Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:08:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 905 906 907 908 909 910 911 [912] 913 914 915 916 917 918 919 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14684334 alkalommal)
0 Felhasználó és 98 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45550 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 08:49:57 »

üdv mindenkinek  :integet2:Új vagyok itt. van egy 2006 MK3 Mondeom 85 KW TDCI. Minden előzmény nélkül menet közben megállt a motorja.Előtte közvetlenül pár másodpercig (kb 10mp)furcsa hangon ment.Nem tudtam elindítani(trélerrel tovább) .OBD kábeles hibakódot nincs. Nagy nehezen kb 6odszori hosszas indítózás után elindult.Gázadásra nem reagált, ment kb 30 másodpercet,utána leállítottam,hogy ne küzdjön. Itt a video amit rögzítettem.https://www.dropbox.com/s/g97qtx3zsaud0mg/2018-08-12%2019.28.48.mp4?dl=0
Üzemanyagszűrő cserélve most.Újból indítva elindul,de az alapjáratot sem tartja meg.A turbólevegőnél féktisztító+üzemanyag befújással tartja  fordulatot, ekkor gázadásra is reagál,de inkább a turbó felőli beadott anyag mozgatja a motort,olyan mintha nem kapna dieselt.
Kérdés: mi a baj? 1.Nem kap üzemanyagot? Ha nem miért nem? a,Porlasztócsócs? b,adagoló;c: Más? Köszönöm szépen ha tudtok segíteni.

tipp: cmp jeladó hiba
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #45551 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 13:29:19 »

üdv mindenkinek  :integet2:Új vagyok itt. van egy 2006 MK3 Mondeom 85 KW TDCI. Minden előzmény nélkül menet közben megállt a motorja.Előtte közvetlenül pár másodpercig (kb 10mp)furcsa hangon ment.Nem tudtam elindítani(trélerrel tovább) .OBD kábeles hibakódot nincs. Nagy nehezen kb 6odszori hosszas indítózás után elindult.Gázadásra nem reagált, ment kb 30 másodpercet,utána leállítottam,hogy ne küzdjön. Itt a video amit rögzítettem.https://www.dropbox.com/s/g97qtx3zsaud0mg/2018-08-12%2019.28.48.mp4?dl=0
Üzemanyagszűrő cserélve most.Újból indítva elindul,de az alapjáratot sem tartja meg.A turbólevegőnél féktisztító+üzemanyag befújással tartja  fordulatot, ekkor gázadásra is reagál,de inkább a turbó felőli beadott anyag mozgatja a motort,olyan mintha nem kapna dieselt.
Kérdés: mi a baj? 1.Nem kap üzemanyagot? Ha nem miért nem? a,Porlasztócsócs? b,adagoló;c: Más? Köszönöm szépen ha tudtok segíteni.

....adagolót is kizárhatod .. az nincsen a Te - TDCI- autódban.
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.27 hétfő, 13:31:52 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
hgfordmondeo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #45552 Dátum: 2018.08.29 szerda, 11:15:14 »

tipp: cmp jeladó hiba

köszönöm a tippet.Szürke színű van benne.Komputer kiolvasás semmilyen hibát nem ad.
Naplózva
hgfordmondeo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #45553 Dátum: 2018.08.29 szerda, 11:16:46 »

....adagolót is kizárhatod .. az nincsen a Te - TDCI- autódban.

köszi,
1. befecskendező porlasztó
2. kapcsolószelep
3. előszállító tápszivattyú
4. nagynyomású szivattyú
esetleg ezek közül melyik lehet a hiba oka?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45554 Dátum: 2018.08.29 szerda, 11:48:57 »

köszi,
1. befecskendező porlasztó
2. kapcsolószelep
3. előszállító tápszivattyú
4. nagynyomású szivattyú
esetleg ezek közül melyik lehet a hiba oka?
cseréld a cmp-t,mert lehet, hogy az tiltja az ecuban a befecskendezést.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #45555 Dátum: 2018.09.01 szombat, 13:30:13 »

csütörtökön törölték a hibakód tárolót, de most a műszerteszt során a DTC sorban ezt írta ki: E199
tudjátok hogy mit jelenthet?
ODB olvasóm nincs, hogy úgy is kiolvassam a hibakódokat..

a wiki-ben ezt találtam:
E199 (U2199) Invalid data for engine coolant temperature (Invalid CAN message)

Szal akkor tényleg a hf hőmérséklet jeladó lenne a hibás?



