Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:38:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
875
876
877
878
879
880
881
[
882
]
883
884
885
886
887
888
889
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14624357 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44050 Dátum:
2018.01.31 szerda, 11:23:31 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.01.31 szerda, 07:39:59
A turbó, ha rossz akkor füstöl, vagy füst nélkül is lehet rossz?
ha lóg a tengelye,nem biztos, hogy föstöl.talán ha beér a házba a lapát,de akkor sem biztos.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
legyozo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44051 Dátum:
2018.01.31 szerda, 11:43:33 »
Idézetet írta: alf® - 2018.01.31 szerda, 11:23:31
ha lóg a tengelye,nem biztos, hogy föstöl.talán ha beér a házba a lapát,de akkor sem biztos.
nem áll,de milyen szépen lóg, mondá a 85 éves székely bácsi
A logó tengely okoz teljesítmény csökkenést?
tud, már tudom...
Tudom otthon ellenőrizni a lógást?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.01.31 szerda, 16:07:50 írta legyozo
»
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44052 Dátum:
2018.01.31 szerda, 14:25:10 »
Idézetet írta: legyozo - 2018.01.31 szerda, 11:43:33
nem áll,de milyen szépen lóg, mondá a 85 éves székely bácsi
A logó tengely okoz teljesítmény csökkenést?
tud, már tudom...
Tudom otthon ellenőrizni a lógást
Igen. Leveszed a csövet és az ujjaddal megmozgatod a tengelyt sugárirányba.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44053 Dátum:
2018.01.31 szerda, 15:02:21 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2018.01.31 szerda, 14:25:10
Igen. Leveszed a csövet és az ujjaddal megmozgatod a tengelyt sugárirányba.
Lehet hülyeséget írok, de én beszéltem egy turbófelújítással foglalkozó céggel. Ahol elég sok Mondeos turbó is megfordult már. Részletesen elmagyarázott mindent nekem telefonon.
Keresztirányban lehet minimális lógása, ami az olajnyomásra megszűnik járó motornál. Tengely irányban viszont nem szabad mozognia semennyit.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
legyozo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44054 Dátum:
2018.01.31 szerda, 16:12:21 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2018.01.31 szerda, 14:25:10
Igen. Leveszed a csövet és az ujjaddal megmozgatod a tengelyt sugárirányba.
Köszönöm, hétvégén meglesz.
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.01.31 szerda, 15:02:21
Lehet hülyeséget írok, de én beszéltem egy turbófelújítással foglalkozó céggel. Ahol elég sok Mondeos turbó is megfordult már. Részletesen elmagyarázott mindent nekem telefonon.
Keresztirányban lehet minimális lógása, ami az olajnyomásra megszűnik járó motornál. Tengely irányban viszont nem szabad mozognia semennyit.
nem tudom, majd a tudorok mondanak valamit
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44055 Dátum:
2018.01.31 szerda, 19:33:33 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.01.31 szerda, 15:02:21
Lehet hülyeséget írok, de én beszéltem egy turbófelújítással foglalkozó céggel. Ahol elég sok Mondeos turbó is megfordult már. Részletesen elmagyarázott mindent nekem telefonon.
Keresztirányban lehet minimális lógása, ami az olajnyomásra megszűnik járó motornál. Tengely irányban viszont nem szabad mozognia semennyit.
A legegyszerűbb az, ha bele tudsz nézni a turboba. Ha látszanak a lapát surlódási nyomai a turboházon, az nem annyira jó.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44056 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 06:20:28 »
Üdv!
Tudnátok abban segíteni, hogy mk3, 2.2tdci motortól kell e jobban tartani mint a többi tdci-től?mennyi ajánlott kategória?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44057 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 07:34:29 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.01 csütörtök, 06:20:28
Üdv!
Tudnátok abban segíteni, hogy mk3, 2.2tdci motortól kell e jobban tartani mint a többi tdci-től?mennyi ajánlott kategória?
Attól inkább kevésbé. A tapasztalatok szerint valamivel jobban bírják, mint a 2 literesek. Más a CR-szivattyú a 2.2-ben, ami visszafelé az összes 2 literesbe is beépíthető, de a 2 literesek szivattyúja nem jó a 2.2-eseknek. Nekem eddig az érintetlen, gyári adagolórendszerrel jár az autó 375 ezer km-nél. Mondjuk az is igaz, hogy én főleg külföldön tankolok és pályán járok sokat, de attól még 140 ezret elment magyar gázolajjal újkorától addig, míg én megvettem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44058 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 08:16:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.01 csütörtök, 07:34:29
Attól inkább kevésbé. A tapasztalatok szerint valamivel jobban bírják, mint a 2 literesek. Más a CR-szivattyú a 2.2-ben, ami visszafelé az összes 2 literesbe is beépíthető, de a 2 literesek szivattyúja nem jó a 2.2-eseknek. Nekem eddig az érintetlen, gyári adagolórendszerrel jár az autó 375 ezer km-nél. Mondjuk az is igaz, hogy én főleg külföldön tankolok és pályán járok sokat, de attól még 140 ezret elment magyar gázolajjal újkorától addig, míg én megvettem.
