Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:18:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 910 911 912 913 914 915 916 [917] 918 919 920 921 922 923 924 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14644645 alkalommal)
0 Felhasználó és 109 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45800 Dátum: 2018.12.03 hétfő, 08:26:59 »

Ma kaptam ajánlatot.
Pontosan ezzel az összeggel.

Ezen és  eladáson kívül szerintetek marad még egyéb lehetőség?

 szomoru1
 



Veszel egy kanna benzint (hülyének fognak nézni a kúton), belelocsolod és utánavágsz egy szál égő gyufát.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45801 Dátum: 2018.12.03 hétfő, 08:30:14 »

Az olajköri befolyásolja a hűtőfolyadék hőmérsékletét?

De még hogy!

GSR megoldása egy ilyen: https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/transmission-cooler-thermostat/4e0121113/

Ennek 20 mm-es a csöve. Szilikonnal bőven meglocsolva rámegy a 16-os gyári cső is, de igényesebb megoldás egy-egy 16/20-as bővító-szűkítő a két végére.

Nekem ezt rakta bele az autóba, kifogásmentes azóta. Ennek ráadásul olyan a konstrukciója, hogy nemigen tud elromlani sem olyan módon, mint a gyári.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #45802 Dátum: 2018.12.03 hétfő, 08:31:32 »

De még hogy!

GSR megoldása egy ilyen: https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/transmission-cooler-thermostat/4e0121113/

Ennek 20 mm-es a csöve. Szilikonnal bőven meglocsolva rámegy a 16-os gyári cső is, de igényesebb megoldás egy-egy 16/20-as bővító-szűkítő a két végére.

Nekem ezt rakta bele az autóba, kifogásmentes azóta. Ennek ráadásul olyan a konstrukciója, hogy nemigen tud elromlani sem olyan módon, mint a gyári.

AndyA
Ez mitől / miben jobb a gyárinál?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45803 Dátum: 2018.12.03 hétfő, 08:31:43 »

Azt olvastam, hogy ilyen hideg idôben normális, hogy nem melegszik fel rendesen a hűtőfolyadék. Most mit csináljak, cseréljem ki az olajköti termosztátot, vagy tegyek a hűtő rlé papírt? Azt mèg megjegyezném, hogy ez a jelenség eddig nem fordult elő soha.

Nem, nem normális. Ha rémes hideg van, alapjáraton parkolsz valahol és nagyon fűtesz közben, akkor előforulhat, de ez szélsőséges eset.

Elsőnek az olajhűtőben lévőt cserélném ki vagy váltanám ki az imént említett másikkal.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
berek21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



E-mail
« Új hozzászólás #45804 Dátum: 2018.12.03 hétfő, 09:09:14 »

Sziasztok.
A FAQ-ban szereplő olajköri termosztát központosítóhoz, van valahol valamilyen rajz méretekkel.
Tudnék esztergáltatni, de így elég nehéz.
Naplózva

S-Max 2.2 TDCI Titanium Black Panther  18" Mystique Silver
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #45805 Dátum: 2018.12.03 hétfő, 14:54:44 »

Sziasztok.
A FAQ-ban szereplő olajköri termosztát központosítóhoz, van valahol valamilyen rajz méretekkel.
Tudnék esztergáltatni, de így elég nehéz.
olvass emailt!
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
berek21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



E-mail
« Új hozzászólás #45806 Dátum: 2018.12.03 hétfő, 19:06:03 »

olvass emailt!

Örök hála. Már készül is!
Naplózva

S-Max 2.2 TDCI Titanium Black Panther  18" Mystique Silver
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #45807 Dátum: 2018.12.04 kedd, 08:27:41 »

Elgondolkodtató szomoru1



Veszel egy kanna benzint (hülyének fognak nézni a kúton), belelocsolod és utánavágsz egy szál égő gyufát.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #45808 Dátum: 2018.12.04 kedd, 10:30:50 »

Tisztelt Fórumtársak!

Egy ideje dolgozom EGR DPF szoftveres javításon. Mk3 2.2 tdci-n működik, az enyémen már 4 hónapja tünetmentes az EGR . Megpróbálnám 2.0 tdci vel, de kellene Budapesten Zugló közelében egy teszt alany /nem tuning szoftveres/. A teszt gépen ingyenes természetesen. Ha valaki érez rá indíttatást PM ben jelezze. Az eredeti szoftver bármikor visszatölthető.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #45809 Dátum: 2018.12.05 szerda, 05:45:08 »

Sziasztok! Nem tud valaki eladó olajköri termosztátot?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45810 Dátum: 2018.12.05 szerda, 07:06:48 »

Sziasztok! Nem tud valaki eladó olajköri termosztátot?
www.cromax.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45811 Dátum: 2018.12.05 szerda, 07:25:32 »

