Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:15:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 851 852 853 854 855 856 857 [858] 859 860 861 862 863 864 865 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14624916 alkalommal)
0 Felhasználó és 68 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42850 Dátum: 2017.07.03 hétfő, 12:19:37 »

benzin 9 litert, diesel 5,5 litert fogyaszt akkor evi 30eKmmel . 1050Liter uzemanyagot sporolsz  aminek az ára 365eFt  ja es ennel többet is tudsz sporolni .

Ja, csak a dízelek nem arról híresek, hogy az üzemanyagon kívül nem kell költeni másra!  vigyor3
Egyetlen egy dízeles sem tud felmutatni egy malacperselyt,a miben a megspórolt pénzt félretette!  taps  Tehát fizikailag nincs spórolás sem.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42851 Dátum: 2017.07.03 hétfő, 12:43:13 »

Ja, csak a dízelek nem arról híresek, hogy az üzemanyagon kívül nem kell költeni másra!  vigyor3
Egyetlen egy dízeles sem tud felmutatni egy malacperselyt,a miben a megspórolt pénzt félretette!  taps  Tehát fizikailag nincs spórolás sem.  wave

Me' az adagolót, meg a CR szivattyút nehéz beletenni a röfitasiba, azé'  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #42852 Dátum: 2017.07.04 kedd, 14:43:12 »

Sziasztok! Generátor Ékszíj csere milyen árban?
Kb. a munkadij érdelelne ma megyek szerelőhöz, kivancsi vagyok ő mit mond.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42853 Dátum: 2017.07.04 kedd, 14:57:09 »

Sziasztok! Generátor Ékszíj csere milyen árban?
Kb. a munkadij érdelelne ma megyek szerelőhöz, kivancsi vagyok ő mit mond.

Nem nagy műtét, otthon is megvan 2-3 óra alatt kényelmesen. Szerelőnek gyorsabban kellene, szorozva mostanában szokásos óradíjjal.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #42854 Dátum: 2017.07.04 kedd, 17:42:38 »

15 ezret mondtak szíj cserére.
https://youtu.be/qd7A-S1bWLk
Valóban ilyen egyszerű lenne cserélni, nekem dízelem van 5 ajtós.
Oldalon láttam leírást, ott a generátort is leveszik. Valahol azt mondták motort is emelgetni kell stb.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42855 Dátum: 2017.07.04 kedd, 18:12:35 »

15 ezret mondtak szíj cserére.
https://youtu.be/qd7A-S1bWLk
Valóban ilyen egyszerű lenne cserélni, nekem dízelem van 5 ajtós.
Oldalon láttam leírást, ott a generátort is leveszik. Valahol azt mondták motort is emelgetni kell stb.
dízelen le kell venni a generátort, hogy a feszítőbe be tudd fűzni a szíjat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42856 Dátum: 2017.07.04 kedd, 18:27:20 »

dízelen le kell venni a generátort, hogy a feszítőbe be tudd fűzni a szíjat

Nem kell  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42857 Dátum: 2017.07.04 kedd, 18:58:35 »

Nem kell  vigyor3
jó ha van varázspálcád akkor bele lehet kínlódni. de aki nem tudja mit csinál annak hamarabb megvan leszedve. másik, hogy úgyis olyan állapotban lesz a feszítő, hogy cserélni kell, szóval úgyis le kell venni nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42858 Dátum: 2017.07.04 kedd, 19:06:59 »

jó ha van varázspálcád akkor bele lehet kínlódni. de aki nem tudja mit csinál annak hamarabb megvan leszedve. másik, hogy úgyis olyan állapotban lesz a feszítő, hogy cserélni kell, szóval úgyis le kell venni nyes

Nem kell varázspálca sem.
Sosem veszem le a generátort!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42859 Dátum: 2017.07.04 kedd, 19:17:51 »

Nem kell varázspálca sem.
Sosem veszem le a generátort!

én nem vagyok ilyen szerencsés, ha megforgatom a görgőt tuti van hangja, úgyhogy lehet szétborítani mindent falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42860 Dátum: 2017.07.04 kedd, 19:19:48 »

én nem vagyok ilyen szerencsés, ha megforgatom a görgőt tuti van hangja, úgyhogy lehet szétborítani mindent falbav

Én is cserélem komplett, nem a szerencsén múlik.

