Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:55:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14675772 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #400 Dátum: 2009.10.02 péntek, 09:41:19 »

Így kezdődött a TDDi-nél is.... És lett benne. Gondolom, ha van szó róla, akkor tutter lesz valami, max nem a hagyományos értelemben vett, de előnyomást készítő valami izébigyula.
Nézem a szöveget. Ha jól gondolom, ebből a részből jön a transfer pump szó:
Faulty fuel injection pump, transfer pump part, or pressure control valve. Fuel injection pump
internal transfer pressure needs to be at least 6 bar to achieve high pressure chamber filling (to
generate the required fuel rail pressure)

Nálam ez azt jelenti, hogy a transfer pump a fuel injector pump része, csakúgy mint a pressure control valve. Lásd a második mondat, ahol arról van szó, hogy a FIP belső szállítási nyomásának min. 6 barnak kell lennie ahhoz, hogy a nagynyomású kamra töltése megfelelő legyen. Ez kvázi azt jelenti, hogy az AC benne van a nagynyomású szivattyúban.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #401 Dátum: 2009.10.02 péntek, 10:01:12 »


a szivotorokban ugyebár nyomás uralkodik a turbo miatt..... ahol szívja a turbó a levegőt, ott meg a légköri nyomásnál alacsonyabb a nyomás, azaz ha a turbo szivoágába, vagy ahoz közel rakjuk a bevezetést, akkor a turbo be fogja tölteni a motorba, ne gondoljon senki extra nagy H2 mennyiségekre...itt max percenként 2-4l brown gazról van szó... a gázfejlesztést a turbó "húzása" kéne szabályozza.... persze ez még csak teoria, azért is figyelem a hozzászolásaitokat....
nemszámolhatsz általad felhasználhato hatónyomása a turbo elött mert ott még mindig légköri van. Bár lehet hogy nálam rossz és másik kb 40 dizelnél amit mértem eddig. Ha beakarod vinni a turboba akkor szamolj azzal is amire relhist is felhitja a figyelmet: a h2 540 fok körül belobban ha van levegö is, ott pedig van. Én a tüzelöanyagot idö elött nem keverném az égéslevegöhöz, max a szivosor környékén
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #402 Dátum: 2009.10.02 péntek, 11:37:45 »

nemszámolhatsz általad felhasználhato hatónyomása a turbo elött mert ott még mindig légköri van.

Sőt, még annyi se, mert a szűrő ellenállása miatt ott a légkörinél is alacsonyabb a nyomás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #403 Dátum: 2009.10.02 péntek, 11:38:44 »

Nézem a szöveget. Ha jól gondolom, ebből a részből jön a transfer pump szó:
Faulty fuel injection pump, transfer pump part, or pressure control valve. Fuel injection pump
internal transfer pressure needs to be at least 6 bar to achieve high pressure chamber filling (to
generate the required fuel rail pressure)

Nálam ez azt jelenti, hogy a transfer pump a fuel injector pump része, csakúgy mint a pressure control valve. Lásd a második mondat, ahol arról van szó, hogy a FIP belső szállítási nyomásának min. 6 barnak kell lennie ahhoz, hogy a nagynyomású kamra töltése megfelelő legyen. Ez kvázi azt jelenti, hogy az AC benne van a nagynyomású szivattyúban.

Nekem is ez jött le.
Anno már néztük, a tdci-ben nincs AC... a tddi-ben van, az persze igaz, hogy sokan nem tudják.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #404 Dátum: 2009.10.02 péntek, 12:33:06 »

ezért kérdeztem énis hogy hogyan fog bejutni az anyag az égéstérbe.
mert gondoltam énis hogy porlasztón keresztül nemigen, meg turbónál se nagyon, mert visszanyal a fagyi... eplus2  
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.02 péntek, 12:39:31 írta Bunyek » Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #405 Dátum: 2009.10.02 péntek, 13:00:21 »

