Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:59:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
799
800
801
802
803
804
805
[
806
]
807
808
809
810
811
812
813
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14652497 alkalommal)
0 Felhasználó és 136 vendég van a témában
Atys
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40250 Dátum:
2016.04.26 kedd, 12:36:32 »
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok 2004 3as mondi kidobott egy P132B hibát és a fórumon utána olvastam hogy ez a turbó szabályzó elektronika az.Találtam bejegyzést is hogy e-bay en tudok venni.Kérdés ezt is párosítani kell a cserénél vagy csak ki kell cserélni?Meg melyiket szabad megvenni?
Naplózva
jaxi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 200
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40251 Dátum:
2016.04.26 kedd, 13:12:06 »
Idézetet írta: Atys - 2016.04.26 kedd, 12:36:32
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok 2004 3as mondi kidobott egy P132B hibát és a fórumon utána olvastam hogy ez a turbó szabályzó elektronika az.Találtam bejegyzést is hogy e-bay en tudok venni.Kérdés ezt is párosítani kell a cserénél vagy csak ki kell cserélni?Meg melyiket szabad megvenni?
Szia
Nem biztos,hogy nem javítható nekem is ue volt a hibakód,a márkaszervízbe kiakarták cserélni turbóval együtt jópénzért.
De szerencsére megtaláltam Sakos fórumtársat,aki hamar megjavította a turbó árához képest ingyen. Azóta is jól működik,sztem
keresd őt, lehet h a tied is javítható. Ha nincs még a turbó geod kitisztítva,ezt mielőbb tedd meg.Egyébként nem kell semmit csinálni,csak kicseréled.
Üdv:Jaxi
Naplózva
MK-III TDCI 2.0 115LE 2004 kombi EGR OFF by Ervin
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40252 Dátum:
2016.04.26 kedd, 14:52:55 »
Idézetet írta: Atys - 2016.04.26 kedd, 12:36:32
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok 2004 3as mondi kidobott egy P132B hibát és a fórumon utána olvastam hogy ez a turbó szabályzó elektronika az.Találtam bejegyzést is hogy e-bay en tudok venni.Kérdés ezt is párosítani kell a cserénél vagy csak ki kell cserélni?Meg melyiket szabad megvenni?
A P132B lehet a geometria koszolódása, és ezáltal megakadó, de amúgy ép elektronika miatt, vagy az elektronika halála miatt is. Első sorban takarítással kell kezdeni, mert ha nem mozog könnyen, akkor az újat is tönkrevágja, ha pedig még nem régóta van probléma vele, akkor simán lehet, hogy a régi elektronikának semmi baja.
Naplózva
Atys
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40253 Dátum:
2016.04.27 szerda, 06:28:49 »
Köszönöm a válaszokat.Esetleg Bp környékén tudnátok ajánlani tisztításra valami céget?
http://turbotechnik.hu/
Esetleg ők?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40254 Dátum:
2016.04.27 szerda, 14:44:59 »
Idézetet írta: Atys - 2016.04.27 szerda, 06:28:49
Köszönöm a válaszokat.Esetleg Bp környékén tudnátok ajánlani tisztításra valami céget?
http://turbotechnik.hu/
Esetleg ők?
Ervin ?Sásdon?.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40255 Dátum:
2016.04.27 szerda, 15:01:05 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.04.27 szerda, 14:44:59
Ervin ?Sásdon?.
Súr.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40256 Dátum:
2016.04.27 szerda, 15:01:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.27 szerda, 15:01:05
Súr.
AndyA
Majdnem ugyanaz.
S betűs mindkettő
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
zolika81
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40257 Dátum:
2016.04.27 szerda, 21:32:57 »
Hali mindenkinek!
Tudnátok ajánlani valakit szolnok környékén aki vágja a tdci-t.
Cimborának nagynyomású meg pcs felújítás volt.
Azóta zabál meg füstöl illetve nem megy.
Dobott neki gázpedál hibát.
Kicserélték de semmi nem változott....
Szóval kéne valaki szolnok környékéről aki ránézne!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40258 Dátum:
2016.04.28 csütörtök, 08:52:15 »
Idézetet írta: zolika81 - 2016.04.27 szerda, 21:32:57
Hali mindenkinek!
Tudnátok ajánlani valakit szolnok környékén aki vágja a tdci-t.
Cimborának nagynyomású meg pcs felújítás volt.
