Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:43:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14617163 alkalommal)
0 Felhasználó és 67 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #400 Dátum:
2009.10.02 péntek, 09:41:19 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.02 péntek, 09:27:50
Így kezdődött a TDDi-nél is.... És lett benne. Gondolom, ha van szó róla, akkor tutter lesz valami, max nem a hagyományos értelemben vett, de előnyomást készítő valami izébigyula.
Nézem a szöveget. Ha jól gondolom, ebből a részből jön a transfer pump szó:
Faulty fuel injection pump, transfer pump part, or pressure control valve. Fuel injection pump
internal transfer pressure needs to be at least 6 bar to achieve high pressure chamber filling (to
generate the required fuel rail pressure)
Nálam ez azt jelenti, hogy a transfer pump a fuel injector pump része, csakúgy mint a pressure control valve. Lásd a második mondat, ahol arról van szó, hogy a FIP belső szállítási nyomásának min. 6 barnak kell lennie ahhoz, hogy a nagynyomású kamra töltése megfelelő legyen. Ez kvázi azt jelenti, hogy az AC benne van a nagynyomású szivattyúban.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #401 Dátum:
2009.10.02 péntek, 10:01:12 »
Idézetet írta: Getech2a - 2009.10.02 péntek, 08:56:13
a szivotorokban ugyebár nyomás uralkodik a turbo miatt..... ahol szívja a turbó a levegőt, ott meg a légköri nyomásnál alacsonyabb a nyomás, azaz ha a turbo szivoágába, vagy ahoz közel rakjuk a bevezetést, akkor a turbo be fogja tölteni a motorba, ne gondoljon senki extra nagy H2 mennyiségekre...itt max percenként 2-4l brown gazról van szó... a gázfejlesztést a turbó "húzása" kéne szabályozza.... persze ez még csak teoria, azért is figyelem a hozzászolásaitokat....
nemszámolhatsz általad felhasználhato hatónyomása a turbo elött mert ott még mindig légköri van. Bár lehet hogy nálam rossz és másik kb 40 dizelnél amit mértem eddig. Ha beakarod vinni a turboba akkor szamolj azzal is amire relhist is felhitja a figyelmet: a h2 540 fok körül belobban ha van levegö is, ott pedig van. Én a tüzelöanyagot idö elött nem keverném az égéslevegöhöz, max a szivosor környékén
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #402 Dátum:
2009.10.02 péntek, 11:37:45 »
Idézetet írta: stealt - 2009.10.02 péntek, 10:01:12
nemszámolhatsz általad felhasználhato hatónyomása a turbo elött mert ott még mindig légköri van.
Sőt, még annyi se, mert a szűrő ellenállása miatt ott a légkörinél is alacsonyabb a nyomás.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #403 Dátum:
2009.10.02 péntek, 11:38:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.02 péntek, 09:41:19
Nézem a szöveget. Ha jól gondolom, ebből a részből jön a transfer pump szó:
Faulty fuel injection pump, transfer pump part, or pressure control valve. Fuel injection pump
internal transfer pressure needs to be at least 6 bar to achieve high pressure chamber filling (to
generate the required fuel rail pressure)
Nálam ez azt jelenti, hogy a transfer pump a fuel injector pump része, csakúgy mint a pressure control valve. Lásd a második mondat, ahol arról van szó, hogy a FIP belső szállítási nyomásának min. 6 barnak kell lennie ahhoz, hogy a nagynyomású kamra töltése megfelelő legyen. Ez kvázi azt jelenti, hogy az AC benne van a nagynyomású szivattyúban.
Nekem is ez jött le.
Anno már néztük, a tdci-ben nincs AC... a tddi-ben van, az persze igaz, hogy sokan nem tudják.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #404 Dátum:
2009.10.02 péntek, 12:33:06 »
ezért kérdeztem énis hogy hogyan fog bejutni az anyag az égéstérbe.
mert gondoltam énis hogy porlasztón keresztül nemigen, meg turbónál se nagyon, mert visszanyal a fagyi...