Biztosan, ha érti az ember a módját  eplus2


« Utoljára szerkesztve: 2018.09.01 szombat, 13:41:30 írta Levis » Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #45556 Dátum: 2018.09.01 szombat, 15:43:53 »

Segítséget szeretnék kérni a tapasztaltabb fórumlakóktól: adott egy 2003-as 2000 TDCi Mondeo, aminél klasszikus jelenség: télen hidegben araszolgatva/fűtve kifekszik a vízhőfok mutató. Van egy olaj és egy főköri termosztát, ami ezt okozhatja. Olvastam László alternatív megoldásait, de sem tehetségem, sem lehetőségem itt a panelba ezek megoldására, így önkéntmuszáj alapon maradnék a "hivatalos" termosztátok használatánál.
Mivel nem vagyok autószerelő, ezért laikus számára is érthetően, melyik cseréjével célszerű kezdeni, és milyen típus beszerzése javasolt? Olajköriből vett már valaki kicióccókínait (pl.: https://www.banggood.com/16V-DI-Oil-Cooler-Thermostat-For-Ford-Mondeo-MK3-2_0-2_2-TDDI-TDCI-p-1026947.html?p=8D14152796583201510S&cur_warehouse=UK vagy van ezekkel negatív tapasztalat? Főköriből, ha jól olvastam, csak gyári van 10e körüli árral.
Köszönöm a válaszokat.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45557 Dátum: 2018.09.01 szombat, 16:50:33 »

csütörtökön törölték a hibakód tárolót, de most a műszerteszt során a DTC sorban ezt írta ki: E199
tudjátok hogy mit jelenthet?
ODB olvasóm nincs, hogy úgy is kiolvassam a hibakódokat..

a wiki-ben ezt találtam:
E199 (U2199) Invalid data for engine coolant temperature (Invalid CAN message)

Szal akkor tényleg a hf hőmérséklet jeladó lenne a hibás?



igen, arra utal..
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45558 Dátum: 2018.09.01 szombat, 16:55:41 »

Segítséget szeretnék kérni a tapasztaltabb fórumlakóktól: adott egy 2003-as 2000 TDCi Mondeo, aminél klasszikus jelenség: télen hidegben araszolgatva/fűtve kifekszik a vízhőfok mutató. Van egy olaj és egy főköri termosztát, ami ezt okozhatja. Olvastam László alternatív megoldásait, de sem tehetségem, sem lehetőségem itt a panelba ezek megoldására, így önkéntmuszáj alapon maradnék a "hivatalos" termosztátok használatánál.
Mivel nem vagyok autószerelő, ezért laikus számára is érthetően, melyik cseréjével célszerű kezdeni, és milyen típus beszerzése javasolt? Olajköriből vett már valaki kicióccókínait (pl.: https://www.banggood.com/16V-DI-Oil-Cooler-Thermostat-For-Ford-Mondeo-MK3-2_0-2_2-TDDI-TDCI-p-1026947.html?p=8D14152796583201510S&cur_warehouse=UK vagy van ezekkel negatív tapasztalat? Főköriből, ha jól olvastam, csak gyári van 10e körüli árral.
Köszönöm a válaszokat.
azt hiszem VZoli fürdött be a kínai olajkörivel,egy másodpercig sem működött helyesen.

