Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:54:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
32
33
34
35
36
37
38
[
39
]
40
41
42
43
44
45
46
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14634990 alkalommal)
0 Felhasználó és 119 vendég van a témában
kardosl
Vendég
Válasz: izzításjelző villog
«
Új hozzászólás #1900 Dátum:
2010.02.01 hétfő, 13:34:01 »
Idézetet írta: alf - 2009.12.29 kedd, 12:19:46
Cromaxot nem tudod elérni?Ott lehet, van a polcon...........Kicserélni meg nem nagy kunszt,távsegítséggel kicseréled azt te is!
Egyébként van egy fényképes leírás a cseréjéről.....
Nos..., sajnos csak most tudok írni. nem bírtam bevinni az autót a szervízbe jan. elején, egy barátomat kértem meg rá, de ő is csak, 2 hete tudott rá időt szakítani. Ismét ugyanaz a szitu, annyi különbséggel, hogy most nem egy porlasztót kellett programozni, hanem mindet... A számla most is a szokásos ~3200HuF körüli összeg. A tanácsotokat megfogadva elkértük a kiolvasott kódokat: P0200, P2339, P0404:72-28. A kinyomtatott oldalak bal felén különböző kódok vannak, de csak ez a három van feketével szedve és ezekhez van a jobboldali felén magyarázat. Mindhárom kód magyarázatában szerepel a PCM (már amennyire értem/értelmezem a leírásokat). Viszont vannak ilyenek is a bal részen: Hibás ACM, Hibás EATC, Hibás CDP, Hibás FFH, Hibás GDM...
Ja és a haver mondta a szervízben a fekete/szürke verziót a PCM-re, ott azt válaszolták, hogy ilyenről nem hallottak és ők csak leadják a rendelést és amilyen színű érkezik...
Köszönöm a múltkori segítségeteket, megpróbálom beszerezni a szürkét...
üdv. Laci
Naplózva
nandi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1901 Dátum:
2010.02.01 hétfő, 14:10:29 »
Sziasztok!
Van valami jó kis motorolaj forrásunk?
Lassan csere szükségeltetik...
köszi
Naplózva
MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1902 Dátum:
2010.02.01 hétfő, 14:23:09 »
Idézetet írta: nandi - 2010.02.01 hétfő, 14:10:29
Sziasztok!
Van valami jó kis motorolaj forrásunk?
Lassan csere szükségeltetik...
köszi
Nagyautó, Cromax... a megfelelő témákban.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: izzításjelző villog
«
Új hozzászólás #1903 Dátum:
2010.02.01 hétfő, 18:12:36 »
Idézetet írta: kardosl - 2010.02.01 hétfő, 13:34:01
Nos..., sajnos csak most tudok írni. nem bírtam bevinni az autót a szervízbe jan. elején, egy barátomat kértem meg rá, de ő is csak, 2 hete tudott rá időt szakítani. Ismét ugyanaz a szitu, annyi különbséggel, hogy most nem egy porlasztót kellett programozni, hanem mindet... A számla most is a szokásos ~3200HuF körüli összeg. A tanácsotokat megfogadva elkértük a kiolvasott kódokat: P0200, P2339, P0404:72-28. A kinyomtatott oldalak bal felén különböző kódok vannak, de csak ez a három van feketével szedve és ezekhez van a jobboldali felén magyarázat. Mindhárom kód magyarázatában szerepel a PCM (már amennyire értem/értelmezem a leírásokat). Viszont vannak ilyenek is a bal részen: Hibás ACM, Hibás EATC, Hibás CDP, Hibás FFH, Hibás GDM...
Ja és a haver mondta a szervízben a fekete/szürke verziót a PCM-re, ott azt válaszolták, hogy ilyenről nem hallottak és ők csak leadják a rendelést és amilyen színű érkezik...
Köszönöm a múltkori segítségeteket, megpróbálom beszerezni a szürkét...
üdv. Laci
Ez a sok elektromos hiba utalhat valamilyen kontakthibára is.Nem volt törve az eleje?Csatikat akkusaru nélkül szét kell szedegetni és megfújkálni wd40el.
A cmp-t elvileg fríssített verzióval adják-tehát a szürkét-így ha csak nem beakarnak palizni egy elfekvő raktári darabbal,akkor az újat fogod kapni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Motorcraft
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1904 Dátum:
2010.02.01 hétfő, 18:36:52 »
Sziasztok.
Szeretném megosztani veletek az én és az autóm problémáját.
Az autóm 2004-es 130LE 6 sebességes TDCI. 107000 km-t futott. Első tulajdonosa vagyok.
A problémám a multhét csütörtök este kezdődött amikor is arra lettem figyelmes hogy nagyon minimálisan de ingadozik az alapjáraton, valamint a motortérből " pittyegéshez" hasonló hangot adott, az EGR környékén hallottam.
Másnap irány a szakszervíz hibakód olvasás. Egyetlen hibakód volt tárolva motorvezérlő tárolt egy hibát.
Törölték a hibát.
A hang teljesen megszünt, viszont az alapjárat ingadozás még néha be- be köszöngetet azóta is.
Mai napon egy hoszabb útra mentem ( KB 150 km-esre), és a hazafelé úton egy előzés befejesése után kb 140km/h sebességnél hirtelen leált a motor. Minden visszajelző kigyulladt a műszerfalon, mint amikor ráadom a gyujtást, + az izzítás visszajelzője villogott egy párat. Megáltam az autóval, ráindítottam, és úgy inbult be mint aminek semmi baja. Minden azonnal elaludt a műszerfalon. Haza is jöttem vele minden gond nélkül.
