Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 08:46:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13829059 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
marcel
Vendég
« Új hozzászólás #1600 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 15:43:07 »

Reggel mikor indítod, szépen jár? Minden henger egyenletesen üzemel, nem füstöl? Még ezek is árulkodó jelek a haldokló csúcsokról.
Holnap ha újra hideg lesz teljesen a motor, próbáld meg izzítás nélkül egyből beindítani, ha akkor egyből beáll egyenletes alapjáratra, akkor én még hibakód kiolvasás előtt elszaladnék egy CMP szenzorért amivel legrosszabb esetben is kb 5ezer ft-ot buksz, kicserélném, és ha utána is fennáll a hiba akkor irány a szervíz.(egy+ CMP szenzor a kesztyützartóban amúgy is kötelező tartozék a Ci-knél eplus2....ha túléled a meghibásodását vigyor3)
Ha elektromos vezérlésű a turbó szabályzód, akkor nézd meg mozgatja-e a kart a turbina oldalon, ha nem akkor azzal lehet gond...az a 2000-es fordulat amit írtál, már szabályozási tartomány és lehet ez miatt tilt.
Ha vákumdob van a turbódon, akkor ennek nagyon kicsi az esélye.
Holnap reggel sasold meg hogy jár a motor!!! wave

Nos a motort tök hidegen indítottam izzítás nélkül és sem füst sem pedig egyenetlen motorjárást nem tapasztaltam tökéletesen jár a motor. Se dadogás sem pedig füst.

A történethez az is hozátartozik hogy nemrégen lett turbó felújítva az előző tulaj szerint (tengelye tört el) illetve önindító és lendkerék lett cserélve rajta.
Marcel!!

Eladót felhívni,pénzt visszakérni!
Ha nem adja akkor:
Barátokat felhívni eladóhoz elmenni és a lelkére beszélni...

Érted??

merre laksz az országban?

Cegléden lakom
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #1601 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 15:58:57 »

Nos a motort tök hidegen indítottam izzítás nélkül és sem füst sem pedig egyenetlen motorjárást nem tapasztaltam tökéletesen jár a motor. Se dadogás sem pedig füst.

A történethez az is hozátartozik hogy nemrégen lett turbó felújítva az előző tulaj szerint (tengelye tört el) illetve önindító és lendkerék lett cserélve rajta.
Cegléden lakom
Akkor tényleg a cmp játszik veled valszeg........
Ha közelebb lennél olvashattunk volna 1 hibakódot..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
habu
Vendég
« Új hozzászólás #1602 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 16:46:31 »

Sziasztok  worship                                                                                            Sokat olvastam itt a porlasztó problémákrol.Én találtam egy oldalt www.interdisel kft. Ez Győrben van és a szerviz is odaviszi a cr injektorokat felujitani. Nem drágák 10000ft db.Csak a szerviz drágában adja .   
Naplózva
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #1603 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 17:48:02 »



A történethez az is hozátartozik hogy nemrégen lett turbó felújítva az előző tulaj szerint (tengelye tört el) illetve önindító és lendkerék lett cserélve rajta.
Cegléden lakom
[/quote]

 Kecskeméten meg tudom nézni az autód
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #1604 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 18:38:50 »

Nos a motort tök hidegen indítottam izzítás nélkül és sem füst sem pedig egyenetlen motorjárást nem tapasztaltam tökéletesen jár a motor. Se dadogás sem pedig füst.

A történethez az is hozátartozik hogy nemrégen lett turbó felújítva az előző tulaj szerint (tengelye tört el) illetve önindító és lendkerék lett cserélve rajta.
Cegléden lakom
Kecskeméten meg tudom nézni az autód
Bocs,csak az érthetőség miatt szerkesztettem! alf
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
marcel
Vendég
« Új hozzászólás #1605 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 19:15:27 »

