Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:51:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 908 909 910 911 912 913 914 [915] 916 917 918 919 920 921 922 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14643590 alkalommal)
0 Felhasználó és 114 vendég van a témában
rottbali
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #45700 Dátum: 2018.10.24 szerda, 11:06:16 »

Sziasztok,

FMBA 2004-es mondihoz keresek megbízható szerelőt aki ért is hozzá Gödöllő környékén. Több mint biztos, hogy hengerfejes lett az autó.
Tudtok esetleg ajánlani?
Naplózva

Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45701 Dátum: 2018.10.24 szerda, 11:09:04 »

Sziasztok,

FMBA 2004-es mondihoz keresek megbízható szerelőt aki ért is hozzá Gödöllő környékén. Több mint biztos, hogy hengerfejes lett az autó.
Tudtok esetleg ajánlani?

Próbáld meg Papp Csabiékat, bár ők inkább a porlasztók és a CR-szvattyú felújításával szoktak foglalkozni: www.dieselgodollo.hu

A műszaki vizsga állomás mellett vannak, az M3-as felhajtótól nem messze.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45702 Dátum: 2018.10.24 szerda, 14:14:51 »

Sziasztok,

FMBA 2004-es mondihoz keresek megbízható szerelőt aki ért is hozzá Gödöllő környékén. Több mint biztos, hogy hengerfejes lett az autó.
Tudtok esetleg ajánlani?

Pilisvörösváron tudok neked ajánlani szakembert
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
bjozsef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #45703 Dátum: 2018.10.25 csütörtök, 19:02:37 »

Kedves Fórum tagok!

Teljesen tanácstalan vagyok és a következő problémával kapcsolatban kérnék tanácsot:
Van egy 2003-as Ford Mondeo 2.0 TDCI motorral 130 lovas.
A tünet, hogy nincs erő a motorban.

A FORScan diagrammon azt látom, hogy a turbó nyomás kb 2200-as fordulatnál van max-on.
A rail cső nyomása szintén 2200-2300-nál van max-on, ami kb 139000 KPa.

1800-es fordulaton a turbónyomás szinte semmi, a rail cső nyomása kb 46600 KPa. (elég silány)

Az injektorok és a szivattyú rendben. be lett padozva.
A szivattyún a nyomásszabályzó új.

A grafikon egyenletes emelkedést mutat a fordulatszám függvényében.

4-ben a gyorsulás 1800-ról 3000-re kb 10 másodperc.

Grafikonok:
https://www.dropbox.com/s/44ks4x6im8fxtay/Kep1.jpg?dl=1
https://www.dropbox.com/s/bod61xfn3o961te/Kep2.jpg?dl=1

Hol keressem a hibát?

A válaszokat előre is köszönöm.

József.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45704 Dátum: 2018.10.25 csütörtök, 19:25:04 »

Kedves Fórum tagok!

Teljesen tanácstalan vagyok és a következő problémával kapcsolatban kérnék tanácsot:
Van egy 2003-as Ford Mondeo 2.0 TDCI motorral 130 lovas.
A tünet, hogy nincs erő a motorban.

A FORScan diagrammon azt látom, hogy a turbó nyomás kb 2200-as fordulatnál van max-on.
A rail cső nyomása szintén 2200-2300-nál van max-on, ami kb 139000 KPa.

1800-es fordulaton a turbónyomás szinte semmi, a rail cső nyomása kb 46600 KPa. (elég silány)

Az injektorok és a szivattyú rendben. be lett padozva.
A szivattyún a nyomásszabályzó új.

A grafikon egyenletes emelkedést mutat a fordulatszám függvényében.

4-ben a gyorsulás 1800-ról 3000-re kb 10 másodperc.

Grafikonok:
https://www.dropbox.com/s/44ks4x6im8fxtay/Kep1.jpg?dl=1
https://www.dropbox.com/s/bod61xfn3o961te/Kep2.jpg?dl=1

Hol keressem a hibát?

A válaszokat előre is köszönöm.

