Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:13:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 799 800 801 802 803 804 805 [806] 807 808 809 810 811 812 813 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14653008 alkalommal)
0 Felhasználó és 130 vendég van a témában
Atys
Vendég
« Új hozzászólás #40250 Dátum: 2016.04.26 kedd, 12:36:32 »

Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok 2004 3as mondi kidobott egy P132B hibát és a fórumon utána olvastam hogy ez a turbó szabályzó elektronika az.Találtam bejegyzést is hogy e-bay en tudok venni.Kérdés ezt is párosítani kell a cserénél vagy csak ki kell cserélni?Meg melyiket szabad megvenni?
Naplózva
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


E-mail
« Új hozzászólás #40251 Dátum: 2016.04.26 kedd, 13:12:06 »

Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok 2004 3as mondi kidobott egy P132B hibát és a fórumon utána olvastam hogy ez a turbó szabályzó elektronika az.Találtam bejegyzést is hogy e-bay en tudok venni.Kérdés ezt is párosítani kell a cserénél vagy csak ki kell cserélni?Meg melyiket szabad megvenni?
                        Szia
                 Nem biztos,hogy nem javítható nekem is ue volt a hibakód,a márkaszervízbe kiakarták cserélni turbóval együtt jópénzért.
                 De szerencsére megtaláltam Sakos fórumtársat,aki hamar megjavította a turbó árához képest ingyen. Azóta is jól működik,sztem
                 keresd őt, lehet h a tied is javítható. Ha nincs még a turbó geod kitisztítva,ezt mielőbb tedd meg.Egyébként nem kell semmit csinálni,csak kicseréled.

      Üdv:Jaxi 
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40252 Dátum: 2016.04.26 kedd, 14:52:55 »

Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok 2004 3as mondi kidobott egy P132B hibát és a fórumon utána olvastam hogy ez a turbó szabályzó elektronika az.Találtam bejegyzést is hogy e-bay en tudok venni.Kérdés ezt is párosítani kell a cserénél vagy csak ki kell cserélni?Meg melyiket szabad megvenni?

A P132B lehet a geometria koszolódása, és ezáltal megakadó, de amúgy ép elektronika miatt, vagy az elektronika halála miatt is. Első sorban takarítással kell kezdeni, mert ha nem mozog könnyen, akkor az újat is tönkrevágja, ha pedig még nem régóta van probléma vele, akkor simán lehet, hogy a régi elektronikának semmi baja.
Naplózva
Atys
Vendég
« Új hozzászólás #40253 Dátum: 2016.04.27 szerda, 06:28:49 »

Köszönöm a válaszokat.Esetleg Bp környékén tudnátok ajánlani tisztításra valami céget? http://turbotechnik.hu/ Esetleg ők?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #40254 Dátum: 2016.04.27 szerda, 14:44:59 »

Köszönöm a válaszokat.Esetleg Bp környékén tudnátok ajánlani tisztításra valami céget? http://turbotechnik.hu/ Esetleg ők?

Ervin ?Sásdon?.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40255 Dátum: 2016.04.27 szerda, 15:01:05 »

Ervin ?Sásdon?.

Súr.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #40256 Dátum: 2016.04.27 szerda, 15:01:57 »

Súr.

AndyA

Majdnem ugyanaz. Cheesy S betűs mindkettő Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #40257 Dátum: 2016.04.27 szerda, 21:32:57 »

Hali mindenkinek!
Tudnátok ajánlani valakit szolnok környékén aki vágja a tdci-t.
Cimborának nagynyomású meg pcs felújítás volt.
Azóta zabál meg füstöl illetve nem megy.
Dobott neki gázpedál hibát.
Kicserélték de semmi nem változott....

Szóval kéne valaki szolnok környékéről aki ránézne!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #40258 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 08:52:15 »

Hali mindenkinek!
Tudnátok ajánlani valakit szolnok környékén aki vágja a tdci-t.
Cimborának nagynyomású meg pcs felújítás volt.
Azóta zabál meg füstöl illetve nem megy.
Dobott neki gázpedál hibát.
Kicserélték de semmi nem változott....

