Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:19:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
905
906
907
908
909
910
911
[
912
]
913
914
915
916
917
918
919
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14644694 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45550 Dátum:
2018.08.27 hétfő, 08:49:57 »
Idézetet írta: hgfordmondeo - 2018.08.27 hétfő, 06:46:25
üdv mindenkinek :integet2:Új vagyok itt. van egy 2006 MK3 Mondeom 85 KW TDCI. Minden előzmény nélkül menet közben megállt a motorja.Előtte közvetlenül pár másodpercig (kb 10mp)furcsa hangon ment.Nem tudtam elindítani(trélerrel tovább) .OBD kábeles hibakódot nincs. Nagy nehezen kb 6odszori hosszas indítózás után elindult.Gázadásra nem reagált, ment kb 30 másodpercet,utána leállítottam,hogy ne küzdjön. Itt a video amit rögzítettem.
https://www.dropbox.com/s/g97qtx3zsaud0mg/2018-08-12%2019.28.48.mp4?dl=0
Üzemanyagszűrő cserélve most.Újból indítva elindul,de az alapjáratot sem tartja meg.A turbólevegőnél féktisztító+üzemanyag befújással tartja fordulatot, ekkor gázadásra is reagál,de inkább a turbó felőli beadott anyag mozgatja a motort,olyan mintha nem kapna dieselt.
Kérdés: mi a baj? 1.Nem kap üzemanyagot? Ha nem miért nem? a,Porlasztócsócs? b,adagoló;c: Más? Köszönöm szépen ha tudtok segíteni.
tipp: cmp jeladó hiba
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45551 Dátum:
2018.08.27 hétfő, 13:29:19 »
Idézetet írta: hgfordmondeo - 2018.08.27 hétfő, 06:46:25
üdv mindenkinek :integet2:Új vagyok itt. van egy 2006 MK3 Mondeom 85 KW TDCI. Minden előzmény nélkül menet közben megállt a motorja.Előtte közvetlenül pár másodpercig (kb 10mp)furcsa hangon ment.Nem tudtam elindítani(trélerrel tovább) .OBD kábeles hibakódot nincs. Nagy nehezen kb 6odszori hosszas indítózás után elindult.Gázadásra nem reagált, ment kb 30 másodpercet,utána leállítottam,hogy ne küzdjön. Itt a video amit rögzítettem.
https://www.dropbox.com/s/g97qtx3zsaud0mg/2018-08-12%2019.28.48.mp4?dl=0
Üzemanyagszűrő cserélve most.Újból indítva elindul,de az alapjáratot sem tartja meg.A turbólevegőnél féktisztító+üzemanyag befújással tartja fordulatot, ekkor gázadásra is reagál,de inkább a turbó felőli beadott anyag mozgatja a motort,olyan mintha nem kapna dieselt.
Kérdés: mi a baj? 1.Nem kap üzemanyagot? Ha nem miért nem? a,Porlasztócsócs? b,adagoló;c: Más? Köszönöm szépen ha tudtok segíteni.
....adagolót is kizárhatod .. az nincsen a Te - TDCI- autódban.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.27 hétfő, 13:31:52 írta vomdeutsch
»
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
hgfordmondeo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45552 Dátum:
2018.08.29 szerda, 11:15:14 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.27 hétfő, 08:49:57
tipp: cmp jeladó hiba
köszönöm a tippet.Szürke színű van benne.Komputer kiolvasás semmilyen hibát nem ad.
Naplózva
hgfordmondeo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45553 Dátum:
2018.08.29 szerda, 11:16:46 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2018.08.27 hétfő, 13:29:19
....adagolót is kizárhatod .. az nincsen a Te - TDCI- autódban.
köszi,
1. befecskendező porlasztó
2. kapcsolószelep
3. előszállító tápszivattyú
4. nagynyomású szivattyú
esetleg ezek közül melyik lehet a hiba oka?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45554 Dátum:
2018.08.29 szerda, 11:48:57 »
Idézetet írta: hgfordmondeo - 2018.08.29 szerda, 11:16:46
köszi,
1. befecskendező porlasztó
2. kapcsolószelep
3. előszállító tápszivattyú
4. nagynyomású szivattyú
esetleg ezek közül melyik lehet a hiba oka?
cseréld a cmp-t,mert lehet, hogy az tiltja az ecuban a befecskendezést.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45555 Dátum:
2018.09.01 szombat, 13:30:13 »
csütörtökön törölték a hibakód tárolót, de most a műszerteszt során a DTC sorban ezt írta ki: E199
tudjátok hogy mit jelenthet?