AndyA
Szia!
Köszönöm szépen!
Ebben (elvileg) 2006-os, 270ekm van, 240-nél cserélve volt a kéttömegű meg valami levegő útját irányító szelep! 2 tulaj!
Van valami amitire jobban szemügyre kell vennem ha megnézem?
Van Valami típushibája?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44059 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 09:10:04 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.01 csütörtök, 06:20:28
Üdv!
Tudnátok abban segíteni, hogy mk3, 2.2tdci motortól kell e jobban tartani mint a többi tdci-től?mennyi ajánlott kategória?
Rokonságba 2 van/volt. Az egyiknél olyan 350-ig bírta a gyári rendszer, aztán jött a malacfarok és Filepdiesel. A másik közel van már a 400-hoz, még bírja.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44060 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 09:14:10 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.02.01 csütörtök, 09:10:04
Rokonságba 2 van/volt. Az egyiknél olyan 350-ig bírta a gyári rendszer, aztán jött a malacfarok és Filepdiesel. A másik közel van már a 400-hoz, még bírja.
Köszönöm, tehát ha normálisan van cserélve a szükséges szűrő és rendes üzemanyag van benne, akkor általánosságban, elvileg nem lesz baj 350-400-ig?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44061 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 09:21:56 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.01 csütörtök, 09:14:10
Köszönöm, tehát ha normálisan van cserélve a szükséges szűrő és rendes üzemanyag van benne, akkor általánosságban, elvileg nem lesz baj 350-400-ig?
Igen, ebben az esetben kb. elvárható tőle egy normális futásteljesítmény.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44062 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 09:46:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.01 csütörtök, 09:21:56
Igen, ebben az esetben kb. elvárható tőle egy normális futásteljesítmény.
AndyA
Van esetleg még valami ami gyenge pontja? Kasztni mennyire rohad? Futómű? Elektromos rendszer?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44063 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 09:52:14 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.01 csütörtök, 09:46:52
Van esetleg még valami ami gyenge pontja? Kasztni mennyire rohad? Futómű? Elektromos rendszer?
Összes Mondeo gyárilag 12 éves átrozsdásodás elleni garanciával érkezett. Ehhez persze az kell, hogy évente márkaszervizben átnézzék, és ha kell, gyári technológiával javítsák, ami javítandó. Az én autóimon csak ott van bármi érdemi rozsda, ahol sérült és javított volt (illetve már nincs, mert megcsináltattam
).
Az MK3 futómű igen barátságosan jó, de persze nem szabad hagyni szétesni, mert akkor rossz lesz.
Villanyosan sincs komoly baja az autóknak. Ismert problémák vannak, pl. ülés alatt elharapja a lemez széle a drótot és leáll az ülésfűtés, de rejtélyes, kibogozhatatlan hibák, amikor önálló tudatra ébred az elektronika, nem jellemzőek.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44064 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 09:56:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.01 csütörtök, 09:52:14
Összes Mondeo gyárilag 12 éves átrozsdásodás elleni garanciával érkezett. Ehhez persze az kell, hogy évente márkaszervizben átnézzék, és ha kell, gyári technológiával javítsák, ami javítandó. Az én autóimon csak ott van bármi érdemi rozsda, ahol sérült és javított volt (illetve már nincs, mert megcsináltattam
).
Az MK3 futómű igen barátságosan jó, de persze nem szabad hagyni szétesni, mert akkor rossz lesz.
Villanyosan sincs komoly baja az autóknak. Ismert problémák vannak, pl. ülés alatt elharapja a lemez széle a drótot és leáll az ülésfűtés, de rejtélyes, kibogozhatatlan hibák, amikor önálló tudatra ébred az elektronika, nem jellemzőek.
AndyA
Nagyon köszönöm, egy mk3 a vágyam, megnézem amit kinéztem!
Köszönöm mégegyszer mindenkinek!!!!
:
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44065 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 10:28:42 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.01 csütörtök, 09:56:22
Nagyon köszönöm, egy mk3 a vágyam, megnézem amit kinéztem!
Köszönöm mégegyszer mindenkinek!!!!
