Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 23:00:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 912 913 914 915 916 917 918 [919] 920 921 922 923 924 925 926 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683163 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45900 Dátum: 2019.01.04 péntek, 13:01:39 »

Szerintem Ő nem erre gondol, hanem amit egyszer László irt valakinek, ami a kiegészitő fütésnél (szembe vagyunk) a jobb oldalánál feljebb van
ahol a vizcső Y-ba elágazik és a baloldalában található egy visszacsapócselep
Szerintem Ő erre gondol középen van

[img width=800 height=600]https://cromax.hu/img/P0446330.JPG

Én is említettem egy ilyet, azt hittem, arra gondol.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45901 Dátum: 2019.01.04 péntek, 13:02:46 »

Azt nem tudod véletlenül hogy hogy kell helyesen működnie?

Meg fogsz lepődni. Az egyik irányban akadály nélkül át kell engedje a vizet, a másik irányba meg egyáltalán nem.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #45902 Dátum: 2019.01.04 péntek, 13:17:29 »

Meg fogsz lepődni. Az egyik irányban akadály nélkül át kell engedje a vizet, a másik irányba meg egyáltalán nem.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Na ne szórakozz!!  eplus2
Tehát ha belefújok és himbi-limbizik, akkor jó. wave
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45903 Dátum: 2019.01.04 péntek, 13:20:20 »

Na ne szórakozz!!  eplus2
Tehát ha belefújok és himbi-limbizik, akkor jó. wave

Két eset lehetséges. Belefújsz, és elvörösödsz az erőlködéstől, majd szívsz egyet belőle és jön a levegő. A másik pedig, hogy belefújsz és kimegy simán a levegő, de azután nem tudsz semmit szívni belőle. Ez attól függ, hogy melyik végén vagy. nyes

 worship worship worship worship worship

ANdyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45904 Dátum: 2019.01.04 péntek, 17:31:50 »

Két eset lehetséges. Belefújsz, és elvörösödsz az erőlködéstől, majd szívsz egyet belőle és jön a levegő. A másik pedig, hogy belefújsz és kimegy simán a levegő, de azután nem tudsz semmit szívni belőle. Ez attól függ, hogy melyik végén vagy. nyes

 worship worship worship worship worship

ANdyA
ajajj.. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #45905 Dátum: 2019.01.04 péntek, 18:58:09 »

Sziasztok Sajnos megint a víz visszahülésével kapcsolatban vannak problémáim.

Megkerestem a két régi olajköri és főköri termosztátot ami régebben az autóban volt és mielőtt az átalakításokat megcsináltam volna kifőztem mind a kettőt tíz alkalommal és minden egyes kifőzés után a levegő átfújásával ellenőriztem a zárást.
Amikor kivettem a vízből az olajköri termosztátot elkezdtem fújni a levegőt és amíg meg nem történt a teljes zárás egyre kevesebb levegőt engedett át, de a zárásnál már a szemem kigúvadt Dlés akkor se tudtam levegőt átfújni rajta.

Ezt az olajköri és a főköri termosztáttal is megcsináltam.

Ezek alapján elmondható hogy a két termosztát tökéletesen működik vagy nyomás alatt, azért még átengedhet ettől függetlenül is még folyadékot?

Azt nem tudom hogy az olajköri hány fokon nyitott mert hőmérő nincsen Ettől függetlenül még lehet, hogy a rugó el van gyengülve és emiatt mondjuk korábban annyit mint kéne.

A főköri termosztátot teljes zárásnál csak akkor tudom átfújni hogy ha a kis szelepet az ujjammal nem nyomom a házhoz.
Egyéb esetben szájjal történő átfújással ez is tökéletesen zár

Ettől függetlenül az olajköri átalakítását megcsinálom, de ezek alapján kicsi esélyét látom, hogy így működni fog normálisan a hűtővíz felmelegedése.

Egyéb ötlet?

Olvastam, hogy többen említettetek egy úgynevezett visszacsapó szelepet, hogy azt érdemes megnézni, hogy működik e.
Azt hol találom És mi a helyes működése?

A segítségeteket Előre is köszönöm!