ODB olvasóm nincs, hogy úgy is kiolvassam a hibakódokat..
a wiki-ben ezt találtam:
E199 (U2199) Invalid data for engine coolant temperature (Invalid CAN message)
Szal akkor tényleg a hf hőmérséklet jeladó lenne a hibás?
Idézetet írta: Levis - 2018.08.21 kedd, 10:57:00
Biztosan, ha érti az ember a módját
«
Utoljára szerkesztve: 2018.09.01 szombat, 13:41:30 írta Levis
»
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45556 Dátum:
2018.09.01 szombat, 15:43:53 »
Segítséget szeretnék kérni a tapasztaltabb fórumlakóktól: adott egy 2003-as 2000 TDCi Mondeo, aminél klasszikus jelenség: télen hidegben araszolgatva/fűtve kifekszik a vízhőfok mutató. Van egy olaj és egy főköri termosztát, ami ezt okozhatja. Olvastam László alternatív megoldásait, de sem tehetségem, sem lehetőségem itt a panelba ezek megoldására, így önkéntmuszáj alapon maradnék a "hivatalos" termosztátok használatánál.
Mivel nem vagyok autószerelő, ezért laikus számára is érthetően, melyik cseréjével célszerű kezdeni, és milyen típus beszerzése javasolt? Olajköriből vett már valaki kicióccókínait (pl.:
https://www.banggood.com/16V-DI-Oil-Cooler-Thermostat-For-Ford-Mondeo-MK3-2_0-2_2-TDDI-TDCI-p-1026947.html?p=8D14152796583201510S&cur_warehouse=UK
vagy van ezekkel negatív tapasztalat? Főköriből, ha jól olvastam, csak gyári van 10e körüli árral.
Köszönöm a válaszokat.
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45557 Dátum:
2018.09.01 szombat, 16:50:33 »
Idézetet írta: Levis - 2018.09.01 szombat, 13:30:13
csütörtökön törölték a hibakód tárolót, de most a műszerteszt során a DTC sorban ezt írta ki: E199
tudjátok hogy mit jelenthet?
ODB olvasóm nincs, hogy úgy is kiolvassam a hibakódokat..
a wiki-ben ezt találtam:
E199 (U2199) Invalid data for engine coolant temperature (Invalid CAN message)
Szal akkor tényleg a hf hőmérséklet jeladó lenne a hibás?
igen, arra utal..
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45558 Dátum:
2018.09.01 szombat, 16:55:41 »
Idézetet írta: edk - 2018.09.01 szombat, 15:43:53
Segítséget szeretnék kérni a tapasztaltabb fórumlakóktól: adott egy 2003-as 2000 TDCi Mondeo, aminél klasszikus jelenség: télen hidegben araszolgatva/fűtve kifekszik a vízhőfok mutató. Van egy olaj és egy főköri termosztát, ami ezt okozhatja. Olvastam László alternatív megoldásait, de sem tehetségem, sem lehetőségem itt a panelba ezek megoldására, így önkéntmuszáj alapon maradnék a "hivatalos" termosztátok használatánál.
Mivel nem vagyok autószerelő, ezért laikus számára is érthetően, melyik cseréjével célszerű kezdeni, és milyen típus beszerzése javasolt? Olajköriből vett már valaki kicióccókínait (pl.:
https://www.banggood.com/16V-DI-Oil-Cooler-Thermostat-For-Ford-Mondeo-MK3-2_0-2_2-TDDI-TDCI-p-1026947.html?p=8D14152796583201510S&cur_warehouse=UK
vagy van ezekkel negatív tapasztalat? Főköriből, ha jól olvastam, csak gyári van 10e körüli árral.
Köszönöm a válaszokat.
azt hiszem VZoli fürdött be a kínai olajkörivel,egy másodpercig sem működött helyesen.