Szerdán viszem ismét szervízbe. Már a multkor is azt mondták ha tovább csinálja a dolgot lehet hogy ujra kell telepíteni a motorvezérlőt. Mondeonál még ebben a szervízben nem vot erre példa, de az 1.6 TDCI Focusoknak ez a tipushibája.
Naplózva
Tel: 0670 3848399
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1905 Dátum:
2010.02.01 hétfő, 19:07:55 »
Idézetet írta: Motorcraft - 2010.02.01 hétfő, 18:36:52
Sziasztok.
Szeretném megosztani veletek az én és az autóm problémáját.
Az autóm 2004-es 130LE 6 sebességes TDCI. 107000 km-t futott. Első tulajdonosa vagyok.
A problémám a multhét csütörtök este kezdődött amikor is arra lettem figyelmes hogy nagyon minimálisan de ingadozik az alapjáraton, valamint a motortérből " pittyegéshez" hasonló hangot adott, az EGR környékén hallottam.
Másnap irány a szakszervíz hibakód olvasás. Egyetlen hibakód volt tárolva motorvezérlő tárolt egy hibát.
Törölték a hibát.
A hang teljesen megszünt, viszont az alapjárat ingadozás még néha be- be köszöngetet azóta is.
Mai napon egy hoszabb útra mentem ( KB 150 km-esre), és a hazafelé úton egy előzés befejesése után kb 140km/h sebességnél hirtelen leált a motor. Minden visszajelző kigyulladt a műszerfalon, mint amikor ráadom a gyujtást, + az izzítás visszajelzője villogott egy párat. Megáltam az autóval, ráindítottam, és úgy inbult be mint aminek semmi baja. Minden azonnal elaludt a műszerfalon. Haza is jöttem vele minden gond nélkül.
Szerdán viszem ismét szervízbe. Már a multkor is azt mondták ha tovább csinálja a dolgot lehet hogy ujra kell telepíteni a motorvezérlőt. Mondeonál még ebben a szervízben nem vot erre példa, de az 1.6 TDCI Focusoknak ez a tipushibája.
Az alapjárati gondoknak jót tesz egy Maf pucolás,illetve az izzítók ellenörzése-cseréje.
Eu4 es a mocid?Elektromos az egr és a turbó?
Ha igen,akkor a turbó elektronikája is szóbajöhet.
A legegyszerűbb hibák,a go szűrő eldugulása,illetve a go szivárgás a csúcsok körül és a résolajcsöveknél.
A legrosszabb lehetőség a csúcsok hibája,de ahhoz még kevés van benne,ha te vagy az első gazdija.
Mindenesetre a hibakód nélkül csak találgatni lehet,de ne hagyjon nyugodni,valszeg egyébként sem fog,vidd el hibakódolvasásra!Tudom hogy voltál,de tudni kellene a hibakód számát!
Az ecut nem kell programozni,azon frissíteni lehet az sw-t,ha van hozzá!
A csúcsokat lehet újraprogizni,de azzal csak kitolod rövid időre a csere szükségességét,és nem is biztos,hogy olyan jót fog tenni a dugattyúknak.....szóval az nepper szokás.....bár kinek a pap,kinek a neje.
Ja,és kifelejtettem a CMP jeladó lehetőségét.......!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.01 hétfő, 19:37:42 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Motorcraft
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1906 Dátum:
2010.02.01 hétfő, 19:42:14 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.01 hétfő, 19:07:55
Az alapjárati gondoknak jót tesz egy Maf pucolás,illetve az izzítók ellenörzése-cseréje.
Eu4 es a mocid?Elektromos az egr és a turbó?
Ha igen,akkor a turbó elektronikája is szóbajöhet.
A legegyszerűbb hibák,a go szűrő eldugulása,illetve a go szivárgás a csúcsok körül és a résolajcsöveknél.
A legrosszabb lehetőség a csúcsok hibája,de ahhoz még kevés van benne,ha te vagy az első gazdija.
Mindenesetre a hibakód nélkül csak találgatni lehet,de ne hagyjon nyugodni,valszeg egyébként sem fog,vidd el hibakódolvasásra!Tudom hogy voltál,de tudni kellene a hibakód számát!
Az ecut nem kell programozni,azon frissíteni lehet az sw-t,ha van hozzá!
A csúcsokat lehet újraprogizni,de azzal csak kitolod rövid időre a csere szükségességét,és nem is biztos,hogy olyan jót fog tenni a dugattyúknak.....szóval az nepper szokás.....bár kinek a pap,kinek a neje.
Köszönöm az infókat.Az én motorom csak Eu3-as.Szerdán megint viszem hibakódolvasásra aztán majd meglátjuk.A csúcsokra azért nem gondolok,mert annak komolyabb hangja lenne alapjáraton is,viszont ennek szép hangja van alapjáraton és a menetteljesítménye sem romlott.Mindenesetre,ha többet tudok a hiba okáról még jelentkezem.
A hiba mellett csak annak tudtam örülni,hogy nem hagyott cserben az autóm és lábon hazaértem vele.
Naplózva
Tel: 0670 3848399
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
kardosl
Vendég
Válasz: izzításjelző villog
«
Új hozzászólás #1907 Dátum:
2010.02.01 hétfő, 22:26:10 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.01 hétfő, 18:12:36
Ez a sok elektromos hiba utalhat valamilyen kontakthibára is.Nem volt törve az eleje?Csatikat akkusaru nélkül szét kell szedegetni és megfújkálni wd40el.