József.
lukas,kifúj,elszelel a turbócső rendszer.Illetve a vákuum ami a turbót mozgatja késik repedés szakadás miatt(amennyibe euro3-as).
A levegőcsöveken keres olajos foltot, esetleg fellazult bilincset.
A vákumcsöveket lekell szedni, és átböngészni. Lehet a fékrásegítőre menő is lukas.
A két lehetőség közül az egyik biztosan hibás.
A maxi rail nyomás asszem majdnem 1800bar(valami 1760körül rémlik).Denem ezzel lesz-van a probléma.
Normál helyzetben 1800nál már megvan a maxi turbónyomás, ami a diag szerint 2,5bar.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bjozsef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #45705 Dátum: 2018.10.26 péntek, 14:03:23 »

lukas,kifúj,elszelel a turbócső rendszer.Illetve a vákuum ami a turbót mozgatja késik repedés szakadás miatt(amennyibe euro3-as).
A levegőcsöveken keres olajos foltot, esetleg fellazult bilincset.
A vákumcsöveket lekell szedni, és átböngészni. Lehet a fékrásegítőre menő is lukas.
A két lehetőség közül az egyik biztosan hibás.
A maxi rail nyomás asszem majdnem 1800bar(valami 1760körül rémlik).Denem ezzel lesz-van a probléma.
Normál helyzetben 1800nál már megvan a maxi turbónyomás, ami a diag szerint 2,5bar.


Köszönöm a választ.

Utánanézek a dolognak.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #45706 Dátum: 2018.10.26 péntek, 22:29:20 »

lukas,kifúj,elszelel a turbócső rendszer.Illetve a vákuum ami a turbót mozgatja késik repedés szakadás miatt(amennyibe euro3-as).
A levegőcsöveken keres olajos foltot, esetleg fellazult bilincset.
A vákumcsöveket lekell szedni, és átböngészni. Lehet a fékrásegítőre menő is lukas.
A két lehetőség közül az egyik biztosan hibás.
A maxi rail nyomás asszem majdnem 1800bar(valami 1760körül rémlik).Denem ezzel lesz-van a probléma.
Normál helyzetben 1800nál már megvan a maxi turbónyomás, ami a diag szerint 2,5bar.

Nekem is 2003-as 130-as TDCI-m van. Elektromos turbó geo vezérlés és ha jól tudom korábbi táblázatból, hogy Euro3-as a motorom (FMBA kódot oda sorolta a táblázat amit láttam.)

@BJozsef,
Neked milyen a turbo geo vezérlésed? Elektromos vagy vákumos?
Szívósor tisztításod mikor volt utoljára? Mit tudsz róla?
EGR szeleped működik rendesen?
(Ha nem gond még ezekkel is kiegészíteném az ellenőrzést.)

BM
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
bjozsef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #45707 Dátum: 2018.10.26 péntek, 22:56:29 »

Nekem is 2003-as 130-as TDCI-m van. Elektromos turbó geo vezérlés és ha jól tudom korábbi táblázatból, hogy Euro3-as a motorom (FMBA kódot oda sorolta a táblázat amit láttam.)

@BJozsef,
Neked milyen a turbo geo vezérlésed? Elektromos vagy vákumos?
Szívósor tisztításod mikor volt utoljára? Mit tudsz róla?
EGR szeleped működik rendesen?
(Ha nem gond még ezekkel is kiegészíteném az ellenőrzést.)

BM

Vákumos turbó, EGR ledugózva.
A szívósor most lett nemrég tisztítva.

Közben cseréltem légtömegmérőt és railcsö szenzont is.
Az eredmény ugyan az Sad
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45708 Dátum: 2018.10.27 szombat, 09:11:49 »

Nekem is 2003-as 130-as TDCI-m van. Elektromos turbó geo vezérlés és ha jól tudom korábbi táblázatból, hogy Euro3-as a motorom (FMBA kódot oda sorolta a táblázat amit láttam.)

@BJozsef,
Neked milyen a turbo geo vezérlésed? Elektromos vagy vákumos?
Szívósor tisztításod mikor volt utoljára? Mit tudsz róla?
EGR szeleped működik rendesen?
(Ha nem gond még ezekkel is kiegészíteném az ellenőrzést.)

