Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:22:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
815
816
817
818
819
820
821
[
822
]
823
824
825
826
827
828
829
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14644821 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41050 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 06:49:28 »
Idézetet írta: Baker - 2016.09.10 szombat, 13:36:24
Sziasztok! A minap Nyíregyházáról Debrecenbe tettünk egy kis kiruccanást és arra lettem figyelmes, hogy akárhányszor sebességet váltottam, mindig 2 alkalommal berángatott az autó és füst jött ki a kipufogóból. 5-ösben sem nagyon húzott a motor (mondjuk úgy, mintha erőtlen lett volna), ugyanúgy füstölt, ráadásul fehéret. Ma voltam az egyik Fordos ismerősömhöz, ma már nem tudták megnézni, így maradt a jövőhét. Azt mondta, így első hallásra porlasztócsúcs lehet. Ahogy visszaértünk Nyíregyházára, a városban már kevésbé lehetett ezt érezni és nem sűrűn csinálja, azt, amit csinált. Van valami tippetek?
Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt elkezdődne egy véget nem érő lehúzós kálvária, előbb ellenőrizd le a következőket.
- Milyen minőségű gázolajat tankoltál legutóbb(lehet vizes, szennyezett?
- Milyen állapotban van a gázolajszűrő(megérett a cserére)?
-Nincs e valahol kis mértékű levegősödés az üza rendszerben PL go szűrőnél?
Ha még nincs ledugózva az EGR én is javaslom mielőbb megejteni ezt a munkát, és végül de nem utolsó sorban, próbálj meg egy flakon jó minőségű üzemanyagrendszer tisztítót elhasználni a tankban PL: PRO-TEC, vagy Liqui Moly. A porlasztó csere esetét a legvégére hagynám a probléma körnek.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.11 vasárnap, 06:57:12 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Nyírimondi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41051 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 07:56:40 »
Sziasztok újra! Óó bakker, jó, hogy írtad a gázolaj minőségét. Mennyire lehet köze ahhoz, hogy a legutóbbi 2-3 alkalommal teletankoltam Auchanos gázolajjal a verdát? Azelőtt mindig itt helyben a Shellhez mentem és nem volt semmi probléma. Sokan is járnak oda az Auchanhoz, olcsóbb is a nafta, de ha ez lenne a probléma, akkor maradok a Shellnél. Rászoktunk arra, hogy bevásárláskor mindig átlibbenünk Debrecenbe, mert közvetlenek és kedvesebbek is az emberek, mint Nyíregyházán és ha már ott vagyunk, megy a teletank is.
Köszönöm a gyors és hasznos infókat, ezeket felírom és leellenőriztetem a jövőhéten! Rendesek vagytok!
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41052 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 08:05:17 »
Idézetet írta: Baker - 2016.09.11 vasárnap, 07:56:40
Sziasztok újra! Óó bakker, jó, hogy írtad a gázolaj minőségét. Mennyire lehet köze ahhoz, hogy a legutóbbi 2-3 alkalommal teletankoltam Auchanos gázolajjal a verdát? Azelőtt mindig itt helyben a Shellhez mentem és nem volt semmi probléma. Sokan is járnak oda az Auchanhoz, olcsóbb is a nafta, de ha ez lenne a probléma, akkor maradok a Shellnél. Rászoktunk arra, hogy bevásárláskor mindig átlibbenünk Debrecenbe, mert közvetlenek és kedvesebbek is az emberek, mint Nyíregyházán és ha már ott vagyunk, megy a teletank is.
Köszönöm a gyors és hasznos infókat, ezeket felírom és leellenőriztetem a jövőhéten! Rendesek vagytok!
Én is nyiregyi vagyok és ha javasolhatnám akkor OMV-nél tankolj, jobb mint a shell, a kert utcaihoz szoktam menni
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41053 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 08:21:43 »
Idézetet írta: Baker - 2016.09.11 vasárnap, 07:56:40
Sziasztok újra! Óó bakker, jó, hogy írtad a gázolaj minőségét. Mennyire lehet köze ahhoz, hogy a legutóbbi 2-3 alkalommal teletankoltam Auchanos gázolajjal a verdát? Azelőtt mindig itt helyben a Shellhez mentem és nem volt semmi probléma. Sokan is járnak oda az Auchanhoz, olcsóbb is a nafta, de ha ez lenne a probléma, akkor maradok a Shellnél. Rászoktunk arra, hogy bevásárláskor mindig átlibbenünk Debrecenbe, mert közvetlenek és kedvesebbek is az emberek, mint Nyíregyházán és ha már ott vagyunk, megy a teletank is.
Köszönöm a gyors és hasznos infókat, ezeket felírom és leellenőriztetem a jövőhéten! Rendesek vagytok!
Tisztelt Fórumtárs!
