Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 23:00:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
912
913
914
915
916
917
918
[
919
]
920
921
922
923
924
925
926
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683163 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45900 Dátum:
2019.01.04 péntek, 13:01:39 »
Idézetet írta: rstwingo - 2019.01.04 péntek, 12:34:54
Szerintem Ő nem erre gondol, hanem amit egyszer László irt valakinek, ami a kiegészitő fütésnél (szembe vagyunk) a jobb oldalánál feljebb van
ahol a vizcső Y-ba elágazik és a baloldalában található egy visszacsapócselep
Szerintem Ő erre gondol középen van
[img width=800 height=600]https://cromax.hu/img/P0446330.JPG
Én is említettem egy ilyet, azt hittem, arra gondol.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45901 Dátum:
2019.01.04 péntek, 13:02:46 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.01.04 péntek, 13:01:18
Azt nem tudod véletlenül hogy hogy kell helyesen működnie?
Meg fogsz lepődni. Az egyik irányban akadály nélkül át kell engedje a vizet, a másik irányba meg egyáltalán nem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45902 Dátum:
2019.01.04 péntek, 13:17:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.01.04 péntek, 13:02:46
Meg fogsz lepődni. Az egyik irányban akadály nélkül át kell engedje a vizet, a másik irányba meg egyáltalán nem.
AndyA
Na ne szórakozz!!
Tehát ha belefújok és himbi-limbizik, akkor jó.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45903 Dátum:
2019.01.04 péntek, 13:20:20 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.01.04 péntek, 13:17:29
Na ne szórakozz!!
Tehát ha belefújok és himbi-limbizik, akkor jó.
Két eset lehetséges. Belefújsz, és elvörösödsz az erőlködéstől, majd szívsz egyet belőle és jön a levegő. A másik pedig, hogy belefújsz és kimegy simán a levegő, de azután nem tudsz semmit szívni belőle. Ez attól függ, hogy melyik végén vagy.
ANdyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45904 Dátum:
2019.01.04 péntek, 17:31:50 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.01.04 péntek, 13:20:20
Két eset lehetséges. Belefújsz, és elvörösödsz az erőlködéstől, majd szívsz egyet belőle és jön a levegő. A másik pedig, hogy belefújsz és kimegy simán a levegő, de azután nem tudsz semmit szívni belőle. Ez attól függ, hogy melyik végén vagy.
ANdyA
ajajj..
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gabesz09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45905 Dátum:
2019.01.04 péntek, 18:58:09 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.01.04 péntek, 07:43:50
Sziasztok Sajnos megint a víz visszahülésével kapcsolatban vannak problémáim.
Megkerestem a két régi olajköri és főköri termosztátot ami régebben az autóban volt és mielőtt az átalakításokat megcsináltam volna kifőztem mind a kettőt tíz alkalommal és minden egyes kifőzés után a levegő átfújásával ellenőriztem a zárást.
Amikor kivettem a vízből az olajköri termosztátot elkezdtem fújni a levegőt és amíg meg nem történt a teljes zárás egyre kevesebb levegőt engedett át, de a zárásnál már a szemem kigúvadt Dlés akkor se tudtam levegőt átfújni rajta.
Ezt az olajköri és a főköri termosztáttal is megcsináltam.
Ezek alapján elmondható hogy a két termosztát tökéletesen működik vagy nyomás alatt, azért még átengedhet ettől függetlenül is még folyadékot?
Azt nem tudom hogy az olajköri hány fokon nyitott mert hőmérő nincsen Ettől függetlenül még lehet, hogy a rugó el van gyengülve és emiatt mondjuk korábban annyit mint kéne.
A főköri termosztátot teljes zárásnál csak akkor tudom átfújni hogy ha a kis szelepet az ujjammal nem nyomom a házhoz.
Egyéb esetben szájjal történő átfújással ez is tökéletesen zár
Ettől függetlenül az olajköri átalakítását megcsinálom, de ezek alapján kicsi esélyét látom, hogy így működni fog normálisan a hűtővíz felmelegedése.
Egyéb ötlet?
Olvastam, hogy többen említettetek egy úgynevezett visszacsapó szelepet, hogy azt érdemes megnézni, hogy működik e.
Azt hol találom És mi a helyes működése?
A segítségeteket Előre is köszönöm!
Ha javasolhatom, próbáld meg a központosító részét is beszerezni, megcsinálni.
