Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:51:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
812
813
814
815
816
817
818
[
819
]
820
821
822
823
824
825
826
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14684889 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
Laci66
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40900 Dátum:
2016.08.05 péntek, 22:29:16 »
Sziasztok!
Tudnátok valakit ajánlani Siófok környékén( Sz.f.vár, Veszprém bele fér) motor diagnosztizálásra, mert most vagyok túl egy turbócső lyukadás helyreállításon, de valami még mindig nem stimmel, mert lényegesen erősebb, de nem megy rendesen még mindig az autó( de legalább már nem kapcsolgat össze-vissza az automataváltó, és nem füstöl
...). Az autó MK3 2004 2.0TDCI130Le Ghia Aut.
Köszi előre is.
Naplózva
Laci66
MK3 2004 2.0TDCI 130Le Ghia, Aut.
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40901 Dátum:
2016.08.07 vasárnap, 14:22:04 »
Sziasztok!
Csak szeretném megosztani egy turbócsőrepedés képét. Ez éppen Bulgáriában történt és csak óvatosan alacsony fordulatszámon tudtam hazajönni vele. Ez a cső közvetlenül a turbó alatt van és gondolom a rezonancia csökkentése miatt tervezték oda. Ja, és 18.350Ft az ára ennek a kis 10cm-es "vacaknak".....
Én ilyet még nem láttam.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Üdv: István
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40902 Dátum:
2016.08.07 vasárnap, 14:34:43 »
Idézetet írta: Waterminator - 2016.08.07 vasárnap, 14:22:04
Sziasztok!
Csak szeretném megosztani egy turbócsőrepedés képét. Ez éppen Bulgáriában történt és csak óvatosan alacsony fordulatszámon tudtam hazajönni vele. Ez a cső közvetlenül a turbó alatt van és gondolom a rezonancia csökkentése miatt tervezték oda. Ja, és 18.350Ft az ára ennek a kis 10cm-es "vacaknak".....
Én ilyet még nem láttam.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Üdv: István
Ugh...
Kb. 150 fontért, vagyis 55 ezer Ft-ért megkapod a teljes csőkészletet 3-rétegű szilikonból, 4 szín közül választhatóan. Garantáltan soha többé nem durran el:
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=253
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nody
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40903 Dátum:
2016.08.08 hétfő, 14:44:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.08.07 vasárnap, 14:34:43
Ugh...
Kb. 150 fontért, vagyis 55 ezer Ft-ért megkapod a teljes csőkészletet 3-rétegű szilikonból, 4 szín közül választhatóan. Garantáltan soha többé nem durran el:
http://www.dphsiliconehose.co.uk/index.php?route=product/product&path=59&product_id=253
AndyA
Üdv.
Ez itt ugyan az csak kicsit olcsóbb.
https://www.ebay.com/itm/301009009084
Már csak a postaköltség a kérdéses.
Naplózva
MK3 2.0 TDCi 2006 N7BA B4Y INA EGRoff
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40904 Dátum:
2016.08.08 hétfő, 14:53:35 »
Idézetet írta: Nody - 2016.08.08 hétfő, 14:44:30
Üdv.
Ez itt ugyan az csak kicsit olcsóbb.
https://www.ebay.com/itm/301009009084
Már csak a postaköltség a kérdéses.
Saccoltam valamit postaköltségre.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40905 Dátum:
2016.08.10 szerda, 17:12:54 »
Tudtok ajánlani valakit aki jó áron javít turbo elektronikát?
Mert az baja hogy van amikor jó van amikor meg nem állítja a geometriát és elég égett szaga is van.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Aaradi75
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40906 Dátum:
2016.08.10 szerda, 20:48:19 »
Sziasztok,
A 10 nappal ezelőtti komáromi felhőszakadáskor viz került a motorba. 90%-os valószínűlséggel meghajlott az egyes hengerben a hajtókar.
A javítás "olcsósága" miatt eladó motort keresek.
Ford Mondeo 2.0 TDCI, 130lovas GHIA (2003-as)változat. Motorkód: FMBA
Minden segítséget, ötletet szivesen fogadok.
Üdv
Árpi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40907 Dátum:
2016.08.11 csütörtök, 08:30:17 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.08.10 szerda, 17:12:54
Tudtok ajánlani valakit aki jó áron javít turbo elektronikát?
Mert az baja hogy van amikor jó van amikor meg nem állítja a geometriát és elég égett szaga is van.
