Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 23:06:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
36
37
38
39
40
41
42
[
43
]
44
45
46
47
48
49
50
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683177 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2100 Dátum:
2010.02.16 kedd, 20:02:11 »
Szia!!
Azám, és a csere után is csörög, csak kevésbé...
Nekem legalábbis..
Idézetet írta: balko - 2010.02.16 kedd, 16:18:12
Sziasztok!
Csörög a gép ha gyorsitok lendkerék lesz
??
Még nem hangos épphogy becsörren 2000 fordulatnál...
Meddig birja?
?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2101 Dátum:
2010.02.17 szerda, 06:41:44 »
Meddig lehet vele járni?
Ha még használom nem tesz tönkre mást ott bent?
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2102 Dátum:
2010.02.17 szerda, 07:53:39 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2010.02.16 kedd, 20:02:11
Szia!!
Azám, és a csere után is csörög, csak kevésbé...
Nekem legalábbis..
A lendkerék az szerintem nem csörög, inkább a porlasztó hangjára használnám ezt a szót...
A rossz lendkeréknek inkább ilyen darálós hangja van.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2103 Dátum:
2010.02.17 szerda, 08:15:20 »
Vic újraprogizta múlt héten a 2es porlasztót elment a kódja...
attól csörögne,hogy már rossz???
ja és amíg bemelegszik addig rettentő kopogos a hangja 2000 körül de utána már csönd van.....
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2104 Dátum:
2010.02.17 szerda, 08:23:04 »
Szia!
Lendkereket én 160 ezernél cxseréltem, de még elment volna kicsit.
Idézetet írta: balko - 2010.02.17 szerda, 06:41:44
Meddig lehet vele járni?
Ha még használom nem tesz tönkre mást ott bent?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2105 Dátum:
2010.02.17 szerda, 08:29:02 »
Várj türelmesem míg az ECU szépen beállítgat magának mindent és utánna csöndesebb lessz. Ha újra lett programozva akkor nulláról indul és szépen mindent beállítgat magának az autó használatától függően!!! Megtanulja a vezetési stílusodat és ahhoz igazít sok mindent. Ha ez megvan (kb 1000km) utánna sokkal csöndesebb lessz!!!
Idézetet írta: balko - 2010.02.17 szerda, 08:15:20
Vic újraprogizta múlt héten a 2es porlasztót elment a kódja...
attól csörögne,hogy már rossz???
ja és amíg bemelegszik addig rettentő kopogos a hangja 2000 körül de utána már csönd van.....
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2106 Dátum:
2010.02.17 szerda, 08:34:33 »
Egy picit megnyugodtam.....úgy legyen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2107 Dátum:
2010.02.17 szerda, 09:33:48 »
Hello mindenkinek, szép szerdát!
A szívósor tisztításról van nekünk (nektek) illusztrációs hadműveleti leírás?
Rögvest meg szeretném csinálni, ha elvonul a fagy. Csak kellene egy kis súgás, ami vezeti a kezem.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2108 Dátum:
2010.02.17 szerda, 10:22:33 »
Szia!
Én csináltam, egy óra az egész, de sajna nincsenek képeim, de szerintem van akinek igen!
De hasznos dolog, az tuti!
Tisztelettel
Idézetet írta: ezsolt - 2010.02.17 szerda, 09:33:48
Hello mindenkinek, szép szerdát!
A szívósor tisztításról van nekünk (nektek) illusztrációs hadműveleti leírás?
Rögvest meg szeretném csinálni, ha elvonul a fagy. Csak kellene egy kis súgás, ami vezeti a kezem.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
norberto31
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2109 Dátum:
2010.02.17 szerda, 11:26:31 »
Idézetet írta: balko - 2010.02.17 szerda, 08:15:20
Vic újraprogizta múlt héten a 2es porlasztót elment a kódja...
attól csörögne,hogy már rossz???
ja és amíg bemelegszik addig rettentő kopogos a hangja 2000 körül de utána már csönd van.....
Most én is hasonló cipőben járok.Reggel hidegindításnál csinálta.Olajcsere volt a hétvégén,halkabb lett,tegnap tankoltam shell-t bele alig hallani.Kicsit be vagyok rezelve a porlasztók miatt én is.Csakis teszttel lehet megállapítani hogy KO van vagy valamiféle jelenség(kopogás) felhívja a figyelmet rá?
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2110 Dátum:
2010.02.17 szerda, 12:11:21 »
Szia!
Hát a résolaj méréssel lehet következtetni. Ha sok a résolaj, akkor a porlasztó alig enged már át cuccot, na ezt fogom tenni én is, egy ilyen mérést csináltatok.Valamint a kilométer állásból. 150-200 ezrenként a porlasztó csúcsok cserések.
Én most is szívok, csak nem értem, hogy miért adta meg magát 70 ezer után.. (Még nem tuti, hogy ez a baja).
Tisztelettel
Idézetet írta: norberto31 - 2010.02.17 szerda, 11:26:31
Most én is hasonló cipőben járok.Reggel hidegindításnál csinálta.Olajcsere volt a hétvégén,halkabb lett,tegnap tankoltam shell-t bele alig hallani.Kicsit be vagyok rezelve a porlasztók miatt én is.Csakis teszttel lehet megállapítani hogy KO van vagy valamiféle jelenség(kopogás) felhívja a figyelmet rá?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
norberto31
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2111 Dátum:
2010.02.17 szerda, 12:19:37 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2010.02.17 szerda, 12:11:21
Szia!