Szóval kéne valaki szolnok környékéről aki ránézne!

Pl László fórumtársunk.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #40259 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 08:54:15 »

Hi!!!

Lehet, hogy volt már róla szó. Az lenne a kérdésem, hogy fel megy-e a 2.2-es turbója a 2.0-ra mindenféle átalakítás nélkül?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40260 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 09:24:07 »

Hi!!!

Lehet, hogy volt már róla szó. Az lenne a kérdésem, hogy fel megy-e a 2.2-es turbója a 2.0-ra mindenféle átalakítás nélkül?
fel
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #40261 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 09:44:45 »

fel

Köszi. Akkor ezek szerint a 2.0-ás turbót leveszem, az 2.2-est fel és kész is.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40262 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 10:06:57 »

Köszi. Akkor ezek szerint a 2.0-ás turbót leveszem, az 2.2-est fel és kész is.

Jaja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #40263 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 20:01:45 »

Köszi. Akkor ezek szerint a 2.0-ás turbót leveszem, az 2.2-est fel és kész is.
Én úgy tudom h tök ugyanaz a kettő.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40264 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 20:16:43 »

Én úgy tudom h tök ugyanaz a kettő.

Nem. A 2.0-s valami 180 ezerig pörög, a 2.2-é meg 220 ezerig, vagy valami hasonló. Utóbbinak van egy második sor kisebb lapátja középen a csigán, onnan lehet egyszerűen felismerni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #40265 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 20:30:56 »

Nem. A 2.0-s valami 180 ezerig pörög, a 2.2-é meg 220 ezerig, vagy valami hasonló. Utóbbinak van egy második sor kisebb lapátja középen a csigán, onnan lehet egyszerűen felismerni.

AndyA

És a nagyobb turbónyomás nem tesz kárt az autóban ??

gondolom hamarabb kezd dolgozni és nagyobb nyomással
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #40266 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 20:40:35 »

Nem. A 2.0-s valami 180 ezerig pörög, a 2.2-é meg 220 ezerig, vagy valami hasonló. Utóbbinak van egy második sor kisebb lapátja középen a csigán, onnan lehet egyszerűen felismerni.

AndyA
Ezt nem is tudtam.Majd megvizsgálom,van itt egy 2.2-s.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #40267 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 21:18:31 »

Köszi. Akkor ezek szerint a 2.0-ás turbót leveszem, az 2.2-est fel és kész is.
Igen nekem is az van fenn,Ervin rakta fel minden gond nélkül.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40268 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 22:23:25 »

És a nagyobb turbónyomás nem tesz kárt az autóban ??

gondolom hamarabb kezd dolgozni és nagyobb nyomással

Annyival nem lesz nagyobb a nyomás, ha egyáltalán. Ne feledd, ugyanaz a motor, csak más a dugattyúk mérete. Egyébként meg minden dízel levegőfelesleggel működik, úgyhogy ebből a szempontból is mindegy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40269 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 22:28:21 »

És a nagyobb turbónyomás nem tesz kárt az autóban ??

gondolom hamarabb kezd dolgozni és nagyobb nyomással
attól hogy felrakod még a gyári nyomás marad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40270 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 23:06:39 »

Annyival nem lesz nagyobb a nyomás, ha egyáltalán. Ne feledd, ugyanaz a motor, csak más a dugattyúk mérete. Egyébként meg minden dízel levegőfelesleggel működik, úgyhogy ebből a szempontból is mindegy.

AndyA

A 2.0-ás és a 2,2-es dugattyúk mérete megegyezik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40271 Dátum: 2016.04.28 csütörtök, 23:10:52 »

Nem. A 2.0-s valami 180 ezerig pörög, a 2.2-é meg 220 ezerig, vagy valami hasonló. Utóbbinak van egy második sor kisebb lapátja középen a csigán, onnan lehet egyszerűen felismerni.