Bocs,csak az érthetőség miatt szerkesztettem! alf

Ok köszi. Elmondaná valaki hogy mi az a CMP jeladó? "Tatás"  vigyor3 vezetési stílusnál nincs baj az autóval a lenti probléma mindig a hirtelen gyorsításnál jön elő de akkor sem mindig  Roll Eyes. Namost ha az embernek van egy 130 lovas vasa akkor érthető, hogy nem mindig akar tötymörögni. Illetve jó lenne ha ez a hiba pl nem előzés közben jönne elő. szomoru1
Mielőtt megvettem az autót én is utánanéztem hogy milyen jellegzetes típushibák fordulhatnak elő a Mondeo-nál. Tudtam hogy gyakran van baj a porlasztócsúcsokkal. Ezért is figyeltem a vételnél és a próbaüzemnél különösen a motorzajokra az egyenetlen üzemre és a füstölésre. Ilyen jellegű hibát én akkor és most sem tapasztalok. Én meg annak nem vagyok híve, hogy amíg pontosan nem tudom mi a baj az eladót zaklassam. A használtautó vásárlás mindig nagy rizikóval jár. Ezt be kell vállalni vagy ezt a rizikót kell egészen minimálisra csökkenteni. Sajna nekem nem sikerült szomoru1
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #1606 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 20:10:30 »

Ok köszi. Elmondaná valaki hogy mi az a CMP jeladó? "Tatás"  vigyor3 vezetési stílusnál nincs baj az autóval a lenti probléma mindig a hirtelen gyorsításnál jön elő de akkor sem mindig  Roll Eyes. Namost ha az embernek van egy 130 lovas vasa akkor érthető, hogy nem mindig akar tötymörögni. Illetve jó lenne ha ez a hiba pl nem előzés közben jönne elő. szomoru1
Mielőtt megvettem az autót én is utánanéztem hogy milyen jellegzetes típushibák fordulhatnak elő a Mondeo-nál. Tudtam hogy gyakran van baj a porlasztócsúcsokkal. Ezért is figyeltem a vételnél és a próbaüzemnél különösen a motorzajokra az egyenetlen üzemre és a füstölésre. Ilyen jellegű hibát én akkor és most sem tapasztalok. Én meg annak nem vagyok híve, hogy amíg pontosan nem tudom mi a baj az eladót zaklassam. A használtautó vásárlás mindig nagy rizikóval jár. Ezt be kell vállalni vagy ezt a rizikót kell egészen minimálisra csökkenteni. Sajna nekem nem sikerült szomoru1
A CMP a vezérműtengely jeladója. De nálad nem hiszem, hogy azzal van gond, mert a hirtelen gyorsításnál villogó izzításjelző az porlasztócsúcs hibára utal. A CMP hiba az csak simán leállítja a motort és utána nehezen akar csak beindulni, közben villog az izzításjelző. Amúgy a szürke CMP jeladó a jó, a feketét ajánlott cserélni.
Szerintem, elég a konkrét hiba, nem kell neked kinyomozni, hogy mitől van. Úgy értem, xar a verda, mert állandóan leáll, nem megy stb. Szóval, igen is az eladó dolga ezt a helyzetet rendezni. Javíttassa meg, adja vissza zsét vagy bármi.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1607 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 21:15:24 »

Marcel! te autód,te pénzed...... worship
Naplózva
marcel
Vendég
« Új hozzászólás #1608 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 21:45:14 »

Marcel! te autód,te pénzed...... worship

Igen.

Én a lentebbi szedjük össze a haverokat és intézzük el megoldás miatt írtam ezt. Én nem vagyok ennek a híve.

Mindenesetre felhívom és tájékoztatom, hogy annak ellenére, hogy én többször megkérdeztem tőle volt e baj vagy tud-e arról, hogy a porlasztók rosszak határozott nem volt a válasz. És ezt úgy hívják hogy csalás szándékosan megtéveszt és abban tart. Sajnos elég nehéz bizonyítani. Nincs semmi a kezemben. Majd legfeljebb azt mondja hogy nála minden ok volt. Még egy esélyem van a szerviz ahova horta őket is felhívom.
Én nem szeretem az inkorrekt embereket és a meglepetéseket sem. Sajna ilyen világot élünk

Köszi mindenkinek a tanácsokat és megírom amint van info az egész hercehurca végkimenetelével kapcsolatban.  integet2
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1609 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 22:07:22 »

Igen.

