Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:37:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 909 910 911 912 913 914 915 [916] 917 918 919 920 921 922 923 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14643079 alkalommal)
0 Felhasználó és 101 vendég van a témában
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #45750 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 14:19:22 »

Ha felújított, akkor vagy papíron odaadták vagy ráragasztották a pcsúcsra. Ha új, akkor tuti a pcsúcson van.

Kapott róla az előző tulaj mérési papírt, de Sztem az már nincs meg neki. Megkérdezem.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #45751 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 17:31:49 »

Ha felújított, akkor vagy papíron odaadták vagy ráragasztották a pcsúcsra. Ha új, akkor tuti a pcsúcson van.
Vagy csak kicserélték a cuccokat benne és nem is kapott uj kódot, mert nem is volt padon, így ki tudja, hogy azok a kódok amik rajta vannak azok milyen kódok? Mikori kódok.
A házat gondolom nem cserélik felujításkor.

Az enyémet amikor vmikor sok-sok évvel ezelött cseréltek vmit a csúcsaimban, akkor azt mondták hogy használjuk a régi kódokat.
Mondjuk 90.000km-et el is ment, mire ujra megjöttek a hibakódok.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45752 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 17:34:13 »

Vagy csak kicserélték a cuccokat benne és nem is kapott uj kódot, mert nem is volt padon, így ki tudja, hogy azok a kódok amik rajta vannak azok milyen kódok? Mikori kódok.
A házat gondolom nem cserélik felujításkor.

Az enyémet amikor vmikor sok-sok évvel ezelött cseréltek vmit a csúcsaimban, akkor azt mondták hogy használjuk a régi kódokat.
Mondjuk 90.000km-et el is ment, mire ujra megjöttek a hibakódok.
kilehet olvasni mit tárol az ECU.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #45753 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 17:45:36 »

kilehet olvasni mit tárol az ECU.
Ja, az mondjuk igaz...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #45754 Dátum: 2018.11.09 péntek, 16:53:06 »

Hali.
Honnan tudom meg milyen csúcs van az autóban ?
Előjött piros lámpánál a malacfarok és a p0325 hibakód.
Készülök a legrosszabbra.
2,0 130Le
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45755 Dátum: 2018.11.09 péntek, 17:17:37 »

Hali.
Honnan tudom meg milyen csúcs van az autóban ?
Előjött piros lámpánál a malacfarok és a p0325 hibakód.
Készülök a legrosszabbra.
2,0 130Le
http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #45756 Dátum: 2018.11.09 péntek, 18:04:41 »


Köszi.
Ezek szerint 501Z.
Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45757 Dátum: 2018.11.09 péntek, 18:08:09 »

Hali.
Honnan tudom meg milyen csúcs van az autóban ?
Előjött piros lámpánál a malacfarok és a p0325 hibakód.
Készülök a legrosszabbra.
2,0 130Le

Egy kérdés egy helyre. Ha lesz válasz, úgy is lesz, ha nem lesz, fölösleges belőle ide is, oda is egy példány.

Egyébként már kaptál rá választ a másik fórumtémában.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fundi
Vendég
« Új hozzászólás #45758 Dátum: 2018.11.11 vasárnap, 10:29:10 »

Sziasztok!
Korábban már írtam az injektorcsere utáni rejtélyes füstről...
Hát nagyon meglepődtem! Eléggé odafigyelek, hol tankolok, noname kutakról soha, stb.
Friss tankolással a füst egy jó része megszűnt, fogyasztás leesett vagy két litert...
Várok a szervízzel, hátha még tisztul a motor és teljesen megszűnik a hiba, de ezen bevallom nagyon meglepődtem.
A gonosz dízelt adó kút egy autópálya melletti OMV volt.  falbav
Naplózva
bjozsef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #45759 Dátum: 2018.11.13 kedd, 14:07:24 »

Sziasztok!
Korábban már írtam az injektorcsere utáni rejtélyes füstről...
Hát nagyon meglepődtem! Eléggé odafigyelek, hol tankolok, noname kutakról soha, stb.
Friss tankolással a füst egy jó része megszűnt, fogyasztás leesett vagy két litert...
Várok a szervízzel, hátha még tisztul a motor és teljesen megszűnik a hiba, de ezen bevallom nagyon meglepődtem.
A gonosz dízelt adó kút egy autópálya melletti OMV volt.  falbav

Hali!

