Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:29:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 798 799 800 801 802 803 804 [805] 806 807 808 809 810 811 812 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14655706 alkalommal)
0 Felhasználó és 149 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #40200 Dátum: 2016.04.19 kedd, 22:08:44 »

Van valami oka, hogy jársz utánam, és mindenbe belekötsz?

Nem elméletben, hanem gyakorlatban. Sehol nem írtam, hogy én cseréltem ki a motort.
Az én feladatom a diag eredmények és a dokumentumok ellenőrzése. De ettől még tudom, hogy a dugattyú törött-e, vagy a hajtókar könyökölt ki.
Azaz, pont a lényeget.

Azt javaslom, igyekezz inkább saját dolgoddal foglalkozni.

Ha esetleg futná még az idődből hogy leírd, akkor mennyi gázolaj távozik az olajból 1000 kilométer alatt...
..süket duma, trollkodás, kötekedés volt. Tények: 0
Volt egy állításod, és nem támasztottad alá. Én inkább ezen hiányosságra gyúrnék rá.
Tudom, hogy most is csak kötekedni, trollkodni fogsz. De hát a világ már csak ilyen  vigyor3
Kinek mire futja.

Engem érdekel. Miért a 3. Hengerrel van csak gond, és miért elreped?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40201 Dátum: 2016.04.19 kedd, 22:54:10 »

Engem érdekel. Miért a 3. Hengerrel van csak gond, és miért elreped?

Hát... ezt nem tudom. Valószínűleg ott hűtési probléma lehet (a fejben vagy inkább a blokkban), de mindig (vagy legalábbis általában) itt történik.
Hogy miért reped? Nyilván a leggyengébb láncszem szakad. Egyébként jobb is, mert a dugattyút ki lehet cserélni, ha meg kikönyökölt, ott vége a dalnak.
Szerintem kikönyökölésnél inkább olajozási probléma van, vagyis valami megszorul, esetleg ha vizet szippant, bár ott meg a hajtókar is meggörbülhet.
Egy biztos: valószínűleg mélyen bele kell nyúlni a motorba, mert egyszerűbb cserélgetni a motorokat, mintsem kijavítani...
Érdekesség, hogy kevesebb, mint 8 óra alatt kicserélik a motort.
Volt egy magyar autó horvátban. Bement az egyik szervizbe, de az kis szerviz, nem vállalták.
Csütörtök du átvitték a másik szervizbe, megrendelték a motort, péntek reggelre ott volt, majd egy körül telefonálnak, hogy jöhet a tulaj  vigyor3
Nyilván, többen nekiálltak.
Bár azt is tegyük hozzá, amit ezek a motorok kapnak. Eleve 48e km az olajcsere. Hááát... nekem soknak tűnik.
Aztán meg ezekkel bitang sokat lemennek. Az eddigi rekorder 1034 km/nap, az év 365 napjára számítva.
Kevesebb, mint egy év alatt kb 300e km  vigyor3
A románoknál is vannak érdekes történetek és bitang nagy kilométerek.
Egy mai vicces történet. Egy görög sz autóban 11. alkalommal kellene cserélni automata váltót. Minden csere után 2 év gari.
Az autó 13 éves.
Tudnak élni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sierra1974
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #40202 Dátum: 2016.04.20 szerda, 00:11:43 »

Üdv
2005 TDCI
gázolajszaga van az autónak de sehol nem látni folyást
1,2 csepp az eleje körül
valami ötlet?
köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40203 Dátum: 2016.04.20 szerda, 05:58:24 »

Van valami oka, hogy jársz utánam, és mindenbe belekötsz?

Nem elméletben, hanem gyakorlatban. Sehol nem írtam, hogy én cseréltem ki a motort.
Az én feladatom a diag eredmények és a dokumentumok ellenőrzése. De ettől még tudom, hogy a dugattyú törött-e, vagy a hajtókar könyökölt ki.
Azaz, pont a lényeget.

