Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:49:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
798
799
800
801
802
803
804
[
805
]
806
807
808
809
810
811
812
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14654330 alkalommal)
0 Felhasználó és 133 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40200 Dátum:
2016.04.19 kedd, 22:08:44 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.19 kedd, 21:54:40
Van valami oka, hogy jársz utánam, és mindenbe belekötsz?
Nem elméletben, hanem gyakorlatban. Sehol nem írtam, hogy én cseréltem ki a motort.
Az én feladatom a diag eredmények és a dokumentumok ellenőrzése. De ettől még tudom, hogy a dugattyú törött-e, vagy a hajtókar könyökölt ki.
Azaz, pont a lényeget.
Azt javaslom, igyekezz inkább saját dolgoddal foglalkozni.
Ha esetleg futná még az idődből hogy leírd, akkor mennyi gázolaj távozik az olajból 1000 kilométer alatt...
..süket duma, trollkodás, kötekedés volt. Tények: 0
Volt egy állításod, és nem támasztottad alá. Én inkább ezen hiányosságra gyúrnék rá.
Tudom, hogy most is csak kötekedni, trollkodni fogsz. De hát a világ már csak ilyen
Kinek mire futja.
Engem érdekel. Miért a 3. Hengerrel van csak gond, és miért elreped?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40201 Dátum:
2016.04.19 kedd, 22:54:10 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.04.19 kedd, 22:08:44
Engem érdekel. Miért a 3. Hengerrel van csak gond, és miért elreped?
Hát... ezt nem tudom. Valószínűleg ott hűtési probléma lehet (a fejben vagy inkább a blokkban), de mindig (vagy legalábbis általában) itt történik.
Hogy miért reped? Nyilván a leggyengébb láncszem szakad. Egyébként jobb is, mert a dugattyút ki lehet cserélni, ha meg kikönyökölt, ott vége a dalnak.
Szerintem kikönyökölésnél inkább olajozási probléma van, vagyis valami megszorul, esetleg ha vizet szippant, bár ott meg a hajtókar is meggörbülhet.
Egy biztos: valószínűleg mélyen bele kell nyúlni a motorba, mert egyszerűbb cserélgetni a motorokat, mintsem kijavítani...
Érdekesség, hogy kevesebb, mint 8 óra alatt kicserélik a motort.
Volt egy magyar autó horvátban. Bement az egyik szervizbe, de az kis szerviz, nem vállalták.
Csütörtök du átvitték a másik szervizbe, megrendelték a motort, péntek reggelre ott volt, majd egy körül telefonálnak, hogy jöhet a tulaj
Nyilván, többen nekiálltak.
Bár azt is tegyük hozzá, amit ezek a motorok kapnak. Eleve 48e km az olajcsere. Hááát... nekem soknak tűnik.
Aztán meg ezekkel bitang sokat lemennek. Az eddigi rekorder 1034 km/nap, az év 365 napjára számítva.
Kevesebb, mint egy év alatt kb 300e km
A románoknál is vannak érdekes történetek és bitang nagy kilométerek.
Egy mai vicces történet. Egy görög sz autóban 11. alkalommal kellene cserélni automata váltót. Minden csere után 2 év gari.
Az autó 13 éves.
Tudnak élni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sierra1974
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40202 Dátum:
2016.04.20 szerda, 00:11:43 »
Üdv
2005 TDCI
gázolajszaga van az autónak de sehol nem látni folyást
1,2 csepp az eleje körül
valami ötlet?
köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40203 Dátum:
2016.04.20 szerda, 05:58:24 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.19 kedd, 21:54:40
Van valami oka, hogy jársz utánam, és mindenbe belekötsz?
Nem elméletben, hanem gyakorlatban. Sehol nem írtam, hogy én cseréltem ki a motort.
Az én feladatom a diag eredmények és a dokumentumok ellenőrzése. De ettől még tudom, hogy a dugattyú törött-e, vagy a hajtókar könyökölt ki.
Azaz, pont a lényeget.
Azt javaslom, igyekezz inkább saját dolgoddal foglalkozni.
Ha esetleg futná még az idődből hogy leírd, akkor mennyi gázolaj távozik az olajból 1000 kilométer alatt...