Nekem amikor tönkrement az olajköri, gyorsan kellett egy,így gyári új lett bele,
evvel is tud teljesen véletlenszerűen visszahűlni.
Mivel ekkor a főköri is cserélve lett, ezért és a teljesen véletlenszerűség miatt
gondolom, hogy jó ötlet a központosító.
Nekem ugyan nincs esztergályos ismerősöm így nem látok esélyt rá,hogy
ajánljak valakit. Bár szerintem többünknek is jó lenne, talán lesz olyan fórumtárs
akinek van ismerőse, és ha összeírnánk, hogy összesen hány darab kell,
remélhetően előbb szóba állnak velünk, mintha egyenként keressük meg.
Hasonlóan vagyok a kiegészítő fűtéssel is. Magam a leírás szerint darabokból nem hiszem, hogy össze tudnám rakni.
Pedig ebben az időben kellene csak igazán.
Egyszóval, ha tudod központosítóval tedd bele a felújított termot.
Üdv.:Gábor
Naplózva
MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45906 Dátum:
2019.01.04 péntek, 19:25:10 »
Idézetet írta: Gabesz09 - 2019.01.04 péntek, 18:58:09
Ha javasolhatom, próbáld meg a központosító részét is beszerezni, megcsinálni.
Nekem amikor tönkrement az olajköri, gyorsan kellett egy,így gyári új lett bele,
evvel is tud teljesen véletlenszerűen visszahűlni.
Mivel ekkor a főköri is cserélve lett, ezért és a teljesen véletlenszerűség miatt
gondolom, hogy jó ötlet a központosító.
Nekem ugyan nincs esztergályos ismerősöm így nem látok esélyt rá,hogy
ajánljak valakit. Bár szerintem többünknek is jó lenne, talán lesz olyan fórumtárs
akinek van ismerőse, és ha összeírnánk, hogy összesen hány darab kell,
remélhetően előbb szóba állnak velünk, mintha egyenként keressük meg.
Hasonlóan vagyok a kiegészítő fűtéssel is. Magam a leírás szerint darabokból nem hiszem, hogy össze tudnám rakni.
Pedig ebben az időben kellene csak igazán.
Egyszóval, ha tudod központosítóval tedd bele a felújított termot.
Üdv.:Gábor
Szia!
A központosítót ma legyártattam.
Amennyiben többen összállunk olcsóbbra is kijöhet.
Nekem azonnal megcsinálta 3000-ért sárgarézből. 20perc volt kb.
Hétvégén megpróbálom beszerezni, bár csak szabadban tudom. Remélem nem lesz még brutál hideg.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45907 Dátum:
2019.01.04 péntek, 19:27:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.01.04 péntek, 13:20:20
Két eset lehetséges. Belefújsz, és elvörösödsz az erőlködéstől, majd szívsz egyet belőle és jön a levegő. A másik pedig, hogy belefújsz és kimegy simán a levegő, de azután nem tudsz semmit szívni belőle. Ez attól függ, hogy melyik végén vagy.
ANdyA
Köszönöm a jó tanácsot! Majd megmondom melyik végén voltam!
Látom sok volt a pihenés és a bejgli mérgezést sem úsztad meg.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45908 Dátum:
2019.01.04 péntek, 19:39:57 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.01.04 péntek, 19:25:10
Szia!
A központosítót ma legyártattam.
Amennyiben többen összállunk olcsóbbra is kijöhet.
Nekem azonnal megcsinálta 3000-ért sárgarézből. 20perc volt kb.
Hétvégén megpróbálom beszerezni, bár csak szabadban tudom. Remélem nem lesz még brutál hideg.
szibériában biztos hidegebb lesz annál a -10foknál...na az már brutál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45909 Dátum:
2019.01.05 szombat, 14:34:39 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.04 péntek, 19:39:57
szibériában biztos hidegebb lesz annál a -10foknál...na az már brutál.
Na hát úgy néz ki ez nem a termosztátcsere napja!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45910 Dátum:
2019.01.05 szombat, 14:48:41 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.01.05 szombat, 14:34:39
Na hát úgy néz ki ez nem a termosztátcsere napja!
havatlapátolni is élvezet...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45911 Dátum:
2019.01.05 szombat, 15:29:44 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.04 péntek, 17:31:50
ajajj..