Azt javaslom, igyekezz inkább saját dolgoddal foglalkozni.

Ha esetleg futná még az idődből hogy leírd, akkor mennyi gázolaj távozik az olajból 1000 kilométer alatt...
..süket duma, trollkodás, kötekedés volt. Tények: 0
Volt egy állításod, és nem támasztottad alá. Én inkább ezen hiányosságra gyúrnék rá.
Tudom, hogy most is csak kötekedni, trollkodni fogsz. De hát a világ már csak ilyen  vigyor3
Kinek mire futja.
neviccelj.felvitték az emeletre a motorcserés autókat? eplus2

nelegyen üldözési mániád.neked üldözési mániád van? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40204 Dátum: 2016.04.21 csütörtök, 10:20:31 »

neviccelj.felvitték az emeletre a motorcserés autókat? eplus2

Fel biz'a. Bitenként.

Válasz
nelegyen üldözési mániád.neked üldözési mániád van? nyes

Ne legyen? Akkor nem lesz.  vigyor3
Legyen szép a napod.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40205 Dátum: 2016.04.21 csütörtök, 12:29:18 »

Fel biz'a. Bitenként.

Ne legyen? Akkor nem lesz.  vigyor3
Legyen szép a napod.
persze,hogy ne legyen.nincs rá okod. Wink integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
KS
Vendég
« Új hozzászólás #40206 Dátum: 2016.04.21 csütörtök, 13:52:02 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. A következő produkálja a szeretett Mondim (mk3, fl, 2007, 2.0.tdci)

Amint itt a jó idő (25+ fok), elkezd füstölni. Hidegben semmi baja, jól megy, nem füstöl.
De most hogy jobb idő van, nagyobb gázadásra feketén füstöl, a mögöttem levő autó lámpájában szégyenkezve látni, hogy vmi nem stimmel.   wow1 Nem megy egyenletesen, néha már rángat. Tavaly nyár végén már csinált ilyet, de akkor olajcsere, szűrők cseréje és a hideg megoldotta a problémát. Amúgy 15eKm-enként szorgalmasan olajcsere, szűrőcsere megtörténik, 60eKm-enként gázolajszűrő csere is. Szerelőm mindenfajta adalékot tanácsolt tankolás előtt az üzemanyagtartályba önteni, de ez nekem nem tűnt túl professzionálisnak...
Ha esetleg vki járt már így, ne adj'Isten még a megoldásra is rájött, az légyszi ne tartsa magába és ossza meg velem is.

segítséget előre is köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40207 Dátum: 2016.04.21 csütörtök, 13:54:14 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. A következő produkálja a szeretett Mondim (mk3, fl, 2007, 2.0.tdci)

Amint itt a jó idő (25+ fok), elkezd füstölni. Hidegben semmi baja, jól megy, nem füstöl.
De most hogy jobb idő van, nagyobb gázadásra feketén füstöl, a mögöttem levő autó lámpájában szégyenkezve látni, hogy vmi nem stimmel.   wow1 Nem megy egyenletesen, néha már rángat. Tavaly nyár végén már csinált ilyet, de akkor olajcsere, szűrők cseréje és a hideg megoldotta a problémát. Amúgy 15eKm-enként szorgalmasan olajcsere, szűrőcsere megtörténik, 60eKm-enként gázolajszűrő csere is. Szerelőm mindenfajta adalékot tanácsolt tankolás előtt az üzemanyagtartályba önteni, de ez nekem nem tűnt túl professzionálisnak...
Ha esetleg vki járt már így, ne adj'Isten még a megoldásra is rájött, az légyszi ne tartsa magába és ossza meg velem is.

segítséget előre is köszönöm!
lukas turbócső,elégtelen turbónyomás,egr szelep.ezeket kell ellenőrizni-ledugózni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jani77
Vendég
« Új hozzászólás #40208 Dátum: 2016.04.22 péntek, 17:34:51 »