..süket duma, trollkodás, kötekedés volt. Tények: 0
Volt egy állításod, és nem támasztottad alá. Én inkább ezen hiányosságra gyúrnék rá.
Tudom, hogy most is csak kötekedni, trollkodni fogsz. De hát a világ már csak ilyen
Kinek mire futja.
neviccelj.felvitték az emeletre a motorcserés autókat?
nelegyen üldözési mániád.neked üldözési mániád van?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40204 Dátum:
2016.04.21 csütörtök, 10:20:31 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.20 szerda, 05:58:24
neviccelj.felvitték az emeletre a motorcserés autókat?
Fel biz'a. Bitenként.
Válasz
nelegyen üldözési mániád.neked üldözési mániád van?
Ne legyen? Akkor nem lesz.
Legyen szép a napod.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40205 Dátum:
2016.04.21 csütörtök, 12:29:18 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.21 csütörtök, 10:20:31
Fel biz'a. Bitenként.
Ne legyen? Akkor nem lesz.
Legyen szép a napod.
persze,hogy ne legyen.nincs rá okod.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
KS
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40206 Dátum:
2016.04.21 csütörtök, 13:52:02 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. A következő produkálja a szeretett Mondim (mk3, fl, 2007, 2.0.tdci)
Amint itt a jó idő (25+ fok), elkezd füstölni. Hidegben semmi baja, jól megy, nem füstöl.
De most hogy jobb idő van, nagyobb gázadásra feketén füstöl, a mögöttem levő autó lámpájában szégyenkezve látni, hogy vmi nem stimmel.
Nem megy egyenletesen, néha már rángat. Tavaly nyár végén már csinált ilyet, de akkor olajcsere, szűrők cseréje és a hideg megoldotta a problémát. Amúgy 15eKm-enként szorgalmasan olajcsere, szűrőcsere megtörténik, 60eKm-enként gázolajszűrő csere is. Szerelőm mindenfajta adalékot tanácsolt tankolás előtt az üzemanyagtartályba önteni, de ez nekem nem tűnt túl professzionálisnak...
Ha esetleg vki járt már így, ne adj'Isten még a megoldásra is rájött, az légyszi ne tartsa magába és ossza meg velem is.
segítséget előre is köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40207 Dátum:
2016.04.21 csütörtök, 13:54:14 »
Idézetet írta: KS - 2016.04.21 csütörtök, 13:52:02
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. A következő produkálja a szeretett Mondim (mk3, fl, 2007, 2.0.tdci)
Amint itt a jó idő (25+ fok), elkezd füstölni. Hidegben semmi baja, jól megy, nem füstöl.
De most hogy jobb idő van, nagyobb gázadásra feketén füstöl, a mögöttem levő autó lámpájában szégyenkezve látni, hogy vmi nem stimmel.
Nem megy egyenletesen, néha már rángat. Tavaly nyár végén már csinált ilyet, de akkor olajcsere, szűrők cseréje és a hideg megoldotta a problémát. Amúgy 15eKm-enként szorgalmasan olajcsere, szűrőcsere megtörténik, 60eKm-enként gázolajszűrő csere is. Szerelőm mindenfajta adalékot tanácsolt tankolás előtt az üzemanyagtartályba önteni, de ez nekem nem tűnt túl professzionálisnak...
Ha esetleg vki járt már így, ne adj'Isten még a megoldásra is rájött, az légyszi ne tartsa magába és ossza meg velem is.
segítséget előre is köszönöm!
lukas turbócső,elégtelen turbónyomás,egr szelep.ezeket kell ellenőrizni-ledugózni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jani77
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40208 Dátum:
2016.04.22 péntek, 17:34:51 »
Átnéztem a csöveket semmi ,volt diagnosztika a befecskendezés rendben . Néha olyan 1700-1800 fordulaton még rángat is főként 2-3 fokozatnál . Ha 1900 alatt van a fordulat és odalépek neki egyszerüen nem gyorsul és még a 2000 fordulatot el nem éri addig okádja a fekete füstöt ,de ha lasssan gyorsitok fel (nem hirtelen gázzal ) akkor nem . Plussz ha visszakcsolok és a fordulat szintén nincs 2000 alatt akkor sem füstöl .
