Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:29:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 904 905 906 907 908 909 910 [911] 912 913 914 915 916 917 918 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14647897 alkalommal)
0 Felhasználó és 151 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #45500 Dátum: 2018.08.06 hétfő, 23:17:42 »

igen.víz vagy olaj ég a hengerben... A csúcs vagy üzaprobléma fekete füsttel jár.
vagy nem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45501 Dátum: 2018.08.07 kedd, 07:06:31 »

vagy nem
csak simán kiegészíthetted volna.ellenkezni jobban esik.
sok üza-kevés levegő fekete füst,korom

levegős üza rendszer szürkés füst
motorolaj kékes szürke füst
víz fehér szürke füst
elégetlen üza a hengerben szürkés füst
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45502 Dátum: 2018.08.08 szerda, 07:22:57 »

És mitől lesz például sok üzemanyag? Hibás porlasztó?
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45503 Dátum: 2018.08.08 szerda, 08:04:51 »

És mitől lesz például sok üzemanyag? Hibás porlasztó?

Pl. igen, ha már nem zár rendesen, és "pisil".

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45504 Dátum: 2018.08.08 szerda, 08:16:48 »

Pl. igen, ha már nem zár rendesen, és "pisil".

AndyA
Vagy ha elereszti a levegőt pl az egr szelepnél, vagy valamelyik turbócsőnél.
Naplózva
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #45505 Dátum: 2018.08.08 szerda, 08:28:52 »

csak simán kiegészíthetted volna.ellenkezni jobban esik.
sok üza-kevés levegő fekete füst,korom

levegős üza rendszer szürkés füst
motorolaj kékes szürke füst
víz fehér szürke füst
elégetlen üza a hengerben szürkés füst


Megfigyelésem szerint egyesben/kettesben gyorsításkor fekete füstöt okád de ötösben 100 feletti gyorsításkor már inkább fehéres-szürkés.
Kékes füst legalább még nem volt...
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #45506 Dátum: 2018.08.08 szerda, 08:29:43 »

Sok üa fekete
Elégetlen üa szürke
Mi a különbség a két àllapot között?

Elégetlen üa nem a kompresszió hiány miatt van?
Ha nagyon sok az üa de van öngyulladás akkor mindenből korom lesz, nem?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45507 Dátum: 2018.08.08 szerda, 08:58:53 »

Sok üa fekete
Elégetlen üa szürke
Mi a különbség a két àllapot között?

Elégetlen üa nem a kompresszió hiány miatt van?
Ha nagyon sok az üa de van öngyulladás akkor mindenből korom lesz, nem?

nem.létre sem jön az öngyulladás a hengerben vagy nem tökéletesen.lehet kipufogó szelep hiba is.az a mennyiség nem fog elégni sehol.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #45508 Dátum: 2018.08.08 szerda, 09:29:48 »

nem.létre sem jön az öngyulladás a hengerben vagy nem tökéletesen.lehet kipufogó szelep hiba is.az a mennyiség nem fog elégni sehol.
Ha van öngyula akkor minden go-ból korom lesz?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45509 Dátum: 2018.08.08 szerda, 10:07:28 »

Ha van öngyula akkor minden go-ból korom lesz?


Nagyjából igen. A lángfront valami sok km/sec sebességgel halad, úgyhogy a hengerteret elég gyorsan körbejárja.

Ha nem jön létre az öngyulladás, vagy csak alig-alig, túl alacsony a hőmérséklet a hengerben, akkor lehet elégetlen üzemanyag a kipufogógázban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45510 Dátum: 2018.08.08 szerda, 12:08:46 »

Ha van öngyula akkor minden go-ból korom lesz?

fogjuk rá.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45511 Dátum: 2018.08.11 szombat, 10:30:45 »

Lenne egy sürgős kérdésem. Porlasztó felújítást kellene csinálni. Gondolkodom, hogy nem itthon kellene csináltatni (Románia ők vagyok), hanem anyaországi szerelőnél, mivel jövő héten ott tartozkodnék. Ezért kellene Budapesti megbizható szerelők elérhetősége. Köszi szépen.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45512 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 00:06:59 »