Átnéztem a csöveket semmi ,volt diagnosztika a befecskendezés rendben . Néha  olyan 1700-1800 fordulaton még rángat is  főként  2-3 fokozatnál . Ha 1900 alatt van a fordulat  és  odalépek neki egyszerüen  nem  gyorsul és még a  2000 fordulatot el nem éri addig okádja a  fekete füstöt ,de ha  lasssan gyorsitok fel (nem  hirtelen  gázzal ) akkor nem . Plussz ha  visszakcsolok és  a  fordulat szintén nincs 2000 alatt akkor sem füstöl .   help help help
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40209 Dátum: 2016.04.22 péntek, 20:18:20 »

Átnéztem a csöveket semmi ,volt diagnosztika a befecskendezés rendben . Néha  olyan 1700-1800 fordulaton még rángat is  főként  2-3 fokozatnál . Ha 1900 alatt van a fordulat  és  odalépek neki egyszerüen  nem  gyorsul és még a  2000 fordulatot el nem éri addig okádja a  fekete füstöt ,de ha  lasssan gyorsitok fel (nem  hirtelen  gázzal ) akkor nem . Plussz ha  visszakcsolok és  a  fordulat szintén nincs 2000 alatt akkor sem füstöl .   help help help
egr-t dugózd le.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jani77
Vendég
« Új hozzászólás #40210 Dátum: 2016.04.22 péntek, 23:29:51 »

egr-t dugózd le.
Akkor hibát fog jelezni  vagy azt is ki lehet  iktatni valahogyan ?
Naplózva
sierra1974
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #40211 Dátum: 2016.04.22 péntek, 23:54:29 »

Üdv
2005 TDCI
gázolajszaga van az autónak de sehol nem látni folyást
1,2 csepp az eleje körül
valami ötlet?
köszönöm
semmi ötlet??
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #40212 Dátum: 2016.04.23 szombat, 14:03:09 »

Sziasztok a generátor oldalon a vezetőgörgőkből 3sima és 1bordás kell a generatoron kívül?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #40213 Dátum: 2016.04.23 szombat, 14:42:32 »

Sziasztok a generátor oldalon a vezetőgörgőkből 3sima és 1bordás kell a generatoron kívül?

2 sima és 1 bordás görgő kell csak
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40214 Dátum: 2016.04.23 szombat, 14:55:42 »

Üdv
2005 TDCI
gázolajszaga van az autónak de sehol nem látni folyást
1,2 csepp az eleje körül
valami ötlet?
köszönöm
semmi ötlet??

Annak a pár cseppnek a forrását kell megkeresni. Ezen kívül nem tudom milyen ötletet vársz.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40215 Dátum: 2016.04.23 szombat, 17:00:30 »

Sziasztok a generátor oldalon a vezetőgörgőkből 3sima és 1bordás kell a generatoron kívül?

Bordás:

- Generátor
- Felső vezetőgörgő
- Klíma szíjtárcsa
- Főtengely szíjtárcsa

Sima:

- Blokk oldalán
- Szíjfeszítőn (külön is cserélhető ill. feszítővel együtt)

http://ww2.justanswer.com/uploads/Gallagher99/2011-08-31_223057_graphic.jpg

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #40216 Dátum: 2016.04.23 szombat, 18:57:51 »

Bordás:

- Generátor
- Felső vezetőgörgő
- Klíma szíjtárcsa
- Főtengely szíjtárcsa

Sima:

- Blokk oldalán
- Szíjfeszítőn (külön is cserélhető ill. feszítővel együtt)

http://ww2.justanswer.com/uploads/Gallagher99/2011-08-31_223057_graphic.jpg

AndyA

Andy!