Én a lentebbi szedjük össze a haverokat és intézzük el megoldás miatt írtam ezt. Én nem vagyok ennek a híve.

Mindenesetre felhívom és tájékoztatom, hogy annak ellenére, hogy én többször megkérdeztem tőle volt e baj vagy tud-e arról, hogy a porlasztók rosszak határozott nem volt a válasz. És ezt úgy hívják hogy csalás szándékosan megtéveszt és abban tart. Sajnos elég nehéz bizonyítani. Nincs semmi a kezemben. Majd legfeljebb azt mondja hogy nála minden ok volt. Még egy esélyem van a szerviz ahova horta őket is felhívom.
Én nem szeretem az inkorrekt embereket és a meglepetéseket sem. Sajna ilyen világot élünk

Köszi mindenkinek a tanácsokat és megírom amint van info az egész hercehurca végkimenetelével kapcsolatban.  integet2

Mikor leáll, nézd meg, nem folyik-e valahol a gázolaj. Lehet, ereszt/levegősödik valahol az üa. rendszer, és emiatt nem tudja a CR pumpa felépíteni a nyomást nagy terhelésnél, amire viszont érzékeny a vezérlés.
Az enyémnél is volt ilyen, 2-es henger résolajcső eresztett, le is állt miatta, villogó izzításjelzővel.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1610 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 22:13:43 »

No hope. Sad Vik szerint elörött a turbó tengelye. Gondolom hallott/látott már ilyet, így kb 5mp alatt hang alapján mondta.
Délutánra lesz végleges diagnózis, úgyhogy most alkatrészt keresek.
A kérdés csak az, hogy miért történt ez? Valószínű olajzási probléma, ami viszont elég komoly gondot jelent, mert ha olyan anyag került az olajkörbe, ami eltömítette a turbó olajjáratait, akkor az bemehetett a hajtókarok olajjárataiba is. Ha az eltömődik, nincs hűtés a dugattyún, átég.
Egyelőre ez csak agykattogtatás, remélem nem így van.
Továbbá remélem, nem jutott alkatrész a motorba, mert az lenne csak igazán a jó móka.

Az olajzás hiányában nehezen forgó turbó magyarázná a mostanában tapasztalt feltöltési problémát is. Nem volt süvítő hang, mégsem volt meg a töltőnyomás. A furcsa az volt, hogy ha 2000 körül adtam gázt (azaz már lendületben volt a turbó), egész jól ment. 1500-tól egyenletes gázadásnál viszont lusta volt.

Újévi meglepetés, plusz költözés közben vagyunk, így eléggé nehéz helyzetbe jutottam.
Hála Vik és Libertate fórumtársak közreműködésének és 125eFt-nak, 2,5 nap után ismét lett autóm.   wave  wave wave

Jó dolog az elektromos motorvezérlés, de azért észnél kell lenni. Mikor szétszállt a turbó, a műszerfalon semmi nem mutatta a hibát. Persze, mi is mutatta volna, mert az EURIII-as TDCi motornál nincs elektromos lapátszög állítás. Pedig egy ilyen hiba végzetes lehet a motorra nézve. Beszívott alkatrészek, felturbósodás. 
De rondha hangja volt...  gun

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1611 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 22:16:21 »

Hála Vik és Libertate fórumtársak közreműködésének és 125eFt-nak, 2,5 nap után ismét lett autóm.   wave  wave wave

Jó dolog az elektromos motorvezérlés, de azért észnél kell lenni. Mikor szétszállt a turbó, a műszerfalon semmi nem mutatta a hibát. Persze, mi is mutatta volna, mert az EURIII-as TDCi motornál nincs elektromos lapátszög állítás. Pedig egy ilyen hiba végzetes lehet a motorra nézve. Beszívott alkatrészek, felturbósodás. 
De rondha hangja volt...  gun


Jobban megy az új turbinyekkel?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1612 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 22:19:23 »

Jobban megy az új turbinyekkel?
Hát a törés előttihez képest jobban. Valszeg már gond volt az olajzásával egy ideje és nem forgott rendesen.
Normál állapothoz képest nem. De nem is kellene neki.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1613 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 22:24:39 »

Igen.