BM
elektromos turbó=eu4
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #45709 Dátum: 2018.10.28 vasárnap, 19:17:57 »

Sziasztok,
Mennyire stabilan kellene tartania a 3-4-ben padlózva a 255kpa turbónyomást?
Köszi Smiley

Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45710 Dátum: 2018.10.28 vasárnap, 19:36:54 »

Sziasztok,
Mennyire stabilan kellene tartania a 3-4-ben padlózva a 255kpa turbónyomást?
Köszi Smiley


nem kell tartsa.folyamatosan szabályoz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #45711 Dátum: 2018.10.28 vasárnap, 20:13:47 »

nem kell tartsa.folyamatosan szabályoz.
Akkor ezekszerint nem gáz, ha padlónál 2.3-2.4-2.5 között ugrál és nem tartja? Ha már eléri a 2.5 bart akkor ok?
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45712 Dátum: 2018.10.29 hétfő, 06:56:19 »

Akkor ezekszerint nem gáz, ha padlónál 2.3-2.4-2.5 között ugrál és nem tartja? Ha már eléri a 2.5 bart akkor ok?

igen, csak nem mindegy mikor.
Már 1800as fordulatnál megkell lennie a maximumnak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #45713 Dátum: 2018.10.29 hétfő, 08:35:52 »

igen, csak nem mindegy mikor.
Már 1800as fordulatnál megkell lennie a maximumnak.
Köszi, akkor nálam valami nem stimmel.
1600nál padlóztam 3-ban, 2400nél lett meg a 250kpa...
Hol keressem a bajt? Csövek jók, turbó tiszta és jó, elektronika új.
Talán a chipben, vagy a map?
http://kepkezelo.com/images/e0jif6rkx9j3oyhx83o3.jpg
 worship
« Utoljára szerkesztve: 2018.10.29 hétfő, 08:38:07 írta bari012 » Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45714 Dátum: 2018.10.29 hétfő, 08:40:32 »

Köszi, akkor nálam valami nem stimmel.
1600nál padlóztam 3-ban, 2400nél lett meg a 250kpa...
Hol keressem a bajt? Csövek jók, turbó tiszta és jó, elektronika új.
Talán a chipben, vagy a map?
http://kepkezelo.com/images/e0jif6rkx9j3oyhx83o3.jpg
 worship
a turbód és az egr is elektronikus?
Kezd azzal, hogy kipróbálod ledugózott egr-el.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #45715 Dátum: 2018.10.29 hétfő, 08:46:45 »

a turbód és az egr is elektronikus?
Kezd azzal, hogy kipróbálod ledugózott egr-el.
Igen elektronikusak. Egr dugózva van, szívósor tiszta, tömítések újak.
« Utoljára szerkesztve: 2018.10.29 hétfő, 09:42:36 írta bari012 » Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45716 Dátum: 2018.10.29 hétfő, 10:35:49 »

Igen elektronikusak. Egr dugózva van, szívósor tiszta, tömítések újak.
eredeti sw-t nem tudjátok visszatenni próbára? Nem kaptál róla copyt?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #45717 Dátum: 2018.10.29 hétfő, 13:19:23 »

elektromos turbó=eu4

Akkor itt valami huncutkodás van!
Elektromos turbóval 8-as környezetvédelmi kategóriában van a forgalmi szerint a kocsi.
Holott a http://www.autoszektor.hu/hu/content/anyukam-erteni-fogja-kornyezetvedelmi-besorolasok-euro-normak oldal szerint 9,10,11 lehetne.

Hogyan lehet ezt módosítani?
Szomg riadó esetén első fokozatban a 9-es dízellel még közlekedhetek Budapesten.

BM
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #45718 Dátum: 2018.10.29 hétfő, 13:45:02 »

eredeti sw-t nem tudjátok visszatenni próbára? Nem kaptál róla copyt?
De az lesz, felveszem velük a kapcsolatot, köszi Smiley
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45719 Dátum: 2018.10.29 hétfő, 14:35:38 »

Akkor itt valami huncutkodás van!
Elektromos turbóval 8-as környezetvédelmi kategóriában van a forgalmi szerint a kocsi.
Holott a http://www.autoszektor.hu/hu/content/anyukam-erteni-fogja-kornyezetvedelmi-besorolasok-euro-normak oldal szerint 9,10,11 lehetne.

Hogyan lehet ezt módosítani?
Szomg riadó esetén első fokozatban a 9-es dízellel még közlekedhetek Budapesten.