Valahol Fehérvár felé van szaki, aki garanciával javítja, de ennél sajnos nem tudok többet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40908 Dátum:
2016.08.11 csütörtök, 08:31:38 »
Idézetet írta: Aaradi75 - 2016.08.10 szerda, 20:48:19
Sziasztok,
A 10 nappal ezelőtti komáromi felhőszakadáskor viz került a motorba. 90%-os valószínűlséggel meghajlott az egyes hengerben a hajtókar.
A javítás "olcsósága" miatt eladó motort keresek.
Ford Mondeo 2.0 TDCI, 130lovas GHIA (2003-as)változat. Motorkód: FMBA
Minden segítséget, ötletet szivesen fogadok.
Üdv
Árpi
Azt hogyan sikerült...?
Keresd a bontósokat, szerintem találsz: mk2 (telefonon, az avatarjában megtalálod), motorcraft. Meg még sokan mások.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40909 Dátum:
2016.08.11 csütörtök, 10:35:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.08.11 csütörtök, 08:30:17
Valahol Fehérvár felé van szaki, aki garanciával javítja, de ennél sajnos nem tudok többet.
AndyA
Valami elérhetőség jó lenne pedig mert az egyik helyen 55e-t mondtak.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40910 Dátum:
2016.08.11 csütörtök, 10:47:13 »
Idézetet írta: Szlobi - 2016.08.11 csütörtök, 10:35:16
Valami elérhetőség jó lenne pedig mert az egyik helyen 55e-t mondtak.
Körül kell nézni kicsit:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40911 Dátum:
2016.08.11 csütörtök, 11:18:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.08.11 csütörtök, 10:47:13
Körül kell nézni kicsit:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
AndyA
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Norbi29
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40912 Dátum:
2016.08.11 csütörtök, 13:33:24 »
Üdv. Egy kis segítséget szeretnék kérni. 2005-ös 2.0 TDCi gépem pár hete megadta magát. Indítás után 5-6 másodpercig még járt, majd aztán vészüzem és leállt. Hibát kiolvastuk, adagoló rendszer. Csúcsokat elvittük megnézetni, azt mondták mind 4 off. Jó, felújították, vissza a kocsiba de az azóta sem indul. Nem vagyok túlságosan otthon a témában, szóval ti mit mondanátok mi baja lehet még? Magasnyomásút is meg kéne nézetni?
Naplózva
MK3 2.0 benzin/gáz 2002 Ghia
korábban: MK3 2.0 TDCi 2005 Ghia kombi
MK2 1.8 TD 1998 kombi
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40913 Dátum:
2016.08.12 péntek, 08:13:03 »
Idézetet írta: Norbi29 - 2016.08.11 csütörtök, 13:33:24
Üdv. Egy kis segítséget szeretnék kérni. 2005-ös 2.0 TDCi gépem pár hete megadta magát. Indítás után 5-6 másodpercig még járt, majd aztán vészüzem és leállt. Hibát kiolvastuk, adagoló rendszer. Csúcsokat elvittük megnézetni, azt mondták mind 4 off. Jó, felújították, vissza a kocsiba de az azóta sem indul. Nem vagyok túlságosan otthon a témában, szóval ti mit mondanátok mi baja lehet még? Magasnyomásút is meg kéne nézetni?
Látom a „szokásos” szakik nem válaszolnak, leírom hogy én mit gondolok róla. Van tapasztalat…
Első körben szerintem kicsit elkapkodtátok a dolgot, vagy nem írtad le pontosan a javítás folyamatát. Az, hogy miért áll le nem tudom, de a hibakód biztos sokat segítene ha tudnánk.
