Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:48:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
33
34
35
36
37
38
39
[
40
]
41
42
43
44
45
46
47
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14642096 alkalommal)
0 Felhasználó és 122 vendég van a témában
attjuhasz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1950 Dátum:
2010.02.06 szombat, 12:11:07 »
Idézetet írta: TZS - 2010.02.06 szombat, 11:59:39
Akkor ne ezzel foglakozz, hanem tisztítsd vagy tisztítassd ki az EGR szelepet és a szívócsonkot, ha ez megvan, dugózd le az EGR szelepet.
A mikéntjére keress rá itt az oldalon a keresőben, mert párszor más kiveséztük a témát.
A szívócsonk az ugyanaz mint szívósor???
Naplózva
gyalak
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1951 Dátum:
2010.02.06 szombat, 12:35:59 »
Idézetet írta: attjuhasz - 2010.02.06 szombat, 12:11:07
A szívócsonk az ugyanaz mint szívósor???
igen
Naplózva
kasuki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1952 Dátum:
2010.02.06 szombat, 12:48:11 »
Olcson elado egy komplett Börbelső!Bézs szinű
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1953 Dátum:
2010.02.06 szombat, 13:29:13 »
A szerelőm hétfőn csinál nekem szíjfeszítő, szíj, tárcsa, stb cserét.
Azt mondta, hogy tudja mitől csesződik el mindig.
Megegyeztünk, hogy átalakítja a verdát úgy hogy az élettartam jelentősen fog növekedni.
A srác nagyon ért a Mondikhoz, előzőleg Ford szervízes volt, de ott nem engedték kibontakozni. Az én autómat 4 éve csak ő szereli.
A dolog lényege egyébként az hogy amikor a generátor gerjeszt akkor nagyon megrántja a szíjat ami nagyon hamar hazavágja az alkatrészeket.
Az átalakítás 2 nap. Referencia van. 3-4 Mondin, és jóval több Off-on.
Szeretném, ha ez a hsz. vita indító lenne, és senki ne tekintse reklámnak, minthogy a szerelő elérhetőségét nem írtam le.
Idézetet írta: DonJoker - 2010.02.06 szombat, 11:07:49
Sziasztok!
Lenne két kérdésem, hogy egy 2.0 TDCI-nél kb. mennyibe fáj a főtengely ékszíjtárcsa csere?
Ha körbenézem az autót az üvegekben hol látom a gyártási évet?
THX!
Üdv.:
Don
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.06 szombat, 13:31:59 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1954 Dátum:
2010.02.06 szombat, 14:29:13 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.02.06 szombat, 13:29:13
A szerelőm hétfőn csinál nekem szíjfeszítő, szíj, tárcsa, stb cserét.
Azt mondta, hogy tudja mitől csesződik el mindig.
Megegyeztünk, hogy átalakítja a verdát úgy hogy az élettartam jelentősen fog növekedni.
A srác nagyon ért a Mondikhoz, előzőleg Ford szervízes volt, de ott nem engedték kibontakozni. Az én autómat 4 éve csak ő szereli.
A dolog lényege egyébként az hogy amikor a generátor gerjeszt akkor nagyon megrántja a szíjat ami nagyon hamar hazavágja az alkatrészeket.
Az átalakítás 2 nap. Referencia van. 3-4 Mondin, és jóval több Off-on.
Szeretném, ha ez a hsz. vita indító lenne, és senki ne tekintse reklámnak, minthogy a szerelő elérhetőségét nem írtam le.
és milyen jellegű az átalakítás? Mechanikai vagy elektronikus?
Kicsit részletesebben tájékoztathatnál...
Egyébként szerintem senki nem bánja,h a jó szerelőket reklámozzuk!
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1955 Dátum:
2010.02.06 szombat, 14:43:32 »
Idézetet írta: kasuki - 2010.02.06 szombat, 12:48:11
Olcson elado egy komplett Börbelső!Bézs szinű
Szuper! Próbálkozz az adás-vétel topikban.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1956 Dátum:
2010.02.06 szombat, 14:54:40 »
Idézetet írta: attjuhasz - 2010.02.06 szombat, 12:09:06
EGR szelep cserélve teljesen újra, szívósor tisztítva, még a légtömegmérő is kitakarítva (bár ennek nem tudom mi köze hozzá) és ahiba mindig visszatér...
Hát ez érdekes. Ez a hiba nekem is van, illetve más fordításban: nyomáskülönbség az egr rendszerben. Nálam le van dugózva azért dobja, de ezzel nem kell foglakozni. Csak "esztétikai" probléma a világító MIL lámpa.