:
Azért a biztonság kedvéért vigyél magaddal valakit, aki valamennyire ért a Mondeokhoz, hogy ne érjen a vásárlás után nagy meglepetés.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44066 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 10:44:34 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2018.02.01 csütörtök, 10:28:42
Azért a biztonság kedvéért vigyél magaddal valakit, aki valamennyire ért a Mondeokhoz, hogy ne érjen a vásárlás után nagy meglepetés.
Az még így is érheti, függetlenül attól, hogy Mondeót néz vagy mást. Használt autó mindig lutri.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44067 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 10:45:58 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.01 csütörtök, 08:16:12
Szia!
Köszönöm szépen!
Ebben (elvileg) 2006-os, 270ekm van, 240-nél cserélve volt a kéttömegű meg valami levegő útját irányító szelep! 2 tulaj!
Van valami amitire jobban szemügyre kell vennem ha megnézem?
Van Valami típushibája?
A főoldalról indulva találsz útmutatót használt Mondeó vásárláshoz, ha emlékeim nem csalnak.
De inkább keress valakit, aki látott már ilyet és ismeri a modellt, és őt is vidd magaddal.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44068 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 11:49:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.01 csütörtök, 10:45:58
A főoldalról indulva találsz útmutatót használt Mondeó vásárláshoz, ha emlékeim nem csalnak.
De inkább keress valakit, aki látott már ilyet és ismeri a modellt, és őt is vidd magaddal.
AndyA
Köszi!
Már többször is elolvastam az útmutatót!!
természetesen átnézetem vásárlás előtt, csak azért kérdézgetek, hogy én is képben legyek valamennyire és tudjam miket kell alaposabban átnézetni!!!
Nálatok jobban még egy szakszervíz sem ismeri a mondeókat!!!!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44069 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 12:10:57 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.01 csütörtök, 09:14:10
Köszönöm, tehát ha normálisan van cserélve a szükséges szűrő és rendes üzemanyag van benne, akkor általánosságban, elvileg nem lesz baj 350-400-ig?
Azért maradjon a zsebben egy fél milla, legyen mihez nyúlni, ha beüt a krach. Bármennyire is alapos vagy, a legfiatalabb MK3 is már tizenéves, ennyi idő alatt bármi és annak az ellenkezője is megtörténhetett vele.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44070 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 12:28:32 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.02.01 csütörtök, 12:10:57
Azért maradjon a zsebben egy fél milla, legyen mihez nyúlni, ha beüt a krach. Bármennyire is alapos vagy, a legfiatalabb MK3 is már tizenéves, ennyi idő alatt bármi és annak az ellenkezője is megtörténhetett vele.
Igen tudom, pont ettől tartok!
Hogyan lehet az üzemanyag rendszer állapotát felmérni?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44071 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 14:46:47 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.01 csütörtök, 11:49:02
Köszi!
Már többször is elolvastam az útmutatót!!
természetesen átnézetem vásárlás előtt, csak azért kérdézgetek, hogy én is képben legyek valamennyire és tudjam miket kell alaposabban átnézetni!!!
Nálatok jobban még egy szakszervíz sem ismeri a mondeókat!!!!
Azért erre is van ellenpélda.
Pl. ha elviszed az autót átvizsgálásra a Lurdyval szembe a Petrányihoz, és Vikkel átnézeted.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44072 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 14:48:14 »
Tisztelt László!
A kartergáz lecsapatóról kérdeznék. A katalizátorral együtt.
Ami a leírásodban vannak képek azon a bekötése nem látszik, csak a csövek, de fentről a szelepdekni csonkjáról megy a cső oda a motor elé le, bele a lecsapatóba, majd az onnét kijött gáz megy át a rézcsöveken és vissza a szívócsonkba a turbó elé?
Köszi!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44073 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 14:54:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.01 csütörtök, 14:46:47
Azért erre is van ellenpélda.
Pl. ha elviszed az autót átvizsgálásra a Lurdyval szembe a
Petrányihoz
, és Vikkel átnézeted.
AndyA
Auto-Fort.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44074 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 15:01:33 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.01 csütörtök, 14:46:47
Azért erre is van ellenpélda.
Pl. ha elviszed az autót átvizsgálásra a Lurdyval szembe a Petrányihoz, és Vikkel átnézeted.
AndyA
Az Ő nevét már töbször olvastam itt a fórumon! Gondolom nagy Guru!
Nem tudtok véletlen privát elérhetőséget hozzá?
Beszélnék vele, vállal e ilyesmit magánemberként is?!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44075 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 15:31:39 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.02.01 csütörtök, 14:54:30
Auto-Fort.
Mindegy...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44076 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 15:32:47 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.01 csütörtök, 15:01:33
Az Ő nevét már töbször olvastam itt a fórumon! Gondolom nagy Guru!
Nem tudtok véletlen privát elérhetőséget hozzá?