A generátort a két alsó tőcsavaron kitolom a tűzfal felé, az alatta lévő konzolról lekötöm rugós tag alsó csavarját és már veszem is a blokk oldaláról a konzolt.
Nem kell levenni a generátort.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42861 Dátum: 2017.07.04 kedd, 19:21:49 »

Én is cserélem komplett, nem a szerencsén múlik.

A generátort a két alsó tőcsavaron kitolom a tűzfal felé, az alatta lévő konzolról lekötöm rugós tag alsó csavarját és már veszem is a blokk oldaláról a konzolt.
Nem kell levenni a generátort.
ja, hogy így. én le szoktam venni komplett, rárakom a kormányműre, nem görcsölök ott a rugóstag csavarjával
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42862 Dátum: 2017.07.04 kedd, 19:24:03 »

ja, hogy így. én le szoktam venni komplett, rárakom a kormányműre, nem görcsölök ott a rugóstag csavarjával

Tök nagy görcsölés, kb. 3 mp alatt kitekeri a levegős racsnis kulcs.  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42863 Dátum: 2017.07.04 kedd, 23:21:58 »

Tök nagy görcsölés, kb. 3 mp alatt kitekeri a levegős racsnis kulcs.  Roll Eyes
1x sikerült ilyennel beleszakítani, azóta nem próbálkozom vele. igaz ott nem én lazítottam és 500nm-re volt állítva a gép vigyor3 annyi volt a szerencse, hogy volt másik konzol
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42864 Dátum: 2017.07.05 szerda, 06:40:11 »

1x sikerült ilyennel beleszakítani, azóta nem próbálkozom vele. igaz ott nem én lazítottam és 500nm-re volt állítva a gép vigyor3 annyi volt a szerencse, hogy volt másik konzol

Lazításnál beleszakítani?
Meghúzni mindent kézzel.



Melyik az a levegős racsni, ami 500 Nm-t tud?
Erre kíváncsi vagyok. Többnyire nem állíthatóak és 25-30 Nm a húzóerejük.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42865 Dátum: 2017.07.05 szerda, 09:37:58 »

Lazításnál beleszakítani?
Meghúzni mindent kézzel.



Melyik az a levegős racsni, ami 500 Nm-t tud?
Erre kíváncsi vagyok. Többnyire nem állíthatóak és 25-30 Nm a húzóerejük.

nem racsni, légkulcsvolt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42866 Dátum: 2017.07.05 szerda, 10:11:18 »

nem racsni, légkulcsvolt


Én pedig racsniról beszéltem.
Majd erre írtad, hogy "1x sikerült ilyennel beleszakítani", tehát van itt némi különbség akkor mivel egész más szerszámról beszélünk.  vigyor3
Légkulccsal M8-as csavart? Öngyilkosság....   Shocked
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #42867 Dátum: 2017.07.06 csütörtök, 11:06:08 »

Ja, csak a dízelek nem arról híresek, hogy az üzemanyagon kívül nem kell költeni másra!  vigyor3
Egyetlen egy dízeles sem tud felmutatni egy malacperselyt,a miben a megspórolt pénzt félretette!  taps  Tehát fizikailag nincs spórolás sem.  wave

Itt vagyok  ! félre van rakva szoval nem jött össze. nem persely számlán van ....
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42868 Dátum: 2017.07.06 csütörtök, 11:16:00 »

Itt vagyok  ! félre van rakva szoval nem jött össze. nem persely számlán van ....