Az üzemanyag minősége mindig téma lesz. Sajnos kiszolgáltatott helyzetben vagyunk a kutakkal szemben. Vizes gázolaj tankolása bármelyik kútnál előfordulhat, lehet az bármilyen menő márka. Az üzemanyag minősége az adalék anyagoktól függ melyek összetétele eltérő lehet kutanként. Szerintem a Magyarországon lévő kutak üzemanyag minősége igencsak egyforma, éppen hogy megüti a szabványelőírások alsó határát. Én is kipróbáltam az összes nagy nevű kutat. Nem voltam elájulva és nem éreztem különbséget az Auchanos és a Schell üzemanyag között. Lehet mosolyogni meg pálcát törni felettem, pont az előzőekben írtak miatt, amióta nálunk Szolnokon megnyílt az Auchanos kút én ott tankolok de eddig még semmi problémám nem volt a gázolajjal. Viszont igaz az, hogy a gázolajat magam is adalékolom és az üzemanyagszűrő rendszert átalakítottam.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Nyírimondi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41054 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 08:22:30 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.09.11 vasárnap, 08:05:17
Én is nyiregyi vagyok és ha javasolhatnám akkor OMV-nél tankolj, jobb mint a shell, a kert utcaihoz szoktam menni
Jó, hogy vannak Nyíregyházáról is márkatársak.
Köszönöm a javaslatodat, ki fogom próbálni az OMV-t! Még egy dolog László: írtad a Pro-Tec-et, ki is néztem, ez az adalék a célnak megfelel-e:
https://alkatreszek.hu/pro_tec_1241
?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41055 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 08:29:51 »
Idézetet írta: Baker - 2016.09.11 vasárnap, 08:22:30
Jó, hogy vannak Nyíregyházáról is márkatársak.
Köszönöm a javaslatodat, ki fogom próbálni az OMV-t! Még egy dolog László: írtad a Pro-Tec-et, ki is néztem, ez az adalék a célnak megfelel-e:
https://alkatreszek.hu/pro_tec_1241
?
Tisztelt Fórumtárs!
A megjelölt rendszertisztító tökéletesen megfelel. Szerintem futásteljesítménytől és használattól függően(város pálya)30-50 ezer km ként elegendő.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
trnokikoma
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41056 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 18:15:22 »
Sziasztok
Van egy 2004 évjáratrú 130.Le automata mondeom
Néha erős gázadásnál izzításjelző villog és leáll.
Kiolvastuk a hibakódot: P0335 főtengely állás szenzor A áramkör
hol találom ezt a jeladót és akna kell-e hogy ki tudjam cserélni?
Naplózva
Mondeo mk4 2008, 140LE, automata, 289.000km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41057 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 18:26:32 »
Idézetet írta: trnokikoma - 2016.09.12 hétfő, 18:15:22
Sziasztok
Van egy 2004 évjáratrú 130.Le automata mondeom
Néha erős gázadásnál izzításjelző villog és leáll.
Kiolvastuk a hibakódot: P0335 főtengely állás szenzor A áramkör
hol találom ezt a jeladót és akna kell-e hogy ki tudjam cserélni?
CMP jeladó. A blokk oldalán van, a szívósor alatt:
http://www.fordwiki.co.uk/images/3/36/Camshaftsensorlocation2.jpg
És így kell cserélni:
https://www.youtube.com/watch?v=8hSra6WbrTw
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
trnokikoma
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41058 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 18:32:49 »
Köszönöm szépen
Idézetet írta: AndyA - 2016.09.12 hétfő, 18:26:32
CMP jeladó. A blokk oldalán van, a szívósor alatt:
http://www.fordwiki.co.uk/images/3/36/Camshaftsensorlocation2.jpg
És így kell cserélni:
https://www.youtube.com/watch?v=8hSra6WbrTw
AndyA
Naplózva
Mondeo mk4 2008, 140LE, automata, 289.000km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41059 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 19:56:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.09.12 hétfő, 18:26:32
CMP jeladó. A blokk oldalán van, a szívósor alatt:
http://www.fordwiki.co.uk/images/3/36/Camshaftsensorlocation2.jpg
És így kell cserélni:
https://www.youtube.com/watch?v=8hSra6WbrTw
AndyA
ez a veztengely.
A főtengely jeladó a CKP és a váltó harangban lakik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41060 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 20:07:09 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.12 hétfő, 19:56:41
ez a veztengely.
A főtengely jeladó a CKP és a váltó harangban lakik.
Ja, crank, és nem cam.
De az meg nemigen szokott elromlani...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41061 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 20:08:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.09.12 hétfő, 20:07:09
Ja, crank, és nem cam.
De az meg nemigen szokott elromlani...