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.02 péntek, 12:39:31 írta Bunyek
»
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #405 Dátum:
2009.10.02 péntek, 13:00:21 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.02 péntek, 09:35:43
Ha a töltőlevegőbe kötött H2-vel az lehet a gond, mint a hidegindító/féktisztító/felturbósodás jelenségekkel, azaz vezérlés nélkülivé, önjáróvá válhat a motor. Ennek kiküszöbölésére az üa mennyiséggel párhuzamosan kell szabályozni a h2 mennyiséget. A bekötési pont választásánál fontos, hogy a kétfajta hajtóanyag mennyisége időben egyszerre változzon. Ehhez szerintem az égéstérhez közel kell bekötni a töltőrendszerbe, mert különben jelentős időkésése lesz a h2 töltés szabályozásnak az üzemanyag szabályozáshoz képest. Gázelvételnél az üa. pumpa kvázi azonnal reagál, a H2 mennyiségét is csak ezzel párhuzamosan tudod szabályozni (különben jósolni kellene). A H2 turbó elé bekötése miatt a kétfajta hajtóanyag mennyisége nem egyszerre változik a levegő kisebb nyomása és hoszabb útja miatt, így extrém esetben létrejöhetne a kontrollálhatatlan öngyulladás a H2 miatt.
További gond lehet a turbóval, hogy annak hőmérséklete elég extrém lehet, így az azon áthaladó H2 akár be is gyulladhat.
Az üa.rendszerbe kötés meg érdekes problémákat vet fel. Ha a TDCi-ben az alacsony nyomású oldalra kötünk gázt (vagy ha az levegősödik) a nagynyomású nem fogja tudni előállítani a szükséges nyomást mert a teljesítmény egy része a gáz összenyomására fog elmenni, továbbá a gáz hozzákeverése ronthatja a kenés hatásfokot.
A magasnyomású oldalra bekötés pedig a gázolaj és H2 azonos nyomását feltételezi, amihez kellene egy külön nagynyomású szivattyú a H2-nek, ami persze eszetlen drága lenne, mert 1600bar-on a H2 már szerintem cseppfolyós és forró, ha egyáltalán összenyomható annyira. Persze elképzelhető, hogy lehetne a magasnyomású üzemanyagba a benyás injektorokhoz hasonló módon belekeverni a H2-t (ugye a laborban használt vízsugár-szivattyúhoz hasonlóan), de továbbra is kérdés, mi történik az alacsony nyomású H2-vel, ha találkozik az 50 fokos, átlagosan 1000bar nyomású gázolajjal...
Ki kell dobni a kocsi elejéből ezt az elavult TDCI motort és kell bele venni a bontóba egy öreg Orion motort!
Az kevesebbet eszik és jobban megy hidrogénnel. Nem???
Ja és az még nem fíldődiffirinsz, így biztos,h megbízhatóbb is!
Dobálóztok itt a hidrogénnel, de honnan a francból vesztek hidrogént?
Vizet bontotok az autó akkumulátorával???
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #406 Dátum:
2009.10.02 péntek, 13:06:38 »
Idézetet írta: gtuby - 2009.10.02 péntek, 13:00:21
Ki kell dobni a kocsi elejéből ezt az elavult TDCI motort és kell bele venni a bontóba egy öreg Orion motort!
Az kevesebbet eszik és jobban megy hidrogénnel. Nem???
Ja és az még nem fíldődiffirinsz, így biztos,h megbízhatóbb is!
Dobálóztok itt a hidrogénnel, de honnan a francból vesztek hidrogént?
Vizet bontotok az autó akkumulátorával???
orion dízli motorra gondolsz?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #407 Dátum:
2009.10.02 péntek, 13:16:42 »
Idézetet írta: baloght - 2009.10.02 péntek, 13:06:38
orion dízli motorra gondolsz?
nem! Getech2a karbis orionjára a 348-as hozzászólásból!!
Bocs de jó páran fejtegetitek itt a hidrogén témát és számomra ez tudományos-fantasztikus (de inkább az utóbbi)!
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #408 Dátum:
2009.10.02 péntek, 14:01:43 »
Idézetet írta: gtuby - 2009.10.02 péntek, 13:16:42
nem! Getech2a karbis orionjára a 348-as hozzászólásból!!
Bocs de jó páran fejtegetitek itt a hidrogén témát és számomra ez tudományos-fantasztikus (de inkább az utóbbi)!
Nope, elvileg fejlesztenek vízből menet közben. Ezt le is írta (brown gáz)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #409 Dátum:
2009.10.02 péntek, 14:37:01 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.02 péntek, 14:01:43
Nope, elvileg fejlesztenek vízből menet közben. Ezt le is írta (brown gáz)
tovább nem akarok off-olni, ezért csak ennyi hozzáfűzni valóm van:
Amit fejleszt azt az utastérbe vezeti? Beszivja aztán attól halucinálja az alacsony fogyasztást meg az irtózatos menetteljesítményeket?
Obama felajánlott 1milliárd dolllárt annak aki ezt a technológiát kitalálja, szerintem érdemes lenne felhívni....