Na persze.....
Tankolásonként pár ezret rögtön befizetsz/ráutalsz....amennyivel kevesebbért tankoltál egy benzineshez képest?  nyes  taps


ui: Kérnék egy moderátort rakja majd át a humor topikba!  Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42869 Dátum: 2017.07.06 csütörtök, 12:15:19 »

Na persze.....
Tankolásonként pár ezret rögtön befizetsz/ráutalsz....amennyivel kevesebbért tankoltál egy benzineshez képest?  nyes  taps


ui: Kérnék egy moderátort rakja majd át a humor topikba!  Cheesy
annyira azért nem vicces. így kéne mindenkinek gondolkozni, hogy legyen félrerakva 3-400e amit bármikor szívfájdalom nélkül autóra tud költeni.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42870 Dátum: 2017.07.06 csütörtök, 12:19:46 »

annyira azért nem vicces. így kéne mindenkinek gondolkozni, hogy legyen félrerakva 3-400e amit bármikor szívfájdalom nélkül autóra tud költeni.

 eljen eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42871 Dátum: 2017.07.06 csütörtök, 12:30:18 »

annyira azért nem vicces. így kéne mindenkinek gondolkozni, hogy legyen félrerakva 3-400e amit bármikor szívfájdalom nélkül autóra tud költeni.

Szerintem meg igenis nagyon vicces!
Mert ő azt mondja, hogy ezt csinálja!  Ez a vicc....  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.06 csütörtök, 12:32:35 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #42872 Dátum: 2017.07.06 csütörtök, 18:05:13 »

Hali. Mk3 tdci-n hol található a map szenzor? Sehol se találok róla infot. Esetleg ha valaki képpel megmutatná.azt megköszöném
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42873 Dátum: 2017.07.06 csütörtök, 18:08:36 »

Hali. Mk3 tdci-n hol található a map szenzor? Sehol se találok róla infot. Esetleg ha valaki képpel megmutatná.azt megköszöném
a coller után-szemben állva bal kéz felöli fekvő fémcsőszakaszban lakik.gyakorlatilag az egr szelep alatt van pont.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #42874 Dátum: 2017.07.06 csütörtök, 18:09:32 »

Hali. Mk3 tdci-n hol található a map szenzor? Sehol se találok róla infot. Esetleg ha valaki képpel megmutatná.azt megköszöném

http://www.talkford.com/community/topic/111848-map-sensor-location/
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #42875 Dátum: 2017.07.06 csütörtök, 21:00:29 »

Ott nem talalok semmit... ma pont ott néztem.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42876 Dátum: 2017.07.06 csütörtök, 21:19:15 »

Ott nem talalok semmit... ma pont ott néztem.
pedig 2005ösben ott van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42877 Dátum: 2017.07.06 csütörtök, 21:40:05 »

Ott nem talalok semmit... ma pont ott néztem.
akkor bizony elvitte a cica.keresd még egy kicsit.meglesz az.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #42878 Dátum: 2017.07.07 péntek, 15:17:32 »

Amennyiben "utángyártott" főköri termosztátot vennék a masinámba, akkor milyen érdemes venni?  worship

Köszönet!
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42879 Dátum: 2017.07.07 péntek, 15:28:45 »

Amennyiben "utángyártott" főköri termosztátot vennék a masinámba, akkor milyen érdemes venni?  worship

Köszönet!

Fordot. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42880 Dátum: 2017.07.07 péntek, 15:34:19 »

Amennyiben "utángyártott" főköri termosztátot vennék a masinámba, akkor milyen érdemes venni?  worship

Köszönet!
behr. de inkább gyárit 1-2eft-tal drágább
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
yshino
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #42881 Dátum: 2017.07.07 péntek, 15:50:02 »

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni MK3 vásárláshoz. 2005 -ös évjárattól szeretnék keresni, mert elvileg ezeken már sok hibát kijavítottak. Lehetőleg majd első tulajos magyart keresnék. Lenne egy pár kérdésem, ezekből milyen ártól lehet jót találni. 1. Mennyire problémás a 2.0 tdci, elvlieg a faceliftes már nem annyira?
2. 2.2 jobb? Azt olvastam h a 2.0 delphi rendszer a 2.2 is?
3.Átvizsgálás előtt mire érdemes figyelni, hogy egyáltalán érdemes e átvizsgálni, pl miből tudom h jó e a porlasztó, kettős tömegű? Turbó?
4.Szóval elvinném majd átvizsgáltatni, ott meg tudják nézni (mérni) a befecskendezők állapotát? A kettős tömegűt, turbót?
5.Tud valaki olyan helyet Bp környékén ahová érdemes vinni átnézni mert értenek hozzá?
6.Ugye ezekben mindben van részecskeszürű, ha van akkor ez gondozásmentes vagy valami folyadékkal öntögetni kell mint a focusokban?