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40209 Dátum:
2016.04.22 péntek, 20:18:20 »
Idézetet írta: jani77 - 2016.04.22 péntek, 17:34:51
Átnéztem a csöveket semmi ,volt diagnosztika a befecskendezés rendben . Néha olyan 1700-1800 fordulaton még rángat is főként 2-3 fokozatnál . Ha 1900 alatt van a fordulat és odalépek neki egyszerüen nem gyorsul és még a 2000 fordulatot el nem éri addig okádja a fekete füstöt ,de ha lasssan gyorsitok fel (nem hirtelen gázzal ) akkor nem . Plussz ha visszakcsolok és a fordulat szintén nincs 2000 alatt akkor sem füstöl .
egr-t dugózd le.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jani77
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40210 Dátum:
2016.04.22 péntek, 23:29:51 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.22 péntek, 20:18:20
egr-t dugózd le.
Akkor hibát fog jelezni vagy azt is ki lehet iktatni valahogyan ?
Naplózva
sierra1974
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40211 Dátum:
2016.04.22 péntek, 23:54:29 »
Üdv
2005 TDCI
gázolajszaga van az autónak de sehol nem látni folyást
1,2 csepp az eleje körül
valami ötlet?
köszönöm
semmi ötlet??
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40212 Dátum:
2016.04.23 szombat, 14:03:09 »
Sziasztok a generátor oldalon a vezetőgörgőkből 3sima és 1bordás kell a generatoron kívül?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40213 Dátum:
2016.04.23 szombat, 14:42:32 »
Idézetet írta: coboy - 2016.04.23 szombat, 14:03:09
Sziasztok a generátor oldalon a vezetőgörgőkből 3sima és 1bordás kell a generatoron kívül?
2 sima és 1 bordás görgő kell csak
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40214 Dátum:
2016.04.23 szombat, 14:55:42 »
Idézetet írta: sierra1974 - 2016.04.22 péntek, 23:54:29
Üdv
2005 TDCI
gázolajszaga van az autónak de sehol nem látni folyást
1,2 csepp az eleje körül
valami ötlet?
köszönöm
semmi ötlet??
Annak a pár cseppnek a forrását kell megkeresni. Ezen kívül nem tudom milyen ötletet vársz.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40215 Dátum:
2016.04.23 szombat, 17:00:30 »
Idézetet írta: coboy - 2016.04.23 szombat, 14:03:09
Sziasztok a generátor oldalon a vezetőgörgőkből 3sima és 1bordás kell a generatoron kívül?
Bordás:
- Generátor
- Felső vezetőgörgő
- Klíma szíjtárcsa
- Főtengely szíjtárcsa
Sima:
- Blokk oldalán
- Szíjfeszítőn (külön is cserélhető ill. feszítővel együtt)
http://ww2.justanswer.com/uploads/Gallagher99/2011-08-31_223057_graphic.jpg
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40216 Dátum:
2016.04.23 szombat, 18:57:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.23 szombat, 17:00:30
Bordás:
- Generátor
- Felső vezetőgörgő
- Klíma szíjtárcsa
- Főtengely szíjtárcsa
Sima:
- Blokk oldalán
- Szíjfeszítőn (külön is cserélhető ill. feszítővel együtt)
http://ww2.justanswer.com/uploads/Gallagher99/2011-08-31_223057_graphic.jpg
AndyA
Andy!
Mi is annak a fém csapágynak a száma amivel ki lehet váltani a szervó szíj feszítőjét?
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40217 Dátum:
2016.04.23 szombat, 19:23:35 »
Idézetet írta: jani77 - 2016.04.22 péntek, 17:34:51
Átnéztem a csöveket semmi ,volt diagnosztika a befecskendezés rendben . Néha olyan 1700-1800 fordulaton még rángat is főként 2-3 fokozatnál . Ha 1900 alatt van a fordulat és odalépek neki egyszerüen nem gyorsul és még a 2000 fordulatot el nem éri addig okádja a fekete füstöt ,de ha lasssan gyorsitok fel (nem hirtelen gázzal ) akkor nem . Plussz ha visszakcsolok és a fordulat szintén nincs 2000 alatt akkor sem füstöl .
