Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:48:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
908
909
910
911
912
913
914
[
915
]
916
917
918
919
920
921
922
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14643498 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
rottbali
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45700 Dátum:
2018.10.24 szerda, 11:06:16 »
Sziasztok,
FMBA 2004-es mondihoz keresek megbízható szerelőt aki ért is hozzá Gödöllő környékén. Több mint biztos, hogy hengerfejes lett az autó.
Tudtok esetleg ajánlani?
Naplózva
Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45701 Dátum:
2018.10.24 szerda, 11:09:04 »
Idézetet írta: rottbali - 2018.10.24 szerda, 11:06:16
Sziasztok,
FMBA 2004-es mondihoz keresek megbízható szerelőt aki ért is hozzá Gödöllő környékén. Több mint biztos, hogy hengerfejes lett az autó.
Tudtok esetleg ajánlani?
Próbáld meg Papp Csabiékat, bár ők inkább a porlasztók és a CR-szvattyú felújításával szoktak foglalkozni:
www.dieselgodollo.hu
A műszaki vizsga állomás mellett vannak, az M3-as felhajtótól nem messze.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45702 Dátum:
2018.10.24 szerda, 14:14:51 »
Idézetet írta: rottbali - 2018.10.24 szerda, 11:06:16
Sziasztok,
FMBA 2004-es mondihoz keresek megbízható szerelőt aki ért is hozzá Gödöllő környékén. Több mint biztos, hogy hengerfejes lett az autó.
Tudtok esetleg ajánlani?
Pilisvörösváron tudok neked ajánlani szakembert
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
bjozsef
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45703 Dátum:
2018.10.25 csütörtök, 19:02:37 »
Kedves Fórum tagok!
Teljesen tanácstalan vagyok és a következő problémával kapcsolatban kérnék tanácsot:
Van egy 2003-as Ford Mondeo 2.0 TDCI motorral 130 lovas.
A tünet, hogy nincs erő a motorban.
A FORScan diagrammon azt látom, hogy a turbó nyomás kb 2200-as fordulatnál van max-on.
A rail cső nyomása szintén 2200-2300-nál van max-on, ami kb 139000 KPa.
1800-es fordulaton a turbónyomás szinte semmi, a rail cső nyomása kb 46600 KPa. (elég silány)
Az injektorok és a szivattyú rendben. be lett padozva.
A szivattyún a nyomásszabályzó új.
A grafikon egyenletes emelkedést mutat a fordulatszám függvényében.
4-ben a gyorsulás 1800-ról 3000-re kb 10 másodperc.
Grafikonok:
https://www.dropbox.com/s/44ks4x6im8fxtay/Kep1.jpg?dl=1
https://www.dropbox.com/s/bod61xfn3o961te/Kep2.jpg?dl=1
Hol keressem a hibát?
A válaszokat előre is köszönöm.
József.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45704 Dátum:
2018.10.25 csütörtök, 19:25:04 »
Idézetet írta: bjozsef - 2018.10.25 csütörtök, 19:02:37
Kedves Fórum tagok!
Teljesen tanácstalan vagyok és a következő problémával kapcsolatban kérnék tanácsot:
Van egy 2003-as Ford Mondeo 2.0 TDCI motorral 130 lovas.
A tünet, hogy nincs erő a motorban.
A FORScan diagrammon azt látom, hogy a turbó nyomás kb 2200-as fordulatnál van max-on.
A rail cső nyomása szintén 2200-2300-nál van max-on, ami kb 139000 KPa.
1800-es fordulaton a turbónyomás szinte semmi, a rail cső nyomása kb 46600 KPa. (elég silány)
Az injektorok és a szivattyú rendben. be lett padozva.
A szivattyún a nyomásszabályzó új.
A grafikon egyenletes emelkedést mutat a fordulatszám függvényében.
4-ben a gyorsulás 1800-ról 3000-re kb 10 másodperc.
Grafikonok:
https://www.dropbox.com/s/44ks4x6im8fxtay/Kep1.jpg?dl=1
https://www.dropbox.com/s/bod61xfn3o961te/Kep2.jpg?dl=1
Hol keressem a hibát?
A válaszokat előre is köszönöm.
József.
lukas,kifúj,elszelel a turbócső rendszer.Illetve a vákuum ami a turbót mozgatja késik repedés szakadás miatt(amennyibe euro3-as).
A levegőcsöveken keres olajos foltot, esetleg fellazult bilincset.
A vákumcsöveket lekell szedni, és átböngészni. Lehet a fékrásegítőre menő is lukas.
A két lehetőség közül az egyik biztosan hibás.
A maxi rail nyomás asszem majdnem 1800bar(valami 1760körül rémlik).Denem ezzel lesz-van a probléma.
