Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:19:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
904
905
906
907
908
909
910
[
911
]
912
913
914
915
916
917
918
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14647429 alkalommal)
0 Felhasználó és 126 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Kormolas
«
Új hozzászólás #45500 Dátum:
2018.08.06 hétfő, 23:17:42 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.06 hétfő, 21:21:44
igen.víz vagy olaj ég a hengerben...
A csúcs vagy üzaprobléma fekete füsttel jár.
vagy nem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Kormolas
«
Új hozzászólás #45501 Dátum:
2018.08.07 kedd, 07:06:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.08.06 hétfő, 23:17:42
vagy nem
csak simán kiegészíthetted volna.ellenkezni jobban esik.
sok üza-kevés levegő fekete füst,korom
levegős üza rendszer szürkés füst
motorolaj kékes szürke füst
víz fehér szürke füst
elégetlen üza a hengerben szürkés füst
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45502 Dátum:
2018.08.08 szerda, 07:22:57 »
És mitől lesz például sok üzemanyag? Hibás porlasztó?
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45503 Dátum:
2018.08.08 szerda, 08:04:51 »
Idézetet írta: keczka - 2018.08.08 szerda, 07:22:57
És mitől lesz például sok üzemanyag? Hibás porlasztó?
Pl. igen, ha már nem zár rendesen, és "pisil".
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45504 Dátum:
2018.08.08 szerda, 08:16:48 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.08.08 szerda, 08:04:51
Pl. igen, ha már nem zár rendesen, és "pisil".
AndyA
Vagy ha elereszti a levegőt pl az egr szelepnél, vagy valamelyik turbócsőnél.
Naplózva
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Kormolas
«
Új hozzászólás #45505 Dátum:
2018.08.08 szerda, 08:28:52 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.07 kedd, 07:06:31
csak simán kiegészíthetted volna.ellenkezni jobban esik.
sok üza-kevés levegő fekete füst,korom
levegős üza rendszer szürkés füst
motorolaj kékes szürke füst
víz fehér szürke füst
elégetlen üza a hengerben szürkés füst
Megfigyelésem szerint egyesben/kettesben gyorsításkor fekete füstöt okád de ötösben 100 feletti gyorsításkor már inkább fehéres-szürkés.
Kékes füst legalább még nem volt...
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45506 Dátum:
2018.08.08 szerda, 08:29:43 »
Sok üa fekete
Elégetlen üa szürke
Mi a különbség a két àllapot között?
Elégetlen üa nem a kompresszió hiány miatt van?
Ha nagyon sok az üa de van öngyulladás akkor mindenből korom lesz, nem?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45507 Dátum:
2018.08.08 szerda, 08:58:53 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.08.08 szerda, 08:29:43
Sok üa fekete
Elégetlen üa szürke
Mi a különbség a két àllapot között?
Elégetlen üa nem a kompresszió hiány miatt van?
Ha nagyon sok az üa de van öngyulladás akkor mindenből korom lesz, nem?
nem.létre sem jön az öngyulladás a hengerben vagy nem tökéletesen.lehet kipufogó szelep hiba is.az a mennyiség nem fog elégni sehol.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45508 Dátum:
2018.08.08 szerda, 09:29:48 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.08 szerda, 08:58:53
nem.létre sem jön az öngyulladás a hengerben vagy nem tökéletesen.lehet kipufogó szelep hiba is.az a mennyiség nem fog elégni sehol.
Ha van öngyula akkor minden go-ból korom lesz?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45509 Dátum:
2018.08.08 szerda, 10:07:28 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.08.08 szerda, 09:29:48
Ha van öngyula akkor minden go-ból korom lesz?
Nagyjából igen. A lángfront valami sok km/sec sebességgel halad, úgyhogy a hengerteret elég gyorsan körbejárja.
Ha nem jön létre az öngyulladás, vagy csak alig-alig, túl alacsony a hőmérséklet a hengerben, akkor lehet elégetlen üzemanyag a kipufogógázban.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45510 Dátum:
2018.08.08 szerda, 12:08:46 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.08.08 szerda, 09:29:48
Ha van öngyula akkor minden go-ból korom lesz?
fogjuk rá.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45511 Dátum:
2018.08.11 szombat, 10:30:45 »
Lenne egy sürgős kérdésem. Porlasztó felújítást kellene csinálni. Gondolkodom, hogy nem itthon kellene csináltatni (Románia ők vagyok), hanem anyaországi szerelőnél, mivel jövő héten ott tartozkodnék. Ezért kellene Budapesti megbizható szerelők elérhetősége. Köszi szépen.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45512 Dátum:
2018.08.13 hétfő, 00:06:59 »
Senki nem tud javasolni?