Sziasztok! Nem tud valaki eladó olajköri termosztátot?

https://www.bardiauto.hu/webshop/gyari-szam-kereso/4E0121113/vag

Jobban jársz vele, mintha a gyárit szögeled. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #45812 Dátum: 2018.12.05 szerda, 09:49:43 »

https://www.bardiauto.hu/webshop/gyari-szam-kereso/4E0121113/vag

Jobban jársz vele, mintha a gyárit szögeled. Smiley

AndyA

Képet tudsz betenni, a tied hogy néz ki a szükitésekkel?
Most engem is elért ez a kihüléskór  vigyor3
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45813 Dátum: 2018.12.05 szerda, 10:21:21 »

Képet tudsz betenni, a tied hogy néz ki a szükitésekkel?
Most engem is elért ez a kihüléskór  vigyor3

https://ibb.co/nqhgvL

Ez egy majdnem-jó megoldás, mivel a gyári 16-os csövet szuszakolta rá GSR a 20 mm-es termosztátra. A perfetto megoldás egy 16/20-as bővítő használata mind a két végén:

https://www.ebay.de/itm/ROHR-VERBINDUNG-K%C3%9CHLWASSERSCHLAUCH-REDUZIERUNG-TUBE-CONNECTOR-20-X-16-mm/322978798127?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649

Itthon sajnos nem találtam ilyet, csak egyenes toldót.

20 mm-es csövet is rendeltem, abból tudok majd adni, ha jövő héten hazahozom. Kb. 2 x 8-10 cm kell, 1 m-es darabot tudtam venni. Smiley

Ha érdekel az átalakító is, tudok rendelni, szólj.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #45814 Dátum: 2018.12.05 szerda, 10:41:33 »

Képet tudsz betenni, a tied hogy néz ki a szükitésekkel?
Most engem is elért ez a kihüléskór  vigyor3
Tisztelt Fórumtárs!
Én a szűkítőnek a 18/15 BB forrasztható vörösréz fittinget(szűkítőt) ajánlom. A ára mindössze 138 Ft/db a hossza csak 28 mm és a külső átmérője pont 20/16 mm. Ennél egyszerűbbet és olcsóbbat nem találsz. Ahogy az AndyA által közölt képet láttam, nagyon szűkös a hely. A műanyag szűkítők beépítése gond lehet a hely hiány miatt. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #45815 Dátum: 2018.12.05 szerda, 10:55:22 »

https://ibb.co/nqhgvL

Ez egy majdnem-jó megoldás, mivel a gyári 16-os csövet szuszakolta rá GSR a 20 mm-es termosztátra. A perfetto megoldás egy 16/20-as bővítő használata mind a két végén:

https://www.ebay.de/itm/ROHR-VERBINDUNG-K%C3%9CHLWASSERSCHLAUCH-REDUZIERUNG-TUBE-CONNECTOR-20-X-16-mm/322978798127?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649

Itthon sajnos nem találtam ilyet, csak egyenes toldót.

20 mm-es csövet is rendeltem, abból tudok majd adni, ha jövő héten hazahozom. Kb. 2 x 8-10 cm kell, 1 m-es darabot tudtam venni. Smiley

Ha érdekel az átalakító is, tudok rendelni, szólj.

AndyA

Köszi!
Most várom a visszajelzést,tudnak e esztergálni nekem is bajonettes átalakitót első körben.
Ha ez nem fog menni akkor nem marad más.

Bár a linken szereplő érték 80* fok nem kevés?
köszi  Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45816 Dátum: 2018.12.05 szerda, 11:08:24 »

Köszi!
Most várom a visszajelzést,tudnak e esztergálni nekem is bajonettes átalakitót első körben.
Ha ez nem fog menni akkor nem marad más.

Bár a linken szereplő érték 80* fok nem kevés?
köszi  Wink

Nem. Amióta a helyére került, kifogástalanul működik minden.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #45817 Dátum: 2018.12.05 szerda, 20:42:37 »

Nem. Amióta a helyére került, kifogástalanul működik minden.

AndyA

Na, valami csoda folytán találtam készen...holnap  vagy holnap után már nálam lesz.
 Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
zolo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #45818 Dátum: 2018.12.05 szerda, 21:56:23 »

Sziasztok.
Tudja valaki,hogy a motorvezérlőn az utolsó két betű mit jelent?
És az baj,hogyha nem egyezik meg?
Előre is köszönöm.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #45819 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 05:15:14 »

Sziasztok.
Tudja valaki,hogy a motorvezérlőn az utolsó két betű mit jelent?
És az baj,hogyha nem egyezik meg?
Előre is köszönöm.