AndyA
de baxus.most kicseréltetted vele a cmp-t.....
jah,hogy csak egy m a k helyett....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
trnokikoma
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41062 Dátum:
2016.09.13 kedd, 12:39:49 »
Még nem csereltem ki, gyanus volt a dolog mert az nem lehet a vezérműtengelyen
Meg is jött a szenzor és felulről egyenlöre igy elsore nem latom hol van, valhol alul kellene lennie, nem?
Nem szokott elromlani? Ezt a hibakodott nyomta a gép mert nagy gázadasra leall
Idézetet írta: alf - 2016.09.12 hétfő, 20:08:32
de baxus.most kicseréltetted vele a cmp-t.....
jah,hogy csak egy m a k helyett....
Naplózva
Mondeo mk4 2008, 140LE, automata, 289.000km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41063 Dátum:
2016.09.13 kedd, 13:53:58 »
Idézetet írta: trnokikoma - 2016.09.13 kedd, 12:39:49
Még nem csereltem ki, gyanus volt a dolog mert az nem lehet a vezérműtengelyen
Meg is jött a szenzor és felulről egyenlöre igy elsore nem latom hol van, valhol alul kellene lennie, nem?
Nem szokott elromlani? Ezt a hibakodott nyomta a gép mert nagy gázadasra leall
Ha a cmp-t vetted meg,az a szívósor alatt van a hengerfej oldalán.Ez a veztengely helyzet érzékelő.
Ha a CKP-t vetted meg,az a váltóharangon van a tűzfal felől a turbó alatt.Ha valóban erre ír hibát,akkor viszont nagyobb is lehet a baj,mert az nem szokott tönkremenni,illetve nagyobb gázadásnál akkor veszítheti el a jelet,ha már a kettőstömegűd lóg mint a picsa.
A hibakód alapján egyértelmű,hogy neked a ckp val van gond.
P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
trnokikoma
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41064 Dátum:
2016.09.13 kedd, 14:12:16 »
Automat valtos a mondeo
Idézetet írta: alf - 2016.09.13 kedd, 13:53:58
Ha a cmp-t vetted meg,az a szívósor alatt van a hengerfej oldalán.Ez a veztengely helyzet érzékelő.
Ha a CKP-t vetted meg,az a váltóharangon van a tűzfal felől a turbó alatt.Ha valóban erre ír hibát,akkor viszont nagyobb is lehet a baj,mert az nem szokott tönkremenni,illetve nagyobb gázadásnál akkor veszítheti el a jelet,ha már a kettőstömegűd lóg mint a picsa.
A hibakód alapján egyértelmű,hogy neked a ckp val van gond.
P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit
Naplózva
Mondeo mk4 2008, 140LE, automata, 289.000km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41065 Dátum:
2016.09.13 kedd, 14:14:54 »
Idézetet írta: trnokikoma - 2016.09.13 kedd, 14:12:16
Automat valtos a mondeo
abban is benne van mind2 jeladó. láttam már tönkrment ckp-t is nem egyszer
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41066 Dátum:
2016.09.13 kedd, 17:31:59 »
Idézetet írta: trnokikoma - 2016.09.13 kedd, 14:12:16
Automat valtos a mondeo
akkor kettőstömegűd nincs,de jeladóid ugyan így.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
trnokikoma
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41067 Dátum:
2016.09.13 kedd, 19:56:25 »
igen jeladó van, arra válaszoltam hogy kettőstömegű nincs
megvan a hiba
az előző érzékelőnél nem állították be a légrést jól vagy nem húzzták meg a csavart rendesen de koppon lent volt és belemart az érzékelő alljába
kicseréltem beállítottam a légrést és tökéletesen megy az autó
köszönönm a segítséget, mert nem találtam volna meg hogy hol van az érzékelő, jól el van rejtve
Idézetet írta: alf - 2016.09.13 kedd, 17:31:59
akkor kettőstömegűd nincs,de jeladóid ugyan így.
Naplózva
Mondeo mk4 2008, 140LE, automata, 289.000km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41068 Dátum:
2016.09.13 kedd, 21:02:00 »
Idézetet írta: trnokikoma - 2016.09.13 kedd, 19:56:25
igen jeladó van, arra válaszoltam hogy kettőstömegű nincs
megvan a hiba
az előző érzékelőnél nem állították be a légrést jól vagy nem húzzták meg a csavart rendesen de koppon lent volt és belemart az érzékelő alljába
kicseréltem beállítottam a légrést és tökéletesen megy az autó
köszönönm a segítséget, mert nem találtam volna meg hogy hol van az érzékelő, jól el van rejtve
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
3dP9pqMQ
«
Új hozzászólás #41069 Dátum:
2016.09.14 szerda, 19:22:29 »
Sziasztok!
Van itthon 1dl husqvarna 2t olaj, de piros nem full szintetikus. Ezt is lehet a gázolajba tenni?
Vagy csak full szintetikust?