Azóta zabál meg füstöl illetve nem megy.
Dobott neki gázpedál hibát.
Kicserélték de semmi nem változott....
Szóval kéne valaki szolnok környékéről aki ránézne!
Pl László fórumtársunk.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40259 Dátum:
2016.04.28 csütörtök, 08:54:15 »
Hi!!!
Lehet, hogy volt már róla szó. Az lenne a kérdésem, hogy fel megy-e a 2.2-es turbója a 2.0-ra mindenféle átalakítás nélkül?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40260 Dátum:
2016.04.28 csütörtök, 09:24:07 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2016.04.28 csütörtök, 08:54:15
Hi!!!
Lehet, hogy volt már róla szó. Az lenne a kérdésem, hogy fel megy-e a 2.2-es turbója a 2.0-ra mindenféle átalakítás nélkül?
fel
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40261 Dátum:
2016.04.28 csütörtök, 09:44:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.04.28 csütörtök, 09:24:07
fel
Köszi. Akkor ezek szerint a 2.0-ás turbót leveszem, az 2.2-est fel és kész is.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40262 Dátum:
2016.04.28 csütörtök, 10:06:57 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2016.04.28 csütörtök, 09:44:45
Köszi. Akkor ezek szerint a 2.0-ás turbót leveszem, az 2.2-est fel és kész is.
Jaja.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40263 Dátum:
2016.04.28 csütörtök, 20:01:45 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2016.04.28 csütörtök, 09:44:45
Köszi. Akkor ezek szerint a 2.0-ás turbót leveszem, az 2.2-est fel és kész is.
Én úgy tudom h tök ugyanaz a kettő.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40264 Dátum:
2016.04.28 csütörtök, 20:16:43 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2016.04.28 csütörtök, 20:01:45
Én úgy tudom h tök ugyanaz a kettő.
Nem. A 2.0-s valami 180 ezerig pörög, a 2.2-é meg 220 ezerig, vagy valami hasonló. Utóbbinak van egy második sor kisebb lapátja középen a csigán, onnan lehet egyszerűen felismerni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40265 Dátum:
2016.04.28 csütörtök, 20:30:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.28 csütörtök, 20:16:43
Nem. A 2.0-s valami 180 ezerig pörög, a 2.2-é meg 220 ezerig, vagy valami hasonló. Utóbbinak van egy második sor kisebb lapátja középen a csigán, onnan lehet egyszerűen felismerni.
AndyA
És a nagyobb turbónyomás nem tesz kárt az autóban ??
gondolom hamarabb kezd dolgozni és nagyobb nyomással
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40266 Dátum:
2016.04.28 csütörtök, 20:40:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.28 csütörtök, 20:16:43
Nem. A 2.0-s valami 180 ezerig pörög, a 2.2-é meg 220 ezerig, vagy valami hasonló. Utóbbinak van egy második sor kisebb lapátja középen a csigán, onnan lehet egyszerűen felismerni.
AndyA
Ezt nem is tudtam.Majd megvizsgálom,van itt egy 2.2-s.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40267 Dátum:
2016.04.28 csütörtök, 21:18:31 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2016.04.28 csütörtök, 09:44:45
Köszi. Akkor ezek szerint a 2.0-ás turbót leveszem, az 2.2-est fel és kész is.
Igen nekem is az van fenn,Ervin rakta fel minden gond nélkül.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40268 Dátum:
2016.04.28 csütörtök, 22:23:25 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.04.28 csütörtök, 20:30:56
És a nagyobb turbónyomás nem tesz kárt az autóban ??
gondolom hamarabb kezd dolgozni és nagyobb nyomással
Annyival nem lesz nagyobb a nyomás, ha egyáltalán. Ne feledd, ugyanaz a motor, csak más a dugattyúk mérete. Egyébként meg minden dízel levegőfelesleggel működik, úgyhogy ebből a szempontból is mindegy.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40269 Dátum:
2016.04.28 csütörtök, 22:28:21 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.04.28 csütörtök, 20:30:56
És a nagyobb turbónyomás nem tesz kárt az autóban ??
gondolom hamarabb kezd dolgozni és nagyobb nyomással
attól hogy felrakod még a gyári nyomás marad
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40270 Dátum:
2016.04.28 csütörtök, 23:06:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.28 csütörtök, 22:23:25
Annyival nem lesz nagyobb a nyomás, ha egyáltalán. Ne feledd, ugyanaz a motor, csak más a dugattyúk mérete. Egyébként meg minden dízel levegőfelesleggel működik, úgyhogy ebből a szempontból is mindegy.
