Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:38:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
797
798
799
800
801
802
803
[
804
]
805
806
807
808
809
810
811
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14653958 alkalommal)
0 Felhasználó és 133 vendég van a témában
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40150 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 20:13:54 »
mondjuk tényleg eléggé mélyrepülésben van a színvonal
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40151 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 20:21:53 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.04.10 vasárnap, 20:13:54
mondjuk tényleg eléggé mélyrepülésben van a színvonal
Ja, mostanában elég sokat fórumozol...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40152 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 20:24:24 »
Idézetet írta: VZoli - 2016.04.10 vasárnap, 20:13:54
mondjuk tényleg eléggé mélyrepülésben van a színvonal
feléd tart.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40153 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 20:40:00 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.04.10 vasárnap, 20:21:53
Ja, mostanában elég sokat fórumozol...
Idézetet írta: alf - 2016.04.10 vasárnap, 20:24:24
feléd tart.
na már csak a Tibcsi hiányzik
Naplózva
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40154 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 20:47:28 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.04.10 vasárnap, 19:39:19
Egy tdci-ben talán, de nálam is?
Nem tudom merjem e itt folytatni a téma feszegetését, vagy lapátra leszünk téve 1 napra, mert nem a tdci most a főtéma
Megjegyzem, nem értem azon embereket (szándékosan nem írtam jelzőt) akik kiakadnak, csak mert a sok mondeos baj mellé be-be csúszik 1-2 nem mondeos bibi is, amivel csak szinesedik a fórum.
De, hogy ne érje szó a ház elejét bedobok egy kérdést. Kérem azon fórumtársakat akiknek szúrja a szemét az, hogy nem csak motorikus bajokkal foglalkozunk, hanem életszerű témák is felmerűlnek (mekkora vétség basszus...végül is csak emberek vagyunk...), mondják meg nekem miért hallottam tegnap este a kocsi bal oldal alja felől, értitek a taposó alatt, olyan hangot mintha a kipufogó olyan mély hörgős hangot adna?? Szerva itt!!!
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40155 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 21:51:25 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.10 vasárnap, 20:47:28
Nem tudom merjem e itt folytatni a téma feszegetését, vagy lapátra leszünk téve 1 napra, mert nem a tdci most a főtéma
Megjegyzem, nem értem azon embereket (szándékosan nem írtam jelzőt) akik kiakadnak, csak mert a sok mondeos baj mellé be-be csúszik 1-2 nem mondeos bibi is, amivel csak szinesedik a fórum.
De, hogy ne érje szó a ház elejét bedobok egy kérdést. Kérem azon fórumtársakat akiknek szúrja a szemét az, hogy nem csak motorikus bajokkal foglalkozunk, hanem életszerű témák is felmerűlnek (mekkora vétség basszus...végül is csak emberek vagyunk...), mondják meg nekem miért hallottam tegnap este a kocsi bal oldal alja felől, értitek a taposó alatt, olyan hangot mintha a kipufogó olyan mély hörgős hangot adna?? Szerva itt!!!
Mert ott lukas a kipufogó...?
Merthogy középről kikanyarodik a cső a szélre baloldalt, ott megy hátra a dobig. És ha pont ezen a részen lyukad ki, akkor pont onnan fogod a hörgést is hallani.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40156 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 22:25:13 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.10 vasárnap, 21:51:25
Mert ott lukas a kipufogó...?
Merthogy középről kikanyarodik a cső a szélre baloldalt, ott megy hátra a dobig. És ha pont ezen a részen lyukad ki, akkor pont onnan fogod a hörgést is hallani.
AndyA
Bal oldalt írtam??
Én balga... jobb oldalt akartam, csak valami elvonta a figyelmem
upsz, bocsesz...
Nah szóval, annyira vagyok én is tájékozott, hogy tudjam melyik oldalon fut a kipugogó. Rettentően restellem, hogy ilyen ostoba voltam. Tehát azért írtam ide, mert nem tudtam hova tenni a jobb oldalról jövő hangot
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40157 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 22:30:05 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.10 vasárnap, 22:25:13
Bal oldalt írtam??
Én balga... jobb oldalt akartam, csak valami elvonta a figyelmem
upsz, bocsesz...
Nah szóval, annyira vagyok én is tájékozott, hogy tudjam melyik oldalon fut a kipugogó. Rettentően restellem, hogy ilyen ostoba voltam. Tehát azért írtam ide, mert nem tudtam hova tenni a jobb oldalról jövő hangot
Sebességgel vagy fordulatszámmal változik a hang?
Naplózva
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40158 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 07:47:36 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.04.10 vasárnap, 22:30:05
Sebességgel vagy fordulatszámmal változik a hang?