Köszönöm
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: 3dP9pqMQ
«
Új hozzászólás #41070 Dátum:
2016.09.14 szerda, 21:08:39 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.09.14 szerda, 19:22:29
Sziasztok!
Van itthon 1dl husqvarna 2t olaj, de piros nem full szintetikus. Ezt is lehet a gázolajba tenni?
Vagy csak full szintetikust?
Köszönöm
inkább ne tedd bele
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
3dP9pqMQ
«
Új hozzászólás #41071 Dátum:
2016.09.14 szerda, 21:15:31 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.09.14 szerda, 21:08:39
inkább ne tedd bele
Csak full szintetikust? Vagy azt se?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: 3dP9pqMQ
«
Új hozzászólás #41072 Dátum:
2016.09.14 szerda, 21:34:10 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.09.14 szerda, 21:15:31
Csak full szintetikust? Vagy azt se?
Full mehet bele
én személy szerint CASTROL POWER 1 2T használok
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: 3dP9pqMQ
«
Új hozzászólás #41073 Dátum:
2016.09.15 csütörtök, 08:05:56 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.09.14 szerda, 19:22:29
Sziasztok!
Van itthon 1dl husqvarna 2t olaj, de piros nem full szintetikus. Ezt is lehet a gázolajba tenni?
Vagy csak full szintetikust?
Köszönöm
A 2T olajakat ááltalánosságban arra tervezték, hogy elégjenek a hengerben. Mindegy, hogy ásványi vagy szintetikus, ezt fogja tenni.
Max. abban van különbség, hogy mennyi hamu marad utána, ebben szoktak a szintetikusok jobbak lenni.
De 1 dl nem a világ, azt nyugodtan elhasználhatod az autóba, egy tankoláshoz pont elég is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: 3dP9pqMQ
«
Új hozzászólás #41074 Dátum:
2016.09.15 csütörtök, 20:06:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.09.15 csütörtök, 08:05:56
A 2T olajakat ááltalánosságban arra tervezték, hogy elégjenek a hengerben. Mindegy, hogy ásványi vagy szintetikus, ezt fogja tenni.
Max. abban van különbség, hogy mennyi hamu marad utána, ebben szoktak a szintetikusok jobbak lenni.
De 1 dl nem a világ, azt nyugodtan elhasználhatod az autóba, egy tankoláshoz pont elég is.
AndyA
Kipróbálom, ugyis pestre megyek szombaton, 450km
Aztán utána szerzek majd full szintetikust valami motorba valót
Köszi!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: 3dP9pqMQ
«
Új hozzászólás #41075 Dátum:
2016.09.16 péntek, 09:33:57 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.09.15 csütörtök, 20:06:39
Kipróbálom, ugyis pestre megyek szombaton, 450km
Aztán utána szerzek majd full szintetikust valami motorba valót
Köszi!
Tisztelt Fórumtárs!
Én a Repsol full szintetikus 2T olaját ajánlom. Én is ezt használom már évek óta minden gond nélkül.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41076 Dátum:
2016.09.16 péntek, 11:48:57 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.06.16 csütörtök, 16:28:35
Köszi AndyA, kerékanya kupakokat rendeltem is!
Hogyan váltak be?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41077 Dátum:
2016.09.16 péntek, 12:54:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.09.16 péntek, 11:48:57
Hogyan váltak be?
AndyA
Én már el is felejtettem, hogy volt nekem ilyen.
Feketét rendeltem, tök finom, puha anyaga volt. A gyári biztonsági anyán furin állt mert az kerek, a kupak meg hatszögletű, de alig észrevehető. Tökre tetszett addig a teljes 3 napig még akartam róla fényképet csinálni, de addigra már lelopták.
Sajnos ilyen környéken lakom, nem veszek semmi csicsát többet, mert eltűnik.
Az új disztárcsáim se bírták egy hetet sem, lelopták.
Attól függetlenül, ha szemezel vele, rendeld meg. Jópofa.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.16 péntek, 16:28:04 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Muszi05
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: 3dP9pqMQ
«
Új hozzászólás #41078 Dátum:
2016.09.16 péntek, 16:22:14 »
Idézetet írta: László - 2016.09.16 péntek, 09:33:57
Tisztelt Fórumtárs!
Én a Repsol full szintetikus 2T olaját ajánlom. Én is ezt használom már évek óta minden gond nélkül.
Tisztelettel László!
Tiszelt László!
Abból melyiket használod, mert én többet is találtam a Repsol-ok között ami full szintetikus?
Valamint az lenne még a kérdésem, hogy milyen arányban adagolod a kerozinhoz? 2-3 decit 50 literhez?