Ha a töltőlevegőbe kötött H2-vel az lehet a gond, mint a hidegindító/féktisztító/felturbósodás jelenségekkel, azaz vezérlés nélkülivé, önjáróvá válhat a motor. Ennek kiküszöbölésére az üa mennyiséggel párhuzamosan kell szabályozni a h2 mennyiséget. A bekötési pont választásánál fontos, hogy a kétfajta hajtóanyag mennyisége időben egyszerre változzon. Ehhez szerintem az égéstérhez közel kell bekötni a töltőrendszerbe, mert különben jelentős időkésése lesz a h2 töltés szabályozásnak az üzemanyag szabályozáshoz képest. Gázelvételnél az üa. pumpa kvázi azonnal reagál, a H2 mennyiségét is csak ezzel párhuzamosan tudod szabályozni (különben jósolni kellene). A H2 turbó elé bekötése miatt a kétfajta hajtóanyag mennyisége  nem egyszerre változik a levegő kisebb nyomása és hoszabb útja miatt, így extrém esetben létrejöhetne a kontrollálhatatlan öngyulladás a H2 miatt.
További gond lehet a turbóval, hogy annak hőmérséklete elég extrém lehet, így az azon áthaladó H2 akár be is gyulladhat.
Az üa.rendszerbe kötés meg érdekes problémákat vet fel. Ha a TDCi-ben az alacsony nyomású oldalra kötünk gázt (vagy ha az levegősödik) a nagynyomású nem fogja tudni előállítani a szükséges nyomást mert a teljesítmény egy része a gáz összenyomására fog elmenni, továbbá a gáz hozzákeverése ronthatja a kenés hatásfokot.
A magasnyomású oldalra bekötés pedig a gázolaj és H2 azonos nyomását feltételezi, amihez kellene egy külön nagynyomású szivattyú a H2-nek, ami persze eszetlen drága lenne, mert 1600bar-on a H2 már szerintem cseppfolyós és forró, ha egyáltalán összenyomható annyira. Persze elképzelhető, hogy lehetne a magasnyomású üzemanyagba a benyás injektorokhoz hasonló módon belekeverni a H2-t (ugye a laborban használt vízsugár-szivattyúhoz hasonlóan), de továbbra is kérdés, mi történik az alacsony  nyomású H2-vel, ha találkozik az 50 fokos, átlagosan 1000bar nyomású gázolajjal...


Ki kell dobni a kocsi elejéből ezt az elavult TDCI motort és kell bele venni a bontóba egy öreg Orion motort!
Az kevesebbet eszik és jobban megy hidrogénnel. Nem???  nyes
Ja és az még nem fíldődiffirinsz, így biztos,h megbízhatóbb is!
Dobálóztok itt a hidrogénnel, de honnan a francból vesztek hidrogént?
Vizet bontotok az autó akkumulátorával???  falbav
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #406 Dátum: 2009.10.02 péntek, 13:06:38 »

Ki kell dobni a kocsi elejéből ezt az elavult TDCI motort és kell bele venni a bontóba egy öreg Orion motort!
Az kevesebbet eszik és jobban megy hidrogénnel. Nem???  nyes
Ja és az még nem fíldődiffirinsz, így biztos,h megbízhatóbb is!
Dobálóztok itt a hidrogénnel, de honnan a francból vesztek hidrogént?
Vizet bontotok az autó akkumulátorával???  falbav

orion dízli motorra gondolsz?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #407 Dátum: 2009.10.02 péntek, 13:16:42 »

orion dízli motorra gondolsz?

nem! Getech2a karbis orionjára a 348-as hozzászólásból!!  nyes

Bocs de jó páran fejtegetitek itt a hidrogén témát és számomra ez tudományos-fantasztikus (de inkább az utóbbi)!
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #408 Dátum: 2009.10.02 péntek, 14:01:43 »

nem! Getech2a karbis orionjára a 348-as hozzászólásból!!  nyes

Bocs de jó páran fejtegetitek itt a hidrogén témát és számomra ez tudományos-fantasztikus (de inkább az utóbbi)!

Nope, elvileg fejlesztenek vízből menet közben. Ezt le is írta (brown gáz)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #409 Dátum: 2009.10.02 péntek, 14:37:01 »

Nope, elvileg fejlesztenek vízből menet közben. Ezt le is írta (brown gáz)

tovább nem akarok off-olni, ezért csak ennyi hozzáfűzni valóm van:

Amit fejleszt azt az utastérbe vezeti? Beszivja aztán attól halucinálja az alacsony fogyasztást meg az irtózatos menetteljesítményeket?