Ha javasolhatom, próbáld meg a központosító részét is beszerezni, megcsinálni.
Nekem amikor tönkrement az olajköri, gyorsan kellett egy,így gyári új lett bele,
evvel is tud teljesen véletlenszerűen visszahűlni.
Mivel ekkor a főköri is cserélve lett, ezért és a teljesen véletlenszerűség miatt
gondolom, hogy jó ötlet a központosító.
Nekem ugyan nincs esztergályos ismerősöm így nem látok esélyt rá,hogy
ajánljak valakit. Bár szerintem többünknek is jó lenne, talán lesz olyan fórumtárs
akinek van ismerőse, és ha összeírnánk, hogy összesen hány darab kell,
remélhetően előbb szóba állnak velünk, mintha egyenként keressük meg.

Hasonlóan vagyok a kiegészítő fűtéssel is. Magam a leírás szerint darabokból nem hiszem, hogy össze tudnám rakni.
Pedig ebben az időben kellene csak igazán.

Egyszóval, ha tudod központosítóval tedd bele a felújított termot.
Üdv.:Gábor

Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #45906 Dátum: 2019.01.04 péntek, 19:25:10 »

Ha javasolhatom, próbáld meg a központosító részét is beszerezni, megcsinálni.
Nekem amikor tönkrement az olajköri, gyorsan kellett egy,így gyári új lett bele,
evvel is tud teljesen véletlenszerűen visszahűlni.
Mivel ekkor a főköri is cserélve lett, ezért és a teljesen véletlenszerűség miatt
gondolom, hogy jó ötlet a központosító.
Nekem ugyan nincs esztergályos ismerősöm így nem látok esélyt rá,hogy
ajánljak valakit. Bár szerintem többünknek is jó lenne, talán lesz olyan fórumtárs
akinek van ismerőse, és ha összeírnánk, hogy összesen hány darab kell,
remélhetően előbb szóba állnak velünk, mintha egyenként keressük meg.

Hasonlóan vagyok a kiegészítő fűtéssel is. Magam a leírás szerint darabokból nem hiszem, hogy össze tudnám rakni.
Pedig ebben az időben kellene csak igazán.

Egyszóval, ha tudod központosítóval tedd bele a felújított termot.
Üdv.:Gábor


Szia!

A központosítót ma legyártattam.
Amennyiben többen összállunk olcsóbbra is kijöhet.
Nekem azonnal megcsinálta 3000-ért sárgarézből. 20perc volt kb.

Hétvégén megpróbálom beszerezni, bár csak szabadban tudom. Remélem nem lesz még brutál hideg.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #45907 Dátum: 2019.01.04 péntek, 19:27:46 »

Két eset lehetséges. Belefújsz, és elvörösödsz az erőlködéstől, majd szívsz egyet belőle és jön a levegő. A másik pedig, hogy belefújsz és kimegy simán a levegő, de azután nem tudsz semmit szívni belőle. Ez attól függ, hogy melyik végén vagy. nyes

 worship worship worship worship worship

ANdyA
Köszönöm a jó tanácsot! Majd megmondom melyik végén voltam! eplus2

Látom sok volt a pihenés és a bejgli mérgezést sem úsztad meg.  integet2
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45908 Dátum: 2019.01.04 péntek, 19:39:57 »

Szia!

A központosítót ma legyártattam.
Amennyiben többen összállunk olcsóbbra is kijöhet.
Nekem azonnal megcsinálta 3000-ért sárgarézből. 20perc volt kb.

Hétvégén megpróbálom beszerezni, bár csak szabadban tudom. Remélem nem lesz még brutál hideg.
szibériában biztos hidegebb lesz annál a -10foknál...na az már brutál. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #45909 Dátum: 2019.01.05 szombat, 14:34:39 »

szibériában biztos hidegebb lesz annál a -10foknál...na az már brutál. vigyor3
Na hát úgy néz ki ez nem a termosztátcsere napja! wow1 gun
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45910 Dátum: 2019.01.05 szombat, 14:48:41 »

Na hát úgy néz ki ez nem a termosztátcsere napja! wow1 gun
nyes havatlapátolni is élvezet...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45911 Dátum: 2019.01.05 szombat, 15:29:44 »

ajajj.. nyes

BT-re vártam, hogy lecsapja, de úgy látszik, még nem tért magához újév óta... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45912 Dátum: 2019.01.05 szombat, 15:30:26 »