Én a lentebbi szedjük össze a haverokat és intézzük el megoldás miatt írtam ezt. Én nem vagyok ennek a híve.

Mindenesetre felhívom és tájékoztatom, hogy annak ellenére, hogy én többször megkérdeztem tőle volt e baj vagy tud-e arról, hogy a porlasztók rosszak határozott nem volt a válasz. És ezt úgy hívják hogy csalás szándékosan megtéveszt és abban tart. Sajnos elég nehéz bizonyítani. Nincs semmi a kezemben. Majd legfeljebb azt mondja hogy nála minden ok volt. Még egy esélyem van a szerviz ahova horta őket is felhívom.
Én nem szeretem az inkorrekt embereket és a meglepetéseket sem. Sajna ilyen világot élünk

Köszi mindenkinek a tanácsokat és megírom amint van info az egész hercehurca végkimenetelével kapcsolatban.  integet2


Ennyit tudok még segiteni neked, és mindenkinek aki autóvásárlás előtt van,vagy gondolkodik olvassa el!!!!

http://autotechnika.hu/cikkek/8460,hasznalt-autora-is-jar-az-egy-ev-szavatossag-.html

sok sikert...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1614 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 22:30:30 »

Hála Vik és Libertate fórumtársak közreműködésének és 125eFt-nak, 2,5 nap után ismét lett autóm.   wave  wave wave

Jó dolog az elektromos motorvezérlés, de azért észnél kell lenni. Mikor szétszállt a turbó, a műszerfalon semmi nem mutatta a hibát. Persze, mi is mutatta volna, mert az EURIII-as TDCi motornál nincs elektromos lapátszög állítás. Pedig egy ilyen hiba végzetes lehet a motorra nézve. Beszívott alkatrészek, felturbósodás. 
De rondha hangja volt...  gun


miért az eletromos turbónál kiirja hogy eltörött a tengely?
ott is csak a lapátokat szabályozza mint a vákumosnál a vákum,nem?
Az olajzás mitől nem volt az kiderült?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1615 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 22:33:08 »

Hát a törés előttihez képest jobban. Valszeg már gond volt az olajzásával egy ideje és nem forgott rendesen.
Normál állapothoz képest nem. De nem is kellene neki.
Neked volt turbócső repedésed, nem régen ugye? Valószínű az készítette ki a turbódat inkább mint az olajzás hiánya, mivel nem épül fel a nyomás a lyukadás miatt a rendszerben(minden érzékelő azt küldi az ECU-nak, hogy még több nyomás kell, maximum szögállásra vágva a turbót), ezért nem készteti szabályzásra a vákumdobot semmi, így mindig teljes terheléssel kapta a füstöt a turbinád, még akkor is mikor normál esetben már rég alacsonyabb szögállásban terhelte volna a turbinakereket a füst, és szinte mindig maximális fordulaton is dolgozott...így többszörösen túl volt terhelve a turbinyek.
Az ártatlannak tűnő turbócső repedésben ez benne van, ezért kell mielőbb kiszűrni és javítani. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1616 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 22:39:37 »

Sziasztok!

2002/130le TDCi-m van. Mostanában a következőket adja elő:  szomoru1

- Akár hideg, akár meleg motornál, 10 - 60 perc állás után (2 óra állás után már szintén tünetmentes) a fordulat újraindítás után 5mp.-ig kb. 400ford/perc, gázra nem reagál, majd kb. 5 mp. után beáll a normális alapjárati fordulat és minden ok, tökéletesen működik.

Volna esetleg ötlet vagy javaslat?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1617 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 06:40:29 »

Az nem túl jó ha lentről áll be az alaapjáratod!!!!
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1618 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 06:52:20 »

 Kiss
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
TB
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



« Új hozzászólás #1619 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 10:11:26 »

Sziasztok!