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
floyd61
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #410 Dátum:
2009.10.02 péntek, 14:43:53 »
Idézetet írta: floyd61 - 2009.10.01 csütörtök, 17:54:19
Üdv. mindenkinek!
2002, 130LE TDCI, ghia limusin
nagyra értékelem a segitségeteket,köszönöm
, megkezdem a hibakiszüréseket , legegyszerübbel ,levegösodesel +.... .
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.02 péntek, 14:50:50 írta floyd61
»
Naplózva
Getech2a
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #411 Dátum:
2009.10.02 péntek, 15:00:08 »
Idézetet írta: gtuby - 2009.10.02 péntek, 14:37:01
tovább nem akarok off-olni, ezért csak ennyi hozzáfűzni valóm van:
Amit fejleszt azt az utastérbe vezeti? Beszivja aztán attól halucinálja az alacsony fogyasztást meg az irtózatos menetteljesítményeket?
Obama felajánlott 1milliárd dolllárt annak aki ezt a technológiát kitalálja, szerintem érdemes lenne felhívni....
Elnézést ha valakinek belemartam a lekiismereti világába azálltal, hogy ismeretei nem érik el ezt a szintet, van, aki inkább érdeklődővé válik, van, aki okosat szól hozzá.... volt már a technika TD AUDI autohoz illesztve... turbo elött, bár kevés vákumot tudtunk a turbo elött mérni, de azért ha nem is sok de akadt, föleg fordulaton... nem kell nagymennyiségü hidrogénre gondolni uraim.... sőt nem is standard hidrogénre.... fontos dolog, hogy evvel a gázzal a levegö tulajdonságai változnak meg alapvetöen, jobban fogja táplálni az égést... Audi 1.6 TD motorban nem okozott problémát, nincs akkora Hidro mennyiség, hogy az öngyulladjon, viszont az meg ujabb dolog, hogy ez nem H2 gáz, hanem kevert gáz. percenként csupán 2-4l mennyiség, gondolj bele mielött hülyeségeket beszél vki, mekkora egy perc alatt a légszomja egy 2000-es fordulaton etetett 2.0 motornak, ha ezt felfogod máris rájössz, milyen pici mennyiségről beszéltem, ha azt mondtam csupán 4l max percenként!..... a 4l gáz percenként a rengeteg levegöben kishiján elveszik..... Mégis mitől az energia, ami növeli a teljesitményt? hát az égésgyorsulásból.... a gáz sztatikus, nem közönséges H2. Ha túl sokat szövegeltem elnézést, nem akartam felhergelni a kedélyeket, csak ez már engem is bekattintott, amire válaszoltam.... megkérdem.... te zsidó vagy? Végeztél már evvel kisérleteket, vagy kajak aztgondolod, amit gondolsz az úgy van? Sajnálom, hogy el kell keserítselek, de az info fel fog kerülni full dokumentácioval a netre.... aki akarja megépitheti, persze ez ugyis főleg szakembereknek fog szólni, a továbbiakban kihagyom az itt fojtatott eszmecserémet, mert látom van, akit felhergeltem, pedig nem állt szándékomban, csak jót akarok. a továbbiakban az E-85 topikban leszek csupán fellelhető.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #412 Dátum:
2009.10.02 péntek, 15:50:26 »
Idézetet írta: Getech2a - 2009.10.02 péntek, 15:00:08
Elnézést ha valakinek belemartam a lekiismereti világába azálltal, hogy ismeretei nem érik el ezt a szintet, van, aki inkább érdeklődővé válik, van, aki okosat szól hozzá.... volt már a technika TD AUDI autohoz illesztve... turbo elött, bár kevés vákumot tudtunk a turbo elött mérni, de azért ha nem is sok de akadt, föleg fordulaton... nem kell nagymennyiségü hidrogénre gondolni uraim.... sőt nem is standard hidrogénre.... fontos dolog, hogy evvel a gázzal a levegö tulajdonságai változnak meg alapvetöen, jobban fogja táplálni az égést... Audi 1.6 TD motorban nem okozott problémát, nincs akkora Hidro mennyiség, hogy az öngyulladjon, viszont az meg ujabb dolog, hogy ez nem H2 gáz, hanem kevert gáz. percenként csupán 2-4l mennyiség, gondolj bele mielött hülyeségeket beszél vki, mekkora egy perc alatt a légszomja egy 2000-es fordulaton etetett 2.0 motornak, ha ezt felfogod máris rájössz, milyen pici mennyiségről beszéltem, ha azt mondtam csupán 4l max percenként!..... a 4l gáz percenként a rengeteg levegöben kishiján elveszik..... Mégis mitől az energia, ami növeli a teljesitményt? hát az égésgyorsulásból.... a gáz sztatikus, nem közönséges H2. Ha túl sokat szövegeltem elnézést, nem akartam felhergelni a kedélyeket, csak ez már engem is bekattintott, amire válaszoltam.... megkérdem.... te zsidó vagy? Végeztél már evvel kisérleteket, vagy kajak aztgondolod, amit gondolsz az úgy van? Sajnálom, hogy el kell keserítselek, de az info fel fog kerülni full dokumentácioval a netre.... aki akarja megépitheti, persze ez ugyis főleg szakembereknek fog szólni, a továbbiakban kihagyom az itt fojtatott eszmecserémet, mert látom van, akit felhergeltem, pedig nem állt szándékomban, csak jót akarok. a továbbiakban az E-85 topikban leszek csupán fellelhető.