Senki nem tud javasolni?
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45513 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 07:12:26 »

Lenne egy sürgős kérdésem. Porlasztó felújítást kellene csinálni. Gondolkodom, hogy nem itthon kellene csináltatni (Románia ők vagyok), hanem anyaországi szerelőnél, mivel jövő héten ott tartozkodnék. Ezért kellene Budapesti megbizható szerelők elérhetősége. Köszi szépen.
gödöllőn is van egy cég és a filepdiesel bp-n és fehérváron.

Azért nem ajánlott senki semmit,mert ezt nem csinálod meg 1 hét alatt mint beeső vendég.Hetekre előre kell időpontot lebeszélni,mint az orvosnál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45514 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 10:38:55 »

gödöllőn is van egy cég és a filepdiesel bp-n és fehérváron.

Azért nem ajánlott senki semmit,mert ezt nem csinálod meg 1 hét alatt mint beeső vendég.Hetekre előre kell időpontot lebeszélni,mint az orvosnál.
Megértettem. Gondoltam egy próbát megér. Azért kösz.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45515 Dátum: 2018.08.14 kedd, 10:53:31 »

Tisztelt fórumtársak.
Helyzetbe kerültem, de rendesen, ugyanis turbótöltő cser után a dpf is pucolásra került. Ment is rendesen, örült a család, hogy lehet menni nyaralni. Kicsit rangatott a vas de nem volt vészes. Elindultunk de a határtól 120 km-re újra beadta a kulcsot a dpf. És elkezdett nagyon rángatva menni. Valahogy elértük Békéscsabát, de nemtől mit tegyek, három gyerekkel induljak tovább vagy ne. Minden tipp jól jönne, hol, ki tudná rapillantani.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #45516 Dátum: 2018.08.14 kedd, 11:14:17 »

Tisztelt fórumtársak.
Helyzetbe kerültem, de rendesen, ugyanis turbótöltő cser után a dpf is pucolásra került. Ment is rendesen, örült a család, hogy lehet menni nyaralni. Kicsit rangatott a vas de nem volt vészes. Elindultunk de a határtól 120 km-re újra beadta a kulcsot a dpf. És elkezdett nagyon rángatva menni. Valahogy elértük Békéscsabát, de nemtől mit tegyek, három gyerekkel induljak tovább vagy ne. Minden tipp jól jönne, hol, ki tudná rapillantani.

Átérzve a problémád...netem kerestem,ezt találtam 6 éves cikkből irtam ki.
Lehet már nem jó a szám....hátha tud valamit segiteni.
Gergely József diesel specialista Tel.:20/944-7425

+2 Cég...Békéscsabaiak
1. Uhrin Diesel KFT. 20 9576951
2. Diesel Garage Autoszerviz  66 444056

sok sikert..üdv.peti ;-)
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45517 Dátum: 2018.08.14 kedd, 13:18:00 »

Kösz Peti. Meglátom mit tudok tenni.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45518 Dátum: 2018.08.14 kedd, 15:16:04 »

Megértettem. Gondoltam egy próbát megér. Azért kösz.
Mégis jó lenne a gödöllői cég elérhetősége ha lehet.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #45519 Dátum: 2018.08.14 kedd, 17:58:29 »

Mégis jó lenne a gödöllői cég elérhetősége ha lehet.
Ez nem Gödöllő, hanem Göd, de hátha: http://essmotor.hu/
Telefonszám: 06-30-216-7708 (hétköznap 8 – 16:30 óra között)
A tulaj/szerelő: https://www.facebook.com/zoltan.saary.3?ref=br_rs
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45520 Dátum: 2018.08.15 szerda, 19:11:58 »

Na feljutottunk Budapestre és csodák csodája, a rángatva csak indítás után jelentkezik, a malacfarok pedig a céltól 25 km-re elaludt. No de nem szólom el magam.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #45521 Dátum: 2018.08.15 szerda, 20:36:15 »

