Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.18 kedd, 13:41:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 819 820 821 822 823 824 825 [826] 827 828 829 830 831 832 833 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13707453 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41250 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 09:53:46 »

mi lett csinálva a csúcsok felújításakor?
üzemanyag rendszer tisztítás?
pumpa felújítás?
szűrő csere?


Húú ha én azt tudnám. Elvittem, megbabrálták és ennyi. Az biztos, hogy üzemanyag szűrőt az cseréltek benne. De ennyi az össz infóm. Azt mondta a tag, hogy a porlasztók biztos, hogy jók. Remélem nem nagynyomású szivattyú baja van,. mert akkor tuti, hogy beletolom  a Tiszába...
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41251 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 09:54:51 »

Kódolvasás mindenképpen, de az is esélyes, hogy félmunkát végeztek a felújítás során...

AndyA

Az nem lehet, egy kisebb vagyont hagytam ott...  Angry
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Karesz79
Vendég
« Új hozzászólás #41252 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 10:02:30 »

Sziasztok. Olyan problémám van,hogy menet közben le tilt,elmegy a nyomaték kigyulad a izito lámpa. Nem tudtok e hozzá egy szerelöt.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #41253 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 10:03:15 »

Az nem lehet, egy kisebb vagyont hagytam ott...  Angry

Mennyi volt az a kisebb vagyon? A komplett ü.a. rendszer felújítás gyenge félmilliós összeg, ha mindent rendesen megcsinálnak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41254 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 10:07:21 »

Mennyi volt az a kisebb vagyon? A komplett ü.a. rendszer felújítás gyenge félmilliós összeg, ha mindent rendesen megcsinálnak.

AndyA

Nem volt annyi, csak a fele. Úgy ment rá fél milla, hogy a kettős tömegű lendkerék, kinyomócsapágy, kuplungszett is cserélve lett.
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41255 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 10:10:19 »

Sziasztok. Olyan problémám van,hogy menet közben le tilt,elmegy a nyomaték kigyulad a izito lámpa. Nem tudtok e hozzá egy szerelöt.

Az attól függ merre laksz.
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #41256 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 10:15:50 »

Nem volt annyi, csak a fele. Úgy ment rá fél milla, hogy a kettős tömegű lendkerék, kinyomócsapágy, kuplungszett is cserélve lett.

Mondom, hogy félmunkát végeztek... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41257 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 10:18:38 »

Mondom, hogy félmunkát végeztek... Smiley

AndyA

Baszki tényleg, hisz csak a felébe került  falbav  cheesy1
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41258 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 10:50:24 »

Húú ha én azt tudnám. Elvittem, megbabrálták és ennyi. Az biztos, hogy üzemanyag szűrőt az cseréltek benne. De ennyi az össz infóm. Azt mondta a tag, hogy a porlasztók biztos, hogy jók. Remélem nem nagynyomású szivattyú baja van,. mert akkor tuti, hogy beletolom  a Tiszába...
ki kéne deríteni pontosan mit csináltak. De így több mint valószínű hogy csak fel munka volt. Amit kihagytak most meg hazavagta a csúcsokat megint
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41259 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 13:20:20 »

ki kéne deríteni pontosan mit csináltak. De így több mint valószínű hogy csak fel munka volt. Amit kihagytak most meg hazavagta a csúcsokat megint

Ha megint az a baj, akkor visszaviszem, mert gariba csinálta.
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #41260 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 13:24:38 »

Ha megint az a baj, akkor visszaviszem, mert gariba csinálta.

Számla vagy hasonló, amiből kiderül, mit cserélt, mit javított?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Karesz79
Vendég
« Új hozzászólás #41261 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 14:14:16 »

Az attól függ merre laksz.
Budapesten lakom
Naplózva
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41262 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 15:28:24 »

Számla vagy hasonló, amiből kiderül, mit cserélt, mit javított?

AndyA

Persze van, de emlékszik rám a tag. (nyomot szoktam hagyni az emberekben  angel angel)
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #41263 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 15:29:24 »

Persze van, de emlékszik rám a tag. (nyomot szoktam hagyni az emberekben  angel angel)

Te nézd meg, és írd meg ide, hogy aszerint mit cserélt, javított, csinált.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41264 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 15:32:51 »

Te nézd meg, és írd meg ide, hogy aszerint mit cserélt, javított, csinált.