Normál vagy prémium dízelt tankoltál?
Úgy hallottam a legjobb üzemanyag nálunk az OMV Prémium dízel, az ugyanis Ausztriából jön.

Én ha tehetem Prémium dízelt tankolok.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
fundi
Vendég
« Új hozzászólás #45760 Dátum: 2018.11.14 szerda, 11:25:30 »

Hali!

Normál vagy prémium dízelt tankoltál?
Úgy hallottam a legjobb üzemanyag nálunk az OMV Prémium dízel, az ugyanis Ausztriából jön.

Én ha tehetem Prémium dízelt tankolok.

A füstös OMV-s sima dízel volt. A régi csúcsokkal kerültem a premiumot, mivel a magasabb égéshő - elvileg - jobban terheli, most az új injektorokkal a mol amit beletettem premium volt.
Naplózva
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #45761 Dátum: 2018.11.18 vasárnap, 08:12:33 »

Sziasztok! A hűtővíz mérőórája nem igazán megy fel  az üzemi hőfok tartományába. Fűtés jó. Lehetséges, hogy a jeladó megadta magát?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45762 Dátum: 2018.11.18 vasárnap, 09:08:53 »

Sziasztok! A hűtővíz mérőórája nem igazán megy fel  az üzemi hőfok tartományába. Fűtés jó. Lehetséges, hogy a jeladó megadta magát?

Ha semmit nem csinál, akkor lehet. Ha megmozdul, de nem megy a helyére, akkor inkább termosztát gond esélyes.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #45763 Dátum: 2018.11.18 vasárnap, 09:57:30 »

És hogy tudok erről 100%- osan megbizonyosodni?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45764 Dátum: 2018.11.18 vasárnap, 11:53:01 »

És hogy tudok erről 100%- osan megbizonyosodni?

Figyeled a mutatót...? wow1

Még ha van is termosztát gondod, egy erősebb menet, autópálya, hegyre föl, ilyesmi esetén minimum illik megmozdulni a mutatónak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #45765 Dátum: 2018.11.18 vasárnap, 12:04:14 »

De attól, hogy ilyenkor megmozdul még lehet temosztát gond?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45766 Dátum: 2018.11.21 szerda, 18:55:31 »

De attól, hogy ilyenkor megmozdul még lehet temosztát gond?

Ha megmozdul pont akkor esélyesebb a termosztát
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45767 Dátum: 2018.11.22 csütörtök, 08:26:12 »

Olvasgatom itt a füsttel és turbónyomással kacsolatos bejegyzéseket. Én nemrég cseréltem turbót, ami nem oldott meg sem rangatast sem pedig a füstöt, ami én egyenként csak a DPF sorozatos eltömődésével észleltem. Az egr dugó ezt simán megoldotta, azóta nincs rángatás és a DPF sem vacakolt. Viszont az új turbóval megjelent egy éles fütyülő hang, és néha az az érzésem, hogy erőtlen a vas. Mindenképp kellene néhány tipp, hol keressem a bajt, ha egyáltalán baj a fütyülő hang.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #45768 Dátum: 2018.11.22 csütörtök, 09:27:58 »

Olvasgatom itt a füsttel és turbónyomással kacsolatos bejegyzéseket. Én nemrég cseréltem turbót, ami nem oldott meg sem rangatast sem pedig a füstöt, ami én egyenként csak a DPF sorozatos eltömődésével észleltem. Az egr dugó ezt simán megoldotta, azóta nincs rángatás és a DPF sem vacakolt. Viszont az új turbóval megjelent egy éles fütyülő hang, és néha az az érzésem, hogy erőtlen a vas. Mindenképp kellene néhány tipp, hol keressem a bajt, ha egyáltalán baj a fütyülő hang.

Csöveket végignézted, Nem maradt esetleg valahol laza egy bilincs?
Forscannel mérj rá turbónyomásra.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #45769 Dátum: 2018.11.22 csütörtök, 09:53:10 »

Sziasztok,

szerintetek nagyságrendileg mennyibe kerül most az üzemanyagr.felújítása?
 
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45770 Dátum: 2018.11.22 csütörtök, 10:55:47 »

Sziasztok,

szerintetek nagyságrendileg mennyibe kerül most az üzemanyagr.felújítása?
 