Sziasztok,
Sosincs vége... Smiley
Gyorsításkor kormol az autóm. Mióta dugóztam az egr-t, kb látható korom nem is nagyon jött belőle.
Tavaly tavasszal, kb 35E km-rel ezelőtt lecseréltem az összes turbócsövet szilikonra, mert az egr alatti lyukas volt. Most megnéztem, mintha a cooler jobboldalán lévő cső olajpárás lenne... Mennyire jellemző erre a szakaszra a meghibásodás?
Hétvégén mindenképpen mérek nyomást forscannel, illetve leszedem az említett csőszakaszt és alaposabban megnézem.
Köszi  worship
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45522 Dátum: 2018.08.16 csütörtök, 09:00:40 »

Sziasztok,
Sosincs vége... Smiley
Gyorsításkor kormol az autóm. Mióta dugóztam az egr-t, kb látható korom nem is nagyon jött belőle.
Tavaly tavasszal, kb 35E km-rel ezelőtt lecseréltem az összes turbócsövet szilikonra, mert az egr alatti lyukas volt. Most megnéztem, mintha a cooler jobboldalán lévő cső olajpárás lenne... Mennyire jellemző erre a szakaszra a meghibásodás?
Hétvégén mindenképpen mérek nyomást forscannel, illetve leszedem az említett csőszakaszt és alaposabban megnézem.
Köszi  worship
ugyan annyira jellemző.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #45523 Dátum: 2018.08.18 szombat, 15:44:18 »

ugyan annyira jellemző.
Megnéztem 6-ból 5 csövet, ami a turbóról jön ahoz még nem fértem hozzá.
Eddig az összes hibátlan állapotban van, nincs rajtuk sérülés. 4 bilincset cseréltem közben, mind jól megvan húzva.
Szívósor csavarjai ok, egr és tömítése ok, map, maf tiszta és tömítése is ok.
2.5 bart nehezen, csak egy-egy századmásodpercre éri el 3-4-ben.
Még mindíg szúrja a fekete füstöt Sad
2 hete javította a turbóelektronikát a Wizard, hibakód azóta nincs. Ha az utolsó csövet is sikerül leszednem, és az is ok, mit nézzek még meg? Vgt százalékos állását forscanben? Annak milyenek az optimális értékei?
Köszönöm. worship
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #45524 Dátum: 2018.08.18 szombat, 15:51:26 »

Sziasztok,

tavaly írtam arról, hogy elerőtlenedett az autóm, de aztán ment tovább.
Akkor megnézték, de semmi bajt nem találtak, nem volt még hibakód sem... Huh?

Azóta semmi baj nem volt.

Egészen a hét elejéig, amikor is ugyanaz a dolog történt.
Egyszer csak eltűnt a motorból az erő, de ment szépen, semmi egyéb jel..
A vízhőfok mutató 0-án, klíma kompresszor nem megy.

Leállítottam, pár perc várakozás, és újraindítás után minden olyan mint régen.
Viszont most 2x is megtörtént a héten....  rinya

Tényleg mintha vmi jeladó túlmelegedne és lekapcsolná a turbót és a klímakompresszort.
Hűtővíz van benne, a hőmérséklete normális stabil, de fura hogy a jelenség miatt a mutató visszaesik alapállásba..

Ötletek?

Mostmár szervíz lesz belőle, mert szeptemberben Montenegró van betervezve...  eplus2


Sziasztok,

SOS véleményetekre vagyok kíváncsi...

Ma éjjel indultam el Pestről vidékre, és kiérve az M3-ra 140 tempomatra be is álltam.
Rögtön az első emelkedőnél azt vettem észre, hogy hirtelen lassul az autó... Visszakapcsolva 5-be éreztem, hogy alig van ereje a gépnek. Addig szépen húzott, de most gyenge..
Mivel el kellett jutnom vidékre, kb 180 km-t letekertem vele, végül is ment a pályán 140km/h környékén.