Azzal érdemes kezdeni, hogy hideg motornál belépsz a műszertesztbe, odalépkedsz a motorhőmérséklethez, és alapjáraton melegíted az autót.Amikor a kijelzőn 50 fokot elér a hőfok, akkor kell tapogatózni a termosztátok utáni csöszakaszokon.Ahol teljes keresztmetszetben meleg a cső,ott a hibás termosztát.Ugyanis egyik sem engedhet át 50 fokon.Az főkörinél lehet némi melegedés a cső felső szakaszán,mert ott van egy légtelenítő szelep ami mindig icipici mennyiséget átenged a légtelenítés miatt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45559 Dátum:
2018.09.02 vasárnap, 00:56:23 »
Idézetet írta: alf® - 2018.09.01 szombat, 16:55:41
azt hiszem VZoli fürdött be a kínai olajkörivel,egy másodpercig sem működött helyesen.
Bizony, mondjuk a befürdés azért barokkos túlzás, fogalmazzunk úgy, hogy kölcsönöztem nekik pénzt. Megreklamáltam és visszatérítették.
De beszerelve nem lett kipróbálva, annyira sz@r volt.
Naplózva
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45560 Dátum:
2018.09.02 vasárnap, 10:28:15 »
Köszönöm mindkettőtöknek a választ, ha lesz időm meglesem a dolgokat. Akkor VZoli, mint reprezentatív mintát nyújtó személy
tapasztalata alapján, elvetem a kínai vonalat.
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45561 Dátum:
2018.09.02 vasárnap, 15:36:06 »
Idézetet írta: edk - 2018.09.02 vasárnap, 10:28:15
Köszönöm mindkettőtöknek a választ, ha lesz időm meglesem a dolgokat. Akkor VZoli, mint reprezentatív mintát nyújtó személy
tapasztalata alapján, elvetem a kínai vonalat.
Valahol leírtam a konkrétumokat is, de régen volt. Kivettem a kocsiból a régit, és megmértem a nyitó hőfokokat
Lényeg, hogy már eleve nem tömített úgy mint a gyári, a ház sem volt olyan precíz kidolgozású,bár ez a funkciót nem érintette, de a nyitási hőfok volt az, ami miatt nem szereltem be végül. Kb. 20-25 fokkal a gyári hőfok alatt nyitott ki, tehát gyakorlatilag full feleslegesen lett volna a rendszerben.
Naplózva
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45562 Dátum:
2018.09.02 vasárnap, 19:37:44 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.09.02 vasárnap, 15:36:06
Valahol leírtam a konkrétumokat is...
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Pepus1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45563 Dátum:
2018.09.02 vasárnap, 22:29:04 »
Sziasztok
Az mitől lehet h néha ha meleg a motor ha hideg akkor indításánál kerregő hangot hallok 1,2 másodpercig és megszűnik.
A főtengely szíjtárcsától esetleg nem lehet.
Előre is köszi a választ
Naplózva
2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45564 Dátum:
2018.09.03 hétfő, 23:43:59 »
Múlt héten elvittem egy szervíz és, ledugózták az EGR szelepet. Megszűnt a rángatás és a füst. Megy rendesen, fogyasztás sem tűnik soknak. Persze maradt a részecske szűrő miatt a tiltás. Arra rendeltem egy Protection nevű szert, ezt egy Csabai szerelő használta sikerrel és ajánlotta nekem. Hallok azonban egy elég erős kerregést, főleg nagyobb fokozatba váltás után. Milyen hibakódot kellene megjelenjenek hibakód olvasáskor, ha porlasztó van meghibásodva?
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45565 Dátum:
2018.09.04 kedd, 07:19:48 »
Idézetet írta: keczka - 2018.09.03 hétfő, 23:43:59
Múlt héten elvittem egy szervíz és, ledugózták az EGR szelepet. Megszűnt a rángatás és a füst. Megy rendesen, fogyasztás sem tűnik soknak. Persze maradt a részecske szűrő miatt a tiltás. Arra rendeltem egy Protection nevű szert, ezt egy Csabai szerelő használta sikerrel és ajánlotta nekem. Hallok azonban egy elég erős kerregést, főleg nagyobb fokozatba váltás után. Milyen hibakódot kellene megjelenjenek hibakód olvasáskor, ha porlasztó van meghibásodva?
kopogás szenzor jelez a hibás hengernél.mást nem tud.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45566 Dátum:
2018.09.04 kedd, 18:57:57 »
Idézetet írta: keczka - 2018.09.03 hétfő, 23:43:59
Múlt héten elvittem egy szervíz és, ledugózták az EGR szelepet. Megszűnt a rángatás és a füst. Megy rendesen, fogyasztás sem tűnik soknak. Persze maradt a részecske szűrő miatt a tiltás. Arra rendeltem egy Protection nevű szert, ezt egy Csabai szerelő használta sikerrel és ajánlotta nekem. Hallok azonban egy elég erős kerregést, főleg nagyobb fokozatba váltás után. Milyen hibakódot kellene megjelenjenek hibakód olvasáskor, ha porlasztó van meghibásodva?