Nálad, lehet, hogy az a szelep dolog nem nyit ki rendesen és ez okozza a hibakódot.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1957 Dátum:
2010.02.06 szombat, 15:23:03 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.02.06 szombat, 14:29:13
és milyen jellegű az átalakítás? Mechanikai vagy elektronikus?
Kicsit részletesebben tájékoztathatnál...
Egyébként szerintem senki nem bánja,h a jó szerelőket reklámozzuk!
Az átalakítás mechanikai.
A generátor meghajtó görgő lesz cserélve. Olyanra amin van rúgós csillapítás. Ehhez helyet kell neki csinálni.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1958 Dátum:
2010.02.06 szombat, 15:32:21 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.02.06 szombat, 15:23:03
Az átalakítás mechanikai.
A generátor meghajtó görgő lesz cserélve. Olyanra amin van rúgós csillapítás. Ehhez helyet kell neki csinálni.
milyen görgő?
generátort a szij hajtja,azt meg a feszitő szabályozza....feszitő meg valóban rugós,de a szilent megy szét benne,amire ALF már leirta az okosságot...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1959 Dátum:
2010.02.06 szombat, 16:10:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.02.06 szombat, 15:32:21
milyen görgő?
generátort a szij hajtja,azt meg a feszitő szabályozza....feszitő meg valóban rugós,de a szilent megy szét benne,amire ALF már leirta az okosságot...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1960 Dátum:
2010.02.06 szombat, 16:12:20 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.06 szombat, 16:10:17
Talán még be is tudná linkelni ha az anyag éppen nem lenne itt tiltott linken
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1961 Dátum:
2010.02.06 szombat, 16:17:08 »
Idézetet írta: attjuhasz - 2010.02.06 szombat, 11:53:06
http://www.cromax.hu/showPic.php?pic=P0231220.JPG
ezen a linken van róla kép és az autómon világít a MIL lámpa, hogy a visszavezetett gáz mennyisége kevés...
De ez nem az egr szelep,hanem az azt vezérlő vákum mágnes szelep.Nem valószínű,hogy ez ment tönkre,inkább maga az egr szelep.Bár ha a visszavezetett gáz mennyiség kevés,akkor az egr valszeg nem nyit ki.lehet,hogy nem kap vákumot.....
Az eu4nél voltak vákumos és elektromos jeladós egr szelepek,és voltak elektomos hajtású egr szelepek is.Ezekszerint a te egr szeleped vákummal működtetett és elektromos jeladós!?!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1962 Dátum:
2010.02.06 szombat, 16:19:29 »
Idézetet írta: stealt - 2010.02.06 szombat, 16:12:20
Talán még be is tudná linkelni ha az anyag éppen nem lenne itt tiltott linken
Petya is megkapta annak idején(tavaj),de sok munka van még vele (biztos) ,hogy ide is felkerüljön!
De ha valakit érdekel,megtalálja a cikk alapjait a tcdi totyikban az archívumban!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1963 Dátum:
2010.02.06 szombat, 16:26:16 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.02.06 szombat, 15:23:03
Az átalakítás mechanikai.
A generátor meghajtó görgő lesz cserélve. Olyanra amin van rúgós csillapítás. Ehhez helyet kell neki csinálni.
A generátort meghajtógörgő a főtengely szíjtárcsa, ami gumi ágyazású....
A gumi ágyazás helyett vmi rugós csillapíttás lesz? A kéttömegű lendkerékhez hasonlóan?
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1964 Dátum:
2010.02.06 szombat, 18:01:27 »
Idézetet írta: stealt - 2010.02.06 szombat, 16:12:20
Talán még be is tudná linkelni ha az anyag éppen nem lenne itt tiltott linken
az én oldalamon vannak képek, az nem tiltott link (még
)
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1965 Dátum:
2010.02.06 szombat, 18:07:10 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.02.06 szombat, 16:26:16
A generátort meghajtógörgő a főtengely szíjtárcsa, ami gumi ágyazású....
A gumi ágyazás helyett vmi rugós csillapíttás lesz? A kéttömegű lendkerékhez hasonlóan?
na csak annyi hogy a főtengelyszij tárcsa kéttömegű....énis filóztam hogy lecserélem fixre,de több okos is egybehangzóan azt mondta inkább nem kéne és csak gyárit!!!!!
150.000-et kibir kb mint a szij.....