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45513 Dátum:
2018.08.13 hétfő, 07:12:26 »
Idézetet írta: keczka - 2018.08.11 szombat, 10:30:45
Lenne egy sürgős kérdésem. Porlasztó felújítást kellene csinálni. Gondolkodom, hogy nem itthon kellene csináltatni (Románia ők vagyok), hanem anyaországi szerelőnél, mivel jövő héten ott tartozkodnék. Ezért kellene Budapesti megbizható szerelők elérhetősége. Köszi szépen.
gödöllőn is van egy cég és a filepdiesel bp-n és fehérváron.
Azért nem ajánlott senki semmit,mert ezt nem csinálod meg 1 hét alatt mint beeső vendég.Hetekre előre kell időpontot lebeszélni,mint az orvosnál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45514 Dátum:
2018.08.13 hétfő, 10:38:55 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.13 hétfő, 07:12:26
gödöllőn is van egy cég és a filepdiesel bp-n és fehérváron.
Azért nem ajánlott senki semmit,mert ezt nem csinálod meg 1 hét alatt mint beeső vendég.Hetekre előre kell időpontot lebeszélni,mint az orvosnál.
Megértettem. Gondoltam egy próbát megér. Azért kösz.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45515 Dátum:
2018.08.14 kedd, 10:53:31 »
Tisztelt fórumtársak.
Helyzetbe kerültem, de rendesen, ugyanis turbótöltő cser után a dpf is pucolásra került. Ment is rendesen, örült a család, hogy lehet menni nyaralni. Kicsit rangatott a vas de nem volt vészes. Elindultunk de a határtól 120 km-re újra beadta a kulcsot a dpf. És elkezdett nagyon rángatva menni. Valahogy elértük Békéscsabát, de nemtől mit tegyek, három gyerekkel induljak tovább vagy ne. Minden tipp jól jönne, hol, ki tudná rapillantani.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45516 Dátum:
2018.08.14 kedd, 11:14:17 »
Idézetet írta: keczka - 2018.08.14 kedd, 10:53:31
Tisztelt fórumtársak.
Helyzetbe kerültem, de rendesen, ugyanis turbótöltő cser után a dpf is pucolásra került. Ment is rendesen, örült a család, hogy lehet menni nyaralni. Kicsit rangatott a vas de nem volt vészes. Elindultunk de a határtól 120 km-re újra beadta a kulcsot a dpf. És elkezdett nagyon rángatva menni. Valahogy elértük Békéscsabát, de nemtől mit tegyek, három gyerekkel induljak tovább vagy ne. Minden tipp jól jönne, hol, ki tudná rapillantani.
Átérzve a problémád...netem kerestem,ezt találtam 6 éves cikkből irtam ki.
Lehet már nem jó a szám....hátha tud valamit segiteni.
Gergely József diesel specialista Tel.:20/944-7425
+2 Cég...Békéscsabaiak
1. Uhrin Diesel KFT. 20 9576951
2. Diesel Garage Autoszerviz 66 444056
sok sikert..üdv.peti ;-)
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45517 Dátum:
2018.08.14 kedd, 13:18:00 »
Kösz Peti. Meglátom mit tudok tenni.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45518 Dátum:
2018.08.14 kedd, 15:16:04 »
Idézetet írta: keczka - 2018.08.13 hétfő, 10:38:55
Megértettem. Gondoltam egy próbát megér. Azért kösz.
Mégis jó lenne a gödöllői cég elérhetősége ha lehet.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45519 Dátum:
2018.08.14 kedd, 17:58:29 »
Idézetet írta: keczka - 2018.08.14 kedd, 15:16:04
Mégis jó lenne a gödöllői cég elérhetősége ha lehet.