BT-re vártam, hogy lecsapja, de úgy látszik, még nem tért magához újév óta...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45912 Dátum:
2019.01.05 szombat, 15:30:26 »
Idézetet írta: Gabesz09 - 2019.01.04 péntek, 18:58:09
Ha javasolhatom, próbáld meg a központosító részét is beszerezni, megcsinálni.
Nekem amikor tönkrement az olajköri, gyorsan kellett egy,így gyári új lett bele,
evvel is tud teljesen véletlenszerűen visszahűlni.
Mivel ekkor a főköri is cserélve lett, ezért és a teljesen véletlenszerűség miatt
gondolom, hogy jó ötlet a központosító.
Nekem ugyan nincs esztergályos ismerősöm így nem látok esélyt rá,hogy
ajánljak valakit. Bár szerintem többünknek is jó lenne, talán lesz olyan fórumtárs
akinek van ismerőse, és ha összeírnánk, hogy összesen hány darab kell,
remélhetően előbb szóba állnak velünk, mintha egyenként keressük meg.
Hasonlóan vagyok a kiegészítő fűtéssel is. Magam a leírás szerint darabokból nem hiszem, hogy össze tudnám rakni.
Pedig ebben az időben kellene csak igazán.
Egyszóval, ha tudod központosítóval tedd bele a felújított termot.
Üdv.:Gábor
Szick Józsit kérdezzétek meg.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45913 Dátum:
2019.01.05 szombat, 15:55:33 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.01.05 szombat, 15:30:26
Szick Józsit kérdezzétek meg.
AndyA
Miről kérdezzü meg?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45914 Dátum:
2019.01.05 szombat, 15:56:11 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.01.05 szombat, 15:55:33
Miről kérdezzü meg?
Ja már tudom
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45915 Dátum:
2019.01.06 vasárnap, 19:03:51 »
Ma végre rászántam magam a dizli mk3 motortartó bakjainak a cseréjére. Még a gyári, 520 ezret futottak voltak bent, már eléggé rájuk fért. Induláskor, leállításkor jó nagyot rántott, a beltéri dolgok is remegtek, még a jobb fényszóró vetített képe is remegett kicsit
A menetirány szerinti jobb oldalon a motor jó 2-2,5 centivel került feljebb, a váltó a bal oldalon kb egy centivel.
Brutális a különbség, mind a vibrációk, mind a hangosság tekintetében. Indításkor kisebbet ránt, mint az mk4 tdci (bár az is közelít a 250ezer felé), és meleg alapjárat az most kb ugyanolyan kulturált hangra és remegésre is. Persze hidegen és fordulaton traktor továbbra is, de legalább nem ráz
Szóval akinek még a gyári van, és akár csak közelít az ennyi km-hez, annak csak ajánlani tudom ezt a beavatkozást, nagyon nagy mértékben növeli az autó komfortját.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.01.06 vasárnap, 19:27:02 írta tpmportal
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45916 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 11:29:39 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.01.06 vasárnap, 19:03:51
Ma végre rászántam magam a dizli mk3 motortartó bakjainak a cseréjére. Még a gyári, 520 ezret futottak voltak bent, már eléggé rájuk fért. Induláskor, leállításkor jó nagyot rántott, a beltéri dolgok is remegtek, még a jobb fényszóró vetített képe is remegett kicsit
A menetirány szerinti jobb oldalon a motor jó 2-2,5 centivel került feljebb, a váltó a bal oldalon kb egy centivel.
Brutális a különbség, mind a vibrációk, mind a hangosság tekintetében. Indításkor kisebbet ránt, mint az mk4 tdci (bár az is közelít a 250ezer felé), és meleg alapjárat az most kb ugyanolyan kulturált hangra és remegésre is. Persze hidegen és fordulaton traktor továbbra is, de legalább nem ráz
Szóval akinek még a gyári van, és akár csak közelít az ennyi km-hez, annak csak ajánlani tudom ezt a beavatkozást, nagyon nagy mértékben növeli az autó komfortját.
Milyen alkatrész kell bele, honnan, mennyiért, fényképek a szerelés lépéseiről, szóval: FAQ?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45917 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 12:00:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.01.07 hétfő, 11:29:39
Milyen alkatrész kell bele, honnan, mennyiért, fényképek a szerelés lépéseiről, szóval: FAQ?
AndyA
Motortartó bak.
Alkatrész boltból.
Minél olcsóbban.
Motor alátámaszt, csavarok ki, régi bak ki, új bak be, csavarok vissza, alátámasztás kiszed.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45918 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 13:18:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.01.07 hétfő, 11:29:39
Milyen alkatrész kell bele, honnan, mennyiért, fényképek a szerelés lépéseiről, szóval: FAQ?