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1966 Dátum:
2010.02.06 szombat, 18:44:29 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.02.06 szombat, 16:26:16
A generátort meghajtógörgő a főtengely szíjtárcsa, ami gumi ágyazású....
A gumi ágyazás helyett vmi rugós csillapíttás lesz? A kéttömegű lendkerékhez hasonlóan?
http://www.kepfeltoltes.hu/view/100109/307411792tarcsak_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A 7-es jelölésű az 2 tömegű vagy gumírozott?
Nemááá.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gyalak
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1967 Dátum:
2010.02.06 szombat, 18:53:22 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.02.06 szombat, 18:44:29
http://www.kepfeltoltes.hu/view/100109/307411792tarcsak_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A 7-es jelölésű az 2 tömegű vagy gumírozott?
Nemááá.
A 7-es szerintrem a generátor
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1968 Dátum:
2010.02.06 szombat, 18:55:20 »
Idézetet írta: gyalak - 2010.02.06 szombat, 18:53:22
A 7-es szerintrem a generátor
Az. A végén egy tárcsa amin keresztül a szíj hajtja.
Azt a tárcsát cseréli.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Motorcraft
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1969 Dátum:
2010.02.06 szombat, 19:40:10 »
Idézetet írta: gyalak - 2010.02.06 szombat, 18:53:22
A 7-es szerintrem a generátor
Tévedés a generátor szíjtárcsa az 1-es.
A 7-es csak egy vezetőgörgő, semmit nem haj.
Naplózva
Tel: 0670 3848399
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1970 Dátum:
2010.02.06 szombat, 19:58:42 »
Idézetet írta: Motorcraft - 2010.02.06 szombat, 19:40:10
Tévedés a generátor szíjtárcsa az 1-es.
A 7-es csak egy vezetőgörgő, semmit nem haj.
A TIS szerinte nem. De az átalakítás szempontjából ez tök mindegy.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1971 Dátum:
2010.02.06 szombat, 21:27:04 »
és mire cseréli le azt a görgöt? és minek?
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1972 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 12:01:48 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.02.06 szombat, 21:27:04
és mire cseréli le azt a görgöt? és minek?
Na ez jó kérdés ez engem is érdekel...
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1973 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 13:28:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.02.06 szombat, 21:27:04
és mire cseréli le azt a görgöt? és minek?
Egy rúgós csillapítású görgőre ami a rántásokat csillapítja.
Azért, hogy a rántásokat csillapítsa.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1974 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 14:39:56 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.02.07 vasárnap, 13:28:17
Egy rúgós csillapítású görgőre ami a rántásokat csillapítja.
Azért, hogy a rántásokat csillapítsa.
De pont a generátor szíjtárcsáját?Első hallásra furcsa elképzelés.Ott kell a legjobban tapadjon a szíj,az a legfontosabb abban a hajtásláncban.És ugye egyébként is az a legkissebb átmérőjű görgő.Azt a rezgést elnyeli a szíjfeszítő rugója amit az kap,mert közvetlenül előtte van.
De hajrá,szurkolok neked!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1975 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 16:06:33 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.07 vasárnap, 14:39:56
De pont a generátor szíjtárcsáját?Első hallásra furcsa elképzelés.Ott kell a legjobban tapadjon a szíj,az a legfontosabb abban a hajtásláncban.És ugye egyébként is az a legkissebb átmérőjű görgő.Azt a rezgést elnyeli a szíjfeszítő rugója amit az kap,mert közvetlenül előtte van.
De hajrá,szurkolok neked!
Ez az átalakítás állítólag bevált. Még Mondeon is. (Állítólag van olyan átalakított Mondi amin 200 ezer km alatt nem kellett cserélni feszítőt, tárcsát, stb)
Nálam viszont 45 ezrenként kell. És mivel nekem éppen megint aktuális az alkatrészek cseréje, ezért megcsináltatom vele ezt is. Csupán erről van szó.
Be fogok számolni róla, hogy mi a fejlemény. Esetleg ha tényleg beválik akkor az szuper lenne.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.07 vasárnap, 16:09:13 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1976 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 16:13:20 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.02.07 vasárnap, 16:06:33
Ez az átalakítás állítólag bevált. Még Mondeon is. (Állítólag van olyan átalakított Mondi amin 200 ezer km alatt nem kellett cserélni feszítőt, tárcsát, stb)
Nálam viszont 45 ezrenként kell. És mivel nekem éppen megint aktuális az alkatrészek cseréje, ezért megcsináltatom vele ezt is. Csupán erről van szó.