BM
hossza kínlódás árán. mondhatni ezt becumiztad. én már nem nagyon bojgatnám.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45720 Dátum: 2018.10.29 hétfő, 15:07:24 »

Igen elektronikusak. Egr dugózva van, szívósor tiszta, tömítések újak.
Hol irtak at a softot?
;
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #45721 Dátum: 2018.10.30 kedd, 12:34:44 »

AZ EGR ledugózása szerintetek megoldaná a kormolást, hidegen dadogást és a rángatást?

Köszi előre is!

Matyas


Még egy kérdés : ha kevés a nyomás, hibakódot nem adna?
( vagy porlasztóhibánál? )

Köszi.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45722 Dátum: 2018.10.30 kedd, 14:01:58 »

AZ EGR ledugózása szerintetek megoldaná a kormolást, hidegen dadogást és a rángatást?

Köszi előre is!

Matyas


valószínűleg igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #45723 Dátum: 2018.10.30 kedd, 14:25:25 »

Mert eddig az injektorra gyanakodtak. Undecided








valószínűleg igen.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #45724 Dátum: 2018.10.30 kedd, 15:19:59 »

valószínűleg igen.
Nekem is van bent EGR dugó, igaz már 10 éve. És intenzív gyorsításnál (főleg 2-3-4-ben) kormol rendesen. 2 verzió van:
1: átégett
2: füstöl ez mindenhogy Smiley
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #45725 Dátum: 2018.10.30 kedd, 15:35:54 »

Hello,

olyat tapasztaltál, hogy indítás után hideg motornál remeg az autó? Érzem az üléseken is...
Vagy ez inkább mégis az injektortól van Sad





Nekem is van bent EGR dugó, igaz már 10 éve. És intenzív gyorsításnál (főleg 2-3-4-ben) kormol rendesen. 2 verzió van:
1: átégett
2: füstöl ez mindenhogy Smiley
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #45726 Dátum: 2018.10.30 kedd, 16:10:19 »

Hello,

olyat tapasztaltál, hogy indítás után hideg motornál remeg az autó? Érzem az üléseken is...
Vagy ez inkább mégis az injektortól van Sad
Mit éertünk remegés alatt? Mindenkinek más az ingerküszöbe. Ez a TDCi azért nem a világ legsimább járású motorja, és főleg télen, hideg állapotban elég kelletlenül jár. Akkor még rángatózni is képes. De bemelegedve már oké. Nyáron, meg olyan 10 fok felett viszont nem csinálja.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #45727 Dátum: 2018.10.30 kedd, 16:28:53 »

Azt kell érteni, hogy nagyon remeg az autó. Ezt pár hónapja  ( több mint 5 éve megvan, sosem volt ilyen ) csinálja hidegen jó pár percig, eközben hallani is a motorból egy nehezen leírható csipogó hangot az injektorok felől.
Utána bizonyos sebességnél rángat ami gázadás/elvételre megszűnik és 80 felett meg mintha hintázna, olyan mintha nagy légellenállásba ütközne az autó, úgy vissza-visszatorpan másodpercekre.
Hát ennyike. Roll Eyes 



Mit éertünk remegés alatt? Mindenkinek más az ingerküszöbe. Ez a TDCi azért nem a világ legsimább járású motorja, és főleg télen, hideg állapotban elég kelletlenül jár. Akkor még rángatózni is képes. De bemelegedve már oké. Nyáron, meg olyan 10 fok felett viszont nem csinálja.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #45728 Dátum: 2018.10.30 kedd, 17:22:52 »

Azt kell érteni, hogy nagyon remeg az autó. Ezt pár hónapja  ( több mint 5 éve megvan, sosem volt ilyen ) csinálja hidegen jó pár percig, eközben hallani is a motorból egy nehezen leírható csipogó hangot az injektorok felől.
Utána bizonyos sebességnél rángat ami gázadás/elvételre megszűnik és 80 felett meg mintha hintázna, olyan mintha nagy légellenállásba ütközne az autó, úgy vissza-visszatorpan másodpercekre.
Hát ennyike. Roll Eyes 
Na ez mondjuk biztosan nem üzemszerű működés.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #45729 Dátum: 2018.10.30 kedd, 17:52:42 »