A cmp-t elvileg fríssített verzióval adják-tehát a szürkét-így ha csak nem beakarnak palizni egy elfekvő raktári darabbal,akkor az újat fogod kapni.
Te vagy az első, aki felveti ezt hogy volt-e az eleje törve. Annyi történt, hogy x éve egy éjjel bepillantottam egy épülő körforgalomba, a szegélykövet kiütötték az első kerekek és a frissen beöntött földkupac fogott meg. Az autó a saját lábán kijött, hazamentem vele (még kb 90km-t). Másnap gumis, mert ki kellett kalapálni a felnit, azután szervíz ott azt mondták megúsztam, semmi rendellenesség. Ezen eset után kb. 1-2 hónapra jelentkezett előszőr a hiba, az ominúzus vasúti átjárós esettel. A többedik hasonló eset után kontakthibára gyanakodtam én is, de csak mint laikus.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1908 Dátum:
2010.02.01 hétfő, 22:46:24 »
Idézetet írta: Motorcraft - 2010.02.01 hétfő, 18:36:52
Sziasztok.
Szeretném megosztani veletek az én és az autóm problémáját.
Az autóm 2004-es 130LE 6 sebességes TDCI. 107000 km-t futott. Első tulajdonosa vagyok.
A problémám a multhét csütörtök este kezdődött amikor is arra lettem figyelmes hogy nagyon minimálisan de ingadozik az alapjáraton, valamint a motortérből " pittyegéshez" hasonló hangot adott, az EGR környékén hallottam.
Másnap irány a szakszervíz hibakód olvasás. Egyetlen hibakód volt tárolva motorvezérlő tárolt egy hibát.
Törölték a hibát.
A hang teljesen megszünt, viszont az alapjárat ingadozás még néha be- be köszöngetet azóta is.
Mai napon egy hoszabb útra mentem ( KB 150 km-esre), és a hazafelé úton egy előzés befejesése után kb 140km/h sebességnél hirtelen leált a motor. Minden visszajelző kigyulladt a műszerfalon, mint amikor ráadom a gyujtást, + az izzítás visszajelzője villogott egy párat. Megáltam az autóval, ráindítottam, és úgy inbult be mint aminek semmi baja. Minden azonnal elaludt a műszerfalon. Haza is jöttem vele minden gond nélkül.
Szerdán viszem ismét szervízbe. Már a multkor is azt mondták ha tovább csinálja a dolgot lehet hogy ujra kell telepíteni a motorvezérlőt. Mondeonál még ebben a szervízben nem vot erre példa, de az 1.6 TDCI Focusoknak ez a tipushibája.
Érdekes. eur3-on villogó izzításjelző tudtommal csak üa. rendzeri nyomásprobléma miatt lehet. Az EGR alatt van a CR szivattyú, simán lehet, hogy a nyomásállító szelep hangját hallottad. Kell a hibakód.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1909 Dátum:
2010.02.02 kedd, 05:02:08 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.02.01 hétfő, 22:46:24
Érdekes. eur3-on villogó izzításjelző tudtommal csak üa. rendzeri nyomásprobléma miatt lehet. Az EGR alatt van a CR szivattyú, simán lehet, hogy a nyomásállító szelep hangját hallottad. Kell a hibakód.
igen.így némileg szűkül a kör.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Motorcraft
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1910 Dátum:
2010.02.02 kedd, 07:05:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.02.01 hétfő, 22:46:24
Érdekes. eur3-on villogó izzításjelző tudtommal csak üa. rendzeri nyomásprobléma miatt lehet. Az EGR alatt van a CR szivattyú, simán lehet, hogy a nyomásállító szelep hangját hallottad. Kell a hibakód.
Igen. A multhéten a szerelők is azt mondták hogy az a hang a CR nyomás ingadozásának a hangja.
De mióta hibakódolvasás volt ez a hang megszünt. A hibakódot pedig az ECU-ra dobta.
Azért kiváncsi leszek hogy holnap milyen hibakódot ír ki.
Úgy is ott leszek, majd felírom a kódot és megosztom veletek.
Naplózva
Tel: 0670 3848399
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1911 Dátum:
2010.02.02 kedd, 10:32:03 »
Idézetet írta: Motorcraft - 2010.02.02 kedd, 07:05:40
Igen. A multhéten a szerelők is azt mondták hogy az a hang a CR nyomás ingadozásának a hangja.
De mióta hibakódolvasás volt ez a hang megszünt. A hibakódot pedig az ECU-ra dobta.
Azért kiváncsi leszek hogy holnap milyen hibakódot ír ki.
Úgy is ott leszek, majd felírom a kódot és megosztom veletek.
Sajnos erre megint csak a menet közbeni diag a javaslatom. Figyelni kell, mert a szerviz próba-szerencse alapon egy-két lépésben eljut a teljes porlasztósor, CR pumpa, rail öntvény és egyéb drága dolgok cseréjéig.
Lehetett szimplán rossz minőségű gázolaj is. A hibakód törléstől biztos nem múlik el a hang, fordítva viszont igen: a hang elmúltával a törölt hibakód nem jön elő ismét.
Mit jelent, hogy ECU-ra dobta a kódot? Olyan DTC volt, ami az ecu működésére vonatkozik?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Motorcraft
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1912 Dátum:
2010.02.02 kedd, 11:33:49 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.02.02 kedd, 10:32:03
Sajnos erre megint csak a menet közbeni diag a javaslatom. Figyelni kell, mert a szerviz próba-szerencse alapon egy-két lépésben eljut a teljes porlasztósor, CR pumpa, rail öntvény és egyéb drága dolgok cseréjéig.
