendezés ( csipog )

Adagolo felujitva+porlasztok , tejes üzemanyag rendszer tisztitás, izzitok kimérve, go szürö cserélve, szijak, vezérlés átnézve (ok)
Akipufogot kellet javitanom, a kocsi húz mit a vizeskanna és melegem nincsen dadogás se alapjáraton.

Merre keresem a problémát  help ?  bocsesz magasnyomású szivatyú

Köszönöm elöre is a segitséget.
vidd vissza gariba
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40199 Dátum: 2016.04.19 kedd, 21:54:40 »

necsigázz!
elméletben,illetve max papírformában,vagy bitekben. nyes

Van valami oka, hogy jársz utánam, és mindenbe belekötsz?

Nem elméletben, hanem gyakorlatban. Sehol nem írtam, hogy én cseréltem ki a motort.
Az én feladatom a diag eredmények és a dokumentumok ellenőrzése. De ettől még tudom, hogy a dugattyú törött-e, vagy a hajtókar könyökölt ki.
Azaz, pont a lényeget.

Azt javaslom, igyekezz inkább saját dolgoddal foglalkozni.

Ha esetleg futná még az idődből hogy leírd, akkor mennyi gázolaj távozik az olajból 1000 kilométer alatt...
..süket duma, trollkodás, kötekedés volt. Tények: 0
Volt egy állításod, és nem támasztottad alá. Én inkább ezen hiányosságra gyúrnék rá.
Tudom, hogy most is csak kötekedni, trollkodni fogsz. De hát a világ már csak ilyen  vigyor3
Kinek mire futja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 797 798 799 800 801 802 803 [804] 805 806 807 808 809 810 811 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.