Azt hittem a sebbesség növelésével nő a fordulatszám is. Egyébként menet közbe vettem észre, tehát akkor a sebességgel volt az a hang.
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40159 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 07:51:13 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.11 hétfő, 07:47:36
Azt hittem a sebbesség növelésével nő a fordulatszám is. Egyébként menet közbe vettem észre, tehát akkor a sebességgel volt az a hang.
Nem feltétlenül, mert ugye szoktunk váltani, meg ugye mehetünk lejtőn is...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40160 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 07:52:47 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.11 hétfő, 07:47:36
Azt hittem a sebbesség növelésével nő a fordulatszám is. Egyébként menet közbe vettem észre, tehát akkor a sebességgel volt az a hang.
Na ja, csakhogy az aktuális váltó fokozattól függően többféle sebességnél is lehet ugyanaz a fordulatszám.
Tehát a kérdés mégsem egészen annyira hülyeség, mint amennyire annak tűnik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40161 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 08:38:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.11 hétfő, 07:52:47
Na ja, csakhogy az aktuális váltó fokozattól függően többféle sebességnél is lehet ugyanaz a fordulatszám.
Tehát a kérdés mégsem egészen annyira hülyeség, mint amennyire annak tűnik.
AndyA
Ma reggel is hallottam a hangot. Kicsit jobban fülelve inkább a motortér felől jön a hang
Közép és jobb oldal felől. Lehet megint szarakszik valamelyik turbócső??
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40162 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 08:40:47 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.11 hétfő, 08:38:11
Ma reggel is hallottam a hangot.
Nem lehet, hogy ezek ilyen belső hangok?
Egyébként nem az lehet, hogy eddig a xar turbócsöves hanghoz voltál szokva és most, hogy az meg lett csinálva a normális tűnik furának?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40163 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 08:41:50 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.11 hétfő, 08:38:11
Ma reggel is hallottam a hangot. Kicsit jobban fülelve inkább a motortér felől jön a hang
Közép és jobb oldal felől. Lehet megint szarakszik valamelyik turbócső??
Én elsőnek a féltengely támasztó csapágyát nézném. Az morog, jobb/közép irányba van, a motortérben, és a jobb lábtérbe szépen áthallatszik.
Naplózva
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40164 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 08:48:36 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.04.11 hétfő, 08:41:50
Én elsőnek a féltengely támasztó csapágyát nézném. Az morog, jobb/közép irányba van, a motortérben, és a jobb lábtérbe szépen áthallatszik.
Ahan ahan, olyan volt.
Nah akkor délután megnézetem az illetékessel (remélem ráér)
Köszi az infót!
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40165 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 09:02:30 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.04.11 hétfő, 08:40:47
Nem lehet, hogy ezek ilyen belső hangok?
Egyébként nem az lehet, hogy eddig a xar turbócsöves hanghoz voltál szokva és most, hogy az meg lett csinálva a normális tűnik furának?
Hehe
Nem hallok belső hangokat. Még nem zakkantam meg teljesen
És nem, nem szoktam hozzá a rossz turbócső hanghoz sem. Különbséget tudok tenni egészséges motorhang és furi motorhang között.
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40166 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 13:12:10 »
Üdv!
Végre szétlett kapva a kicsikém...
De bánatomra kiderült, hogy eltörött egy hajtókar, így lettek egyébb problémái is a ketyegőjében, a felújítása qurvásul drága volna, viszont, ha veszek egy komplett motort (már-amennyire komplettet lehet szerezni) az egy kicsit olcsóbban meglehet.
Tudnátok segíteni, hogy hol érdemes motort nézni /2.0 TDCi FMBA
(Bár ha van rá lehetőség, akkor lehet egy 2.2-es jobb lenne, bár a motorvezérlő kicsit másabb, így azt is kellene egyet venni, de azt még nem tudom mennyibe kerülhet, illetve mennyire nehéz lehet illeszteni a jelenlegi elektronikákhoz?!)
Jelenleg 2.0 TDCi FMBA-t 80e - 150e Ft között látok...
Van-e tippetek, hogy hol érdemes nézni (hol lehet megbízhatót találni)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40167 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 13:22:25 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.11 hétfő, 08:48:36
Ahan ahan, olyan volt.
Nah akkor délután megnézetem az illetékessel (remélem ráér)
Köszi az infót!
Nem kell ehhez illetékes...
Egyik kezeddel felemeled a jobb elejét, másik kézzel megpörgeted a kereket és ráteszed a kezed a csapágyra...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40168 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 13:41:57 »
Idézetet írta: Taki - 2016.04.11 hétfő, 13:12:10
Üdv!