Beszélnék vele, vállal e ilyesmit magánemberként is?!
Javítást vállal otthon is, de arra szerintem nem fogod tudni rávenni, hogy elmenjen veled akárhová. A maximum az, hogy megbeszélt időben a jelenlegi tulajjal együtt begurultok hozzá a kereskedésbe, és ott átnézi az autót.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44077 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 16:18:56 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.02.01 csütörtök, 14:48:14
Tisztelt László!
A kartergáz lecsapatóról kérdeznék. A katalizátorral együtt.
Ami a leírásodban vannak képek azon a bekötése nem látszik, csak a csövek, de fentről a szelepdekni csonkjáról megy a cső oda a motor elé le, bele a lecsapatóba, majd az onnét kijött gáz megy át a rézcsöveken és vissza a szívócsonkba a turbó elé?
Köszi!
Tisztelt Fórumtárs!
Ahogy írtad az olajleválasztó tank és a katalizátor sorba van kötve és a teljes rendszer a szelepfedél és a turbó szívó oldalába van becsatlakoztatva. Több éves tapasztalat. A leválasztó tankot olajcsere periódusonként érdemes leereszteni. Benzines gépeknél ezt sokkal sűrűbben kell elvégezni. Nagyon sok szennyeződéstől óvja meg a gépet.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44078 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 17:04:39 »
Idézetet írta: László - 2018.02.01 csütörtök, 16:18:56
Tisztelt Fórumtárs!
Ahogy írtad az olajleválasztó tank és a katalizátor sorba van kötve és a teljes rendszer a szelepfedél és a turbó szívó oldalába van becsatlakoztatva. Több éves tapasztalat. A leválasztó tankot olajcsere periódusonként érdemes leereszteni. Benzines gépeknél ezt sokkal sűrűbben kell elvégezni. Nagyon sok szennyeződéstől óvja meg a gépet.
Tisztelettel László!
Ezt aláírom! Olyan szutyok szokott kijönni belőle, hogy lyally.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44079 Dátum:
2018.02.01 csütörtök, 17:10:44 »
Idézetet írta: László - 2018.02.01 csütörtök, 16:18:56
Tisztelt Fórumtárs!
Ahogy írtad az olajleválasztó tank és a katalizátor sorba van kötve és a teljes rendszer a szelepfedél és a turbó szívó oldalába van becsatlakoztatva. Több éves tapasztalat. A leválasztó tankot olajcsere periódusonként érdemes leereszteni. Benzines gépeknél ezt sokkal sűrűbben kell elvégezni. Nagyon sok szennyeződéstől óvja meg a gépet.
Tisztelettel László!
Értem akkor. Akkor az nem gond hogy ilyen hosszú cső vezetékkel van összekötve?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44080 Dátum:
2018.02.02 péntek, 07:15:03 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.02.01 csütörtök, 17:10:44
Értem akkor. Akkor az nem gond hogy ilyen hosszú cső vezetékkel van összekötve?
Tisztelt Fórumtárs!
A motor szívóoldala a turbóval egyetemben, minden gond nélkül átszívja a kartergázt a leválasztótankon és a katalizátoron keresztül. A leválasztóhoz menő hosszabb csőrendszer nem befolyásolja a motor dinamikáját. Egy dolgot tanácsolhatok. A kezdetben alkalmazott műanyag technikai csövet kicseréltem gumicsőre. A technikai cső a jelentős hőmérséklet és az olajpára együttes hatására, egy idő után lekeményedett és attól féltem hogy egyszer elreped vagy eltörik az állandó rezonancia miatt. A gumicsővel semmi gondom nincs.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Joe83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44081 Dátum:
2018.02.02 péntek, 08:23:30 »
Üdv mindenkinek
Kis segítség kéne.
Meg tudná nekem valaki mondani hogy 2002 es tdci 130le mondeonak mennyi a injektorok normális korrekciós értéke hideg és meleg motornál.Köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44082 Dátum:
2018.02.02 péntek, 08:32:51 »
Idézetet írta: Joe83 - 2018.02.02 péntek, 08:23:30
Üdv mindenkinek
Kis segítség kéne.
Meg tudná nekem valaki mondani hogy 2002 es tdci 130le mondeonak mennyi a injektorok normális korrekciós értéke hideg és meleg motornál.Köszi
Mivel többnyire melegen közlekedsz a motorral, a hideg értékeknek túl nagy jelentőséget nem tulajdonítanék. Meg úgy egyébként sem jelent túl sokat, hogy mit látsz, inkább csak tájékozódásnak jó, a Ford legalábbis semmi hivatalos értéket nem ad meg erre.