Ha rosszak a csúcsok, akkor nem feltétlenül csak azzal lehet baj, hanem akár már a tanknál is kezdve, egy retkes tank is okozhat problémát. Nekem amikor anno behaltak a csúcsok a 2002-es TDCi-ben, akkor a fórum „félhivatalos” szerelője Vik csinálta a javítást. Cserélve lettek az injektorok, a magasnyomású csövek és a visszavezető csövek is biztos ami biztos alapon. Az, hogy ilyenkor üa. szűrő csere is van az alap, nem tudom ez megtörtént-e nálatok. A csere alkalmával meg lehet ejteni egy felületes nagynyomású szivattyú vizsgálatot is, úgy, hogy a tank felöli betáp oldalon valami edénybe kiöntitek a szűrőben lévő GO-t és egy mágnessel megnézitek mocorog-e benne valami. Ha kis fémszemcséket szed össze a mágnes akkor gáz van, ha nem akkor talán rendben van a szivattyú. Ezen a kis vizsgálaton mindenképp érdemes átmenni, mert ha teszem azt most beraktad a felújított csúcsokat és a szivattyú továbbra is tolja beléjük a nem odavaló dolgokat, akkor az új csúcsok is hamar el fognak fogyni sajnos.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40914 Dátum:
2016.08.12 péntek, 08:38:02 »
Idézetet írta: Norbi29 - 2016.08.11 csütörtök, 13:33:24
Üdv. Egy kis segítséget szeretnék kérni. 2005-ös 2.0 TDCi gépem pár hete megadta magát. Indítás után 5-6 másodpercig még járt, majd aztán vészüzem és leállt. Hibát kiolvastuk, adagoló rendszer. Csúcsokat elvittük megnézetni, azt mondták mind 4 off. Jó, felújították, vissza a kocsiba de az azóta sem indul. Nem vagyok túlságosan otthon a témában, szóval ti mit mondanátok mi baja lehet még? Magasnyomásút is meg kéne nézetni?
Vezérműtengely jeladó?
Villog az izzításjelző? Ha igen, akkor kellene hibakódot olvasni, amikor villog.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40915 Dátum:
2016.08.12 péntek, 10:20:54 »
Idézetet írta: Norbi29 - 2016.08.11 csütörtök, 13:33:24
Üdv. Egy kis segítséget szeretnék kérni. 2005-ös 2.0 TDCi gépem pár hete megadta magát. Indítás után 5-6 másodpercig még járt, majd aztán vészüzem és leállt. Hibát kiolvastuk, adagoló rendszer. Csúcsokat elvittük megnézetni, azt mondták mind 4 off. Jó, felújították, vissza a kocsiba de az azóta sem indul. Nem vagyok túlságosan otthon a témában, szóval ti mit mondanátok mi baja lehet még? Magasnyomásút is meg kéne nézetni?
falslevegőt szippant a rendszer.kikell zárni a résolaj visszavezetést ,és úgy próbálni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jedematik
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40916 Dátum:
2016.08.14 vasárnap, 21:56:28 »
Idézetet írta: Pogesz - 2016.08.03 szerda, 19:46:50
Ha jól tudom: (ha nem, akkor javítsatok légyszi!)
A 130 lovasnak elektronikus a turbó vezérlése, a 115-ösnek vákumdobos. Előbbi EU4-es, utóbbi EU3-as motor. Úgy tudom, csúcsteljesítményben minimális a különbség, inkább azért megy jobban az EU4-es, mert szélesebb fordulatszám tartományban húz. Alacsonyabb fordulaton elindul. Hozzá kell még tennem, hogy az elektronikussal azért szoktak lenni gondok...
Naplózva
2003 130 TDCI mondeo Ghia-x automata váltó, jobb kormányos
jedematik
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40917 Dátum:
2016.08.14 vasárnap, 21:59:04 »
Idézetet írta: Pogesz - 2016.08.03 szerda, 19:46:50
Ha jól tudom: (ha nem, akkor javítsatok légyszi!)
A 130 lovasnak elektronikus a turbó vezérlése, a 115-ösnek vákumdobos. Előbbi EU4-es, utóbbi EU3-as motor. Úgy tudom, csúcsteljesítményben minimális a különbség, inkább azért megy jobban az EU4-es, mert szélesebb fordulatszám tartományban húz. Alacsonyabb fordulaton elindul. Hozzá kell még tennem, hogy az elektronikussal azért szoktak lenni gondok...
nekem 130 lovas van és a turbó vákumos.
elég jól megy de nem tudok hasonlitani a másikhoz mert nem probáltam
amugy autómata váltós
Naplózva
2003 130 TDCI mondeo Ghia-x automata váltó, jobb kormányos
jedematik
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40918 Dátum:
2016.08.14 vasárnap, 22:03:00 »
üdv mindenkinek
nemrég vettem egy MK3 130 lovas autómata váltós verdát.
kérdésem az volna ,ha valaki tudna válaszolni,hogy mennyire vészes az ha 2 porlasztónál alul a tömitésnél olajos. Valamenyire szivárog.