Ha javasolhatom, próbáld meg a központosító részét is beszerezni, megcsinálni.
Nekem amikor tönkrement az olajköri, gyorsan kellett egy,így gyári új lett bele,
evvel is tud teljesen véletlenszerűen visszahűlni.
Mivel ekkor a főköri is cserélve lett, ezért és a teljesen véletlenszerűség miatt
gondolom, hogy jó ötlet a központosító.
Nekem ugyan nincs esztergályos ismerősöm így nem látok esélyt rá,hogy
ajánljak valakit. Bár szerintem többünknek is jó lenne, talán lesz olyan fórumtárs
akinek van ismerőse, és ha összeírnánk, hogy összesen hány darab kell,
remélhetően előbb szóba állnak velünk, mintha egyenként keressük meg.

Hasonlóan vagyok a kiegészítő fűtéssel is. Magam a leírás szerint darabokból nem hiszem, hogy össze tudnám rakni.
Pedig ebben az időben kellene csak igazán.

Egyszóval, ha tudod központosítóval tedd bele a felújított termot.
Üdv.:Gábor



Szick Józsit kérdezzétek meg.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #45913 Dátum: 2019.01.05 szombat, 15:55:33 »

Szick Józsit kérdezzétek meg.

AndyA
Miről kérdezzü meg?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #45914 Dátum: 2019.01.05 szombat, 15:56:11 »

Miről kérdezzü meg?
Ja már tudom
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #45915 Dátum: 2019.01.06 vasárnap, 19:03:51 »

Ma végre rászántam magam a dizli mk3 motortartó bakjainak a cseréjére. Még a gyári, 520 ezret futottak voltak bent, már eléggé rájuk fért. Induláskor, leállításkor jó nagyot rántott, a beltéri dolgok is remegtek, még a jobb fényszóró vetített képe is remegett kicsit  vigyor3
A menetirány szerinti jobb oldalon a motor jó 2-2,5 centivel került feljebb, a váltó a bal oldalon kb egy centivel.
Brutális a különbség, mind a vibrációk, mind a hangosság tekintetében. Indításkor kisebbet ránt, mint az mk4 tdci (bár az is közelít a 250ezer felé), és meleg alapjárat az most kb ugyanolyan kulturált hangra és remegésre is. Persze hidegen és fordulaton traktor továbbra is, de legalább nem ráz  taps

Szóval akinek még a gyári van, és akár csak közelít az ennyi km-hez, annak csak ajánlani tudom ezt a beavatkozást, nagyon nagy mértékben növeli az autó komfortját.
« Utoljára szerkesztve: 2019.01.06 vasárnap, 19:27:02 írta tpmportal » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45916 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 11:29:39 »

Ma végre rászántam magam a dizli mk3 motortartó bakjainak a cseréjére. Még a gyári, 520 ezret futottak voltak bent, már eléggé rájuk fért. Induláskor, leállításkor jó nagyot rántott, a beltéri dolgok is remegtek, még a jobb fényszóró vetített képe is remegett kicsit  vigyor3
A menetirány szerinti jobb oldalon a motor jó 2-2,5 centivel került feljebb, a váltó a bal oldalon kb egy centivel.
Brutális a különbség, mind a vibrációk, mind a hangosság tekintetében. Indításkor kisebbet ránt, mint az mk4 tdci (bár az is közelít a 250ezer felé), és meleg alapjárat az most kb ugyanolyan kulturált hangra és remegésre is. Persze hidegen és fordulaton traktor továbbra is, de legalább nem ráz  taps

Szóval akinek még a gyári van, és akár csak közelít az ennyi km-hez, annak csak ajánlani tudom ezt a beavatkozást, nagyon nagy mértékben növeli az autó komfortját.