2002/130le TDCi-m van. Mostanában a következőket adja elő:  szomoru1

- Akár hideg, akár meleg motornál, 10 - 60 perc állás után (2 óra állás után már szintén tünetmentes) a fordulat újraindítás után 5mp.-ig kb. 400ford/perc, gázra nem reagál, majd kb. 5 mp. után beáll a normális alapjárati fordulat és minden ok, tökéletesen működik.

Volna esetleg ötlet vagy javaslat?

Km? Csúcsok voltak már cserélve?
Barátomé ugyanezt csinálta, bár neki volt fehér füst is. A csúcsok felprogramozása "megoldotta" a problémát.

Naplózva

2004 MKIII TDCi kombi
marcel
Vendég
« Új hozzászólás #1620 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 11:23:21 »

Ennyit tudok még segiteni neked, és mindenkinek aki autóvásárlás előtt van,vagy gondolkodik olvassa el!!!!

http://autotechnika.hu/cikkek/8460,hasznalt-autora-is-jar-az-egy-ev-szavatossag-.html

sok sikert...
A CMP a vezérműtengely jeladója. De nálad nem hiszem, hogy azzal van gond, mert a hirtelen gyorsításnál villogó izzításjelző az porlasztócsúcs hibára utal. A CMP hiba az csak simán leállítja a motort és utána nehezen akar csak beindulni, közben villog az izzításjelző. Amúgy a szürke CMP jeladó a jó, a feketét ajánlott cserélni.
Szerintem, elég a konkrét hiba, nem kell neked kinyomozni, hogy mitől van. Úgy értem, xar a verda, mert állandóan leáll, nem megy stb. Szóval, igen is az eladó dolga ezt a helyzetet rendezni. Javíttassa meg, adja vissza zsét vagy bármi.



Sziasztok


Ma reggel elvittem hibakód kiolvasásra a kocsit három kódot írt ki P0340;P0335,P0234. Erre as zerelő nem nagyon tudott mit mondani max annyit ha még egyszer ilyen jellegű hiba jön elő majd akkor vigyem vissza.


« Utoljára szerkesztve: 2010.01.11 hétfő, 11:57:06 írta marcel » Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1621 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 13:07:27 »

Km? Csúcsok voltak már cserélve?
Barátomé ugyanezt csinálta, bár neki volt fehér füst is. A csúcsok felprogramozása "megoldotta" a problémát.


Teoretikus 140ezer.  Wink Nem voltak még cserélve.

Nem lehet, hogy valami Üza. ellátási probléma? És miért csak kevés állásután csinálja? Ha állok 2órát vagy azonnal újraindulok, akkor jól műkszik!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1622 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 13:40:34 »



Sziasztok


Ma reggel elvittem hibakód kiolvasásra a kocsit három kódot írt ki P0340;P0335,P0234. Erre as zerelő nem nagyon tudott mit mondani max annyit ha még egyszer ilyen jellegű hiba jön elő majd akkor vigyem vissza.




P0234 Motor feltöltése határérték feletti
P0335 Főtengelyhelyzet-jeladó funkció-rendellenesség
P0340 Vezérműtengely helyzet-jeladó funkció-rendellenesség
Naplózva
marcel
Vendég
« Új hozzászólás #1623 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 13:52:11 »

P0234 Motor feltöltése határérték feletti
P0335 Főtengelyhelyzet-jeladó funkció-rendellenesség
P0340 Vezérműtengely helyzet-jeladó funkció-rendellenesség

Igen ezek azok, a szerelő kitörölte a hibakódot elmondása szerint ezek mindegyike okozhatta a motorleállást. Ahoz hogy pontosan ki tudjuk deríteni hogy melyik akkor ha legközelebb lesz ilyen hiba utána rögtön kell vinnem. Ez a főtengely jeladó a CMP jeladó?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1624 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 13:58:12 »

Igen ezek azok, a szerelő kitörölte a hibakódot elmondása szerint ezek mindegyike okozhatta a motorleállást. Ahoz hogy pontosan ki tudjuk deríteni hogy melyik akkor ha legközelebb lesz ilyen hiba utána rögtön kell vinnem. Ez a főtengely jeladó a CMP jeladó?