Hosszab utat tervezek ,az esetleg lehet gond?
előre is köszi a válaszokat
Naplózva
2003 130 TDCI mondeo Ghia-x automata váltó, jobb kormányos
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40919 Dátum:
2016.08.16 kedd, 19:32:01 »
Idézetet írta: jedematik - 2016.08.14 vasárnap, 22:03:00
üdv mindenkinek
nemrég vettem egy MK3 130 lovas autómata váltós verdát.
kérdésem az volna ,ha valaki tudna válaszolni,hogy mennyire vészes az ha 2 porlasztónál alul a tömitésnél olajos. Valamenyire szivárog.
Hosszab utat tervezek ,az esetleg lehet gond?
előre is köszi a válaszokat
nincs tőle nagy baja, cserélni kell majd idővel 2 újra
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rapidez
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40920 Dátum:
2016.08.17 szerda, 08:21:41 »
Sziasztok!
1 éve vagyok boldog tulaja egy 2003as TDCI mondinak és imádom, ám 3 hét múlva mennénk horvátországba vele és tegnap este hazafelé villogni kezdett az izzításjelző és leállt az autóm, 1-2 perc várakozás után beindítottam és hibátlanul hazavitt. Rádugtam az obd hibakódkiolvasót és a p0251es kódot dobta ki, tudna valaki segíteni nekem miskolc környékén hozzáértőt akihez érdemes lenne elvinnem??? Köszönöm a segítségeteket előre!
Naplózva
2003 Mondeo Mk3 2.0 TDCI
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40921 Dátum:
2016.08.17 szerda, 08:44:53 »
Idézetet írta: rapidez - 2016.08.17 szerda, 08:21:41
Sziasztok!
1 éve vagyok boldog tulaja egy 2003as TDCI mondinak és imádom, ám 3 hét múlva mennénk horvátországba vele és tegnap este hazafelé villogni kezdett az izzításjelző és leállt az autóm, 1-2 perc várakozás után beindítottam és hibátlanul hazavitt. Rádugtam az obd hibakódkiolvasót és a p0251es kódot dobta ki, tudna valaki segíteni nekem miskolc környékén hozzáértőt akihez érdemes lenne elvinnem??? Köszönöm a segítségeteket előre!
Amikor villog az izzításjelző, akkor olvasd ki a hibakódot.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40922 Dátum:
2016.08.17 szerda, 13:50:35 »
Sziasztok!
Mitől lehet az, hogy ha fixen tartom egy bizonyos fordulatszámon a motort (kb. 1900-2000) megnő a nyomás . 750 bar körül kellene lennie és felmegy 1200-ra.
Ettől füstöl, dadog és rángat az autó.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40923 Dátum:
2016.08.17 szerda, 20:29:19 »
Idézetet írta: Viló - 2016.08.17 szerda, 13:50:35
Sziasztok!
Mitől lehet az, hogy ha fixen tartom egy bizonyos fordulatszámon a motort (kb. 1900-2000) megnő a nyomás . 750 bar körül kellene lennie és felmegy 1200-ra.
Ettől füstöl, dadog és rángat az autó.
mérj turbónyomást.ha nincs meg a levegőmennyiség,az okozhat ilyet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jedematik
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40924 Dátum:
2016.08.18 csütörtök, 23:12:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.08.16 kedd, 19:32:01
nincs tőle nagy baja, cserélni kell majd idővel 2 újra
oké köszi egy kicsit megnyugodtam.
Naplózva
2003 130 TDCI mondeo Ghia-x automata váltó, jobb kormányos
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40925 Dátum:
2016.08.19 péntek, 08:37:42 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.17 szerda, 20:29:19
mérj turbónyomást.ha nincs meg a levegőmennyiség,az okozhat ilyet.
Mennyinek kell lennie?
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40926 Dátum:
2016.08.19 péntek, 17:49:31 »
Idézetet írta: Viló - 2016.08.19 péntek, 08:37:42
Mennyinek kell lennie?
menetközben 2,5bar max. diaggal mérve.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jedematik
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40927 Dátum:
2016.08.19 péntek, 19:36:41 »
üdv mindenkinek !
Tudna valaki infót adni,hogy a motor jobb oldalán lévő bordás szíjat hogyan lehet cserélni?
Hátha valaki már küzdött vele.
Elég viseltnek látom ,ezért lecserélném.
köszi előre is!
Naplózva
2003 130 TDCI mondeo Ghia-x automata váltó, jobb kormányos
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40928 Dátum:
2016.08.19 péntek, 20:42:34 »
Idézetet írta: jedematik - 2016.08.19 péntek, 19:36:41
üdv mindenkinek !