Olyan, mintha elszállt volna a turbó.
A másik érdekes jelenség, hogy a vízhőfok mutató meg sem mozdult, feküdt végig a 60 fok alatt. Lehet csak a jeladó szállt el, és nincs köze a sztorihoz, de fura az egybe esés..
Mikor lejöttem a pályáról, városban 2-3-4 sebességben elég erőtlen volt, 5-ben már kicsit erőteljesebb, de messze nem a régi az ereje.
Miután leállítottam, a hűtő ventillátor még ment egy darabig, ez sem volt szokás korábban.
Felnyitva a motorháztetőt, a turbó jobb oldalán lévő cső elég trutyis.
És amúgy pont pár napja figyeltem fel rá, hogy gyorsításkor hallottam kis szuszogó hangot.

Egy ideje azt is észrevettem, hogy alapjáraton a motor nem egyenletesen jár, hanem mintha lüktető lenne  a hangja, bár a fordulatszám mutató nem mozdul meg, stabilan áll.

Most vidéken vagyok, nem tudom ilyen állapotban délután be merjem vállalni a közel 200km-es utat vissza Pestre?
Ha tényleg a turbó halt be, nem nyírok ki valamit?

Az autó: 2004-es 2,2 Tdci, 300e km-t éppen átlépve.

  rinya rinya rinya rinya rinya rinya rinya rinya rinya

Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45525 Dátum: 2018.08.18 szombat, 16:32:48 »

Sziasztok,

tavaly írtam arról, hogy elerőtlenedett az autóm, de aztán ment tovább.
Akkor megnézték, de semmi bajt nem találtak, nem volt még hibakód sem... Huh?

Azóta semmi baj nem volt.

Egészen a hét elejéig, amikor is ugyanaz a dolog történt.
Egyszer csak eltűnt a motorból az erő, de ment szépen, semmi egyéb jel..
A vízhőfok mutató 0-án, klíma kompresszor nem megy.

Leállítottam, pár perc várakozás, és újraindítás után minden olyan mint régen.
Viszont most 2x is megtörtént a héten....  rinya

Tényleg mintha vmi jeladó túlmelegedne és lekapcsolná a turbót és a klímakompresszort.
Hűtővíz van benne, a hőmérséklete normális stabil, de fura hogy a jelenség miatt a mutató visszaesik alapállásba..

Ötletek?

Mostmár szervíz lesz belőle, mert szeptemberben Montenegró van betervezve...  eplus2


diagnosztizálni kellene,élőadatokat ellenőrizni,pl a hf jeladó működése,ésatöbbi...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #45526 Dátum: 2018.08.18 szombat, 16:58:49 »

diagnosztizálni kellene,élőadatokat ellenőrizni,pl a hf jeladó működése,ésatöbbi...

Természetesen... nem is értem sokszor az itt fórumozókat(Levis  ne vedd magadra).
Előbb elmennek mindenhova és amikor már üres a pénztárca jön a hova fussak fejezet a fóRUMon.  vigyor3

Hifibe is..vesznek valamit, aztán kérdezik mi a véleményem? Talán előtte kellett volna nem...  nyes
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #45527 Dátum: 2018.08.18 szombat, 20:43:25 »

Sziasztok,

tavaly írtam arról, hogy elerőtlenedett az autóm, de aztán ment tovább.
Akkor megnézték, de semmi bajt nem találtak, nem volt még hibakód sem... Huh?

Azóta semmi baj nem volt.

Egészen a hét elejéig, amikor is ugyanaz a dolog történt.
Egyszer csak eltűnt a motorból az erő, de ment szépen, semmi egyéb jel..
A vízhőfok mutató 0-án, klíma kompresszor nem megy.

Leállítottam, pár perc várakozás, és újraindítás után minden olyan mint régen.
Viszont most 2x is megtörtént a héten....  rinya

Tényleg mintha vmi jeladó túlmelegedne és lekapcsolná a turbót és a klímakompresszort.
Hűtővíz van benne, a hőmérséklete normális stabil, de fura hogy a jelenség miatt a mutató visszaesik alapállásba..