Nekem 190 és 220 e rémlik, de én is úgy emlékszem, ugyanaz a két turbó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40272 Dátum: 2016.04.29 péntek, 06:46:47 »

Nekem 190 és 220 e rémlik, de én is úgy emlékszem, ugyanaz a két turbó.
az hagyján,de a nyomást nem a turbó szabályozza,hanem a MAP-al az ecu.tehát a kamaz turbójával se lenne nagyobb a nyomás.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40273 Dátum: 2016.04.29 péntek, 06:47:37 »

attól hogy felrakod még a gyári nyomás marad
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
RolandP
Vendég
« Új hozzászólás #40274 Dátum: 2016.04.29 péntek, 07:23:09 »

Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCI 2005. Hideg időben, hideg motornál pöccre indul, viszont ha a hőmérséklet 18-20 fok fölött van, a motor beindul pár másodpercre majd leáll. Ismét indítás, gáz adás, akkor nagy füstel elindul, és kell neki pár másodperc mire beáll az alapjárati fordulatszám. Belenéztünk az agyába, semmi hibakód. Van valami ötletetek mi lehet a probléma? Valaki találkozott már ilyen hibával? Köszi, Roland
Naplózva
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #40275 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 12:20:50 »

Sziasztok!
Mi a véleményetek? 110 ezer km-nél volt porlasztó csúcs csere, most 170 ezret mutat. A CR szívattyút érdemes-e bevizsgáltatni (ha kell felújítattni) a csúcsok élettartalmának meghosszabbítása céljából. Jelenleg tünetmentes. Csúcs cserekor nem volt foglalkozva a cr szivattyúval. Köszönettel várom a választ.
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #40276 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 12:40:04 »

Sziasztok!
Mi a véleményetek? 110 ezer km-nél volt porlasztó csúcs csere, most 170 ezret mutat. A CR szívattyút érdemes-e bevizsgáltatni (ha kell felújítattni) a csúcsok élettartalmának meghosszabbítása céljából. Jelenleg tünetmentes. Csúcs cserekor nem volt foglalkozva a cr szivattyúval. Köszönettel várom a választ.

Bár nem vagyok szerelő, de nekem 440.000Km -nél volt csúcsfelújítás és a nagynyomású szivattyú rendes értéken szállított, ezért a felújítást végző cég embere azt mondta, hogy" mindent úgyan így csináljak (2T olaj+adalék) és menjen tovább. Ha majd itt a pillanat, úgy is megtudom, kár előre felújítani a jót"
Szerintem.
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #40277 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 12:43:12 »

Sziasztok!
Mi a véleményetek? 110 ezer km-nél volt porlasztó csúcs csere, most 170 ezret mutat. A CR szívattyút érdemes-e bevizsgáltatni (ha kell felújítattni) a csúcsok élettartalmának meghosszabbítása céljából. Jelenleg tünetmentes. Csúcs cserekor nem volt foglalkozva a cr szivattyúval. Köszönettel várom a választ.

A Cr szivattyú hatékony bevizsgálását kiszerelve végzik. Kiszerelés nélkül csak hozzávetőlegesen lehet "bevizsgálni" és te is meg tudod csinálni. Kiveszed a gázolajszűrőt (nyilván csere esetén), az alján levő leeresztőcsavart kitekerve a benne levő gázolajat egy fehér műanyag pohárba engeded. Ha látsz az alján szemcséket és azok egy mágnesre reagálnak, akkor el kezdhetsz gondolkodni a cr szivattyú javításán/cseréjén. (amúgy a 110e km-nél porlasztócsere eléggé érdekes.)
Naplózva
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #40278 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 13:50:17 »

A Cr szivattyú hatékony bevizsgálását kiszerelve végzik. Kiszerelés nélkül csak hozzávetőlegesen lehet "bevizsgálni" és te is meg tudod csinálni. Kiveszed a gázolajszűrőt (nyilván csere esetén), az alján levő leeresztőcsavart kitekerve a benne levő gázolajat egy fehér műanyag pohárba engeded. Ha látsz az alján szemcséket és azok egy mágnesre reagálnak, akkor el kezdhetsz gondolkodni a cr szivattyú javításán/cseréjén. (amúgy a 110e km-nél porlasztócsere eléggé érdekes.)