AndyA

Ok. De asszem annyit írt rá, hogy üzemanyagrendszer javítás, mert a számla olyan helyre ment ahol csak ezt lehetett leírni az adóból. Érted?  smile
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41265 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 15:35:44 »

Budapesten lakom

Akkor az jó, mert sokkal könnyebb dolgod van mint nekünk "vidékieknek" Cheesy
Szerintem segítenek itt a kedves fórumtársak Smiley
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #41266 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 15:37:55 »

Ok. De asszem annyit írt rá, hogy üzemanyagrendszer javítás, mert a számla olyan helyre ment ahol csak ezt lehetett leírni az adóból. Érted?  smile

Az úgy már csak mérsékelten jó...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41267 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 15:44:01 »

Az úgy már csak mérsékelten jó...

AndyA

Jó lesz az Smiley
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41268 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 15:51:36 »

Persze van, de emlékszik rám a tag. (nyomot szoktam hagyni az emberekben  angel angel)

 laugh

Most sajnállak, hogy megint csak az autó fog xopatni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41269 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 15:52:54 »

laugh

Most sajnállak, hogy megint csak az autó fog xopatni...

Ehh megérkeztél?  falbav
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41270 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 15:56:00 »

Ehh megérkeztél?  falbav

De most ez őszinte volt, na mindegy... Undecided
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #41271 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 16:00:23 »

Sziasztok. Olyan problémám van,hogy menet közben le tilt,elmegy a nyomaték kigyulad a izito lámpa. Nem tudtok e hozzá egy szerelöt.

Első körben hibakód olvasás lehetőleg akkor, amikor produkálja. Utána lehet áttérni a következő lépésre. Addig csak találgatni lehet, ami nem olcsó, ha beleugrasz a javításukba és kiderül, hogy nem is az volt a baja.
Naplózva
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41272 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 16:23:03 »

De most ez őszinte volt, na mindegy... Undecided

Egy percig sem kételkedtem az őszinteségedben...
De hát nah, a kocsimba legalább bízhatok.  Ha szívatni akar akkor tartja is magát ahhoz...  eplus2
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41273 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 16:26:38 »

Egy percig sem kételkedtem az őszinteségedben...
De hát nah, a kocsimba legalább bízhatok.  Ha szívatni akar akkor tartja is magát ahhoz...  eplus2

Frappáns... de egy autó nem tud olyan mély nyomokat hagyni, mint én... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41274 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 16:33:10 »

Frappáns... de egy autó nem tud olyan mély nyomokat hagyni, mint én... eplus2

Fogalmam sincs mennyire mély nyomot tudsz hagyni, de a kocsim már bizonyított...  eplus2
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41275 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 16:40:16 »

Fogalmam sincs mennyire mély nyomot tudsz hagyni, de a kocsim már bizonyított...  eplus2

Ne felejtsük, az autó szó nélkül hagy cserben, nem őszinte... hehe




Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41276 Dátum: 2016.11.03 csütörtök, 16:50:11 »

Ne felejtsük, az autó szó nélkül hagy cserben, nem őszinte... hehe

Ne felejtsük el, hogy mielőtt cserben hagy, utal mindenféle jellel arra, hogy hamarosan megáll, tehát őszinte, csak figyelni kell rá...



« Utoljára szerkesztve: 2016.11.04 péntek, 15:14:05 írta AndyA » Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #41277 Dátum: 2016.11.04 péntek, 14:16:52 »

Sziasztok!

A kérdésem a következő lenne:
-Adott egy 2006-os TDCI 130Le (N7BB, 585.000km) kombi mondeo és egy 2002-es 130LE (FMBA, 295.000km) aut. kombi mondeo.
A magasnyomású pumpa átszerelhető a 2006-os autóból a 2002-es kocsiba? A 2006-os gazdasági totálkáros, viszont a motorja jó (autópályán hátulról belénk jöttek). A 2002-es mondeo viszont magasnyomású pumpa hibás, minden más szép és jó rajta.
-Mennyire megbízható az automata váltó a mondeo-ban?
Előre is nagyon köszönöm!  worship worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #41278 Dátum: 2016.11.04 péntek, 15:16:09 »

Sziasztok!