A gyakorlati tapasztalatok alapján levont ökölszabály szerint +/- 1 mg-ig semmi gond, ha 1-2 között van, akkor már lehet elkezdeni aggódni egy picit, és ha 2 fölött van, akkor érdemes szórni az aprót a malacperselybe, hogy ha egyszercsak kirakja a villogó malacfarkat, akkor legyen miből felújíttatni a döglődő injektort.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Joe83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44083 Dátum:
2018.02.02 péntek, 08:49:50 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.02 péntek, 08:32:51
Mivel többnyire melegen közlekedsz a motorral, a hideg értékeknek túl nagy jelentőséget nem tulajdonítanék. Meg úgy egyébként sem jelent túl sokat, hogy mit látsz, inkább csak tájékozódásnak jó, a Ford legalábbis semmi hivatalos értéket nem ad meg erre.
A gyakorlati tapasztalatok alapján levont ökölszabály szerint +/- 1 mg-ig semmi gond, ha 1-2 között van, akkor már lehet elkezdeni aggódni egy picit, és ha 2 fölött van, akkor érdemes szórni az aprót a malacperselybe, hogy ha egyszercsak kirakja a villogó malacfarkat, akkor legyen miből felújíttatni a döglődő injektort.
AndyA
Köszi szépen.Sajna nekem az eggyik injektorom az 3 körül van 2db -0.6mg a negyedik pedig 0.6mg.Hidegen rendesen kopog a motor és gazolaj szaga van a kipufnak.Melegen is kopog de halkabb olyan hangja van mintha egy lemez darabot kalapáccsal ütnénk
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44084 Dátum:
2018.02.02 péntek, 09:57:17 »
Idézetet írta: Joe83 - 2018.02.02 péntek, 08:49:50
Köszi szépen.Sajna nekem az eggyik injektorom az 3 körül van 2db -0.6mg a negyedik pedig 0.6mg.Hidegen rendesen kopog a motor és gazolaj szaga van a kipufnak.Melegen is kopog de halkabb olyan hangja van mintha egy lemez darabot kalapáccsal ütnénk
Azt az egy injektort nézesd meg, és alkalmasint nem árt felújíttatni. Meg a CR-szivattyúra is rá kellene nézni, alighanem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Joe83
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44085 Dátum:
2018.02.02 péntek, 11:32:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.02 péntek, 09:57:17
Azt az egy injektort nézesd meg, és alkalmasint nem árt felújíttatni. Meg a CR-szivattyúra is rá kellene nézni, alighanem.
AndyA
O.k köszi szépen
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Vélemény
«
Új hozzászólás #44086 Dátum:
2018.02.02 péntek, 13:34:58 »
Sziasztok!
Szeretném kikérni a véleményeteket az alábbi autóval kapcsolatban?!
Illetve valaki nem ismeri véletlen?
Szeretném ha hozzáértő szemek is elmondanák a véleményüket ezért is rakom ide fel!
Vásárlás céljából, kérem segítsetek!
(Külön köszönet Andy!
)
Köszönöm
http://imageupper.com/i/?S1200010060011T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060021T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060031T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060041T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060051T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060061T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060071T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060081T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060091T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060101T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060111T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060121T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060131T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060141T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060151T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060161T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060171T15175743782151614
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44087 Dátum:
2018.02.02 péntek, 22:47:54 »
Sziasztok, már 9 éve vettem a Mondeom (2005 TDCI 130le FMBA vákumos turbó) és már akkor észre vettem, hogy nagyon hidegben kis terheléssel kis fordulaton (1500-2000 között) picit rángat a motor míg be nem melegszik.
Alig volt észrevehető (és keveset is használom hidegen), így nem nagyon foglalkoztam vele eddig, de most már egyre melegebb időben is csinálja (+10 fok alatt).
Megnézetném valakivel, de nem ismerek egy megbízható szakit sem. Tudtok ajánlani valakit? Esetleg ötlet, hogy miért csinálja a tüneteket a vas?
Itt Siófokon nem tudok senkit aki értene hozzá. El is utaznék egy megbízható szervízbe lehetőleg Siófok-Bp esetleg Siófok-Pécs vonalon.
Még egy kérdés:
Eltörött a töltőlevegő csövem az egr előtt, kb 5 évet bírt az utángyártott amire kicseréltem a gyárit (5éve). Kijavítottam ideiglenesen, de természetesen vennék egy újat, de nem tudom milyet...
A Cromaxnál 5000.- forintól indulnak az utángyártottak, de van 7 és 12e ért is. Van tapasztalatotok valamelyikkel?
