Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:02:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683756 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
attjuhasz
Vendég
« Új hozzászólás #1950 Dátum: 2010.02.06 szombat, 12:11:07 »

Akkor ne ezzel foglakozz, hanem tisztítsd vagy tisztítassd ki az EGR szelepet és a szívócsonkot, ha ez megvan, dugózd le az EGR szelepet.
A mikéntjére keress rá itt az oldalon a keresőben, mert párszor más kiveséztük a témát.
A szívócsonk az ugyanaz mint szívósor???
Naplózva
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #1951 Dátum: 2010.02.06 szombat, 12:35:59 »

A szívócsonk az ugyanaz mint szívósor???
igen
Naplózva
kasuki
Vendég
« Új hozzászólás #1952 Dátum: 2010.02.06 szombat, 12:48:11 »

Olcson elado egy komplett Börbelső!Bézs szinű
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1953 Dátum: 2010.02.06 szombat, 13:29:13 »

A szerelőm hétfőn csinál nekem szíjfeszítő, szíj, tárcsa, stb cserét.
Azt mondta, hogy tudja mitől csesződik el mindig.
Megegyeztünk, hogy átalakítja a verdát úgy hogy az élettartam jelentősen fog növekedni.
A srác nagyon ért a Mondikhoz, előzőleg Ford szervízes volt, de ott nem engedték kibontakozni. Az én autómat 4 éve csak ő szereli.
A dolog lényege egyébként az hogy amikor a generátor gerjeszt akkor nagyon megrántja a szíjat ami nagyon hamar hazavágja az alkatrészeket.
Az átalakítás 2 nap. Referencia van. 3-4 Mondin, és jóval több Off-on.

Szeretném, ha ez a hsz. vita indító lenne, és senki ne tekintse reklámnak, minthogy a szerelő elérhetőségét nem írtam le.

Sziasztok!
Lenne két kérdésem, hogy egy 2.0 TDCI-nél kb. mennyibe fáj a főtengely ékszíjtárcsa csere?
Ha körbenézem az autót az üvegekben hol látom a gyártási évet?
THX!
Üdv.:
Don
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.06 szombat, 13:31:59 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #1954 Dátum: 2010.02.06 szombat, 14:29:13 »

A szerelőm hétfőn csinál nekem szíjfeszítő, szíj, tárcsa, stb cserét.
Azt mondta, hogy tudja mitől csesződik el mindig.
Megegyeztünk, hogy átalakítja a verdát úgy hogy az élettartam jelentősen fog növekedni.
A srác nagyon ért a Mondikhoz, előzőleg Ford szervízes volt, de ott nem engedték kibontakozni. Az én autómat 4 éve csak ő szereli.
A dolog lényege egyébként az hogy amikor a generátor gerjeszt akkor nagyon megrántja a szíjat ami nagyon hamar hazavágja az alkatrészeket.
Az átalakítás 2 nap. Referencia van. 3-4 Mondin, és jóval több Off-on.

Szeretném, ha ez a hsz. vita indító lenne, és senki ne tekintse reklámnak, minthogy a szerelő elérhetőségét nem írtam le.


és milyen jellegű az átalakítás? Mechanikai vagy elektronikus?
Kicsit részletesebben tájékoztathatnál...
Egyébként szerintem senki nem bánja,h a jó szerelőket reklámozzuk!
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #1955 Dátum: 2010.02.06 szombat, 14:43:32 »

Olcson elado egy komplett Börbelső!Bézs szinű
Szuper! Próbálkozz az adás-vétel topikban.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #1956 Dátum: 2010.02.06 szombat, 14:54:40 »

EGR szelep cserélve teljesen újra, szívósor tisztítva, még a légtömegmérő is kitakarítva (bár ennek nem tudom mi köze hozzá) és ahiba mindig visszatér...  rinya
Hát ez érdekes. Ez a hiba nekem is van, illetve más fordításban: nyomáskülönbség az egr rendszerben. Nálam le van dugózva azért dobja, de ezzel nem kell foglakozni. Csak "esztétikai" probléma a világító MIL lámpa.  vigyor3
Nálad, lehet, hogy az a szelep dolog nem nyit ki rendesen és ez okozza a hibakódot.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1957 Dátum: 2010.02.06 szombat, 15:23:03 »

és milyen jellegű az átalakítás? Mechanikai vagy elektronikus?
Kicsit részletesebben tájékoztathatnál...
Egyébként szerintem senki nem bánja,h a jó szerelőket reklámozzuk!