ha a gépsárkányodnak megfelelőt veszel, akkor nem számit a szám ami rajta van
annak idején én igy oldottam meg a tempomat aktiválást, hogy kicseréltem a motorvezérlőt egy olyanra, amelyikben már aktiválva volt
Nálam a kritérium az volt, hogy  131 lovas és 2005 utáni TDCI-s legyen a vezérlő, igy került fel egy 2006-s évvégi vezérlő
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
zolo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #45820 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 09:48:57 »

ha a gépsárkányodnak megfelelőt veszel, akkor nem számit a szám ami rajta van
annak idején én igy oldottam meg a tempomat aktiválást, hogy kicseréltem a motorvezérlőt egy olyanra, amelyikben már aktiválva volt
Nálam a kritérium az volt, hogy  131 lovas és 2005 utáni TDCI-s legyen a vezérlő, igy került fel egy 2006-s évvégi vezérlő
[/quote
ha a gépsárkányodnak megfelelőt veszel, akkor nem számit a szám ami rajta van
annak idején én igy oldottam meg a tempomat aktiválást, hogy kicseréltem a motorvezérlőt egy olyanra, amelyikben már aktiválva volt
Nálam a kritérium az volt, hogy  131 lovas és 2005 utáni TDCI-s legyen a vezérlő, igy került fel egy 2006-s évvégi vezérlő

Az enyèm 4S71-12A650-JB,131lovas 2003 TDCI,milyennel tudom cserèlni.
Naplózva
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #45821 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 17:18:33 »

Sziasztok,

Kerdesem: mi a normalis rail nyomas pillanatnyi erteke?
Ha 30,7 Mpa,majd utana 26.7 az nagyon nem jo?
Korrekcios menny.pedig : 0.18 mg,0.38 mg,-0.54 mg,- 0.09 mg hengerenként.
Itt a dal vége?
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #45822 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 18:49:32 »

Köszi!
Most várom a visszajelzést,tudnak e esztergálni nekem is bajonettes átalakitót első körben.
Ha ez nem fog menni akkor nem marad más.

Bár a linken szereplő érték 80* fok nem kevés?
köszi  Wink
Tisztelt Fórumtárs!
Nem szívesen ismétlem magam. De énszerintem megérné, legelőször kipróbálni a legegyszerűbb alátétes megoldást.  Az előzőekben megírtam, hogy ez a megoldás is kiválóan működött a tesztek során, az olaj termó minden gyengesége ellenére. Ha ez mégsem válna be nálad akkor még mindig lehet válogatni a megoldások között, csak nem mindegy, hogy mi mibe kerül. Természetesen sok sikert a hiba teljes megszüntetéséhez. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45823 Dátum: 2018.12.07 péntek, 01:25:29 »

Sziasztok,

Kerdesem: mi a normalis rail nyomas pillanatnyi erteke?
Ha 30,7 Mpa,majd utana 26.7 az nagyon nem jo?
Korrekcios menny.pedig : 0.18 mg,0.38 mg,-0.54 mg,- 0.09 mg hengerenként.
Itt a dal vége?


A korrekciós értékek egyáltalán nem rettenetesek, egész jók. Nyilván nulla még egy gyári új porlasztónál sem lesz. +/- 2-ig nyugi van.

A rail nyomásról nem tudok nyilatkozni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #45824 Dátum: 2018.12.07 péntek, 08:22:37 »

Azt mondták ( MP Diesel ), hogy nem jó mert nagyon dobálja az értékeket a nagynyomású:
32,40  30,7  26,7MPa

Most akkor mi a teendő?






A korrekciós értékek egyáltalán nem rettenetesek, egész jók. Nyilván nulla még egy gyári új porlasztónál sem lesz. +/- 2-ig nyugi van.

A rail nyomásról nem tudok nyilatkozni.

AndyA
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #45825 Dátum: 2018.12.09 vasárnap, 14:52:36 »

Sziasztok!

Szeretnék DPF szűrős autókhoz való motorolajat választani, a novemberben vásárolt autómhoz.

A Ford szerinti előírás:
Gyári: SAE5W30, SAE 5W40, SAE 10W40 ACEA B1/B3; WSS-M2C913-B
Mivel közeledik, a tél szeretnék (maradni) az 5W30-as viszkozitásnál.

Amikor megvettem, volt olajcsere is(többek közt), a szerelő azt mondta , hogy Castrol Edge-t tett bele,
de azóta hangosabb a motor hangja sokkal, igaz, a szivacs eltünt a motorvédő burkolat alól,egy része már szakadt is volt, és
még nem találtam meg, hogy hol tudnék ilyet beszerezni.