CMP felsőholtponti jeladó
CKP főtengely jeladó

főtengely jeladó veszi a jelet a lendkerékről....vagy jeladó makkant meg ez az olcsóbb verzió,vagy lendkerék csere...
de CKP lehet csak elmozdult,vagy fellazult és mozog....
megkell nézni....
Naplózva
marcel
Vendég
« Új hozzászólás #1625 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 14:05:01 »

CMP felsőholtponti jeladó
CKP főtengely jeladó

főtengely jeladó veszi a jelet a lendkerékről....vagy jeladó makkant meg ez az olcsóbb verzió,vagy lendkerék csere...
de CKP lehet csak elmozdult,vagy fellazult és mozog....
megkell nézni....

Ok köszi worship
Naplózva
habu
Vendég
« Új hozzászólás #1626 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 14:23:55 »

Nekem is csinálja,hogy melegen 400 pörög mikor beindul.Én aszt vettem észre amikor ráadom gyujtást ,hogy megkel várni amig a hőfokmérő mutatoja felmegy.Nálam ez kb 7másodpec és akkor jól indul.Ez vagy hőfokjeladó vagy ECU programozás lessz.Ja és volt izzitó villogásom és üzemanyag nyomást hibát irt ki.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1627 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 16:09:50 »

Nekem is csinálja,hogy melegen 400 pörög mikor beindul.Én aszt vettem észre amikor ráadom gyujtást ,hogy megkel várni amig a hőfokmérő mutatoja felmegy.Nálam ez kb 7másodpec és akkor jól indul.Ez vagy hőfokjeladó vagy ECU programozás lessz.Ja és volt izzitó villogásom és üzemanyag nyomást hibát irt ki.

Kedves Fórumtársak!

Habuval kézenfogva kérünk Benneteket, ha problémánkra van megoldás vagy tapasztalat, akkor segítsetek ha tudtok.

Köszi előre is!  worship
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1628 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 17:01:34 »

Kedves Fórumtársak!

Habuval kézenfogva kérünk Benneteket, ha problémánkra van megoldás vagy tapasztalat, akkor segítsetek ha tudtok.

Köszi előre is!  worship
Ahogy azt már musa fórumtárs kérdésére itt korábban is írtam, lehet pár oka a jelenségnek.
- porlasztóhiba (letapadás, túl nagy visszafolyás érték) - csere
- CR szivattyú nyomásszabályzó szelep lustaság - tisztítóadalék (protec) vagy kiszereléses tisztítás
- CR szivattyú hiba - nincs meg az indítási nyomás - csere
- ECU program (ha jól gondolom, az újabb verzióban magasabb indítási nyomásérték van, ami orvosolhatja a hibát) - frissítés
- gyenge akkumulátor miatt nincs meg a megfelelő vezérlő fesz (de szerintem ez nem igaz, de olvastam valahol) - csere

az enyémnél az 1. verzió volt, azzal, hogy a 130le-s, EUR3-as gépben 115le-s EUR4-es porlasztók voltak.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1629 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 17:11:15 »



Sziasztok


Ma reggel elvittem hibakód kiolvasásra a kocsit három kódot írt ki P0340;P0335,P0234. Erre as zerelő nem nagyon tudott mit mondani max annyit ha még egyszer ilyen jellegű hiba jön elő majd akkor vigyem vissza.



A lényeg a P0340 és a P0335. A P0340 CMP hiba, a P0335-re a TDCi hibaleírás azt állítja, hogy akkor is lehet, ha nincs szinkron a CMP és CKP között, így ha a CMP halott, akkor szinkronitás sincs a két jeladó jele között.
A P0234 töltőlevegő többletet jelent, a szívósor max nyomása 2,5bar (azaz a turbó 1,5bar-t tölt), így ha 3 esetben ettől magasabb értéket mér a MAP, jelzi az ECU. Ez lehet csippeléstől, felhúzott turbótól, de valószínűleg a másik két dtc-től függetlenül állt elő.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1630 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 17:26:18 »