Az átalakítás mechanikai.
A generátor meghajtó görgő lesz cserélve. Olyanra amin van rúgós csillapítás. Ehhez helyet kell neki csinálni.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1958 Dátum: 2010.02.06 szombat, 15:32:21 »

Az átalakítás mechanikai.
A generátor meghajtó görgő lesz cserélve. Olyanra amin van rúgós csillapítás. Ehhez helyet kell neki csinálni.

milyen görgő?
generátort a szij hajtja,azt meg a feszitő szabályozza....feszitő meg valóban rugós,de a szilent megy szét benne,amire ALF már leirta az okosságot... eljen
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1959 Dátum: 2010.02.06 szombat, 16:10:17 »

milyen görgő?
generátort a szij hajtja,azt meg a feszitő szabályozza....feszitő meg valóban rugós,de a szilent megy szét benne,amire ALF már leirta az okosságot... eljen
nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1960 Dátum: 2010.02.06 szombat, 16:12:20 »

nyes Wink wave
Talán még be is tudná linkelni ha az anyag éppen nem lenne itt tiltott linken  falbav
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1961 Dátum: 2010.02.06 szombat, 16:17:08 »

http://www.cromax.hu/showPic.php?pic=P0231220.JPG ezen a linken van róla kép és az autómon világít a MIL lámpa, hogy a visszavezetett gáz mennyisége kevés...  falbav
De ez nem az egr szelep,hanem az azt vezérlő vákum mágnes szelep.Nem valószínű,hogy ez ment tönkre,inkább maga az egr szelep.Bár ha a visszavezetett gáz mennyiség kevés,akkor az egr valszeg nem nyit ki.lehet,hogy nem kap vákumot.....

Az eu4nél voltak vákumos és elektromos jeladós egr szelepek,és voltak elektomos hajtású egr szelepek is.Ezekszerint a te egr szeleped vákummal működtetett és elektromos jeladós!?! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1962 Dátum: 2010.02.06 szombat, 16:19:29 »

Talán még be is tudná linkelni ha az anyag éppen nem lenne itt tiltott linken  falbav
Petya is megkapta annak idején(tavaj),de sok munka van még vele (biztos) ,hogy ide is felkerüljön! nyes nyes Wink wave

De ha valakit érdekel,megtalálja a cikk alapjait  a tcdi totyikban az archívumban! taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #1963 Dátum: 2010.02.06 szombat, 16:26:16 »

Az átalakítás mechanikai.
A generátor meghajtó görgő lesz cserélve. Olyanra amin van rúgós csillapítás. Ehhez helyet kell neki csinálni.

A generátort meghajtógörgő a főtengely szíjtárcsa, ami gumi ágyazású....
A gumi ágyazás helyett vmi rugós csillapíttás lesz? A kéttömegű lendkerékhez hasonlóan?
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1964 Dátum: 2010.02.06 szombat, 18:01:27 »

Talán még be is tudná linkelni ha az anyag éppen nem lenne itt tiltott linken  falbav

az én oldalamon vannak képek, az nem tiltott link (még  szomoru1 eplus2)
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1965 Dátum: 2010.02.06 szombat, 18:07:10 »

A generátort meghajtógörgő a főtengely szíjtárcsa, ami gumi ágyazású....
A gumi ágyazás helyett vmi rugós csillapíttás lesz? A kéttömegű lendkerékhez hasonlóan?


na csak annyi hogy a főtengelyszij tárcsa kéttömegű....énis filóztam hogy lecserélem fixre,de több okos is egybehangzóan azt mondta inkább nem kéne és csak gyárit!!!!!
150.000-et kibir kb mint a szij.....
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1966 Dátum: 2010.02.06 szombat, 18:44:29 »