Lehetett szimplán rossz minőségű gázolaj is. A hibakód törléstől biztos nem múlik el a hang, fordítva viszont igen: a hang elmúltával a törölt hibakód nem jön elő ismét.
Mit jelent, hogy ECU-ra dobta a kódot? Olyan DTC volt, ami az ecu működésére vonatkozik?
Lehet hogy igazad van.
Azt hiszem hogy az Ecu működésére vonatkozó hibakódot adott meg a gép.
Nem félek attól hogy lehúz a szervíz, az unokatestvérem a "vezérszerelő".
Naplózva
Tel: 0670 3848399
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1913 Dátum:
2010.02.02 kedd, 12:14:55 »
Idézetet írta: Motorcraft - 2010.02.02 kedd, 11:33:49
Lehet hogy igazad van.
Azt hiszem hogy az Ecu működésére vonatkozó hibakódot adott meg a gép.
Nem félek attól hogy lehúz a szervíz, az unokatestvérem a "vezérszerelő".
Rokonnal soha nem szabad kezdeni.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1914 Dátum:
2010.02.02 kedd, 12:24:51 »
Idézetet írta: Motorcraft - 2010.02.02 kedd, 11:33:49
Lehet hogy igazad van.
Azt hiszem hogy az Ecu működésére vonatkozó hibakódot adott meg a gép.
Nem félek attól hogy lehúz a szervíz, az unokatestvérem a "vezérszerelő".
Jó, ha bízhatsz a szerelőben. Érdemes a hibakeresésre rászánni az időt, mert sokat lehet vele spórolni. A ford szervizek ezen a ponton elvéreznek.
Kell az a DTC....
Figyelni kell, mert az egyes DTC-k jelentése kissé más lehet a fordnál, mint máshol. Tehát ford és motor spec. DTC listából kell kiindulni. Az ECU-höz köthető kód nem biztos, hogy az ECU hibájára utal, sokkal valószínűbb, hogy ott bukik ki pl. a nyomásállítási hiba.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1915 Dátum:
2010.02.02 kedd, 18:50:39 »
Idézetet írta: Motorcraft - 2010.02.01 hétfő, 18:36:52
Sziasztok.
Szeretném megosztani veletek az én és az autóm problémáját.
Az autóm 2004-es 130LE 6 sebességes TDCI. 107000 km-t futott. Első tulajdonosa vagyok.
A problémám a multhét csütörtök este kezdődött amikor is arra lettem figyelmes hogy nagyon minimálisan de ingadozik az alapjáraton, valamint a motortérből " pittyegéshez" hasonló hangot adott, az EGR környékén hallottam.
Másnap irány a szakszervíz hibakód olvasás. Egyetlen hibakód volt tárolva motorvezérlő tárolt egy hibát.
Törölték a hibát.
A hang teljesen megszünt, viszont az alapjárat ingadozás még néha be- be köszöngetet azóta is.
Mai napon egy hoszabb útra mentem ( KB 150 km-esre), és a hazafelé úton egy előzés befejesése után kb 140km/h sebességnél hirtelen leált a motor. Minden visszajelző kigyulladt a műszerfalon, mint amikor ráadom a gyujtást, + az izzítás visszajelzője villogott egy párat. Megáltam az autóval, ráindítottam, és úgy inbult be mint aminek semmi baja. Minden azonnal elaludt a műszerfalon. Haza is jöttem vele minden gond nélkül.
Szerdán viszem ismét szervízbe. Már a multkor is azt mondták ha tovább csinálja a dolgot lehet hogy ujra kell telepíteni a motorvezérlőt. Mondeonál még ebben a szervízben nem vot erre példa, de az 1.6 TDCI Focusoknak ez a tipushibája.
Nekem is ilyen jelenségeim voltak.De 1x már be se indult .Na ekkor cseréltem ki a cmp jeladót.5-6000 ft. és egyből indult.Viszont ami a nyűgöm :Alapjárati ingadozás .Jelenség be inditom tökéletesen jár a motor és kb 10 mp. után ingadozik -dadog. Lehet fogni a hibát a gázolaj szűrőre?Nem gyári van benne és nemtom pontosan de lehet hogy a cseréje óta csinálja. És néha kigyorsitásnál kigyullad az izzitás jelző.Amit persze nem tudtak kiolvasni se a boschal se a würthössel.fogyi sztem jó :5.8- 6.3
Naplózva
2.0tddi ghia
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1916 Dátum:
2010.02.02 kedd, 19:13:44 »
Helló
Én eddig cromaxnál vettem az 5w30at.
de találtam egy olcsobb helyet. formula3000.hu nézd meg
Idézetet írta: nandi - 2010.02.01 hétfő, 14:10:29
Sziasztok!
Van valami jó kis motorolaj forrásunk?
Lassan csere szükségeltetik...
köszi
Naplózva
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1917 Dátum:
2010.02.02 kedd, 19:30:15 »
Ettől a nagyautónál olcsóbban kapsz keresd itt a forumon .
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: turbo???
«
Új hozzászólás #1918 Dátum:
2010.02.04 csütörtök, 13:19:57 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.01.10 vasárnap, 22:13:43
Hála Vik és Libertate fórumtársak közreműködésének és 125eFt-nak, 2,5 nap után ismét lett autóm.
Jó dolog az elektromos motorvezérlés, de azért észnél kell lenni. Mikor szétszállt a turbó, a műszerfalon semmi nem mutatta a hibát. Persze, mi is mutatta volna, mert az EURIII-as TDCi motornál nincs elektromos lapátszög állítás. Pedig egy ilyen hiba végzetes lehet a motorra nézve. Beszívott alkatrészek, felturbósodás.