Normál helyzetben 1800nál már megvan a maxi turbónyomás, ami a diag szerint 2,5bar.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bjozsef
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45705 Dátum:
2018.10.26 péntek, 14:03:23 »
Idézetet írta: alf® - 2018.10.25 csütörtök, 19:25:04
lukas,kifúj,elszelel a turbócső rendszer.Illetve a vákuum ami a turbót mozgatja késik repedés szakadás miatt(amennyibe euro3-as).
A levegőcsöveken keres olajos foltot, esetleg fellazult bilincset.
A vákumcsöveket lekell szedni, és átböngészni. Lehet a fékrásegítőre menő is lukas.
A két lehetőség közül az egyik biztosan hibás.
A maxi rail nyomás asszem majdnem 1800bar(valami 1760körül rémlik).Denem ezzel lesz-van a probléma.
Normál helyzetben 1800nál már megvan a maxi turbónyomás, ami a diag szerint 2,5bar.
Köszönöm a választ.
Utánanézek a dolognak.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45706 Dátum:
2018.10.26 péntek, 22:29:20 »
Idézetet írta: alf® - 2018.10.25 csütörtök, 19:25:04
lukas,kifúj,elszelel a turbócső rendszer.Illetve a vákuum ami a turbót mozgatja késik repedés szakadás miatt(amennyibe euro3-as).
A levegőcsöveken keres olajos foltot, esetleg fellazult bilincset.
A vákumcsöveket lekell szedni, és átböngészni. Lehet a fékrásegítőre menő is lukas.
A két lehetőség közül az egyik biztosan hibás.
A maxi rail nyomás asszem majdnem 1800bar(valami 1760körül rémlik).Denem ezzel lesz-van a probléma.
Normál helyzetben 1800nál már megvan a maxi turbónyomás, ami a diag szerint 2,5bar.
Nekem is 2003-as 130-as TDCI-m van. Elektromos turbó geo vezérlés és ha jól tudom korábbi táblázatból, hogy Euro3-as a motorom (FMBA kódot oda sorolta a táblázat amit láttam.)
@BJozsef,
Neked milyen a turbo geo vezérlésed? Elektromos vagy vákumos?
Szívósor tisztításod mikor volt utoljára? Mit tudsz róla?
EGR szeleped működik rendesen?
(Ha nem gond még ezekkel is kiegészíteném az ellenőrzést.)
BM
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
bjozsef
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45707 Dátum:
2018.10.26 péntek, 22:56:29 »
Idézetet írta: Bitmester - 2018.10.26 péntek, 22:29:20
Nekem is 2003-as 130-as TDCI-m van. Elektromos turbó geo vezérlés és ha jól tudom korábbi táblázatból, hogy Euro3-as a motorom (FMBA kódot oda sorolta a táblázat amit láttam.)
@BJozsef,
Neked milyen a turbo geo vezérlésed? Elektromos vagy vákumos?
Szívósor tisztításod mikor volt utoljára? Mit tudsz róla?
EGR szeleped működik rendesen?
(Ha nem gond még ezekkel is kiegészíteném az ellenőrzést.)
BM
Vákumos turbó, EGR ledugózva.
A szívósor most lett nemrég tisztítva.
Közben cseréltem légtömegmérőt és railcsö szenzont is.
Az eredmény ugyan az
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45708 Dátum:
2018.10.27 szombat, 09:11:49 »
Idézetet írta: Bitmester - 2018.10.26 péntek, 22:29:20
Nekem is 2003-as 130-as TDCI-m van. Elektromos turbó geo vezérlés és ha jól tudom korábbi táblázatból, hogy Euro3-as a motorom (FMBA kódot oda sorolta a táblázat amit láttam.)
@BJozsef,
Neked milyen a turbo geo vezérlésed? Elektromos vagy vákumos?
Szívósor tisztításod mikor volt utoljára? Mit tudsz róla?
EGR szeleped működik rendesen?
(Ha nem gond még ezekkel is kiegészíteném az ellenőrzést.)
BM
elektromos turbó=eu4
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45709 Dátum:
2018.10.28 vasárnap, 19:17:57 »
Sziasztok,
Mennyire stabilan kellene tartania a 3-4-ben padlózva a 255kpa turbónyomást?
Köszi
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45710 Dátum:
2018.10.28 vasárnap, 19:36:54 »
Idézetet írta: bari012 - 2018.10.28 vasárnap, 19:17:57
Sziasztok,
Mennyire stabilan kellene tartania a 3-4-ben padlózva a 255kpa turbónyomást?
Köszi
nem kell tartsa.folyamatosan szabályoz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45711 Dátum:
2018.10.28 vasárnap, 20:13:47 »
Idézetet írta: alf® - 2018.10.28 vasárnap, 19:36:54
nem kell tartsa.folyamatosan szabályoz.