Nem
Es eregetem a fekete fustot is erosebb gyorsitaskor :-\H




quote author=Domi link=topic=1456.msg1153666#msg1153666 date=1540916572]
Na ez mondjuk biztosan nem üzemszerű működés.
[/quote]
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Tibor78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #45730 Dátum: 2018.10.30 kedd, 19:51:43 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérem!Meleg motor indításnál a fordulat 750 környékén megáll aksi jel folyamatosan világít ,kis idő múlva a  motor leáll!20 pert várakozás után indítás a hiba eltűnik motor jár rendesen!Új aksi új generátor van!Mi lehet a probléma?
Naplózva

FORD MONDEO III  2.0 16V 66 KW 90 LE 1998 cm³
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45731 Dátum: 2018.10.30 kedd, 20:08:28 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérem!Meleg motor indításnál a fordulat 750 környékén megáll aksi jel folyamatosan világít ,kis idő múlva a  motor leáll!20 pert várakozás után indítás a hiba eltűnik motor jár rendesen!Új aksi új generátor van!Mi lehet a probléma?
a generátor új, mit takar?
Visteon-gyári került bele, vagy valami más?
Ha nem illeszkedik a generátor a smart charge rendszerbe, az okozhatja ezt a problémát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tibor78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #45732 Dátum: 2018.10.30 kedd, 20:28:11 »

a generátor új, mit takar?
Visteon-gyári került bele, vagy valami más?
Ha nem illeszkedik a generátor a smart charge rendszerbe, az okozhatja ezt a problémát.

Szerintem nem gyári!Az eredetivel is volt ez a hiba!
Naplózva

FORD MONDEO III  2.0 16V 66 KW 90 LE 1998 cm³
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45733 Dátum: 2018.10.30 kedd, 21:16:14 »

Szerintem nem gyári!Az eredetivel is volt ez a hiba!
okozhatják a csúcsok is az 500as körüli dadogós indulást, és akkor a töltés is világíthat.De a 750es fordulat tök normál...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tibor78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #45734 Dátum: 2018.10.30 kedd, 21:22:11 »

okozhatják a csúcsok is az 500as körüli dadogós indulást, és akkor a töltés is világíthat.De a 750es fordulat tök normál...

Gázadásra sem reagál!
Naplózva

FORD MONDEO III  2.0 16V 66 KW 90 LE 1998 cm³
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45735 Dátum: 2018.10.31 szerda, 06:54:17 »

Gázadásra sem reagál!
Érdemes lenne egy gyári bontott generátort kipróbálni. ha azzal sem változik, akkor a csúcsokkal lehet gond.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fundi
Vendég
« Új hozzászólás #45736 Dátum: 2018.10.31 szerda, 10:18:17 »

Sziasztok!  help

Sztori (lényeg alább Cheesy)
Picit több, mint egy éve vásároltam meg az én kicsikémet, biztos forrásból. 2 literes turbódízel. Turbócsere volt már rajta, karbantartott, ismerőstől...
Mikor meggvásároltam, örültem, biztos vételnek tűnt, soha semmi nagy baja nem volt, leszámítva, hogy vásárláskor ismerten lendkerekes volt, de kétszázezer környékén ez illik - árában ez látszott is.
Megcsináltattam azonnal. Pár hónappal rá féknyereghiba, azt is.
Hosszú úton hirtelen nagyot gyengült a motor, mintha 60 lóerővel mennék, de más tünet semmi... turbóra gyanakodtam, a cső ugye típushiba miatt néha széthasad a turbónál. Sajnos itt jött ki, hogy mennyire hibátlan volt a kicsike, mert olyan hibáknem jöttek ki, amiknek előző tulajnál kellettek volna... injektorhiba.
Bevallom, picit elgondolkoztam, ér-e ennyit a kocsi, a racionális énem azt mondta: injektorhibásan úgyse tudom eladni, a becsületem azt mondatta ne újítasd fel és add el, ne bassz át senkit.
Elgondolkodtattam, hogy csak a hibás injektort cserélem, de hát ezek tesók, sorban halnak. Úgy döntöttem, gyári injektort tetetek bele, 4et.
Jó döntés volt, szereléskor kiderült, hogy még kettő haldoklott, rossz értékeket mutattak teszten. Ami viszont nagyon jól esett a fájdalmasan üres zsebem mellett, hogy az injektorok simán kijöttek, a szerelő odáig volt a motor állapotától.