Neked volt turbócső repedésed, nem régen ugye? Valószínű az készítette ki a turbódat inkább mint az olajzás hiánya, mivel nem épül fel a nyomás a lyukadás miatt a rendszerben(minden érzékelő azt küldi az ECU-nak, hogy még több nyomás kell, maximum szögállásra vágva a turbót), ezért nem készteti szabályzásra a vákumdobot semmi, így mindig teljes terheléssel kapta a füstöt a turbinád, még akkor is mikor normál esetben már rég alacsonyabb szögállásban terhelte volna a turbinakereket a füst, és szinte mindig maximális fordulaton is dolgozott...így többszörösen túl volt terhelve a turbinyek.
Az ártatlannak tűnő turbócső repedésben ez benne van, ezért kell mielőbb kiszűrni és javítani. wave
Hát lehet benne valami. november közepén cseréltem a függőleges tagot. Utána ment rendesen, de aztán ellustult.
Lehet a vákuumos megoldás ilyen öngyilkos darab. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #1631 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 17:26:51 »

A lényeg a P0340 és a P0335. A P0340 CMP hiba, a P0335-re a TDCi hibaleírás azt állítja, hogy akkor is lehet, ha nincs szinkron a CMP és CKP között, így ha a CMP halott, akkor szinkronitás sincs a két jeladó jele között.
A P0234 töltőlevegő többletet jelent, a szívósor max nyomása 2,5bar (azaz a turbó 1,5bar-t tölt), így ha 3 esetben ettől magasabb értéket mér a MAP, jelzi az ECU. Ez lehet csippeléstől, felhúzott turbótól, de valószínűleg a másik két dtc-től függetlenül állt elő.
akkó itt is a cmp lesz valceg.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #1632 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 17:27:20 »

Hát lehet benne valami. november közepén cseréltem a függőleges tagot. Utána ment rendesen, de aztán ellustult.
Lehet a vákuumos megoldás ilyen öngyilkos darab. Smiley
várja már a szilikon csöveket... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1633 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 17:30:10 »

miért az eletromos turbónál kiirja hogy eltörött a tengely?
ott is csak a lapátokat szabályozza mint a vákumosnál a vákum,nem?
Az olajzás mitől nem volt az kiderült?
nem, de egy egyszerű ford. szám jeladóval megoldható lenne. A turbó tengelyének törése elég jelentős hiba ahhoz, hogy azonnali motorleállást igényeljen. Ha széthullik, beesik a motorba aztán annyi. De legalább ennyire "vicces" jelenség a dugórepedés. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1634 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 17:31:36 »

várja már a szilikon csöveket... vigyor3
lesz majd az is. Smiley
Apropó, kell valakinek?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1635 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 17:40:38 »

Ahogy azt már musa fórumtárs kérdésére itt korábban is írtam, lehet pár oka a jelenségnek.
- porlasztóhiba (letapadás, túl nagy visszafolyás érték) - csere
- CR szivattyú nyomásszabályzó szelep lustaság - tisztítóadalék (protec) vagy kiszereléses tisztítás
- CR szivattyú hiba - nincs meg az indítási nyomás - csere
- ECU program (ha jól gondolom, az újabb verzióban magasabb indítási nyomásérték van, ami orvosolhatja a hibát) - frissítés
- gyenge akkumulátor miatt nincs meg a megfelelő vezérlő fesz (de szerintem ez nem igaz, de olvastam valahol) - csere

az enyémnél az 1. verzió volt, azzal, hogy a 130le-s, EUR3-as gépben 115le-s EUR4-es porlasztók voltak.


Köszönjük! Hol érdemes kezdeni a "feltárást"?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Tomy
Vendég
« Új hozzászólás #1636 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 19:45:31 »

Sziasztok!

Szeretnék 1 kis motortuningot a mondeómba és ebben kérném a hozzáértők segítségét.
2003 TDCI Ghia 130 LE, 6seb, 5ajtós. Nagyon nem szeretnék kárt tenni ezzel a motorba, csak amit normál körülmények között növelni lehet.
Tudja valaki programozni a computerét?-turbónyomás és stb.
Vagy egyáltalán milyen megoldást javasoltok? Ha van konkrét, akkor név, telefonszám, ár ajánlást szívesen fogadok.