AndyA
Háttőőő
Leírni le tudom, de fotók nélkül túl sokat nem ér, azokat meg nem csináltam. Majd legközelebb, ha eléri az 1millió km-t
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45919 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 13:20:47 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.01.07 hétfő, 13:18:04
Háttőőő
Leírni le tudom, de fotók nélkül túl sokat nem ér, azokat meg nem csináltam. Majd legközelebb, ha eléri az 1millió km-t
Kölcsönadom az autóm, megcsinálod, és közben elkészíted a fotókat.
430 ezer km...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45920 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 15:57:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.01.07 hétfő, 13:20:47
Kölcsönadom az autóm, megcsinálod, és közben elkészíted a fotókat.
430 ezer km...
AndyA
De az alkatrészt is én hozzam ugye?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45921 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 16:27:40 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.01.07 hétfő, 15:57:40
De az alkatrészt is én hozzam ugye?
Nagylelkű leszek: ha jó áron hozod, azt legalább kifizetem.
ÁFA nélkül.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45922 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 16:33:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.01.07 hétfő, 16:27:40
Nagylelkű leszek: ha jó áron hozod, azt legalább kifizetem.
ÁFA nélkül.
AndyA
Oké, van éppen mindkettőből bontott, de alig futott, megkímélt darabok. Jók lesznek?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45923 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 16:57:29 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.01.07 hétfő, 16:33:58
Oké, van éppen mindkettőből bontott, de alig futott, megkímélt darabok. Jók lesznek?
"Szasa cserél Masa-val…"
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45924 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 17:11:24 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.01.07 hétfő, 16:33:58
Oké, van éppen mindkettőből bontott, de alig futott, megkímélt darabok. Jók lesznek?
Csak tiszta forrásból!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45925 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 20:03:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.01.07 hétfő, 17:11:24
Csak tiszta forrásból!
AndyA
Hát ha gondolod lezuhanyzom előtte, de kezdesz nagyon gyanús lenni ezekkel a kérésekkel
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45926 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 20:32:19 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.01.07 hétfő, 20:03:38
Hát ha gondolod lezuhanyzom előtte, de kezdesz nagyon gyanús lenni ezekkel a kérésekkel
nem te vagy az első,aki ezt megjegyzi.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1156786#msg1156786
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45927 Dátum:
2019.01.08 kedd, 07:01:39 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.01.07 hétfő, 20:03:38
Hát ha gondolod lezuhanyzom előtte, de kezdesz nagyon gyanús lenni ezekkel a kérésekkel
Ez BT reszortja, hogy ilyenekért beszólogasson...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45928 Dátum:
2019.01.08 kedd, 08:54:21 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.07 hétfő, 20:32:19
nem te vagy az első,aki ezt megjegyzi.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1156786#msg1156786
Ha csak egy ember veszi észre, az lehet véletlen. Kettő már inkább gyanús
Idézetet írta: AndyA - 2019.01.08 kedd, 07:01:39
Ez BT reszortja, hogy ilyenekért beszólogasson...
AndyA
De ő túl ritkán jár mk3 topikokba ehhez, de legközelebb majd írok neki egy pü-t, hogy szóljon rád
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45929 Dátum:
2019.01.08 kedd, 12:04:01 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.01.08 kedd, 08:54:21
Ha csak egy ember veszi észre, az lehet véletlen. Kettő már inkább gyanús
De ő túl ritkán jár mk3 topikokba ehhez, de legközelebb majd írok neki egy pü-t, hogy szóljon rád
Már felébredt a téli álomból, ne izgulj...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45930 Dátum:
2019.01.11 péntek, 18:42:35 »
Sziasztok!
Ismételten segítségetekre szorulok. Az autó nem gyorsul. Nincsen turbónyomás. Hibakód nincsen. Alapjáraton nem kerreg, zörög. Előzmények csak talán annyi, hogy tartós állandó 80km/h-nál egyet rántott és ment tovább. Aztán már 100 nál is. most nehezen gyorsul, nem húz.
A csöveket megnéztem nem találok repedésre utaló nyomokat.
A turbón a vákum szelepet is megnéztem. nem engedi el a nyomást, a csöve sem. A csövet is finoman nyomás alá helyezve lentről hallani kb, mint egy mikrókapcsoló nyitna zárna stb. a Turbón a vákum szelep mozgat egy kis kart. az nagyon ligyi lötyi... ez így jó? A menetes rész nem volt betekerve tövig, kb a fele hoszban csak...