A lényeg:
Injektorcsere után feltűnt, hogy füstöl a kocsi már kisebb gázadásra is. Éjjel kifejezetten látom a mögöttem lévő lámpájában. Nem konstans, néha jobban, néha kevésbé. Az injektorok programozását én rendbenlévőnek érzem, a motor egyenletesen boldogan duruzsol, pöccre indul.
A füstölés érzésre inkább meleg motorral jellemző. Teljesítmény és fogyasztás rendben van. Motorolajat ellenőriztem, látható mértékben nem fogy.
A füstölés sebesség tartásakor megszűnik, csak gyorsításkor jön - de bőven nem padlógáznál, egy rendes ütemű városi gyorsulásban már kifejezetten látszik. Nem kormolásnak mondanám, de tükörben inkább üzemanyagfüstnek tűnik nekem mint olajnak. Mindenképp kellemetlen mértékű, azért fel-fel tűnik ahogy kioldalognak mögülem az autók...

A szerelő - akiben maximálisan megbízom, de nem mondeo specialista Cheesy - mondta, hogy hát elég sokminden lehet. Szinte bármi. Még az is, hogy új injektor régi motor - lehet ez ilyen és ilyen is marad.
De vigyem be, végignézegeti a dolgokat, kipróbálja, megnézi. Légszűrőt gyorsba azért cseréltem, ráfért, de nem oldotta meg.

Van esetleg tippetek, mi okozhatja? Köszönöm, ha végigolvastad  worship

Naplózva
bjozsef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #45737 Dátum: 2018.10.31 szerda, 10:36:48 »

persze megoldódot, mert kiderült hogy a turbóm adta fel és azért füstőlt meg minden
azóta a turbót is megcsináltattam és most nagyon jó és a fogyasztásom is visszatért a normál kerék vágásba
ért a fickó az autókhoz , mert picit dohog az autó és nem tetszet neki és mondta szerinte a hidrotőke kopásom lehet és azért van
rákérdeztem vagy 3 szerelőnél is és mind azt mondta hogy valós lehet  a megállapitása

egyébként ha a beépítés diját leveszem akkor szerintem nem sokkal marad el az ebayos mögöt ,
viszont a garanciát egyszerübb érvényesiteni és nekem ez is szempont volt,még ha drágáb is egy picit
meg Ő is ujit fel és az még olcsóbb és kódot is add hozzá

szóval csak ajánlani tudom a fickót

Szia!

Meg tudnád adni a Nagykátai szerelő elérhetőségét?
Ő közel lenne hozzám.

Nálam turbó probléma van.
Kb 2300-nál van a meximális turbónyomás.

Üdv,
Józsi.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45738 Dátum: 2018.10.31 szerda, 11:07:23 »

Sziasztok!  help

Sztori (lényeg alább Cheesy)
Picit több, mint egy éve vásároltam meg az én kicsikémet, biztos forrásból. 2 literes turbódízel. Turbócsere volt már rajta, karbantartott, ismerőstől...
Mikor meggvásároltam, örültem, biztos vételnek tűnt, soha semmi nagy baja nem volt, leszámítva, hogy vásárláskor ismerten lendkerekes volt, de kétszázezer környékén ez illik - árában ez látszott is.
Megcsináltattam azonnal. Pár hónappal rá féknyereghiba, azt is.
Hosszú úton hirtelen nagyot gyengült a motor, mintha 60 lóerővel mennék, de más tünet semmi... turbóra gyanakodtam, a cső ugye típushiba miatt néha széthasad a turbónál. Sajnos itt jött ki, hogy mennyire hibátlan volt a kicsike, mert olyan hibáknem jöttek ki, amiknek előző tulajnál kellettek volna... injektorhiba.
Bevallom, picit elgondolkoztam, ér-e ennyit a kocsi, a racionális énem azt mondta: injektorhibásan úgyse tudom eladni, a becsületem azt mondatta ne újítasd fel és add el, ne bassz át senkit.
Elgondolkodtattam, hogy csak a hibás injektort cserélem, de hát ezek tesók, sorban halnak. Úgy döntöttem, gyári injektort tetetek bele, 4et.
Jó döntés volt, szereléskor kiderült, hogy még kettő haldoklott, rossz értékeket mutattak teszten. Ami viszont nagyon jól esett a fájdalmasan üres zsebem mellett, hogy az injektorok simán kijöttek, a szerelő odáig volt a motor állapotától.