Milyen alkatrész kell bele, honnan, mennyiért, fényképek a szerelés lépéseiről, szóval: FAQ? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #45917 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 12:00:32 »

Milyen alkatrész kell bele, honnan, mennyiért, fényképek a szerelés lépéseiről, szóval: FAQ? Smiley

AndyA

Motortartó bak.
Alkatrész boltból.
Minél olcsóbban.
Motor alátámaszt, csavarok ki, régi bak ki, új bak be, csavarok vissza, alátámasztás kiszed.

 vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #45918 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 13:18:04 »

Milyen alkatrész kell bele, honnan, mennyiért, fényképek a szerelés lépéseiről, szóval: FAQ? Smiley

AndyA

Háttőőő

Leírni le tudom, de fotók nélkül túl sokat nem ér, azokat meg nem csináltam. Majd legközelebb, ha eléri az 1millió km-t  vigyor3
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45919 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 13:20:47 »

Háttőőő

Leírni le tudom, de fotók nélkül túl sokat nem ér, azokat meg nem csináltam. Majd legközelebb, ha eléri az 1millió km-t  vigyor3

Kölcsönadom az autóm, megcsinálod, és közben elkészíted a fotókat. Smiley 430 ezer km...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #45920 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 15:57:40 »

Kölcsönadom az autóm, megcsinálod, és közben elkészíted a fotókat. Smiley 430 ezer km...

AndyA

De az alkatrészt is én hozzam ugye?  Grin
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45921 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 16:27:40 »

De az alkatrészt is én hozzam ugye?  Grin

Nagylelkű leszek: ha jó áron hozod, azt legalább kifizetem.

ÁFA nélkül. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #45922 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 16:33:58 »

Nagylelkű leszek: ha jó áron hozod, azt legalább kifizetem.

ÁFA nélkül. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Oké, van éppen mindkettőből bontott, de alig futott, megkímélt darabok. Jók lesznek?  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45923 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 16:57:29 »

Oké, van éppen mindkettőből bontott, de alig futott, megkímélt darabok. Jók lesznek?  vigyor3
"Szasa cserél Masa-val…" eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45924 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 17:11:24 »

Oké, van éppen mindkettőből bontott, de alig futott, megkímélt darabok. Jók lesznek?  vigyor3

Csak tiszta forrásból! Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #45925 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 20:03:38 »

Csak tiszta forrásból! Smiley

AndyA

Hát ha gondolod lezuhanyzom előtte, de kezdesz nagyon gyanús lenni ezekkel a kérésekkel  wow1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45926 Dátum: 2019.01.07 hétfő, 20:32:19 »

Hát ha gondolod lezuhanyzom előtte, de kezdesz nagyon gyanús lenni ezekkel a kérésekkel  wow1
hehe nem te vagy az első,aki ezt megjegyzi. eplus2

http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1156786#msg1156786
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45927 Dátum: 2019.01.08 kedd, 07:01:39 »

Hát ha gondolod lezuhanyzom előtte, de kezdesz nagyon gyanús lenni ezekkel a kérésekkel  wow1

Ez BT reszortja, hogy ilyenekért beszólogasson... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #45928 Dátum: 2019.01.08 kedd, 08:54:21 »

hehe nem te vagy az első,aki ezt megjegyzi. eplus2

http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1156786#msg1156786

Ha csak egy ember veszi észre, az lehet véletlen. Kettő már inkább gyanús  Roll Eyes

Ez BT reszortja, hogy ilyenekért beszólogasson... Smiley

AndyA

De ő túl ritkán jár mk3 topikokba ehhez, de legközelebb majd írok neki egy pü-t, hogy szóljon rád  integet2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45929 Dátum: 2019.01.08 kedd, 12:04:01 »

Ha csak egy ember veszi észre, az lehet véletlen. Kettő már inkább gyanús  Roll Eyes

De ő túl ritkán jár mk3 topikokba ehhez, de legközelebb majd írok neki egy pü-t, hogy szóljon rád  integet2

Már felébredt a téli álomból, ne izgulj... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #45930 Dátum: 2019.01.11 péntek, 18:42:35 »

Sziasztok!