Változó geometriás a turbód? Pontosan milyen a motor? Le, évjárat, Eu3-4.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40218 Dátum:
2016.04.23 szombat, 20:19:44 »
Idézetet írta: Kispusi - 2016.04.23 szombat, 18:57:51
Andy!
Mi is annak a fém csapágynak a száma amivel ki lehet váltani a szervó szíj feszítőjét?
Szia!
A cikkben az egyik képen le van fényképezve a csapágy száma, ha ezt keresed.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40219 Dátum:
2016.04.23 szombat, 20:58:32 »
Idézetet írta: Kispusi - 2016.04.23 szombat, 18:57:51
Andy!
Mi is annak a fém csapágynak a száma amivel ki lehet váltani a szervó szíj feszítőjét?
ma vettem holnap megy a helyére
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40220 Dátum:
2016.04.23 szombat, 21:00:45 »
Köszönöm a görgőkben a segítséget
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
jani77
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40221 Dátum:
2016.04.24 vasárnap, 00:00:39 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.23 szombat, 19:23:35
Változó geometriás a turbód? Pontosan milyen a motor? Le, évjárat, Eu3-4.
Szia! Változó geometriás ,2.0 tdci 130LE eu 4 2003
Egyébként ma ledugoztam az Egr és ugynézki ,hogy jó lett nincs füst és nem rángat. Ezt köszönöm Alfnak
Csak még azt nem tudom ,hogy fog -e hibát jelezni .
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40222 Dátum:
2016.04.24 vasárnap, 00:15:29 »
Idézetet írta: jani77 - 2016.04.24 vasárnap, 00:00:39
Szia! Változó geometriás ,2.0 tdci 130LE eu 4 2003
Egyébként ma ledugoztam az Egr és ugynézki ,hogy jó lett nincs füst és nem rángat. Ezt köszönöm Alfnak
Csak még azt nem tudom ,hogy fog -e hibát jelezni .
eu4-es, szóval előbb vagy utóbb fog. De egy elm327-tel ée forscan-nel törölhető a hibakód.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40223 Dátum:
2016.04.24 vasárnap, 00:34:43 »
Idézetet írta: jani77 - 2016.04.24 vasárnap, 00:00:39
Szia! Változó geometriás ,2.0 tdci 130LE eu 4 2003
Egyébként ma ledugoztam az Egr és ugynézki ,hogy jó lett nincs füst és nem rángat. Ezt köszönöm Alfnak
Csak még azt nem tudom ,hogy fog -e hibát jelezni .
2003ban elvileg még nem volt eu4
elektromos a turbo? mi a motorkód?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kyoco26
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40224 Dátum:
2016.04.24 vasárnap, 08:19:15 »
Sziasztok! Az a probléma az autómmal hogy haladok vele és mikor elveszem a gázt bedadog , ingadozik az alapjárat nem nagy mértékben de mintha le akarna állni, pár másodperc után ok! Fordulaton semmi baja erős, nem füstöl se hidegen se melegen, könnyen indul. Egyszer menetközben elkezdett villogni az izzitás a hibakiolvasásnál annyit mondtak hiba a nagynyomásu rendszerben! Szerintetek mit nézessek meg, volt valakinek hasonló problémája? 2005ös 130 Le tdci az egr ki van iktatva
Naplózva
kyoco26
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40225 Dátum:
2016.04.24 vasárnap, 08:30:41 »
És az minek a hibája hogy kis fordulaton rálépek a gázra és ránt, csattan a motor, motortartó bak esetleg?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40226 Dátum:
2016.04.24 vasárnap, 10:29:45 »
Idézetet írta: kyoco26 - 2016.04.24 vasárnap, 08:30:41
És az minek a hibája hogy kis fordulaton rálépek a gázra és ránt, csattan a motor, motortartó bak esetleg?