Obama felajánlott 1milliárd dolllárt annak aki ezt a technológiát kitalálja, szerintem érdemes lenne felhívni....
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
floyd61
Vendég
« Új hozzászólás #410 Dátum: 2009.10.02 péntek, 14:43:53 »

Üdv. mindenkinek!
2002,  130LE TDCI, ghia limusin Wink
nagyra értékelem a segitségeteket,köszönöm worship, megkezdem a hibakiszüréseket , legegyszerübbel ,levegösodesel +.... .
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.02 péntek, 14:50:50 írta floyd61 » Naplózva
Getech2a
Vendég
« Új hozzászólás #411 Dátum: 2009.10.02 péntek, 15:00:08 »

tovább nem akarok off-olni, ezért csak ennyi hozzáfűzni valóm van:

Amit fejleszt azt az utastérbe vezeti? Beszivja aztán attól halucinálja az alacsony fogyasztást meg az irtózatos menetteljesítményeket?

Obama felajánlott 1milliárd dolllárt annak aki ezt a technológiát kitalálja, szerintem érdemes lenne felhívni....

Elnézést ha valakinek belemartam a lekiismereti világába azálltal, hogy ismeretei nem érik el ezt a szintet, van, aki inkább érdeklődővé válik, van, aki okosat szól hozzá.... volt már a technika TD AUDI autohoz illesztve... turbo elött, bár kevés vákumot tudtunk a turbo elött mérni, de azért ha nem is sok de akadt, föleg fordulaton... nem kell nagymennyiségü hidrogénre gondolni uraim.... sőt nem is standard hidrogénre.... fontos dolog, hogy evvel a gázzal a levegö tulajdonságai változnak meg alapvetöen, jobban fogja táplálni az égést... Audi 1.6 TD motorban nem okozott problémát, nincs akkora Hidro mennyiség, hogy az öngyulladjon, viszont az meg ujabb dolog, hogy ez nem H2 gáz, hanem kevert gáz. percenként csupán 2-4l mennyiség, gondolj bele mielött hülyeségeket beszél vki, mekkora egy perc alatt a légszomja egy 2000-es fordulaton etetett 2.0 motornak, ha ezt felfogod máris rájössz, milyen pici mennyiségről beszéltem, ha azt mondtam csupán 4l max percenként!..... a 4l gáz percenként a rengeteg levegöben kishiján elveszik..... Mégis mitől az energia, ami növeli a teljesitményt? hát az égésgyorsulásból.... a gáz sztatikus, nem közönséges H2. Ha túl sokat szövegeltem elnézést, nem akartam felhergelni a kedélyeket, csak ez már engem is bekattintott, amire válaszoltam.... megkérdem.... te zsidó vagy? Végeztél már evvel kisérleteket, vagy kajak aztgondolod, amit gondolsz az úgy van? Sajnálom, hogy el kell keserítselek, de az info fel fog kerülni full dokumentácioval a netre.... aki akarja megépitheti, persze ez ugyis főleg szakembereknek fog szólni, a továbbiakban kihagyom az itt fojtatott eszmecserémet, mert látom van, akit felhergeltem, pedig nem állt szándékomban, csak jót akarok. a továbbiakban az E-85 topikban leszek csupán fellelhető.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #412 Dátum: 2009.10.02 péntek, 15:50:26 »

Elnézést ha valakinek belemartam a lekiismereti világába azálltal, hogy ismeretei nem érik el ezt a szintet, van, aki inkább érdeklődővé válik, van, aki okosat szól hozzá.... volt már a technika TD AUDI autohoz illesztve... turbo elött, bár kevés vákumot tudtunk a turbo elött mérni, de azért ha nem is sok de akadt, föleg fordulaton... nem kell nagymennyiségü hidrogénre gondolni uraim.... sőt nem is standard hidrogénre.... fontos dolog, hogy evvel a gázzal a levegö tulajdonságai változnak meg alapvetöen, jobban fogja táplálni az égést... Audi 1.6 TD motorban nem okozott problémát, nincs akkora Hidro mennyiség, hogy az öngyulladjon, viszont az meg ujabb dolog, hogy ez nem H2 gáz, hanem kevert gáz. percenként csupán 2-4l mennyiség, gondolj bele mielött hülyeségeket beszél vki, mekkora egy perc alatt a légszomja egy 2000-es fordulaton etetett 2.0 motornak, ha ezt felfogod máris rájössz, milyen pici mennyiségről beszéltem, ha azt mondtam csupán 4l max percenként!..... a 4l gáz percenként a rengeteg levegöben kishiján elveszik..... Mégis mitől az energia, ami növeli a teljesitményt? hát az égésgyorsulásból.... a gáz sztatikus, nem közönséges H2. Ha túl sokat szövegeltem elnézést, nem akartam felhergelni a kedélyeket, csak ez már engem is bekattintott, amire válaszoltam.... megkérdem.... te zsidó vagy? Végeztél már evvel kisérleteket, vagy kajak aztgondolod, amit gondolsz az úgy van? Sajnálom, hogy el kell keserítselek, de az info fel fog kerülni full dokumentácioval a netre.... aki akarja megépitheti, persze ez ugyis főleg szakembereknek fog szólni, a továbbiakban kihagyom az itt fojtatott eszmecserémet, mert látom van, akit felhergeltem, pedig nem állt szándékomban, csak jót akarok. a továbbiakban az E-85 topikban leszek csupán fellelhető.