A kérdésem a következő lenne:
-Adott egy 2006-os TDCI 130Le (N7BB, 585.000km) kombi mondeo és egy 2002-es 130LE (FMBA, 295.000km) aut. kombi mondeo.
A magasnyomású pumpa átszerelhető a 2006-os autóból a 2002-es kocsiba? A 2006-os gazdasági totálkáros, viszont a motorja jó (autópályán hátulról belénk jöttek). A 2002-es mondeo viszont magasnyomású pumpa hibás, minden más szép és jó rajta.
-Mennyire megbízható az automata váltó a mondeo-ban?
Előre is nagyon köszönöm!  worship worship

CR-szivattyúból van kb. 4-5 féle, amelyek a 2.0-s motorokhoz valók, egymással csereszabatosak. És van pontosan 1 féle, ami a 2.2-höz való, viszont ez utóbbi is visszafelé csereszabatos, 2.0-ba berakható. Azaz szerintem semmi komoly akadálya nincs a műtétnek.

Automata váltóról nem tudok mit mondani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #41279 Dátum: 2016.11.06 vasárnap, 11:28:12 »

Nem tudtok elado egr iktatót, kinek volt? Pár éve láttam, de most hiába keresem.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41280 Dátum: 2016.11.06 vasárnap, 14:31:02 »

Üdv mindenkinek
Az a helyzet hogy lentebi írásomhoz kapcsolódóan újabb fejlemények jöttek ki.
Előzmény ..... az izzító villog erős gyorsítás után!  Hiba kód nagynyomású elégtelen ! autó egy idő után már nem is indúlt el.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nagynyomású kicserélve !!! A motor pár indítózás után elindúlt  taps Kb. 10 perc járás után próbakör .....Izzító ismét jelez motor leáll.
A szivattyú egy jól működő autóból való ! .....Az autó nem indul csak sprayvel.... ha jár nam ad ki hibát .....Apropó az első jelzéskor kiirta nagygyomású szabályzó hiba majd csak nagynyomású hiba.
Levettem a rail csőről a csöveket épp hogy cseppent kifele indítózáskor ..... kipróbáltam tank nélkűl kannából hátha falsot szív és mikor elindítottam sprayvel a 
réscsövön okádta az üzemanyagot. Tehát akkor működik  mégis a nagynyomású  taps
Most ott tartok hogy ha elindítom sprayvel akkor szépen jár . De ha leállítom egy másodpercre már nem indúl újra...úgy hogy nem is próbáltam ki próbakörrel .
Miden a helyén !! Lehetséges esetleg elektromos hiba? Rail cső végén a nyomástartó kicserélve!!

Hát ennyi és szeretném ha ehhez valami jó ötletet adnátok !!  Köszi
Naplózva

AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #41281 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 08:27:12 »

Üdv mindenkinek
Az a helyzet hogy lentebi írásomhoz kapcsolódóan újabb fejlemények jöttek ki.
Előzmény ..... az izzító villog erős gyorsítás után!  Hiba kód nagynyomású elégtelen ! autó egy idő után már nem is indúlt el.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nagynyomású kicserélve !!! A motor pár indítózás után elindúlt  taps Kb. 10 perc járás után próbakör .....Izzító ismét jelez motor leáll.
A szivattyú egy jól működő autóból való ! .....Az autó nem indul csak sprayvel.... ha jár nam ad ki hibát .....Apropó az első jelzéskor kiirta nagygyomású szabályzó hiba majd csak nagynyomású hiba.
Levettem a rail csőről a csöveket épp hogy cseppent kifele indítózáskor ..... kipróbáltam tank nélkűl kannából hátha falsot szív és mikor elindítottam sprayvel a 
réscsövön okádta az üzemanyagot. Tehát akkor működik  mégis a nagynyomású  taps
Most ott tartok hogy ha elindítom sprayvel akkor szépen jár . De ha leállítom egy másodpercre már nem indúl újra...úgy hogy nem is próbáltam ki próbakörrel .
Miden a helyén !! Lehetséges esetleg elektromos hiba? Rail cső végén a nyomástartó kicserélve!!

Hát ennyi és szeretném ha ehhez valami jó ötletet adnátok !!  Köszi

A leírtak alapján úgy tűnik, nem jön elég az üzemanyag a tankból. Vagy levegőt szív valahonnan, vagy eldugult valahol a cső. GO-szűrőt kicserélted már? Ez lehetne az első próba. Néha szeret bedugulni annyira, hogy nem jut át rajta elég gázolaj. A fals szívást nehezebb megtalálni, alaposan végig kell nézni a csöveket, de nem reménytelen feladat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41282 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 09:42:15 »

A leírtak alapján úgy tűnik, nem jön elég az üzemanyag a tankból. Vagy levegőt szív valahonnan, vagy eldugult valahol a cső. GO-szűrőt kicserélted már? Ez lehetne az első próba. Néha szeret bedugulni annyira, hogy nem jut át rajta elég gázolaj. A fals szívást nehezebb megtalálni, alaposan végig kell nézni a csöveket, de nem reménytelen feladat.