Végre szétlett kapva a kicsikém...
De bánatomra kiderült, hogy eltörött egy hajtókar, így lettek egyébb problémái is a ketyegőjében, a felújítása qurvásul drága volna, viszont, ha veszek egy komplett motort (már-amennyire komplettet lehet szerezni) az egy kicsit olcsóbban meglehet.
Tudnátok segíteni, hogy hol érdemes motort nézni /2.0 TDCi FMBA
(Bár ha van rá lehetőség, akkor lehet egy 2.2-es jobb lenne, bár a motorvezérlő kicsit másabb, így azt is kellene egyet venni, de azt még nem tudom mennyibe kerülhet, illetve mennyire nehéz lehet illeszteni a jelenlegi elektronikákhoz?!)
Jelenleg 2.0 TDCi FMBA-t 80e - 150e Ft között látok...
Van-e tippetek, hogy hol érdemes nézni (hol lehet megbízhatót találni)
2.2-eshez kicsit több dolog kéne...
5 vagy 6 sebességes az fmba-d? hengerfej túlélte? mert akkor mindegy, de ha nem, akkor az se mindegy, hogy milyen évjáratú motor kell neked, másak a porlasztók
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40169 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 13:44:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.04.11 hétfő, 13:41:57
2.2-eshez kicsit több dolog kéne...
5 vagy 6 sebességes az fmba-d? hengerfej túlélte? mert akkor mindegy, de ha nem, akkor az se mindegy, hogy milyen évjáratú motor kell neked, másak a porlasztók
6os, 2003, de az sem baj, ha van hozzá porlasztó, mert azok is már úgy is cserések lettek volna...
Naplózva
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40170 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 13:48:38 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.04.11 hétfő, 13:22:25
Nem kell ehhez illetékes...
Egyik kezeddel felemeled a jobb elejét, másik kézzel megpörgeted a kereket és ráteszed a kezed a csapágyra...
Esetleg eljöhetnél segíteni emelni, én pedig majd használom a kezem...
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40171 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 13:58:02 »
Idézetet írta: Taki - 2016.04.11 hétfő, 13:12:10
Üdv!
Végre szétlett kapva a kicsikém...
De bánatomra kiderült, hogy eltörött egy hajtókar, így lettek egyébb problémái is a ketyegőjében, a felújítása qurvásul drága volna, viszont, ha veszek egy komplett motort (már-amennyire komplettet lehet szerezni) az egy kicsit olcsóbban meglehet.
Tudnátok segíteni, hogy hol érdemes motort nézni /2.0 TDCi FMBA
(Bár ha van rá lehetőség, akkor lehet egy 2.2-es jobb lenne, bár a motorvezérlő kicsit másabb, így azt is kellene egyet venni, de azt még nem tudom mennyibe kerülhet, illetve mennyire nehéz lehet illeszteni a jelenlegi elektronikákhoz?!)
Jelenleg 2.0 TDCi FMBA-t 80e - 150e Ft között látok...
Van-e tippetek, hogy hol érdemes nézni (hol lehet megbízhatót találni)
Sehol...
Ha veszel egy autót, aminek ismered a gazdáját, tudod, hogy tényleg mennyit és hogyan hajtotta, na, abból tudsz kivenni motort úgy, hogy kb. biztosra mehetsz. Minden más lutri, mintha használt autót vennél.
mk2 fórumtársat próbáld meg. Az avatarjában a telefonszáma.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40172 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 13:58:55 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.11 hétfő, 13:48:38
Esetleg eljöhetnél segíteni emelni, én pedig majd használom a kezem...
Ez komoly ajánlatnak tűnik!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40173 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 14:08:21 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.11 hétfő, 13:48:38
Esetleg eljöhetnél segíteni emelni, én pedig majd használom a kezem...
Nem szeretem, ha kezeznek, és még emeljek is?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40174 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 14:21:06 »
Idézetet írta: Taki - 2016.04.11 hétfő, 13:44:12
6os, 2003, de az sem baj, ha van hozzá porlasztó, mert azok is már úgy is cserések lettek volna...
akkor a tied elvileg már rövid csúcsos, 2003-2004-es 6sebességes eu3as tdcik-ben van az. motorcraftot keresd meg, neki talán van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40175 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 14:24:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.04.11 hétfő, 14:21:06
akkor a tied elvileg már rövid csúcsos, 2003-2004-es 6sebességes eu3as tdcik-ben van az. motorcraftot keresd meg, neki talán van
Sokan úgy gondolják, mikor kifekszik a hajtókar, hogy beleraknak egy angliából behozott ugyanannyi idős bontott motort és új autót kapnak.