A 110e valóban nem jó,mert 132e km a helyes. Elővettem a szervizfüzetet. Forgalomba helyezés: 2002-09-20 . 4 db porlasztócsúcs csere: 36300 km-nél !!!!! 2003-10-14-én. tulaj ekkor a Ford Motor Hungária Kft, végezte: az Auto-Fort BP. A következő porlasztó csere már nálam volt 132e km-nél 2009-ben. Én csak évi 6000 km-t megyek vele.  Azért írtam le ilyen részletesen, mert úgy tűnt, hogy kevesled a 110e km-t...  Mivel szerintem a CR szivattyúhoz eddig még senki nem nyúlt, azért gondoltam én erre a bevizsgálásra, hogy tovább tartsanak a mostani csúcsok. Mert olvasgattam én is, hogy a delphinél a CR szivattyúba épített üza.szivattyú lapátjairól leeső fémdarabkák teszik tönkre a csúcsokat. Üdv.
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40279 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 14:44:15 »

A 110e valóban nem jó,mert 132e km a helyes. Elővettem a szervizfüzetet. Forgalomba helyezés: 2002-09-20 . 4 db porlasztócsúcs csere: 36300 km-nél !!!!! 2003-10-14-én. tulaj ekkor a Ford Motor Hungária Kft, végezte: az Auto-Fort BP. A következő porlasztó csere már nálam volt 132e km-nél 2009-ben. Én csak évi 6000 km-t megyek vele.  Azért írtam le ilyen részletesen, mert úgy tűnt, hogy kevesled a 110e km-t...  Mivel szerintem a CR szivattyúhoz eddig még senki nem nyúlt, azért gondoltam én erre a bevizsgálásra, hogy tovább tartsanak a mostani csúcsok. Mert olvasgattam én is, hogy a delphinél a CR szivattyúba épített üza.szivattyú lapátjairól leeső fémdarabkák teszik tönkre a csúcsokat. Üdv.

A Ford saját autói eléggé kapták a kiképzést mindig is. Pl. árultak olyan MK3 ST220-at, ami 9000 km-rel motorcserre várt. Újságírók megzavarták a HUngaroringen egy sajtóeseményen... Smiley

Szóval 36 ezernél csere simán lehetett.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #40280 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 15:29:32 »

A Ford saját autói eléggé kapták a kiképzést mindig is. Pl. árultak olyan MK3 ST220-at, ami 9000 km-rel motorcserre várt. Újságírók megzavarták a HUngaroringen egy sajtóeseményen... Smiley

Szóval 36 ezernél csere simán lehetett.

AndyA

Konkrétan az enyémbe is beletekertek a Ford Motor Hungáriánál 3 év alatt 100 ezer km-t. A 4. évben vettem meg ( 2006. októberben) 118e km-rel. Remélni tudom, hogy nem tekergettek az órán.
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #40281 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 18:21:48 »

Bár nem vagyok szerelő, de nekem 440.000Km -nél volt csúcsfelújítás és a nagynyomású szivattyú rendes értéken szállított, ezért a felújítást végző cég embere azt mondta, hogy" mindent úgyan így csináljak (2T olaj+adalék) és menjen tovább. Ha majd itt a pillanat, úgy is megtudom, kár előre felújítani a jót"
Szerintem.

A 2T olajon kívül még más adalékot is teszel hozzá tankolásonként, vagy a 2T-t nevezed adaléknak?
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #40282 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 18:49:52 »

A 2T olajon kívül még más adalékot is teszel hozzá tankolásonként, vagy a 2T-t nevezed adaléknak?