Tudna valaki infót adni,hogy a motor jobb oldalán lévő bordás szíjat hogyan lehet cserélni?
Hátha valaki már küzdött vele.
Elég viseltnek látom ,ezért lecserélném.
köszi előre is!
Gyár szerint:
Szíjlazító kézikészülékkel a szíjat fellazítod,és letolod a generátorszíjtárcsáról.Leírás a készítéséhez a wikiben.
Jobb első kerék levesz.
Kormányösszekötő szétköt,kerékagy előrefordít.
Oldalról a generátort leszed 3 csavarral+az elektromos csatlakozásokat lekötöd,és ha nem veszed ki,akkor csak félreteszed az útból.
Az automata szíjfeszítőt leveszed 2 csavarral-ebbe van a szíj belefűzve.Az új szíjat ismét belekell fűzni a feszítőbe.
Visszafelé minden ugyan ez fordítva.
Ellenben ha a szíj viseletes,akkor a rendszer elemei is azok.
Szíj.
Szíjfeszítő.
Kéttömegű főtengely szíjtárcsa.
1vezető és 1 támasztó görgő.
A generátor csapágyai,illetve szabadonfutó szíjtárcsa beszerelése javasolt.
Persze a szíjat több módon is lelehet cserélni,de ez a hivatalos változat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Viló
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1815
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40929 Dátum:
2016.08.19 péntek, 21:42:10 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.19 péntek, 17:49:31
menetközben 2,5bar max. diaggal mérve.
Ha nem lenne meg akkor kormolna is, de nem teszi. Meg megy is szépen.
Naplózva
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40930 Dátum:
2016.08.19 péntek, 22:49:47 »
Idézetet írta: Viló - 2016.08.19 péntek, 21:42:10
Ha nem lenne meg akkor kormolna is, de nem teszi. Meg megy is szépen.
ettol meg nem biztos hogy nem fuj ki valahol...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40931 Dátum:
2016.08.19 péntek, 23:00:21 »
Idézetet írta: Viló - 2016.08.19 péntek, 21:42:10
Ha nem lenne meg akkor kormolna is, de nem teszi. Meg megy is szépen.
egyáltalán nem biztos. ha nincs nyomás egyszerűen nem ad be annyi anyagot. különben részterhelésen is ömlene a kox. vagy lehet már inkább széndarabok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jedematik
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40932 Dátum:
2016.08.20 szombat, 20:00:18 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.19 péntek, 20:42:34
Gyár szerint:
Szíjlazító kézikészülékkel a szíjat fellazítod,és letolod a generátorszíjtárcsáról.Leírás a készítéséhez a wikiben.
Jobb első kerék levesz.
Kormányösszekötő szétköt,kerékagy előrefordít.
Oldalról a generátort leszed 3 csavarral+az elektromos csatlakozásokat lekötöd,és ha nem veszed ki,akkor csak félreteszed az útból.
Az automata szíjfeszítőt leveszed 2 csavarral-ebbe van a szíj belefűzve.Az új szíjat ismét belekell fűzni a feszítőbe.
Visszafelé minden ugyan ez fordítva.
Ellenben ha a szíj viseletes,akkor a rendszer elemei is azok.
Szíj.
Szíjfeszítő.
Kéttömegű főtengely szíjtárcsa.
1vezető és 1 támasztó görgő.
A generátor csapágyai,illetve szabadonfutó szíjtárcsa beszerelése javasolt.
Persze a szíjat több módon is lelehet cserélni,de ez a hivatalos változat.
köszi szépen ezt megcsináltam már. A motor másik oldalon lévő szíj hajtása érdekelne.
Naplózva
2003 130 TDCI mondeo Ghia-x automata váltó, jobb kormányos
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40933 Dátum:
2016.08.20 szombat, 20:08:59 »
Idézetet írta: jedematik - 2016.08.20 szombat, 20:00:18
köszi szépen ezt megcsináltam már. A motor másik oldalon lévő szíj hajtása érdekelne.
az a bal oldalon van.
tudod,bal kéz,bal sárvédő,bal kerék,stb....
A szervószíjat egy flexkulccsal tudod meglazítani.ennyi.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv
ószíj_feszítő_görgő_átalakítás_-_TDCi
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jedematik
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40934 Dátum:
2016.08.20 szombat, 21:54:05 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.20 szombat, 20:08:59
az a bal oldalon van.
tudod,bal kéz,bal sárvédő,bal kerék,stb....