Most megint méééérrr?Huh??,
Muszály itt is egymásnak esni?
Légyszives folytasd tovább a gondoltameneteid mert engem és más embert is érdekel akik jelezték is....
Azért mert valaki tesz egy hülye megjegyzést,vagy feltesz pár hülye kérdést, mint akár pl énis, nem kell elvonulni....
folytasd...légyszives.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #413 Dátum: 2009.10.02 péntek, 16:45:59 »

nem! Getech2a karbis orionjára a 348-as hozzászólásból!!  nyes

Bocs de jó páran fejtegetitek itt a hidrogén témát és számomra ez tudományos-fantasztikus (de inkább az utóbbi)!

attól hogy valamiröl nem tudsz attól még létezhet. A hidrogénnel kapcsolatban pedig nyugi a digoknál már müködnek . Itthon az MKEH-ben most agyalnak a hazai müszaki szabályozáson. DE: ez a téma rosszúl van megfogva mert komoly átalakitás nélkül egy TDCi alkalmalan H2 üzemre. Csak egy apróság amiröl mindenki hallgat: a H2-nek lehet hogy relative magas a lobbanás pontja de iszonyatosan kis szikra energiával pl statikus feltöltödés kisülése berobbantja.
Megjegyés: az iparban nagyüzemileg termikusan bontjuk földgázból és nem elektrolizissel mert az kb 6x drágább lenne. 
Naplózva
tasi303
Vendég
« Új hozzászólás #414 Dátum: 2009.10.02 péntek, 18:10:58 »



     Figyelem Figyelem!!!!!!


Kedves fórumtársak!!!!  A mai nap folyamán visszatért a lélek a járgányomba. Meg lett javítva a turbó vezérlő elektronika. Ha esetleg valakinek ilyen gondja lenne akkor forduljon hozzám bizalommal mert a szerelő srác mondta hogy nyugodtan adjam meg a számát bárkinek. A javítás a következőképpen zajlott. Először telefonos egyeztetés, majd villámgyors (max 70km/h) tempóban irány Veszprém. Ott a srác egy teljesen jól megközelíthető helyen (bár most épp fel van túrva az út ) szerel. Kb 15mp és az elektronika már bent sincs. Ezek után 1óra várakozás. És kész vissza szerel utána próba. Minden tök szép és jó. Fizetés és itt jön a lényeg mert mindig ez a mérvadó 35 darab ezredes + fél év gari ami szerintem nem egy elhanyagolható dolog. És innentől kezdve mindenki boldogan távozik de FŐLEG én mert rendes tempóban tudom már megközelíteni Budapest helyőrséget. Szóval aki ilyen problémával küzd az csak írjon bátran van megoldás nem drágán. Pü és adom a számot.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #415 Dátum: 2009.10.02 péntek, 19:03:06 »


     Figyelem Figyelem!!!!!!