7. Esetleg ha veszek egyet van e olyan specko dolog amit érdemes a szokásosokon kívül megcsinálni rajta h később ne legyen baj

Köszi
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #42882 Dátum: 2017.07.07 péntek, 15:56:35 »

Fordot. Smiley

AndyA
Tudtok beszerzési forrást ahol nem 8 ezer párszáz forint a gyári?
Az olajkörit meg se néztem mennyi... Biztos 15e...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42883 Dátum: 2017.07.07 péntek, 16:26:08 »

Tudtok beszerzési forrást ahol nem 8 ezer párszáz forint a gyári?
Az olajkörit meg se néztem mennyi... Biztos 15e...
egyszer kell megvenni és utána jó pár évig. 11-12 az olajköri
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42884 Dátum: 2017.07.07 péntek, 22:02:42 »

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni MK3 vásárláshoz. 2005 -ös évjárattól szeretnék keresni, mert elvileg ezeken már sok hibát kijavítottak. Lehetőleg majd első tulajos magyart keresnék. Lenne egy pár kérdésem, ezekből milyen ártól lehet jót találni. 1. Mennyire problémás a 2.0 tdci, elvlieg a faceliftes már nem annyira?
2. 2.2 jobb? Azt olvastam h a 2.0 delphi rendszer a 2.2 is?
3.Átvizsgálás előtt mire érdemes figyelni, hogy egyáltalán érdemes e átvizsgálni, pl miből tudom h jó e a porlasztó, kettős tömegű? Turbó?
4.Szóval elvinném majd átvizsgáltatni, ott meg tudják nézni (mérni) a befecskendezők állapotát? A kettős tömegűt, turbót?
5.Tud valaki olyan helyet Bp környékén ahová érdemes vinni átnézni mert értenek hozzá?
6.Ugye ezekben mindben van részecskeszürű, ha van akkor ez gondozásmentes vagy valami folyadékkal öntögetni kell mint a focusokban?

7. Esetleg ha veszek egyet van e olyan specko dolog amit érdemes a szokásosokon kívül megcsinálni rajta h később ne legyen baj

Köszi
1. 12éves autót keresel.Szerinted mennyire lesz problémás?kb várhatóan.
2.igen,jobb és más is a csúcs, a turbó is többet pörög.
3.pl diagcuccal megnézetni a csúcsok korrekciós értékeit.ha ott elbukik,nem is érdemes foglalkozni vele,ha nem tudsz belealkudni 5kilót.
4.a csúcsokat igen, a kettőstömegűt nem(illetve ha nem csattan,szétszedés nélkül semmi nem deríthető ki),a turbót igen-lóg-e a tengely,megvan e a max turbónyomás,és van-e olajos turbócsőszakasz.
5.Lurdyval szemben auto fort,keresd Németh Viktort.
6.nem-sőt a 2.2esben sokkal kevesebb eséllyel,amiben lenne az is gondozásmentes.
7.egr dugózása,meg találsz pár cikket az FAQ-ban és a Wikiben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42885 Dátum: 2017.07.07 péntek, 22:26:15 »

1. 12éves autót keresel.Szerinted mennyire lesz problémás?kb várhatóan.
2.igen,jobb és más is a csúcs, a turbó is többet pörög.
3.pl diagcuccal megnézetni a csúcsok korrekciós értékeit.ha ott elbukik,nem is érdemes foglalkozni vele,ha nem tudsz belealkudni 5kilót.
4.a csúcsokat igen, a kettőstömegűt nem(illetve ha nem csattan,szétszedés nélkül semmi nem deríthető ki),a turbót igen-lóg-e a tengely,megvan e a max turbónyomás,és van-e olajos turbócsőszakasz.
5.Lurdyval szemben auto fort,keresd Németh Viktort.
6.nem-sőt a 2.2esben sokkal kevesebb eséllyel,amiben lenne az is gondozásmentes.
7.egr dugózása,meg találsz pár cikket az FAQ-ban és a Wikiben.
2, ugyan úgy delphi, ugyan úgy szhar mint a 2.0. más a csúcs, mert többet enged be, de felépítésre ugyan az, ugyan úgy megy tönkre a szivattyúja is. kevesebb van belőle, ezért kevesebbről hallani, ennyi miatt van jobb statisztikája mint a 2.0-nak
6, 2.2-ből nincs dpf-es. 2.0-ból is csak az n7bb
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42886 Dátum: 2017.07.07 péntek, 22:28:10 »