Ez szerintem baromira téves! Ugyanolyan xart raknak bele, azzal a különbséggel, hogy azon még nem figyelt ki a hajtókar...
Egyébként ha valakinek kifigyel a hajtókar, akkor az szerintem nagyon nem élt együtt az autójával, mert összességében nem úgy van, hogy reggel elromlik a pcsúcs és délután hopp a hajtókar kikönyököl... Ott már nagyon durva porlasztási gondok vannak
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40176 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 14:45:53 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.04.11 hétfő, 14:24:28
Sokan úgy gondolják, mikor kifekszik a hajtókar, hogy beleraknak egy angliából behozott ugyanannyi idős bontott motort és új autót kapnak.
Ez szerintem baromira téves! Ugyanolyan xart raknak bele, azzal a különbséggel, hogy azon még nem figyelt ki a hajtókar...
Egyébként ha valakinek kifigyel a hajtókar, akkor az szerintem nagyon nem élt együtt az autójával, mert összességében nem úgy van, hogy reggel elromlik a pcsúcs és délután hopp a hajtókar kikönyököl... Ott már nagyon durva porlasztási gondok vannak
Mik az előjelei a fent említett bajnak? Csak mert én nagyon együtt élek az autómmal, de nehogy valami elkerülje a figyelmem..
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40177 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 15:00:07 »
Idézetet írta: Andi - 2016.04.11 hétfő, 14:45:53
Mik az előjelei a fent említett bajnak? Csak mert én nagyon együtt élek az autómmal, de nehogy valami elkerülje a figyelmem..
Jellemzően az szokott történni, hogy "pisil" az injektor. Amikor már erősen kopott, nem zár rendesen, a motor leálítása után a maradék rail nyomás telenyomja a hengert gázolajjal. Az folyadék lévén nem összenyomható, így indításkor a henger felfelé menet megáll. Alsó hangon hajtókar görbülés, és onnantól abban a hengerben nincs érdemleges kompresszió. Peches esetben meg törik és kikönyököl a blokk oldalán.
Egy ilyen "pisilős" injektornak azért szoktak lenni előjelei, tényleg nem egyik napról a másikra történik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 199
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40178 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 15:07:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.11 hétfő, 15:00:07
Jellemzően az szokott történni, hogy "pisil" az injektor. Amikor már erősen kopott, nem zár rendesen, a motor leálítása után a maradék rail nyomás telenyomja a hengert gázolajjal. Az folyadék lévén nem összenyomható, így indításkor a henger felfelé menet megáll. Alsó hangon hajtókar görbülés, és onnantól abban a hengerben nincs érdemleges kompresszió. Peches esetben meg törik és kikönyököl a blokk oldalán.
Egy ilyen "pisilős" injektornak azért szoktak lenni előjelei, tényleg nem egyik napról a másikra történik.
AndyA
Úgy értettem, hogy külső jele, azaz furi hang, kopogás, ilyesmi. Most nyílván nem fogom hetente megnézetni az injektorokat, hogy pisil, vagy spriccel, vagy valami...
Naplózva
2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40179 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 15:09:52 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.04.11 hétfő, 14:24:28
Sokan úgy gondolják, mikor kifekszik a hajtókar, hogy beleraknak egy angliából behozott ugyanannyi idős bontott motort és új autót kapnak.
Ez szerintem baromira téves! Ugyanolyan xart raknak bele, azzal a különbséggel, hogy azon még nem figyelt ki a hajtókar...
Egyébként ha valakinek kifigyel a hajtókar, akkor az szerintem nagyon nem élt együtt az autójával, mert összességében nem úgy van, hogy reggel elromlik a pcsúcs és délután hopp a hajtókar kikönyököl... Ott már nagyon durva porlasztási gondok vannak
n7ba-knél szokott ez előfordulni inkább, abból nincs is nagyon bontott motor
nyílván nem újak, de ki lehet fogni 180-250ekm közöttit, az mégis csak jobb mint a 4-5-600ekm-es motorok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40180 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 15:46:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.04.11 hétfő, 14:21:06
akkor a tied elvileg már rövid csúcsos, 2003-2004-es 6sebességes eu3as tdcik-ben van az. motorcraftot keresd meg, neki talán van
401Z csúcsos...
Az még a hosszú azt hiszem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40181 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 15:47:43 »
Idézetet írta: Taki - 2016.04.11 hétfő, 15:46:39
401Z csúcsos...