Az alábbi olajokat találtam:
Motul 8100-XClean 5W40 WSS-M2C917-A
Motul 8100 ECO-Clean 5W30 WSS-M2C934-B
SHELL Helix Diesel Ultra AF-L 5W30 WSS-M2C934-B

A Motul 8100 ECO-Clean 5W30 WSS-M2C934-B leírásában szerepel: „Az alkalmazhatóságot illetően lapozzuk fel a kezelési útmutatót, kérdezzük meg a FORD kereskedést, hogy mehet-e bele,
mert a nagyon alacsony SAPS értékek miatt némely motorhoz nem ajánlott.” Mivel ennek a viszkozitását tatrom megfelelőnek, ez az olaj vajon megfelelő lehet az én autómba?

A SHELL Helix Diesel Ultra AF-L 5W30 teljesítményszintjére ACEA C-1-et írnak, ami nem szerepel az én autóm leírásában, de lehet, hogy csak azért mert akkor még nem volt ilyen teljesítményszint, használhatnám ezt?

Egyáltalán használhatnék én a 12 éves Mondeoba ilyen olajakat v. ne is próbáljam meg?

Ha maradjak az eredeti előírásúaknál akkor ezek közül mit ajánlanátok?:
Q8 Formula TechnoFE Plus
Valvoline Synpower FE
Fuchs Titan Supersyn F
Aral Hightronic F
Total Quartz Future 9000
v. az eredeti Ford a Cromaxnál van, de C-s a vége nem az előírt B: WSS-M2C913-C , viszont erre azt írja a Cromax, hogy jó a DPF-esekhez is.
https://cromax.hu/olajfolyadek/olaj/motorolaj/motorolaj_ford_5w-30_reszecskeszuroshoz_is_dpf_5_literes_40741

Olvastam itt, de már nem találom a cikket, az egyik fórumtárs írta, hogy olaj cserénél fontos , hogy valamilyen szelepet
olajozzunk meg különbem kb. 100 000 km. után valami elromlik, már nem emlékszem, hogy mi. Az a szelep, mi lehet. és hol lehet megtalálni?
helyileg hol van? (megtaláltam! A szívósornál levő pillangószelep tengelyt kell olajozni, mert 100 e km. után beállhat eltörhet).

Ti ezt meg szoktátok csinálni, mekkora munka ez? vagy csak ijesztegetés lehet?


Köszi mindenkinek, ki végig olvasta a gondomat.

Autó típusa:
Ford Mondeo 2006, 2.0 TDCI kombi motor:N7BA ,130LE Duratorq
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45826 Dátum: 2018.12.09 vasárnap, 15:13:10 »

Sziasztok!

Szeretnék DPF szűrős autókhoz való motorolajat választani, a novemberben vásárolt autómhoz.

A Ford szerinti előírás:
Gyári: SAE5W30, SAE 5W40, SAE 10W40 ACEA B1/B3; WSS-M2C913-B
Mivel közeledik, a tél szeretnék (maradni) az 5W30-as viszkozitásnál.

Amikor megvettem, volt olajcsere is(többek közt), a szerelő azt mondta , hogy Castrol Edge-t tett bele,
de azóta hangosabb a motor hangja sokkal, igaz, a szivacs eltünt a motorvédő burkolat alól,egy része már szakadt is volt, és
még nem találtam meg, hogy hol tudnék ilyet beszerezni.


Az alábbi olajokat találtam:
Motul 8100-XClean 5W40 WSS-M2C917-A
Motul 8100 ECO-Clean 5W30 WSS-M2C934-B
SHELL Helix Diesel Ultra AF-L 5W30 WSS-M2C934-B

A Motul 8100 ECO-Clean 5W30 WSS-M2C934-B leírásában szerepel: „Az alkalmazhatóságot illetően lapozzuk fel a kezelési útmutatót, kérdezzük meg a FORD kereskedést, hogy mehet-e bele,
mert a nagyon alacsony SAPS értékek miatt némely motorhoz nem ajánlott.” Mivel ennek a viszkozitását tatrom megfelelőnek, ez az olaj vajon megfelelő lehet az én autómba?

A SHELL Helix Diesel Ultra AF-L 5W30 teljesítményszintjére ACEA C-1-et írnak, ami nem szerepel az én autóm leírásában, de lehet, hogy csak azért mert akkor még nem volt ilyen teljesítményszint, használhatnám ezt?

Egyáltalán használhatnék én a 12 éves Mondeoba ilyen olajakat v. ne is próbáljam meg?