De rondha hangja volt...
Szétszedtem a bekrepált turbóegységet. Illetve szétszedni nem kellett nagyon, mert mikor levettem a kipufogó leölőről, nyilvánvalóvá vált a probléma: tengelytörés. Ez maradt belőle (csinálok majd jobb képeket is)
Ez a turbinakerék maradványa. Gyárilag közös tengelyen van a kompresszorkerékkel.
Ismét a turbinakerék. Jól látszik a lapátok sérülése ill az egyik lapát törése is. Ez érdekes, mert kormos a törés helye, azaz valószínűleg ez volt a tengelytörés oka.
A garrett gt1749V kipufogó oldali része, középen hiányzik a turbinakerék. A füstterelő lamellák (vgt-s turbó) koszoruja egyelőre még a leömlőben van.
A sérült GT1749V a maga valójában. A fényes rész a kompresszor oldal, a intercooler felé menő csőcsonknál fogom.
Jól látszik a lapátszögállító vákuumdob és a rudazat, valamint a kompresszoroldal hiánya.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: turbo???
«
Új hozzászólás #1919 Dátum:
2010.02.04 csütörtök, 13:28:58 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.02.04 csütörtök, 13:19:57
Szétszedtem a bekrepált turbóegységet.
Valami újabb típushiba lesz itt kérem szépen?
?
Mikor nekem eltört a tengelyem, akkor magyaráztak valami lapáttröésről, de akkor nem értettem, most se teljesen de nagyjából. Szóval valószínű Nekem ugyanezért szállt el a turbóm...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gorzas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1920 Dátum:
2010.02.04 csütörtök, 17:54:24 »
Sziasztok,
Segitsegeteket szeretnem kerni.
Ma reggel az autom "veszuzemmodba" vagta magat (izzito jelzo villog, turbo kikapcs), eljottem vele a munkahelyemre, de most mar be sem roffen.
Onindito forog, de nem indul.
Mar lattam tobb hozzaszolast is a dologgal kapcsolatban, de konkret problemamegoldas nem szuletett. (regebbi HSZ-ket nem neztem at)
Mire szamithatok? Pcsucs csere?
Vik-et lehet zargatni szemelyesen ilyen problemaval?, kicsit meg vagyok love es nem tudom kihez forduljak. Meg a kocsit is el kell szallitatatnom valahogy.
Koszonom elore is a segitseget
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1921 Dátum:
2010.02.04 csütörtök, 19:43:24 »
Idézetet írta: Gorzas - 2010.02.04 csütörtök, 17:54:24
Sziasztok,
Segitsegeteket szeretnem kerni.
Ma reggel az autom "veszuzemmodba" vagta magat (izzito jelzo villog, turbo kikapcs), eljottem vele a munkahelyemre, de most mar be sem roffen.
Onindito forog, de nem indul.
Mar lattam tobb hozzaszolast is a dologgal kapcsolatban, de konkret problemamegoldas nem szuletett. (regebbi HSZ-ket nem neztem at)
Mire szamithatok? Pcsucs csere?
Vik-et lehet zargatni szemelyesen ilyen problemaval?, kicsit meg vagyok love es nem tudom kihez forduljak. Meg a kocsit is el kell szallitatatnom valahogy.
Koszonom elore is a segitseget
igen,csúcs lehet,de 1 diag lenne pontos.Esetleg cmp.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1922 Dátum:
2010.02.04 csütörtök, 21:08:23 »
Idézetet írta: Gorzas - 2010.02.04 csütörtök, 17:54:24
Sziasztok,
Segitsegeteket szeretnem kerni.
Ma reggel az autom "veszuzemmodba" vagta magat (izzito jelzo villog, turbo kikapcs), eljottem vele a munkahelyemre, de most mar be sem roffen.
Onindito forog, de nem indul.
Mar lattam tobb hozzaszolast is a dologgal kapcsolatban, de konkret problemamegoldas nem szuletett. (regebbi HSZ-ket nem neztem at)
Mire szamithatok? Pcsucs csere?
Vik-et lehet zargatni szemelyesen ilyen problemaval?, kicsit meg vagyok love es nem tudom kihez forduljak. Meg a kocsit is el kell szallitatatnom valahogy.
Koszonom elore is a segitseget
Ha be sem indul, az azt jelenti, nem nyitnak a porlasztók. Vagy nem kap üzemanyagot. Ez utóbbi akár immobiliser problémától is lehet.
Porlasztó gondnál beindul, de össze-vissza jár (karácsony előtt láttam tálasgy fórumtárs porlasztóhibás autóját. A motor majd kiugrott és olyan füstöt csinált, hogy nem lehetett tőle látni) és füstöl.
A vezérlés hiánya lehet CMP-CKP probléma is.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gorzas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1923 Dátum:
2010.02.05 péntek, 08:16:36 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.02.04 csütörtök, 21:08:23
A vezérlés hiánya lehet CMP-CKP probléma is.
Koszonom szepen a hsz-ket. Valaki el tudna kuldeni PU-be Vik szamat, szeretnem vele felvenni a kapcsolatot.
Sajnos ide mar egy hete nem jelentkezett be, igy nem tudok vele beszelni.
Fontos lenne
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1924 Dátum:
2010.02.05 péntek, 12:18:35 »
Idézetet írta: Gorzas - 2010.02.05 péntek, 08:16:36
Koszonom szepen a hsz-ket. Valaki el tudna kuldeni PU-be Vik szamat, szeretnem vele felvenni a kapcsolatot.