Az még a hosszú azt hiszem.
ha nincs külön injector vezérlőd, akkor már elvileg nem annak kéne lennie
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40182 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 15:49:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.11 hétfő, 15:00:07
Jellemzően az szokott történni, hogy "pisil" az injektor. Amikor már erősen kopott, nem zár rendesen, a motor leálítása után a maradék rail nyomás telenyomja a hengert gázolajjal. Az folyadék lévén nem összenyomható, így indításkor a henger felfelé menet megáll. Alsó hangon hajtókar görbülés, és onnantól abban a hengerben nincs érdemleges kompresszió. Peches esetben meg törik és kikönyököl a blokk oldalán.
Egy ilyen "pisilős" injektornak azért szoktak lenni előjelei, tényleg nem egyik napról a másikra történik.
AndyA
kb. 110 kilóméterre az indulás helyétől, 160 km/h-nál történt az eset...
Naplózva
mpalfy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: TDCi motorok alapjárati remegés
«
Új hozzászólás #40183 Dátum:
2016.04.13 szerda, 11:25:32 »
Sziasztok,
Furán meg-megremeg az autóm alapjáraton. N7BA a motor kódja.
A jelenség a következő: Hidegen és félmelegen semmi rendellenes nincs. ha bemelegszik az autó, akkor alapjáraton néha érzem hogy beremeg az autó és egyenetlen a motor hangja is.
Elvittem diagnosztikára. Nincs benne semmi tárolt hibakód. Kitakarították az EGR szelepet. Abban mondjuk volt retek gazdagon, de a jelenségen ez nem változtatott.
A szerelő szerint mintha talán (de nem biztos) a 3. porlaszó csúcs a hibás, és kezdi megadni magát. De ez csak tipp. (nem láttam mit mutat a computer, akkor nem voltam ott.)
Beindítottam tesztüzemmódban az autót, az alapjáratom melegen 794-5, és amikor megremeg az autó akkor felmegy 801-2 re. Utána visszaáll, majd megint ugrik. Töltés stabil 14.4-5.
Fordulaton semmi rendellenes hangja nincs.
Kb az után kezdte, hogy szervízben volt. Üzemanyagszűrő csere is volt (20e ként cserélem). Mondjuk nem gyári GO szűrő került bele, pedig azt beszéltük meg.
Mi lehet a gondja az autónak? Tényleg döglik meg a porlasztócsúcs? 165e km van benne csak prémiummal tankolva, nincs tekerve.
Köszönöm a válaszokat.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.13 szerda, 11:28:56 írta mpalfy
»
Naplózva
Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok alapjárati remegés
«
Új hozzászólás #40184 Dátum:
2016.04.13 szerda, 13:05:03 »
Idézetet írta: mpalfy - 2016.04.13 szerda, 11:25:32
Sziasztok,
Furán meg-megremeg az autóm alapjáraton. N7BA a motor kódja.
A jelenség a következő: Hidegen és félmelegen semmi rendellenes nincs. ha bemelegszik az autó, akkor alapjáraton néha érzem hogy beremeg az autó és egyenetlen a motor hangja is.
Elvittem diagnosztikára. Nincs benne semmi tárolt hibakód. Kitakarították az EGR szelepet. Abban mondjuk volt retek gazdagon, de a jelenségen ez nem változtatott.
A szerelő szerint mintha talán (de nem biztos) a 3. porlaszó csúcs a hibás, és kezdi megadni magát. De ez csak tipp. (nem láttam mit mutat a computer, akkor nem voltam ott.)
Beindítottam tesztüzemmódban az autót, az alapjáratom melegen 794-5, és amikor megremeg az autó akkor felmegy 801-2 re. Utána visszaáll, majd megint ugrik. Töltés stabil 14.4-5.
Fordulaton semmi rendellenes hangja nincs.
Kb az után kezdte, hogy szervízben volt. Üzemanyagszűrő csere is volt (20e ként cserélem). Mondjuk nem gyári GO szűrő került bele, pedig azt beszéltük meg.
Mi lehet a gondja az autónak? Tényleg döglik meg a porlasztócsúcs? 165e km van benne csak prémiummal tankolva, nincs tekerve.