Ha maradjak az eredeti előírásúaknál akkor ezek közül mit ajánlanátok?:
Q8 Formula TechnoFE Plus
Valvoline Synpower FE
Fuchs Titan Supersyn F
Aral Hightronic F
Total Quartz Future 9000
v. az eredeti Ford a Cromaxnál van, de C-s a vége nem az előírt B: WSS-M2C913-C , viszont erre azt írja a Cromax, hogy jó a DPF-esekhez is.
https://cromax.hu/olajfolyadek/olaj/motorolaj/motorolaj_ford_5w-30_reszecskeszuroshoz_is_dpf_5_literes_40741

Olvastam itt, de már nem találom a cikket, az egyik fórumtárs írta, hogy olaj cserénél fontos , hogy valamilyen szelepet
olajozzunk meg különbem kb. 100 000 km. után valami elromlik, már nem emlékszem, hogy mi. Az a szelep, mi lehet. és hol lehet megtalálni?
helyileg hol van? (megtaláltam! A szívósornál levő pillangószelep tengelyt kell olajozni, mert 100 e km. után beállhat eltörhet).

Ti ezt meg szoktátok csinálni, mekkora munka ez? vagy csak ijesztegetés lehet?


Köszi mindenkinek, ki végig olvasta a gondomat.

Autó típusa:
Ford Mondeo 2006, 2.0 TDCI kombi motor:N7BA ,130LE Duratorq

Ford Formula 5w30.

Se jobb, se drágább, se puccosabb nem kell bele. Pontosan ez kell bele, és csók.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #45827 Dátum: 2018.12.09 vasárnap, 15:30:18 »

Sziasztok!

Olvastam itt, de már nem találom a cikket, az egyik fórumtárs írta, hogy olaj cserénél fontos , hogy valamilyen szelepet
olajozzunk meg különbem kb. 100 000 km. után valami elromlik, már nem emlékszem, hogy mi. Az a szelep, mi lehet. és hol lehet megtalálni?
helyileg hol van? (megtaláltam! A szívósornál levő pillangószelep tengelyt kell olajozni, mert 100 e km. után beállhat eltörhet).

Ti ezt meg szoktátok csinálni, mekkora munka ez? vagy csak ijesztegetés lehet?


Köszi mindenkinek, ki végig olvasta a gondomat.

Autó típusa:
Ford Mondeo 2006, 2.0 TDCI kombi motor:N7BA ,130LE Duratorq

Miért szeretnél beletenni ilyen olajat, ha az autód NEM is DPF-s ?  wow1

Dizeled van, abban nincs pillangószelep, EGR viszont van a szivósor előtt közvetlen és ha nincs ledugózva, akkor azt kell kitakaritani és utána ledugózni
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #45828 Dátum: 2018.12.09 vasárnap, 15:54:57 »

Olaj témában sztem ez elég jó kis videó..én a magam részéről nagyon hasznosnak találtam.

https://www.youtube.com/watch?v=xJszjMqm9o0
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #45829 Dátum: 2018.12.09 vasárnap, 16:10:11 »

Miért szeretnél beletenni ilyen olajat, ha az autód NEM is DPF-s ?  wow1

De igen ebben sajnos van DPF, 2006. 09.-ik havi a gép, és már tisztították.
Most úgy látszik sokakat elkapott a termosztát hiba, mert nálam is pont ua. az helyzet.
Nem megy 70 fölé a víz, ennek a javítása következik, ha végeztem a klíma kompresszor cserével.
Úgyis akadékba lesznek a vízcsövek, legalább egy kosszal meglesz ez is.

Köszi AndyA a választ!

Végignéztem a videot is,köszi!
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #45830 Dátum: 2018.12.09 vasárnap, 18:18:53 »


Miért szeretnél beletenni ilyen olajat, ha az autód NEM is DPF-s ?  wow1

De igen ebben sajnos van DPF, 2006. 09.-ik havi a gép, és már tisztították.
Most úgy látszik sokakat elkapott a termosztát hiba, mert nálam is pont ua. az helyzet.
Nem megy 70 fölé a víz, ennek a javítása következik, ha végeztem a klíma kompresszor cserével.
Úgyis akadékba lesznek a vízcsövek, legalább egy kosszal meglesz ez is.

Köszi AndyA a választ!

Végignéztem a videot is,köszi!

Én azért irtam, mert fenteb N7BA-t irtál motor kódnak, azokban nincs DPF

most meg az alső részbe beírtad ,hogy N7BB igen azokban van DPF
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #45831 Dátum: 2018.12.09 vasárnap, 19:11:28 »

Én azért irtam, mert fenteb N7BA-t irtál motor kódnak, azokban nincs DPF

most meg az alső részbe beírtad ,hogy N7BB igen azokban van DPF

Igen, mert a forgalmiban N7BB szerepel, de ha ehhez a motor kódhoz kerestem bárhol alkatrészt, sem a Bárdi,
sem a UNIX nem ismeri (más sem). Eddig minden amit cseréltem jó volt hozzá, ha kérték a motorkódot az N7BA-t
adtam meg. Azt, hogy mi a különbség nem tudom. Ha valaki tudja azt megköszönném ha megosztja velem.