Ha vészüzemben van tud kerregő hangot adni.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45567 Dátum:
2018.09.04 kedd, 20:48:40 »
Idézetet írta: keczka - 2018.09.03 hétfő, 23:43:59
Múlt héten elvittem egy szervíz és, ledugózták az EGR szelepet. Megszűnt a rángatás és a füst. Megy rendesen, fogyasztás sem tűnik soknak. Persze maradt a részecske szűrő miatt a tiltás. Arra rendeltem egy Protection nevű szert, ezt egy Csabai szerelő használta sikerrel és ajánlotta nekem. Hallok azonban egy elég erős kerregést, főleg nagyobb fokozatba váltás után. Milyen hibakódot kellene megjelenjenek hibakód olvasáskor, ha porlasztó van meghibásodva?
Ha tilt akkor egy alap beallitast vesz alapul nem?
A 3 csatis egr-t nem tudod hiba nélkül dugozni. Nekem 1700-2200kozott felmelegen eleg zakatolos volt. Kiszedtem az egr vakolast konnyebben jár a motor es a kopogasom is enyhült. Na hogy most az egr dugó miatt vagy csak placebo?!??!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45568 Dátum:
2018.09.04 kedd, 21:45:13 »
Vész üzemmódban van a DPF miatt. Valaki azt irta a fórumon, hogy motorlámpa és hibakód van de tiltás nincs. Meglátom mit produkál, ha a DPF helyreáll. A dugót kivenni nem tudom mért füst és rángatás az eredmény. A tiltás pedig érdekes módon nem teljes. Érezni a turbótöltőt de nem teljes erőbedobással.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45569 Dátum:
2018.09.05 szerda, 07:16:37 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.09.04 kedd, 20:48:40
Ha tilt akkor egy alap beallitast vesz alapul nem?
A 3 csatis egr-t nem tudod hiba nélkül dugozni. Nekem 1700-2200kozott felmelegen eleg zakatolos volt. Kiszedtem az egr vakolast konnyebben jár a motor es a kopogasom is enyhült. Na hogy most az egr dugó miatt vagy csak placebo?!??!
Az EGR ledugózás dob ugyan egy hibakódot, de attól nem változik semmi. Nincs tiltás, nincs vészüzem. Ha gond van, akkor az alighanem máshol lesz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45570 Dátum:
2018.09.05 szerda, 08:52:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.09.05 szerda, 07:16:37
Az EGR ledugózás dob ugyan egy hibakódot, de attól nem változik semmi. Nincs tiltás, nincs vészüzem. Ha gond van, akkor az alighanem máshol lesz.
AndyA
a dpf-esnél is?biztos?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45571 Dátum:
2018.09.05 szerda, 09:28:55 »
Idézetet írta: alf® - 2018.09.05 szerda, 08:52:40
a dpf-esnél is?biztos?
Biztos. Malacfarok nem villog, csak a diag lámpa (motor-forma ikon) világít. EGR alacsony nyomásra panaszkodik, de attól még megfutotta a 200-at a német pályán, így vészüzem aligha volt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45572 Dátum:
2018.09.05 szerda, 10:11:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.09.05 szerda, 09:28:55
Biztos. Malacfarok nem villog, csak a diag lámpa (motor-forma ikon) világít. EGR alacsony nyomásra panaszkodik, de attól még megfutotta a 200-at a német pályán, így vészüzem aligha volt.
AndyA
Mondjuk engem zavar a diag lámpa és nem szeretem 3-400km-enként kiütögetni a hibát, pláne hogy a bluetoothos kütyüt mindig bedugva felejtem, és volt már, hogy leszívogatta az aksit amikor nem jártam vele 2-3 hétig.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45573 Dátum:
2018.09.05 szerda, 10:58:39 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.09.05 szerda, 10:11:21
Mondjuk engem zavar a diag lámpa és nem szeretem 3-400km-enként kiütögetni a hibát, pláne hogy a bluetoothos kütyüt mindig bedugva felejtem, és volt már, hogy leszívogatta az aksit amikor nem jártam vele 2-3 hétig.