Azzal érdemes kezdeni, hogy hideg motornál belépsz a műszertesztbe, odalépkedsz a motorhőmérséklethez, és alapjáraton melegíted az autót.Amikor a kijelzőn 50 fokot elér a hőfok, akkor kell tapogatózni a termosztátok utáni csöszakaszokon.Ahol teljes keresztmetszetben meleg a cső,ott a hibás termosztát.Ugyanis egyik sem engedhet át 50 fokon.Az főkörinél lehet némi melegedés a cső felső szakaszán,mert ott van egy légtelenítő szelep ami mindig icipici mennyiséget átenged a légtelenítés miatt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45559 Dátum: 2018.09.02 vasárnap, 00:56:23 »

azt hiszem VZoli fürdött be a kínai olajkörivel,egy másodpercig sem működött helyesen.

Bizony, mondjuk a befürdés azért barokkos túlzás, fogalmazzunk úgy, hogy kölcsönöztem nekik pénzt. Megreklamáltam és visszatérítették.
De beszerelve nem lett kipróbálva, annyira sz@r volt.
Naplózva
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #45560 Dátum: 2018.09.02 vasárnap, 10:28:15 »

Köszönöm mindkettőtöknek a választ, ha lesz időm meglesem a dolgokat. Akkor VZoli, mint reprezentatív mintát nyújtó személy Smiley tapasztalata alapján, elvetem a kínai vonalat.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45561 Dátum: 2018.09.02 vasárnap, 15:36:06 »

Köszönöm mindkettőtöknek a választ, ha lesz időm meglesem a dolgokat. Akkor VZoli, mint reprezentatív mintát nyújtó személy Smiley tapasztalata alapján, elvetem a kínai vonalat.
Valahol leírtam a konkrétumokat is, de régen volt. Kivettem a kocsiból a régit, és megmértem a nyitó hőfokokat
Lényeg, hogy már eleve nem tömített úgy mint a gyári, a ház sem volt olyan precíz kidolgozású,bár ez a funkciót nem érintette, de a nyitási hőfok volt az, ami miatt nem szereltem be végül. Kb. 20-25 fokkal a gyári hőfok alatt nyitott ki, tehát gyakorlatilag full feleslegesen lett volna a rendszerben.

Naplózva
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #45562 Dátum: 2018.09.02 vasárnap, 19:37:44 »

Valahol leírtam a konkrétumokat is...
worship
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #45563 Dátum: 2018.09.02 vasárnap, 22:29:04 »

Sziasztok Smiley

Az mitől lehet h néha ha meleg a motor ha hideg akkor indításánál kerregő hangot hallok 1,2 másodpercig és megszűnik.
A főtengely szíjtárcsától esetleg nem lehet.

Előre is köszi a választ Smiley
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45564 Dátum: 2018.09.03 hétfő, 23:43:59 »

Múlt héten elvittem egy szervíz és, ledugózták az EGR szelepet. Megszűnt a rángatás és a füst. Megy rendesen, fogyasztás sem tűnik soknak. Persze maradt a részecske szűrő miatt a tiltás. Arra rendeltem egy Protection nevű szert, ezt egy Csabai szerelő használta sikerrel és ajánlotta nekem. Hallok azonban egy elég erős kerregést, főleg nagyobb fokozatba váltás után. Milyen hibakódot kellene megjelenjenek hibakód olvasáskor, ha porlasztó van meghibásodva?
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45565 Dátum: 2018.09.04 kedd, 07:19:48 »

Múlt héten elvittem egy szervíz és, ledugózták az EGR szelepet. Megszűnt a rángatás és a füst. Megy rendesen, fogyasztás sem tűnik soknak. Persze maradt a részecske szűrő miatt a tiltás. Arra rendeltem egy Protection nevű szert, ezt egy Csabai szerelő használta sikerrel és ajánlotta nekem. Hallok azonban egy elég erős kerregést, főleg nagyobb fokozatba váltás után. Milyen hibakódot kellene megjelenjenek hibakód olvasáskor, ha porlasztó van meghibásodva?
kopogás szenzor jelez a hibás hengernél.mást nem tud.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #45566 Dátum: 2018.09.04 kedd, 18:57:57 »

Múlt héten elvittem egy szervíz és, ledugózták az EGR szelepet. Megszűnt a rángatás és a füst. Megy rendesen, fogyasztás sem tűnik soknak. Persze maradt a részecske szűrő miatt a tiltás. Arra rendeltem egy Protection nevű szert, ezt egy Csabai szerelő használta sikerrel és ajánlotta nekem. Hallok azonban egy elég erős kerregést, főleg nagyobb fokozatba váltás után. Milyen hibakódot kellene megjelenjenek hibakód olvasáskor, ha porlasztó van meghibásodva?