Az Autodoc.hu-ról rendeltetek már? Egy ideje nézegetem az ottani alkatrészeket, de számomra olyan ismeretlen márkák vannak,
hogy még nem mertem rendelni semmit onnan. Eddig a 80%-t a Cromax-tól rendeletem.
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #45832 Dátum: 2018.12.09 vasárnap, 20:18:07 »

Igen, mert a forgalmiban N7BB szerepel, de ha ehhez a motor kódhoz kerestem bárhol alkatrészt, sem a Bárdi,
sem a UNIX nem ismeri (más sem). Eddig minden amit cseréltem jó volt hozzá, ha kérték a motorkódot az N7BA-t
adtam meg. Azt, hogy mi a különbség nem tudom. Ha valaki tudja azt megköszönném ha megosztja velem.

Az Autodoc.hu-ról rendeltetek már? Egy ideje nézegetem az ottani alkatrészeket, de számomra olyan ismeretlen márkák vannak,
hogy még nem mertem rendelni semmit onnan. Eddig a 80%-t a Cromax-tól rendeletem.
Én rendeltem black friday alkalmából. Mivel nekem nem volt sürgős, így megérte a dolog, de 2 hét alatt jött meg a csomag. Az üzemanyagszűrő nem volt nekik raktáron, és 1 hétbe telt beszerezni (elvileg).
Mindegy, ha sürgős a dolog, akkor szerintem hanyagold, ha nem akkor szerintem rendelhetsz onnan.  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #45833 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 12:01:47 »

Hello,

volt egy ilyen hibakódom:

P132B: töltőnyomás jele nem észlelhető

Ez mitől lehet ?

Köszi!
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45834 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 12:12:22 »

Hello,

volt egy ilyen hibakódom:

P132B: töltőnyomás jele nem észlelhető

Ez mitől lehet ?

Köszi!
map szenzor és vezetékelése.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #45835 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 12:29:44 »

Lyukas turbócsőtől is lehet?





map szenzor és vezetékelése.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45836 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 14:16:13 »

Lyukas turbócsőtől is lehet?





nem. jel akkor is lenne a MAP-tól...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #45837 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 14:58:47 »

Hello,

volt egy ilyen hibakódom:

P132B: töltőnyomás jele nem észlelhető

Ez mitől lehet ?

Köszi!

Akadó turbó geometria, és előbb-utóbb ennek köszönhetően elromló elektromos rész. Turbó takarítás.
Naplózva
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #45838 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 15:55:01 »

Köszi a választ.
Kiderült , hogy volt egy turbócsőrepedésem, elég régóta így mentem de csak most vették észre.
Nem tudom, nem függ-e össze ezzel. Huh?



Akadó turbó geometria, és előbb-utóbb ennek köszönhetően elromló elektromos rész. Turbó takarítás.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #45839 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 16:39:23 »

Köszi a választ.
Kiderült , hogy volt egy turbócsőrepedésem, elég régóta így mentem de csak most vették észre.
Nem tudom, nem függ-e össze ezzel. Huh?




Lyukas turbócsővel általában jobban füstöl, ami elősegíti a geometria elkoszolódását.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45840 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 16:50:40 »

Lyukas turbócsővel általában jobban füstöl, ami elősegíti a geometria elkoszolódását.
de lyukas csővel is van turbónyomás jel. Jelhiány csak szakadással lehetséges, hiszen a légköri nyomást is jelzi, ah turbónyomás egyáltalán nincs akkor is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #45841 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 21:34:35 »

Tegyük ehhez hozzá, hogy a hibakódot nem a félrefordított magyar szöveggel kéne értelmezni, hanem az eredetivel.
P132B - Turbocharger/Supercharger Boost Control 'A' Performance Problem

Vagyis az elektromos turbó kínlódik, nem MAP jel nincs.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45842 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 22:27:04 »

Tegyük ehhez hozzá, hogy a hibakódot nem a félrefordított magyar szöveggel kéne értelmezni, hanem az eredetivel.
P132B - Turbocharger/Supercharger Boost Control 'A' Performance Problem

Vagyis az elektromos turbó kínlódik, nem MAP jel nincs.
ott a pont  eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #45843 Dátum: 2018.12.11 kedd, 08:33:20 »

Hello,
nos lehet megoldódott a probléma a turbócső cseréjével.
Nem rángat és nem kormol az autó! Korábban a szakik azt hitték, hogy mind a porlasztócs. miatt van.
Tehát nincs füst/kormolás már, viszont továbbra is dadog a motor és egyenetlenül jár.
Nem kerülhetem el a p.cs. bevizsgálását Undecided

 




Tegyük ehhez hozzá, hogy a hibakódot nem a félrefordított magyar szöveggel kéne értelmezni, hanem az eredetivel.
P132B - Turbocharger/Supercharger Boost Control 'A' Performance Problem