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/levegocso/fuggoleges_levegocso_toltolevego_rendszerhez_ford_mondeo_16266
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44088 Dátum:
2018.02.03 szombat, 09:10:02 »
Idézetet írta: gtuby - 2018.02.02 péntek, 22:47:54
Sziasztok, már 9 éve vettem a Mondeom (2005 TDCI 130le FMBA vákumos turbó) és már akkor észre vettem, hogy nagyon hidegben kis terheléssel kis fordulaton (1500-2000 között) picit rángat a motor míg be nem melegszik.
Alig volt észrevehető (és keveset is használom hidegen), így nem nagyon foglalkoztam vele eddig, de most már egyre melegebb időben is csinálja (+10 fok alatt).
Megnézetném valakivel, de nem ismerek egy megbízható szakit sem. Tudtok ajánlani valakit? Esetleg ötlet, hogy miért csinálja a tüneteket a vas?
Itt Siófokon nem tudok senkit aki értene hozzá. El is utaznék egy megbízható szervízbe lehetőleg Siófok-Bp esetleg Siófok-Pécs vonalon.
Még egy kérdés:
Eltörött a töltőlevegő csövem az egr előtt, kb 5 évet bírt az utángyártott amire kicseréltem a gyárit (5éve). Kijavítottam ideiglenesen, de természetesen vennék egy újat, de nem tudom milyet...
A Cromaxnál 5000.- forintól indulnak az utángyártottak, de van 7 és 12e ért is. Van tapasztalatotok valamelyikkel?
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/levegocso/fuggoleges_levegocso_toltolevego_rendszerhez_ford_mondeo_16266
izzítógyertyák,és vagy ha van a kiegfűtés gyertyái okozhatják a rángatást.lehet ellenőrizni.
Turbócső a gyári 25körül van,én nem venném meg,mert alin 3ért jön szilikon.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44089 Dátum:
2018.02.03 szombat, 11:20:48 »
Srácok
Ez minek a csőve ?? a generátor mögött van
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Kacaj
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44090 Dátum:
2018.02.03 szombat, 11:39:11 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.02.03 szombat, 11:20:48
Srácok
Ez minek a csőve ?? a generátor mögött van
[img]http://www.***/images/hdd1/2018/02/03/62420180203_105857.jpg
Turbó olaj nyomócső.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.02.03 szombat, 12:20:30 írta alf®
»
Naplózva
2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44091 Dátum:
2018.02.03 szombat, 13:16:46 »
Tisztelt Fórumtársak!
Kipróbálta már valaki rajtam kívül az olajtermosztát központosítót?
Kíváncsi vagyok a tapasztalatokra.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Vélemény
«
Új hozzászólás #44092 Dátum:
2018.02.03 szombat, 14:17:18 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.02 péntek, 13:34:58
Sziasztok!
Szeretném kikérni a véleményeteket az alábbi autóval kapcsolatban?!
Illetve valaki nem ismeri véletlen?
Szeretném ha hozzáértő szemek is elmondanák a véleményüket ezért is rakom ide fel!
Vásárlás céljából, kérem segítsetek!
(Külön köszönet Andy!
)
Köszönöm
http://imageupper.com/i/?S1200010060011T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060021T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060031T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060041T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060051T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060061T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060071T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060081T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060091T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060101T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060111T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060121T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060131T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060141T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060151T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060161T15175743782151614
http://imageupper.com/i/?S1200010060171T15175743782151614
Sziasztok!
Megnéztem, kipróbáltam az autót!
Nem tűnik rossznak!
Az normális, hogy az olajbeöntőt levéve némi kartergázt láttam kijönni?elmondása szerint nem kellett soha olajat utántölteni!
A kettes fokozatot néha nehezen vette be? A többivel nem volt gond!
Lehetséges az, hogy a klíma vagy a ventillátor szabadonfutósra lett csinálva!?(azt mondta azért van fura hangja, ami kicsit ilyen darálosnak tűnt, meg hogy az utána abba maradt!)?
Többször is indítottam, pöccre indult, de gázföccsnél a fordulat visszaesett és utána állt be a normális értékre!? De szinte azonnal! menet közben nem csinált ilyet mikor kinyomtam a kuplungot!Valamint a gage teszt során darabosan ment végig a fordulatszám mutató!?
Fékezésnél enyhe rázást éreztem talán a kormányon, a két első tárcsa már elég kopott volt, viszont a hátsókon szinte kopás sem volt!?
9813 kód van benne, azt megtaláltam battery voltage low, gondolom merülőben van az akksi!?
A leírt problémákat mennyire ítélitek súlyosnak???
Az ajtók alján nem láttam rozsdát, bár alá nem tudtam nézni!
Elvileg 145ekm-rel vette most 270 van benne, a kormány nem vészes kopással de a váltógomb és a váltószoknya elég kopott volt, valamint a fékpedálgumi jobb oldala rendesen a fémig volt kikopva(az alsó sarka a másik oldalon nem volt kopás!