A 2T full szintetikus olajon kívül ezt használom egész évben. Nem túl drága és az OMV csúcs gázolajjal együtt nekem bevált.
http://www.bardiauto.hu/webshop/olajok-adalekok/uzemanyagadalek/-FLO993
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #40283 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 19:22:31 »

A 2T full szintetikus olajon kívül ezt használom egész évben. Nem túl drága és az OMV csúcs gázolajjal együtt nekem bevált.
http://www.bardiauto.hu/webshop/olajok-adalekok/uzemanyagadalek/-FLO993


Gratula az ekkora futásteljesítményhez. Még egyszer ennyit...  eljen.
Szerintem azért a  prémium gázolaj sokkal többet tett hozzá a 400.000 plussz km-hez, mint a szintetikus olaj.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #40284 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 19:34:11 »

Gratula az ekkora futásteljesítményhez. Még egyszer ennyit...  eljen.
Szerintem azért a  prémium gázolaj sokkal többet tett hozzá a 400.000 plussz km-hez, mint a szintetikus olaj.

Köszi a gratulációt smile A csúcs gázolajat csak az utóbbi 70-80.000Km óta tankolok bele, de az adalékot már nagyon régóta adom neki. A MOL szászhalombattai laborjában dolgozó ügyfelem ajánlotta, hogy adalékoljam és 2T olajozzam a "bármilyen" gázolajat és, ha igazán tutira akarok menni, akkor csak az osztrák csúcsanyagot tankoljam bele.
Ja, és hajtsam meg rendszeresen, de hűtsem a turbót. (monduk ezt én is tudtam) Még azt is ajánlotta, hogy valamilyen súrlódáscsökkentő adalékot adjak kb.20-30.000Km a gázolajhoz a nagynyomású szivattyú kenése miatt, ha nagyon autób...zi vagyok. Hát az vagyok. nyes Adok neki.
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40285 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 20:35:15 »

Konkrétan az enyémbe is beletekertek a Ford Motor Hungáriánál 3 év alatt 100 ezer km-t. A 4. évben vettem meg ( 2006. októberben) 118e km-rel. Remélni tudom, hogy nem tekergettek az órán.

Ők nem, és az ilyen autókat Ford kereskedések szokták utána eladni, akik szintén nemigen. Hogy azután...? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #40286 Dátum: 2016.05.01 vasárnap, 21:19:36 »

Ők nem, és az ilyen autókat Ford kereskedések szokták utána eladni, akik szintén nemigen. Hogy azután...? Smiley

AndyA

Igen, így van. Én is a Ford kereskedés emberétől vettem a nevén volt az autó, de csak egy évig hajtotta. Tehát 3 év után Ő vette meg a Ford Motor Hungáriától, majd eladta nekem. Szóval a gázolaj szűrő vizsgálata legyen az első és utánna vigyem a Filep-hez CR szivattyú vizsgálatra, ha indokolt. Még egy kérdés: Ha tennék bele Kleen-Flo-t akkor utánna illik gázolajszűrőt cserélni nemigaz? A mostani úgyis megszolgált már 20 ezret.
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40287 Dátum: 2016.05.02 hétfő, 10:57:53 »

Tisztelt Fórumtársak!
Csak megerősíteni szeretném a Waterminator fórumtárs által írottakat, a Kleen-flo adalék agyaggal kapcsolatban. A Canadai cég által gyártott dízel üzemanyag adalék kiválóan abszorbeálja a tankban lévő vizet, tisztán tartja az üzemanyag rendszer elemeit, oldja a lerakodott kokszot kormot kátrányt és egyéb szennyeződéseket. Azon kívül dermedésgátló és cetánszám növelő hatása miatt is tudom ajánlani mindenkinek.
A Kleen-flo adagolása: 1 teli tank üzemanyaghoz 1 dl.
Ráadásul, és nem utolsó sorban rendkívül jól oldódik benne a 2T olaj. Próba képp 1 dl 2T olajat elkevertem 1 dl Kleen-flo adalékkal. Egy tejfehér elegy képződött, majd ehhez hozzáadtam 3 dl gázolajat. A tejfehér elegy teljesen feloldódott a gázolajban és nem lehet észre venni, hogy azt bármivel is kevertük. A flakonban ülepedni félre tett gázolajban, még hetek múlva sem látszott semmi üledék. Ezt az adalékot én azóta használom amióta a 2T. Tudni illik önmagában a 2T nem igazán jól oldódik a gázolajban. Az eredmény: télen nyáron könnyen induló, kifejezetten csendes, egyenletes alapjárattal és üzemi fordulattal üzemelő motor.
Még valami, vásárlás esetén a 4l kiszerelés a leggazdaságosabb 11720 Ft, ami 40 tank üzemanyaghoz elegendő mennyiség. wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.02 hétfő, 15:16:58 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #40288 Dátum: 2016.05.02 hétfő, 13:17:48 »