Sajnos ide mar egy hete nem jelentkezett be, igy nem tudok vele beszelni.
Fontos lenne
síel.
Hol van a gép helyileg?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gorzas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1925 Dátum:
2010.02.05 péntek, 13:25:07 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.02.05 péntek, 12:18:35
síel.
Hol van a gép helyileg?
Nah
ez nem jo hir.
Gyal-on pihan a kicsike, a munkahelyemen.
Valakinek van kod kiolvasoja es raer hetvegen?
Kezdem feladni a remenyt
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1926 Dátum:
2010.02.05 péntek, 15:21:32 »
egyik szerelő kolléga levett gy tdci turbót és akkor nézet egy nagyot mert GT15-ös volt rajta....azt hittem hogy GT17 van mindegyiken....
jövő héten ránézek mert egy izmost tuning példány lessz az autóból elvileg....
Naplózva
attjuhasz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1927 Dátum:
2010.02.05 péntek, 20:02:29 »
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni abban hogy mi az ami a Mondeo motrának az elején van le kell szedni a motort takaró műanyag cuccost és 3 gumicső megy rá egy az EGR szelepből egy a levegő szűrőtől, és egy harmadik azt nem tudom honnét pontosan. Maga a dolog a motorra van ráerősítve egy hengeres kb 10 cm hosszú 4cm átmérőjű valami de nem tudom mi az és mi a funkciója. Gondolom nektek ez alap. Nagyon megköszönném ha valaki meg tudná mondani... A mondeo egy 2006-os TDCI 115 lovas.
Naplózva
gyalak
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1928 Dátum:
2010.02.05 péntek, 20:43:09 »
Idézetet írta: attjuhasz - 2010.02.05 péntek, 20:02:29
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni abban hogy mi az ami a Mondeo motrának az elején van le kell szedni a motort takaró műanyag cuccost és 3 gumicső megy rá egy az EGR szelepből egy a levegő szűrőtől, és egy harmadik azt nem tudom honnét pontosan. Maga a dolog a motorra van ráerősítve egy hengeres kb 10 cm hosszú 4cm átmérőjű valami de nem tudom mi az és mi a funkciója. Gondolom nektek ez alap. Nagyon megköszönném ha valaki meg tudná mondani... A mondeo egy 2006-os TDCI 115 lovas.
Kap hajtást ez a valami szíjon keresztül?
Naplózva
attjuhasz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1929 Dátum:
2010.02.05 péntek, 20:45:24 »
Idézetet írta: gyalak - 2010.02.05 péntek, 20:43:09
Kap hajtást ez a valami szíjon keresztül?
Nem ez egy elektromos valami. Van rajta egy csatlakozó.. Mintha egy érzékelő lenne vagy valami ilyesmi--
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1930 Dátum:
2010.02.05 péntek, 21:01:41 »
Idézetet írta: attjuhasz - 2010.02.05 péntek, 20:45:24
Nem ez egy elektromos valami. Van rajta egy csatlakozó.. Mintha egy érzékelő lenne vagy valami ilyesmi--
Melyik oldalon van?
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
attjuhasz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1931 Dátum:
2010.02.05 péntek, 21:09:19 »
Idézetet írta: nagytomi - 2010.02.05 péntek, 21:01:41
Melyik oldalon van?
ahogy szemben állsz az autóval a hűtő és maga motor között a motorra szerelve. ez egy kis cucos ne gondolj semmi nagyra...
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1932 Dátum:
2010.02.05 péntek, 21:13:59 »
Idézetet írta: attjuhasz - 2010.02.05 péntek, 21:09:19
ahogy szemben állsz az autóval a hűtő és maga motor között a motorra szerelve. ez egy kis cucos ne gondolj semmi nagyra...
Az ott?
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
attjuhasz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1933 Dátum:
2010.02.05 péntek, 21:24:40 »
Idézetet írta: nagytomi - 2010.02.05 péntek, 21:13:59
Az ott?
Hopp az enyém nem teljesen így néz ki.... de valami hasonló és ott van csak vízszintesen. 3 vékony cső megy rá EGR-ről, a levegőszűrőről és egy harmadik valahonnét másholról.
Neked az ott mi?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.05 péntek, 22:03:12 írta Scratch
»
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1934 Dátum:
2010.02.05 péntek, 23:05:09 »
Idézetet írta: nagytomi - 2010.02.05 péntek, 21:13:59
Az ott?
a tied fix turbós?
Basszus a ford is ugy varjált mint az állat.....
Naplózva
attjuhasz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1935 Dátum:
2010.02.05 péntek, 23:53:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.02.05 péntek, 23:05:09
a tied fix turbós?
Basszus a ford is ugy varjált mint az állat.....
Ez jó kérdés.. mi a különbség a fix és a nem fix között, de lefényképezem majd azt amire kíváncsi vagyok, mert látom így nehéz kitalálni...
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1936 Dátum:
2010.02.06 szombat, 02:44:32 »
Idézetet írta: attjuhasz - 2010.02.05 péntek, 23:53:35
Ez jó kérdés.. mi a különbség a fix és a nem fix között, de lefényképezem majd azt amire kíváncsi vagyok, mert látom így nehéz kitalálni...
A fix geometriás turbónál nem lehet variálni a füstgázterelő lamellák lapát szögén. A változó geometriájúnál lehet változtatni a lapát szöget, így a turbó rugalmasabban tudja kiszolgálni a motor égéslevegő szükségletét. A változó geometriájúból a működtetés lehet vákuumos és elektromos. A vákuumosak az EUIII-asok az elektromossal az EUIV-es, mert az elektromost pontosabban gyorsabban lehet szabályozni.