Vagyis az elektromos turbó kínlódik, nem MAP jel nincs.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Fjod22
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #45844 Dátum: 2018.12.11 kedd, 15:44:08 »

Tisztelt tagok!  worship

Olyan után érdeklődnék hogy aki kicserélte(kiváltotta) az olajköri termót az ellenőrizte is hogy nyit-e? Számomra lehetetlennek tűnik hogy a lezárt csőben felmelegszik a víz 80 C fokra a nyitási hőmérsékletre. Most megint elkezdte a visszahülést az autó és forscannel nézve 72-74 fokos a vizem de ha itt még lépem neki visszahül 60 fokra ha megállok városban akkor felmegy 80-82 fokra pedig a főköri termó 92C os gyári ford, az olajköri fél éves gyári és rajta van a réz-központosító.  Én a kiegészítő fűtésnél kerestem a hibát mert amikor elindulok viszonylag hamar 6-7 km felmegy a vizem de utána vissza is hül a visszacsapó szelep az működik legalább is zár bár nem nagy erő kell hogy átbírjam fújni.   
Naplózva

2001 MK3 Mondeo Kombi 2.0 TDDI 85KW Trend

D6BA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #45845 Dátum: 2018.12.11 kedd, 16:27:59 »

Tisztelt tagok!  worship

Olyan után érdeklődnék hogy aki kicserélte(kiváltotta) az olajköri termót az ellenőrizte is hogy nyit-e? Számomra lehetetlennek tűnik hogy a lezárt csőben felmelegszik a víz 80 C fokra a nyitási hőmérsékletre. Most megint elkezdte a visszahülést az autó és forscannel nézve 72-74 fokos a vizem de ha itt még lépem neki visszahül 60 fokra ha megállok városban akkor felmegy 80-82 fokra pedig a főköri termó 92C os gyári ford, az olajköri fél éves gyári és rajta van a réz-központosító.  Én a kiegészítő fűtésnél kerestem a hibát mert amikor elindulok viszonylag hamar 6-7 km felmegy a vizem de utána vissza is hül a visszacsapó szelep az működik legalább is zár bár nem nagy erő kell hogy átbírjam fújni.  
Tisztelt Fórumtárs!
Ha a motor nem éri el a normál üzemi hőmérsékletet annak egyértelműen az az oka, hogy az olajtermó nem zár rendesen. Én már többször leírtam, hogy mindkét megoldás kifogástalanul üzemel, az én gépsárkányomban a mai napig is. Javaslom szereld ki az olajtermot és tessék tisztességesen kifőzni és működés közben ellenőrizni a nyitás és zárás folyamatát. Elképzelhető, hogy igazítani kell a központosító helyzetén a termosztát házban, vagy éles, sorjás, a központosító belső furatának széle. Ha nincs megfelelően behelyezve elképzelhető, hogy nyitás után akad és nem tökéletes a zárás folyamata. Egyébként a Ford eredeti gyári főköri termosztátja 88°C-102°C között működik. Egy ellenőrzést mindenképp megér. wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2018.12.11 kedd, 16:34:16 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #45846 Dátum: 2018.12.14 péntek, 21:17:04 »

Sziasztok!

Mire beszereztem mindent, már nem vállalnak jan.10 előtt a szerelők, így nekiállok
szombaton kicserélni a termosztátokat magam,mert idegesít, hogy nem megy 70 fölé a víz, és mennem kell vele.
A vízköri termosztátról találtam videot, leírást, a hosszbordás szíj mellett van, valamelyik cső rögzítő fém tartóját kell még oldani
és ki lehet szerelni szerintem. Persze először jobb lámpa kiszerelése.
Az olajkörinél sajnos nem tudom, hogy hol van, hogy lehet hozzáférni. Mivel olajat is cserélni akarok, nyilván úgyis le
kellene engedni az olajat-gondolom én, ha már az olajkörben van-.
Valaki tud esetleg pár szóban v. leírással v. videoval segíteni, hogy mi a menete? worship

--------------------------------------------------------------------------------------------
Véletlenül töröltem az utolsó párosított telefont a CD-6000 típusú rádióból, telefon csere miatt.
Most nem tudok újat párosítani, elő sem jön az a menü. Csak No Phone. Hiába nyomom hosszan a Menü-t, nincs lehetőség új párosításra.
Nektek volt már ilyen? Hogyan lehet újra előcsalogatni, akksi saru levesz talán?

Előre is köszi mindenkinek!


 
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45847 Dátum: 2018.12.14 péntek, 21:33:39 »

Sziasztok!