Mi is annak a fém csapágynak a száma amivel ki lehet váltani a szervó szíj feszítőjét?   Huh?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40217 Dátum: 2016.04.23 szombat, 19:23:35 »

Átnéztem a csöveket semmi ,volt diagnosztika a befecskendezés rendben . Néha  olyan 1700-1800 fordulaton még rángat is  főként  2-3 fokozatnál . Ha 1900 alatt van a fordulat  és  odalépek neki egyszerüen  nem  gyorsul és még a  2000 fordulatot el nem éri addig okádja a  fekete füstöt ,de ha  lasssan gyorsitok fel (nem  hirtelen  gázzal ) akkor nem . Plussz ha  visszakcsolok és  a  fordulat szintén nincs 2000 alatt akkor sem füstöl .   help help help

Változó geometriás a turbód? Pontosan milyen a motor? Le, évjárat, Eu3-4.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #40218 Dátum: 2016.04.23 szombat, 20:19:44 »

Andy!

Mi is annak a fém csapágynak a száma amivel ki lehet váltani a szervó szíj feszítőjét?   Huh?

Szia!
A cikkben az egyik képen  le van fényképezve a csapágy száma, ha ezt keresed.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #40219 Dátum: 2016.04.23 szombat, 20:58:32 »

Andy!

Mi is annak a fém csapágynak a száma amivel ki lehet váltani a szervó szíj feszítőjét?   Huh?
ma vettem holnap megy a helyére
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #40220 Dátum: 2016.04.23 szombat, 21:00:45 »

Köszönöm a görgőkben a segítséget
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
jani77
Vendég
« Új hozzászólás #40221 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 00:00:39 »

Változó geometriás a turbód? Pontosan milyen a motor? Le, évjárat, Eu3-4.

Szia! Változó geometriás ,2.0 tdci  130LE eu 4  2003
 Egyébként ma ledugoztam az Egr és ugynézki ,hogy jó lett nincs füst és nem rángat. Ezt köszönöm  Alfnak  worship  Csak  még azt  nem tudom ,hogy fog -e hibát jelezni .
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #40222 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 00:15:29 »

Szia! Változó geometriás ,2.0 tdci  130LE eu 4  2003
 Egyébként ma ledugoztam az Egr és ugynézki ,hogy jó lett nincs füst és nem rángat. Ezt köszönöm  Alfnak  worship  Csak  még azt  nem tudom ,hogy fog -e hibát jelezni .

eu4-es, szóval előbb vagy utóbb fog. De egy elm327-tel ée forscan-nel törölhető a hibakód.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40223 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 00:34:43 »

Szia! Változó geometriás ,2.0 tdci  130LE eu 4  2003
 Egyébként ma ledugoztam az Egr és ugynézki ,hogy jó lett nincs füst és nem rángat. Ezt köszönöm  Alfnak  worship  Csak  még azt  nem tudom ,hogy fog -e hibát jelezni .
2003ban elvileg még nem volt eu4

elektromos a turbo? mi a motorkód?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kyoco26
Vendég
« Új hozzászólás #40224 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 08:19:15 »

Sziasztok! Az a probléma az autómmal hogy haladok vele és mikor elveszem a gázt bedadog , ingadozik az alapjárat nem nagy mértékben de mintha le akarna állni, pár másodperc után ok! Fordulaton semmi baja erős, nem füstöl se hidegen se melegen, könnyen indul. Egyszer menetközben elkezdett villogni az izzitás  a hibakiolvasásnál annyit mondtak hiba a nagynyomásu rendszerben! Szerintetek mit nézessek meg, volt valakinek hasonló problémája? 2005ös 130 Le tdci az egr ki van iktatva
Naplózva
kyoco26
Vendég
« Új hozzászólás #40225 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 08:30:41 »

És az minek a hibája hogy kis fordulaton rálépek a gázra és ránt, csattan a motor, motortartó bak esetleg?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40226 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 10:29:45 »

És az minek a hibája hogy kis fordulaton rálépek a gázra és ránt, csattan a motor, motortartó bak esetleg?
akár.vagy lendkerék.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40227 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 10:30:38 »