A szervószíjat egy flexkulccsal tudod meglazítani.ennyi.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv
ószíj_feszítő_görgő_átalakítás_-_TDCi
köszi az lessz !
De ahogy nézzük,mert nekem a kormány is jobb oldalt van
Naplózva
2003 130 TDCI mondeo Ghia-x automata váltó, jobb kormányos
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40935 Dátum:
2016.08.20 szombat, 23:02:02 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.19 péntek, 20:42:34
Gyár szerint:
Szíjlazító kézikészülékkel a szíjat fellazítod,és letolod a generátorszíjtárcsáról.Leírás a készítéséhez a wikiben.
Jobb első kerék levesz.
Kormányösszekötő szétköt,kerékagy előrefordít.
Oldalról a generátort leszed 3 csavarral+az elektromos csatlakozásokat lekötöd,és ha nem veszed ki,akkor csak félreteszed az útból.
Az automata szíjfeszítőt leveszed 2 csavarral-ebbe van a szíj belefűzve.Az új szíjat ismét belekell fűzni a feszítőbe.
Visszafelé minden ugyan ez fordítva.
Ellenben ha a szíj viseletes,akkor a rendszer elemei is azok.
Szíj.
Szíjfeszítő.
Kéttömegű főtengely szíjtárcsa.
1vezető és 1 támasztó görgő.
A generátor csapágyai,illetve szabadonfutó szíjtárcsa beszerelése javasolt.
Persze a szíjat több módon is lelehet cserélni,de ez a hivatalos változat.
Megalofax...
Nem kell megbontani a kormányösszekötőt. Nem kell kivenni a generátort a helyéről elég csak félretolni, azt meg csak ehhez kellene.
De még ha is kell venni a generátort, akkor is kijön felfelé, csak a GO-szűrőt félre kell húzni (és le kell venni róla a légterelőt, akkor kifér).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
WildDaemon
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 143
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40936 Dátum:
2016.08.21 vasárnap, 07:51:20 »
Sziasztok!
Kb 600 km-t futott új delphi porlasztókkal hideg indításnál egy rövid ideig kopogós motorhang mennyire normális?
Nem kormol, nem füstöl.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40937 Dátum:
2016.08.21 vasárnap, 11:22:29 »
Idézetet írta: jedematik - 2016.08.20 szombat, 21:54:05
köszi az lessz !
De ahogy nézzük,mert nekem a kormány is jobb oldalt van
lyally.attól a szíj még továbbra is bal oldalt van....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40938 Dátum:
2016.08.21 vasárnap, 11:23:05 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2016.08.21 vasárnap, 07:51:20
Sziasztok!
Kb 600 km-t futott új delphi porlasztókkal hideg indításnál egy rövid ideig kopogós motorhang mennyire normális?
Nem kormol, nem füstöl.
egy darabig az.Dominak is pár ezer km után normalizálódot...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40939 Dátum:
2016.08.21 vasárnap, 11:25:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.08.20 szombat, 23:02:02
Megalofax...
Nem kell megbontani a kormányösszekötőt. Nem kell kivenni a generátort a helyéről elég csak félretolni, azt meg csak ehhez kellene.
De még ha is kell venni a generátort, akkor is kijön felfelé, csak a GO-szűrőt félre kell húzni (és le kell venni róla a légterelőt, akkor kifér).
AndyA
gigalofax.ezek már mind a nemhivatalos verzók.Abból meg van jópár.....azzal kezdtem.ez a gyári TIS szerinti előírás.
Én pl mindig lefelé vettem ki a generátort...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40940 Dátum:
2016.08.21 vasárnap, 11:28:59 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.21 vasárnap, 11:25:26
gigalofax.ezek már mind a nemhivatalos verzók.Abból meg van jópár.....azzal kezdtem.ez a gyári TIS szerinti előírás.
Én pl mindig lefelé vettem ki a generátort...
Ha csak szíjat cserélsz, nem kell kivenni a generátort. Akkor meg nem kell a kormányösszekötőt hosszú bottal sem birizgálni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40941 Dátum:
2016.08.21 vasárnap, 11:33:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.08.21 vasárnap, 11:28:59
Ha csak szíjat cserélsz, nem kell kivenni a generátort. Akkor meg nem kell a kormányösszekötőt hosszú bottal sem birizgálni.
AndyA
Nevitázzálmárbaxi!