Előre is köszi a választ!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.16 péntek, 16:36:34 írta Muszi05
»
Naplózva
2006/12. Ford Mondeo MKIII Ghia 2.0 TDCI Sedan Panther Black 131 HP - 330Nm - Már csak emlék :'(
2018/02. Ford Kuga DM2 2.0 TDCI ST Line White Platinum 150 HP - 370Nm
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41079 Dátum:
2016.09.16 péntek, 17:46:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.09.16 péntek, 11:48:57
Hogyan váltak be?
AndyA
Jut eszembe, a kézi légtelenítőt is megvettem amit ajánlottál annak idején:
http://www.ebay.co.uk/itm/Hand-Held-Car-Auto-Diesel-Brake-Bleeder-Fluid-Vacuum-Pump-Tester-Gauge-Kit-Box-/162020143010?hash=item25b9272fa2:g:000AAOSwZ8ZW9~lK
Életem egyik legjobb vétele volt.
Annyira egyszerű használni, jó vákuumot csinál, egyszerűen zseniális. És nem kell hozzá kompresszor, meg áram meg hógolyó.
Gondoltam légtelenítem a kuplungomat, ez jött ki:
A feleségem Polo-ján is volt fékjavítás, ott is ezzel légtelenítettem. Szuper. Azt hittem folyamatosan kell pumpálgatni, de nem. 1-2 pumpálás és utána csak pár mp-ként finoman egy egy pumpálás és szépen szíjja a nedüt.
Köszi mégegyszer, hogy rátaláltál erre a kincsre!
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: 3dP9pqMQ
«
Új hozzászólás #41080 Dátum:
2016.09.17 szombat, 19:02:07 »
Idézetet írta: Muszi05 - 2016.09.16 péntek, 16:22:14
Tiszelt László!
Abból melyiket használod, mert én többet is találtam a Repsol-ok között ami full szintetikus?
Valamint az lenne még a kérdésem, hogy milyen arányban adagolod a kerozinhoz? 2-3 decit 50 literhez?
Előre is köszi a választ!
Tisztelt Fórumtárs!
Én a Bárdinál szoktam venni Repsol 2T scooter a cikkszáma: REP 201-1. Én 1-1.5 decit adok egy teli tankhoz. Ezen kívűl használom még a Kleen-Flo gázolajadalékot(
www.kleen-flo.hu
dízel adalék) 1-1.5 dl 2T + 1dl Kleen-Flo + 3 dl gázolaj. Ezt összekeverem egy flakonban. Amikor bejelez a nyomor jelző akkor a tankolás előtt a tankba öntve rá tankolom a gázolajat tele. A Kleen-Flo télen tud nagyon hálás lenni. Nem kell semmilyen dermedés gátló bármilyen hideg van. Egy átlátszó flakonban elkészítve ezt a féliter elegyet nagyon jól látható, hogy még 3-4 hónap állás után sincs semmilyen leülepedés, kicsapódás. Ami azt bizonyítja hogy az elegy tökéletesen oldódik és keveredik a gázolajjal.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
WildDaemon
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 143
Válasz: 3dP9pqMQ
«
Új hozzászólás #41081 Dátum:
2016.09.18 vasárnap, 18:08:25 »
Vettem én is Respol 2T olajat igaz én az AVIA kúton bukkantam rá de ugyan ez a cikkszáma és közel 300Ft-tal olcsóbban mint a Bárdiá árúlja.
Az első alkalommal tettem a tankba majd olyan 2-300 km megtétele után mintha kicsit lágyabb lenne a motor hangja...
Létezik?
Idézetet írta: László - 2016.09.17 szombat, 19:02:07
Tisztelt Fórumtárs!
Én a Bárdinál szoktam venni Repsol 2T scooter a cikkszáma: REP 201-1. Én 1-1.5 decit adok egy teli tankhoz. Ezen kívűl használom még a Kleen-Flo gázolajadalékot(
www.kleen-flo.hu
dízel adalék) 1-1.5 dl 2T + 1dl Kleen-Flo + 3 dl gázolaj. Ezt összekeverem egy flakonban. Amikor bejelez a nyomor jelző akkor a tankolás előtt a tankba öntve rá tankolom a gázolajat tele. A Kleen-Flo télen tud nagyon hálás lenni. Nem kell semmilyen dermedés gátló bármilyen hideg van. Egy átlátszó flakonban elkészítve ezt a féliter elegyet nagyon jól látható, hogy még 3-4 hónap állás után sincs semmilyen leülepedés, kicsapódás. Ami azt bizonyítja hogy az elegy tökéletesen oldódik és keveredik a gázolajjal.
Tisztelettel László!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: 3dP9pqMQ
«
Új hozzászólás #41082 Dátum:
2016.09.19 hétfő, 06:48:49 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2016.09.18 vasárnap, 18:08:25
Vettem én is Respol 2T olajat igaz én az AVIA kúton bukkantam rá de ugyan ez a cikkszáma és közel 300Ft-tal olcsóbban mint a Bárdiá árúlja.