Ez nem Gödöllő, hanem Göd, de hátha:
http://essmotor.hu/
Telefonszám: 06-30-216-7708 (hétköznap 8 – 16:30 óra között)
A tulaj/szerelő:
https://www.facebook.com/zoltan.saary.3?ref=br_rs
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45520 Dátum:
2018.08.15 szerda, 19:11:58 »
Na feljutottunk Budapestre és csodák csodája, a rángatva csak indítás után jelentkezik, a malacfarok pedig a céltól 25 km-re elaludt. No de nem szólom el magam.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45521 Dátum:
2018.08.15 szerda, 20:36:15 »
Sziasztok,
Sosincs vége...
Gyorsításkor kormol az autóm. Mióta dugóztam az egr-t, kb látható korom nem is nagyon jött belőle.
Tavaly tavasszal, kb 35E km-rel ezelőtt lecseréltem az összes turbócsövet szilikonra, mert az egr alatti lyukas volt. Most megnéztem, mintha a cooler jobboldalán lévő cső olajpárás lenne... Mennyire jellemző erre a szakaszra a meghibásodás?
Hétvégén mindenképpen mérek nyomást forscannel, illetve leszedem az említett csőszakaszt és alaposabban megnézem.
Köszi
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45522 Dátum:
2018.08.16 csütörtök, 09:00:40 »
Idézetet írta: bari012 - 2018.08.15 szerda, 20:36:15
Sziasztok,
Sosincs vége...
Gyorsításkor kormol az autóm. Mióta dugóztam az egr-t, kb látható korom nem is nagyon jött belőle.
Tavaly tavasszal, kb 35E km-rel ezelőtt lecseréltem az összes turbócsövet szilikonra, mert az egr alatti lyukas volt. Most megnéztem, mintha a cooler jobboldalán lévő cső olajpárás lenne... Mennyire jellemző erre a szakaszra a meghibásodás?
Hétvégén mindenképpen mérek nyomást forscannel, illetve leszedem az említett csőszakaszt és alaposabban megnézem.
Köszi
ugyan annyira jellemző.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45523 Dátum:
2018.08.18 szombat, 15:44:18 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.16 csütörtök, 09:00:40
ugyan annyira jellemző.
Megnéztem 6-ból 5 csövet, ami a turbóról jön ahoz még nem fértem hozzá.
Eddig az összes hibátlan állapotban van, nincs rajtuk sérülés. 4 bilincset cseréltem közben, mind jól megvan húzva.
Szívósor csavarjai ok, egr és tömítése ok, map, maf tiszta és tömítése is ok.
2.5 bart nehezen, csak egy-egy századmásodpercre éri el 3-4-ben.
Még mindíg szúrja a fekete füstöt
2 hete javította a turbóelektronikát a Wizard, hibakód azóta nincs. Ha az utolsó csövet is sikerül leszednem, és az is ok, mit nézzek még meg? Vgt százalékos állását forscanben? Annak milyenek az optimális értékei?
Köszönöm.
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45524 Dátum:
2018.08.18 szombat, 15:51:26 »
Sziasztok,
tavaly írtam arról, hogy elerőtlenedett az autóm, de aztán ment tovább.
Akkor megnézték, de semmi bajt nem találtak, nem volt még hibakód sem...
Azóta semmi baj nem volt.
Egészen a hét elejéig, amikor is ugyanaz a dolog történt.
Egyszer csak eltűnt a motorból az erő, de ment szépen, semmi egyéb jel..
A vízhőfok mutató 0-án, klíma kompresszor nem megy.
Leállítottam, pár perc várakozás, és újraindítás után minden olyan mint régen.
Viszont most 2x is megtörtént a héten....
Tényleg mintha vmi jeladó túlmelegedne és lekapcsolná a turbót és a klímakompresszort.
Hűtővíz van benne, a hőmérséklete normális stabil, de fura hogy a jelenség miatt a mutató visszaesik alapállásba..
Ötletek?
Mostmár szervíz lesz belőle, mert szeptemberben Montenegró van betervezve...
Idézetet írta: Levis - 2017.09.06 szerda, 01:40:13
Sziasztok,
SOS véleményetekre vagyok kíváncsi...
Ma éjjel indultam el Pestről vidékre, és kiérve az M3-ra 140 tempomatra be is álltam.