Sziasztok! Az a probléma az autómmal hogy haladok vele és mikor elveszem a gázt bedadog , ingadozik az alapjárat nem nagy mértékben de mintha le akarna állni, pár másodperc után ok! Fordulaton semmi baja erős, nem füstöl se hidegen se melegen, könnyen indul. Egyszer menetközben elkezdett villogni az izzitás  a hibakiolvasásnál annyit mondtak hiba a nagynyomásu rendszerben! Szerintetek mit nézessek meg, volt valakinek hasonló problémája? 2005ös 130 Le tdci az egr ki van iktatva
hibakód kell,de valszeg zsebbe nyúlós a javítás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kyoco26
Vendég
« Új hozzászólás #40228 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 10:40:47 »

Mennyire lehet húzós? 2 hete vettem a kocsit valahogy a próbaúton nem volt semmi baja, nemtudom hogy csinálta az a kedves eladó h tünetmentes legyen
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40229 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 13:19:22 »

Mennyire lehet húzós? 2 hete vettem a kocsit valahogy a próbaúton nem volt semmi baja, nemtudom hogy csinálta az a kedves eladó h tünetmentes legyen
1xűen.
újra progizta a xar csúcsokat.ideig óráig jó....

ebben az esetben vidd vissza,hogy javítsák meg!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #40230 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 16:15:55 »

Sziasztok a szervoszij méretét megtudja mondani valaki?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40231 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 19:21:20 »

Sziasztok a szervoszij méretét megtudja mondani valaki?

1637 vagy 1640 mm hosszú, 6 "fogú": 6PK1637 vagy 6PK1640.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #40232 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 21:36:03 »

1637 vagy 1640 mm hosszú, 6 "fogú": 6PK1637 vagy 6PK1640.

AndyA

Ez a generátor hosszbordás szíj mérete, nem a szervóé

A szervóé  4PK736;4PK737;4PK738;4PK740
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #40233 Dátum: 2016.04.24 vasárnap, 21:51:13 »

Ez a generátor hosszbordás szíj mérete, nem a szervóé

A szervóé  4PK736;4PK737;4PK738;4PK740

 eljen
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40234 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 20:13:33 »

Sziasztok!

Honnét tudok EGR alatti turbócsövet rendelni szilikont?
Ebay-en melyiket érdemes megvenni? Vagy más oldal angliából vagy németországból?

Diagnosztikával hogyan is tudom leellenőrizni menet közben hogy meg van-e rendesen a turbónyomás?

Klímahűtő cserénél vettem észre hogy az S turbócső mindkét végénél olajas volt minden. Kivettem de nincs elrepedve, nem lyukas, de a gyári bilincs alul rohadt nagyon, meg nagyon belevannak nyomódva már a csőbe.
A többi csövet is megnéztem alul, ott nem találtam semmi olajat. Meg még az EGR dugómnál volt kis olajpára.

A lezáró lemez és az EGR közé tehetek tömítésnek benzinálló klingerit tömítést? Maga a lemez nem akar tömíteni rendesen.

Köszönöm a segítséget!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40235 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 20:52:49 »

Ez a cső megfelelne? Milyen minőségű lehet?
http://www.ebay.com/itm/Intercooler-Silicone-Hose-For-FORD-MONDEO-TDCi-2-0-2-2-MK3-BOOST-2S7Q-6N696-AA-/252172821751?hash=item3ab6abe4f7:g:ze4AAOSwiylXCznS
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40236 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 20:54:31 »

Sziasztok!

Honnét tudok EGR alatti turbócsövet rendelni szilikont?
Ebay-en melyiket érdemes megvenni? Vagy más oldal angliából vagy németországból?

Diagnosztikával hogyan is tudom leellenőrizni menet közben hogy meg van-e rendesen a turbónyomás?