Minek törölgetni? se nem oszt, se nem szoroz, hogy világít. Ha zavar, ragaszd le egy darab fekete szigszalaggal.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45574 Dátum:
2018.09.05 szerda, 12:45:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.09.05 szerda, 10:58:39
Minek törölgetni? se nem oszt, se nem szoroz, hogy világít. Ha zavar, ragaszd le egy darab fekete szigszalaggal.
AndyA
Valami biztos változik en érzem rajta es a hangján is hallom!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45575 Dátum:
2018.09.05 szerda, 13:03:18 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.09.05 szerda, 12:45:18
Valami biztos változik en érzem rajta es a hangján is hallom!
Persze, hogy változik, hiszen belenyúlsz a motor működésébe. De ha amúgy a motorod normálisan működik, akkor ez olyan változtatás, ami a motor működése szempontjából inkább előnyös, mintsem káros lenne.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45576 Dátum:
2018.09.05 szerda, 13:54:05 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.09.05 szerda, 12:45:18
Valami biztos változik en érzem rajta es a hangján is hallom!
Persze, kevesebbet fogyaszt, és nem eszi meg azt amit kipufog
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45577 Dátum:
2018.09.05 szerda, 13:55:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.09.05 szerda, 10:58:39
Minek törölgetni? se nem oszt, se nem szoroz, hogy világít. Ha zavar, ragaszd le egy darab fekete szigszalaggal.
AndyA
Téged még nem ellenőriztek a TÜV-ösök? (vagy adac, mittomén kinek van joga a labancoknál félreállítani)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45578 Dátum:
2018.09.05 szerda, 14:51:30 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.09.05 szerda, 13:55:23
Téged még nem ellenőriztek a TÜV-ösök? (vagy adac, mittomén kinek van joga a labancoknál félreállítani)
dehogynem,csak képmutató. A gumiméreteltérésre pattog mint a nikkelbolha, de a csekkendzsin nem számít neki...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45579 Dátum:
2018.09.05 szerda, 14:56:34 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.09.05 szerda, 13:55:23
Téged még nem ellenőriztek a TÜV-ösök? (vagy adac, mittomén kinek van joga a labancoknál félreállítani)
Magyarországon ritkán járnak, szerencsére.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45580 Dátum:
2018.09.05 szerda, 19:10:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.09.05 szerda, 14:56:34
Magyarországon ritkán járnak, szerencsére.
AndyA
Naplózva
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45581 Dátum:
2018.09.05 szerda, 23:25:07 »
De járnak nálunk. Itt (Erdélyben) RAR a neve. De még motorlámpa miatt nem hallottam bogzódást, ilyen dolgokért viszont viszik a forgalmit, hogy kézifék, felületi rozsda, füst.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45582 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 09:10:13 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.09.05 szerda, 09:28:55
Biztos. Malacfarok nem villog, csak a diag lámpa (motor-forma ikon) világít. EGR alacsony nyomásra panaszkodik, de attól még megfutotta a 200-at a német pályán, így vészüzem aligha volt.
AndyA
Én az enyémből kiírtam az EGR figyelést, így hibát beveszi, de nem gyújt lámpát.
Jobb mint a ragasztószalag.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45583 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 10:05:24 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2018.09.06 csütörtök, 09:10:13
Én az enyémből kiírtam az EGR figyelést, így hibát beveszi, de nem gyújt lámpát.
Jobb mint a ragasztószalag.
Azt hogyan?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45584 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 10:21:47 »
Idézetet írta: alf® - 2018.09.05 szerda, 14:51:30
dehogynem,csak képmutató. A gumiméreteltérésre pattog mint a nikkelbolha, de a csekkendzsin nem számít neki...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45585 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 10:59:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.09.06 csütörtök, 10:05:24
Azt hogyan?
AndyA
Drága eszközzel, okosan!
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45586 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 11:13:30 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2018.09.06 csütörtök, 10:59:08
Drága eszközzel, okosan!
Köszönöm a kimerítő választ...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45587 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 12:48:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.09.06 csütörtök, 11:13:30
Köszönöm a kimerítő választ...