Akkor ezekszerint nem gáz, ha padlónál 2.3-2.4-2.5 között ugrál és nem tartja? Ha már eléri a 2.5 bart akkor ok?
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45712 Dátum:
2018.10.29 hétfő, 06:56:19 »
Idézetet írta: bari012 - 2018.10.28 vasárnap, 20:13:47
Akkor ezekszerint nem gáz, ha padlónál 2.3-2.4-2.5 között ugrál és nem tartja? Ha már eléri a 2.5 bart akkor ok?
igen, csak nem mindegy mikor.
Már 1800as fordulatnál megkell lennie a maximumnak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45713 Dátum:
2018.10.29 hétfő, 08:35:52 »
Idézetet írta: alf® - 2018.10.29 hétfő, 06:56:19
igen, csak nem mindegy mikor.
Már 1800as fordulatnál megkell lennie a maximumnak.
Köszi, akkor nálam valami nem stimmel.
1600nál padlóztam 3-ban, 2400nél lett meg a 250kpa...
Hol keressem a bajt? Csövek jók, turbó tiszta és jó, elektronika új.
Talán a chipben, vagy a map?
http://kepkezelo.com/images/e0jif6rkx9j3oyhx83o3.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2018.10.29 hétfő, 08:38:07 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45714 Dátum:
2018.10.29 hétfő, 08:40:32 »
Idézetet írta: bari012 - 2018.10.29 hétfő, 08:35:52
Köszi, akkor nálam valami nem stimmel.
1600nál padlóztam 3-ban, 2400nél lett meg a 250kpa...
Hol keressem a bajt? Csövek jók, turbó tiszta és jó, elektronika új.
Talán a chipben, vagy a map?
http://kepkezelo.com/images/e0jif6rkx9j3oyhx83o3.jpg
a turbód és az egr is elektronikus?
Kezd azzal, hogy kipróbálod ledugózott egr-el.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45715 Dátum:
2018.10.29 hétfő, 08:46:45 »
Idézetet írta: alf® - 2018.10.29 hétfő, 08:40:32
a turbód és az egr is elektronikus?
Kezd azzal, hogy kipróbálod ledugózott egr-el.
Igen elektronikusak. Egr dugózva van, szívósor tiszta, tömítések újak.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.10.29 hétfő, 09:42:36 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45716 Dátum:
2018.10.29 hétfő, 10:35:49 »
Idézetet írta: bari012 - 2018.10.29 hétfő, 08:46:45
Igen elektronikusak. Egr dugózva van, szívósor tiszta, tömítések újak.
eredeti sw-t nem tudjátok visszatenni próbára? Nem kaptál róla copyt?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bitmester
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 100
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45717 Dátum:
2018.10.29 hétfő, 13:19:23 »
Idézetet írta: alf® - 2018.10.27 szombat, 09:11:49
elektromos turbó=eu4
Akkor itt valami huncutkodás van!
Elektromos turbóval 8-as környezetvédelmi kategóriában van a forgalmi szerint a kocsi.
Holott a
http://www.autoszektor.hu/hu/content/anyukam-erteni-fogja-kornyezetvedelmi-besorolasok-euro-normak
oldal szerint 9,10,11 lehetne.
Hogyan lehet ezt módosítani?
Szomg riadó esetén első fokozatban a 9-es dízellel még közlekedhetek Budapesten.
BM
Naplózva
Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos
Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45718 Dátum:
2018.10.29 hétfő, 13:45:02 »
Idézetet írta: alf® - 2018.10.29 hétfő, 10:35:49
eredeti sw-t nem tudjátok visszatenni próbára? Nem kaptál róla copyt?
De az lesz, felveszem velük a kapcsolatot, köszi
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45719 Dátum:
2018.10.29 hétfő, 14:35:38 »
Idézetet írta: Bitmester - 2018.10.29 hétfő, 13:19:23
Akkor itt valami huncutkodás van!
Elektromos turbóval 8-as környezetvédelmi kategóriában van a forgalmi szerint a kocsi.
Holott a
http://www.autoszektor.hu/hu/content/anyukam-erteni-fogja-kornyezetvedelmi-besorolasok-euro-normak
oldal szerint 9,10,11 lehetne.
Hogyan lehet ezt módosítani?
Szomg riadó esetén első fokozatban a 9-es dízellel még közlekedhetek Budapesten.
BM
hossza kínlódás árán. mondhatni ezt becumiztad. én már nem nagyon bojgatnám.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45720 Dátum:
2018.10.29 hétfő, 15:07:24 »
Idézetet írta: bari012 - 2018.10.29 hétfő, 08:46:45
Igen elektronikusak. Egr dugózva van, szívósor tiszta, tömítések újak.