Mire beszereztem mindent, már nem vállalnak jan.10 előtt a szerelők, így nekiállok
szombaton kicserélni a termosztátokat magam,mert idegesít, hogy nem megy 70 fölé a víz, és mennem kell vele.
A vízköri termosztátról találtam videot, leírást, a hosszbordás szíj mellett van, valamelyik cső rögzítő fém tartóját kell még oldani
és ki lehet szerelni szerintem. Persze először jobb lámpa kiszerelése.
Az olajkörinél sajnos nem tudom, hogy hol van, hogy lehet hozzáférni. Mivel olajat is cserélni akarok, nyilván úgyis le
kellene engedni az olajat-gondolom én, ha már az olajkörben van-.
Valaki tud esetleg pár szóban v. leírással v. videoval segíteni, hogy mi a menete? worship

--------------------------------------------------------------------------------------------
Véletlenül töröltem az utolsó párosított telefont a CD-6000 típusú rádióból, telefon csere miatt.
Most nem tudok újat párosítani, elő sem jön az a menü. Csak No Phone. Hiába nyomom hosszan a Menü-t, nincs lehetőség új párosításra.
Nektek volt már ilyen? Hogyan lehet újra előcsalogatni, akksi saru levesz talán?

Előre is köszi mindenkinek!


 

Olajkörinek hívják, de nem az olajkörben van. Mivel hűtővizet enged vagy nem enged be az olajhűtőne, az olajhoz ennél több köze nincs.

Lapozz vissza, nemrég küldtem képet róla, hogy az extra termosztát hogyan néz ki. A cső mentén kicsit mész vissza a váltó felé, és ahol vége a csőnek, ott van. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #45848 Dátum: 2018.12.14 péntek, 23:44:14 »

Sziasztok!

Mire beszereztem mindent, már nem vállalnak jan.10 előtt a szerelők, így nekiállok
szombaton kicserélni a termosztátokat magam,mert idegesít, hogy nem megy 70 fölé a víz, és mennem kell vele.
A vízköri termosztátról találtam videot, leírást, a hosszbordás szíj mellett van, valamelyik cső rögzítő fém tartóját kell még oldani
és ki lehet szerelni szerintem. Persze először jobb lámpa kiszerelése.
Az olajkörinél sajnos nem tudom, hogy hol van, hogy lehet hozzáférni. Mivel olajat is cserélni akarok, nyilván úgyis le
kellene engedni az olajat-gondolom én, ha már az olajkörben van-.
Valaki tud esetleg pár szóban v. leírással v. videoval segíteni, hogy mi a menete? worship

--------------------------------------------------------------------------------------------
Véletlenül töröltem az utolsó párosított telefont a CD-6000 típusú rádióból, telefon csere miatt.
Most nem tudok újat párosítani, elő sem jön az a menü. Csak No Phone. Hiába nyomom hosszan a Menü-t, nincs lehetőség új párosításra.
Nektek volt már ilyen? Hogyan lehet újra előcsalogatni, akksi saru levesz talán?

Előre is köszi mindenkinek!


 
A vízköri termó cseréhez nem kell lámpát kivenni, de még cső fémtartót sem kell leoldani. A termosztát ház 3 csavarját kicsavarod, cseréled a termót, és vissza a házat. Arra figyelj, hogy a termón lévő "légtelenítő" szelep felfelé álljon.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #45849 Dátum: 2018.12.15 szombat, 04:53:28 »

Sziasztok!

Mire beszereztem mindent, már nem vállalnak jan.10 előtt a szerelők, így nekiállok
szombaton kicserélni a termosztátokat magam,mert idegesít, hogy nem megy 70 fölé a víz, és mennem kell vele.
A vízköri termosztátról találtam videot, leírást, a hosszbordás szíj mellett van, valamelyik cső rögzítő fém tartóját kell még oldani
és ki lehet szerelni szerintem. Persze először jobb lámpa kiszerelése.
Az olajkörinél sajnos nem tudom, hogy hol van, hogy lehet hozzáférni. Mivel olajat is cserélni akarok, nyilván úgyis le
kellene engedni az olajat-gondolom én, ha már az olajkörben van-.
Valaki tud esetleg pár szóban v. leírással v. videoval segíteni, hogy mi a menete? worship

--------------------------------------------------------------------------------------------
Véletlenül töröltem az utolsó párosított telefont a CD-6000 típusú rádióból, telefon csere miatt.
Most nem tudok újat párosítani, elő sem jön az a menü. Csak No Phone. Hiába nyomom hosszan a Menü-t, nincs lehetőség új párosításra.
Nektek volt már ilyen? Hogyan lehet újra előcsalogatni, akksi saru levesz talán?

Előre is köszi mindenkinek!


 

Nem beszélve arról, hogy NEM a hoszbordásszíj mellet van, hanem a másik oldalt jobbkézre neked a szervószivattyu alatt
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Oldalak: 1 ... 910 911 912 913 914 915 916 [917] 918 919 920 921 922 923 924 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.