AndyA
Azért mert ilyen szépen kérted, kissé bővebben. A ECU ban kell pár dolgot átírni. Így meg lehet szabadulni a DPF problémáktól is.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45588 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 13:07:16 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2018.09.06 csütörtök, 12:48:56
Azért mert ilyen szépen kérted, kissé bővebben. A ECU ban kell pár dolgot átírni. Így meg lehet szabadulni a DPF problémáktól is.
Eddig még mindig nem mondtál semmi olyat, ami ne lenne vagy magától értetődő, vagy köztudomású.
Ha nem akarod elmondani, hogy hogyan megy, mert pl. pénzért csinálod olyanoknak, akik maguknak nem tudják megcsinálni, akkor mondd azt, nem szégyen az, de többedik válaszban is csak folyamatosan köntörfalazni...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45589 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 13:08:58 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2018.09.06 csütörtök, 12:48:56
Azért mert ilyen szépen kérted, kissé bővebben. A ECU ban kell pár dolgot átírni. Így meg lehet szabadulni a DPF problémáktól is.
ez azért úgy kb eddig annyira egyértelmű, hogy hol marad a bővebben?
Milyen eszközzel,milyen progival.Az a bővebben...
Eddig az mk3ból nem igazán lehetett az egr-t hitelesen kiirtani,sem a dpf-t.
Ezért a kérdés...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45590 Dátum:
2018.09.06 csütörtök, 17:34:44 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2018.09.06 csütörtök, 15:06:11
Új Kess+segédprogramok. Még kipróbálás alatt, de 2006 2.2 tdci EGR kiírva. Nem veszi vissza.
Most akkor adsz pontos leírást, vagy nem. Nagyon érdekelne a dolog, ezek az apróságok rövidítik meg az életem.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45591 Dátum:
2018.09.17 hétfő, 11:34:28 »
Idézetet írta: alf® - 2018.09.06 csütörtök, 13:08:58
ez azért úgy kb eddig annyira egyértelmű, hogy hol marad a bővebben?
Milyen eszközzel,milyen progival.Az a bővebben...
Eddig az mk3ból nem igazán lehetett az egr-t hitelesen kiirtani,sem a dpf-t.
Ezért a kérdés...
Egyet értek.Több chiptuningos cégnél próbálkoztam én is, de egyik sem boldogult vele.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45592 Dátum:
2018.09.17 hétfő, 14:26:52 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2018.09.17 hétfő, 11:34:28
Egyet értek.Több chiptuningos cégnél próbálkoztam én is, de egyik sem boldogult vele.
Mk3 2.2 tdci nél megy eddig!
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45593 Dátum:
2018.09.17 hétfő, 17:02:19 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2018.09.17 hétfő, 14:26:52
Mk3 2.2 tdci nél megy eddig!
De kis titokzatos vagy!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45594 Dátum:
2018.09.17 hétfő, 20:38:32 »
És mi a helyzet a DPF-vel? Azt már próbáltad kiírni etekefiloz?
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45595 Dátum:
2018.09.18 kedd, 07:14:30 »
Sziaszok! Megállt az autó, és segítségetek kérném hátha kiderül mi a gond
Kezdem az elején. Adott egy 2005s 2.2es tdci. A turbó tengelye nagyon kivolt, hordta az olajat. Kb 3 hete vettem észre hogy 6-8 órás állás utáni első indítás dadogósan (5-600as fordulatszám) nagy fehér füst kíséretében indult, majd 5-6 másodperc múlva kitiszult és semmi probléma nem volt.
Egy hét múlva már minden indítás ilyen volt.
Vettem egy felújjitott turbót, kicserélték. Egy napig elmult a füst is. Azt gondoltam kész.
Két napja 100as tempó közben bedadogosodott, leállt. Jelenleg de sem indul... Hibakód nincs!
A szerelőm láttatlanban azt mondta porlasztó
Egyértelmű szerintem hogy motorolaj jut az égéstébe, és az fojtja meg
Valakinek van ötlete, hogyan tovább?