Most megint méééérrr?
?,
Muszály itt is egymásnak esni?
Légyszives folytasd tovább a gondoltameneteid mert engem és más embert is érdekel akik jelezték is....
Azért mert valaki tesz egy hülye megjegyzést,vagy feltesz pár hülye kérdést, mint akár pl énis, nem kell elvonulni....
folytasd...légyszives.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #413 Dátum:
2009.10.02 péntek, 16:45:59 »
Idézetet írta: gtuby - 2009.10.02 péntek, 13:16:42
nem! Getech2a karbis orionjára a 348-as hozzászólásból!!
Bocs de jó páran fejtegetitek itt a hidrogén témát és számomra ez tudományos-fantasztikus (de inkább az utóbbi)!
attól hogy valamiröl nem tudsz attól még létezhet. A hidrogénnel kapcsolatban pedig nyugi a digoknál már müködnek . Itthon az MKEH-ben most agyalnak a hazai müszaki szabályozáson. DE: ez a téma rosszúl van megfogva mert komoly átalakitás nélkül egy TDCi alkalmalan H2 üzemre. Csak egy apróság amiröl mindenki hallgat: a H2-nek lehet hogy relative magas a lobbanás pontja de iszonyatosan kis szikra energiával pl statikus feltöltödés kisülése berobbantja.
Megjegyés: az iparban nagyüzemileg termikusan bontjuk földgázból és nem elektrolizissel mert az kb 6x drágább lenne.
Naplózva
tasi303
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #414 Dátum:
2009.10.02 péntek, 18:10:58 »
Figyelem Figyelem!!!!!!
Kedves fórumtársak!!!! A mai nap folyamán visszatért a lélek a járgányomba. Meg lett javítva a turbó vezérlő elektronika. Ha esetleg valakinek ilyen gondja lenne akkor forduljon hozzám bizalommal mert a szerelő srác mondta hogy nyugodtan adjam meg a számát bárkinek. A javítás a következőképpen zajlott. Először telefonos egyeztetés, majd villámgyors (max 70km/h) tempóban irány Veszprém. Ott a srác egy teljesen jól megközelíthető helyen (bár most épp fel van túrva az út ) szerel. Kb 15mp és az elektronika már bent sincs. Ezek után 1óra várakozás. És kész vissza szerel utána próba. Minden tök szép és jó. Fizetés és itt jön a lényeg mert mindig ez a mérvadó 35 darab ezredes + fél év gari ami szerintem nem egy elhanyagolható dolog. És innentől kezdve mindenki boldogan távozik de FŐLEG én mert rendes tempóban tudom már megközelíteni Budapest helyőrséget. Szóval aki ilyen problémával küzd az csak írjon bátran van megoldás nem drágán. Pü és adom a számot.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #415 Dátum:
2009.10.02 péntek, 19:03:06 »
Idézetet írta: tasi303 - 2009.10.02 péntek, 18:10:58
Figyelem Figyelem!!!!!!
Kedves fórumtársak!!!! A mai nap folyamán visszatért a lélek a járgányomba. Meg lett javítva a turbó vezérlő elektronika. Ha esetleg valakinek ilyen gondja lenne akkor forduljon hozzám bizalommal mert a szerelő srác mondta hogy nyugodtan adjam meg a számát bárkinek. A javítás a következőképpen zajlott. Először telefonos egyeztetés, majd villámgyors (max 70km/h) tempóban irány Veszprém. Ott a srác egy teljesen jól megközelíthető helyen (bár most épp fel van túrva az út ) szerel. Kb 15mp és az elektronika már bent sincs. Ezek után 1óra várakozás. És kész vissza szerel utána próba. Minden tök szép és jó. Fizetés és itt jön a lényeg mert mindig ez a mérvadó 35 darab ezredes + fél év gari ami szerintem nem egy elhanyagolható dolog. És innentől kezdve mindenki boldogan távozik de FŐLEG én mert rendes tempóban tudom már megközelíteni Budapest helyőrséget. Szóval aki ilyen problémával küzd az csak írjon bátran van megoldás nem drágán. Pü és adom a számot.