Az első alkalommal tettem a tankba majd olyan 2-300 km megtétele után mintha kicsit lágyabb lenne a motor hangja...
Létezik?
Tisztelt Fórumtárs!
Az üzemanyag adalékolásának a következménye az, hogy a motor hangja csendesebb lágyabb, lett. Nagy valószínűséggel a kenés miatt. Különösen télen lehet észre venni a motor hangján a csendesebb, kulturáltabb motor hangot, üzem közben. Az olaj beszerzési ára természetesen változhat, ott kell megvenni ahol a legkedvezőbb.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.19 hétfő, 12:17:44 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: 3dP9pqMQ
«
Új hozzászólás #41083 Dátum:
2016.09.19 hétfő, 15:37:50 »
Idézetet írta: László - 2016.09.19 hétfő, 06:48:49
Tisztelt Fórumtárs!
Az üzemanyag adalékolásának a következménye az, hogy a motor hangja csendesebb lágyabb, lett. Nagy valószínűséggel a kenés miatt. Különösen télen lehet észre venni a motor hangján a csendesebb, kulturáltabb motor hangot, üzem közben. Az olaj beszerzési ára természetesen változhat, ott kell megvenni ahol a legkedvezőbb.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Ma voltam autósboltban Repsol Sintetico-t vettem Bárdinál REP203-1 remélem jó lesz ez is és csak 2600Ft volt nekem
Kleen Floo-t én is rakom.
Köszönöm az eddigi segítségét!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Muszi05
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: 3dP9pqMQ
«
Új hozzászólás #41084 Dátum:
2016.09.20 kedd, 13:50:46 »
Idézetet írta: László - 2016.09.17 szombat, 19:02:07
Tisztelt Fórumtárs!
Én a Bárdinál szoktam venni Repsol 2T scooter a cikkszáma: REP 201-1. Én 1-1.5 decit adok egy teli tankhoz. Ezen kívűl használom még a Kleen-Flo gázolajadalékot(
www.kleen-flo.hu
dízel adalék) 1-1.5 dl 2T + 1dl Kleen-Flo + 3 dl gázolaj. Ezt összekeverem egy flakonban. Amikor bejelez a nyomor jelző akkor a tankolás előtt a tankba öntve rá tankolom a gázolajat tele. A Kleen-Flo télen tud nagyon hálás lenni. Nem kell semmilyen dermedés gátló bármilyen hideg van. Egy átlátszó flakonban elkészítve ezt a féliter elegyet nagyon jól látható, hogy még 3-4 hónap állás után sincs semmilyen leülepedés, kicsapódás. Ami azt bizonyítja hogy az elegy tökéletesen oldódik és keveredik a gázolajjal.
Tisztelettel László!
Köszöntem az infot! Kipróbálom!
Naplózva
2006/12. Ford Mondeo MKIII Ghia 2.0 TDCI Sedan Panther Black 131 HP - 330Nm - Már csak emlék :'(
2018/02. Ford Kuga DM2 2.0 TDCI ST Line White Platinum 150 HP - 370Nm
Norbi29
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41085 Dátum:
2016.09.21 szerda, 23:24:18 »
Üdv. Kedden reggel megállt az autóm. Még járó motorral álltam a munkahelyem előtt, nem volt kedvem kiszállni a melegből, egyszercsak leállt a motor. Azóta nem hajlandó elindulni. Ma ezt olvastuk ki: P2291 Befecskendezőszelep vezérlőnyomás túl alacsony - Motor indítózás.
Jól sejtem, hogy a nagynyomású szivattyúm kuka?
Naplózva
MK3 2.0 benzin/gáz 2002 Ghia
korábban: MK3 2.0 TDCi 2005 Ghia kombi
MK2 1.8 TD 1998 kombi
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41086 Dátum:
2016.09.22 csütörtök, 06:48:43 »
Idézetet írta: Norbi29 - 2016.09.21 szerda, 23:24:18
Üdv. Kedden reggel megállt az autóm. Még járó motorral álltam a munkahelyem előtt, nem volt kedvem kiszállni a melegből, egyszercsak leállt a motor. Azóta nem hajlandó elindulni. Ma ezt olvastuk ki: P2291 Befecskendezőszelep vezérlőnyomás túl alacsony - Motor indítózás.
Jól sejtem, hogy a nagynyomású szivattyúm kuka?