Ha vészüzemben van tud kerregő hangot adni.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45567 Dátum: 2018.09.04 kedd, 20:48:40 »

Múlt héten elvittem egy szervíz és, ledugózták az EGR szelepet. Megszűnt a rángatás és a füst. Megy rendesen, fogyasztás sem tűnik soknak. Persze maradt a részecske szűrő miatt a tiltás. Arra rendeltem egy Protection nevű szert, ezt egy Csabai szerelő használta sikerrel és ajánlotta nekem. Hallok azonban egy elég erős kerregést, főleg nagyobb fokozatba váltás után. Milyen hibakódot kellene megjelenjenek hibakód olvasáskor, ha porlasztó van meghibásodva?

Ha tilt akkor egy alap beallitast vesz alapul nem?
A 3 csatis egr-t nem tudod hiba nélkül dugozni. Nekem 1700-2200kozott felmelegen eleg zakatolos volt. Kiszedtem az egr vakolast konnyebben jár a motor es a kopogasom is enyhült. Na hogy most az egr dugó miatt vagy csak placebo?!??!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45568 Dátum: 2018.09.04 kedd, 21:45:13 »

Vész üzemmódban van a DPF miatt. Valaki azt irta a fórumon, hogy motorlámpa és hibakód van de tiltás nincs. Meglátom mit produkál, ha a DPF helyreáll. A dugót kivenni nem tudom mért füst és rángatás az eredmény. A tiltás pedig érdekes módon nem teljes. Érezni a turbótöltőt de nem teljes erőbedobással.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45569 Dátum: 2018.09.05 szerda, 07:16:37 »

Ha tilt akkor egy alap beallitast vesz alapul nem?
A 3 csatis egr-t nem tudod hiba nélkül dugozni. Nekem 1700-2200kozott felmelegen eleg zakatolos volt. Kiszedtem az egr vakolast konnyebben jár a motor es a kopogasom is enyhült. Na hogy most az egr dugó miatt vagy csak placebo?!??!

Az EGR ledugózás dob ugyan egy hibakódot, de attól nem változik semmi. Nincs tiltás, nincs vészüzem. Ha gond van, akkor az alighanem máshol lesz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45570 Dátum: 2018.09.05 szerda, 08:52:40 »

Az EGR ledugózás dob ugyan egy hibakódot, de attól nem változik semmi. Nincs tiltás, nincs vészüzem. Ha gond van, akkor az alighanem máshol lesz.

AndyA
a dpf-esnél is?biztos?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45571 Dátum: 2018.09.05 szerda, 09:28:55 »

a dpf-esnél is?biztos?

Biztos. Malacfarok nem villog, csak a diag lámpa (motor-forma ikon) világít. EGR alacsony nyomásra panaszkodik, de attól még megfutotta a 200-at a német pályán, így vészüzem aligha volt. Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45572 Dátum: 2018.09.05 szerda, 10:11:21 »

Biztos. Malacfarok nem villog, csak a diag lámpa (motor-forma ikon) világít. EGR alacsony nyomásra panaszkodik, de attól még megfutotta a 200-at a német pályán, így vészüzem aligha volt. Cheesy

AndyA

Mondjuk engem zavar a diag lámpa és nem szeretem 3-400km-enként kiütögetni a hibát, pláne hogy a bluetoothos kütyüt mindig bedugva felejtem, és volt már, hogy leszívogatta az aksit amikor nem jártam vele 2-3 hétig.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45573 Dátum: 2018.09.05 szerda, 10:58:39 »

Mondjuk engem zavar a diag lámpa és nem szeretem 3-400km-enként kiütögetni a hibát, pláne hogy a bluetoothos kütyüt mindig bedugva felejtem, és volt már, hogy leszívogatta az aksit amikor nem jártam vele 2-3 hétig.