A lényeg:
Injektorcsere után feltűnt, hogy füstöl a kocsi már kisebb gázadásra is. Éjjel kifejezetten látom a mögöttem lévő lámpájában. Nem konstans, néha jobban, néha kevésbé. Az injektorok programozását én rendbenlévőnek érzem, a motor egyenletesen boldogan duruzsol, pöccre indul.
A füstölés érzésre inkább meleg motorral jellemző. Teljesítmény és fogyasztás rendben van. Motorolajat ellenőriztem, látható mértékben nem fogy.
A füstölés sebesség tartásakor megszűnik, csak gyorsításkor jön - de bőven nem padlógáznál, egy rendes ütemű városi gyorsulásban már kifejezetten látszik. Nem kormolásnak mondanám, de tükörben inkább üzemanyagfüstnek tűnik nekem mint olajnak. Mindenképp kellemetlen mértékű, azért fel-fel tűnik ahogy kioldalognak mögülem az autók...

A szerelő - akiben maximálisan megbízom, de nem mondeo specialista Cheesy - mondta, hogy hát elég sokminden lehet. Szinte bármi. Még az is, hogy új injektor régi motor - lehet ez ilyen és ilyen is marad.
De vigyem be, végignézegeti a dolgokat, kipróbálja, megnézi. Légszűrőt gyorsba azért cseréltem, ráfért, de nem oldotta meg.

Van esetleg tippetek, mi okozhatja? Köszönöm, ha végigolvastad  worship


Szia.
Egr szelepet dugózd le.
Szívósort pucold ki.
A gumicsőrendszer tömítettségét elleőrizd le, 6 szakasz van, bárhol ereszthet.
Mérj turbónyomást. 1800as fordulatnál már megkell lennie a 2,5bar nyomásnak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #45739 Dátum: 2018.10.31 szerda, 12:46:53 »

Végül is nem a nagykátai faszival csináltattam, hanem az MPDiesel Kft.-vel. Korrekt, becsületes munkát végeztek. Új csúcsok, kapcsolószelep, beállítás, új kódok, jegyzőkönyv ahogy kell, darabonként 45 eFt.
Mondták, hogy garancia csak akkor van, ha 1.- vagy a szivattyút is felújíttatom és a teljes rendszert tisztítják, 2.- ha SEMMI fém maradványt nem találnak a szétszedett csúcson(ban), ergo, ha jó a szivattyú.
Telefonon felhívtak szétszedés után, mondták, hogy nyoma sincs levált fémnek ezért nem szükséges a szivattyút felújítani. Viszont a rail csövet és a nyomócsöveket vigyem be és ultrahanggal kitisztítják (ingyen) és úgy rakjam össze. Faxxán sikerült, nem füstöl, nem kopog, egyszóval ajánlani tudom őket.
www.mpdiesel.hu

persze megoldódot, mert kiderült hogy a turbóm adta fel és azért füstőlt meg minden
azóta a turbót is megcsináltattam és most nagyon jó és a fogyasztásom is visszatért a normál kerék vágásba
ért a fickó az autókhoz , mert picit dohog az autó és nem tetszet neki és mondta szerinte a hidrotőke kopásom lehet és azért van
rákérdeztem vagy 3 szerelőnél is és mind azt mondta hogy valós lehet  a megállapitása

egyébként ha a beépítés diját leveszem akkor szerintem nem sokkal marad el az ebayos mögöt ,
viszont a garanciát egyszerübb érvényesiteni és nekem ez is szempont volt,még ha drágáb is egy picit
meg Ő is ujit fel és az még olcsóbb és kódot is add hozzá

szóval csak ajánlani tudom a fickót
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Tibor78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #45740 Dátum: 2018.10.31 szerda, 14:45:54 »