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni MK3 vásárláshoz. 2005 -ös évjárattól szeretnék keresni, mert elvileg ezeken már sok hibát kijavítottak. Lehetőleg majd első tulajos magyart keresnék. Lenne egy pár kérdésem, ezekből milyen ártól lehet jót találni. 1. Mennyire problémás a 2.0 tdci, elvlieg a faceliftes már nem annyira?
2. 2.2 jobb? Azt olvastam h a 2.0 delphi rendszer a 2.2 is?
3.Átvizsgálás előtt mire érdemes figyelni, hogy egyáltalán érdemes e átvizsgálni, pl miből tudom h jó e a porlasztó, kettős tömegű? Turbó?
4.Szóval elvinném majd átvizsgáltatni, ott meg tudják nézni (mérni) a befecskendezők állapotát? A kettős tömegűt, turbót?
5.Tud valaki olyan helyet Bp környékén ahová érdemes vinni átnézni mert értenek hozzá?
6.Ugye ezekben mindben van részecskeszürű, ha van akkor ez gondozásmentes vagy valami folyadékkal öntögetni kell mint a focusokban?

7. Esetleg ha veszek egyet van e olyan specko dolog amit érdemes a szokásosokon kívül megcsinálni rajta h később ne legyen baj

Köszi
te új állapotú autót keresel 1mft alatt. nem az mk3 mondeo lesz a te autód. 2005 utáni elsőtulajos kevesett futottat 1mft alatt nem hiszem, hogy találsz. 2.2-esből amúgy se nagyon van 1,2 alatt épkézláb, nemhogy a fent említett paraméterekkel
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42887 Dátum: 2017.07.07 péntek, 22:55:01 »

2, ugyan úgy delphi, ugyan úgy szhar mint a 2.0. más a csúcs, mert többet enged be, de felépítésre ugyan az, ugyan úgy megy tönkre a szivattyúja is. kevesebb van belőle, ezért kevesebbről hallani, ennyi miatt van jobb statisztikája mint a 2.0-nak
6, 2.2-ből nincs dpf-es. 2.0-ból is csak az n7bb
2.nem ez volt a lényege a kérdésnek szerintem.Nem ugyan olyan a 2.2es csúcsa,és megbízhatóbb is.persze egy 12éves autónál ez már kevésbé érdekes mint egy 3- 4-5évesnél.
6.nem írtam,hogy van a 2.2ben részecskeszűrő,sőt éppen az ellenkezőjét.
Ne nekem írj,mert kevésbé érdekel,mint a kérdezőt. Smiley
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42888 Dátum: 2017.07.07 péntek, 22:57:27 »

2.nem ez volt a lényege a kérdésnek szerintem.Nem ugyan olyan a 2.2es csúcsa,és megbízhatóbb is.persze egy 12éves autónál ez már kevésbé érdekes mint egy 3- 4-5évesnél.
6.nem írtam,hogy van a 2.2ben részecskeszűrő,sőt éppen az ellenkezőjét.
Ne nekem írj,mert kevésbé érdekel,mint a kérdezőt. Smiley
félépítésre ugyan az. porlasztási képe és átengedett anyagmennyisége más, ettől nem lesz megbízhatóbb.

"2.2esben sokkal kevesebb eséllyel,amiben lenne az is gondozásmentes." hát ebből nekem nem az jön le, hogy azt írtad volna, hogy 2.2ben nincs dpf
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42889 Dátum: 2017.07.07 péntek, 22:59:10 »

félépítésre ugyan az. porlasztási képe és átengedett anyagmennyisége más, ettől nem lesz megbízhatóbb.