Ötletek?

Mostmár szervíz lesz belőle, mert szeptemberben Montenegró van betervezve...  eplus2


Ha nincs hf hőmérséklet jel, akkor vészüzembe vált, és akkor nincs turbó, nincs klíma, cserébe zúg a hűtőventillátor maxon.
Szóval lehet a hf hőmérséklet jeladód szórakozik, vagy a kábel sérült meg, ami az ECU val köti össze.
Ha gondolod van egy bontott darabom, félre diag miatt cseréltem, cseréld ki,  ha az volt baja, akkor veszel bele egy újat(10eFt), ezt meg visszaadod.
A kiszereléshez való szerszámot is kölcsön tudom adni. Mindezt Bp-en.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45528 Dátum: 2018.08.20 hétfő, 13:45:47 »

Helyzetjelentés.
Az éjszaka szerencsésen hazaért a család. Végülis malacfarok és hiba lámpa  mellett mentünk 1800 km-t. A fene se tudja mi az oka. Ami meglepő viszont, hogy 5,6 -os átlaggal jártuk meg, amit furcsának találok lévén, hogy porlasztó gyanús a dolog. A gond persze ezzel nem oldódott meg.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45529 Dátum: 2018.08.20 hétfő, 15:27:56 »

Helyzetjelentés.
Az éjszaka szerencsésen hazaért a család. Végülis malacfarok és hiba lámpa  mellett mentünk 1800 km-t. A fene se tudja mi az oka. Ami meglepő viszont, hogy 5,6 -os átlaggal jártuk meg, amit furcsának találok lévén, hogy porlasztó gyanús a dolog. A gond persze ezzel nem oldódott meg.
mitől porlasztógyanús...?

Van hibakódod?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsozso9304
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #45530 Dátum: 2018.08.20 hétfő, 20:45:06 »

Sziasztok. Segitsetek légyszives. 2003 2.0 tdci Nagynyomasú Porlasztók cserélve. Porlasztók be irva az agyába. 2 egész napig tökéletesen ment az autó. Most villog az izzitás és üresben 4500 ig pörög csak ki. Megy rendesen csak nem húz úgy ahogy kéne . Adjatok valami ötletet mi lehet a bánats szegénykemnek? Köszönöm előre is a válaszokat
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45531 Dátum: 2018.08.20 hétfő, 21:59:00 »

Sziasztok. Segitsetek légyszives. 2003 2.0 tdci Nagynyomasú Porlasztók cserélve. Porlasztók be irva az agyába. 2 egész napig tökéletesen ment az autó. Most villog az izzitás és üresben 4500 ig pörög csak ki. Megy rendesen csak nem húz úgy ahogy kéne . Adjatok valami ötletet mi lehet a bánats szegénykemnek? Köszönöm előre is a válaszokat
felújítottak? akkor vidd vissza, hogy nem frankó.
Bontott? nem kell csodálkozni.
Belevaló került bele?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #45532 Dátum: 2018.08.21 kedd, 00:05:25 »

hibatároló üres volt, semmit nem mutatott...
élőadatot nehéz, mert teljesen random jött elő a hiba eddig, és amint leállítom minden normális.

Szal csak akkor lehetne nézni, ha éppen beüt a hiba, akkor egyből menet vmi szervízbe.. még mielőtt leállítanám.
vagy a kesztyűtartóba egy hibakiolvasó..

De 1 év alatt eddig 3x fordult elő, szal nem olyan egyszerű ez eplus2


diagnosztizálni kellene,élőadatokat ellenőrizni,pl a hf jeladó működése,ésatöbbi...
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #45533 Dátum: 2018.08.21 kedd, 00:08:29 »

 integet2

semmi gond, nem veszem magamra, mivel én eddig még sehol nem voltam ezzel a hibával, pont azért érdeklődtem, hogy merre induljak el.
Másrészt a pénztárca meg tele  eplus2


Természetesen... nem is értem sokszor az itt fórumozókat(Levis  ne vedd magadra).
Előbb elmennek mindenhova és amikor már üres a pénztárca jön a hova fussak fejezet a fóRUMon.  vigyor3

Hifibe is..vesznek valamit, aztán kérdezik mi a véleményem? Talán előtte kellett volna nem...  nyes

Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45534 Dátum: 2018.08.21 kedd, 06:59:38 »

mitől porlasztógyanús...?