Kedves fórumtársak!!!!  A mai nap folyamán visszatért a lélek a járgányomba. Meg lett javítva a turbó vezérlő elektronika. Ha esetleg valakinek ilyen gondja lenne akkor forduljon hozzám bizalommal mert a szerelő srác mondta hogy nyugodtan adjam meg a számát bárkinek. A javítás a következőképpen zajlott. Először telefonos egyeztetés, majd villámgyors (max 70km/h) tempóban irány Veszprém. Ott a srác egy teljesen jól megközelíthető helyen (bár most épp fel van túrva az út ) szerel. Kb 15mp és az elektronika már bent sincs. Ezek után 1óra várakozás. És kész vissza szerel utána próba. Minden tök szép és jó. Fizetés és itt jön a lényeg mert mindig ez a mérvadó 35 darab ezredes + fél év gari ami szerintem nem egy elhanyagolható dolog. És innentől kezdve mindenki boldogan távozik de FŐLEG én mert rendes tempóban tudom már megközelíteni Budapest helyőrséget. Szóval aki ilyen problémával küzd az csak írjon bátran van megoldás nem drágán. Pü és adom a számot.
taps
Szerintem ide is nyugodtan kiírhatod, feogják keresni max 3-4 havonta.  eljen taps
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #416 Dátum: 2009.10.02 péntek, 20:34:57 »

Most megint méééérrr?Huh??,
Muszály itt is egymásnak esni?
Légyszives folytasd tovább a gondoltameneteid mert engem és más embert is érdekel akik jelezték is....
Azért mert valaki tesz egy hülye megjegyzést,vagy feltesz pár hülye kérdést, mint akár pl énis, nem kell elvonulni....
folytasd...légyszives.

Én nem akartam senkinek neki esni, csak tudod én is rendszeresen olvasom ezt a forumot és szeretnék a forum tárgyához tartozo, értelmes hozzászolásokat olvasni. Nem pedig ilyen féligazságokon alapuló csodakütyükröl.
De ha titeket érdekel, itt ebben a forumban az ilyesmi akkor vegyétek semmisnek hozzászolásomat.
Ha ekkora az érdeklödés akkor itt egy link, sok hasonló hidrogénnel és vizzel müködö jármüröl:
http://fenykapu.free-energy.hu/

Én tudatlan meg továbbra is drága gázolajat tankolok és TDCI vel járok a zsenik meg járjanak ingyen... 
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #417 Dátum: 2009.10.02 péntek, 21:36:34 »

Én nem akartam senkinek neki esni, csak tudod én is rendszeresen olvasom ezt a forumot és szeretnék a forum tárgyához tartozo, értelmes hozzászolásokat olvasni. Nem pedig ilyen féligazságokon alapuló csodakütyükröl.
De ha titeket érdekel, itt ebben a forumban az ilyesmi akkor vegyétek semmisnek hozzászolásomat.
Ha ekkora az érdeklödés akkor itt egy link, sok hasonló hidrogénnel és vizzel müködö jármüröl:
http://fenykapu.free-energy.hu/

Én tudatlan meg továbbra is drága gázolajat tankolok és TDCI vel járok a zsenik meg járjanak ingyen... 
Én sem értem, hogy mi az újdonság. A vízbontással működő motort különböző formában már jópáran "feltalálták". Úgy látszik nincs benne fantázia. Az emberek szívesebben tankolnak olcsó benzint a drága csapvíz helyett, máskülönben rég elterjedt volna.
Főleg ezért javasoltam másik topic használatát.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #418 Dátum: 2009.10.02 péntek, 23:03:25 »


     Figyelem Figyelem!!!!!!


Kedves fórumtársak!!!!  A mai nap folyamán visszatért a lélek a járgányomba. Meg lett javítva a turbó vezérlő elektronika. Ha esetleg valakinek ilyen gondja lenne akkor forduljon hozzám bizalommal mert a szerelő srác mondta hogy nyugodtan adjam meg a számát bárkinek. A javítás a következőképpen zajlott. Először telefonos egyeztetés, majd villámgyors (max 70km/h) tempóban irány Veszprém. Ott a srác egy teljesen jól megközelíthető helyen (bár most épp fel van túrva az út ) szerel. Kb 15mp és az elektronika már bent sincs. Ezek után 1óra várakozás. És kész vissza szerel utána próba. Minden tök szép és jó. Fizetés és itt jön a lényeg mert mindig ez a mérvadó 35 darab ezredes + fél év gari ami szerintem nem egy elhanyagolható dolog. És innentől kezdve mindenki boldogan távozik de FŐLEG én mert rendes tempóban tudom már megközelíteni Budapest helyőrséget. Szóval aki ilyen problémával küzd az csak írjon bátran van megoldás nem drágán. Pü és adom a számot.

na az a lényeg sirály lett... eljen
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #419 Dátum: 2009.10.02 péntek, 23:14:05 »