AndyA
A 2.0-ás és a 2,2-es dugattyúk mérete megegyezik.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40271 Dátum:
2016.04.28 csütörtök, 23:10:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.28 csütörtök, 20:16:43
Nem. A 2.0-s valami 180 ezerig pörög, a 2.2-é meg 220 ezerig, vagy valami hasonló. Utóbbinak van egy második sor kisebb lapátja középen a csigán, onnan lehet egyszerűen felismerni.
Nekem 190 és 220 e rémlik, de én is úgy emlékszem, ugyanaz a két turbó.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40272 Dátum:
2016.04.29 péntek, 06:46:47 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.28 csütörtök, 23:10:52
Nekem 190 és 220 e rémlik, de én is úgy emlékszem, ugyanaz a két turbó.
az hagyján,de a nyomást nem a turbó szabályozza,hanem a MAP-al az ecu.tehát a kamaz turbójával se lenne nagyobb a nyomás....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40273 Dátum:
2016.04.29 péntek, 06:47:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.04.28 csütörtök, 22:28:21
attól hogy felrakod még a gyári nyomás marad
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
RolandP
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40274 Dátum:
2016.04.29 péntek, 07:23:09 »
Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ford Mondeo Mk3 2.0 TDCI 2005. Hideg időben, hideg motornál pöccre indul, viszont ha a hőmérséklet 18-20 fok fölött van, a motor beindul pár másodpercre majd leáll. Ismét indítás, gáz adás, akkor nagy füstel elindul, és kell neki pár másodperc mire beáll az alapjárati fordulatszám. Belenéztünk az agyába, semmi hibakód. Van valami ötletetek mi lehet a probléma? Valaki találkozott már ilyen hibával? Köszi, Roland
Naplózva
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40275 Dátum:
2016.05.01 vasárnap, 12:20:50 »
Sziasztok!
Mi a véleményetek? 110 ezer km-nél volt porlasztó csúcs csere, most 170 ezret mutat. A CR szívattyút érdemes-e bevizsgáltatni (ha kell felújítattni) a csúcsok élettartalmának meghosszabbítása céljából. Jelenleg tünetmentes. Csúcs cserekor nem volt foglalkozva a cr szivattyúval. Köszönettel várom a választ.
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40276 Dátum:
2016.05.01 vasárnap, 12:40:04 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.05.01 vasárnap, 12:20:50
Sziasztok!
Mi a véleményetek? 110 ezer km-nél volt porlasztó csúcs csere, most 170 ezret mutat. A CR szívattyút érdemes-e bevizsgáltatni (ha kell felújítattni) a csúcsok élettartalmának meghosszabbítása céljából. Jelenleg tünetmentes. Csúcs cserekor nem volt foglalkozva a cr szivattyúval. Köszönettel várom a választ.
Bár nem vagyok szerelő, de nekem 440.000Km -nél volt csúcsfelújítás és a nagynyomású szivattyú rendes értéken szállított, ezért a felújítást végző cég embere azt mondta, hogy" mindent úgyan így csináljak (2T olaj+adalék) és menjen tovább. Ha majd itt a pillanat, úgy is megtudom, kár előre felújítani a jót"
Szerintem.
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40277 Dátum:
2016.05.01 vasárnap, 12:43:12 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.05.01 vasárnap, 12:20:50
Sziasztok!
Mi a véleményetek? 110 ezer km-nél volt porlasztó csúcs csere, most 170 ezret mutat. A CR szívattyút érdemes-e bevizsgáltatni (ha kell felújítattni) a csúcsok élettartalmának meghosszabbítása céljából. Jelenleg tünetmentes. Csúcs cserekor nem volt foglalkozva a cr szivattyúval. Köszönettel várom a választ.
A Cr szivattyú hatékony bevizsgálását kiszerelve végzik. Kiszerelés nélkül csak hozzávetőlegesen lehet "bevizsgálni" és te is meg tudod csinálni. Kiveszed a gázolajszűrőt (nyilván csere esetén), az alján levő leeresztőcsavart kitekerve a benne levő gázolajat egy fehér műanyag pohárba engeded. Ha látsz az alján szemcséket és azok egy mágnesre reagálnak, akkor el kezdhetsz gondolkodni a cr szivattyú javításán/cseréjén. (amúgy a 110e km-nél porlasztócsere eléggé érdekes.)