Ezt csak azért írja mert nem indult be a kocsi indítózásra
1-2 hete nekem is volt ilyen kódom és köze nem volt semmihez a nem induláson kívül
nekem a nem indulást a generátor hátsó csapágy tönkremenése okozta, annyira megszorította/megfogta a motort hogy nem tudott beindulni
tekerni tekert, csak picit lassabban mint kellet volna
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41087 Dátum:
2016.09.22 csütörtök, 17:11:56 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.09.22 csütörtök, 06:48:43
Ezt csak azért írja mert nem indult be a kocsi indítózásra
1-2 hete nekem is volt ilyen kódom és köze nem volt semmihez a nem induláson kívül
nekem a nem indulást a generátor hátsó csapágy tönkremenése okozta, annyira megszorította/megfogta a motort hogy nem tudott beindulni
tekerni tekert, csak picit lassabban mint kellet volna
Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt hatalmába kerítene a kétségbeesés a leendő komoly kiadás miatt
, előtte azért nyugodtan érdemes egy két dolgot megnézni.
PL: egy elm 327-es interface + forscan programmal nagyon egyszerűen le ellenőrizhető az alapjárati befecskendező nyomás. Normál érték a 230-260 bar. Ha ennél jóval kisebb akkor valóban probléma van, a szivattyú körében. Ez még nem jelenti, hogy a szivattyú maga kuka. Egy egyszerű generátorszíj leakasztással könnyedén kiszűrhető a károsan nagy terhelés a generátor oldalon ami nem engedi kialakulni az indítási fordulatszámot. Utoljára de nem utolsó sorban érdemes a teljes üzemanyag rendszer elemeket sorba egyenként le ellenőrizni. Ha minden oké, akkor jöhet a szivattyú oldalán lévő nyomásszabályozó és a szivattyú próbapadi ellenőrzése és az esetleges javítása vagy felújítása.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Nyírimondi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41088 Dátum:
2016.09.24 szombat, 18:32:22 »
Sziasztok fórumtársak! Legközelebbi tankolásnál szeretném kipróbálni a SHELL V-POWER NITRO+ DIESEL-t tele tankkal. Ti tankoltatok-e már ilyet, esetleg van bármilyen tapasztalatotok a hatásával kapcsolatban (kikormolta-e kipufogót, jobban húzna tőle az autó stb)?
Naplózva
Dokii
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41089 Dátum:
2016.09.24 szombat, 19:10:02 »
Sziasztok! Egy kis problémával fordulok hozzátok. Megpróbálom úgy leírni ahogy én azt tapasztaltam. Ez a dolog velem két hónapon belül kétszer is is előfordult ma volt másodszor. A motor meleg állapotban, inditozok de mintha csak pár henger menne, rázkodva és mire bármit is tennék, hogy leállítom vagy valami, egyszer csak szépen elindul normálisan hatalmas füstpamacs kiséretében, utána semmi gond. A motortérből egy mély fémes nyikorgó hang hallatszik e-közben, meg mintha vmi szorulna és hirtelen felszabadulna, fogalmam sincs honnan jön a hang. Gumiszag nincs. Mikor először csinálta nem tulajdonítottam nagy jelentőséget de ma egy rövid állás után megint csinálta. A lendkerekem kuka, a cseréje folyamatban, egyéb zajokat nem hallok a motor környékén se alapjáraton se magasabb fordulaton. Volt valakinek hasonló problémája? Ja és hibakód nincs
Naplózva
Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41090 Dátum:
2016.09.24 szombat, 20:31:44 »
Idézetet írta: Baker - 2016.09.24 szombat, 18:32:22
Sziasztok fórumtársak! Legközelebbi tankolásnál szeretném kipróbálni a SHELL V-POWER NITRO+ DIESEL-t tele tankkal. Ti tankoltatok-e már ilyet, esetleg van bármilyen tapasztalatotok a hatásával kapcsolatban (kikormolta-e kipufogót, jobban húzna tőle az autó stb)?
semmi.pénzkidobás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nyírimondi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41091 Dátum:
2016.09.25 vasárnap, 09:46:58 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.24 szombat, 20:31:44
semmi.pénzkidobás.
Ennyi elég is, köszönöm!
Naplózva
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41092 Dátum:
2016.09.25 vasárnap, 10:34:09 »
Idézetet írta: Baker - 2016.09.24 szombat, 18:32:22
Sziasztok fórumtársak! Legközelebbi tankolásnál szeretném kipróbálni a SHELL V-POWER NITRO+ DIESEL-t tele tankkal. Ti tankoltatok-e már ilyet, esetleg van bármilyen tapasztalatotok a hatásával kapcsolatban (kikormolta-e kipufogót, jobban húzna tőle az autó stb)?
Szia!
Én még nem próbáltam, de én is gondolkodtam egy teli tankon. A jövő héten ki is próbálom. Ha lesz olyan jó "érzésre" mint az osztrák sima shell gázolaj, akkor ismét kijelenhetem, hogy csak a "térfogatnövelő" anyagokat fizetem ki itthon a kúton
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Nyírimondi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41093 Dátum:
2016.09.25 vasárnap, 11:41:39 »
Idézetet írta: Waterminator - 2016.09.25 vasárnap, 10:34:09
Szia!