Naplózva
habu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1937 Dátum:
2010.02.06 szombat, 07:55:57 »
Segitséget szeretnék kérni abban ,hogy a gépem melegen nemakar elsőre beindulni.Aszt csinálja,hogy inditom elkapja és leáll kb harmsdszori inditásra indul be.Alapjárat jó stabil a fogyasztása is jó.Ja és menet közbe ha kuplungolok,akkor nem megy mindig vissza az alapjárat,hanem ezer vagy ezeröt környékén pörög.A lenkerék miat csinálhatja ezt mert szerintem megadja magát,leállitásnál zörög benne a rugó.
Naplózva
attjuhasz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1938 Dátum:
2010.02.06 szombat, 08:50:41 »
Idézetet írta: stealt - 2010.02.06 szombat, 02:44:32
A fix geometriás turbónál nem lehet variálni a füstgázterelő lamellák lapát szögén. A változó geometriájúnál lehet változtatni a lapát szöget, így a turbó rugalmasabban tudja kiszolgálni a motor égéslevegő szükségletét. A változó geometriájúból a működtetés lehet vákuumos és elektromos. A vákuumosak az EUIII-asok az elektromossal az EUIV-es, mert az elektromost pontosabban gyorsabban lehet szabályozni.
Most már csak az eredeti kérdésre lenne jó választ kapni, hogy mi az ott nekem, mert ezeken a képeken amit csatoltatok még légtömeg mérőt sem látok. Nem tudom hol lehetne képeket szerezni, mert most ebben a hidegben nem akarom lebontani a a motortakarót, hogy le tudjam fényképezni és neten még nem találtam olyan képet...
Naplózva
fazekas1968
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1939 Dátum:
2010.02.06 szombat, 09:59:15 »
Sziasztok!
Minap írtam,hogy hidegen borzasztóan akadozik az alapjáratom.Egy hét alatt a szervízben megállapították,hogy újra a porlasztócsúcsaim döglöttek meg 18000km-t mentem ezekkel a gyári porlasztó csúcsokkal,melyeket a szervízben 300000-ezer Forintért cserélték ki a 4-et és most újra ennyit akarnak lehúzni rólam
.Kérlek írjátok meg,hogy létezhet,hogy ennyi idő alatt tönkre mennyen a 4 csúcs(shellnél tankolok).A szervíz azt mondja,hogy letelt az 1 éves garancia,én viszont azt mondom,hogy csak 18000km mentem vele másfél év alatt.Azt szeretném kérni,hogy tételesen soroljátok fel,hogy az akadozott hideg alapjáratot mi okozhatja még.EGR nincs dugózva, nagynyomású cserélve,veztengelyhelyzetérzékelő cserélve 3 izzító cserélve.Segítségeteket előre is köszönöm
Lanyó
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1940 Dátum:
2010.02.06 szombat, 11:00:33 »
Idézetet írta: attjuhasz - 2010.02.06 szombat, 08:50:41
Most már csak az eredeti kérdésre lenne jó választ kapni, hogy mi az ott nekem, mert ezeken a képeken amit csatoltatok még légtömeg mérőt sem látok. Nem tudom hol lehetne képeket szerezni, mert most ebben a hidegben nem akarom lebontani a a motortakarót, hogy le tudjam fényképezni és neten még nem találtam olyan képet...
Nem érted, hogy nem kapsz választ arra amit ki kellene találnunk anélkül, hogy lenne róla egy kép mert te fázol képet csinálni? Szerintem várj a válaszra, de nehogy kitavaszodjon közbe
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1941 Dátum:
2010.02.06 szombat, 11:06:03 »
Idézetet írta: fazekas1968 - 2010.02.06 szombat, 09:59:15
Sziasztok!
Minap írtam,hogy hidegen borzasztóan akadozik az alapjáratom.Egy hét alatt a szervízben megállapították,hogy újra a porlasztócsúcsaim döglöttek meg 18000km-t mentem ezekkel a gyári porlasztó csúcsokkal,melyeket a szervízben 300000-ezer Forintért cserélték ki a 4-et és most újra ennyit akarnak lehúzni rólam
.Kérlek írjátok meg,hogy létezhet,hogy ennyi idő alatt tönkre mennyen a 4 csúcs(shellnél tankolok).A szervíz azt mondja,hogy letelt az 1 éves garancia,én viszont azt mondom,hogy csak 18000km mentem vele másfél év alatt.Azt szeretném kérni,hogy tételesen soroljátok fel,hogy az akadozott hideg alapjáratot mi okozhatja még.EGR nincs dugózva, nagynyomású cserélve,veztengelyhelyzetérzékelő cserélve 3 izzító cserélve.Segítségeteket előre is köszönöm
Lanyó
Ennek lenyúlás szaga van
A 18ekm kb még az a határ amit egy felprogramozott csúcs is elmegy. Vagy felprogramozott vagy felújított volt , de a felújítottnak is a többszörösét kell elmennie. Szerintem valaki valahol most örül az általad szponzorált új csúcsainak.
Illetve egy dolog lehet még, volt egy széria ahol lehette anyaglevállás a rail csőröl esetleg az még szétvághatja a csúcsot de ennek kicsi az esélye. Szerintem inkább simán lehúztak, mint amikor egy 8000 Ft-os turbócsőrepedést papíron turbócserével akarnak megoldani
Naplózva
attjuhasz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1942 Dátum:
2010.02.06 szombat, 11:18:30 »
Na megtudtam mi az a hengeres valami "Kipufogó gáz emissziós szelep" . Árulja már el valaki mire szolgál az, mit csinál? Elromolhat az?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1943 Dátum:
2010.02.06 szombat, 11:35:28 »
Idézetet írta: attjuhasz - 2010.02.06 szombat, 11:18:30
Na megtudtam mi az a hengeres valami "Kipufogó gáz emissziós szelep" . Árulja már el valaki mire szolgál az, mit csinál? Elromolhat az?