Hol irtak at a softot?
;
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Kormolas/rángatás
«
Új hozzászólás #45721 Dátum:
2018.10.30 kedd, 12:34:44 »
AZ EGR ledugózása szerintetek megoldaná a kormolást, hidegen dadogást és a rángatást?
Köszi előre is!
Matyas
Idézetet írta: wmatyas - 2018.08.06 hétfő, 15:38:10
Még egy kérdés : ha kevés a nyomás, hibakódot nem adna?
( vagy porlasztóhibánál? )
Köszi.
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Kormolas/rángatás
«
Új hozzászólás #45722 Dátum:
2018.10.30 kedd, 14:01:58 »
Idézetet írta: wmatyas - 2018.10.30 kedd, 12:34:44
AZ EGR ledugózása szerintetek megoldaná a kormolást, hidegen dadogást és a rángatást?
Köszi előre is!
Matyas
valószínűleg igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Kormolas/rángatás
«
Új hozzászólás #45723 Dátum:
2018.10.30 kedd, 14:25:25 »
Mert eddig az injektorra gyanakodtak.
Idézetet írta: alf® - 2018.10.30 kedd, 14:01:58
valószínűleg igen.
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Kormolas/rángatás
«
Új hozzászólás #45724 Dátum:
2018.10.30 kedd, 15:19:59 »
Idézetet írta: alf® - 2018.10.30 kedd, 14:01:58
valószínűleg igen.
Nekem is van bent EGR dugó, igaz már 10 éve. És intenzív gyorsításnál (főleg 2-3-4-ben) kormol rendesen. 2 verzió van:
1: átégett
2: füstöl ez mindenhogy
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Kormolas/rángatás
«
Új hozzászólás #45725 Dátum:
2018.10.30 kedd, 15:35:54 »
Hello,
olyat tapasztaltál, hogy indítás után hideg motornál remeg az autó? Érzem az üléseken is...
Vagy ez inkább mégis az injektortól van
Idézetet írta: Domi - 2018.10.30 kedd, 15:19:59
Nekem is van bent EGR dugó, igaz már 10 éve. És intenzív gyorsításnál (főleg 2-3-4-ben) kormol rendesen. 2 verzió van:
1: átégett
2: füstöl ez mindenhogy
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Kormolas/rángatás
«
Új hozzászólás #45726 Dátum:
2018.10.30 kedd, 16:10:19 »
Idézetet írta: wmatyas - 2018.10.30 kedd, 15:35:54
Hello,
olyat tapasztaltál, hogy indítás után hideg motornál remeg az autó? Érzem az üléseken is...
Vagy ez inkább mégis az injektortól van
Mit éertünk remegés alatt? Mindenkinek más az ingerküszöbe. Ez a TDCi azért nem a világ legsimább járású motorja, és főleg télen, hideg állapotban elég kelletlenül jár. Akkor még rángatózni is képes. De bemelegedve már oké. Nyáron, meg olyan 10 fok felett viszont nem csinálja.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Kormolas/rángatás
«
Új hozzászólás #45727 Dátum:
2018.10.30 kedd, 16:28:53 »
Azt kell érteni, hogy nagyon remeg az autó. Ezt pár hónapja ( több mint 5 éve megvan, sosem volt ilyen ) csinálja hidegen jó pár percig, eközben hallani is a motorból egy nehezen leírható csipogó hangot az injektorok felől.
Utána bizonyos sebességnél rángat ami gázadás/elvételre megszűnik és 80 felett meg mintha hintázna, olyan mintha nagy légellenállásba ütközne az autó, úgy vissza-visszatorpan másodpercekre.
Hát ennyike.
Idézetet írta: Domi - 2018.10.30 kedd, 16:10:19
Mit éertünk remegés alatt? Mindenkinek más az ingerküszöbe. Ez a TDCi azért nem a világ legsimább járású motorja, és főleg télen, hideg állapotban elég kelletlenül jár. Akkor még rángatózni is képes. De bemelegedve már oké. Nyáron, meg olyan 10 fok felett viszont nem csinálja.
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Kormolas/rángatás
«
Új hozzászólás #45728 Dátum:
2018.10.30 kedd, 17:22:52 »
Idézetet írta: wmatyas - 2018.10.30 kedd, 16:28:53
Azt kell érteni, hogy nagyon remeg az autó. Ezt pár hónapja ( több mint 5 éve megvan, sosem volt ilyen ) csinálja hidegen jó pár percig, eközben hallani is a motorból egy nehezen leírható csipogó hangot az injektorok felől.