Ismételten segítségetekre szorulok. Az autó nem gyorsul. Nincsen turbónyomás. Hibakód nincsen. Alapjáraton nem kerreg, zörög. Előzmények csak talán annyi, hogy tartós állandó 80km/h-nál egyet rántott és ment tovább. Aztán már 100 nál is. most nehezen gyorsul, nem húz.
A csöveket megnéztem nem találok repedésre utaló nyomokat.
A turbón a vákum szelepet is megnéztem. nem engedi el a nyomást, a csöve sem. A csövet is finoman nyomás alá helyezve lentről hallani kb, mint egy mikrókapcsoló nyitna zárna stb. a Turbón a vákum szelep mozgat egy kis kart. az nagyon ligyi lötyi... ez így jó? A menetes rész nem volt betekerve tövig, kb a fele hoszban csak...
RGR ledugózva. TDCI FMBA 130L

Köszönettel várom a visszajelzéseket, hasznos tanácsokat.  worship
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #45931 Dátum: 2019.01.12 szombat, 12:54:55 »

Sziasztok!

Ismételten segítségetekre szorulok. Az autó nem gyorsul. Nincsen turbónyomás. Hibakód nincsen. Alapjáraton nem kerreg, zörög. Előzmények csak talán annyi, hogy tartós állandó 80km/h-nál egyet rántott és ment tovább. Aztán már 100 nál is. most nehezen gyorsul, nem húz.
A csöveket megnéztem nem találok repedésre utaló nyomokat.
A turbón a vákum szelepet is megnéztem. nem engedi el a nyomást, a csöve sem. A csövet is finoman nyomás alá helyezve lentről hallani kb, mint egy mikrókapcsoló nyitna zárna stb. a Turbón a vákum szelep mozgat egy kis kart. az nagyon ligyi lötyi... ez így jó? A menetes rész nem volt betekerve tövig, kb a fele hoszban csak...
RGR ledugózva. TDCI FMBA 130L

Köszönettel várom a visszajelzéseket, hasznos tanácsokat.  worship

kitakarítottam mindent. bilincseket is átnéztem, összeraktam. A turbó nyomásszabályzó gombát is kiszereltem megmozgattam. Most minden ok. Megy, mint a disznó. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2019.01.13 vasárnap, 10:26:51 írta AndyA » Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
bjozsef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #45932 Dátum: 2019.01.14 hétfő, 09:18:34 »

kitakarítottam mindent. bilincseket is átnéztem, összeraktam. A turbó nyomásszabályzó gombát is kiszereltem megmozgattam. Most minden ok. Megy, mint a disznó. Smiley


Szia!

Egy kérdés: Hol találom a nyomásszabályzó gombát???

Nálam a torbó nyomás későn épül fel.

Üdv.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45933 Dátum: 2019.01.14 hétfő, 09:20:34 »

Szia!

Egy kérdés: Hol találom a nyomásszabályzó gombát???

Nálam a torbó nyomás későn épül fel.

Üdv.


https://talkford.com/community/uploads/monthly_05_2011/post-3-0-67435900-1306822681.jpg

"EGR and turbo vacuum solenoid"

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bjozsef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #45934 Dátum: 2019.01.14 hétfő, 20:17:56 »


Köszi Smiley
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45935 Dátum: 2019.01.15 kedd, 16:44:32 »

Sziasztok!
Kaphatnek tippet arra, hogy a reggeli első inditasnal mitől lehet az, hogy pár másodpercig egyenetlen az alapjárat?
Füstöt nem látok, poccre indul, akár 1 het után is.
Erő megvan, fogyasztás nem változott.
Hibakod nincs csak egr miatt, vakolva van.
Köszönöm szépen
Lackó
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45936 Dátum: 2019.01.15 kedd, 17:03:40 »

Sziasztok!
Kaphatnek tippet arra, hogy a reggeli első inditasnal mitől lehet az, hogy pár másodpercig egyenetlen az alapjárat?
Füstöt nem látok, poccre indul, akár 1 het után is.
Erő megvan, fogyasztás nem változott.
Hibakod nincs csak egr miatt, vakolva van.
Köszönöm szépen
Lackó
hideg vam,és a töltésnek bekell állnia.Valszeg az akku is gyengébb a hidegekben...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45937 Dátum: 2019.01.15 kedd, 17:07:53 »

hideg vam,és a töltésnek bekell állnia.Valszeg az akku is gyengébb a hidegekben...