Köszönöm a válaszokat.
eddig nekem is produkált ilyen dolgokat, de fel se vettem, nem is foglalkoztam vele,disel
múlthéten elkezdtem a karbantartást és felújítást az autón
első kör >> XADO-zás (váltó,szervó,olaj,üzemanyagrendszer tisztító ), második nap az alapjárat kisimult, egyenletes lett, a gond megoldódott
második kör >> szervő görgő csapágyasítása,szíj csere
harmadik kör >> görgök cseréje, hosszbordásszíj csere,főtengely szíjtárcsa csere, generátor kefe cseréje,szabadonfutósítása >> autó ugy elhalkult, hogy majdnem ráindítottam, mert nem igazán hallottam ketyegni, nagyon halk lett
holnap negyedik kör >> hátsó agyak cseréje, első-hátsó fékek cseréje, első rugó betétel, hátsó Air Springesitése
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok alapjárati remegés
«
Új hozzászólás #40185 Dátum:
2016.04.15 péntek, 22:26:51 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.04.13 szerda, 13:05:03
eddig nekem is produkált ilyen dolgokat, de fel se vettem, nem is foglalkoztam vele,disel
múlthéten elkezdtem a karbantartást és felújítást az autón
első kör >> XADO-zás (váltó,szervó,olaj,üzemanyagrendszer tisztító ), második nap az alapjárat kisimult, egyenletes lett, a gond megoldódott
második kör >> szervő görgő csapágyasítása,szíj csere
harmadik kör >> görgök cseréje, hosszbordásszíj csere,főtengely szíjtárcsa csere, generátor kefe cseréje,szabadonfutósítása >> autó ugy elhalkult, hogy majdnem ráindítottam, mert nem igazán hallottam ketyegni, nagyon halk lett
holnap negyedik kör >> hátsó agyak cseréje, első-hátsó fékek cseréje, első rugó betétel, hátsó Air Springesitése
Tegnap megtörtént a negyedik kör is
ma voltam vele hosszú úton, hát mit mondjak, 140-nél alig van motor zaj, nagyon csendes lett az autó
A fék kicsit érzékenyebb lett, megint szokni kell a nyomás erősségét
hátsó Air Springe is bekerült, és az autó semmit nem vesztet a komfortból (pici romlásra számoltam, de elmaradt)
Igy már elmondhatom, hogy van egy jó autóm,
igaz még találtunk javítgatni valót, mert a lengéscsillapítókat cserélni kell sajna,de az épp rá ér később is, mikor összejön rá a pénzem
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok alapjárati remegés
«
Új hozzászólás #40186 Dátum:
2016.04.16 szombat, 10:07:14 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.04.13 szerda, 13:05:03
eddig nekem is produkált ilyen dolgokat, de fel se vettem, nem is foglalkoztam vele,disel
múlthéten elkezdtem a karbantartást és felújítást az autón
első kör >> XADO-zás (váltó,szervó,olaj,üzemanyagrendszer tisztító ), második nap az alapjárat kisimult, egyenletes lett, a gond megoldódott
második kör >> szervő görgő csapágyasítása,szíj csere
harmadik kör >> görgök cseréje, hosszbordásszíj csere,főtengely szíjtárcsa csere, generátor kefe cseréje,szabadonfutósítása >>
autó ugy elhalkult, hogy majdnem ráindítottam, mert nem igazán hallottam ketyegni, nagyon halk lett
holnap negyedik kör >> hátsó agyak cseréje, első-hátsó fékek cseréje, első rugó betétel, hátsó Air Springesitése
Kicsit halkítani kéne a zenén
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok alapjárati remegés
«
Új hozzászólás #40187 Dátum:
2016.04.16 szombat, 11:42:49 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.04.16 szombat, 10:07:14
Kicsit halkítani kéne a zenén
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40188 Dátum:
2016.04.16 szombat, 21:37:33 »
Sziasztok!
Bocsi az off-ért . A " Wiki " eltűnt, vagy hová került?
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40189 Dátum:
2016.04.17 vasárnap, 13:09:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.11 hétfő, 15:00:07
Jellemzően az szokott történni, hogy "pisil" az injektor. Amikor már erősen kopott, nem zár rendesen, a motor leálítása után a maradék rail nyomás telenyomja a hengert gázolajjal. Az folyadék lévén nem összenyomható, így indításkor a henger felfelé menet megáll. Alsó hangon hajtókar görbülés, és onnantól abban a hengerben nincs érdemleges kompresszió. Peches esetben meg törik és kikönyököl a blokk oldalán.
Egy ilyen "pisilős" injektornak azért szoktak lenni előjelei, tényleg nem egyik napról a másikra történik.
AndyA
Én még ezt az elméletet nem hallottam (de attól még...).
Ha a csúcs átenged, akkor az inkább nagy nyomásnál enged át, nem amikor leállítottad.
De ha így is lenne, mennyi gázolajt fog belenyomni? Nagyjából két hangyakönycseppet, merthogy nyomástároló nincs a rendszerben.