Utána bizonyos sebességnél rángat ami gázadás/elvételre megszűnik és 80 felett meg mintha hintázna, olyan mintha nagy légellenállásba ütközne az autó, úgy vissza-visszatorpan másodpercekre.
Hát ennyike.
Na ez mondjuk biztosan nem üzemszerű működés.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Kormolas/rángatás
«
Új hozzászólás #45729 Dátum:
2018.10.30 kedd, 17:52:42 »
Nem
Es eregetem a fekete fustot is erosebb gyorsitaskor :-\H
quote author=Domi link=topic=1456.msg1153666#msg1153666 date=1540916572]
Na ez mondjuk biztosan nem üzemszerű működés.
[/quote]
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Tibor78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45730 Dátum:
2018.10.30 kedd, 19:51:43 »
Sziasztok!
Segítségeteket kérem!Meleg motor indításnál a fordulat 750 környékén megáll aksi jel folyamatosan világít ,kis idő múlva a motor leáll!20 pert várakozás után indítás a hiba eltűnik motor jár rendesen!Új aksi új generátor van!Mi lehet a probléma?
Naplózva
FORD MONDEO III 2.0 16V 66 KW 90 LE 1998 cm³
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45731 Dátum:
2018.10.30 kedd, 20:08:28 »
Idézetet írta: Tibor78 - 2018.10.30 kedd, 19:51:43
Sziasztok!
Segítségeteket kérem!Meleg motor indításnál a fordulat 750 környékén megáll aksi jel folyamatosan világít ,kis idő múlva a motor leáll!20 pert várakozás után indítás a hiba eltűnik motor jár rendesen!Új aksi új generátor van!Mi lehet a probléma?
a generátor új, mit takar?
Visteon-gyári került bele, vagy valami más?
Ha nem illeszkedik a generátor a smart charge rendszerbe, az okozhatja ezt a problémát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tibor78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45732 Dátum:
2018.10.30 kedd, 20:28:11 »
Idézetet írta: alf® - 2018.10.30 kedd, 20:08:28
a generátor új, mit takar?
Visteon-gyári került bele, vagy valami más?
Ha nem illeszkedik a generátor a smart charge rendszerbe, az okozhatja ezt a problémát.
Szerintem nem gyári!Az eredetivel is volt ez a hiba!
Naplózva
FORD MONDEO III 2.0 16V 66 KW 90 LE 1998 cm³
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45733 Dátum:
2018.10.30 kedd, 21:16:14 »
Idézetet írta: Tibor78 - 2018.10.30 kedd, 20:28:11
Szerintem nem gyári!Az eredetivel is volt ez a hiba!
okozhatják a csúcsok is az 500as körüli dadogós indulást, és akkor a töltés is világíthat.De a 750es fordulat tök normál...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tibor78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45734 Dátum:
2018.10.30 kedd, 21:22:11 »
Idézetet írta: alf® - 2018.10.30 kedd, 21:16:14
okozhatják a csúcsok is az 500as körüli dadogós indulást, és akkor a töltés is világíthat.De a 750es fordulat tök normál...
Gázadásra sem reagál!
Naplózva
FORD MONDEO III 2.0 16V 66 KW 90 LE 1998 cm³
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45735 Dátum:
2018.10.31 szerda, 06:54:17 »
Idézetet írta: Tibor78 - 2018.10.30 kedd, 21:22:11
Gázadásra sem reagál!
Érdemes lenne egy gyári bontott generátort kipróbálni. ha azzal sem változik, akkor a csúcsokkal lehet gond.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fundi
Vendég
Füst
«
Új hozzászólás #45736 Dátum:
2018.10.31 szerda, 10:18:17 »
Sziasztok!
Sztori (lényeg alább
)
Picit több, mint egy éve vásároltam meg az én kicsikémet, biztos forrásból. 2 literes turbódízel. Turbócsere volt már rajta, karbantartott, ismerőstől...
Mikor meggvásároltam, örültem, biztos vételnek tűnt, soha semmi nagy baja nem volt, leszámítva, hogy vásárláskor ismerten lendkerekes volt, de kétszázezer környékén ez illik - árában ez látszott is.
Megcsináltattam azonnal. Pár hónappal rá féknyereghiba, azt is.
Hosszú úton hirtelen nagyot gyengült a motor, mintha 60 lóerővel mennék, de más tünet semmi... turbóra gyanakodtam, a cső ugye típushiba miatt néha széthasad a turbónál. Sajnos itt jött ki, hogy mennyire hibátlan volt a kicsike, mert olyan hibáknem jöttek ki, amiknek előző tulajnál kellettek volna... injektorhiba.
Bevallom, picit elgondolkoztam, ér-e ennyit a kocsi, a racionális énem azt mondta: injektorhibásan úgyse tudom eladni, a becsületem azt mondatta ne újítasd fel és add el, ne bassz át senkit.