Naplózva
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40278 Dátum:
2016.05.01 vasárnap, 13:50:17 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2016.05.01 vasárnap, 12:43:12
A Cr szivattyú hatékony bevizsgálását kiszerelve végzik. Kiszerelés nélkül csak hozzávetőlegesen lehet "bevizsgálni" és te is meg tudod csinálni. Kiveszed a gázolajszűrőt (nyilván csere esetén), az alján levő leeresztőcsavart kitekerve a benne levő gázolajat egy fehér műanyag pohárba engeded. Ha látsz az alján szemcséket és azok egy mágnesre reagálnak, akkor el kezdhetsz gondolkodni a cr szivattyú javításán/cseréjén. (amúgy a 110e km-nél porlasztócsere eléggé érdekes.)
A 110e valóban nem jó,mert 132e km a helyes. Elővettem a szervizfüzetet. Forgalomba helyezés: 2002-09-20 . 4 db porlasztócsúcs csere: 36300 km-nél !!!!! 2003-10-14-én. tulaj ekkor a Ford Motor Hungária Kft, végezte: az Auto-Fort BP. A következő porlasztó csere már nálam volt 132e km-nél 2009-ben. Én csak évi 6000 km-t megyek vele. Azért írtam le ilyen részletesen, mert úgy tűnt, hogy kevesled a 110e km-t... Mivel szerintem a CR szivattyúhoz eddig még senki nem nyúlt, azért gondoltam én erre a bevizsgálásra, hogy tovább tartsanak a mostani csúcsok. Mert olvasgattam én is, hogy a delphinél a CR szivattyúba épített üza.szivattyú lapátjairól leeső fémdarabkák teszik tönkre a csúcsokat. Üdv.
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40279 Dátum:
2016.05.01 vasárnap, 14:44:15 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.05.01 vasárnap, 13:50:17
A 110e valóban nem jó,mert 132e km a helyes. Elővettem a szervizfüzetet. Forgalomba helyezés: 2002-09-20 . 4 db porlasztócsúcs csere: 36300 km-nél !!!!! 2003-10-14-én. tulaj ekkor a Ford Motor Hungária Kft, végezte: az Auto-Fort BP. A következő porlasztó csere már nálam volt 132e km-nél 2009-ben. Én csak évi 6000 km-t megyek vele. Azért írtam le ilyen részletesen, mert úgy tűnt, hogy kevesled a 110e km-t... Mivel szerintem a CR szivattyúhoz eddig még senki nem nyúlt, azért gondoltam én erre a bevizsgálásra, hogy tovább tartsanak a mostani csúcsok. Mert olvasgattam én is, hogy a delphinél a CR szivattyúba épített üza.szivattyú lapátjairól leeső fémdarabkák teszik tönkre a csúcsokat. Üdv.
A Ford saját autói eléggé kapták a kiképzést mindig is. Pl. árultak olyan MK3 ST220-at, ami 9000 km-rel motorcserre várt. Újságírók megzavarták a HUngaroringen egy sajtóeseményen...
Szóval 36 ezernél csere simán lehetett.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40280 Dátum:
2016.05.01 vasárnap, 15:29:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.01 vasárnap, 14:44:15
A Ford saját autói eléggé kapták a kiképzést mindig is. Pl. árultak olyan MK3 ST220-at, ami 9000 km-rel motorcserre várt. Újságírók megzavarták a HUngaroringen egy sajtóeseményen...
Szóval 36 ezernél csere simán lehetett.
AndyA
Konkrétan az enyémbe is beletekertek a Ford Motor Hungáriánál 3 év alatt 100 ezer km-t. A 4. évben vettem meg ( 2006. októberben) 118e km-rel. Remélni tudom, hogy nem tekergettek az órán.
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40281 Dátum:
2016.05.01 vasárnap, 18:21:48 »
Idézetet írta: Waterminator - 2016.05.01 vasárnap, 12:40:04
Bár nem vagyok szerelő, de nekem 440.000Km -nél volt csúcsfelújítás és a nagynyomású szivattyú rendes értéken szállított, ezért a felújítást végző cég embere azt mondta, hogy" mindent úgyan így csináljak (2T olaj+adalék) és menjen tovább. Ha majd itt a pillanat, úgy is megtudom, kár előre felújítani a jót"
Szerintem.