Én elég értelmesnek tartottam a mondanivalóját és érdekelt volna hogy akarja megvalósitani a dolgokat...
És értelmesebbnek tartom inkább ezt mint ami megy a hogyan oldjuk meg a problémákat egy talin, meg ki mit mondott egymásra mutogatás a másik szobákban....
Majd megkeresem privibe....
Naplózva
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #420 Dátum: 2009.10.03 szombat, 18:33:59 »

Érdeklődöm, hogyan lehet levenni az első lökhárítót.
Köszi.
Naplózva
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #421 Dátum: 2009.10.03 szombat, 19:07:02 »

Sziasztok istenek!

Hamarosan aktuálissá válik ma szíjfeszítő probléma megoldása!

Az lenne a kérdésem, hogy nincs valakinek valami jó megoldása?
Ha jól emlékszem már valaki feszegette ezt a témát régebben hogy lehetne csapágyat cserélni olcsón!

Üdv roberto
Ha van valakinek konkrét ötlete azt légyszi írja meg priviben mostanában nincs időm sokat a fórumot olvsgatni sajnos!! rinya rinya
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #422 Dátum: 2009.10.03 szombat, 21:26:20 »

Érdeklődöm, hogyan lehet levenni az első lökhárítót.
Köszi.
Én így vettem le:
link
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #423 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 15:03:18 »

Sziasztok! integet2
A 115LE TDCI motoroknál van szerviz esedékesség kijelző, mint a VW-konszern gyártmányainál, amit az éves szervíz elvégzése/olajcsere után vissza kell állítani? Ha igen, ezt hogyan tudom megtenni?
A másik kérdésem az alsó motorvédő-burkolattal kapcsolatos, olvastam,hogy a facelift utáni modelleken a motortakaró müanyagot egyes modelleknél elhagyták, ez az alsó motorvédő burkolatra is vonatkozik, ambiente/trend változatoknál?
Köszi a válaszokat!
W.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #424 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 15:52:16 »

Sziasztok! integet2
A 115LE TDCI motoroknál van szerviz esedékesség kijelző, mint a VW-konszern gyártmányainál, amit az éves szervíz elvégzése/olajcsere után vissza kell állítani? Ha igen, ezt hogyan tudom megtenni?
A másik kérdésem az alsó motorvédő-burkolattal kapcsolatos, olvastam,hogy a facelift utáni modelleken a motortakaró müanyagot egyes modelleknél elhagyták, ez az alsó motorvédő burkolatra is vonatkozik, ambiente/trend változatoknál?
Köszi a válaszokat!
W.
1- neked ilyen nincs! vigyor3
2- igen
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #425 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 17:30:40 »

1- neked ilyen nincs! vigyor3
2- igen
 Wink wave
Köszi szépen! laugh
Ezek szerint nem a szervizben hagyták el korábban a burkolatot, ugyanis a rögzítési pontjai megvannak...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #426 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 17:42:15 »

Köszi szépen! laugh
Ezek szerint nem a szervizben hagyták el korábban a burkolatot, ugyanis a rögzítési pontjai megvannak...
Nekem a bal oldali burkolat hiányzott.Majd kiderült,hogy alvázszám alapján olyan nincs az autómon.Bolhák helyei stimm!
Másik alvázszám alapján megrendeltem,felszereltem. vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #427 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 18:41:05 »

Sziasztok fiuk,mennyi km mehetek castrol olajjal?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #428 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 20:08:27 »

Sziasztok fiuk,mennyi km mehetek castrol olajjal?

20e, de 15e-nél szoktuk már cserélni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #429 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 20:20:47 »

köszönöm
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #430 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 16:35:38 »

az nem neki ha a pollenszürőt is cserélem télre biztos ami biztos
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #431 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 18:28:50 »

az nem neki ha a pollenszürőt is cserélem télre biztos ami biztos
Pollenek inkább tavasztól őszig vannak. Jobb, ha tavasszal cseréled. De cserélheted évente többször is, ha futja rá. Mindenesetre nézd meg, hogy mennyire koszos... Utángyártott szűrőt itt például elég olcsón lehet kapni: http://filtercenter.hu/
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #432 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 20:18:13 »