Érdemes lenne egy gyári bontott generátort kipróbálni. ha azzal sem változik, akkor a csúcsokkal lehet gond.
Ez a generátor megfelelő bele? https://bontoplaza.hu/ford-mondeo-iii-b5y-hasznalt-alkatresz/generator/bontott-1s7tbc?ref=2iB1
« Utoljára szerkesztve: 2018.10.31 szerda, 15:26:38 írta Zsolteey » Naplózva

FORD MONDEO III  2.0 16V 66 KW 90 LE 1998 cm³
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #45741 Dátum: 2018.10.31 szerda, 15:02:45 »

Sziasztok,
Jelenleg 4s7q-9f479-aa map szenzor van az autómban, vajon tényleg ez a belevaló?
1C1A-9F479-AA megfelelő lehet? Hol találok ezekről leírást?
Köszi Smiley
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #45742 Dátum: 2018.10.31 szerda, 15:28:00 »


Ránézésre igen.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45743 Dátum: 2018.10.31 szerda, 17:32:11 »

igen.Visteon.Gyári.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45744 Dátum: 2018.10.31 szerda, 17:33:17 »

Sziasztok,
Jelenleg 4s7q-9f479-aa map szenzor van az autómban, vajon tényleg ez a belevaló?
1C1A-9F479-AA megfelelő lehet? Hol találok ezekről leírást?
Köszi Smiley
megkéred Zsolteey-t hogy nézze meg a picicicában.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #45745 Dátum: 2018.10.31 szerda, 18:56:35 »

Sziasztok,
Jelenleg 4s7q-9f479-aa map szenzor van az autómban, vajon tényleg ez a belevaló?
1C1A-9F479-AA megfelelő lehet? Hol találok ezekről leírást?
Köszi Smiley

Küldj alvázszámot és megnézem.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
fundi
Vendég
« Új hozzászólás #45746 Dátum: 2018.11.01 csütörtök, 18:05:55 »

Köszi!
jövőhéten viszem szervízbe, jeleztem az alábbiakat a szerelőnek.
Belegondolva tényleg lehet turbó lesz a vége... Ma autópályán ~140nél visszaváltottam kíváncsiságból ötösbe, és kis gázt adtam. Kb. egy jó autónyi feketeség lett mögöttem XD Ereje szokás szerint volt az autónak. Próbáltam reprodukálni pár kilóméterrel később, kis füstöcske - amit várnál - de lényegében semmi.
Ha ennyire változó, nem hiszem, hogy konstans eresztés lenne a rendszerben. Remélem nem turbócsere lesz, már volt kb. 40 ezerrel ezelőtt, és rendszeres olajcsere is volt.


Szia.
Egr szelepet dugózd le.
Szívósort pucold ki.
A gumicsőrendszer tömítettségét elleőrizd le, 6 szakasz van, bárhol ereszthet.
Mérj turbónyomást. 1800as fordulatnál már megkell lennie a 2,5bar nyomásnak.
Naplózva
Tibor78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #45747 Dátum: 2018.11.01 csütörtök, 19:56:28 »

Ránézésre igen.
Megrendeltem!A fejleményekről majd írok!Köszi a segítséget! worship
Naplózva

FORD MONDEO III  2.0 16V 66 KW 90 LE 1998 cm³
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #45748 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 14:05:44 »

Sziasztok!

Nem Mondeo, de remelem tudtok segíteni. Nemrég vettem egy Ford Fiestat 1.4tdci 2005-bol. Ebben porlasztot cseréltek, de nem kodoltak. Honnan tudnám a kódot megtudni, hogy mi be tudjuk kódolni?

Köszi előre is.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45749 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 14:11:36 »

Sziasztok!

Nem Mondeo, de remelem tudtok segíteni. Nemrég vettem egy Ford Fiestat 1.4tdci 2005-bol. Ebben porlasztot cseréltek, de nem kodoltak. Honnan tudnám a kódot megtudni, hogy mi be tudjuk kódolni?

Köszi előre is.

Ha felújított, akkor vagy papíron odaadták vagy ráragasztották a pcsúcsra. Ha új, akkor tuti a pcsúcson van.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 908 909 910 911 912 913 914 [915] 916 917 918 919 920 921 922 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.