450-500e ft rendesen megcsinálva a csúcs-kódokkal,tisztítva a tank, felújítva a nagynyomású, és lecserélve a rail csövek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #45771 Dátum: 2018.11.22 csütörtök, 11:07:15 »

Köszi Lips Sealed


450-500e ft rendesen megcsinálva a csúcs-kódokkal,tisztítva a tank, felújítva a nagynyomású, és lecserélve a rail csövek.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #45772 Dátum: 2018.11.22 csütörtök, 18:32:27 »

Olvasgatom itt a füsttel és turbónyomással kacsolatos bejegyzéseket. Én nemrég cseréltem turbót, ami nem oldott meg sem rangatast sem pedig a füstöt, ami én egyenként csak a DPF sorozatos eltömődésével észleltem. Az egr dugó ezt simán megoldotta, azóta nincs rángatás és a DPF sem vacakolt. Viszont az új turbóval megjelent egy éles fütyülő hang, és néha az az érzésem, hogy erőtlen a vas. Mindenképp kellene néhány tipp, hol keressem a bajt, ha egyáltalán baj a fütyülő hang.

Tisztelt Fórumtárs!
Nekem hasonló problémám volt. A megoldás az esetemben a kipufogócsövön lévő lyuk be hegesztése volt.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #45773 Dátum: 2018.11.22 csütörtök, 20:16:34 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nekem hasonló problémám volt. A megoldás az esetemben a kipufogócsövön lévő lyuk be hegesztése volt.

De akkor hol jön ki a kipufogó gáz?  wow1
Naplózva
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45774 Dátum: 2018.11.23 péntek, 05:56:59 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nekem hasonló problémám volt. A megoldás az esetemben a kipufogócsövön lévő lyuk be hegesztése volt.
És ez a lyuk a DPF előtt volt? Mert azt aszakaszt nemrég alaposan átvizsgáltuk amikor a DPF tisztítás megtörtént. Az egyeduli hely ami gyanús az a fentről érkező merev rész és a DPF kozotti illesztés, ott kicsit gyanus volt az a pakolás ami visszatevődött.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45775 Dátum: 2018.11.23 péntek, 07:02:11 »

És ez a lyuk a DPF előtt volt? Mert azt aszakaszt nemrég alaposan átvizsgáltuk amikor a DPF tisztítás megtörtént. Az egyeduli hely ami gyanús az a fentről érkező merev rész és a DPF kozotti illesztés, ott kicsit gyanus volt az a pakolás ami visszatevődött.

Nekem mikor a rezgés csillapító szetment a dpf előtt onnan vettem észre, hogy regen közben kifujt. Normál használatnal semmi hangja nem volt! Bár csere előtt 1 het alatt kétszer is regeneralt a dpf, gondolom a nyomas különbség miatt. Mióta cserélve lett ritkábban van regen és hamarabb le is fut.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45776 Dátum: 2018.11.23 péntek, 07:40:41 »

Nekem mikor a rezgés csillapító szetment a dpf előtt onnan vettem észre, hogy regen közben kifujt. Normál használatnal semmi hangja nem volt! Bár csere előtt 1 het alatt kétszer is regeneralt a dpf, gondolom a nyomas különbség miatt. Mióta cserélve lett ritkábban van regen és hamarabb le is fut.
És honnan tudod, hogy regenerál, mert én még mindig nem veszem észre. Néha a fordulatszám nagyobb, de nem tudom attol van-e?
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45777 Dátum: 2018.11.23 péntek, 10:25:40 »

És honnan tudod, hogy regenerál, mert én még mindig nem veszem észre. Néha a fordulatszám nagyobb, de nem tudom attol van-e?

Olyankor kicsit megemelei, bekapcsol a ventillator és kissé nehezebben indul meg de utána meg úgy szalad, hogy csak na
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
micerkoc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #45778 Dátum: 2018.11.25 vasárnap, 21:47:30 »

Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Van egy ford mondeo mk3 ferdehátú 2.0tdcim 130L
Gáz adáskor erős hang jön a motortér felől 2ezres fordulatig,legfőképpen amikor 2-esbe vagy 3-asban van az autó akkor hallani,viszont amikor már azért felmelegszik az autó halkabb a hangja,de úgyan úgy nagyon erős azért.
Ez nyáron is úgyan ígyvolt
Porlasztó csúcsok fellettek újitva,vadiúj magasnyomású szívattyút kapott,mert sajnos az meghalt benne.Szeptember közepén lett cserélve,kettőstömegő júniusban lett cserélve.
Ismerősőm azt mondta hogy szerinte a generátornál lesz valami probléma.Ő ajánlotta az oldalt,s mondta hogy kérdezem itt meg
Köszönöm szépen előre is a segítséget!.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #45779 Dátum: 2018.11.25 vasárnap, 22:49:32 »

Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Van egy ford mondeo mk3 ferdehátú 2.0tdcim 130L
Gáz adáskor erős hang jön a motortér felől 2ezres fordulatig,legfőképpen amikor 2-esbe vagy 3-asban van az autó akkor hallani,viszont amikor már azért felmelegszik az autó halkabb a hangja,de úgyan úgy nagyon erős azért.
Ez nyáron is úgyan ígyvolt
Porlasztó csúcsok fellettek újitva,vadiúj magasnyomású szívattyút kapott,mert sajnos az meghalt benne.Szeptember közepén lett cserélve,kettőstömegő júniusban lett cserélve.
Ismerősőm azt mondta hogy szerinte a generátornál lesz valami probléma.Ő ajánlotta az oldalt,s mondta hogy kérdezem itt meg
Köszönöm szépen előre is a segítséget!.

Valami videó, stb kellene legalább, hogy más is hallja, hogy mire gondolsz. Ennyi alapján nehéz lesz bármit mondani.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #45780 Dátum: 2018.11.26 hétfő, 19:42:46 »

Sziasztok!

Szerintetek mi lehet a hiba, hol kezdjem a hibafeltárást, ha a Mondeo nem akart beindulni. Kb. 8-10 indítózás után sikerül ma beindítani.
Ez nem reggeli indítási probléma, eddig kétszer játszotta el, az első kb 1 hete volt.
Hibakód nem volt, persze ezt már este néztem.

Egr dugózva, szívósor tisztítva.

Köszönöm:

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #45781 Dátum: 2018.11.27 kedd, 08:36:30 »

Sziasztok,

egy jó ideje kormolt az autóm, múlt héten jelzett hibakódot : turbónyomás szabályzó szelep.
Mikor megnézték, észrevették, hogy a turbónyomás szabályzó szelep csatlakozója meglazult, visszapattintották.
Már majdnem megörültem, hogy ennyi volt a probléma de azóta is kormol, bár talán nem olyan intenzíven és keveset mentem azóta vele ( 30 km ).
Lehet, hogy annyira tele van a rendszer korommal, hogy kell neki még idő, mire megszűnik ??
(vagy esetleg más dologról van szó)

Köszi, hello!


Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #45782 Dátum: 2018.11.27 kedd, 19:21:24 »

Sziasztok,

Ez vajon felmegy az enyémre? https://cromax.hu/kipufogo/kipufogo_rendszer_alkatreszei/kipufogodob/hatso_dob_ford_mondeo_14514
Másik lökhárító szükséges hozzá, vagy a meglévőt módosítani?

Köszi,
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
micerkoc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #45783 Dátum: 2018.12.01 szombat, 11:54:26 »

Valami videó, stb kellene legalább, hogy más is hallja, hogy mire gondolsz. Ennyi alapján nehéz lesz bármit mondani.


Hello! Feltöltőtem egy oldalra ahonnan letölthetők a hangok
Az egyik gázadás nélkül alapjáraton megy : https://www.sendspace.com/file/n8zfvw

A másik pedig gáz adással : https://www.sendspace.com/file/dtbjjb 
Köszönöm szépen előre is a segítséget!
Naplózva
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #45784 Dátum: 2018.12.01 szombat, 17:47:51 »

Ma kaptam ajánlatot.
Pontosan ezzel az összeggel.

Ezen és  eladáson kívül szerintetek marad még egyéb lehetőség?

 szomoru1
 


450-500e ft rendesen megcsinálva a csúcs-kódokkal,tisztítva a tank, felújítva a nagynyomású, és lecserélve a rail csövek.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45785 Dátum: 2018.12.01 szombat, 18:37:34 »

Ma kaptam ajánlatot.
Pontosan ezzel az összeggel.