A 2T olajon kívül még más adalékot is teszel hozzá tankolásonként, vagy a 2T-t nevezed adaléknak?
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40282 Dátum:
2016.05.01 vasárnap, 18:49:52 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.05.01 vasárnap, 18:21:48
A 2T olajon kívül még más adalékot is teszel hozzá tankolásonként, vagy a 2T-t nevezed adaléknak?
A 2T full szintetikus olajon kívül ezt használom egész évben. Nem túl drága és az OMV csúcs gázolajjal együtt nekem bevált.
http://www.bardiauto.hu/webshop/olajok-adalekok/uzemanyagadalek/-FLO993
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40283 Dátum:
2016.05.01 vasárnap, 19:22:31 »
Idézetet írta: Waterminator - 2016.05.01 vasárnap, 18:49:52
A 2T full szintetikus olajon kívül ezt használom egész évben. Nem túl drága és az OMV csúcs gázolajjal együtt nekem bevált.
http://www.bardiauto.hu/webshop/olajok-adalekok/uzemanyagadalek/-FLO993
Gratula az ekkora futásteljesítményhez. Még egyszer ennyit...
.
Szerintem azért a prémium gázolaj sokkal többet tett hozzá a 400.000 plussz km-hez, mint a szintetikus olaj.
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40284 Dátum:
2016.05.01 vasárnap, 19:34:11 »
Idézetet írta: Kispusi - 2016.05.01 vasárnap, 19:22:31
Gratula az ekkora futásteljesítményhez. Még egyszer ennyit...
.
Szerintem azért a prémium gázolaj sokkal többet tett hozzá a 400.000 plussz km-hez, mint a szintetikus olaj.
Köszi a gratulációt
A csúcs gázolajat csak az utóbbi 70-80.000Km óta tankolok bele, de az adalékot már nagyon régóta adom neki. A MOL szászhalombattai laborjában dolgozó ügyfelem ajánlotta, hogy adalékoljam és 2T olajozzam a "bármilyen" gázolajat és, ha igazán tutira akarok menni, akkor csak az osztrák csúcsanyagot tankoljam bele.
Ja, és hajtsam meg rendszeresen, de hűtsem a turbót. (monduk ezt én is tudtam) Még azt is ajánlotta, hogy valamilyen súrlódáscsökkentő adalékot adjak kb.20-30.000Km a gázolajhoz a nagynyomású szivattyú kenése miatt, ha nagyon autób...zi vagyok. Hát az vagyok.
Adok neki.
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40285 Dátum:
2016.05.01 vasárnap, 20:35:15 »
Idézetet írta: sandoar - 2016.05.01 vasárnap, 15:29:32
Konkrétan az enyémbe is beletekertek a Ford Motor Hungáriánál 3 év alatt 100 ezer km-t. A 4. évben vettem meg ( 2006. októberben) 118e km-rel. Remélni tudom, hogy nem tekergettek az órán.
Ők nem, és az ilyen autókat Ford kereskedések szokták utána eladni, akik szintén nemigen. Hogy azután...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40286 Dátum:
2016.05.01 vasárnap, 21:19:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.05.01 vasárnap, 20:35:15
Ők nem, és az ilyen autókat Ford kereskedések szokták utána eladni, akik szintén nemigen. Hogy azután...?
AndyA
Igen, így van. Én is a Ford kereskedés emberétől vettem a nevén volt az autó, de csak egy évig hajtotta. Tehát 3 év után Ő vette meg a Ford Motor Hungáriától, majd eladta nekem. Szóval a gázolaj szűrő vizsgálata legyen az első és utánna vigyem a Filep-hez CR szivattyú vizsgálatra, ha indokolt. Még egy kérdés: Ha tennék bele Kleen-Flo-t akkor utánna illik gázolajszűrőt cserélni nemigaz? A mostani úgyis megszolgált már 20 ezret.
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40287 Dátum:
2016.05.02 hétfő, 10:57:53 »
Tisztelt Fórumtársak!
Csak megerősíteni szeretném a Waterminator fórumtárs által írottakat, a Kleen-flo adalék agyaggal kapcsolatban. A Canadai cég által gyártott dízel üzemanyag adalék kiválóan abszorbeálja a tankban lévő vizet, tisztán tartja az üzemanyag rendszer elemeit, oldja a lerakodott kokszot kormot kátrányt és egyéb szennyeződéseket. Azon kívül dermedésgátló és cetánszám növelő hatása miatt is tudom ajánlani mindenkinek.