Előre is köszi!

Tamás
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1637 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 20:17:30 »

Hát lehet benne valami. november közepén cseréltem a függőleges tagot. Utána ment rendesen, de aztán ellustult.
Lehet a vákuumos megoldás ilyen öngyilkos darab. Smiley
Az elektromos, ugyanilyen öngyilkos, ott is ugyanúgy kéri a nyomást az ECU és, rátol mindent max-ra...oszt kinyiffan a turbó... szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.11 hétfő, 20:23:36 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1638 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 20:21:07 »

Az elekktromos, ugyanilyen öngyilkos, ott is ugyanúgy kéri a nyomást az ECU és, rátol mindent max-ra...oszt kinyiffan a turbó... szomoru1

plussz még ott az elektornika is eltud fingani....jeeeee
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1639 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 20:22:27 »

nem, de egy egyszerű ford. szám jeladóval megoldható lenne. A turbó tengelyének törése elég jelentős hiba ahhoz, hogy azonnali motorleállást igényeljen. Ha széthullik, beesik a motorba aztán annyi. De legalább ennyire "vicces" jelenség a dugórepedés. Smiley
Nem tud bemenni a motorba, direkt erre van beépítve egy szűrő, hogy a széthulló turbó darabjai ne mehessenek a motorba (mondeonál ilyen fekete műanyag palack szerűség kb 40cm-re a turbó nyomó csonkjától)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1640 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 22:17:16 »

Nem tud bemenni a motorba, direkt erre van beépítve egy szűrő, hogy a széthulló turbó darabjai ne mehessenek a motorba (mondeonál ilyen fekete műanyag palack szerűség kb 40cm-re a turbó nyomó csonkjától)
Ezt jó tudni.

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1641 Dátum: 2010.01.11 hétfő, 22:20:03 »

Köszönjük! Hol érdemes kezdeni a "feltárást"?
ecu sw frissítés szakszervizben
indítási feszültség vizsgálata
CR nyomás mérése indításkor diesel szervizben
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #1642 Dátum: 2010.01.12 kedd, 08:43:00 »

Sad Sad
Megjött a villogó izzításjelző, 1 pcsúcs azt mondta hogy nyekk...  gun szomoru1
Honnan lehet olcsón beszerezni, mert a Cromaxnál horror árban van... Sad
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1643 Dátum: 2010.01.12 kedd, 11:12:18 »

Sziasztok!

Ha elviszem ecu frissitésre Vichez mi fog változni az autón???
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1644 Dátum: 2010.01.12 kedd, 11:20:52 »

Sziasztok!

Ha elviszem ecu frissitésre Vichez mi fog változni az autón???

Off: ez a hölgy valahogy szimpatikusabb, mint az a vérfarkas Smiley
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1645 Dátum: 2010.01.12 kedd, 11:24:27 »

off: A ti jobb kedvetekért váltottam!! eplus2
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1646 Dátum: 2010.01.12 kedd, 11:28:29 »

Sziasztok!

Ha elviszem ecu frissitésre Vichez mi fog változni az autón???

ez attól függ, milyen sw van fenn az autón. Nekem még anno mk3-on csináltak egy sw frissítést, akkor észrevettem, hogy rükibe rakva megemelte az alajáratot... pl.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1647 Dátum: 2010.01.12 kedd, 11:29:41 »

off: A ti jobb kedvetekért váltottam!! eplus2

remek!
most egyfojtában erekcióm van.... eplus2
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1648 Dátum: 2010.01.12 kedd, 12:09:49 »

Mindent a fórumtársakért!!!! nyes nyes nyes
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1649 Dátum: 2010.01.12 kedd, 12:12:18 »

Sziasztok!

Ha elviszem ecu frissitésre Vichez mi fog változni az autón???
Ha szerencséd van, meggyógyul.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.