A generátort meghajtógörgő a főtengely szíjtárcsa, ami gumi ágyazású....
A gumi ágyazás helyett vmi rugós csillapíttás lesz? A kéttömegű lendkerékhez hasonlóan?


http://www.kepfeltoltes.hu/view/100109/307411792tarcsak_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A 7-es jelölésű az 2 tömegű vagy gumírozott?
Nemááá.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #1967 Dátum: 2010.02.06 szombat, 18:53:22 »

http://www.kepfeltoltes.hu/view/100109/307411792tarcsak_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A 7-es jelölésű az 2 tömegű vagy gumírozott?
Nemááá.
A 7-es szerintrem a generátor
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1968 Dátum: 2010.02.06 szombat, 18:55:20 »

A 7-es szerintrem a generátor

Az. A végén egy tárcsa amin keresztül a szíj hajtja.
Azt a tárcsát cseréli.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Motorcraft
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1969 Dátum: 2010.02.06 szombat, 19:40:10 »

A 7-es szerintrem a generátor


Tévedés a generátor szíjtárcsa az 1-es.
A 7-es csak egy vezetőgörgő, semmit nem haj.
Naplózva

Tel: 0670 3848399

Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1970 Dátum: 2010.02.06 szombat, 19:58:42 »


Tévedés a generátor szíjtárcsa az 1-es.
A 7-es csak egy vezetőgörgő, semmit nem haj.

A TIS szerinte nem. De az átalakítás szempontjából ez tök mindegy.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1971 Dátum: 2010.02.06 szombat, 21:27:04 »

és mire cseréli le azt a görgöt? és minek?
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #1972 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 12:01:48 »

és mire cseréli le azt a görgöt? és minek?

Na ez jó kérdés ez engem is érdekel...
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1973 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 13:28:17 »

és mire cseréli le azt a görgöt? és minek?

Egy rúgós csillapítású görgőre ami a rántásokat csillapítja.
Azért, hogy a rántásokat csillapítsa.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1974 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 14:39:56 »

Egy rúgós csillapítású görgőre ami a rántásokat csillapítja.
Azért, hogy a rántásokat csillapítsa.
De pont a generátor szíjtárcsáját?Első hallásra furcsa elképzelés.Ott kell a legjobban tapadjon a szíj,az a legfontosabb abban a hajtásláncban.És ugye egyébként is az a legkissebb átmérőjű görgő.Azt a rezgést elnyeli a szíjfeszítő rugója amit az kap,mert közvetlenül előtte van.

De hajrá,szurkolok neked! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1975 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 16:06:33 »

De pont a generátor szíjtárcsáját?Első hallásra furcsa elképzelés.Ott kell a legjobban tapadjon a szíj,az a legfontosabb abban a hajtásláncban.És ugye egyébként is az a legkissebb átmérőjű görgő.Azt a rezgést elnyeli a szíjfeszítő rugója amit az kap,mert közvetlenül előtte van.

De hajrá,szurkolok neked! Wink wave


Ez az átalakítás állítólag bevált. Még Mondeon is. (Állítólag van olyan átalakított Mondi amin 200 ezer km alatt nem kellett cserélni feszítőt, tárcsát, stb)
Nálam viszont 45 ezrenként kell. És mivel nekem éppen megint aktuális az alkatrészek cseréje, ezért megcsináltatom vele ezt is. Csupán erről van szó.
Be fogok számolni róla, hogy mi a fejlemény. Esetleg ha tényleg beválik akkor az szuper lenne.
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.07 vasárnap, 16:09:13 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1976 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 16:13:20 »

Ez az átalakítás állítólag bevált. Még Mondeon is. (Állítólag van olyan átalakított Mondi amin 200 ezer km alatt nem kellett cserélni feszítőt, tárcsát, stb)
Nálam viszont 45 ezrenként kell. És mivel nekem éppen megint aktuális az alkatrészek cseréje, ezért megcsináltatom vele ezt is. Csupán erről van szó.
Be fogok számolni róla, hogy mi a fejlemény. Esetleg ha tényleg beválik akkor az szuper lenne.
Dokumentálj mindent képekkel,és várom az infót az átalakításról(akár pü ben is)! worship Kíváncsivá tettél.....! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1977 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 16:52:57 »

De pont a generátor szíjtárcsáját?Első hallásra furcsa elképzelés.Ott kell a legjobban tapadjon a szíj,az a legfontosabb abban a hajtásláncban.És ugye egyébként is az a legkissebb átmérőjű görgő.Azt a rezgést elnyeli a szíjfeszítő rugója amit az kap,mert közvetlenül előtte van.