akár.vagy lendkerék.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40227 Dátum:
2016.04.24 vasárnap, 10:30:38 »
Idézetet írta: kyoco26 - 2016.04.24 vasárnap, 08:19:15
Sziasztok! Az a probléma az autómmal hogy haladok vele és mikor elveszem a gázt bedadog , ingadozik az alapjárat nem nagy mértékben de mintha le akarna állni, pár másodperc után ok! Fordulaton semmi baja erős, nem füstöl se hidegen se melegen, könnyen indul. Egyszer menetközben elkezdett villogni az izzitás a hibakiolvasásnál annyit mondtak hiba a nagynyomásu rendszerben! Szerintetek mit nézessek meg, volt valakinek hasonló problémája? 2005ös 130 Le tdci az egr ki van iktatva
hibakód kell,de valszeg zsebbe nyúlós a javítás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kyoco26
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40228 Dátum:
2016.04.24 vasárnap, 10:40:47 »
Mennyire lehet húzós? 2 hete vettem a kocsit valahogy a próbaúton nem volt semmi baja, nemtudom hogy csinálta az a kedves eladó h tünetmentes legyen
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40229 Dátum:
2016.04.24 vasárnap, 13:19:22 »
Idézetet írta: kyoco26 - 2016.04.24 vasárnap, 10:40:47
Mennyire lehet húzós? 2 hete vettem a kocsit valahogy a próbaúton nem volt semmi baja, nemtudom hogy csinálta az a kedves eladó h tünetmentes legyen
1xűen.
újra progizta a xar csúcsokat.ideig óráig jó....
ebben az esetben vidd vissza,hogy javítsák meg!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40230 Dátum:
2016.04.24 vasárnap, 16:15:55 »
Sziasztok a szervoszij méretét megtudja mondani valaki?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40231 Dátum:
2016.04.24 vasárnap, 19:21:20 »
Idézetet írta: coboy - 2016.04.24 vasárnap, 16:15:55
Sziasztok a szervoszij méretét megtudja mondani valaki?
1637 vagy 1640 mm hosszú, 6 "fogú": 6PK1637 vagy 6PK1640.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40232 Dátum:
2016.04.24 vasárnap, 21:36:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.24 vasárnap, 19:21:20
1637 vagy 1640 mm hosszú, 6 "fogú": 6PK1637 vagy 6PK1640.
AndyA
Ez a generátor hosszbordás szíj mérete, nem a szervóé
A szervóé 4PK736;4PK737;4PK738;4PK740
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Cs12
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40233 Dátum:
2016.04.24 vasárnap, 21:51:13 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.04.24 vasárnap, 21:36:03
Ez a generátor hosszbordás szíj mérete, nem a szervóé
A szervóé 4PK736;4PK737;4PK738;4PK740
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40234 Dátum:
2016.04.25 hétfő, 20:13:33 »
Sziasztok!
Honnét tudok EGR alatti turbócsövet rendelni szilikont?
Ebay-en melyiket érdemes megvenni? Vagy más oldal angliából vagy németországból?
Diagnosztikával hogyan is tudom leellenőrizni menet közben hogy meg van-e rendesen a turbónyomás?
Klímahűtő cserénél vettem észre hogy az S turbócső mindkét végénél olajas volt minden. Kivettem de nincs elrepedve, nem lyukas, de a gyári bilincs alul rohadt nagyon, meg nagyon belevannak nyomódva már a csőbe.
A többi csövet is megnéztem alul, ott nem találtam semmi olajat. Meg még az EGR dugómnál volt kis olajpára.
A lezáró lemez és az EGR közé tehetek tömítésnek benzinálló klingerit tömítést? Maga a lemez nem akar tömíteni rendesen.
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40235 Dátum:
2016.04.25 hétfő, 20:52:49 »
Ez a cső megfelelne? Milyen minőségű lehet?
http://www.ebay.com/itm/Intercooler-Silicone-Hose-For-FORD-MONDEO-TDCi-2-0-2-2-MK3-BOOST-2S7Q-6N696-AA-/252172821751?hash=item3ab6abe4f7:g:ze4AAOSwiylXCznS
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40236 Dátum:
2016.04.25 hétfő, 20:54:31 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.04.25 hétfő, 20:13:33
Sziasztok!
Honnét tudok EGR alatti turbócsövet rendelni szilikont?
Ebay-en melyiket érdemes megvenni? Vagy más oldal angliából vagy németországból?
Diagnosztikával hogyan is tudom leellenőrizni menet közben hogy meg van-e rendesen a turbónyomás?