A Kleen-flo adagolása: 1 teli tank üzemanyaghoz 1 dl.
Ráadásul, és nem utolsó sorban rendkívül jól oldódik benne a 2T olaj. Próba képp 1 dl 2T olajat elkevertem 1 dl Kleen-flo adalékkal. Egy tejfehér elegy képződött, majd ehhez hozzáadtam 3 dl gázolajat. A tejfehér elegy teljesen feloldódott a gázolajban és nem lehet észre venni, hogy azt bármivel is kevertük. A flakonban ülepedni félre tett gázolajban, még hetek múlva sem látszott semmi üledék. Ezt az adalékot én azóta használom amióta a 2T. Tudni illik önmagában a 2T nem igazán jól oldódik a gázolajban. Az eredmény: télen nyáron könnyen induló, kifejezetten csendes, egyenletes alapjárattal és üzemi fordulattal üzemelő motor.
Még valami, vásárlás esetén a 4l kiszerelés a leggazdaságosabb 11720 Ft, ami 40 tank üzemanyaghoz elegendő mennyiség.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.02 hétfő, 15:16:58 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40288 Dátum:
2016.05.02 hétfő, 13:17:48 »
Idézetet írta: László - 2016.05.02 hétfő, 10:57:53
Tisztelt Fórumtársak!
Csak megerősíteni szeretném a Waterminator fórumtárs által írottakat, a Kleen-Flo adalék agyaggal kapcsolatban. A Canadai cég által gyártott dízel üzemanyag adalék kiválóan abszorbeálja a tankban lévő vizet, tisztán tartja az üzemanyag rendszer elemeit, oldja a lerakodott kokszot kormot kátrányt és egyéb szennyeződéseket. Azon kívül dermedésgátló és cetánszám növelő hatása miatt is tudom ajánlani mindenkinek.
A Kleen-Flo adagolása: 1 teli tank üzemanyaghoz 1 dl.
Ráadásul, és nem utolsó sorban rendkívül jól oldódik benne a 2T olaj. Próba képp 1 dl 2T olajat elkevertem 1 dl Kleen-Flo adalékkal. Egy tejfehér elegy képződött, majd ehhez hozzáadtam 3 dl gázolajat. A tejfehér elegy teljesen feloldódott a gázolajban és nem lehet észre venni, hogy azt bármivel is kevertük. A flakonban ülepedni félre tett gázolajban, még hetek múlva sem látszott semmi üledék. Ezt az adalékot én azóta használom amióta a 2T. Tudni illik önmagában a 2T nem igazán jól oldódik a gázolajban. Az eredmény: télen nyáron könnyen induló, kifejezetten csendes, egyenletes alapjárattal és üzemi fordulattal üzemelő motor.
Még valami, vásárlás esetén a 4l kiszerelés a leggazdaságosabb 11720 Ft, ami 40 tank üzemanyaghoz elegendő mennyiség.
Tisztelettel László!
Kedves László!
A napokban készültem összeönteni és állni hagyni mind a 3-at( gázolajat, 2T-t, adalékot), de ha Te már ezt megcsináltad, begyűjtöm az információidat
és boldogan adagolom továbbra is az elegyet. Kíváncsi voltam, hogy elkeveredik-e rendesen és nem ülepedik-e ki valamelyik alkotóelem. 2T-ből Repsol competicion-t használok, mert télen is sokkal "folyósabb", vékonyabb.
Üdvözlettel: István
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40289 Dátum:
2016.05.02 hétfő, 13:44:38 »
Idézetet írta: Waterminator - 2016.05.02 hétfő, 13:17:48
Kedves László!
A napokban készültem összeönteni és állni hagyni mind a 3-at( gázolajat, 2T-t, adalékot), de ha Te már ezt megcsináltad, begyűjtöm az információidat
és boldogan adagolom továbbra is az elegyet. Kíváncsi voltam, hogy elkeveredik-e rendesen és nem ülepedik-e ki valamelyik alkotóelem. 2T-ből Repsol competicion-t használok, mert télen is sokkal "folyósabb", vékonyabb.
Üdvözlettel: István
Kedves István!