De hajrá,szurkolok neked! Wink wave

Az új 2.0-ás dízel volkswageneken a generátoron szabadonfutós(vissza irányban) szíjtárcsa van gyárilag, nagyon jól megcsinálták...az sokat bír!(200-250e)
Lehet a mondinknak a generátorára is fel lehet dobni azt a tárcsát és akkor örök élet meg egy pici.. hehe
Külső méretre olyan egyformának tűnik a VW és a Ford generátor tárcsája.... fejvakaras
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1978 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 17:34:21 »

de pont a csillapitás végett kéttömegű a főtengely szij tárcsa, és a feszitő még plusszba korrigál....
na mindegy majd muti mi lett cserélve és milyen lett. wow1
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1979 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 17:55:02 »

Az új 2.0-ás dízel volkswageneken a generátoron szabadonfutós(vissza irányban) szíjtárcsa van gyárilag, nagyon jól megcsinálták...az sokat bír!(200-250e)
Lehet a mondinknak a generátorára is fel lehet dobni azt a tárcsát és akkor örök élet meg egy pici.. hehe
Külső méretre olyan egyformának tűnik a VW és a Ford generátor tárcsája.... fejvakaras

Nem hiszed el, de pont úgy emlékszek, hogy ezt mondta a srác, hogy olyat tesz rá.
Csak nem emlékeztem rendesen ezért nem akartam baromságot írni.
Az átalakítás meg azért sok idő, mert nem egyforma a méret, és nem fér oda valami "gallér" miatt, de erre már tényleg nem emlékszek pontosan.
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.07 vasárnap, 17:56:43 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1980 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 19:15:32 »

Az új 2.0-ás dízel volkswageneken a generátoron szabadonfutós(vissza irányban) szíjtárcsa van gyárilag, nagyon jól megcsinálták...az sokat bír!(200-250e)
Lehet a mondinknak a generátorára is fel lehet dobni azt a tárcsát és akkor örök élet meg egy pici.. hehe
Külső méretre olyan egyformának tűnik a VW és a Ford generátor tárcsája.... fejvakaras
Úgy tudom a Mondeoban is van ilyen szabadonfutó generátor szíjtárcsa. A TIS-ben legalábbis olvastam ilyenről.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1981 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 20:03:41 »

Nem hiszed el, de pont úgy emlékszek, hogy ezt mondta a srác, hogy olyat tesz rá.
Csak nem emlékeztem rendesen ezért nem akartam baromságot írni.
Az átalakítás meg azért sok idő, mert nem egyforma a méret, és nem fér oda valami "gallér" miatt, de erre már tényleg nem emlékszek pontosan.
Azt figyeld meg jól légyszives, hogy maga a szíjtárcsa menetesen van-e a generátor tengelyén...és ha igen egyezik-e a menet vagy valahogy másképp mókolja fel....mert ha egyezik, biztosan dobok én is az enyémre ilyet.
Nekem már akkor is nagyon tetszett a megoldás, mikor először láttam egy PDTDI-n.
Írd majd fel a szíjtárcsa típusát. worship wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Motorcraft
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1982 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 20:33:04 »

Úgy tudom a Mondeoban is van ilyen szabadonfutó generátor szíjtárcsa. A TIS-ben legalábbis olvastam ilyenről.

Igen a benzines Mondiké olyan.
Egy srácnak adtam már el a TDDI mondeojára benzines generátort, azóta is azt használja.
Összehasonlítottuk a benzines és a tddi generátort és a különbség szemre a csak a szílytárcsájában volt.
Naplózva

Tel: 0670 3848399

Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #1983 Dátum: 2010.02.08 hétfő, 09:06:20 »

Sziasztok!