Az oldalon található leírások alapján ma kicseréltem az izzókat a műszerfalban, és ledugóztam az EGR-t... Cheesy
Köszönet a leírásokért!!!!!
Eddig mik a tapasztalatok, a cső, amely a kipuffogó felől jön, és amelyik elé betettem a "dugót" nem folytja kismértékben a motort, mintha befognám a kipuffot? Használat tekintetében mik a tapasztalatok,ha nm volt hibaüzenetem, akkor más negatív hatásra a továbbiakban ebből adódóan nem kell számítanom, csak jobb fogyasztásra és kvesebb füstre? eljen Ti hány km-t tettetek meg "dugózva"?
Üdv.
W.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #433 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 20:27:54 »

Az oldalon található leírások alapján ma kicseréltem az izzókat a műszerfalban, és ledugóztam az EGR-t... Cheesy
Köszönet a leírásokért!!!!!
Eddig mik a tapasztalatok, a cső, amely a kipuffogó felől jön, és amelyik elé betettem a "dugót" nem folytja kismértékben a motort, mintha befognám a kipuffot? Használat tekintetében mik a tapasztalatok,ha nm volt hibaüzenetem, akkor más negatív hatásra a továbbiakban ebből adódóan nem kell számítanom, csak jobb fogyasztásra és kvesebb füstre? eljen Ti hány km-t tettetek meg "dugózva"?
Üdv.
W.
ÉN már több, mint 1 éve dugózott egr-vel járok, kb. 20eKm. A tiszta szívósor jó dolog.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #434 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 20:31:22 »

ÉN már több, mint 1 éve dugózott egr-vel járok, kb. 20eKm. A tiszta szívósor jó dolog.

ha már itt tartunk, a szívósort nem illett volna leszednem és kitakarítanom?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #435 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 20:45:18 »

ha már itt tartunk, a szívósort nem illett volna leszednem és kitakarítanom?
de vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #436 Dátum: 2009.10.06 kedd, 07:56:38 »

de vigyor3
hmm fejvakaras
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #437 Dátum: 2009.10.06 kedd, 11:29:41 »

Az oldalon található leírások alapján ma kicseréltem az izzókat a műszerfalban, és ledugóztam az EGR-t... Cheesy
Köszönet a leírásokért!!!!!
Eddig mik a tapasztalatok, a cső, amely a kipuffogó felől jön, és amelyik elé betettem a "dugót" nem folytja kismértékben a motort, mintha befognám a kipuffot? Használat tekintetében mik a tapasztalatok,ha nm volt hibaüzenetem, akkor más negatív hatásra a továbbiakban ebből adódóan nem kell számítanom, csak jobb fogyasztásra és kvesebb füstre? eljen Ti hány km-t tettetek meg "dugózva"?
Üdv.
W.
Dugózva Kb. 60 ezer km. Ráadásul az enyém eu4-es és dob hibakódot is.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #438 Dátum: 2009.10.06 kedd, 14:24:56 »

Dugózva Kb. 60 ezer km. Ráadásul az enyém eu4-es és dob hibakódot is.
A tavalyi őszi tali előtt-több mint 1éve zártam le én is. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #439 Dátum: 2009.10.06 kedd, 16:45:11 »

A fogyasztásom  az egr lezárása óta láthatóan esik, remélem lassan elkezdi visszatermelni a tankba a gázolajat Smiley

Ma a kocsit felemelve kiderült, hogy a kipuffogó körül, a középső dobtól a motor irányában nincsen hővédő lemez
az alján, simán látszik a lemez, kb. ugyanúgy néz ki, mint a pótkerék körül, semmi alvázvédelem.... ezt is az alsó és felső motorburkolatokkal sporólták el, vagy leeshetett? Lehet ilyet valahol rendelni?
Olyat is hallottam, hogy valami vastag, 1-2cm-es, hőálló-hangtompító posztónak kéne ott lennie...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #440 Dátum: 2009.10.06 kedd, 17:37:06 »

A fogyasztásom  az egr lezárása óta láthatóan esik, remélem lassan elkezdi visszatermelni a tankba a gázolajat Smiley