Elgondolkodtattam, hogy csak a hibás injektort cserélem, de hát ezek tesók, sorban halnak. Úgy döntöttem, gyári injektort tetetek bele, 4et.
Jó döntés volt, szereléskor kiderült, hogy még kettő haldoklott, rossz értékeket mutattak teszten. Ami viszont nagyon jól esett a fájdalmasan üres zsebem mellett, hogy az injektorok simán kijöttek, a szerelő odáig volt a motor állapotától.
A lényeg:
Injektorcsere után feltűnt, hogy füstöl a kocsi már kisebb gázadásra is. Éjjel kifejezetten látom a mögöttem lévő lámpájában. Nem konstans, néha jobban, néha kevésbé. Az injektorok programozását én rendbenlévőnek érzem, a motor egyenletesen boldogan duruzsol, pöccre indul.
A füstölés érzésre inkább meleg motorral jellemző. Teljesítmény és fogyasztás rendben van. Motorolajat ellenőriztem, látható mértékben nem fogy.
A füstölés sebesség tartásakor megszűnik, csak gyorsításkor jön - de bőven nem padlógáznál, egy rendes ütemű városi gyorsulásban már kifejezetten látszik. Nem kormolásnak mondanám, de tükörben inkább üzemanyagfüstnek tűnik nekem mint olajnak. Mindenképp kellemetlen mértékű, azért fel-fel tűnik ahogy kioldalognak mögülem az autók...
A szerelő - akiben maximálisan megbízom, de nem mondeo specialista
- mondta, hogy hát elég sokminden lehet. Szinte bármi. Még az is, hogy új injektor régi motor - lehet ez ilyen és ilyen is marad.
De vigyem be, végignézegeti a dolgokat, kipróbálja, megnézi. Légszűrőt gyorsba azért cseréltem, ráfért, de nem oldotta meg.
Van esetleg tippetek, mi okozhatja? Köszönöm, ha végigolvastad
Naplózva
bjozsef
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45737 Dátum:
2018.10.31 szerda, 10:36:48 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.10.15 hétfő, 18:08:31
persze megoldódot, mert kiderült hogy a turbóm adta fel és azért füstőlt meg minden
azóta a turbót is megcsináltattam és most nagyon jó és a fogyasztásom is visszatért a normál kerék vágásba
ért a fickó az autókhoz , mert picit dohog az autó és nem tetszet neki és mondta szerinte a hidrotőke kopásom lehet és azért van
rákérdeztem vagy 3 szerelőnél is és mind azt mondta hogy valós lehet a megállapitása
egyébként ha a beépítés diját leveszem akkor szerintem nem sokkal marad el az ebayos mögöt ,
viszont a garanciát egyszerübb érvényesiteni és nekem ez is szempont volt,még ha drágáb is egy picit
meg Ő is ujit fel és az még olcsóbb és kódot is add hozzá
szóval csak ajánlani tudom a fickót
Szia!
Meg tudnád adni a Nagykátai szerelő elérhetőségét?
Ő közel lenne hozzám.
Nálam turbó probléma van.
Kb 2300-nál van a meximális turbónyomás.
Üdv,
Józsi.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Füst
«
Új hozzászólás #45738 Dátum:
2018.10.31 szerda, 11:07:23 »
Idézetet írta: fundi - 2018.10.31 szerda, 10:18:17
Sziasztok!
Sztori (lényeg alább
)
Picit több, mint egy éve vásároltam meg az én kicsikémet, biztos forrásból. 2 literes turbódízel. Turbócsere volt már rajta, karbantartott, ismerőstől...
Mikor meggvásároltam, örültem, biztos vételnek tűnt, soha semmi nagy baja nem volt, leszámítva, hogy vásárláskor ismerten lendkerekes volt, de kétszázezer környékén ez illik - árában ez látszott is.
Megcsináltattam azonnal. Pár hónappal rá féknyereghiba, azt is.
Hosszú úton hirtelen nagyot gyengült a motor, mintha 60 lóerővel mennék, de más tünet semmi... turbóra gyanakodtam, a cső ugye típushiba miatt néha széthasad a turbónál. Sajnos itt jött ki, hogy mennyire hibátlan volt a kicsike, mert olyan hibáknem jöttek ki, amiknek előző tulajnál kellettek volna... injektorhiba.
Bevallom, picit elgondolkoztam, ér-e ennyit a kocsi, a racionális énem azt mondta: injektorhibásan úgyse tudom eladni, a becsületem azt mondatta ne újítasd fel és add el, ne bassz át senkit.
Elgondolkodtattam, hogy csak a hibás injektort cserélem, de hát ezek tesók, sorban halnak. Úgy döntöttem, gyári injektort tetetek bele, 4et.