Tisztelt Fórumtársak!
Csak megerősíteni szeretném a Waterminator fórumtárs által írottakat, a Kleen-Flo adalék agyaggal kapcsolatban. A Canadai cég által gyártott dízel üzemanyag adalék kiválóan abszorbeálja a tankban lévő vizet, tisztán tartja az üzemanyag rendszer elemeit, oldja a lerakodott kokszot kormot kátrányt és egyéb szennyeződéseket. Azon kívül dermedésgátló és cetánszám növelő hatása miatt is tudom ajánlani mindenkinek.
A Kleen-Flo adagolása: 1 teli tank üzemanyaghoz 1 dl.
Ráadásul, és nem utolsó sorban rendkívül jól oldódik benne a 2T olaj. Próba képp 1 dl 2T olajat elkevertem 1 dl Kleen-Flo adalékkal. Egy tejfehér elegy képződött, majd ehhez hozzáadtam 3 dl gázolajat. A tejfehér elegy teljesen feloldódott a gázolajban és nem lehet észre venni, hogy azt bármivel is kevertük. A flakonban ülepedni félre tett gázolajban, még hetek múlva sem látszott semmi üledék. Ezt az adalékot én azóta használom amióta a 2T. Tudni illik önmagában a 2T nem igazán jól oldódik a gázolajban. Az eredmény: télen nyáron könnyen induló, kifejezetten csendes, egyenletes alapjárattal és üzemi fordulattal üzemelő motor.
Még valami, vásárlás esetén a 4l kiszerelés a leggazdaságosabb 11720 Ft, ami 40 tank üzemanyaghoz elegendő mennyiség. wave
Tisztelettel László! worship  

Kedves László!
A napokban készültem összeönteni és állni hagyni mind a 3-at( gázolajat, 2T-t, adalékot), de ha Te már ezt megcsináltad, begyűjtöm az információidat worship és boldogan adagolom továbbra is az elegyet. Kíváncsi voltam, hogy elkeveredik-e rendesen és nem ülepedik-e ki valamelyik alkotóelem. 2T-ből Repsol competicion-t használok, mert télen is sokkal "folyósabb", vékonyabb.
Üdvözlettel: István
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40289 Dátum: 2016.05.02 hétfő, 13:44:38 »

Kedves László!
A napokban készültem összeönteni és állni hagyni mind a 3-at( gázolajat, 2T-t, adalékot), de ha Te már ezt megcsináltad, begyűjtöm az információidat worship és boldogan adagolom továbbra is az elegyet. Kíváncsi voltam, hogy elkeveredik-e rendesen és nem ülepedik-e ki valamelyik alkotóelem. 2T-ből Repsol competicion-t használok, mert télen is sokkal "folyósabb", vékonyabb.
Üdvözlettel: István

Kedves István!
Bátran használhatod, minden gond nélkül. eljen eljen eljen Én is Repszol 2T olajat használok. Én télen nyáron egyaránt használom eme adalék együttest. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.04 szerda, 18:58:54 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40290 Dátum: 2016.05.02 hétfő, 14:35:01 »

Kedves István!
Bátran használhatod, minden gond nélkül. eljen eljen eljen Én is Repszol 2T olajat használok. Én télel nyáron egyaránt használom eme adalék együttest. wave
Tisztelettel László! worship
Kedves László!
Jól értem hogy 1dl 2T olaj és 1dl kleen floo adalék menne egy teli tankhoz?
Tdci porlasztócsúcsot nem bántja az olaj?