Szerintem ide is nyugodtan kiírhatod, feogják keresni max 3-4 havonta.
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #416 Dátum:
2009.10.02 péntek, 20:34:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.10.02 péntek, 15:50:26
Most megint méééérrr?
?,
Muszály itt is egymásnak esni?
Légyszives folytasd tovább a gondoltameneteid mert engem és más embert is érdekel akik jelezték is....
Azért mert valaki tesz egy hülye megjegyzést,vagy feltesz pár hülye kérdést, mint akár pl énis, nem kell elvonulni....
folytasd...légyszives.
Én nem akartam senkinek neki esni, csak tudod én is rendszeresen olvasom ezt a forumot és szeretnék a forum tárgyához tartozo, értelmes hozzászolásokat olvasni. Nem pedig ilyen féligazságokon alapuló csodakütyükröl.
De ha titeket érdekel, itt ebben a forumban az ilyesmi akkor vegyétek semmisnek hozzászolásomat.
Ha ekkora az érdeklödés akkor itt egy link, sok hasonló hidrogénnel és vizzel müködö jármüröl:
http://fenykapu.free-energy.hu/
Én tudatlan meg továbbra is drága gázolajat tankolok és TDCI vel járok a zsenik meg járjanak ingyen...
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #417 Dátum:
2009.10.02 péntek, 21:36:34 »
Idézetet írta: gtuby - 2009.10.02 péntek, 20:34:57
Én nem akartam senkinek neki esni, csak tudod én is rendszeresen olvasom ezt a forumot és szeretnék a forum tárgyához tartozo, értelmes hozzászolásokat olvasni. Nem pedig ilyen féligazságokon alapuló csodakütyükröl.
De ha titeket érdekel, itt ebben a forumban az ilyesmi akkor vegyétek semmisnek hozzászolásomat.
Ha ekkora az érdeklödés akkor itt egy link, sok hasonló hidrogénnel és vizzel müködö jármüröl:
http://fenykapu.free-energy.hu/
Én tudatlan meg továbbra is drága gázolajat tankolok és TDCI vel járok a zsenik meg járjanak ingyen...
Én sem értem, hogy mi az újdonság. A vízbontással működő motort különböző formában már jópáran "feltalálták". Úgy látszik nincs benne fantázia. Az emberek szívesebben tankolnak olcsó benzint a drága csapvíz helyett, máskülönben rég elterjedt volna.
Főleg ezért javasoltam másik topic használatát.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #418 Dátum:
2009.10.02 péntek, 23:03:25 »
Idézetet írta: tasi303 - 2009.10.02 péntek, 18:10:58
Figyelem Figyelem!!!!!!
Kedves fórumtársak!!!! A mai nap folyamán visszatért a lélek a járgányomba. Meg lett javítva a turbó vezérlő elektronika. Ha esetleg valakinek ilyen gondja lenne akkor forduljon hozzám bizalommal mert a szerelő srác mondta hogy nyugodtan adjam meg a számát bárkinek. A javítás a következőképpen zajlott. Először telefonos egyeztetés, majd villámgyors (max 70km/h) tempóban irány Veszprém. Ott a srác egy teljesen jól megközelíthető helyen (bár most épp fel van túrva az út ) szerel. Kb 15mp és az elektronika már bent sincs. Ezek után 1óra várakozás. És kész vissza szerel utána próba. Minden tök szép és jó. Fizetés és itt jön a lényeg mert mindig ez a mérvadó 35 darab ezredes + fél év gari ami szerintem nem egy elhanyagolható dolog. És innentől kezdve mindenki boldogan távozik de FŐLEG én mert rendes tempóban tudom már megközelíteni Budapest helyőrséget. Szóval aki ilyen problémával küzd az csak írjon bátran van megoldás nem drágán. Pü és adom a számot.
na az a lényeg sirály lett...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #419 Dátum:
2009.10.02 péntek, 23:14:05 »
Én elég értelmesnek tartottam a mondanivalóját és érdekelt volna hogy akarja megvalósitani a dolgokat...
És értelmesebbnek tartom inkább ezt mint ami megy a hogyan oldjuk meg a problémákat egy talin, meg ki mit mondott egymásra mutogatás a másik szobákban....