Tehát mennyi gázolaj kellene ahhoz, hogy gond legyen? egy henger űrtartalma fél liter, ezt sűríti össze 1:17,4-hez (ha jól emlékszem), azaz 0,5/17,4=0.028l azaz 0.3 deci. Na az nem kevés... ennyi gázolaj nem fog belecsöpögni.
A puma jellemzően dugattyúrepedéssel szokott tönkremenni, és a 3. henger az érintett. Az újabbak (mostani) is valamilyen szinten érintett, de ott inkább az olajszivattyú tengelye szokott törni, valamint a lánc reakcióba lép az olajjal, és valami vegyi dolog rürténik (pongyolán, korrodál), és ez szakadást eredményez, de ez csak a 201x-es gyártásúakra jellemző, ezt mondeóba már nem rakták.
Érdekes a kikönyökölés, mint fenn írtam, nem jellemző. Nekem vagy 50-100 motorcserém volt eddig, és csak egynél emlékszem kikönyökölésre (lehet, hogy több volt, de 5-nél kevesebb), a többinél mindnél 3. dugattyú repedése volt. Kivéve persze, ahol az olajszivattyú törött, de azok újabbak.
Ilyen esetben mi mindig elküldjük az injektorokat bevizsgálásra, és ha lehet, cseréltetjük.
És sosem indításkor történt a dolog, hanem menet közben, az egyik esetnek tanúja volt a kollégám (autópályán megelőzte egy mentő, majd egy szercsak bazinagy füst, és leállt, és ez az autó hozzám került).
A kikönyökölős esetnél szerintem inkább olajozási probléma van, nem go befecskendezési.
Ettől függetlenül, az injektorokat be kell vizsgáltatni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mpalfy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: TDCi motorok alapjárati remegés
«
Új hozzászólás #40190 Dátum:
2016.04.18 hétfő, 17:53:03 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.04.15 péntek, 22:26:51
Tegnap megtörtént a negyedik kör is
ma voltam vele hosszú úton, hát mit mondjak, 140-nél alig van motor zaj, nagyon csendes lett az autó
A fék kicsit érzékenyebb lett, megint szokni kell a nyomás erősségét
hátsó Air Springe is bekerült, és az autó semmit nem vesztet a komfortból (pici romlásra számoltam, de elmaradt)
Igy már elmondhatom, hogy van egy jó autóm,
igaz még találtunk javítgatni valót, mert a lengéscsillapítókat cserélni kell sajna,de az épp rá ér később is, mikor összejön rá a pénzem
Szia,
Xado-bol melyikeket használtad?
Köszi.
Naplózva
Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok alapjárati remegés
«
Új hozzászólás #40191 Dátum:
2016.04.18 hétfő, 19:59:24 »
Idézetet írta: mpalfy - 2016.04.18 hétfő, 17:53:03
Szia,
Xado-bol melyikeket használtad?
Köszi.
Tisztelt Fórumtárs!
A Xado revitalizáló gélből a szervó rendszerhez és a sebváltóhoz valót csak javasolni tudom. Mindkettőt használtam és elégedett vagyok vele.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok alapjárati remegés
«
Új hozzászólás #40192 Dátum:
2016.04.18 hétfő, 20:01:46 »
Idézetet írta: mpalfy - 2016.04.18 hétfő, 17:53:03
Szia,
Xado-bol melyikeket használtad?
Köszi.
Ezeket
Megnevezés Cikkszám Darab Ár
Motorolaj adalék 27ml XADO 10124 1 7 735 Ft
Csapágy zsír 125ml XADO 32201 2 2 296 Ft
Váltóolaj adalék 9ml XADO 12103 1 2 039 Ft
Szervókormány adalék 9ml XADO 12104 1 2 039 Ft
Üzemanyagrendszer adalék 9ml XADO 12108 1 2 294 Ft
Tüzelőanyag rendszer tisztító XADO 40113 1 2 990 Ft
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
mpalfy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: TDCi motorok alapjárati remegés
«
Új hozzászólás #40193 Dátum:
2016.04.18 hétfő, 21:15:54 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.04.18 hétfő, 20:01:46
Ezeket
Megnevezés Cikkszám Darab Ár
Motorolaj adalék 27ml XADO 10124 1 7 735 Ft
Csapágy zsír 125ml XADO 32201 2 2 296 Ft
Váltóolaj adalék 9ml XADO 12103 1 2 039 Ft
Szervókormány adalék 9ml XADO 12104 1 2 039 Ft
Üzemanyagrendszer adalék 9ml XADO 12108 1 2 294 Ft
Tüzelőanyag rendszer tisztító XADO 40113 1 2 990 Ft
Köszönöm szépen. Kipróbálom, utána írok, hogy van e javulás.