Van hibakódod?
Nincs. Csak a dpf-re ad hibakódot. Egyébként milyen hibakód kellene jelentkezzen? Mondjuk az érdekes, hogy most volt kemencében kipicoltatva, és 650 km után máris újra eltömődött. Vagy nagyon kell kormoljon, vagy nem jól érzékel. És az is érdekes, hogy rángatáskor elődob egy-egy füstpamacsot. Ez eddig nem volt a dpf-en semmi nem jutott át.
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.21 kedd, 07:09:47 írta keczka » Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45535 Dátum: 2018.08.21 kedd, 08:13:32 »

Nincs. Csak a dpf-re ad hibakódot. Egyébként milyen hibakód kellene jelentkezzen? Mondjuk az érdekes, hogy most volt kemencében kipicoltatva, és 650 km után máris újra eltömődött. Vagy nagyon kell kormoljon, vagy nem jól érzékel. És az is érdekes, hogy rángatáskor elődob egy-egy füstpamacsot. Ez eddig nem volt a dpf-en semmi nem jutott át.

mondjuk nyomáskülönbség szenzor,vagy turbónyomás hiánya,és vagy egr szelep működése-nem működése.
van lehetőség bőven a csúcsokon kívül is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45536 Dátum: 2018.08.21 kedd, 08:14:53 »

hibatároló üres volt, semmit nem mutatott...
élőadatot nehéz, mert teljesen random jött elő a hiba eddig, és amint leállítom minden normális.

Szal csak akkor lehetne nézni, ha éppen beüt a hiba, akkor egyből menet vmi szervízbe.. még mielőtt leállítanám.
vagy a kesztyűtartóba egy hibakiolvasó..

De 1 év alatt eddig 3x fordult elő, szal nem olyan egyszerű ez eplus2


egy hf érzékelőt is lehet diagnosztizálni,tesztelni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #45537 Dátum: 2018.08.21 kedd, 10:56:29 »

Köszi, én is vmi ilyesmire gondoltam  worship
Jelentkezem majd  nyes


Ha nincs hf hőmérséklet jel, akkor vészüzembe vált, és akkor nincs turbó, nincs klíma, cserébe zúg a hűtőventillátor maxon.
Szóval lehet a hf hőmérséklet jeladód szórakozik, vagy a kábel sérült meg, ami az ECU val köti össze.
Ha gondolod van egy bontott darabom, félre diag miatt cseréltem, cseréld ki,  ha az volt baja, akkor veszel bele egy újat(10eFt), ezt meg visszaadod.
A kiszereléshez való szerszámot is kölcsön tudom adni. Mindezt Bp-en.

Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #45538 Dátum: 2018.08.21 kedd, 10:57:00 »

Biztosan, ha érti az ember a módját  eplus2


egy hf érzékelőt is lehet diagnosztizálni,tesztelni.
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45539 Dátum: 2018.08.22 szerda, 08:15:10 »

mondjuk nyomáskülönbség szenzor,vagy turbónyomás hiánya,és vagy egr szelep működése-nem működése.
van lehetőség bőven a csúcsokon kívül is.
Igen, valóban sok a lehetőség. Most sorra veszem őket. Tegnap már egyet próbáltam. Ledugóztam az EGR szelepet és megszűnt a rángatás és a füst. Maradt viszont az eltömődött DPF, P242F hibakóddal. Most érdekes kérdés, hogy ha azt sikerül megoldani, rendesen fog-e menni? Egyik fórumtárs írta, hogy nem tiltja csak jelzi a hibát.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #45540 Dátum: 2018.08.22 szerda, 08:49:54 »

Igen, valóban sok a lehetőség. Most sorra veszem őket. Tegnap már egyet próbáltam. Ledugóztam az EGR szelepet és megszűnt a rángatás és a füst. Maradt viszont az eltömődött DPF, P242F hibakóddal. Most érdekes kérdés, hogy ha azt sikerül megoldani, rendesen fog-e menni? Egyik fórumtárs írta, hogy nem tiltja csak jelzi a hibát.