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #40291 Dátum: 2016.05.02 hétfő, 14:50:02 »

Kedves László!
Jól értem hogy 1dl 2T olaj és 1dl kleen floo adalék menne egy teli tankhoz?
Tdci porlasztócsúcsot nem bántja az olaj?

Köszönöm!

Szia! Tudom, hogy nem engem kérdeztél, csak megosztanám az én tapasztalatomat. Én fél tanknál már teletankolom és ahhoz 0,8-1dl 2T olajat teszek bele. Kleen flo-ból a fél tankhoz 0,2-0,3dl, télen 0,5dl teszek.
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40292 Dátum: 2016.05.02 hétfő, 14:57:28 »

Szia! Tudom, hogy nem engem kérdeztél, csak megosztanám az én tapasztalatomat. Én fél tanknál már teletankolom és ahhoz 0,8-1dl 2T olajat teszek bele. Kleen flo-ból a fél tankhoz 0,2-0,3dl, télen 0,5dl teszek.
Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40293 Dátum: 2016.05.02 hétfő, 15:11:14 »

Kedves László!
Jól értem hogy 1dl 2T olaj és 1dl kleen floo adalék menne egy teli tankhoz?
Tdci porlasztócsúcsot nem bántja az olaj?

Köszönöm!
Tisztelt Fórumtárs!
Mint írtam 1 dl Kleen-flo+1 dl 2Tolaj. Ha nagyon precíz akarsz lenni akkor öntesz még hozzá egy kevéske gázolajat, amiben jól feloldódik, elkeveredik, és úgy öntöd a tankba. Egyébként az adalék együttest gázolaj nélkül is nyugodtan bele öntheted az üres tankba majd rátankolhatsz. A Kleen-flo használatánál ezt javasolják. A kezdetekkor több 2T olajat használtam. De rájöttem fölösleges mert evvel a mennyiséggel is szép csendesen jár a motor. Ezt az adalék komplexumot már több éve használom, minden gond nélkül.
Ui: Kezdetben én is mindig féltanknál tankoltam. Mostanság hagyom addig üzemelni amíg be nem jelez a nyomor jelző. Azért változtattam meg a tankolási szokásom mert így kevesebb az esély a tank alján lévő szennyeződés koncentrálódására.wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.02 hétfő, 15:21:57 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #40294 Dátum: 2016.05.02 hétfő, 15:26:55 »

Sziasztok!

Arra lettem figyelmes, hogy elsö indításnál (2.0 TDCi 130-Le) nagyon, de nagyon büdös fehér füstöt ereget az autóm, majd kb. 1 km múlva OK.

Porlaszóra gondolok, de kb. 100.000 km-rel ezelött cserélve volt, mind a négy. Lehet, hogy újból megadták magukat?

Köszi elöre is a tippeket.

Üdv:
Laci
Naplózva
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #40295 Dátum: 2016.05.04 szerda, 18:01:22 »

Sziasztok,
lenne pár kérdésem:

1. (víz)
a vízhőfok mutatóm hideg motornál/ gyujtáson is (kb 20-25c-fokos motor)megindul 50-55c-kot mutat de a műszerteszt szerint 40c , ha bemelegszik a motor akkor mindkettö középállás/84c és jólmutat
ez mitől lehet?

2. (üa tank)
Telitanknál kb 900km mutat, de megyekvele 25-20km-tert és 820-850km-t mutat (pedig kímélem).  (kijelző szerint 6,2-6,3 fogyasztás)
A mutató pl: fél állás alá esik bőven (hátralévő: 400 km megtett 350km) és 20-23 litert tudok tankolni bele.