Köszönöm a véleményeket!!!!!!!!!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Vélemény
«
Új hozzászólás #44093 Dátum:
2018.02.03 szombat, 16:48:18 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.03 szombat, 14:17:18
Sziasztok!
Megnéztem, kipróbáltam az autót!
Nem tűnik rossznak!
Az normális, hogy az olajbeöntőt levéve némi kartergázt láttam kijönni?elmondása szerint nem kellett soha olajat utántölteni!
A kettes fokozatot néha nehezen vette be? A többivel nem volt gond!
Lehetséges az, hogy a klíma vagy a ventillátor szabadonfutósra lett csinálva!?(azt mondta azért van fura hangja, ami kicsit ilyen darálosnak tűnt, meg hogy az utána abba maradt!)?
Többször is indítottam, pöccre indult, de gázföccsnél a fordulat visszaesett és utána állt be a normális értékre!? De szinte azonnal! menet közben nem csinált ilyet mikor kinyomtam a kuplungot!Valamint a gage teszt során darabosan ment végig a fordulatszám mutató!?
Fékezésnél enyhe rázást éreztem talán a kormányon, a két első tárcsa már elég kopott volt, viszont a hátsókon szinte kopás sem volt!?
9813 kód van benne, azt megtaláltam battery voltage low, gondolom merülőben van az akksi!?
A leírt problémákat mennyire ítélitek súlyosnak???
Az ajtók alján nem láttam rozsdát, bár alá nem tudtam nézni!
Elvileg 145ekm-rel vette most 270 van benne, a kormány nem vészes kopással de a váltógomb és a váltószoknya elég kopott volt, valamint a fékpedálgumi jobb oldala rendesen a fémig volt kikopva(az alsó sarka a másik oldalon nem volt kopás!
Köszönöm a véleményeket!!!!!!!!!
Ott mindig jön egy kis gáz, az nem gond.
Az MMT6-os váltónál jellemző hiba, hogy hármasból vissza kettesbe nehezebb betenni, amíg még hideg a váltó.
Ventilátor simán csapágyas. Ki kell cserélni egy jó állapotú bontottra, kb. 5 ezer Ft.
Indítani mindig gáz nélkül kell, és magától alulről felfelé kell beálljon az alapjárat. Ha pöckölni kell a gázt, és fentről le áll be utána az alapjárat, az nem jó jel...
A fordulatszám műszer dadog. Ki tudod cserélni a komplett műszerblokkot, ha zavar, amúgy sok jelentősége nincs.
Kopott/elfékezett a tárcsa. Csere után jó lesz.
Akksi csere is szükséges lehet hamarosan, ha ilyeneket ír.
FL2-es ajtó nem szokott rozsdásodni, akkorra már megoldották.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: Vélemény
«
Új hozzászólás #44094 Dátum:
2018.02.03 szombat, 17:11:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.03 szombat, 16:48:18
Ott mindig jön egy kis gáz, az nem gond.
Az MMT6-os váltónál jellemző hiba, hogy hármasból vissza kettesbe nehezebb betenni, amíg még hideg a váltó.
Ventilátor simán csapágyas. Ki kell cserélni egy jó állapotú bontottra, kb. 5 ezer Ft.
Indítani mindig gáz nélkül kell, és magától alulről felfelé kell beálljon az alapjárat. Ha pöckölni kell a gázt, és fentről le áll be utána az alapjárat, az nem jó jel...
A fordulatszám műszer dadog. Ki tudod cserélni a komplett műszerblokkot, ha zavar, amúgy sok jelentősége nincs.
Kopott/elfékezett a tárcsa. Csere után jó lesz.
Akksi csere is szükséges lehet hamarosan, ha ilyeneket ír.
FL2-es ajtó nem szokott rozsdásodni, akkorra már megoldották.
AndyA
Indítás után amikor jár a motor, akkor ha gázfröccsöt ad akkor alapjárat alá esik az alapjárat és onnét ugrik feljebb a megfelelő alapjáratra.
Én erre gondolok.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Vélemény
«
Új hozzászólás #44095 Dátum:
2018.02.03 szombat, 17:16:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.02.03 szombat, 16:48:18
Ott mindig jön egy kis gáz, az nem gond.
Az MMT6-os váltónál jellemző hiba, hogy hármasból vissza kettesbe nehezebb betenni, amíg még hideg a váltó.
Ventilátor simán csapágyas. Ki kell cserélni egy jó állapotú bontottra, kb. 5 ezer Ft.
Indítani mindig gáz nélkül kell, és magától alulről felfelé kell beálljon az alapjárat. Ha pöckölni kell a gázt, és fentről le áll be utána az alapjárat, az nem jó jel...