Ma a kocsit felemelve kiderült, hogy a kipuffogó körül, a középső dobtól a motor irányában nincsen hővédő lemez
az alján, simán látszik a lemez, kb. ugyanúgy néz ki, mint a pótkerék körül, semmi alvázvédelem.... ezt is az alsó és felső motorburkolatokkal sporólták el, vagy leeshetett? Lehet ilyet valahol rendelni?
Olyat is hallottam, hogy valami vastag, 1-2cm-es, hőálló-hangtompító posztónak kéne ott lennie...
Igen.Ilyen filcszerű anyaggal van borítva az alja a kipuff körül + a hővédő lemez. Wink wave
Most bontanak egy csomóan mk3at.Érdeklődj a topicokban!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #441 Dátum: 2009.10.06 kedd, 19:36:28 »

Használat tekintetében mik a tapasztalatok,ha nm volt hibaüzenetem, akkor más negatív hatásra a továbbiakban ebből adódóan nem kell számítanom, csak jobb fogyasztásra és kvesebb füstre? eljen Ti hány km-t tettetek meg "dugózva"?
Üdv.
W.
A dugo berakása óta eltelt 100 000 km Tempotól függően (ha tötyrgés akkor pár száz km ha normál tempo akkor 2-3000km-ként kapom az EUIV miatt a P0401 hibakodot, ami simán törölhető. Enyhén rugalmasabb a motor. Füst az nem lett kevesebb mert előtte sem volt.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #442 Dátum: 2009.10.06 kedd, 19:41:21 »

A fogyasztásom  az egr lezárása óta láthatóan esik, remélem lassan elkezdi visszatermelni a tankba a gázolajat Smiley

Ma a kocsit felemelve kiderült, hogy a kipuffogó körül, a középső dobtól a motor irányában nincsen hővédő lemez
az alján, simán látszik a lemez, kb. ugyanúgy néz ki, mint a pótkerék körül, semmi alvázvédelem.... ezt is az alsó és felső motorburkolatokkal sporólták el, vagy leeshetett? Lehet ilyet valahol rendelni?
Olyat is hallottam, hogy valami vastag, 1-2cm-es, hőálló-hangtompító posztónak kéne ott lennie...
Lehet, hogy egyszer kétszer már elhagyták az első spoilered alol a motorvédő műanyag lemezt. Ha az ha leszáll autópályán, akkor szokott vinni mindig magával a hőszigetelésből is. Nekem már kettő repült el így eddig (a harmadik már kapott gyorskötözőt, így már bírja egy ideje az utazótempót is)
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #443 Dátum: 2009.10.06 kedd, 19:44:52 »

... így már bírja egy ideje az utazótempót is)
120-130?  eplus2
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #444 Dátum: 2009.10.06 kedd, 19:46:33 »

120-130?  eplus2
Magyarországon autopályán szabályosan lehet 130 is menni.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #445 Dátum: 2009.10.06 kedd, 21:06:54 »

ha emlékeim nem csalnak én dugó nélkül az autómmal nem mentem 500km-t sem aszem.... eplus2
de azért ilyen sokat mert nem volt időm kivágni a lemezt....
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #446 Dátum: 2009.10.07 szerda, 11:07:52 »

Sziasztok,

Ha minden jól megy akkor megérkezik a második mondeó is a családba. 2005/08-as M6 TDCI kombi.
119e kilcsi van benne. Nem tekergetett, ismerem az autót új korától és szervízkönyves.
Persze nem akarom már többet szervízbe vinni (Ivanicsnál szervizelték) otthon apósomnál megcsináljuk amit lehet.
Mi az amit a tapasztalatotok szerint fontos és feltétlenül cseréljünk ki rajta vagy ellenőrizzünk a 120 ezres szervíznél az olajon, szűrőkön (olaj, gázolaj, pollen, levegő) kívül?
 worship
Köszi előre is, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #447 Dátum: 2009.10.07 szerda, 13:59:42 »

Sziasztok, érdeklődnék, hogy a bőr Recaro ülések ápolására melyik ápolószert ajánljátok?
Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #448 Dátum: 2009.10.07 szerda, 14:05:08 »

...Mi az amit a tapasztalatotok szerint fontos és feltétlenül cseréljünk ki rajta vagy ellenőrizzünk a 120 ezres szervíznél az olajon, szűrőkön (olaj, gázolaj, pollen, levegő) kívül?...
Nézz rá itt a szervíztervezetre: http://www.etis.ford.com/. Angel rakott fel korábban egy excel táblát az esedékes szervízmunkákról.. Meg kellene keresni...
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #449 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 08:08:24 »

Köszi nagyon jó link az excel-t meg megkeresem!
T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.