Klímahűtő cserénél vettem észre hogy az S turbócső mindkét végénél olajas volt minden. Kivettem de nincs elrepedve, nem lyukas, de a gyári bilincs alul rohadt nagyon, meg nagyon belevannak nyomódva már a csőbe.
A többi csövet is megnéztem alul, ott nem találtam semmi olajat. Meg még az EGR dugómnál volt kis olajpára.
A lezáró lemez és az EGR közé tehetek tömítésnek benzinálló klingerit tömítést? Maga a lemez nem akar tömíteni rendesen.
Köszönöm a segítséget!
ebay forge
diaggal tudsz turbónyomást mérni forscan-el.
tehetsz tömítést.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40237 Dátum:
2016.04.25 hétfő, 21:00:15 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.25 hétfő, 20:54:31
ebay forge
diaggal tudsz turbónyomást mérni forscan-el.
tehetsz tömítést.
Nem találom így. Amit linkeltem az gagyi?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40238 Dátum:
2016.04.25 hétfő, 21:04:51 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.04.25 hétfő, 21:00:15
Nem találom így. Amit linkeltem az gagyi?
nem tudom.de ez csak 3 rétegű,míg a Forge szett asszem 6....
http://www.forgemotorsport.co.uk/Silicon_Hose_Kits--category--10.html
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40239 Dátum:
2016.04.25 hétfő, 21:08:02 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.25 hétfő, 21:04:51
nem tudom.de ez csak 3 rétegű,míg a Forge szett asszem 6....
http://www.forgemotorsport.co.uk/Silicon_Hose_Kits--category--10.html
Csak egy darabos nincs náluk?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40240 Dátum:
2016.04.25 hétfő, 21:10:06 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.04.25 hétfő, 21:08:02
Csak egy darabos nincs náluk?
de van.a szívó oldali a légszűrő ház után....
http://www.forgemotorsport.co.uk/product-filter/ford,mondeo/product-category,_10
Amúgy meg megéri a szett is hosszú távon.jó befektetés.a3ik csőcserével már árában vagy.ez meg nem megy tönkre.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40241 Dátum:
2016.04.25 hétfő, 21:18:33 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.25 hétfő, 21:10:06
de van.a szívó oldali a légszűrő ház után....
http://www.forgemotorsport.co.uk/product-filter/ford,mondeo/product-category,_10
Amúgy meg megéri a szett is hosszú távon.jó befektetés.a3ik csőcserével már árában vagy.ez meg nem megy tönkre.
Egyenlőre 40eftot nem szeretnék erre költeni, de lesz majd.
Most ezt az egyet szeretném
A 3 rétegű is elég nem a 7bar-al?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40242 Dátum:
2016.04.25 hétfő, 21:22:19 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.04.25 hétfő, 21:18:33
Egyenlőre 40eftot nem szeretnék erre költeni, de lesz majd.
Most ezt az egyet szeretném
A 3 rétegű is elég nem a 7bar-al?
persze.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40243 Dátum:
2016.04.25 hétfő, 21:27:30 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.25 hétfő, 21:22:19
persze.
Mivel tud többet a 6 rétegű?
Nem felesleges?
Ha tényleg szilikon a kínai, akkor az is sokáig jó.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40244 Dátum:
2016.04.26 kedd, 06:29:18 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.04.25 hétfő, 21:27:30
Mivel tud többet a 6 rétegű?
Nem felesleges?
Ha tényleg szilikon a kínai, akkor az is sokáig jó.
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem a gyakorlatban ebből te nem érzel semmit, hogy 3 vagy 6 rétegű a turbócső. Elméletben viszont a 6 rétegű a nyomás kialakulása közben, sokkal kevesebbet tágul és így hamarabb alakul ki a megfelelő turbónyomás. Így elméletileg a 6 rétegű turbócsővel, a gépsárkány dinamikusabb kell legyen
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40245 Dátum:
2016.04.26 kedd, 07:57:09 »
Idézetet írta: László - 2016.04.26 kedd, 06:29:18
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem a gyakorlatban ebből te nem érzel semmit, hogy 3 vagy 6 rétegű a turbócső. Elméletben viszont a 6 rétegű a nyomás kialakulása közben, sokkal kevesebbet tágul és így hamarabb alakul ki a megfelelő turbónyomás. Így elméletileg a 6 rétegű turbócsővel, a gépsárkány dinamikusabb kell legyen
Tisztelettel László!