A fordulatszám műszer dadog. Ki tudod cserélni a komplett műszerblokkot, ha zavar, amúgy sok jelentősége nincs.
Kopott/elfékezett a tárcsa. Csere után jó lesz.
Akksi csere is szükséges lehet hamarosan, ha ilyeneket ír.
FL2-es ajtó nem szokott rozsdásodni, akkorra már megoldották.
AndyA
Szia!
Köszi szépen! Tehát az a lényeg, hogy lentről felfelé haladva álljon be az alapjárat? Amikor gázfröccsöt adtam neki akkor visszaeset kb750-ig és utána állt be kb 875-900 közé!? Viszont nagyobb gázadásra sem füstölt inkább egy minimális gőz jött ki! Ami furcsa, szerintem megjáratta mielőtt mentem, mert még indulás előtt a motor indítása előtt néztem az olajszintet ami még le sem folyt, valamint még akkor néztem a kartergázt is! Felajánlotta, hogy kinyitja a motorteret, majd beindította de láttam, hogy 2x,3x kis gázt adott neki!Ha nem lett volna indítva akkor nem füstölt volna az olajbentő nyílásnál! Fura, hogy 2. Tulaként nincs meg a szervízkönyv, emlékezetből azt mondta talán a petrányinál volt vezetve!
A váltó 1-ből kettesbe is akadozva ment, nekeü a focusban 270van de sokkal szebben lehet kapcsolni a kettest, bér az benzines!
A mutató miért ugrál?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Vélemény
«
Új hozzászólás #44096 Dátum:
2018.02.03 szombat, 17:18:26 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.02.03 szombat, 17:11:25
Indítás után amikor jár a motor, akkor ha gázfröccsöt ad akkor alapjárat alá esik az alapjárat és onnét ugrik feljebb a megfelelő alapjáratra.
Én erre gondolok.
Én is erre gondoltam! Köszi!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacika71
Vendég
Válasz: Vélemény
«
Új hozzászólás #44097 Dátum:
2018.02.04 vasárnap, 11:39:36 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.02.03 szombat, 17:18:26
Én is erre gondoltam! Köszi!
Az nem teljesen jó az álmoskönyv szerint. Ez mondjuk itt a fórumon a vásárlási tanácsokban is le van írva.
"Érdemes megfigyelni a hideg – félmeleg – meleg alapjáratot, ill. a terheletlen helyzetben az alapjáratra visszaállás módját. Az alapjárati üzemanyag nyomás instabilitására utal (porlasztók okozzák), ha "alulról" áll be az alapjáratra azaz előbb lemegy 700 körülre (vagy 900 alá hidegben) és onnét áll be 750 vagy 900-as fordulatra. Jó esetben szép finoman csökken vissza a fordulatszám."
http://mondeo.hu/index.php?topic=5065.0
«
Utoljára szerkesztve: 2018.02.04 vasárnap, 11:42:42 írta Lacika71
»
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Vélemény
«
Új hozzászólás #44098 Dátum:
2018.02.04 vasárnap, 12:38:14 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2018.02.04 vasárnap, 11:39:36
Az nem teljesen jó az álmoskönyv szerint. Ez mondjuk itt a fórumon a vásárlási tanácsokban is le van írva.
"Érdemes megfigyelni a hideg – félmeleg – meleg alapjáratot, ill. a terheletlen helyzetben az alapjáratra visszaállás módját. Az alapjárati üzemanyag nyomás instabilitására utal (porlasztók okozzák), ha "alulról" áll be az alapjáratra azaz előbb lemegy 700 körülre (vagy 900 alá hidegben) és onnét áll be 750 vagy 900-as fordulatra. Jó esetben szép finoman csökken vissza a fordulatszám."
http://mondeo.hu/index.php?topic=5065.0
Köszi! Szerencsémre elolvastam ezért is figyeltem rá és lettem figyelmes a dologra! Valószinű ezért(is) nem is fogom megvenni!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #44099 Dátum:
2018.02.04 vasárnap, 13:11:34 »
Sziasztok,
infót szeretnék kérni. Észrevételem, hogy a motor hőmérséklet visszajelző műszer fals adatokat (?) mutat. Hosszabb utazás során sem megy feljebb a megszokott motor hőfok. Azaz kb 1/4 ig. Vagy éppen a max hőmérséklet feléig sem. A megszokott alatt a középső tartományra gondolok.
Így szerintem ez így nem biztos és váratlan meglepetés is lehet a vége.
Mi lehet a hiba, hol találom a hibás alkatrészt, mennyibe kerülhet a javítása...
Köszönöm.
üdv.
Nándi
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
Oldalak:
1
...
875
876
877
878
879
880
881
[
882
]
883
884
885
886
887
888
889
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