Majd megkeresem privibe....
Naplózva
sesem
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #420 Dátum:
2009.10.03 szombat, 18:33:59 »
Érdeklődöm, hogyan lehet levenni az első lökhárítót.
Köszi.
Naplózva
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #421 Dátum:
2009.10.03 szombat, 19:07:02 »
Sziasztok istenek!
Hamarosan aktuálissá válik ma szíjfeszítő probléma megoldása!
Az lenne a kérdésem, hogy nincs valakinek valami jó megoldása?
Ha jól emlékszem már valaki feszegette ezt a témát régebben hogy lehetne csapágyat cserélni olcsón!
Üdv roberto
Ha van valakinek konkrét ötlete azt légyszi írja meg priviben mostanában nincs időm sokat a fórumot olvsgatni sajnos!!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #422 Dátum:
2009.10.03 szombat, 21:26:20 »
Idézetet írta: sesem - 2009.10.03 szombat, 18:33:59
Érdeklődöm, hogyan lehet levenni az első lökhárítót.
Köszi.
Én így vettem le:
link
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #423 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 15:03:18 »
Sziasztok!
A 115LE TDCI motoroknál van szerviz esedékesség kijelző, mint a VW-konszern gyártmányainál, amit az éves szervíz elvégzése/olajcsere után vissza kell állítani? Ha igen, ezt hogyan tudom megtenni?
A másik kérdésem az alsó motorvédő-burkolattal kapcsolatos, olvastam,hogy a facelift utáni modelleken a motortakaró müanyagot egyes modelleknél elhagyták, ez az alsó motorvédő burkolatra is vonatkozik, ambiente/trend változatoknál?
Köszi a válaszokat!
W.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #424 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 15:52:16 »
Idézetet írta: Wah - 2009.10.04 vasárnap, 15:03:18
Sziasztok!
A 115LE TDCI motoroknál van szerviz esedékesség kijelző, mint a VW-konszern gyártmányainál, amit az éves szervíz elvégzése/olajcsere után vissza kell állítani? Ha igen, ezt hogyan tudom megtenni?
A másik kérdésem az alsó motorvédő-burkolattal kapcsolatos, olvastam,hogy a facelift utáni modelleken a motortakaró müanyagot egyes modelleknél elhagyták, ez az alsó motorvédő burkolatra is vonatkozik, ambiente/trend változatoknál?
Köszi a válaszokat!
W.
1- neked ilyen nincs!
2- igen
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #425 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 17:30:40 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.04 vasárnap, 15:52:16
1- neked ilyen nincs!
2- igen
Köszi szépen!
Ezek szerint nem a szervizben hagyták el korábban a burkolatot, ugyanis a rögzítési pontjai megvannak...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #426 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 17:42:15 »
Idézetet írta: Wah - 2009.10.04 vasárnap, 17:30:40
Köszi szépen!
Ezek szerint nem a szervizben hagyták el korábban a burkolatot, ugyanis a rögzítési pontjai megvannak...
Nekem a bal oldali burkolat hiányzott.Majd kiderült,hogy alvázszám alapján olyan nincs az autómon.Bolhák helyei stimm!
Másik alvázszám alapján megrendeltem,felszereltem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #427 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 18:41:05 »
Sziasztok fiuk,mennyi km mehetek castrol olajjal?
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #428 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 20:08:27 »
Idézetet írta: balko - 2009.10.04 vasárnap, 18:41:05
Sziasztok fiuk,mennyi km mehetek castrol olajjal?
20e, de 15e-nél szoktuk már cserélni.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #429 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 20:20:47 »
köszönöm
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #430 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 16:35:38 »
az nem neki ha a pollenszürőt is cserélem télre biztos ami biztos
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #431 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 18:28:50 »
Idézetet írta: balko - 2009.10.05 hétfő, 16:35:38
az nem neki ha a pollenszürőt is cserélem télre biztos ami biztos
Pollenek inkább tavasztól őszig vannak. Jobb, ha tavasszal cseréled. De cserélheted évente többször is, ha futja rá. Mindenesetre nézd meg, hogy mennyire koszos... Utángyártott szűrőt itt például elég olcsón lehet kapni:
http://filtercenter.hu/
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #432 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 20:18:13 »
Az oldalon található leírások alapján ma kicseréltem az izzókat a műszerfalban, és ledugóztam az EGR-t...
Köszönet a leírásokért!!!!!