Rögtön az első emelkedőnél azt vettem észre, hogy hirtelen lassul az autó... Visszakapcsolva 5-be éreztem, hogy alig van ereje a gépnek. Addig szépen húzott, de most gyenge..
Mivel el kellett jutnom vidékre, kb 180 km-t letekertem vele, végül is ment a pályán 140km/h környékén.
Olyan, mintha elszállt volna a turbó.
A másik érdekes jelenség, hogy a vízhőfok mutató meg sem mozdult, feküdt végig a 60 fok alatt. Lehet csak a jeladó szállt el, és nincs köze a sztorihoz, de fura az egybe esés..
Mikor lejöttem a pályáról, városban 2-3-4 sebességben elég erőtlen volt, 5-ben már kicsit erőteljesebb, de messze nem a régi az ereje.
Miután leállítottam, a hűtő ventillátor még ment egy darabig, ez sem volt szokás korábban.
Felnyitva a motorháztetőt, a turbó jobb oldalán lévő cső elég trutyis.
És amúgy pont pár napja figyeltem fel rá, hogy gyorsításkor hallottam kis szuszogó hangot.
Egy ideje azt is észrevettem, hogy alapjáraton a motor nem egyenletesen jár, hanem mintha lüktető lenne a hangja, bár a fordulatszám mutató nem mozdul meg, stabilan áll.
Most vidéken vagyok, nem tudom ilyen állapotban délután be merjem vállalni a közel 200km-es utat vissza Pestre?
Ha tényleg a turbó halt be, nem nyírok ki valamit?
Az autó: 2004-es 2,2 Tdci, 300e km-t éppen átlépve.
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45525 Dátum:
2018.08.18 szombat, 16:32:48 »
Idézetet írta: Levis - 2018.08.18 szombat, 15:51:26
Sziasztok,
tavaly írtam arról, hogy elerőtlenedett az autóm, de aztán ment tovább.
Akkor megnézték, de semmi bajt nem találtak, nem volt még hibakód sem...
Azóta semmi baj nem volt.
Egészen a hét elejéig, amikor is ugyanaz a dolog történt.
Egyszer csak eltűnt a motorból az erő, de ment szépen, semmi egyéb jel..
A vízhőfok mutató 0-án, klíma kompresszor nem megy.
Leállítottam, pár perc várakozás, és újraindítás után minden olyan mint régen.
Viszont most 2x is megtörtént a héten....
Tényleg mintha vmi jeladó túlmelegedne és lekapcsolná a turbót és a klímakompresszort.
Hűtővíz van benne, a hőmérséklete normális stabil, de fura hogy a jelenség miatt a mutató visszaesik alapállásba..
Ötletek?
Mostmár szervíz lesz belőle, mert szeptemberben Montenegró van betervezve...
diagnosztizálni kellene,élőadatokat ellenőrizni,pl a hf jeladó működése,ésatöbbi...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45526 Dátum:
2018.08.18 szombat, 16:58:49 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.18 szombat, 16:32:48
diagnosztizálni kellene,élőadatokat ellenőrizni,pl a hf jeladó működése,ésatöbbi...
Természetesen... nem is értem sokszor az itt fórumozókat(Levis ne vedd magadra).
Előbb elmennek mindenhova és amikor már üres a pénztárca jön a hova fussak fejezet a fóRUMon.
Hifibe is..vesznek valamit, aztán kérdezik mi a véleményem? Talán előtte kellett volna nem...
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45527 Dátum:
2018.08.18 szombat, 20:43:25 »
Idézetet írta: Levis - 2018.08.18 szombat, 15:51:26
Sziasztok,
tavaly írtam arról, hogy elerőtlenedett az autóm, de aztán ment tovább.
Akkor megnézték, de semmi bajt nem találtak, nem volt még hibakód sem...
Azóta semmi baj nem volt.
Egészen a hét elejéig, amikor is ugyanaz a dolog történt.
Egyszer csak eltűnt a motorból az erő, de ment szépen, semmi egyéb jel..
A vízhőfok mutató 0-án, klíma kompresszor nem megy.
Leállítottam, pár perc várakozás, és újraindítás után minden olyan mint régen.
Viszont most 2x is megtörtént a héten....
Tényleg mintha vmi jeladó túlmelegedne és lekapcsolná a turbót és a klímakompresszort.