Az akksira visszatérve, a múltkori eset után mentem is venni egyet, mert a nagy hidegben megfőtt.
De ez a rázás ez normális? Hogyan lehet megszuntetni?
Eddig kb csak - 10 fok alatt volt inkább érezhető de ma már 0 fok körül is ugrált a mutató.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45938 Dátum: 2019.01.15 kedd, 17:15:14 »

Az akksira visszatérve, a múltkori eset után mentem is venni egyet, mert a nagy hidegben megfőtt.
De ez a rázás ez normális? Hogyan lehet megszuntetni?
Eddig kb csak - 10 fok alatt volt inkább érezhető de ma már 0 fok körül is ugrált a mutató.
0fok alatt emeli a renszer az üzanyomást.Ezt is érezheted...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45939 Dátum: 2019.01.16 szerda, 07:29:42 »

Sziasztok!
Kaphatnek tippet arra, hogy a reggeli első inditasnal mitől lehet az, hogy pár másodpercig egyenetlen az alapjárat?
Füstöt nem látok, poccre indul, akár 1 het után is.
Erő megvan, fogyasztás nem változott.
Hibakod nincs csak egr miatt, vakolva van.
Köszönöm szépen
Lackó

Ha hosszabb ideig állt az autó (pl. egész éjjel) a hidegben, akkor akár 8-10 másodperc is lehet, mire a generátor és a töltésvezérlés magához tér és egyensúlyba kerül minden. Ha figyelsz, talán észre is tudod venni, nekem pl. egy picit felmorog, felpörög olyankor a motor. Próbáld ki, hogy ráakasztasz egy feszmérőt, és nézed, mi történik. Nekem ilyenkor indítás után 12,7-12,8 a fesz, onnan fél másodpercenként gyalogol egy tizedet felfelé, majd a mondott 6-8-10 másodperc után a kis felpörgéssel beáll a fix 14,4V (vagy a mostani hideg időben inkább 14,6V) töltőfesz.

Ha csak ennyi, akkor nincs miért aggódni, esetleg az akksit érdemes megnézni, ha nem mostanában cserélted.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45940 Dátum: 2019.01.16 szerda, 09:05:44 »

Ha hosszabb ideig állt az autó (pl. egész éjjel) a hidegben, akkor akár 8-10 másodperc is lehet, mire a generátor és a töltésvezérlés magához tér és egyensúlyba kerül minden. Ha figyelsz, talán észre is tudod venni, nekem pl. egy picit felmorog, felpörög olyankor a motor. Próbáld ki, hogy ráakasztasz egy feszmérőt, és nézed, mi történik. Nekem ilyenkor indítás után 12,7-12,8 a fesz, onnan fél másodpercenként gyalogol egy tizedet felfelé, majd a mondott 6-8-10 másodperc után a kis felpörgéssel beáll a fix 14,4V (vagy a mostani hideg időben inkább 14,6V) töltőfesz.

Ha csak ennyi, akkor nincs miért aggódni, esetleg az akksit érdemes megnézni, ha nem mostanában cserélted.

AndyA


Köszönöm.
Akksit most vettem bele.
De akkor ezek szerint ez másnál is megvan, hogy pár másodpercig egyenetlen az alapjárat hideg inditasnal?!
Egyébként fentről áll be az alapjárat de gondoltam már a porlasztókra is
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45941 Dátum: 2019.01.16 szerda, 09:12:17 »

Köszönöm.
Akksit most vettem bele.
De akkor ezek szerint ez másnál is megvan, hogy pár másodpercig egyenetlen az alapjárat hideg inditasnal?!
Egyébként fentről áll be az alapjárat de gondoltam már a porlasztókra is

Nem feltétlenül ilyen mindenkinek, de van logikus oka, ha ilyet csinál a tiéd.

Ha meg porlasztó, a használatban nemsokára úgyis kiderül. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45942 Dátum: 2019.01.16 szerda, 10:29:52 »

Nem feltétlenül ilyen mindenkinek, de van logikus oka, ha ilyet csinál a tiéd.