Minek törölgetni? se nem oszt, se nem szoroz, hogy világít. Ha zavar, ragaszd le egy darab fekete szigszalaggal. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45574 Dátum: 2018.09.05 szerda, 12:45:18 »

Minek törölgetni? se nem oszt, se nem szoroz, hogy világít. Ha zavar, ragaszd le egy darab fekete szigszalaggal. Smiley

AndyA

Valami biztos változik en érzem rajta es a hangján is hallom!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45575 Dátum: 2018.09.05 szerda, 13:03:18 »

Valami biztos változik en érzem rajta es a hangján is hallom!

Persze, hogy változik, hiszen belenyúlsz a motor működésébe. De ha amúgy a motorod normálisan működik, akkor ez olyan változtatás, ami a motor működése szempontjából inkább előnyös, mintsem káros lenne.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45576 Dátum: 2018.09.05 szerda, 13:54:05 »

Valami biztos változik en érzem rajta es a hangján is hallom!

Persze, kevesebbet fogyaszt, és nem eszi meg azt amit kipufog Wink
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45577 Dátum: 2018.09.05 szerda, 13:55:23 »

Minek törölgetni? se nem oszt, se nem szoroz, hogy világít. Ha zavar, ragaszd le egy darab fekete szigszalaggal. Smiley

AndyA

Téged még nem ellenőriztek a TÜV-ösök? (vagy adac, mittomén kinek van joga a labancoknál félreállítani)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45578 Dátum: 2018.09.05 szerda, 14:51:30 »

Téged még nem ellenőriztek a TÜV-ösök? (vagy adac, mittomén kinek van joga a labancoknál félreállítani)
dehogynem,csak képmutató. A gumiméreteltérésre pattog mint a nikkelbolha, de a csekkendzsin nem számít neki... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45579 Dátum: 2018.09.05 szerda, 14:56:34 »

Téged még nem ellenőriztek a TÜV-ösök? (vagy adac, mittomén kinek van joga a labancoknál félreállítani)

Magyarországon ritkán járnak, szerencsére. Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45580 Dátum: 2018.09.05 szerda, 19:10:56 »

Magyarországon ritkán járnak, szerencsére. Cheesy

AndyA
eplus2
Naplózva
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45581 Dátum: 2018.09.05 szerda, 23:25:07 »

De járnak nálunk. Itt (Erdélyben) RAR a neve. De még motorlámpa miatt nem hallottam bogzódást, ilyen dolgokért viszont viszik a forgalmit, hogy kézifék, felületi rozsda, füst.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #45582 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 09:10:13 »

Biztos. Malacfarok nem villog, csak a diag lámpa (motor-forma ikon) világít. EGR alacsony nyomásra panaszkodik, de attól még megfutotta a 200-at a német pályán, így vészüzem aligha volt. Cheesy

AndyA

Én az enyémből kiírtam az EGR figyelést, így hibát beveszi, de nem gyújt lámpát. Cheesy Jobb mint a ragasztószalag.
 
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45583 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 10:05:24 »

Én az enyémből kiírtam az EGR figyelést, így hibát beveszi, de nem gyújt lámpát. Cheesy Jobb mint a ragasztószalag.
 

Azt hogyan?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #45584 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 10:21:47 »

dehogynem,csak képmutató. A gumiméreteltérésre pattog mint a nikkelbolha, de a csekkendzsin nem számít neki... nyes

 taps taps taps
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #45585 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 10:59:08 »

Azt hogyan?

AndyA

Drága eszközzel, okosan! Cheesy
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45586 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 11:13:30 »

Drága eszközzel, okosan! Cheesy

Köszönöm a kimerítő választ... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #45587 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 12:48:56 »

Köszönöm a kimerítő választ... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA

Azért mert ilyen szépen kérted, kissé bővebben. A ECU ban kell pár dolgot átírni. Így meg lehet szabadulni a DPF problémáktól is.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45588 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 13:07:16 »

Azért mert ilyen szépen kérted, kissé bővebben. A ECU ban kell pár dolgot átírni. Így meg lehet szabadulni a DPF problémáktól is.