Hűtővíz van benne, a hőmérséklete normális stabil, de fura hogy a jelenség miatt a mutató visszaesik alapállásba..
Ötletek?
Mostmár szervíz lesz belőle, mert szeptemberben Montenegró van betervezve...
Ha nincs hf hőmérséklet jel, akkor vészüzembe vált, és akkor nincs turbó, nincs klíma, cserébe zúg a hűtőventillátor maxon.
Szóval lehet a hf hőmérséklet jeladód szórakozik, vagy a kábel sérült meg, ami az ECU val köti össze.
Ha gondolod van egy bontott darabom, félre diag miatt cseréltem, cseréld ki, ha az volt baja, akkor veszel bele egy újat(10eFt), ezt meg visszaadod.
A kiszereléshez való szerszámot is kölcsön tudom adni. Mindezt Bp-en.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45528 Dátum:
2018.08.20 hétfő, 13:45:47 »
Helyzetjelentés.
Az éjszaka szerencsésen hazaért a család. Végülis malacfarok és hiba lámpa mellett mentünk 1800 km-t. A fene se tudja mi az oka. Ami meglepő viszont, hogy 5,6 -os átlaggal jártuk meg, amit furcsának találok lévén, hogy porlasztó gyanús a dolog. A gond persze ezzel nem oldódott meg.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45529 Dátum:
2018.08.20 hétfő, 15:27:56 »
Idézetet írta: keczka - 2018.08.20 hétfő, 13:45:47
Helyzetjelentés.
Az éjszaka szerencsésen hazaért a család. Végülis malacfarok és hiba lámpa mellett mentünk 1800 km-t. A fene se tudja mi az oka. Ami meglepő viszont, hogy 5,6 -os átlaggal jártuk meg, amit furcsának találok lévén, hogy porlasztó gyanús a dolog. A gond persze ezzel nem oldódott meg.
mitől porlasztógyanús...?
Van hibakódod?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsozso9304
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45530 Dátum:
2018.08.20 hétfő, 20:45:06 »
Sziasztok. Segitsetek légyszives. 2003 2.0 tdci Nagynyomasú Porlasztók cserélve. Porlasztók be irva az agyába. 2 egész napig tökéletesen ment az autó. Most villog az izzitás és üresben 4500 ig pörög csak ki. Megy rendesen csak nem húz úgy ahogy kéne . Adjatok valami ötletet mi lehet a bánats szegénykemnek? Köszönöm előre is a válaszokat
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45531 Dátum:
2018.08.20 hétfő, 21:59:00 »
Idézetet írta: Zsozso9304 - 2018.08.20 hétfő, 20:45:06
Sziasztok. Segitsetek légyszives. 2003 2.0 tdci Nagynyomasú Porlasztók cserélve. Porlasztók be irva az agyába. 2 egész napig tökéletesen ment az autó. Most villog az izzitás és üresben 4500 ig pörög csak ki. Megy rendesen csak nem húz úgy ahogy kéne . Adjatok valami ötletet mi lehet a bánats szegénykemnek? Köszönöm előre is a válaszokat
felújítottak? akkor vidd vissza, hogy nem frankó.
Bontott? nem kell csodálkozni.
Belevaló került bele?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45532 Dátum:
2018.08.21 kedd, 00:05:25 »
hibatároló üres volt, semmit nem mutatott...
élőadatot nehéz, mert teljesen random jött elő a hiba eddig, és amint leállítom minden normális.
Szal csak akkor lehetne nézni, ha éppen beüt a hiba, akkor egyből menet vmi szervízbe.. még mielőtt leállítanám.
vagy a kesztyűtartóba egy hibakiolvasó..
De 1 év alatt eddig 3x fordult elő, szal nem olyan egyszerű ez
Idézetet írta: alf® - 2018.08.18 szombat, 16:32:48
diagnosztizálni kellene,élőadatokat ellenőrizni,pl a hf jeladó működése,ésatöbbi...
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45533 Dátum:
2018.08.21 kedd, 00:08:29 »
semmi gond, nem veszem magamra, mivel én eddig még sehol nem voltam ezzel a hibával, pont azért érdeklődtem, hogy merre induljak el.
Másrészt a pénztárca meg tele
Idézetet írta: wofer - 2018.08.18 szombat, 16:58:49
Természetesen... nem is értem sokszor az itt fórumozókat(Levis ne vedd magadra).