Eddig mik a tapasztalatok, a cső, amely a kipuffogó felől jön, és amelyik elé betettem a "dugót" nem folytja kismértékben a motort, mintha befognám a kipuffot? Használat tekintetében mik a tapasztalatok,ha nm volt hibaüzenetem, akkor más negatív hatásra a továbbiakban ebből adódóan nem kell számítanom, csak jobb fogyasztásra és kvesebb füstre?
Ti hány km-t tettetek meg "dugózva"?
Üdv.
W.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #433 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 20:27:54 »
Idézetet írta: Wah - 2009.10.05 hétfő, 20:18:13
Az oldalon található leírások alapján ma kicseréltem az izzókat a műszerfalban, és ledugóztam az EGR-t...
Köszönet a leírásokért!!!!!
Eddig mik a tapasztalatok, a cső, amely a kipuffogó felől jön, és amelyik elé betettem a "dugót" nem folytja kismértékben a motort, mintha befognám a kipuffot? Használat tekintetében mik a tapasztalatok,ha nm volt hibaüzenetem, akkor más negatív hatásra a továbbiakban ebből adódóan nem kell számítanom, csak jobb fogyasztásra és kvesebb füstre?
Ti hány km-t tettetek meg "dugózva"?
Üdv.
W.
ÉN már több, mint 1 éve dugózott egr-vel járok, kb. 20eKm. A tiszta szívósor jó dolog.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #434 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 20:31:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.05 hétfő, 20:27:54
ÉN már több, mint 1 éve dugózott egr-vel járok, kb. 20eKm. A tiszta szívósor jó dolog.
ha már itt tartunk, a szívósort nem illett volna leszednem és kitakarítanom?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #435 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 20:45:18 »
Idézetet írta: Wah - 2009.10.05 hétfő, 20:31:22
ha már itt tartunk, a szívósort nem illett volna leszednem és kitakarítanom?
de
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #436 Dátum:
2009.10.06 kedd, 07:56:38 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.05 hétfő, 20:45:18
de
hmm
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #437 Dátum:
2009.10.06 kedd, 11:29:41 »
Idézetet írta: Wah - 2009.10.05 hétfő, 20:18:13
Az oldalon található leírások alapján ma kicseréltem az izzókat a műszerfalban, és ledugóztam az EGR-t...
Köszönet a leírásokért!!!!!
Eddig mik a tapasztalatok, a cső, amely a kipuffogó felől jön, és amelyik elé betettem a "dugót" nem folytja kismértékben a motort, mintha befognám a kipuffot? Használat tekintetében mik a tapasztalatok,ha nm volt hibaüzenetem, akkor más negatív hatásra a továbbiakban ebből adódóan nem kell számítanom, csak jobb fogyasztásra és kvesebb füstre?
Ti hány km-t tettetek meg "dugózva"?
Üdv.
W.
Dugózva Kb. 60 ezer km. Ráadásul az enyém eu4-es és dob hibakódot is.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #438 Dátum:
2009.10.06 kedd, 14:24:56 »
Idézetet írta: TZS - 2009.10.06 kedd, 11:29:41
Dugózva Kb. 60 ezer km. Ráadásul az enyém eu4-es és dob hibakódot is.
A tavalyi őszi tali előtt-több mint 1éve zártam le én is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #439 Dátum:
2009.10.06 kedd, 16:45:11 »
A fogyasztásom az egr lezárása óta láthatóan esik, remélem lassan elkezdi visszatermelni a tankba a gázolajat
Ma a kocsit felemelve kiderült, hogy a kipuffogó körül, a középső dobtól a motor irányában nincsen hővédő lemez
az alján, simán látszik a lemez, kb. ugyanúgy néz ki, mint a pótkerék körül, semmi alvázvédelem.... ezt is az alsó és felső motorburkolatokkal sporólták el, vagy leeshetett? Lehet ilyet valahol rendelni?
Olyat is hallottam, hogy valami vastag, 1-2cm-es, hőálló-hangtompító posztónak kéne ott lennie...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #440 Dátum:
2009.10.06 kedd, 17:37:06 »
Idézetet írta: Wah - 2009.10.06 kedd, 16:45:11
A fogyasztásom az egr lezárása óta láthatóan esik, remélem lassan elkezdi visszatermelni a tankba a gázolajat
Ma a kocsit felemelve kiderült, hogy a kipuffogó körül, a középső dobtól a motor irányában nincsen hővédő lemez
az alján, simán látszik a lemez, kb. ugyanúgy néz ki, mint a pótkerék körül, semmi alvázvédelem.... ezt is az alsó és felső motorburkolatokkal sporólták el, vagy leeshetett? Lehet ilyet valahol rendelni?