RGR ledugózva. TDCI FMBA 130L
Köszönettel várom a visszajelzéseket, hasznos tanácsokat.
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45931 Dátum:
2019.01.12 szombat, 12:54:55 »
Idézetet írta: him007 - 2019.01.11 péntek, 18:42:35
Sziasztok!
Ismételten segítségetekre szorulok. Az autó nem gyorsul. Nincsen turbónyomás. Hibakód nincsen. Alapjáraton nem kerreg, zörög. Előzmények csak talán annyi, hogy tartós állandó 80km/h-nál egyet rántott és ment tovább. Aztán már 100 nál is. most nehezen gyorsul, nem húz.
A csöveket megnéztem nem találok repedésre utaló nyomokat.
A turbón a vákum szelepet is megnéztem. nem engedi el a nyomást, a csöve sem. A csövet is finoman nyomás alá helyezve lentről hallani kb, mint egy mikrókapcsoló nyitna zárna stb. a Turbón a vákum szelep mozgat egy kis kart. az nagyon ligyi lötyi... ez így jó? A menetes rész nem volt betekerve tövig, kb a fele hoszban csak...
RGR ledugózva. TDCI FMBA 130L
Köszönettel várom a visszajelzéseket, hasznos tanácsokat.
kitakarítottam mindent. bilincseket is átnéztem, összeraktam. A turbó nyomásszabályzó gombát is kiszereltem megmozgattam. Most minden ok. Megy, mint a disznó.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.01.13 vasárnap, 10:26:51 írta AndyA
»
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
bjozsef
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45932 Dátum:
2019.01.14 hétfő, 09:18:34 »
Idézetet írta: him007 - 2019.01.12 szombat, 12:54:55
kitakarítottam mindent. bilincseket is átnéztem, összeraktam. A turbó nyomásszabályzó gombát is kiszereltem megmozgattam. Most minden ok. Megy, mint a disznó.
Szia!
Egy kérdés: Hol találom a nyomásszabályzó gombát???
Nálam a torbó nyomás későn épül fel.
Üdv.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45933 Dátum:
2019.01.14 hétfő, 09:20:34 »
Idézetet írta: bjozsef - 2019.01.14 hétfő, 09:18:34
Szia!
Egy kérdés: Hol találom a nyomásszabályzó gombát???
Nálam a torbó nyomás későn épül fel.
Üdv.
https://talkford.com/community/uploads/monthly_05_2011/post-3-0-67435900-1306822681.jpg
"EGR and turbo vacuum solenoid"
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bjozsef
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45934 Dátum:
2019.01.14 hétfő, 20:17:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.01.14 hétfő, 09:20:34
https://talkford.com/community/uploads/monthly_05_2011/post-3-0-67435900-1306822681.jpg
"EGR and turbo vacuum solenoid"
AndyA
Köszi
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45935 Dátum:
2019.01.15 kedd, 16:44:32 »
Sziasztok!
Kaphatnek tippet arra, hogy a reggeli első inditasnal mitől lehet az, hogy pár másodpercig egyenetlen az alapjárat?
Füstöt nem látok, poccre indul, akár 1 het után is.
Erő megvan, fogyasztás nem változott.
Hibakod nincs csak egr miatt, vakolva van.
Köszönöm szépen
Lackó
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45936 Dátum:
2019.01.15 kedd, 17:03:40 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.01.15 kedd, 16:44:32
Sziasztok!
Kaphatnek tippet arra, hogy a reggeli első inditasnal mitől lehet az, hogy pár másodpercig egyenetlen az alapjárat?
Füstöt nem látok, poccre indul, akár 1 het után is.
Erő megvan, fogyasztás nem változott.
Hibakod nincs csak egr miatt, vakolva van.
Köszönöm szépen
Lackó
hideg vam,és a töltésnek bekell állnia.Valszeg az akku is gyengébb a hidegekben...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45937 Dátum:
2019.01.15 kedd, 17:07:53 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.15 kedd, 17:03:40
hideg vam,és a töltésnek bekell állnia.Valszeg az akku is gyengébb a hidegekben...
Az akksira visszatérve, a múltkori eset után mentem is venni egyet, mert a nagy hidegben megfőtt.