AndyA
Köszi de már próbáltam kannából szívni és nem kötöttem be a kannába a résolajat  vigyor3 úgy kikapta az anyagot 5 perc sem volt 5 liter.
De az autó nem indúl be csak sprayvel utána már ketyeg rendesen. :::::::::Egy kérdés !! Szerintetek ha a szervíz lecserélte a szűrőmet két csatlakozósra az számít?? mert nekem úgy oldották meg nemtom miért hogy a résolaj már nem megy T elosztón a szürőbe henem tankba egyenessen.
Naplózva

Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41283 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 12:55:54 »

Köszi de már próbáltam kannából szívni és nem kötöttem be a kannába a résolajat  vigyor3 úgy kikapta az anyagot 5 perc sem volt 5 liter.
De az autó nem indúl be csak sprayvel utána már ketyeg rendesen. :::::::::Egy kérdés !! Szerintetek ha a szervíz lecserélte a szűrőmet két csatlakozósra az számít?? mert nekem úgy oldották meg nemtom miért hogy a résolaj már nem megy T elosztón a szürőbe henem tankba egyenessen.
Milyen szervízben voltál, hogy a gyári rendszert átalakítják?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #41284 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 12:57:44 »

Milyen szervízben voltál, hogy a gyári rendszert átalakítják?


Láthatóan nagyon bátor szerelők műhelyében... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41285 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 13:05:20 »

Milyen szervízben voltál, hogy a gyári rendszert átalakítják?

  vigyor3 BOSCH  taps szerelnek mindent traktor kamion stb Smiley
Naplózva

tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41286 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 13:06:04 »

Köszi de már próbáltam kannából szívni és nem kötöttem be a kannába a résolajat  vigyor3 úgy kikapta az anyagot 5 perc sem volt 5 liter.
De az autó nem indúl be csak sprayvel utána már ketyeg rendesen. :::::::::Egy kérdés !! Szerintetek ha a szervíz lecserélte a szűrőmet két csatlakozósra az számít?? mert nekem úgy oldották meg nemtom miért hogy a résolaj már nem megy T elosztón a szürőbe henem tankba egyenessen.

Én visszacsináltatnám velük gyárira, és aztán jótékonyan elfelejteném őket egy ilyen után.
Akár Bosch, akár nem.
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41287 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 13:07:28 »

Láthatóan nagyon bátor szerelők műhelyében... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
De minden viccet félretéve a nyomást befojásolhatja ?
Naplózva

Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41288 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 13:09:33 »

Én visszacsináltatnám velük gyárira, és aztán jótékonyan elfelejteném őket egy ilyen után.
Akár Bosch, akár nem.
Most várom a futárt fél kettőre hogy hozzon szűrőt és egy T idommal visszaállítom Smiley
Naplózva

AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #41289 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 13:16:28 »

De minden viccet félretéve a nyomást befojásolhatja ?

Hogy a viharba' ne?!?!

Vagy van résolaj, amit a CR-szivattyú maga tol vissza magának a szűrőbe, ahonnan újra fel kell csak kapja, és küldheti körbe megint.

Vagy nincs résolaj, mert az az átalakításnak köszönhetően megy direkt a tankba vissza, és a teljes GO-mennyiséget (minimális felhasznált + rengeteg résolaj) a CR-szivattyúnak megfeszített erővel kell felszedni több méter csövön át, jó messziről, a tankból. Pláne egy alapjárat fele körüli fordulatszámon - indítozás! - nehéz lesz megfelelő nyomást csináljon, ha ennyi handicapet akasztanak a nyakába...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41290 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 13:29:35 »

Hogy a viharba' ne?!?!

Vagy van résolaj, amit a CR-szivattyú maga tol vissza magának a szűrőbe, ahonnan újra fel kell csak kapja, és küldheti körbe megint.