"2.2esben sokkal kevesebb eséllyel,amiben lenne az is gondozásmentes." hát ebből nekem nem az jön le, hogy azt írtad volna, hogy 2.2ben nincs dpf
Szia Tibi,te vagy az? nyes

a mondat hogyan keződött?  "nem-sőt......"

befejezhetjük? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42890 Dátum: 2017.07.07 péntek, 23:00:54 »

Szia Tibi,te vagy az? nyes

a mondat hogyan keződött?  "nem-sőt......"

befejezhetjük? vigyor3
el se kezdtem vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42891 Dátum: 2017.07.07 péntek, 23:29:05 »

el se kezdtem vigyor3
nyes eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
yshino
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #42892 Dátum: 2017.07.08 szombat, 05:34:55 »

te új állapotú autót keresel 1mft alatt. nem az mk3 mondeo lesz a te autód. 2005 utáni elsőtulajos kevesett futottat 1mft alatt nem hiszem, hogy találsz. 2.2-esből amúgy se nagyon van 1,2 alatt épkézláb, nemhogy a fent említett paraméterekkel

Egyáltalán nem írtam h új autót keresek, azt sem h keveset futottat. Azt igen h nem a nyócadik indián tulajdonosét. 1 m alatt meg nem is néztem egy hirdetest se. 990-1.4 szűröm a hahun.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #42893 Dátum: 2017.07.08 szombat, 06:40:28 »

Egyáltalán nem írtam h új autót keresek, azt sem h keveset futottat. Azt igen h nem a nyócadik indián tulajdonosét. 1 m alatt meg nem is néztem egy hirdetest se. 990-1.4 szűröm a hahun.

Itt a fórumon benéztél az auto eladásokhoz, lehet itt is megtalálod az autód és legalább ismert is
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.08 szombat, 06:58:04 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
yshino
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #42894 Dátum: 2017.07.08 szombat, 07:53:24 »

Itt a fórumon benéztél az auto eladásokhoz, lehet itt is megtalálod az autód és legalább ismert is

igen nézem itt is, de ennyire szarozzák itt lehet másfelé indulok el... persze mindegyikre kell költeni de egy benzines 3 - 4 -al is drágább még ha rá is kellene költeni talán lenne egy megbiztató erős 6 sebességes nagy dizel, de ha azt mondjátok nem így van akkor inkább hagyom, meg persze dízelből van vagy 500db hahun benzinből meg 70db
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #42895 Dátum: 2017.07.08 szombat, 09:14:54 »

igen nézem itt is, de ennyire szarozzák itt lehet másfelé indulok el... persze mindegyikre kell költeni de egy benzines 3 - 4 -al is drágább még ha rá is kellene költeni talán lenne egy megbiztató erős 6 sebességes nagy dizel, de ha azt mondjátok nem így van akkor inkább hagyom, meg persze dízelből van vagy 500db hahun benzinből meg 70db

Szigorúan saját vélemény, olybá mindegy milyet veszel, úgyis költeni kell rá
Én vettem 1.2-ért és hirtelen ráköltöttem 300-t és utána még 300-t és kész, nyugodtan használom

van benzin párti , van dízel párti nekem mindkettő van  a barátaim próbáltak lebeszélni róla hogy dízelt vegyek, mert X km alatt nem éri meg, én eddig nem azt tapasztaltam
Ha kellően odafigyel az ember a dízel se lesz nagyobb fenntartási költséggel mint a benzin

A használt vásárlásban az a jó, hogy egy nagy zsákba macska az egész, mert lehet jól működik mikor megnézitek, mondjuk a kettős tömegű de egy hét múlva meg elkezd csattogni, de
ugyan ez lehet a porlasztóval is, megnézitek jó és 2 hét és már kicsit csattogósabb vagy ahogy itt mondják traktorosabb hangja lesz