Be fogok számolni róla, hogy mi a fejlemény. Esetleg ha tényleg beválik akkor az szuper lenne.
Dokumentálj mindent képekkel,és várom az infót az átalakításról(akár pü ben is)!
Kíváncsivá tettél.....!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1977 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 16:52:57 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.07 vasárnap, 14:39:56
De pont a generátor szíjtárcsáját?Első hallásra furcsa elképzelés.Ott kell a legjobban tapadjon a szíj,az a legfontosabb abban a hajtásláncban.És ugye egyébként is az a legkissebb átmérőjű görgő.Azt a rezgést elnyeli a szíjfeszítő rugója amit az kap,mert közvetlenül előtte van.
De hajrá,szurkolok neked!
Az új 2.0-ás dízel volkswageneken a generátoron szabadonfutós(vissza irányban) szíjtárcsa van gyárilag, nagyon jól megcsinálták...az sokat bír!(200-250e)
Lehet a mondinknak a generátorára is fel lehet dobni azt a tárcsát és akkor örök élet meg egy pici..
Külső méretre olyan egyformának tűnik a VW és a Ford generátor tárcsája....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1978 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 17:34:21 »
de pont a csillapitás végett kéttömegű a főtengely szij tárcsa, és a feszitő még plusszba korrigál....
na mindegy majd muti mi lett cserélve és milyen lett.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1979 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 17:55:02 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.02.07 vasárnap, 16:52:57
Az új 2.0-ás dízel volkswageneken a generátoron szabadonfutós(vissza irányban) szíjtárcsa van gyárilag, nagyon jól megcsinálták...az sokat bír!(200-250e)
Lehet a mondinknak a generátorára is fel lehet dobni azt a tárcsát és akkor örök élet meg egy pici..
Külső méretre olyan egyformának tűnik a VW és a Ford generátor tárcsája....
Nem hiszed el, de pont úgy emlékszek, hogy ezt mondta a srác, hogy olyat tesz rá.
Csak nem emlékeztem rendesen ezért nem akartam baromságot írni.
Az átalakítás meg azért sok idő, mert nem egyforma a méret, és nem fér oda valami "gallér" miatt, de erre már tényleg nem emlékszek pontosan.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.07 vasárnap, 17:56:43 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1980 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 19:15:32 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.02.07 vasárnap, 16:52:57
Az új 2.0-ás dízel volkswageneken a generátoron szabadonfutós(vissza irányban) szíjtárcsa van gyárilag, nagyon jól megcsinálták...az sokat bír!(200-250e)
Lehet a mondinknak a generátorára is fel lehet dobni azt a tárcsát és akkor örök élet meg egy pici..
Külső méretre olyan egyformának tűnik a VW és a Ford generátor tárcsája....
Úgy tudom a Mondeoban is van ilyen szabadonfutó generátor szíjtárcsa. A TIS-ben legalábbis olvastam ilyenről.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1981 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 20:03:41 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.02.07 vasárnap, 17:55:02
Nem hiszed el, de pont úgy emlékszek, hogy ezt mondta a srác, hogy olyat tesz rá.
Csak nem emlékeztem rendesen ezért nem akartam baromságot írni.
Az átalakítás meg azért sok idő, mert nem egyforma a méret, és nem fér oda valami "gallér" miatt, de erre már tényleg nem emlékszek pontosan.
Azt figyeld meg jól légyszives, hogy maga a szíjtárcsa menetesen van-e a generátor tengelyén...és ha igen egyezik-e a menet vagy valahogy másképp mókolja fel....mert ha egyezik, biztosan dobok én is az enyémre ilyet.
Nekem már akkor is nagyon tetszett a megoldás, mikor először láttam egy PDTDI-n.
Írd majd fel a szíjtárcsa típusát.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Motorcraft
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1982 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 20:33:04 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.02.07 vasárnap, 19:15:32
Úgy tudom a Mondeoban is van ilyen szabadonfutó generátor szíjtárcsa. A TIS-ben legalábbis olvastam ilyenről.
Igen a benzines Mondiké olyan.
Egy srácnak adtam már el a TDDI mondeojára benzines generátort, azóta is azt használja.
Összehasonlítottuk a benzines és a tddi generátort és a különbség szemre a csak a szílytárcsájában volt.
Naplózva
Tel: 0670 3848399
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
fablaci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1983 Dátum:
2010.02.08 hétfő, 09:06:20 »
Sziasztok!