Exhausting Gas Recuperator= EGR szelep A füstgázt engedi vissza az égéstérbe ezzel csökkentve az égéskamra hőmérsékletét. Így a NOX kibocsátás alacsonyabb. Csak az NOX emisszio miatt van szerepe. Ez a kb felesleges alkatrész. HA nyitott helyzetben áll be akkor nem indul vagy rohadtul füstölni fog az autó. Dugót neki illetve az EUIV-es motoroknál sajnos dob a dugózáskor hibakódot. A penumatiks vezérlésűeknél nincs ilyne gond mert azok EUIII-asok. Ott gátlástalanúl le kell dugózni és még füstölni se fog utána a kocsi, viszont legalább egy picit rugalmasabb lesz a motor. Ja meg nem fog annyira kopni mert nem eteted a saját kormos mocskával.
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1944 Dátum:
2010.02.06 szombat, 11:47:07 »
Idézetet írta: attjuhasz - 2010.02.06 szombat, 11:18:30
Na megtudtam mi az a hengeres valami "Kipufogó gáz emissziós szelep" . Árulja már el valaki mire szolgál az, mit csinál? Elromolhat az?
Látnoki képességeim bírtokában, nem ilyen az a valami amire gondolsz?
http://fordbonto.bolt.hu/images/P0264940.JPG
Ha igen, akkor ez a lentebb említett EGR vákuum szabályzója. A villanyos EGR-nél ilyen nincs. Amúgy az egr rendszerben nem ezzel szokott gond lenni.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
attjuhasz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1945 Dátum:
2010.02.06 szombat, 11:53:06 »
Idézetet írta: TZS - 2010.02.06 szombat, 11:47:07
Látnoki képességeim bírtokában, nem ilyen az a valami amire gondolsz?
http://fordbonto.bolt.hu/images/P0264940.JPG
Ha igen, akkor ez a lentebb említett EGR vákuum szabályzója. A villanyos EGR-nél ilyen nincs. Amúgy az egr rendszerben nem ezzel szokott gond lenni.
http://www.cromax.hu/showPic.php?pic=P0231220.JPG
ezen a linken van róla kép és az autómon világít a MIL lámpa, hogy a visszavezetett gáz mennyisége kevés...
Naplózva
kasuki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1946 Dátum:
2010.02.06 szombat, 11:54:22 »
Sziasztok! Nekem van 4db porlsztocsucsom elado gyári uj! 2000-es TDCI giha motorhoz!olcson odaadom mert már nincs rá szükségem 35e/db T:0670-2159562 Üdv:Gábor
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1947 Dátum:
2010.02.06 szombat, 11:55:58 »
Idézetet írta: habu - 2010.02.06 szombat, 07:55:57
Segitséget szeretnék kérni abban ,hogy a gépem melegen nemakar elsőre beindulni.Aszt csinálja,hogy inditom elkapja és leáll kb harmsdszori inditásra indul be.Alapjárat jó stabil a fogyasztása is jó.Ja és menet közbe ha kuplungolok,akkor nem megy mindig vissza az alapjárat,hanem ezer vagy ezeröt környékén pörög.A lenkerék miat csinálhatja ezt mert szerintem megadja magát,leállitásnál zörög benne a rugó.
Első körben, nem ártana egy cr rendszer tisztítás. Egy flakon Pro-tec a tankba megoldja az váltás közbeni fordulatszám esés hiányát. Ha továbbra is marad a meleginditási gond, akkor az üzemnyag rendszerben kell kutakodni a tanktól a porlasztócsúcsokig. Lehet pl.: nyomásszabályzó szelep hiba is. De egy diagnosztika kimutatja. A lendkerékzörgés az nekem is van. Kuplunggal állítom le és kész.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1948 Dátum:
2010.02.06 szombat, 11:59:39 »
Idézetet írta: attjuhasz - 2010.02.06 szombat, 11:53:06
http://www.cromax.hu/showPic.php?pic=P0231220.JPG
ezen a linken van róla kép és az autómon világít a MIL lámpa, hogy a visszavezetett gáz mennyisége kevés...
Akkor ne ezzel foglakozz, hanem tisztítsd vagy tisztítassd ki az EGR szelepet és a szívócsonkot, ha ez megvan, dugózd le az EGR szelepet.
A mikéntjére keress rá itt az oldalon a keresőben, mert párszor más kiveséztük a témát.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
attjuhasz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1949 Dátum:
2010.02.06 szombat, 12:09:06 »
Idézetet írta: TZS - 2010.02.06 szombat, 11:59:39
Akkor ne ezzel foglakozz, hanem tisztítsd vagy tisztítassd ki az EGR szelepet és a szívócsonkot, ha ez megvan, dugózd le az EGR szelepet.
A mikéntjére keress rá itt az oldalon a keresőben, mert párszor más kiveséztük a témát.
EGR szelep cserélve teljesen újra, szívósor tisztítva, még a légtömegmérő is kitakarítva (bár ennek nem tudom mi köze hozzá) és ahiba mindig visszatér...
Naplózva
Oldalak:
1
...
32
33
34
35
36
37
38
[
39
]
40
41
42
43
44
45
46
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