Előbb elmennek mindenhova és amikor már üres a pénztárca jön a hova fussak fejezet a fóRUMon.
Hifibe is..vesznek valamit, aztán kérdezik mi a véleményem? Talán előtte kellett volna nem...
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45534 Dátum:
2018.08.21 kedd, 06:59:38 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.20 hétfő, 15:27:56
mitől porlasztógyanús...?
Van hibakódod?
Nincs. Csak a dpf-re ad hibakódot. Egyébként milyen hibakód kellene jelentkezzen? Mondjuk az érdekes, hogy most volt kemencében kipicoltatva, és 650 km után máris újra eltömődött. Vagy nagyon kell kormoljon, vagy nem jól érzékel. És az is érdekes, hogy rángatáskor elődob egy-egy füstpamacsot. Ez eddig nem volt a dpf-en semmi nem jutott át.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.21 kedd, 07:09:47 írta keczka
»
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45535 Dátum:
2018.08.21 kedd, 08:13:32 »
Idézetet írta: keczka - 2018.08.21 kedd, 06:59:38
Nincs. Csak a dpf-re ad hibakódot. Egyébként milyen hibakód kellene jelentkezzen? Mondjuk az érdekes, hogy most volt kemencében kipicoltatva, és 650 km után máris újra eltömődött. Vagy nagyon kell kormoljon, vagy nem jól érzékel. És az is érdekes, hogy rángatáskor elődob egy-egy füstpamacsot. Ez eddig nem volt a dpf-en semmi nem jutott át.
mondjuk nyomáskülönbség szenzor,vagy turbónyomás hiánya,és vagy egr szelep működése-nem működése.
van lehetőség bőven a csúcsokon kívül is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45536 Dátum:
2018.08.21 kedd, 08:14:53 »
Idézetet írta: Levis - 2018.08.21 kedd, 00:05:25
hibatároló üres volt, semmit nem mutatott...
élőadatot nehéz, mert teljesen random jött elő a hiba eddig, és amint leállítom minden normális.
Szal csak akkor lehetne nézni, ha éppen beüt a hiba, akkor egyből menet vmi szervízbe.. még mielőtt leállítanám.
vagy a kesztyűtartóba egy hibakiolvasó..
De 1 év alatt eddig 3x fordult elő, szal nem olyan egyszerű ez
egy hf érzékelőt is lehet diagnosztizálni,tesztelni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45537 Dátum:
2018.08.21 kedd, 10:56:29 »
Köszi, én is vmi ilyesmire gondoltam
Jelentkezem majd
Idézetet írta: Ferqo - 2018.08.18 szombat, 20:43:25
Ha nincs hf hőmérséklet jel, akkor vészüzembe vált, és akkor nincs turbó, nincs klíma, cserébe zúg a hűtőventillátor maxon.
Szóval lehet a hf hőmérséklet jeladód szórakozik, vagy a kábel sérült meg, ami az ECU val köti össze.
Ha gondolod van egy bontott darabom, félre diag miatt cseréltem, cseréld ki, ha az volt baja, akkor veszel bele egy újat(10eFt), ezt meg visszaadod.
A kiszereléshez való szerszámot is kölcsön tudom adni. Mindezt Bp-en.
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45538 Dátum:
2018.08.21 kedd, 10:57:00 »
Biztosan, ha érti az ember a módját
Idézetet írta: alf® - 2018.08.21 kedd, 08:14:53
egy hf érzékelőt is lehet diagnosztizálni,tesztelni.
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45539 Dátum:
2018.08.22 szerda, 08:15:10 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.21 kedd, 08:13:32
mondjuk nyomáskülönbség szenzor,vagy turbónyomás hiánya,és vagy egr szelep működése-nem működése.
van lehetőség bőven a csúcsokon kívül is.