6 rétegűt csak a Forge gyárt? Mert máshol nem találok, csak 3 és 4 rétegűt.
A gyárinál azért jobb a 3 rétegű szilikon is nem?
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40246 Dátum:
2016.04.26 kedd, 08:14:23 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.04.26 kedd, 07:57:09
6 rétegűt csak a Forge gyárt? Mert máshol nem találok, csak 3 és 4 rétegűt.
A gyárinál azért jobb a 3 rétegű szilikon is nem?
Köszönöm!
A gyárinál minden jobb. Nyugodtan cseréld azt az egyet, a többivel nagyon ritkán van probléma.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40247 Dátum:
2016.04.26 kedd, 08:19:58 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.04.26 kedd, 07:57:09
6 rétegűt csak a Forge gyárt? Mert máshol nem találok, csak 3 és 4 rétegűt.
A gyárinál azért jobb a 3 rétegű szilikon is nem?
Köszönöm!
A 3 rétegű már örök élet, meg egy nap.
DPH:
http://www.derbyperformancehose.co.uk/
Még angol postával együtt is olcsóbb, mintha Forge-ot vennél, és semmivel nem rosszabb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40248 Dátum:
2016.04.26 kedd, 08:24:09 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.04.25 hétfő, 20:13:33
Sziasztok!
Honnét tudok EGR alatti turbócsövet rendelni szilikont?
Ebay-en melyiket érdemes megvenni? Vagy más oldal angliából vagy németországból?
Diagnosztikával hogyan is tudom leellenőrizni menet közben hogy meg van-e rendesen a turbónyomás?
Klímahűtő cserénél vettem észre hogy az S turbócső mindkét végénél olajas volt minden. Kivettem de nincs elrepedve, nem lyukas, de a gyári bilincs alul rohadt nagyon, meg nagyon belevannak nyomódva már a csőbe.
A többi csövet is megnéztem alul, ott nem találtam semmi olajat. Meg még az EGR dugómnál volt kis olajpára.
A lezáró lemez és az EGR közé tehetek tömítésnek benzinálló klingerit tömítést? Maga a lemez nem akar tömíteni rendesen.
Köszönöm a segítséget!
Írtam DPH linket szilikon turbócsőhöz. eBay-en is megkeresheted őket, de direkt webshopjuk is van.
A diagnál kiválasztod a megfelelő opciót, és mutatja. Vagy mire gondoltál?
A turbo mindig ereszt olajat, mert siklócsapágyas. Bármelyik turbocsövet kitörlöd egy tiszta PZS-vel, szürke-olajos lesz. A kérdés mindig az, hogy mennyi olajat ereszt.
EGR-t ne szigeteld, hanem dugózd le. Illetve szigeteld is, persze, de dugó is legyen benne.
Ha utána is találsz arrafelé olajos mocskot, akkor érdemes majd tovább nézelődni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40249 Dátum:
2016.04.26 kedd, 09:17:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.26 kedd, 08:24:09
Írtam DPH linket szilikon turbócsőhöz. eBay-en is megkeresheted őket, de direkt webshopjuk is van.
A diagnál kiválasztod a megfelelő opciót, és mutatja. Vagy mire gondoltál?
A turbo mindig ereszt olajat, mert siklócsapágyas. Bármelyik turbocsövet kitörlöd egy tiszta PZS-vel, szürke-olajos lesz. A kérdés mindig az, hogy mennyi olajat ereszt.
EGR-t ne szigeteld, hanem dugózd le. Illetve szigeteld is, persze, de dugó is legyen benne.
Ha utána is találsz arrafelé olajos mocskot, akkor érdemes majd tovább nézelődni.
AndyA
Helló. Kívül volt olajsáros a map szenzor és az egr feöl is.
A diagon kiválasztom, de mi a jó érték fordulathoz, meg sebesség fokozathoz?
Le van dugózva. De mégis ereszt a dugó és az egr között picit.
A csövet megnézem.
Köszi
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Oldalak:
1
...
798
799
800
801
802
803
804
[
805
]
806
807
808
809
810
811
812
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