A hibajelenségem tegnap. Megyek úgy 90-100-al, majd hirtelen kigyulladt az összes piros lámpa (ABS, ESP, MIL + a többi) a műszerfalon. Mindez tartott úgy 2 mp-ig, majd minden OK.
Egyedül a km óra állást és a fogyasztásmerőmet nullázta le.
Nagyon ijesztő volt.

Volt valakinek már hasonló tapasztalata? Tapasztalatotok alapján mi lehet a probléma?

Üdv:
Laci

Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1984 Dátum: 2010.02.08 hétfő, 09:39:04 »

Azt figyeld meg jól légyszives, hogy maga a szíjtárcsa menetesen van-e a generátor tengelyén...és ha igen egyezik-e a menet vagy valahogy másképp mókolja fel....mert ha egyezik, biztosan dobok én is az enyémre ilyet.
Nekem már akkor is nagyon tetszett a megoldás, mikor először láttam egy PDTDI-n.
Írd majd fel a szíjtárcsa típusát. worship wave

Ha igaz lesznek képek, meg leírás is a szerelőtől.  eljen
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
marchello
Vendég
« Új hozzászólás #1985 Dátum: 2010.02.08 hétfő, 10:50:46 »

Ha igaz lesznek képek, meg leírás is a szerelőtől.  eljen
Erre én is kíváncsi leszek!
Ugye ha alapjárat közelében ha nyöszörög valami a motortérből az az lesz. Smiley
Egy szaki már említette, hogy hamarosan csereérett a hangja alapján.
De amíg csak picit nyöszörög és csak alapjáratnál addig nem gond - ámen.
Azért készülök a cserére és ha már kell akkor én is befektetek a tartósságba! Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1986 Dátum: 2010.02.08 hétfő, 12:34:54 »

Sziasztok!

A hibajelenségem tegnap. Megyek úgy 90-100-al, majd hirtelen kigyulladt az összes piros lámpa (ABS, ESP, MIL + a többi) a műszerfalon. Mindez tartott úgy 2 mp-ig, majd minden OK.
Egyedül a km óra állást és a fogyasztásmerőmet nullázta le.
Nagyon ijesztő volt.

Volt valakinek már hasonló tapasztalata? Tapasztalatotok alapján mi lehet a probléma?

Üdv:
Laci


Akku vagy testkábel hiba. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #1987 Dátum: 2010.02.08 hétfő, 15:03:47 »

Akku vagy testkábel hiba. Wink

Mit javasolsz?
Méressem meg az aksit?

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1988 Dátum: 2010.02.08 hétfő, 16:27:12 »

Mit javasolsz?
Méressem meg az aksit?


Első körben mindenképp!+ a töltést! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1989 Dátum: 2010.02.08 hétfő, 21:32:10 »

Ha igaz lesznek képek, meg leírás is a szerelőtől.  eljen
Várjuk nagyon! worship wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #1990 Dátum: 2010.02.09 kedd, 11:11:14 »

Sziasztok,
Segitsegeteket szeretnem kerni.
Ma reggel az autom "veszuzemmodba" vagta magat (izzito jelzo villog, turbo kikapcs), eljottem vele a munkahelyemre, de most mar be sem roffen.
Onindito forog, de nem indul.
Mar lattam tobb hozzaszolast is a dologgal kapcsolatban, de konkret problemamegoldas nem szuletett. (regebbi HSZ-ket nem neztem at)
Mire szamithatok? Pcsucs csere? rinya
Vik-et lehet zargatni szemelyesen ilyen problemaval?, kicsit meg vagyok love es nem tudom kihez forduljak. Meg a kocsit is el kell szallitatatnom valahogy.