Igen, valóban sok a lehetőség. Most sorra veszem őket. Tegnap már egyet próbáltam. Ledugóztam az EGR szelepet és megszűnt a rángatás és a füst. Maradt viszont az eltömődött DPF, P242F hibakóddal. Most érdekes kérdés, hogy ha azt sikerül megoldani, rendesen fog-e menni? Egyik fórumtárs írta, hogy nem tiltja csak jelzi a hibát.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45540 Dátum:
2018.08.22 szerda, 08:49:54 »
Idézetet írta: keczka - 2018.08.22 szerda, 08:15:10
Igen, valóban sok a lehetőség. Most sorra veszem őket. Tegnap már egyet próbáltam. Ledugóztam az EGR szelepet és megszűnt a rángatás és a füst. Maradt viszont az eltömődött DPF, P242F hibakóddal. Most érdekes kérdés, hogy ha azt sikerül megoldani, rendesen fog-e menni? Egyik fórumtárs írta, hogy nem tiltja csak jelzi a hibát.
Tisztelt Fórumtárs! A turbón lévő kart akaszd le és azt jól járasd meg, mert nagy esély van rá, hogy az megszorult. A DPF tisztítható, de diagnosztika kell az adaptációk visszaállítására. A tisztításról korábban már írtam.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45541 Dátum:
2018.08.22 szerda, 14:32:06 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2018.08.22 szerda, 08:49:54
Tisztelt Fórumtárs! A turbón lévő kart akaszd le és azt jól járasd meg, mert nagy esély van rá, hogy az megszorult. A DPF tisztítható, de diagnosztika kell az adaptációk visszaállítására. A tisztításról korábban már írtam.
Három hete szereltek új turbótöltőt, amúgy megnéztem és nem szorul. A tisztítás az manuális kellene legyen, vagyis, hogy én indítsam programból? Visszaállítani pedig mit kellene utána? Itt konkrétan a "Részecske szűrő alaphelyzetbe állítása." funkció jönne be, vagy van még valami amit állítani kell?
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45542 Dátum:
2018.08.22 szerda, 18:30:17 »
Idézetet írta: keczka - 2018.08.22 szerda, 14:32:06
Három hete szereltek új turbótöltőt, amúgy megnéztem és nem szorul. A tisztítás az manuális kellene legyen, vagyis, hogy én indítsam programból? Visszaállítani pedig mit kellene utána? Itt konkrétan a "Részecske szűrő alaphelyzetbe állítása." funkció jönne be, vagy van még valami amit állítani kell?
Az élő adatban meg kell nézni az részecskeszűrő nyomáskülönbséget. Ha nagy, akkor manuális tisztítás. A részecskeszűrő leszerelése. Abba két flakon kandallóüveg tisztítót kell önteni. Azt forgatva benne tartani fél óráig. Ezt követően slaggal alaposan átmosni, mig tiszta víz nem folyik. Visszaszerelés követően azt jól felmelegíteni, majd pár kört menni vele, hogy jól kigőzölje magát. Az adaptációt visszaállítani. Az eltömödöttséget újta mérni és örülni, de nagyon!!!!
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45543 Dátum:
2018.08.22 szerda, 22:41:27 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2018.08.22 szerda, 18:30:17
Az élő adatban meg kell nézni az részecskeszűrő nyomáskülönbséget. Ha nagy, akkor manuális tisztítás. A részecskeszűrő leszerelése. Abba két flakon kandallóüveg tisztítót kell önteni. Azt forgatva benne tartani fél óráig. Ezt követően slaggal alaposan átmosni, mig tiszta víz nem folyik. Visszaszerelés követően azt jól felmelegíteni, majd pár kört menni vele, hogy jól kigőzölje magát. Az adaptációt visszaállítani. Az eltömödöttséget újta mérni és örülni, de nagyon!!!!
Köszi szépen. Követem utasításaidat, csak tudnám mi az a kandallóüveg tisztító. Esetleg egy márkanév, vagy pontos név a szernek?
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45544 Dátum:
2018.08.23 csütörtök, 07:19:06 »
Idézetet írta: keczka - 2018.08.22 szerda, 22:41:27
Köszi szépen. Követem utasításaidat, csak tudnám mi az a kandallóüveg tisztító. Esetleg egy márkanév, vagy pontos név a szernek?
https://www.obi.hu/grillek-tisztitasa/dr-sooth-grill-es-kandalloueveg-tisztito-500-ml/p/3021094
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45545 Dátum:
2018.08.23 csütörtök, 08:50:15 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2018.08.22 szerda, 18:30:17
Az élő adatban meg kell nézni az részecskeszűrő nyomáskülönbséget. Ha nagy, akkor manuális tisztítás. A részecskeszűrő leszerelése. Abba két flakon kandallóüveg tisztítót kell önteni. Azt forgatva benne tartani fél óráig. Ezt követően slaggal alaposan átmosni, mig tiszta víz nem folyik. Visszaszerelés követően azt jól felmelegíteni, majd pár kört menni vele, hogy jól kigőzölje magát. Az adaptációt visszaállítani. Az eltömödöttséget újta mérni és örülni, de nagyon!!!!