Ezen és  eladáson kívül szerintetek marad még egyéb lehetőség?

 szomoru1
 


bontott holmi...lutri...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hidi79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #45786 Dátum: 2018.12.01 szombat, 20:09:12 »

Sziasztok!
Segítség kellene. Az alany egy 2005 ös 2.0 Tdci mondeo. Hidegen melegen könnyen indul nem füstöl még gázadásra sem. Turbó nyomás van és nem lyukasak a turbó csövek. Hibakód nincs. Egr dugózva szívósor tiszta. Mi okozhat még teljesítmény csökkenés.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45787 Dátum: 2018.12.01 szombat, 21:26:20 »

Sziasztok!
Segítség kellene. Az alany egy 2005 ös 2.0 Tdci mondeo. Hidegen melegen könnyen indul nem füstöl még gázadásra sem. Turbó nyomás van és nem lyukasak a turbó csövek. Hibakód nincs. Egr dugózva szívósor tiszta. Mi okozhat még teljesítmény csökkenés.
turbónyomás van.mennyi van?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hidi79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #45788 Dátum: 2018.12.02 vasárnap, 07:20:57 »

Ha jól emlékszem amikor néztük a laptopon 250 Kpa volt. De annál egy tizeddel se ment feljebb sohase.
Naplózva
synaptic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #45789 Dátum: 2018.12.02 vasárnap, 11:19:42 »

Sziasztok.

Mióta hidegebbek lettek indítás után kb 1 másodpercre felvillan a "motor" visszajelző. Utána csak a legközelebbi indításnál jön elő. Valakinek valami tipp ?
Naplózva

Mondeo 3 TDCI 2002/6
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #45790 Dátum: 2018.12.02 vasárnap, 11:40:52 »

Sziasztok! Megtörtént a vízkör termosztát cseréje, de semmi változás. A hűtőfolyadék nem melegszik fel. A kiegyenlítőben a víz hideg. Lehet, hogy az új termosztát is rossz, vagy dugulás van?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45791 Dátum: 2018.12.02 vasárnap, 12:04:16 »

Sziasztok! Megtörtént a vízkör termosztát cseréje, de semmi változás. A hűtőfolyadék nem melegszik fel. A kiegyenlítőben a víz hideg. Lehet, hogy az új termosztát is rossz, vagy dugulás van?
az olajkörit is kikellene cserélni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45792 Dátum: 2018.12.02 vasárnap, 12:04:37 »

Sziasztok.

Mióta hidegebbek lettek indítás után kb 1 másodpercre felvillan a "motor" visszajelző. Utána csak a legközelebbi indításnál jön elő. Valakinek valami tipp ?
ha gyenge az aksi,előfordulhat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #45793 Dátum: 2018.12.02 vasárnap, 12:59:51 »

Az olajköri befolyásolja a hűtőfolyadék hőmérsékletét?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #45794 Dátum: 2018.12.02 vasárnap, 13:12:43 »

Az olajköri befolyásolja a hűtőfolyadék hőmérsékletét?
igen.
http://mondeo.hu/index.php?topic=22368.0
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #45795 Dátum: 2018.12.02 vasárnap, 13:31:23 »

Akkor a vízköri termosztát feleslegesen lett kicserélve?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45796 Dátum: 2018.12.02 vasárnap, 15:27:34 »

Akkor a vízköri termosztát feleslegesen lett kicserélve?
lehet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #45797 Dátum: 2018.12.02 vasárnap, 17:42:54 »

Azt olvastam, hogy ilyen hideg idôben normális, hogy nem melegszik fel rendesen a hűtőfolyadék. Most mit csináljak, cseréljem ki az olajköti termosztátot, vagy tegyek a hűtő rlé papírt? Azt mèg megjegyezném, hogy ez a jelenség eddig nem fordult elő soha.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #45798 Dátum: 2018.12.02 vasárnap, 18:05:23 »

Ja, és még azt írták, hogy arra kell figyelni, hogy ne hűljön 70 fok alá.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45799 Dátum: 2018.12.02 vasárnap, 20:48:01 »

Azt olvastam, hogy ilyen hideg idôben normális, hogy nem melegszik fel rendesen a hűtőfolyadék. Most mit csináljak, cseréljem ki az olajköti termosztátot, vagy tegyek a hűtő rlé papírt? Azt mèg megjegyezném, hogy ez a jelenség eddig nem fordult elő soha.
cseréld ki az olajkörit is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 909 910 911 912 913 914 915 [916] 917 918 919 920 921 922 923 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.