TIS szerint a generátort lekell venni.Annak meg a módja a leírás szerint oldalról a kormányösszekötőt szétbontva.
Mindenki tudja,hogy máshogy is meglehet oldani,de az mind eltér már ettől.
Ráadásul km-ekkel ezelőtt kiderült,hogy a delikvens a szervószíjra gondolt.
Keress egy nyugodt helyet,és használd a bal kezedet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40942 Dátum:
2016.08.21 vasárnap, 11:49:21 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.21 vasárnap, 11:33:14
Nevitázzálmárbaxi!
TIS szerint a generátort lekell venni.Annak meg a módja a leírás szerint oldalról a kormányösszekötőt szétbontva.
Mindenki tudja,hogy máshogy is meglehet oldani,de az mind eltér már ettől.
Ráadásul km-ekkel ezelőtt kiderült,hogy a delikvens a szervószíjra gondolt.
Keress egy nyugodt helyet,és használd a bal kezedet.
Le igen, de ki nem feltétlenül.
AndyA
P.s.: Melyik balt?
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Szpeki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40943 Dátum:
2016.08.22 hétfő, 10:15:13 »
Sziasztok!
Bekerültem én is a csapatba
Nemrég hozzájutottam egy kombi mk3-hoz 2004-es! KEllet a kombi jön a család
Van egy nemtetsző probléma a kocsival! Leállításkor semmi csörgő zörgő hang, egyszerűen csak megrázza a kasznit a motor! illetve induláskor (minden gázadásos) ropogó hangot hallok előröl!
Lehet motortartó bak, és emiatt a féltengelyt kinyírta?
a hosszbordás szíjtól fúra hang... kattog, pattog.. olvastam a szabadonfutóról! Lehet az?
Köszönöm
Szpeki
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.22 hétfő, 10:17:46 írta Szpeki
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40944 Dátum:
2016.08.22 hétfő, 10:57:54 »
Idézetet írta: Szpeki - 2016.08.22 hétfő, 10:15:13
Sziasztok!
Bekerültem én is a csapatba
Nemrég hozzájutottam egy kombi mk3-hoz 2004-es! KEllet a kombi jön a család
Van egy nemtetsző probléma a kocsival! Leállításkor semmi csörgő zörgő hang, egyszerűen csak megrázza a kasznit a motor! illetve induláskor (minden gázadásos) ropogó hangot hallok előröl!
Lehet motortartó bak, és emiatt a féltengelyt kinyírta?
a hosszbordás szíjtól fúra hang... kattog, pattog.. olvastam a szabadonfutóról! Lehet az?
Köszönöm
Szpeki
Leállítást próbáld kinyomott kuplunggal, ha olyankor nem csinálja, akkor eléggé esélyesen a kettős tömegű, és az nem jó hír. Ha kuplungolva is csörög, akkor valami rezonancia. Az egyik turbocső rögzítése, vagy mi, szokott elmállani, valahol van róla egy FAQ cikk is.
A ropogó hang sem jó hír. Próbáld meg, hogy koppig tekert kormánnyal előre ill. hátra meggurítod az autót. Ha féltengely, hallani fogod.
Hosszbordás szíj: Akármi is lehet. Van benne három görgő és egy szíjtárcsa, amelyek bármelyike lehet a ludas.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Szpeki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40945 Dátum:
2016.08.22 hétfő, 11:06:26 »
Kinyomott kuplungnál is csinálja!
inkább akkor úgy fogalmazok csúnyán áll le a motor! (nem csörög zörög) asszony mondta.. huhh amikor megnyomtad a gáz akkor nagyon megmozdult a motor! Ebből gondoltam erre!
Idézetet írta: AndyA - 2016.08.22 hétfő, 10:57:54
Leállítást próbáld kinyomott kuplunggal, ha olyankor nem csinálja, akkor eléggé esélyesen a kettős tömegű, és az nem jó hír. Ha kuplungolva is csörög, akkor valami rezonancia. Az egyik turbocső rögzítése, vagy mi, szokott elmállani, valahol van róla egy FAQ cikk is.
A ropogó hang sem jó hír. Próbáld meg, hogy koppig tekert kormánnyal előre ill. hátra meggurítod az autót. Ha féltengely, hallani fogod.
Hosszbordás szíj: Akármi is lehet. Van benne három görgő és egy szíjtárcsa, amelyek bármelyike lehet a ludas.