Én még nem próbáltam, de én is gondolkodtam egy teli tankon. A jövő héten ki is próbálom. Ha lesz olyan jó "érzésre" mint az osztrák sima shell gázolaj, akkor ismét kijelenhetem, hogy csak a "térfogatnövelő" anyagokat fizetem ki itthon a kúton
Szia! Bocsi a láma kérdésért, de miben másabb az osztrák gázolaj a magyartól?
Egye a fene, csak kipróbálom én is, aztán meglátjuk, fogok-e még tankolni bele olyat. Elvégre puding próbája az evés.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41094 Dátum:
2016.09.25 vasárnap, 16:39:09 »
Idézetet írta: Baker - 2016.09.25 vasárnap, 11:41:39
Szia! Bocsi a láma kérdésért, de miben másabb az osztrák gázolaj a magyartól?
Egye a fene, csak kipróbálom én is, aztán meglátjuk, fogok-e még tankolni bele olyat. Elvégre puding próbája az evés.
Hogy miben más nem tudni de aki kint tankol rendszerint több km el tud menni mint aki kishazánkban.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Dezsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41095 Dátum:
2016.09.25 vasárnap, 17:03:11 »
Idézetet írta: Baker - 2016.09.25 vasárnap, 11:41:39
Szia! Bocsi a láma kérdésért, de miben másabb az osztrák gázolaj a magyartól?
Egye a fene, csak kipróbálom én is, aztán meglátjuk, fogok-e még tankolni bele olyat. Elvégre puding próbája az evés.
Rendszeresen minden hónapba 2x tankolok a sógoréknál meg a németek-nél egyszerűen sokkal jobban jár a motor és messzebbre jutsz vele.
Naplózva
2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
tolokerekes
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41096 Dátum:
2016.09.25 vasárnap, 20:25:35 »
Hello sziasztok tudnátok nekem segiteni egy jó szervizzel kapcsolatban , hibakód olvasás ilyesmi? 2006 ,2000tdci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41097 Dátum:
2016.09.25 vasárnap, 20:36:22 »
Idézetet írta: tolokerekes - 2016.09.25 vasárnap, 20:25:35
Hello sziasztok tudnátok nekem segiteni egy jó szervizzel kapcsolatban , hibakód olvasás ilyesmi? 2006 ,2000tdci
mégis merre?debrecen,pest,vagy sopron?
hibakódot sok fórumtárs tud neked olvasni ingyen.de ha veszel 3e ftért egy elm 327-est,akkor akár te is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41098 Dátum:
2016.09.26 hétfő, 10:12:20 »
Idézetet írta: Baker - 2016.09.25 vasárnap, 11:41:39
Szia! Bocsi a láma kérdésért, de miben másabb az osztrák gázolaj a magyartól?
Egye a fene, csak kipróbálom én is, aztán meglátjuk, fogok-e még tankolni bele olyat. Elvégre puding próbája az evés.
Nem tudom, de a tapasztalatok szerint hajszálnyival, de már kimutatható-mérhető módon kevesebbet fogyaszt belőle az autó.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Norbi29
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #41099 Dátum:
2016.09.30 péntek, 13:04:44 »
Idézetet írta: László - 2016.09.22 csütörtök, 17:11:56
Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt hatalmába kerítene a kétségbeesés a leendő komoly kiadás miatt
, előtte azért nyugodtan érdemes egy két dolgot megnézni.
PL: egy elm 327-es interface + forscan programmal nagyon egyszerűen le ellenőrizhető az alapjárati befecskendező nyomás. Normál érték a 230-260 bar. Ha ennél jóval kisebb akkor valóban probléma van, a szivattyú körében. Ez még nem jelenti, hogy a szivattyú maga kuka. Egy egyszerű generátorszíj leakasztással könnyedén kiszűrhető a károsan nagy terhelés a generátor oldalon ami nem engedi kialakulni az indítási fordulatszámot. Utoljára de nem utolsó sorban érdemes a teljes üzemanyag rendszer elemeket sorba egyenként le ellenőrizni. Ha minden oké, akkor jöhet a szivattyú oldalán lévő nyomásszabályozó és a szivattyú próbapadi ellenőrzése és az esetleges javítása vagy felújítása.
Tisztelettel László!
Köszi a választ.
Tud esetleg valaki Fehérváron vagy környékén embert aki úgymond "Mondeo specialista" és el tudnám vinni hozzá az autót?
Naplózva
MK3 2.0 benzin/gáz 2002 Ghia
korábban: MK3 2.0 TDCi 2005 Ghia kombi
MK2 1.8 TD 1998 kombi
Oldalak:
1
...
815
816
817
818
819
820
821
[
822
]
823
824
825
826
827
828
829
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