Olyat is hallottam, hogy valami vastag, 1-2cm-es, hőálló-hangtompító posztónak kéne ott lennie...
Igen.Ilyen filcszerű anyaggal van borítva az alja a kipuff körül + a hővédő lemez.
Most bontanak egy csomóan mk3at.Érdeklődj a topicokban!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #441 Dátum:
2009.10.06 kedd, 19:36:28 »
Idézetet írta: Wah - 2009.10.05 hétfő, 20:18:13
Használat tekintetében mik a tapasztalatok,ha nm volt hibaüzenetem, akkor más negatív hatásra a továbbiakban ebből adódóan nem kell számítanom, csak jobb fogyasztásra és kvesebb füstre?
Ti hány km-t tettetek meg "dugózva"?
Üdv.
W.
A dugo berakása óta eltelt 100 000 km Tempotól függően (ha tötyrgés akkor pár száz km ha normál tempo akkor 2-3000km-ként kapom az EUIV miatt a P0401 hibakodot, ami simán törölhető. Enyhén rugalmasabb a motor. Füst az nem lett kevesebb mert előtte sem volt.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #442 Dátum:
2009.10.06 kedd, 19:41:21 »
Idézetet írta: Wah - 2009.10.06 kedd, 16:45:11
A fogyasztásom az egr lezárása óta láthatóan esik, remélem lassan elkezdi visszatermelni a tankba a gázolajat
Ma a kocsit felemelve kiderült, hogy a kipuffogó körül, a középső dobtól a motor irányában nincsen hővédő lemez
az alján, simán látszik a lemez, kb. ugyanúgy néz ki, mint a pótkerék körül, semmi alvázvédelem.... ezt is az alsó és felső motorburkolatokkal sporólták el, vagy leeshetett? Lehet ilyet valahol rendelni?
Olyat is hallottam, hogy valami vastag, 1-2cm-es, hőálló-hangtompító posztónak kéne ott lennie...
Lehet, hogy egyszer kétszer már elhagyták az első spoilered alol a motorvédő műanyag lemezt. Ha az ha leszáll autópályán, akkor szokott vinni mindig magával a hőszigetelésből is. Nekem már kettő repült el így eddig (a harmadik már kapott gyorskötözőt, így már bírja egy ideje az utazótempót is)
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #443 Dátum:
2009.10.06 kedd, 19:44:52 »
Idézetet írta: stealt - 2009.10.06 kedd, 19:41:21
... így már bírja egy ideje az utazótempót is)
120-130?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #444 Dátum:
2009.10.06 kedd, 19:46:33 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.06 kedd, 19:44:52
120-130?
Magyarországon autopályán szabályosan lehet 130 is menni.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #445 Dátum:
2009.10.06 kedd, 21:06:54 »
ha emlékeim nem csalnak én dugó nélkül az autómmal nem mentem 500km-t sem aszem....
de azért ilyen sokat mert nem volt időm kivágni a lemezt....
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #446 Dátum:
2009.10.07 szerda, 11:07:52 »
Sziasztok,
Ha minden jól megy akkor megérkezik a második mondeó is a családba. 2005/08-as M6 TDCI kombi.
119e kilcsi van benne. Nem tekergetett, ismerem az autót új korától és szervízkönyves.
Persze nem akarom már többet szervízbe vinni (Ivanicsnál szervizelték) otthon apósomnál megcsináljuk amit lehet.
Mi az amit a tapasztalatotok szerint fontos és feltétlenül cseréljünk ki rajta vagy ellenőrizzünk a 120 ezres szervíznél az olajon, szűrőkön (olaj, gázolaj, pollen, levegő) kívül?
Köszi előre is, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
lali002
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #447 Dátum:
2009.10.07 szerda, 13:59:42 »
Sziasztok, érdeklődnék, hogy a bőr Recaro ülések ápolására melyik ápolószert ajánljátok?
Naplózva
2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #448 Dátum:
2009.10.07 szerda, 14:05:08 »
Idézetet írta: Trekxc - 2009.10.07 szerda, 11:07:52
...Mi az amit a tapasztalatotok szerint fontos és feltétlenül cseréljünk ki rajta vagy ellenőrizzünk a 120 ezres szervíznél az olajon, szűrőkön (olaj, gázolaj, pollen, levegő) kívül?...
Nézz rá itt a szervíztervezetre:
http://www.etis.ford.com/
. Angel rakott fel korábban egy excel táblát az esedékes szervízmunkákról.. Meg kellene keresni...
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #449 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 08:08:24 »
Köszi nagyon jó link az excel-t meg megkeresem!
T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