Bátran használhatod, minden gond nélkül.
Én is Repszol 2T olajat használok. Én télen nyáron egyaránt használom eme adalék együttest.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.04 szerda, 18:58:54 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40290 Dátum:
2016.05.02 hétfő, 14:35:01 »
Idézetet írta: László - 2016.05.02 hétfő, 13:44:38
Kedves István!
Bátran használhatod, minden gond nélkül.
Én is Repszol 2T olajat használok. Én télel nyáron egyaránt használom eme adalék együttest.
Tisztelettel László!
Kedves László!
Jól értem hogy 1dl 2T olaj és 1dl kleen floo adalék menne egy teli tankhoz?
Tdci porlasztócsúcsot nem bántja az olaj?
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40291 Dátum:
2016.05.02 hétfő, 14:50:02 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.05.02 hétfő, 14:35:01
Kedves László!
Jól értem hogy 1dl 2T olaj és 1dl kleen floo adalék menne egy teli tankhoz?
Tdci porlasztócsúcsot nem bántja az olaj?
Köszönöm!
Szia! Tudom, hogy nem engem kérdeztél, csak megosztanám az én tapasztalatomat. Én fél tanknál már teletankolom és ahhoz 0,8-1dl 2T olajat teszek bele. Kleen flo-ból a fél tankhoz 0,2-0,3dl, télen 0,5dl teszek.
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40292 Dátum:
2016.05.02 hétfő, 14:57:28 »
Idézetet írta: Waterminator - 2016.05.02 hétfő, 14:50:02
Szia! Tudom, hogy nem engem kérdeztél, csak megosztanám az én tapasztalatomat. Én fél tanknál már teletankolom és ahhoz 0,8-1dl 2T olajat teszek bele. Kleen flo-ból a fél tankhoz 0,2-0,3dl, télen 0,5dl teszek.
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40293 Dátum:
2016.05.02 hétfő, 15:11:14 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.05.02 hétfő, 14:35:01
Kedves László!
Jól értem hogy 1dl 2T olaj és 1dl kleen floo adalék menne egy teli tankhoz?
Tdci porlasztócsúcsot nem bántja az olaj?
Köszönöm!
Tisztelt Fórumtárs!
Mint írtam 1 dl Kleen-flo+1 dl 2Tolaj. Ha nagyon precíz akarsz lenni akkor öntesz még hozzá egy kevéske gázolajat, amiben jól feloldódik, elkeveredik, és úgy öntöd a tankba. Egyébként az adalék együttest gázolaj nélkül is nyugodtan bele öntheted az üres tankba majd rátankolhatsz. A Kleen-flo használatánál ezt javasolják. A kezdetekkor több 2T olajat használtam. De rájöttem fölösleges mert evvel a mennyiséggel is szép csendesen jár a motor. Ezt az adalék komplexumot már több éve használom, minden gond nélkül.
Ui: Kezdetben én is mindig féltanknál tankoltam. Mostanság hagyom addig üzemelni amíg be nem jelez a nyomor jelző. Azért változtattam meg a tankolási szokásom mert így kevesebb az esély a tank alján lévő szennyeződés koncentrálódására.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.02 hétfő, 15:21:57 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
fablaci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40294 Dátum:
2016.05.02 hétfő, 15:26:55 »
Sziasztok!
Arra lettem figyelmes, hogy elsö indításnál (2.0 TDCi 130-Le) nagyon, de nagyon büdös fehér füstöt ereget az autóm, majd kb. 1 km múlva OK.
Porlaszóra gondolok, de kb. 100.000 km-rel ezelött cserélve volt, mind a négy. Lehet, hogy újból megadták magukat?
Köszi elöre is a tippeket.
Üdv:
Laci
Naplózva
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40295 Dátum:
2016.05.04 szerda, 18:01:22 »
Sziasztok,
lenne pár kérdésem:
1. (víz)
a vízhőfok mutatóm hideg motornál/ gyujtáson is (kb 20-25c-fokos motor)megindul 50-55c-kot mutat de a műszerteszt szerint 40c , ha bemelegszik a motor akkor mindkettö középállás/84c és jólmutat
ez mitől lehet?
2. (üa tank)
Telitanknál kb 900km mutat, de megyekvele 25-20km-tert és 820-850km-t mutat (pedig kímélem). (kijelző szerint 6,2-6,3 fogyasztás)
A mutató pl: fél állás alá esik bőven (hátralévő: 400 km megtett 350km) és 20-23 litert tudok tankolni bele.