Én 2 év után se bántam meg hogy megvettem
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42896 Dátum: 2017.07.08 szombat, 10:11:14 »

igen nézem itt is, de ennyire szarozzák itt lehet másfelé indulok el... persze mindegyikre kell költeni de egy benzines 3 - 4 -al is drágább még ha rá is kellene költeni talán lenne egy megbiztató erős 6 sebességes nagy dizel, de ha azt mondjátok nem így van akkor inkább hagyom, meg persze dízelből van vagy 500db hahun benzinből meg 70db
nincs az szarozva,de nem kell takargatni, hogy egy 12éves autónál már "természetes" , hogy nem problémamentes.
Ár érték arnyban még mindig jó vétel,inkább azt mondanám, hogy egykis autós affinitással és a fórum tapasztalatával kevesebb ráfodítással ésszerűen fentartható.
A meglepetések elkerülése miatt kapsz olyan válaszokat, hogy ezt is bizony javítani kell már korosabb években.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42897 Dátum: 2017.07.08 szombat, 11:09:02 »

igen nézem itt is, de ennyire szarozzák itt lehet másfelé indulok el... persze mindegyikre kell költeni de egy benzines 3 - 4 -al is drágább még ha rá is kellene költeni talán lenne egy megbiztató erős 6 sebességes nagy dizel, de ha azt mondjátok nem így van akkor inkább hagyom, meg persze dízelből van vagy 500db hahun benzinből meg 70db

Jó a 2.2-es. Erős, dinamikus, jól lehet haladni vele.
Számold hozzá, hogy lehet, hogy befigyel egy nagynyomású felújítás 3-400-ért, egy kettőstömegű csere 250-350-ért és akkor már nagy meglepetésekben nem lesz részed. Ami ezeken kívül elromlik, az kb a benzinesben is elromolhat vagy akármilyen más autóban is.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
yshino
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #42898 Dátum: 2017.07.08 szombat, 11:10:20 »

nincs az szarozva,de nem kell takargatni, hogy egy 12éves autónál már "természetes" , hogy nem problémamentes.
Ár érték arnyban még mindig jó vétel,inkább azt mondanám, hogy egykis autós affinitással és a fórum tapasztalatával kevesebb ráfodítással ésszerűen fentartható.
A meglepetések elkerülése miatt kapsz olyan válaszokat, hogy ezt is bizony javítani kell már korosabb években.

Persze nekem sem ez az első használtautóm tehát tudom, szoptam már be rendesen, de jártam már jól is nagyon. (g astra első tulaj (papa) után 5 év nálam  csak kopó+ vezérlánc mert *** olajat használt)
Szerintem egy használt kocsival nem az a baj ha költeni kell rá hanem ha nem tudod mi a baja mert nem jönnek rá sehol és feleslegesen költesz rá vagy átvernek a szerelők na az a nagy baj. Gondolok itt francia elektromos bajokra.
A lényeg ha veszek egy MK3-at amit kell kicserélgetek, vélhetőleg ne hagyjon ott sehol, mármint az után ha tényleg rendbe van téve.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42899 Dátum: 2017.07.08 szombat, 11:20:44 »

Persze nekem sem ez az első használtautóm tehát tudom, szoptam már be rendesen, de jártam már jól is nagyon. (g astra első tulaj (papa) után 5 év nálam  csak kopó+ vezérlánc mert *** olajat használt)
Szerintem egy használt kocsival nem az a baj ha költeni kell rá hanem ha nem tudod mi a baja mert nem jönnek rá sehol és feleslegesen költesz rá vagy átvernek a szerelők na az a nagy baj. Gondolok itt francia elektromos bajokra.
A lényeg ha veszek egy MK3-at amit kell kicserélgetek, vélhetőleg ne hagyjon ott sehol, mármint az után ha tényleg rendbe van téve.

A G Astra lánc nem a sz.r olaj (papa) miatt ment tönkre. Azért, mert egyszerűen ennyire sz.r a konstrukció.  wave

Ha egy autónál nem tudod mi a baj és nem is jönnek rá sehol, akkor te nem értesz hozzá (persze, nem is kell) és ahova viszed ott sem! Ne pékségbe hord...  vigyor3
A francia elektromos problémák nem a szerelők miatt vannak, az olyan és kész.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 851 852 853 854 855 856 857 [858] 859 860 861 862 863 864 865 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.