Erre van valami recept hogy "mennyi" időnként kell ezt megcsinálni dpf-nél?
( tudom más a városi kilométer,stbi..de km-re vetitve ? )
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45546 Dátum:
2018.08.23 csütörtök, 09:32:44 »
Idézetet írta: wofer - 2018.08.23 csütörtök, 08:50:15
Erre van valami recept hogy "mennyi" időnként kell ezt megcsinálni dpf-nél?
( tudom más a városi kilométer,stbi..de km-re vetitve ? )
Ha rendesen működik a rendszer, és adsz neki lehetőséget, hogy regenerálja magát, akkor soha. Kell neki időnként egy 15-20 perces országúti vagy autópályamenet, hogy legyen ideje kipucolni magát. Főleg akkor fontos, ha egyébként sokat jársz városban, ahol nincs meg a szükséges motorteljesítmény, nem tud eléggé felmelegedni a DPF a kiégetéshez, ill. olyan rövidek a menetek, hogy hiába indul el a regen, ha öt percen belül megint leállítod a motort.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45547 Dátum:
2018.08.23 csütörtök, 09:50:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.08.23 csütörtök, 09:32:44
Ha rendesen működik a rendszer, és adsz neki lehetőséget, hogy regenerálja magát, akkor soha. Kell neki időnként egy 15-20 perces országúti vagy autópályamenet, hogy legyen ideje kipucolni magát. Főleg akkor fontos, ha egyébként sokat jársz városban, ahol nincs meg a szükséges motorteljesítmény, nem tud eléggé felmelegedni a DPF a kiégetéshez, ill. olyan rövidek a menetek, hogy hiába indul el a regen, ha öt percen belül megint leállítod a motort.
AndyA
Köszi
értem..
( hja nem )
rövid menetek, most melyikre gondoltál :
a, csavar metrikus menete rövid
b, a vidámpark dodgeme
c, sex
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45548 Dátum:
2018.08.23 csütörtök, 10:11:51 »
Idézetet írta: wofer - 2018.08.23 csütörtök, 09:50:38
Köszi
értem..
( hja nem )
rövid menetek, most melyikre gondoltál :
a, csavar metrikus menete rövid
b, a vidámpark dodgeme
c, sex
Hogy neked mindenről az jut az eszedbe...!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
hgfordmondeo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45549 Dátum:
2018.08.27 hétfő, 06:46:25 »
üdv mindenkinek :integet2:Új vagyok itt. van egy 2006 MK3 Mondeom 85 KW TDCI. Minden előzmény nélkül menet közben megállt a motorja.Előtte közvetlenül pár másodpercig (kb 10mp)furcsa hangon ment.Nem tudtam elindítani(trélerrel tovább) .OBD kábeles hibakódot nincs. Nagy nehezen kb 6odszori hosszas indítózás után elindult.Gázadásra nem reagált, ment kb 30 másodpercet,utána leállítottam,hogy ne küzdjön. Itt a video amit rögzítettem.
https://www.dropbox.com/s/g97qtx3zsaud0mg/2018-08-12%2019.28.48.mp4?dl=0
Üzemanyagszűrő cserélve most.Újból indítva elindul,de az alapjáratot sem tartja meg.A turbólevegőnél féktisztító+üzemanyag befújással tartja fordulatot, ekkor gázadásra is reagál,de inkább a turbó felőli beadott anyag mozgatja a motort,olyan mintha nem kapna dieselt.
Kérdés: mi a baj? 1.Nem kap üzemanyagot? Ha nem miért nem? a,Porlasztócsócs? b,adagoló;c: Más? Köszönöm szépen ha tudtok segíteni.
Naplózva
Oldalak:
1
...
904
905
906
907
908
909
910
[
911
]
912
913
914
915
916
917
918
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