A hibajelenségem tegnap. Megyek úgy 90-100-al, majd hirtelen kigyulladt az összes piros lámpa (ABS, ESP, MIL + a többi) a műszerfalon. Mindez tartott úgy 2 mp-ig, majd minden OK.
Egyedül a km óra állást és a fogyasztásmerőmet nullázta le.
Nagyon ijesztő volt.
Volt valakinek már hasonló tapasztalata? Tapasztalatotok alapján mi lehet a probléma?
Üdv:
Laci
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1984 Dátum:
2010.02.08 hétfő, 09:39:04 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.02.07 vasárnap, 20:03:41
Azt figyeld meg jól légyszives, hogy maga a szíjtárcsa menetesen van-e a generátor tengelyén...és ha igen egyezik-e a menet vagy valahogy másképp mókolja fel....mert ha egyezik, biztosan dobok én is az enyémre ilyet.
Nekem már akkor is nagyon tetszett a megoldás, mikor először láttam egy PDTDI-n.
Írd majd fel a szíjtárcsa típusát.
Ha igaz lesznek képek, meg leírás is a szerelőtől.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
marchello
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1985 Dátum:
2010.02.08 hétfő, 10:50:46 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.02.08 hétfő, 09:39:04
Ha igaz lesznek képek, meg leírás is a szerelőtől.
Erre én is kíváncsi leszek!
Ugye ha alapjárat közelében ha nyöszörög valami a motortérből az az lesz.
Egy szaki már említette, hogy hamarosan csereérett a hangja alapján.
De amíg csak picit nyöszörög és csak alapjáratnál addig nem gond - ámen.
Azért készülök a cserére és ha már kell akkor én is befektetek a tartósságba!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1986 Dátum:
2010.02.08 hétfő, 12:34:54 »
Idézetet írta: fablaci - 2010.02.08 hétfő, 09:06:20
Sziasztok!
A hibajelenségem tegnap. Megyek úgy 90-100-al, majd hirtelen kigyulladt az összes piros lámpa (ABS, ESP, MIL + a többi) a műszerfalon. Mindez tartott úgy 2 mp-ig, majd minden OK.
Egyedül a km óra állást és a fogyasztásmerőmet nullázta le.
Nagyon ijesztő volt.
Volt valakinek már hasonló tapasztalata? Tapasztalatotok alapján mi lehet a probléma?
Üdv:
Laci
Akku vagy testkábel hiba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fablaci
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1987 Dátum:
2010.02.08 hétfő, 15:03:47 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.08 hétfő, 12:34:54
Akku vagy testkábel hiba.
Mit javasolsz?
Méressem meg az aksit?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1988 Dátum:
2010.02.08 hétfő, 16:27:12 »
Idézetet írta: fablaci - 2010.02.08 hétfő, 15:03:47
Mit javasolsz?
Méressem meg az aksit?
Első körben mindenképp!+ a töltést!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1989 Dátum:
2010.02.08 hétfő, 21:32:10 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.02.08 hétfő, 09:39:04
Ha igaz lesznek képek, meg leírás is a szerelőtől.
Várjuk nagyon!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gorzas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1990 Dátum:
2010.02.09 kedd, 11:11:14 »
Idézetet írta: Gorzas - 2010.02.04 csütörtök, 17:54:24
Sziasztok,
Segitsegeteket szeretnem kerni.
Ma reggel az autom "veszuzemmodba" vagta magat (izzito jelzo villog, turbo kikapcs), eljottem vele a munkahelyemre, de most mar be sem roffen.
Onindito forog, de nem indul.
Mar lattam tobb hozzaszolast is a dologgal kapcsolatban, de konkret problemamegoldas nem szuletett. (regebbi HSZ-ket nem neztem at)
Mire szamithatok? Pcsucs csere?
Vik-et lehet zargatni szemelyesen ilyen problemaval?, kicsit meg vagyok love es nem tudom kihez forduljak. Meg a kocsit is el kell szallitatatnom valahogy.
Koszonom elore is a segitseget
Egy kissebb helyzetjelentes.
Elozo heten penteken Relhist kijott este a kocsihoz hibakodott kiolvasni. P0200 -Injector circuit malfunction (injektor aramkori hiba). Probaltunk utana jarni, de igazi megoldast nem talaltunk erre a kodra, csak a vezetekek ellenorzese.
Ezutan Vik tegnap kijott a kocsihoz (igy nem kellett trailer-t hivnom), felprogramozta az 1. henger porlasztocsucsat.