Klímahűtő cserénél vettem észre hogy az S turbócső mindkét végénél olajas volt minden. Kivettem de nincs elrepedve, nem lyukas, de a gyári bilincs alul rohadt nagyon, meg nagyon belevannak nyomódva már a csőbe.
A többi csövet is megnéztem alul, ott nem találtam semmi olajat. Meg még az EGR dugómnál volt kis olajpára.

A lezáró lemez és az EGR közé tehetek tömítésnek benzinálló klingerit tömítést? Maga a lemez nem akar tömíteni rendesen.

Köszönöm a segítséget!

ebay forge

diaggal tudsz turbónyomást mérni forscan-el.

tehetsz tömítést.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40237 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 21:00:15 »

ebay forge

diaggal tudsz turbónyomást mérni forscan-el.

tehetsz tömítést.

Nem találom így. Amit linkeltem az gagyi?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40238 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 21:04:51 »

Nem találom így. Amit linkeltem az gagyi?
nem tudom.de ez csak 3 rétegű,míg a Forge szett asszem 6....

http://www.forgemotorsport.co.uk/Silicon_Hose_Kits--category--10.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40239 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 21:08:02 »

nem tudom.de ez csak 3 rétegű,míg a Forge szett asszem 6....

http://www.forgemotorsport.co.uk/Silicon_Hose_Kits--category--10.html
Csak egy darabos nincs náluk?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40240 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 21:10:06 »

Csak egy darabos nincs náluk?
de van.a szívó oldali a légszűrő ház után.... vigyor3
http://www.forgemotorsport.co.uk/product-filter/ford,mondeo/product-category,_10

Amúgy meg megéri a szett is hosszú távon.jó befektetés.a3ik csőcserével már árában vagy.ez meg nem megy tönkre.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40241 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 21:18:33 »

de van.a szívó oldali a légszűrő ház után.... vigyor3
http://www.forgemotorsport.co.uk/product-filter/ford,mondeo/product-category,_10

Amúgy meg megéri a szett is hosszú távon.jó befektetés.a3ik csőcserével már árában vagy.ez meg nem megy tönkre.

Egyenlőre 40eftot nem szeretnék erre költeni, de lesz majd.
Most ezt az egyet szeretném
A 3 rétegű is elég nem a 7bar-al?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40242 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 21:22:19 »

Egyenlőre 40eftot nem szeretnék erre költeni, de lesz majd.
Most ezt az egyet szeretném
A 3 rétegű is elég nem a 7bar-al?

persze.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40243 Dátum: 2016.04.25 hétfő, 21:27:30 »

persze.
Mivel tud többet a 6 rétegű?
Nem felesleges?
Ha tényleg szilikon a kínai, akkor az is sokáig jó.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40244 Dátum: 2016.04.26 kedd, 06:29:18 »

Mivel tud többet a 6 rétegű?
Nem felesleges?
Ha tényleg szilikon a kínai, akkor az is sokáig jó.
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem a gyakorlatban ebből te nem érzel semmit, hogy 3 vagy 6 rétegű a turbócső. Elméletben viszont a 6 rétegű a nyomás kialakulása közben, sokkal kevesebbet tágul és így hamarabb alakul ki a megfelelő turbónyomás. Így elméletileg a 6 rétegű turbócsővel, a gépsárkány dinamikusabb kell legyen wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40245 Dátum: 2016.04.26 kedd, 07:57:09 »

Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem a gyakorlatban ebből te nem érzel semmit, hogy 3 vagy 6 rétegű a turbócső. Elméletben viszont a 6 rétegű a nyomás kialakulása közben, sokkal kevesebbet tágul és így hamarabb alakul ki a megfelelő turbónyomás. Így elméletileg a 6 rétegű turbócsővel, a gépsárkány dinamikusabb kell legyen wave
Tisztelettel László! worship
6 rétegűt csak a Forge gyárt? Mert máshol nem találok, csak 3 és 4 rétegűt.
A gyárinál azért jobb a 3 rétegű szilikon is nem?
Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40246 Dátum: 2016.04.26 kedd, 08:14:23 »

6 rétegűt csak a Forge gyárt? Mert máshol nem találok, csak 3 és 4 rétegűt.
A gyárinál azért jobb a 3 rétegű szilikon is nem?
Köszönöm!