Eddig még mindig nem mondtál semmi olyat, ami ne lenne vagy magától értetődő, vagy köztudomású.

Ha nem akarod elmondani, hogy hogyan megy, mert pl. pénzért csinálod olyanoknak, akik maguknak nem tudják megcsinálni, akkor mondd azt, nem szégyen az, de többedik válaszban is csak folyamatosan köntörfalazni... Sad

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45589 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 13:08:58 »

Azért mert ilyen szépen kérted, kissé bővebben. A ECU ban kell pár dolgot átírni. Így meg lehet szabadulni a DPF problémáktól is.
ez azért úgy kb eddig annyira egyértelmű, hogy hol marad a bővebben?
Milyen eszközzel,milyen progival.Az a bővebben... vigyor3
Eddig az mk3ból nem igazán lehetett az egr-t hitelesen kiirtani,sem a dpf-t.
Ezért a kérdés...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45590 Dátum: 2018.09.06 csütörtök, 17:34:44 »

Új Kess+segédprogramok. Még kipróbálás alatt, de 2006 2.2 tdci EGR kiírva. Nem veszi vissza.
Most akkor adsz pontos leírást, vagy nem. Nagyon érdekelne a dolog, ezek az apróságok rövidítik meg az életem.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #45591 Dátum: 2018.09.17 hétfő, 11:34:28 »

ez azért úgy kb eddig annyira egyértelmű, hogy hol marad a bővebben?
Milyen eszközzel,milyen progival.Az a bővebben... vigyor3
Eddig az mk3ból nem igazán lehetett az egr-t hitelesen kiirtani,sem a dpf-t.
Ezért a kérdés...
Egyet értek.Több chiptuningos cégnél próbálkoztam én is, de egyik sem boldogult vele.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #45592 Dátum: 2018.09.17 hétfő, 14:26:52 »

Egyet értek.Több chiptuningos cégnél próbálkoztam én is, de egyik sem boldogult vele.

Mk3 2.2 tdci nél megy eddig!
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45593 Dátum: 2018.09.17 hétfő, 17:02:19 »

Mk3 2.2 tdci nél megy eddig!

De kis titokzatos vagy!  gun
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45594 Dátum: 2018.09.17 hétfő, 20:38:32 »

És mi a helyzet a DPF-vel? Azt már próbáltad kiírni etekefiloz?
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #45595 Dátum: 2018.09.18 kedd, 07:14:30 »

Sziaszok!  Megállt az autó, és segítségetek kérném hátha kiderül mi a gond Sad
Kezdem az elején.  Adott egy 2005s 2.2es tdci.  A turbó tengelye nagyon kivolt, hordta az olajat.  Kb 3 hete vettem észre hogy 6-8 órás állás utáni első indítás dadogósan (5-600as fordulatszám)  nagy fehér füst kíséretében indult,  majd 5-6 másodperc múlva kitiszult és semmi probléma nem volt.
Egy hét múlva már minden indítás ilyen volt.
Vettem egy felújjitott turbót,  kicserélték.  Egy napig elmult a füst is.  Azt gondoltam kész.
Két napja 100as tempó közben bedadogosodott,  leállt.  Jelenleg de sem indul...  Hibakód nincs!
A szerelőm láttatlanban azt mondta porlasztó Cheesy
Egyértelmű szerintem hogy motorolaj jut az égéstébe, és az fojtja meg
Valakinek van ötlete,  hogyan tovább?
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45596 Dátum: 2018.09.18 kedd, 07:19:41 »