AndyA
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40946 Dátum:
2016.08.22 hétfő, 11:47:03 »
Idézetet írta: Szpeki - 2016.08.22 hétfő, 11:06:26
Kinyomott kuplungnál is csinálja!
inkább akkor úgy fogalmazok csúnyán áll le a motor! (nem csörög zörög) asszony mondta.. huhh amikor megnyomtad a gáz akkor nagyon megmozdult a motor! Ebből gondoltam erre!
Akkor az alsó motortámaszt nézd meg. A felsőkkel ritkán van baj, de az alsóban a gumi simán elmehetett vadászni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Szpeki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40947 Dátum:
2016.08.22 hétfő, 20:12:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.08.22 hétfő, 11:47:03
Akkor az alsó motortámaszt nézd meg. A felsőkkel ritkán van baj, de az alsóban a gumi simán elmehetett vadászni.
AndyA
Nincs róla egy kép, hogy melyiket hol találom!? Hogy végig tudjam ellenőrizni őket!?
Vagy ha alámászok könnyen megtalálom!?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40948 Dátum:
2016.08.23 kedd, 08:17:32 »
Idézetet írta: Szpeki - 2016.08.22 hétfő, 20:12:57
Nincs róla egy kép, hogy melyiket hol találom!? Hogy végig tudjam ellenőrizni őket!?
Vagy ha alámászok könnyen megtalálom!?
Ha alámászol és nem találod az alsó motortámaszt, akkor inkább hagyd a fenébe az egészet és vidd szerelőhöz.
Súgás 1: Ha van alsó motorburkolat, azt le kell venni előbb.
Súgás 2: Noha motortámasznak hívják, inkább kicsit a váltó felé keresd.
Súgás 3: Ezt keresed:
http://s2.photobucket.com/user/totalguy/media/Car%20pics/23062011674.jpg.html
Ugyanitt látod, hogy mennyire el tud vásni idővel.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40949 Dátum:
2016.08.23 kedd, 12:00:59 »
Sziasztok!
Van egy gondom a motorommal, így leírom hátha találkozott már valaki ilyennel, és esetleg van 5lete rá.
Nemrég kicsit zajosabb kezdett lenni a motorom úgy 1500-2000 ford. között. Gondoltam a turbó alsó nyúlványhoz csatlakozásánál ahol szokott a gumi alátátek gyengülésekor hangot adni. Megnéztem, ott nem volt gond. Másnap reggel már beindítva égtelen nagy kalamoló hang a motorból, mintha valaki egy kalapáccsal ki akarna jönni a motorból. Fémes hangú ütések. De pöccre indult, és ugyanúgy ment, húzott. 2000 ford. fölött teljesen eltűnt álló helyzetben, és haladva a is a bazi nagy motorhang. Szerelőhöz elgurultam, mert nem tudtam mi tévő legyek, s nem lévén 5letem megmutattam neki. Azt mondta, nagy valószínüséggel ekkora hang csak akkor jön ki a motorból ha pl. a dugattyú csapszeg perselye eltörik, és felüt a hengerfejbe a dugattyú e miatt. A hang alapján tényleg ezt lehetett gondolni. Mondta, el kell kezdje alulról és felülről bontani a motort, és meglátszik. Lekapva a hengerfejet, semmi probléma. nem üt bele semmi sehová. A hengeren semmi kopás, gyűrűkön semmi kopás, csapszegperselyek, hajtókar csapágyak a főtengelyen, aztán a nyugvó főtengelycsapágyaknak sincs semmi baja. Mostanra ki lett kapva a motort, totál szétszedve az utolsó csavarig, és semmi. Semmi probléma ami láthatóan ekkora hangot okozhatott volna. A láncterelők műanyag borításán látszik pár nagyobb bekopás, de összevetve a lánchosszat alig futott TDCi-ével semmi hossz különbség. Itt vagyunk egy szétszedett látszólag semmi baja motorral, és felmerül a kérdés, hogy lesz ez jó ha nincs mit javítani rajta? Mielőtt felmerülne a 2-tömegű lendkerék kérdése, mondom, hogy automata az autóm. Nomeg a főtengelyvégi szíjtárcsa volt az első ami le lett kapva, a hang akkor is maradt. Víz nem folyt a hengerbe, a hűtővíz nem bugyogott, a hengerfej tömítés ép.
5let?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.23 kedd, 13:01:42 írta agostonb
»
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Oldalak:
1
...
812
813
814
815
816
817
818
[
819
]
820
821
822
823
824
825
826
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