De ez a rázás ez normális? Hogyan lehet megszuntetni?
Eddig kb csak - 10 fok alatt volt inkább érezhető de ma már 0 fok körül is ugrált a mutató.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45938 Dátum:
2019.01.15 kedd, 17:15:14 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.01.15 kedd, 17:07:53
Az akksira visszatérve, a múltkori eset után mentem is venni egyet, mert a nagy hidegben megfőtt.
De ez a rázás ez normális? Hogyan lehet megszuntetni?
Eddig kb csak - 10 fok alatt volt inkább érezhető de ma már 0 fok körül is ugrált a mutató.
0fok alatt emeli a renszer az üzanyomást.Ezt is érezheted...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45939 Dátum:
2019.01.16 szerda, 07:29:42 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.01.15 kedd, 16:44:32
Sziasztok!
Kaphatnek tippet arra, hogy a reggeli első inditasnal mitől lehet az, hogy pár másodpercig egyenetlen az alapjárat?
Füstöt nem látok, poccre indul, akár 1 het után is.
Erő megvan, fogyasztás nem változott.
Hibakod nincs csak egr miatt, vakolva van.
Köszönöm szépen
Lackó
Ha hosszabb ideig állt az autó (pl. egész éjjel) a hidegben, akkor akár 8-10 másodperc is lehet, mire a generátor és a töltésvezérlés magához tér és egyensúlyba kerül minden. Ha figyelsz, talán észre is tudod venni, nekem pl. egy picit felmorog, felpörög olyankor a motor. Próbáld ki, hogy ráakasztasz egy feszmérőt, és nézed, mi történik. Nekem ilyenkor indítás után 12,7-12,8 a fesz, onnan fél másodpercenként gyalogol egy tizedet felfelé, majd a mondott 6-8-10 másodperc után a kis felpörgéssel beáll a fix 14,4V (vagy a mostani hideg időben inkább 14,6V) töltőfesz.
Ha csak ennyi, akkor nincs miért aggódni, esetleg az akksit érdemes megnézni, ha nem mostanában cserélted.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45940 Dátum:
2019.01.16 szerda, 09:05:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.01.16 szerda, 07:29:42
Ha hosszabb ideig állt az autó (pl. egész éjjel) a hidegben, akkor akár 8-10 másodperc is lehet, mire a generátor és a töltésvezérlés magához tér és egyensúlyba kerül minden. Ha figyelsz, talán észre is tudod venni, nekem pl. egy picit felmorog, felpörög olyankor a motor. Próbáld ki, hogy ráakasztasz egy feszmérőt, és nézed, mi történik. Nekem ilyenkor indítás után 12,7-12,8 a fesz, onnan fél másodpercenként gyalogol egy tizedet felfelé, majd a mondott 6-8-10 másodperc után a kis felpörgéssel beáll a fix 14,4V (vagy a mostani hideg időben inkább 14,6V) töltőfesz.
Ha csak ennyi, akkor nincs miért aggódni, esetleg az akksit érdemes megnézni, ha nem mostanában cserélted.
AndyA
Köszönöm.
Akksit most vettem bele.
De akkor ezek szerint ez másnál is megvan, hogy pár másodpercig egyenetlen az alapjárat hideg inditasnal?!
Egyébként fentről áll be az alapjárat de gondoltam már a porlasztókra is
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45941 Dátum:
2019.01.16 szerda, 09:12:17 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.01.16 szerda, 09:05:44
Köszönöm.
Akksit most vettem bele.
De akkor ezek szerint ez másnál is megvan, hogy pár másodpercig egyenetlen az alapjárat hideg inditasnal?!
Egyébként fentről áll be az alapjárat de gondoltam már a porlasztókra is
Nem feltétlenül ilyen mindenkinek, de van logikus oka, ha ilyet csinál a tiéd.
Ha meg porlasztó, a használatban nemsokára úgyis kiderül.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45942 Dátum:
2019.01.16 szerda, 10:29:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.01.16 szerda, 09:12:17
Nem feltétlenül ilyen mindenkinek, de van logikus oka, ha ilyet csinál a tiéd.
Ha meg porlasztó, a használatban nemsokára úgyis kiderül.
AndyA
Egyik csúcsom legutoljára 1.8 körül volt a korrekciós érték ezért gondoltam rá. Csak ha az a baja akkor inkabb még most megcsináltatom
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45943 Dátum:
2019.01.16 szerda, 11:00:22 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.01.16 szerda, 10:29:52
Egyik csúcsom legutoljára 1.8 körül volt a korrekciós érték ezért gondoltam rá. Csak ha az a baja akkor inkabb még most megcsináltatom
Ezt úgy kb. a fene tudja.