Tisztelt Fórumtárs! A turbón lévő kart akaszd le és azt jól járasd meg, mert nagy esély van rá, hogy az megszorult. A DPF tisztítható, de diagnosztika kell az adaptációk visszaállítására. A tisztításról korábban már írtam.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45541 Dátum: 2018.08.22 szerda, 14:32:06 »

Tisztelt Fórumtárs! A turbón lévő kart akaszd le és azt jól járasd meg, mert nagy esély van rá, hogy az megszorult. A DPF tisztítható, de diagnosztika kell az adaptációk visszaállítására. A tisztításról korábban már írtam.
Három hete szereltek új turbótöltőt, amúgy megnéztem és nem szorul. A tisztítás az manuális kellene legyen, vagyis, hogy én indítsam programból? Visszaállítani pedig mit kellene utána? Itt konkrétan a "Részecske szűrő alaphelyzetbe állítása." funkció jönne be, vagy van még valami amit állítani kell?
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #45542 Dátum: 2018.08.22 szerda, 18:30:17 »

Három hete szereltek új turbótöltőt, amúgy megnéztem és nem szorul. A tisztítás az manuális kellene legyen, vagyis, hogy én indítsam programból? Visszaállítani pedig mit kellene utána? Itt konkrétan a "Részecske szűrő alaphelyzetbe állítása." funkció jönne be, vagy van még valami amit állítani kell?

Az élő adatban meg kell nézni az részecskeszűrő nyomáskülönbséget. Ha nagy, akkor manuális tisztítás. A részecskeszűrő leszerelése. Abba két flakon kandallóüveg tisztítót kell önteni. Azt forgatva benne tartani fél óráig. Ezt követően slaggal alaposan átmosni, mig tiszta víz nem folyik. Visszaszerelés követően azt jól felmelegíteni, majd pár kört menni vele, hogy jól kigőzölje magát. Az adaptációt visszaállítani. Az eltömödöttséget újta mérni és örülni, de nagyon!!!! Cheesy 
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45543 Dátum: 2018.08.22 szerda, 22:41:27 »

Az élő adatban meg kell nézni az részecskeszűrő nyomáskülönbséget. Ha nagy, akkor manuális tisztítás. A részecskeszűrő leszerelése. Abba két flakon kandallóüveg tisztítót kell önteni. Azt forgatva benne tartani fél óráig. Ezt követően slaggal alaposan átmosni, mig tiszta víz nem folyik. Visszaszerelés követően azt jól felmelegíteni, majd pár kört menni vele, hogy jól kigőzölje magát. Az adaptációt visszaállítani. Az eltömödöttséget újta mérni és örülni, de nagyon!!!! Cheesy 
Köszi szépen. Követem utasításaidat, csak tudnám mi az a kandallóüveg tisztító. Esetleg egy márkanév, vagy pontos név a szernek?
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #45544 Dátum: 2018.08.23 csütörtök, 07:19:06 »

Köszi szépen. Követem utasításaidat, csak tudnám mi az a kandallóüveg tisztító. Esetleg egy márkanév, vagy pontos név a szernek?

https://www.obi.hu/grillek-tisztitasa/dr-sooth-grill-es-kandalloueveg-tisztito-500-ml/p/3021094
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #45545 Dátum: 2018.08.23 csütörtök, 08:50:15 »