ÜdV: Miki
Naplózva
Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40194 Dátum:
2016.04.19 kedd, 06:12:21 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.17 vasárnap, 13:09:35
Én még ezt az elméletet nem hallottam (de attól még...).
Nekem vagy 50-100 motorcserém volt eddig....
ez az autó hozzám került....
necsigázz!
elméletben,illetve max papírformában,vagy bitekben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ggg1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40195 Dátum:
2016.04.19 kedd, 09:35:18 »
Sziasztok
Kellene egy kis segitség. Most volt a kocsi egy nagyobb szervizem mert meghalt benne az adagolás.
Prodléma hidegen darabos az alapjárat és hallani hogy korigál a befecskendezés ( csipog )
Adagolo felujitva+porlasztok , tejes üzemanyag rendszer tisztitás, izzitok kimérve, go szürö cserélve, szijak, vezérlés átnézve (ok)
Akipufogot kellet javitanom, a kocsi húz mit a vizeskanna és melegem nincsen dadogás se alapjáraton.
Merre keresem a problémát
? bocsesz magasnyomású szivatyú
Köszönöm elöre is a segitséget.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.23 szombat, 19:14:31 írta ggg1
»
Naplózva
MK3 2.0 TDCI Ambiente kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40196 Dátum:
2016.04.19 kedd, 10:16:08 »
Idézetet írta: ggg1 - 2016.04.19 kedd, 09:35:18
Sziasztok
Kellene egy kis segitség. Most volt a kocsi egy nagyobb szervizem mert meghalt benne az adagolás.
Prodléma hidegen darabos az alapjárat és hallani hogy korigál a befecskendezés ( csipog )
Adagolo felujitva+porlasztok , tejes üzemanyag rendszer tisztitás, izzitok kimérve, go szürö cserélve, szijak, vezérlés átnézve (ok)
Akipufogot kellet javitanom, a kocsi húz mit a vizeskanna és melegem nincsen dadogás se alapjáraton.
Merre keresem a problémát
?
Könönöm elöre is a segitséget.
Adagoló már nincs a tiedben
A felújított befecskendezőkhöz kaptál új kódokat? Azok be is lettek írva?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ggg1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40197 Dátum:
2016.04.19 kedd, 10:19:33 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.04.19 kedd, 10:16:08
Adagoló már nincs a tiedben
A felújított befecskendezőkhöz kaptál új kódokat? Azok be is lettek írva?
igen mindent beirtak megcsináltak
csak hidegen dadog be és azt se mindig
Naplózva
MK3 2.0 TDCI Ambiente kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40198 Dátum:
2016.04.19 kedd, 19:55:00 »
Idézetet írta: ggg1 - 2016.04.19 kedd, 09:35:18
Sziasztok
Kellene egy kis segitség. Most volt a kocsi egy nagyobb szervizem mert meghalt benne az adagolás.
Prodléma hidegen darabos az alapjárat és hallani hogy korigál a befecskendezés ( csipog )
Adagolo felujitva+porlasztok , tejes üzemanyag rendszer tisztitás, izzitok kimérve, go szürö cserélve, szijak, vezérlés átnézve (ok)
Akipufogot kellet javitanom, a kocsi húz mit a vizeskanna és melegem nincsen dadogás se alapjáraton.
Merre keresem a problémát
? bocsesz magasnyomású szivatyú
Köszönöm elöre is a segitséget.
vidd vissza gariba
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40199 Dátum:
2016.04.19 kedd, 21:54:40 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.19 kedd, 06:12:21
necsigázz!
elméletben,illetve max papírformában,vagy bitekben.
Van valami oka, hogy jársz utánam, és mindenbe belekötsz?
Nem elméletben, hanem gyakorlatban. Sehol nem írtam, hogy én cseréltem ki a motort.
Az én feladatom a diag eredmények és a dokumentumok ellenőrzése. De ettől még tudom, hogy a dugattyú törött-e, vagy a hajtókar könyökölt ki.
Azaz, pont a lényeget.
Azt javaslom, igyekezz inkább saját dolgoddal foglalkozni.
Ha esetleg futná még az idődből hogy leírd, akkor mennyi gázolaj távozik az olajból 1000 kilométer alatt...
..süket duma, trollkodás, kötekedés volt. Tények: 0
Volt egy állításod, és nem támasztottad alá. Én inkább ezen hiányosságra gyúrnék rá.
Tudom, hogy most is csak kötekedni, trollkodni fogsz. De hát a világ már csak ilyen
Kinek mire futja.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
797
798
799
800
801
802
803
[
804
]
805
806
807
808
809
810
811
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