Köszi
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40296 Dátum:
2016.05.04 szerda, 19:11:32 »
Idézetet írta: barnab - 2016.05.04 szerda, 18:01:22
Sziasztok,
lenne pár kérdésem:
1. (víz)
a vízhőfok mutatóm hideg motornál/ gyujtáson is (kb 20-25c-fokos motor)megindul 50-55c-kot mutat de a műszerteszt szerint 40c , ha bemelegszik a motor akkor mindkettö középállás/84c és jólmutat
ez mitől lehet?
2. (üa tank)
Telitanknál kb 900km mutat, de megyekvele 25-20km-tert és 820-850km-t mutat (pedig kímélem). (kijelző szerint 6,2-6,3 fogyasztás)
A mutató pl: fél állás alá esik bőven (hátralévő: 400 km megtett 350km) és 20-23 litert tudok tankolni bele.
Köszi
Tisztelt Fórumtárs!
A vízhőfok mérő műszer csak vízhőmérséklet indikátor. Nem egy kalibrált hőmérő műszer. Normál működés esetén a műszer mutatója középen függőlegesen áll. Ettől a helyzettől üzem közben, csak nagyon ritkán és rendellenes működés esetén tér el, miközben a vízhőmérséklet 80-105 °C között változik. A túlnyomásos rendszer miatt még a 105°C is üzemi hőmérséklet.
Az üzemanyagszint jelző műszer sem lineáris. Teli tank esetében sokkal lassabban csökken mint fél tank alatt. Szerintem mindkét műszered normálisan üzemel.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.05.04 szerda, 19:14:33 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kallaiszaby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40297 Dátum:
2016.05.04 szerda, 22:04:18 »
A vezermulancot mikor kell cserelni? Az autoban van 216000km.A kormany alatt van egy zold gomb amin azt irja auto az mire szolgal?Az auto konyvebben nics rola leiras.
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40298 Dátum:
2016.05.04 szerda, 22:28:32 »
Idézetet írta: kallaiszaby - 2016.05.04 szerda, 22:04:18
A vezermulancot mikor kell cserelni? Az autoban van 216000km.A kormany alatt van egy zold gomb amin azt irja auto az mire szolgal?Az auto konyvebben nics rola leiras.
Nem igazán kell láncot cserélni 210 nél, a duplájánál már elgondolkodtató.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40299 Dátum:
2016.05.04 szerda, 22:44:39 »
Idézetet írta: barnab - 2016.05.04 szerda, 18:01:22
Sziasztok,
lenne pár kérdésem:
1. (víz)
a vízhőfok mutatóm hideg motornál/ gyujtáson is (kb 20-25c-fokos motor)megindul 50-55c-kot mutat de a műszerteszt szerint 40c , ha bemelegszik a motor akkor mindkettö középállás/84c és jólmutat
ez mitől lehet?
2. (üa tank)
Telitanknál kb 900km mutat, de megyekvele 25-20km-tert és 820-850km-t mutat (pedig kímélem). (kijelző szerint 6,2-6,3 fogyasztás)
A mutató pl: fél állás alá esik bőven (hátralévő: 400 km megtett 350km) és 20-23 litert tudok tankolni bele.
Köszi
1 a hőmérő ha középen van, az üzemi hőmérséklet, azaz mondjuk 80-105-ig. Ennyi a szerepe. Jó is, hogy nem mozog, ahogy kapcsolgat ki-be a termosztát.
2 Nálam lineáris a mutató, tehát félnél tényleg félig van.
Megtehető: a nagyátlag alapján számítja ki, és ahogy mész az autóval, az aktuális fogyival hozzáátlagol.
Ha neked csökken a megtehető, akkor többet eszik, mint szokott.
Nekem általában 960-1100 között van a megtehető telitankoláskor. Aztán lemegyek vele mondjuk 950-et, és még marad a tankban valamennyi.
Nagyjából hozza azt, amit az elején jósolt.
Most amikor tankoltam, nem emlékszem mennyit jósolt, de már lementem 800-at, és kb 300-at ír ki még megtehetőként.
Ergo, most kevesebbet falt, mint szokott (felraktam a nyárit).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
799
800
801
802
803
804
805
[
806
]
807
808
809
810
811
812
813
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