Jó döntés volt, szereléskor kiderült, hogy még kettő haldoklott, rossz értékeket mutattak teszten. Ami viszont nagyon jól esett a fájdalmasan üres zsebem mellett, hogy az injektorok simán kijöttek, a szerelő odáig volt a motor állapotától.
A lényeg:
Injektorcsere után feltűnt, hogy füstöl a kocsi már kisebb gázadásra is. Éjjel kifejezetten látom a mögöttem lévő lámpájában. Nem konstans, néha jobban, néha kevésbé. Az injektorok programozását én rendbenlévőnek érzem, a motor egyenletesen boldogan duruzsol, pöccre indul.
A füstölés érzésre inkább meleg motorral jellemző. Teljesítmény és fogyasztás rendben van. Motorolajat ellenőriztem, látható mértékben nem fogy.
A füstölés sebesség tartásakor megszűnik, csak gyorsításkor jön - de bőven nem padlógáznál, egy rendes ütemű városi gyorsulásban már kifejezetten látszik. Nem kormolásnak mondanám, de tükörben inkább üzemanyagfüstnek tűnik nekem mint olajnak. Mindenképp kellemetlen mértékű, azért fel-fel tűnik ahogy kioldalognak mögülem az autók...
A szerelő - akiben maximálisan megbízom, de nem mondeo specialista
- mondta, hogy hát elég sokminden lehet. Szinte bármi. Még az is, hogy új injektor régi motor - lehet ez ilyen és ilyen is marad.
De vigyem be, végignézegeti a dolgokat, kipróbálja, megnézi. Légszűrőt gyorsba azért cseréltem, ráfért, de nem oldotta meg.
Van esetleg tippetek, mi okozhatja? Köszönöm, ha végigolvastad
Szia.
Egr szelepet dugózd le.
Szívósort pucold ki.
A gumicsőrendszer tömítettségét elleőrizd le, 6 szakasz van, bárhol ereszthet.
Mérj turbónyomást. 1800as fordulatnál már megkell lennie a 2,5bar nyomásnak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45739 Dátum:
2018.10.31 szerda, 12:46:53 »
Végül is nem a nagykátai faszival csináltattam, hanem az MPDiesel Kft.-vel. Korrekt, becsületes munkát végeztek. Új csúcsok, kapcsolószelep, beállítás, új kódok, jegyzőkönyv ahogy kell, darabonként 45 eFt.
Mondták, hogy garancia csak akkor van, ha 1.- vagy a szivattyút is felújíttatom és a teljes rendszert tisztítják, 2.- ha SEMMI fém maradványt nem találnak a szétszedett csúcson(ban), ergo, ha jó a szivattyú.
Telefonon felhívtak szétszedés után, mondták, hogy nyoma sincs levált fémnek ezért nem szükséges a szivattyút felújítani. Viszont a rail csövet és a nyomócsöveket vigyem be és ultrahanggal kitisztítják (ingyen) és úgy rakjam össze. Faxxán sikerült, nem füstöl, nem kopog, egyszóval ajánlani tudom őket.
www.mpdiesel.hu
Idézetet írta: rstwingo - 2018.10.15 hétfő, 18:08:31
persze megoldódot, mert kiderült hogy a turbóm adta fel és azért füstőlt meg minden
azóta a turbót is megcsináltattam és most nagyon jó és a fogyasztásom is visszatért a normál kerék vágásba
ért a fickó az autókhoz , mert picit dohog az autó és nem tetszet neki és mondta szerinte a hidrotőke kopásom lehet és azért van
rákérdeztem vagy 3 szerelőnél is és mind azt mondta hogy valós lehet a megállapitása
egyébként ha a beépítés diját leveszem akkor szerintem nem sokkal marad el az ebayos mögöt ,
viszont a garanciát egyszerübb érvényesiteni és nekem ez is szempont volt,még ha drágáb is egy picit
meg Ő is ujit fel és az még olcsóbb és kódot is add hozzá
szóval csak ajánlani tudom a fickót
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Tibor78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45740 Dátum:
2018.10.31 szerda, 14:45:54 »
Idézetet írta: alf® - 2018.10.31 szerda, 06:54:17
Érdemes lenne egy gyári bontott generátort kipróbálni. ha azzal sem változik, akkor a csúcsokkal lehet gond.
Ez a generátor megfelelő bele?
https://bontoplaza.hu/ford-mondeo-iii-b5y-hasznalt-alkatresz/generator/bontott-1s7tbc?ref=2iB1
«
Utoljára szerkesztve: 2018.10.31 szerda, 15:26:38 írta Zsolteey
»
Naplózva
FORD MONDEO III 2.0 16V 66 KW 90 LE 1998 cm³
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45741 Dátum:
2018.10.31 szerda, 15:02:45 »
Sziasztok,
Jelenleg 4s7q-9f479-aa map szenzor van az autómban, vajon tényleg ez a belevaló?