Amit a diag mutat, az ráadásul csak egy alapjárati érték, aminek főleg meleg motornál van valamilyen jelentősége, ha egyáltalán. Messzemenő következtetéseket ebből nem szabad levonni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45944 Dátum:
2019.01.16 szerda, 11:09:53 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.01.16 szerda, 10:29:52
Egyik csúcsom legutoljára 1.8 körül volt a korrekciós érték ezért gondoltam rá. Csak ha az a baja akkor inkabb még most megcsináltatom
2 alatt nem szokott a csúcsokkal gond lenni. A rosszak amúgy is elszállnak minimum 4 fölé...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45945 Dátum:
2019.01.16 szerda, 14:17:27 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.16 szerda, 11:09:53
2 alatt nem szokott a csúcsokkal gond lenni. A rosszak amúgy is elszállnak minimum 4 fölé...
Egy bevizsgalast kellene intéznem valahol vagy nem vagyok előrébb vele ha esetleg rossz és azt az 1 vagy 2 csúcsot most megcsinaltatom?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45946 Dátum:
2019.01.16 szerda, 14:20:48 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.01.16 szerda, 14:17:27
Egy bevizsgalast kellene intéznem valahol vagy nem vagyok előrébb vele ha esetleg rossz és azt az 1 vagy 2 csúcsot most megcsinaltatom?
Ha most működik, használd. Úgyis szólni fog, ha baja van.
Ha egy vagy két csúcsot kicseréltetsz, attól még a CR-szivattyú nem fog megjavulni, szórja a spént, és a javított csúcsot újra megeszi.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45947 Dátum:
2019.01.16 szerda, 15:02:24 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.01.16 szerda, 14:17:27
Egy bevizsgalast kellene intéznem valahol vagy nem vagyok előrébb vele ha esetleg rossz és azt az 1 vagy 2 csúcsot most megcsinaltatom?
nem kell,semmi baja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45948 Dátum:
2019.01.21 hétfő, 11:07:02 »
Sziasztok!
Egy ideje figyelem, hogy most így a téli időszakban ugyan felmelegszik a hűtővizem rendesen, beáll középre a mutató, de mondjuk egy hosszabb gurításnál pl autópálya lehajtó vagy lejtő stb. azért láthatóan kimozdul a középállásból, majd terhelésre újra visszaáll.
A minap mentem egy kört élő diagnosztikával, volt benne város, közút, autópálya 120-as tempóval is. A hőfok autópályán felment 91-92°C környékére, amikor a lehajtónál visszahűlt akkor 82-83-nál állt meg, majd városban újra 83-88 környékére állt be. Kint egyébként -2°C volt, és 23fokon ment a fűtés, ami teljesen jól működött, működik.
A kérdésem az lenne hozzátok, hogy foglalkozzak a dologgal, (esetleg nektek is van látható mozdulás a hőmérőn) vagy ezek az értékek rendben vannak?
Köszi előre is
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45949 Dátum:
2019.01.21 hétfő, 11:23:26 »
Idézetet írta: Tompeter - 2019.01.21 hétfő, 11:07:02
Sziasztok!
Egy ideje figyelem, hogy most így a téli időszakban ugyan felmelegszik a hűtővizem rendesen, beáll középre a mutató, de mondjuk egy hosszabb gurításnál pl autópálya lehajtó vagy lejtő stb. azért láthatóan kimozdul a középállásból, majd terhelésre újra visszaáll.
A minap mentem egy kört élő diagnosztikával, volt benne város, közút, autópálya 120-as tempóval is. A hőfok autópályán felment 91-92°C környékére, amikor a lehajtónál visszahűlt akkor 82-83-nál állt meg, majd városban újra 83-88 környékére állt be. Kint egyébként -2°C volt, és 23fokon ment a fűtés, ami teljesen jól működött, működik.
A kérdésem az lenne hozzátok, hogy foglalkozzak a dologgal, (esetleg nektek is van látható mozdulás a hőmérőn) vagy ezek az értékek rendben vannak?
Köszi előre is
...szerintem ez ennél csak rosszabb tud lenni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
912
913
914
915
916
917
918
[
919
]
920
921
922
923
924
925
926
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