Vagy nincs résolaj, mert az az átalakításnak köszönhetően megy direkt a tankba vissza, és a teljes GO-mennyiséget (minimális felhasznált + rengeteg résolaj) a CR-szivattyúnak megfeszített erővel kell felszedni több méter csövön át, jó messziről, a tankból. Pláne egy alapjárat fele körüli fordulatszámon - indítozás! - nehéz lesz megfelelő nyomást csináljon, ha ennyi handicapet akasztanak a nyakába...

AndyA
Ez igen !!!   taps köszönet !! Erre gondoltam én is hogy nem bír annyit tolni mint ani kell neki és gázadáskor változóan kb.5-10 mp után jött a malac farok. Remélem el indul ha visszateszem eredeti rendszerre mert most már el se indul magától .
Naplózva

AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #41291 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 13:39:10 »

Ez igen !!!   taps köszönet !! Erre gondoltam én is hogy nem bír annyit tolni mint ani kell neki és gázadáskor változóan kb.5-10 mp után jött a malac farok. Remélem el indul ha visszateszem eredeti rendszerre mert most már el se indul magától .

Attól még a fals levegő és a dugulás simán előfordulhat, azt ne feledd.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41292 Dátum: 2016.11.07 hétfő, 14:50:11 »

Sziasztok!

Mennyire bonyolult levenni az üzemanyag tankot?
Kipufogót leveszem, ülés alatt szintjelző vezetéket széthúzom. A csövek gyorscsatlakozósak?
TDCI

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #41293 Dátum: 2016.11.08 kedd, 10:30:18 »

Attól még a fals levegő és a dugulás simán előfordulhat, azt ne feledd.

AndyA
Hali Hát nem jött össze Sad elindult sprayvel nagy nehezzen de mihelyt kivittem próbakörre 200m után villogott. Sőt valami nyikorog most meg indtózáskor .
Kezdek beleunni Sad szív szuszog de ba....ik menni ......Mondjuk indítózáskor nem emelkedik meg a fordulatmérő......lehet  főtengej jeladó?  gun elektrónikaaaaaaa .
Naplózva

Miguel01
Vendég
« Új hozzászólás #41294 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 21:17:40 »

Sziasztok! 2.0 Tdci 116le (HJBC) Hidegen Okádja a Kékes fehér füstöt  és össze-vissza jár az alapjárat..
Valakinek valami tipp,hogy mi okozza? ( Ha bemelgszik teljesen megszünik a próbléma. )
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41295 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 21:20:12 »

Sziasztok! 2.0 Tdci 116le (HJBC) Hidegen Okádja a Kékes fehér füstöt  és össze-vissza jár az alapjárat..
Valakinek valami tipp,hogy mi okozza? ( Ha bemelgszik teljesen megszünik a próbléma. )

Nem megy rendesen valamelyik henger sztem. Diagnosztika kéne élő adattal, ha nincs hiba lámpa vagy malacfarok.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #41296 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 21:25:05 »

Sziasztok! 2.0 Tdci 116le (HJBC) Hidegen Okádja a Kékes fehér füstöt  és össze-vissza jár az alapjárat..
Valakinek valami tipp,hogy mi okozza? ( Ha bemelgszik teljesen megszünik a próbléma. )

Először szerintem diag. De ilyen hidegben erősen gyanakodnék az izzítógyertyákra.
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #41297 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 21:29:16 »

Sziasztok! 2.0 Tdci 116le (HJBC) Hidegen Okádja a Kékes fehér füstöt  és össze-vissza jár az alapjárat..
Valakinek valami tipp,hogy mi okozza? ( Ha bemelgszik teljesen megszünik a próbléma. )
Nekem akkor produkált ilyet amikor a 4-ből kettő izzító meghalt.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Miguel01
Vendég
« Új hozzászólás #41298 Dátum: 2016.11.10 csütörtök, 21:45:38 »

Nekem akkor produkált ilyet amikor a 4-ből kettő izzító meghalt.

Köszönöm mindenkinek!  worship Majd ha kiderült a tényleges hiba megírom.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #41299 Dátum: 2016.11.11 péntek, 17:56:12 »

Köszönöm mindenkinek!  worship Majd ha kiderült a tényleges hiba megírom.
izzító gyanús.. egy maf tisztitás is ráférhet. nem árt neki,ha nem teszed tönkre Smiley
én infrás hőmérővel lecsekkolom enyémet holnap Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak: 1 ... 819 820 821 822 823 824 825 [826] 827 828 829 830 831 832 833 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.