Köszi
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40296 Dátum: 2016.05.04 szerda, 19:11:32 »

Sziasztok,
lenne pár kérdésem:

1. (víz)
a vízhőfok mutatóm hideg motornál/ gyujtáson is (kb 20-25c-fokos motor)megindul 50-55c-kot mutat de a műszerteszt szerint 40c , ha bemelegszik a motor akkor mindkettö középállás/84c és jólmutat
ez mitől lehet?

2. (üa tank)
Telitanknál kb 900km mutat, de megyekvele 25-20km-tert és 820-850km-t mutat (pedig kímélem).  (kijelző szerint 6,2-6,3 fogyasztás)
A mutató pl: fél állás alá esik bőven (hátralévő: 400 km megtett 350km) és 20-23 litert tudok tankolni bele.

Köszi

Tisztelt Fórumtárs!
A vízhőfok mérő műszer csak vízhőmérséklet indikátor. Nem egy kalibrált hőmérő műszer. Normál működés esetén a műszer mutatója középen függőlegesen áll. Ettől a helyzettől üzem közben, csak nagyon ritkán és rendellenes működés esetén tér el, miközben a vízhőmérséklet 80-105 °C között változik. A túlnyomásos rendszer miatt még a 105°C is üzemi hőmérséklet.
Az üzemanyagszint jelző műszer sem lineáris. Teli tank esetében sokkal lassabban csökken mint fél tank alatt. Szerintem mindkét műszered normálisan üzemel. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.04 szerda, 19:14:33 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kallaiszaby
Vendég
« Új hozzászólás #40297 Dátum: 2016.05.04 szerda, 22:04:18 »

A vezermulancot mikor kell cserelni? Az autoban van 216000km.A kormany alatt van egy zold gomb amin azt irja auto az mire szolgal?Az auto konyvebben nics rola leiras.
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #40298 Dátum: 2016.05.04 szerda, 22:28:32 »

A vezermulancot mikor kell cserelni? Az autoban van 216000km.A kormany alatt van egy zold gomb amin azt irja auto az mire szolgal?Az auto konyvebben nics rola leiras.

Nem igazán kell láncot cserélni 210 nél, a duplájánál már elgondolkodtató.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40299 Dátum: 2016.05.04 szerda, 22:44:39 »

Sziasztok,
lenne pár kérdésem:

1. (víz)
a vízhőfok mutatóm hideg motornál/ gyujtáson is (kb 20-25c-fokos motor)megindul 50-55c-kot mutat de a műszerteszt szerint 40c , ha bemelegszik a motor akkor mindkettö középállás/84c és jólmutat
ez mitől lehet?

2. (üa tank)
Telitanknál kb 900km mutat, de megyekvele 25-20km-tert és 820-850km-t mutat (pedig kímélem).  (kijelző szerint 6,2-6,3 fogyasztás)
A mutató pl: fél állás alá esik bőven (hátralévő: 400 km megtett 350km) és 20-23 litert tudok tankolni bele.

Köszi


1 a hőmérő ha középen van, az üzemi hőmérséklet, azaz mondjuk 80-105-ig. Ennyi a szerepe. Jó is, hogy nem mozog, ahogy kapcsolgat ki-be a termosztát.

2 Nálam lineáris a mutató, tehát félnél tényleg félig van.
Megtehető: a nagyátlag alapján számítja ki, és ahogy mész az autóval, az aktuális fogyival hozzáátlagol.
Ha neked csökken a megtehető, akkor többet eszik, mint szokott.
Nekem általában 960-1100 között van a megtehető telitankoláskor. Aztán lemegyek vele mondjuk 950-et, és még marad a tankban valamennyi.
Nagyjából hozza azt, amit az elején jósolt.
Most amikor tankoltam, nem emlékszem mennyit jósolt, de már lementem 800-at, és kb 300-at ír ki még megtehetőként.
Ergo, most kevesebbet falt, mint szokott (felraktam a nyárit).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 799 800 801 802 803 804 805 [806] 807 808 809 810 811 812 813 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.