Sziaszok!  Megállt az autó, és segítségetek kérném hátha kiderül mi a gond Sad
Kezdem az elején.  Adott egy 2005s 2.2es tdci.  A turbó tengelye nagyon kivolt, hordta az olajat.  Kb 3 hete vettem észre hogy 6-8 órás állás utáni első indítás dadogósan (5-600as fordulatszám)  nagy fehér füst kíséretében indult,  majd 5-6 másodperc múlva kitiszult és semmi probléma nem volt.
Egy hét múlva már minden indítás ilyen volt.
Vettem egy felújjitott turbót,  kicserélték.  Egy napig elmult a füst is.  Azt gondoltam kész.
Két napja 100as tempó közben bedadogosodott,  leállt.  Jelenleg de sem indul...  Hibakód nincs!
A szerelőm láttatlanban azt mondta porlasztó Cheesy
Egyértelmű szerintem hogy motorolaj jut az égéstébe, és az fojtja meg
Valakinek van ötlete,  hogyan tovább?
diag tud(na) közelebbit kideríteni, de ha nem indul, az majdnem biztos, hogy üza rendszeri hiba.Lehet ckp is,ehhez kell a diag.
Malacfarka nem villog sárgán? Lehet sima fel levegősödés is.Dadogás-leállás épp jellemző.Ezt kitudod zárni te is.Olajszivárgás a résolajcsöveknél, szűrőnél,porlasztóknál. Ha van, meg is találtad a hibát.Megkell szüntetni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #45597 Dátum: 2018.09.18 kedd, 07:57:45 »

diag tud(na) közelebbit kideríteni, de ha nem indul, az majdnem biztos, hogy üza rendszeri hiba.Lehet ckp is,ehhez kell a diag.
Malacfarka nem villog sárgán? Lehet sima fel levegősödés is.Dadogás-leállás épp jellemző.Ezt kitudod zárni te is.Olajszivárgás a résolajcsöveknél, szűrőnél,porlasztóknál. Ha van, meg is találtad a hibát.Megkell szüntetni.
Regisztrált Forscan-el nincs hibakód. Nincs check engine,  és malacfarok sem.  GO szűrőben kb 6000km van Bosch.  Résolajnál száraz
Amit viszont észrevettem hogy hátul kb a generátor felett a hengerfej és a blokk között olajfolyás. 
Esetleg kiment a hengerfej tömítés?  Ez okozat ilyen hibát?
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #45598 Dátum: 2018.09.18 kedd, 08:42:57 »

Mk3 2.2 tdci nél megy eddig!
Volt olyan hogy egy hétre is eltünt a hibakód, aztán újra visszajött.Dpf is próbálták kiírni, az 1 nap múlva elkezdett egyfolytába regenerálni.Végül vezérlőt cseréltem.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #45599 Dátum: 2018.09.18 kedd, 08:45:36 »

Sziaszok!  Megállt az autó, és segítségetek kérném hátha kiderül mi a gond Sad
Kezdem az elején.  Adott egy 2005s 2.2es tdci.  A turbó tengelye nagyon kivolt, hordta az olajat.  Kb 3 hete vettem észre hogy 6-8 órás állás utáni első indítás dadogósan (5-600as fordulatszám)  nagy fehér füst kíséretében indult,  majd 5-6 másodperc múlva kitiszult és semmi probléma nem volt.
Egy hét múlva már minden indítás ilyen volt.
Vettem egy felújjitott turbót,  kicserélték.  Egy napig elmult a füst is.  Azt gondoltam kész.
Két napja 100as tempó közben bedadogosodott,  leállt.  Jelenleg de sem indul...  Hibakód nincs!
A szerelőm láttatlanban azt mondta porlasztó Cheesy
Egyértelmű szerintem hogy motorolaj jut az égéstébe, és az fojtja meg
Valakinek van ötlete,  hogyan tovább?
Dízel motormál ha rossz a turbó és ereszti az olajat bejutva az égéstérbe elég nemfojtja a motort. Pl nem véletlen ha a turbó oly mértékig sérűl, hogy szinte csorog be az égéstérbe az olaj szérpörgetheti  a motort.  Dízel motornak tök mindegy hogy gázolaj vagy motorolaj az elégeti!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Oldalak: 1 ... 905 906 907 908 909 910 911 [912] 913 914 915 916 917 918 919 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.