1C1A-9F479-AA megfelelő lehet? Hol találok ezekről leírást?
Köszi
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45742 Dátum:
2018.10.31 szerda, 15:28:00 »
Idézetet írta: Tibor78 - 2018.10.31 szerda, 14:45:54
Ez a generátor megfelelő bele?
https://bontoplaza.hu/ford-mondeo-iii-b5y-hasznalt-alkatresz/generator/bontott-1s7tbc?ref=2iB1
Ránézésre igen.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45743 Dátum:
2018.10.31 szerda, 17:32:11 »
Idézetet írta: Tibor78 - 2018.10.31 szerda, 14:45:54
Ez a generátor megfelelő bele?
https://bontoplaza.hu/ford-mondeo-iii-b5y-hasznalt-alkatresz/generator/bontott-1s7tbc?ref=2iB1
igen.Visteon.Gyári.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45744 Dátum:
2018.10.31 szerda, 17:33:17 »
Idézetet írta: bari012 - 2018.10.31 szerda, 15:02:45
Sziasztok,
Jelenleg 4s7q-9f479-aa map szenzor van az autómban, vajon tényleg ez a belevaló?
1C1A-9F479-AA megfelelő lehet? Hol találok ezekről leírást?
Köszi
megkéred Zsolteey-t hogy nézze meg a picicicában.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45745 Dátum:
2018.10.31 szerda, 18:56:35 »
Idézetet írta: bari012 - 2018.10.31 szerda, 15:02:45
Sziasztok,
Jelenleg 4s7q-9f479-aa map szenzor van az autómban, vajon tényleg ez a belevaló?
1C1A-9F479-AA megfelelő lehet? Hol találok ezekről leírást?
Köszi
Küldj alvázszámot és megnézem.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
fundi
Vendég
Válasz: Füst
«
Új hozzászólás #45746 Dátum:
2018.11.01 csütörtök, 18:05:55 »
Köszi!
jövőhéten viszem szervízbe, jeleztem az alábbiakat a szerelőnek.
Belegondolva tényleg lehet turbó lesz a vége... Ma autópályán ~140nél visszaváltottam kíváncsiságból ötösbe, és kis gázt adtam. Kb. egy jó autónyi feketeség lett mögöttem XD Ereje szokás szerint volt az autónak. Próbáltam reprodukálni pár kilóméterrel később, kis füstöcske - amit várnál - de lényegében semmi.
Ha ennyire változó, nem hiszem, hogy konstans eresztés lenne a rendszerben. Remélem nem turbócsere lesz, már volt kb. 40 ezerrel ezelőtt, és rendszeres olajcsere is volt.
Idézetet írta: alf® - 2018.10.31 szerda, 11:07:23
Szia.
Egr szelepet dugózd le.
Szívósort pucold ki.
A gumicsőrendszer tömítettségét elleőrizd le, 6 szakasz van, bárhol ereszthet.
Mérj turbónyomást. 1800as fordulatnál már megkell lennie a 2,5bar nyomásnak.
Naplózva
Tibor78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45747 Dátum:
2018.11.01 csütörtök, 19:56:28 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.10.31 szerda, 15:28:00
Ránézésre igen.
Megrendeltem!A fejleményekről majd írok!Köszi a segítséget!
Naplózva
FORD MONDEO III 2.0 16V 66 KW 90 LE 1998 cm³
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45748 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 14:05:44 »
Sziasztok!
Nem Mondeo, de remelem tudtok segíteni. Nemrég vettem egy Ford Fiestat 1.4tdci 2005-bol. Ebben porlasztot cseréltek, de nem kodoltak. Honnan tudnám a kódot megtudni, hogy mi be tudjuk kódolni?
Köszi előre is.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45749 Dátum:
2018.11.05 hétfő, 14:11:36 »
Idézetet írta: gnorbi - 2018.11.05 hétfő, 14:05:44
Sziasztok!
Nem Mondeo, de remelem tudtok segíteni. Nemrég vettem egy Ford Fiestat 1.4tdci 2005-bol. Ebben porlasztot cseréltek, de nem kodoltak. Honnan tudnám a kódot megtudni, hogy mi be tudjuk kódolni?
Köszi előre is.
Ha felújított, akkor vagy papíron odaadták vagy ráragasztották a pcsúcsra. Ha új, akkor tuti a pcsúcson van.
Naplózva
Oldalak:
1
...
908
909
910
911
912
913
914
[
915
]
916
917
918
919
920
921
922
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