A gyárinál minden jobb. Nyugodtan cseréld azt az egyet, a többivel nagyon ritkán van probléma.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40247 Dátum: 2016.04.26 kedd, 08:19:58 »

6 rétegűt csak a Forge gyárt? Mert máshol nem találok, csak 3 és 4 rétegűt.
A gyárinál azért jobb a 3 rétegű szilikon is nem?
Köszönöm!

A 3 rétegű már örök élet, meg egy nap.

DPH: http://www.derbyperformancehose.co.uk/

Még angol postával együtt is olcsóbb, mintha Forge-ot vennél, és semmivel nem rosszabb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40248 Dátum: 2016.04.26 kedd, 08:24:09 »

Sziasztok!

Honnét tudok EGR alatti turbócsövet rendelni szilikont?
Ebay-en melyiket érdemes megvenni? Vagy más oldal angliából vagy németországból?

Diagnosztikával hogyan is tudom leellenőrizni menet közben hogy meg van-e rendesen a turbónyomás?

Klímahűtő cserénél vettem észre hogy az S turbócső mindkét végénél olajas volt minden. Kivettem de nincs elrepedve, nem lyukas, de a gyári bilincs alul rohadt nagyon, meg nagyon belevannak nyomódva már a csőbe.
A többi csövet is megnéztem alul, ott nem találtam semmi olajat. Meg még az EGR dugómnál volt kis olajpára.

A lezáró lemez és az EGR közé tehetek tömítésnek benzinálló klingerit tömítést? Maga a lemez nem akar tömíteni rendesen.

Köszönöm a segítséget!


Írtam DPH linket szilikon turbócsőhöz. eBay-en is megkeresheted őket, de direkt webshopjuk is van.

A diagnál kiválasztod a megfelelő opciót, és mutatja. Vagy mire gondoltál?

A turbo mindig ereszt olajat, mert siklócsapágyas. Bármelyik turbocsövet kitörlöd egy tiszta PZS-vel, szürke-olajos lesz. A kérdés mindig az, hogy mennyi olajat ereszt.

EGR-t ne szigeteld, hanem dugózd le. Illetve szigeteld is, persze, de dugó is legyen benne. Smiley

Ha utána is találsz arrafelé olajos mocskot, akkor érdemes majd tovább nézelődni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40249 Dátum: 2016.04.26 kedd, 09:17:06 »

Írtam DPH linket szilikon turbócsőhöz. eBay-en is megkeresheted őket, de direkt webshopjuk is van.

A diagnál kiválasztod a megfelelő opciót, és mutatja. Vagy mire gondoltál?

A turbo mindig ereszt olajat, mert siklócsapágyas. Bármelyik turbocsövet kitörlöd egy tiszta PZS-vel, szürke-olajos lesz. A kérdés mindig az, hogy mennyi olajat ereszt.

EGR-t ne szigeteld, hanem dugózd le. Illetve szigeteld is, persze, de dugó is legyen benne. Smiley

Ha utána is találsz arrafelé olajos mocskot, akkor érdemes majd tovább nézelődni.

AndyA

Helló. Kívül volt olajsáros a map szenzor és az egr feöl is.
A diagon kiválasztom, de mi a jó érték fordulathoz, meg sebesség fokozathoz?
Le van dugózva. De mégis ereszt a dugó és az egr között picit.

A csövet megnézem.

Köszi
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Oldalak: 1 ... 798 799 800 801 802 803 804 [805] 806 807 808 809 810 811 812 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.