A hiba megszunt, az auto elsore indult (csutortok ota a munkahelyemen allt) es nem dobott hibakodot. Latszolag a problema megoldva, de a feketeleves csak most jon.
Vik tapasztalatara hagyatkozva (nem most kezdte a szakmat
), min. 2000 - max. 20000 km mulva kezdodik minden elorol, annyi kulonbseggel, hogy mar a felprogramozas sem segit. Igy nem sok minden maradt hatra, lassan elkezdek korulnezni pcsucs ugyben.
Szeretnem megegyszer megkoszonni azoknak akik segitettek, elsosorban Relhist-nek es Vik-nek, hogy a hiba minel olcsobban es gyorsabban megoldodjon.
Jo erzes, hogy az ember minidg szamithat egy csapatra
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1991 Dátum:
2010.02.09 kedd, 13:16:32 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.02.07 vasárnap, 20:03:41
Azt figyeld meg jól légyszives, hogy maga a szíjtárcsa menetesen van-e a generátor tengelyén...és ha igen egyezik-e a menet vagy valahogy másképp mókolja fel....mert ha egyezik, biztosan dobok én is az enyémre ilyet.
Nekem már akkor is nagyon tetszett a megoldás, mikor először láttam egy PDTDI-n.
Írd majd fel a szíjtárcsa típusát.
Elkészült a verda. Király lett. Egyenletes alapjárat, semmi rendellenes hang.
Hétvégén csinál egy leírást a szerelő, de nem titkolta, hogy a trükköt nem fogja leírni.
Én nem tudtam jelen lenni.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1992 Dátum:
2010.02.09 kedd, 13:37:50 »
Valaki be tudna lnkelni egy képet a generátorról a turbő felől (felülről) fényképezve?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1993 Dátum:
2010.02.09 kedd, 16:28:45 »
Ez n
ooo
rmális vajon?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1994 Dátum:
2010.02.09 kedd, 16:50:55 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.02.09 kedd, 16:28:45
[img]http://www.moszkvai-orkutya.extra.hu/kp142.jpg
Ez n
ooo
rmális vajon?
Jellemzően nem onnan folyik az olaj,hanem a szelepdekli alól!Ellenőrizd a szelepdekli csavarjait,hogy nincsenek-e fellazulva!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gyalak
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1995 Dátum:
2010.02.09 kedd, 16:55:31 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.02.09 kedd, 13:16:32
Elkészült a verda. Király lett. Egyenletes alapjárat, semmi rendellenes hang.
Hétvégén csinál egy leírást a szerelő, de nem titkolta, hogy a trükköt nem fogja leírni.
Én nem tudtam jelen lenni.
Mibe került ez a mutatvány?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1996 Dátum:
2010.02.09 kedd, 18:55:00 »
Idézetet írta: gyalak - 2010.02.09 kedd, 16:55:31
Mibe került ez a mutatvány?
Összes görgő, feszítő, szíj, 2 tömegű tárcsa, átalakítás, anyag az átalakításhoz, 2 nap munka: 130 ezer.
A csere után láttam az alkatrészeket, hát igen rossz passzban voltak. Az összes görgő is. Engem ez lepett meg.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.09 kedd, 18:57:44 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1997 Dátum:
2010.02.09 kedd, 20:10:33 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.02.09 kedd, 13:16:32
Elkészült a verda. Király lett. Egyenletes alapjárat, semmi rendellenes hang.
Hétvégén csinál egy leírást a szerelő, de nem titkolta, hogy a trükköt nem fogja leírni.
Én nem tudtam jelen lenni.
Került kupak(műanyag fedőlap) a generátor szíjtárcsájára? Mert ha igen akkor szabadonfutóst tett rá...ezt majd nézd meg lécci..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1998 Dátum:
2010.02.09 kedd, 20:23:17 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.02.09 kedd, 20:10:33
Került kupak(műanyag fedőlap) a generátor szíjtárcsájára? Mert ha igen akkor szabadonfutóst tett rá...ezt majd nézd meg lécci..
Jól megnéztem, kupakot nem láttam. Holnap nyomatok róla egy fényképet.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #1999 Dátum:
2010.02.09 kedd, 20:30:12 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.02.09 kedd, 20:23:17
Jól megnéztem, kupakot nem láttam. Holnap nyomatok róla egy fényképet.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak:
1
...
33
34
35
36
37
38
39
[
40
]
41
42
43
44
45
46
47
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