Ha meg porlasztó, a használatban nemsokára úgyis kiderül. Smiley

AndyA

Egyik csúcsom legutoljára 1.8 körül volt a korrekciós érték ezért gondoltam rá. Csak ha az a baja akkor inkabb még most megcsináltatom
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45943 Dátum: 2019.01.16 szerda, 11:00:22 »

Egyik csúcsom legutoljára 1.8 körül volt a korrekciós érték ezért gondoltam rá. Csak ha az a baja akkor inkabb még most megcsináltatom

Ezt úgy kb. a fene tudja. Smiley

Amit a diag mutat, az ráadásul csak egy alapjárati érték, aminek főleg meleg motornál van valamilyen jelentősége, ha egyáltalán. Messzemenő következtetéseket ebből nem szabad levonni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45944 Dátum: 2019.01.16 szerda, 11:09:53 »

Egyik csúcsom legutoljára 1.8 körül volt a korrekciós érték ezért gondoltam rá. Csak ha az a baja akkor inkabb még most megcsináltatom
2 alatt nem szokott a csúcsokkal gond lenni. A rosszak amúgy is elszállnak minimum 4 fölé...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45945 Dátum: 2019.01.16 szerda, 14:17:27 »

2 alatt nem szokott a csúcsokkal gond lenni. A rosszak amúgy is elszállnak minimum 4 fölé...

Egy bevizsgalast kellene intéznem valahol vagy nem vagyok előrébb vele ha esetleg rossz és azt az 1 vagy 2 csúcsot most megcsinaltatom?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #45946 Dátum: 2019.01.16 szerda, 14:20:48 »

Egy bevizsgalast kellene intéznem valahol vagy nem vagyok előrébb vele ha esetleg rossz és azt az 1 vagy 2 csúcsot most megcsinaltatom?

Ha most működik, használd. Úgyis szólni fog, ha baja van.

Ha egy vagy két csúcsot kicseréltetsz, attól még a CR-szivattyú nem fog megjavulni, szórja a spént, és a javított csúcsot újra megeszi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45947 Dátum: 2019.01.16 szerda, 15:02:24 »

Egy bevizsgalast kellene intéznem valahol vagy nem vagyok előrébb vele ha esetleg rossz és azt az 1 vagy 2 csúcsot most megcsinaltatom?
nem kell,semmi baja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #45948 Dátum: 2019.01.21 hétfő, 11:07:02 »

Sziasztok!

Egy ideje figyelem, hogy most így a téli időszakban ugyan felmelegszik a hűtővizem rendesen, beáll középre a mutató, de mondjuk egy hosszabb gurításnál pl autópálya lehajtó vagy lejtő stb. azért láthatóan kimozdul a középállásból, majd terhelésre újra visszaáll.
A minap mentem egy kört élő diagnosztikával, volt benne város, közút, autópálya 120-as tempóval is. A hőfok autópályán felment 91-92°C környékére, amikor a lehajtónál visszahűlt akkor 82-83-nál állt meg, majd városban újra 83-88 környékére állt be. Kint egyébként -2°C volt, és 23fokon ment a fűtés, ami teljesen jól működött, működik.

A kérdésem az lenne hozzátok, hogy foglalkozzak a dologgal, (esetleg nektek is van látható mozdulás a hőmérőn) vagy ezek az értékek rendben vannak?

Köszi előre is  wave
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #45949 Dátum: 2019.01.21 hétfő, 11:23:26 »

Sziasztok!

Egy ideje figyelem, hogy most így a téli időszakban ugyan felmelegszik a hűtővizem rendesen, beáll középre a mutató, de mondjuk egy hosszabb gurításnál pl autópálya lehajtó vagy lejtő stb. azért láthatóan kimozdul a középállásból, majd terhelésre újra visszaáll.
A minap mentem egy kört élő diagnosztikával, volt benne város, közút, autópálya 120-as tempóval is. A hőfok autópályán felment 91-92°C környékére, amikor a lehajtónál visszahűlt akkor 82-83-nál állt meg, majd városban újra 83-88 környékére állt be. Kint egyébként -2°C volt, és 23fokon ment a fűtés, ami teljesen jól működött, működik.

A kérdésem az lenne hozzátok, hogy foglalkozzak a dologgal, (esetleg nektek is van látható mozdulás a hőmérőn) vagy ezek az értékek rendben vannak?

Köszi előre is  wave
...szerintem ez ennél csak rosszabb tud lenni. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 912 913 914 915 916 917 918 [919] 920 921 922 923 924 925 926 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.