Az élő adatban meg kell nézni az részecskeszűrő nyomáskülönbséget. Ha nagy, akkor manuális tisztítás. A részecskeszűrő leszerelése. Abba két flakon kandallóüveg tisztítót kell önteni. Azt forgatva benne tartani fél óráig. Ezt követően slaggal alaposan átmosni, mig tiszta víz nem folyik. Visszaszerelés követően azt jól felmelegíteni, majd pár kört menni vele, hogy jól kigőzölje magát. Az adaptációt visszaállítani. Az eltömödöttséget újta mérni és örülni, de nagyon!!!! Cheesy 

Erre van valami recept hogy "mennyi" időnként kell ezt megcsinálni dpf-nél?
( tudom más a városi kilométer,stbi..de km-re vetitve ? )
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45546 Dátum: 2018.08.23 csütörtök, 09:32:44 »

Erre van valami recept hogy "mennyi" időnként kell ezt megcsinálni dpf-nél?
( tudom más a városi kilométer,stbi..de km-re vetitve ? )

Ha rendesen működik a rendszer, és adsz neki lehetőséget, hogy regenerálja magát, akkor soha. Kell neki időnként egy 15-20 perces országúti vagy autópályamenet, hogy legyen ideje kipucolni magát. Főleg akkor fontos, ha egyébként sokat jársz városban, ahol nincs meg a szükséges motorteljesítmény, nem tud eléggé felmelegedni a DPF a kiégetéshez, ill. olyan rövidek a menetek, hogy hiába indul el a regen, ha öt percen belül megint leállítod a motort.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #45547 Dátum: 2018.08.23 csütörtök, 09:50:38 »

Ha rendesen működik a rendszer, és adsz neki lehetőséget, hogy regenerálja magát, akkor soha. Kell neki időnként egy 15-20 perces országúti vagy autópályamenet, hogy legyen ideje kipucolni magát. Főleg akkor fontos, ha egyébként sokat jársz városban, ahol nincs meg a szükséges motorteljesítmény, nem tud eléggé felmelegedni a DPF a kiégetéshez, ill. olyan rövidek a menetek, hogy hiába indul el a regen, ha öt percen belül megint leállítod a motort.

AndyA

Köszi  Wink  értem..
( hja nem )
rövid menetek, most melyikre gondoltál :
a, csavar metrikus menete rövid
b, a vidámpark dodgeme
c, sex   nyes
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45548 Dátum: 2018.08.23 csütörtök, 10:11:51 »

Köszi  Wink  értem..
( hja nem )
rövid menetek, most melyikre gondoltál :
a, csavar metrikus menete rövid
b, a vidámpark dodgeme
c, sex   nyes

Hogy neked mindenről az jut az eszedbe...!  falbav falbav falbav falbav falbav

 eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
hgfordmondeo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #45549 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 06:46:25 »

üdv mindenkinek  :integet2:Új vagyok itt. van egy 2006 MK3 Mondeom 85 KW TDCI. Minden előzmény nélkül menet közben megállt a motorja.Előtte közvetlenül pár másodpercig (kb 10mp)furcsa hangon ment.Nem tudtam elindítani(trélerrel tovább) .OBD kábeles hibakódot nincs. Nagy nehezen kb 6odszori hosszas indítózás után elindult.Gázadásra nem reagált, ment kb 30 másodpercet,utána leállítottam,hogy ne küzdjön. Itt a video amit rögzítettem.https://www.dropbox.com/s/g97qtx3zsaud0mg/2018-08-12%2019.28.48.mp4?dl=0
Üzemanyagszűrő cserélve most.Újból indítva elindul,de az alapjáratot sem tartja meg.A turbólevegőnél féktisztító+üzemanyag befújással tartja  fordulatot, ekkor gázadásra is reagál,de inkább a turbó felőli beadott anyag mozgatja a motort,olyan mintha nem kapna dieselt.
Kérdés: mi a baj? 1.Nem kap üzemanyagot? Ha nem miért nem? a,Porlasztócsócs? b,adagoló;c: Más? Köszönöm szépen ha tudtok segíteni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 904 905 906 907 908 909 910 [911] 912 913 914 915 916 917 918 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.