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45596 Dátum:
2018.09.18 kedd, 07:19:41 »
Idézetet írta: Domeeno - 2018.09.18 kedd, 07:14:30
Sziaszok! Megállt az autó, és segítségetek kérném hátha kiderül mi a gond
Kezdem az elején. Adott egy 2005s 2.2es tdci. A turbó tengelye nagyon kivolt, hordta az olajat. Kb 3 hete vettem észre hogy 6-8 órás állás utáni első indítás dadogósan (5-600as fordulatszám) nagy fehér füst kíséretében indult, majd 5-6 másodperc múlva kitiszult és semmi probléma nem volt.
Egy hét múlva már minden indítás ilyen volt.
Vettem egy felújjitott turbót, kicserélték. Egy napig elmult a füst is. Azt gondoltam kész.
Két napja 100as tempó közben bedadogosodott, leállt. Jelenleg de sem indul... Hibakód nincs!
A szerelőm láttatlanban azt mondta porlasztó
Egyértelmű szerintem hogy motorolaj jut az égéstébe, és az fojtja meg
Valakinek van ötlete, hogyan tovább?
diag tud(na) közelebbit kideríteni, de ha nem indul, az majdnem biztos, hogy üza rendszeri hiba.Lehet ckp is,ehhez kell a diag.
Malacfarka nem villog sárgán? Lehet sima fel levegősödés is.Dadogás-leállás épp jellemző.Ezt kitudod zárni te is.Olajszivárgás a résolajcsöveknél, szűrőnél,porlasztóknál. Ha van, meg is találtad a hibát.Megkell szüntetni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45597 Dátum:
2018.09.18 kedd, 07:57:45 »
Idézetet írta: alf® - 2018.09.18 kedd, 07:19:41
diag tud(na) közelebbit kideríteni, de ha nem indul, az majdnem biztos, hogy üza rendszeri hiba.Lehet ckp is,ehhez kell a diag.
Malacfarka nem villog sárgán? Lehet sima fel levegősödés is.Dadogás-leállás épp jellemző.Ezt kitudod zárni te is.Olajszivárgás a résolajcsöveknél, szűrőnél,porlasztóknál. Ha van, meg is találtad a hibát.Megkell szüntetni.
Regisztrált Forscan-el nincs hibakód. Nincs check engine, és malacfarok sem. GO szűrőben kb 6000km van Bosch. Résolajnál száraz
Amit viszont észrevettem hogy hátul kb a generátor felett a hengerfej és a blokk között olajfolyás.
Esetleg kiment a hengerfej tömítés? Ez okozat ilyen hibát?
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45598 Dátum:
2018.09.18 kedd, 08:42:57 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2018.09.17 hétfő, 14:26:52
Mk3 2.2 tdci nél megy eddig!
Volt olyan hogy egy hétre is eltünt a hibakód, aztán újra visszajött.Dpf is próbálták kiírni, az 1 nap múlva elkezdett egyfolytába regenerálni.Végül vezérlőt cseréltem.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45599 Dátum:
2018.09.18 kedd, 08:45:36 »
Idézetet írta: Domeeno - 2018.09.18 kedd, 07:14:30
Sziaszok! Megállt az autó, és segítségetek kérném hátha kiderül mi a gond
Kezdem az elején. Adott egy 2005s 2.2es tdci. A turbó tengelye nagyon kivolt, hordta az olajat. Kb 3 hete vettem észre hogy 6-8 órás állás utáni első indítás dadogósan (5-600as fordulatszám) nagy fehér füst kíséretében indult, majd 5-6 másodperc múlva kitiszult és semmi probléma nem volt.
Egy hét múlva már minden indítás ilyen volt.
Vettem egy felújjitott turbót, kicserélték. Egy napig elmult a füst is. Azt gondoltam kész.
Két napja 100as tempó közben bedadogosodott, leállt. Jelenleg de sem indul... Hibakód nincs!
A szerelőm láttatlanban azt mondta porlasztó
Egyértelmű szerintem hogy motorolaj jut az égéstébe, és az fojtja meg
Valakinek van ötlete, hogyan tovább?
Dízel motormál ha rossz a turbó és ereszti az olajat bejutva az égéstérbe elég nemfojtja a motort. Pl nem véletlen ha a turbó oly mértékig sérűl, hogy szinte csorog be az égéstérbe az olaj szérpörgetheti a motort. Dízel motornak tök mindegy hogy gázolaj vagy motorolaj az elégeti!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Oldalak:
1
...
905
906
907
908
909
910
911
[
912
]
913
914
915
916
917
918
919
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