Koszonom elore is a segitseget worship

Egy kissebb helyzetjelentes.
Elozo heten penteken Relhist kijott este a kocsihoz hibakodott kiolvasni. P0200 -Injector circuit malfunction (injektor aramkori hiba). Probaltunk utana jarni, de igazi megoldast nem talaltunk erre a kodra, csak a vezetekek ellenorzese.
Ezutan Vik tegnap kijott a kocsihoz (igy nem kellett trailer-t hivnom), felprogramozta az 1. henger porlasztocsucsat.
A hiba megszunt, az auto elsore indult (csutortok ota a munkahelyemen allt)  es nem dobott hibakodot. Latszolag a problema megoldva, de a feketeleves csak most jon. beka3
Vik tapasztalatara hagyatkozva (nem most kezdte a szakmat nyes), min. 2000 - max. 20000 km mulva kezdodik minden elorol, annyi kulonbseggel, hogy mar a felprogramozas sem segit. Igy nem sok minden maradt hatra, lassan elkezdek korulnezni pcsucs ugyben. falbav

Szeretnem megegyszer megkoszonni azoknak akik segitettek, elsosorban Relhist-nek es Vik-nek, hogy a hiba minel olcsobban es gyorsabban megoldodjon.
 worship worship worship worship worship worship
Jo erzes, hogy az ember minidg szamithat egy csapatra nyes
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1991 Dátum: 2010.02.09 kedd, 13:16:32 »

Azt figyeld meg jól légyszives, hogy maga a szíjtárcsa menetesen van-e a generátor tengelyén...és ha igen egyezik-e a menet vagy valahogy másképp mókolja fel....mert ha egyezik, biztosan dobok én is az enyémre ilyet.
Nekem már akkor is nagyon tetszett a megoldás, mikor először láttam egy PDTDI-n.
Írd majd fel a szíjtárcsa típusát. worship wave

Elkészült a verda. Király lett. Egyenletes alapjárat, semmi rendellenes hang.
Hétvégén csinál egy leírást a szerelő, de nem titkolta, hogy a trükköt nem fogja leírni.
Én nem tudtam jelen lenni.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1992 Dátum: 2010.02.09 kedd, 13:37:50 »

Valaki be tudna lnkelni egy képet a generátorról a turbő felől (felülről) fényképezve?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #1993 Dátum: 2010.02.09 kedd, 16:28:45 »


Ez nooormális vajon?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1994 Dátum: 2010.02.09 kedd, 16:50:55 »

[img]http://www.moszkvai-orkutya.extra.hu/kp142.jpg
Ez nooormális vajon?
Jellemzően nem onnan folyik az olaj,hanem a szelepdekli alól!Ellenőrizd a szelepdekli csavarjait,hogy nincsenek-e fellazulva! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #1995 Dátum: 2010.02.09 kedd, 16:55:31 »

Elkészült a verda. Király lett. Egyenletes alapjárat, semmi rendellenes hang.
Hétvégén csinál egy leírást a szerelő, de nem titkolta, hogy a trükköt nem fogja leírni.
Én nem tudtam jelen lenni.
Mibe került ez a mutatvány?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1996 Dátum: 2010.02.09 kedd, 18:55:00 »

Mibe került ez a mutatvány?

Összes görgő, feszítő, szíj, 2 tömegű tárcsa, átalakítás, anyag az átalakításhoz, 2 nap munka: 130 ezer.
A csere után láttam az alkatrészeket, hát igen rossz passzban voltak. Az összes görgő is. Engem ez lepett meg.
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.09 kedd, 18:57:44 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1997 Dátum: 2010.02.09 kedd, 20:10:33 »

Elkészült a verda. Király lett. Egyenletes alapjárat, semmi rendellenes hang.
Hétvégén csinál egy leírást a szerelő, de nem titkolta, hogy a trükköt nem fogja leírni.
Én nem tudtam jelen lenni.
Került kupak(műanyag fedőlap) a generátor szíjtárcsájára? Mert ha igen akkor szabadonfutóst tett rá...ezt majd nézd meg lécci.. worship
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1998 Dátum: 2010.02.09 kedd, 20:23:17 »

Került kupak(műanyag fedőlap) a generátor szíjtárcsájára? Mert ha igen akkor szabadonfutóst tett rá...ezt majd nézd meg lécci.. worship

Jól megnéztem, kupakot nem láttam. Holnap nyomatok róla egy fényképet.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1999 Dátum: 2010.02.09 kedd, 20:30:12 »

Jól megnéztem, kupakot nem láttam. Holnap nyomatok róla egy fényképet.
worship wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.