Hát a résolaj méréssel lehet következtetni. Ha sok a résolaj, akkor a porlasztó alig enged már át cuccot, na ezt fogom tenni én is, egy ilyen mérést csináltatok.Valamint a kilométer állásból. 150-200 ezrenként a porlasztó csúcsok cserések.
Én most is szívok, csak nem értem, hogy miért adta meg magát 70 ezer után.. (Még nem tuti, hogy ez a baja).
Tisztelettel
A remény hal meg utoljára!!
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2112 Dátum:
2010.02.17 szerda, 14:52:30 »
Nagyon szeretném megtudni,hogyan tudom felismerni,hogy már cserézni kell a kéttömegüt?
?
Mik a jelek?
?
Mire figyeljek?
Fontos köszönöm!!!!!!
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2113 Dátum:
2010.02.17 szerda, 16:59:44 »
Szia!
1. KB 160 ezernél cseréld, met szétrázza a cuccokat (szerintem).
2. Nekem csak zörgött, valamint akkor veszed észre, ha kiengedett kuplunggal leállítod a kocsit, na akkor csörög mint a dög.
3. Én mikor cseréltem, a régit megnéztem, kb 2 - 3 millimétert mozgott AXIÁLIS !!!! irányban, azaz kivolt rendesen.
4. Arra figyelj, hogy ilyenkor célszerű a kuplunggal együtt cserélni, mert megszívhatod (Kuplung + lendkerék + kinyomó csapágy + kuplung tárcsa + szerkezet). Nekem Taiga Peti (egy fórumos) 140 ért szerzett így kompletten. Ford-nál 320!!! DE szerintem sok fórumos tud occsón. Ja és gyári volt.
Meszike007
Idézetet írta: balko - 2010.02.17 szerda, 14:52:30
Nagyon szeretném megtudni,hogyan tudom felismerni,hogy már cserézni kell a kéttömegüt?
?
Mik a jelek?
?
Mire figyeljek?
Fontos köszönöm!!!!!!
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2114 Dátum:
2010.02.17 szerda, 17:14:14 »
Ez alatt azt érted ha nincs kinyomva a kuplung és úgy állitom le akkor csörög?
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2115 Dátum:
2010.02.17 szerda, 18:12:13 »
Szia!
Pontosan! A vadi újat is hallod, csak az kalapál kicsit fémes hangon, a rossz meg csörög mint állat.
Próbáld ki. Állítsad le a motort üresben úgy hogy nincs benyomva a kuplung,
meg úgy is, hogy benyomod. Hallani fogod a különbséget.
Amúgy menet közben is kihallani a lendkereket, mikor hirtelen adsz gázt, vagy veszed le. Próbáld meg üresen nyomj egy kövér gázt, és sebességbe. Azt kell mondani, hogy az üres motor hangja annyira csekély, mint a fene..
Tisztelettel
Idézetet írta: balko - 2010.02.17 szerda, 17:14:14
Ez alatt azt érted ha nincs kinyomva a kuplung és úgy állitom le akkor csörög?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Szilo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2116 Dátum:
2010.02.17 szerda, 22:57:51 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.02.17 szerda, 09:33:48
Hello mindenkinek, szép szerdát!
A szívósor tisztításról van nekünk (nektek) illusztrációs hadműveleti leírás?
Rögvest meg szeretném csinálni, ha elvonul a fagy. Csak kellene egy kis súgás, ami vezeti a kezem.
Hali!
Itt találod a tutti leírást:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php/EGR_Valve_and_Inlet_Manifold_Clearout_TDCi
Üdv
Sz
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2117 Dátum:
2010.02.19 péntek, 10:42:20 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.02.17 szerda, 22:57:51
Hali!
Itt találod a tutti leírást:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php/EGR_Valve_and_Inlet_Manifold_Clearout_TDCi
Üdv
Sz
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2118 Dátum:
2010.02.20 szombat, 11:54:45 »
Sziasztok!
Beszéltem a szerelővel.
Nem lesz leírás a szabadonfutós tárcsa cseréről.
Passat tárcsát szokott feltenni. Az előnyeiről az igaz amit a múltkor belinkeltem.
A munkát 5-6 óra alatt tudja elvégezni Szegeden, ha elő tudja készíteni hozzá a dolgokat.
Ha csak ezt csinálja és nem kell más alkatrészt cserélni akkor a munka az anyaggal együtt 55 ezer Ft.
Ha számlás akkor erre jön még az áfa.
Hát ennyit tudtam intézni. Ha valaki akarja akkor az én elkészült tárcsámról tudok fényképet csinálni.
Azt pedig el tudom mondani, hogy rohadtul megérte.
Azóta finomabb a váltás, az autó soha nem volt még ilyen csöndes. A feszítő pedig meg sem rezdül alapjáraton, míg a régivel folyamatosan mozgolódott.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2119 Dátum:
2010.02.20 szombat, 12:44:33 »
Aszem a 2.4-es diesel tranzit generátora szabadonfutós ,az meg akár komplett felis cuppanhat a mondira....(utánna kell nézni)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2120 Dátum:
2010.02.20 szombat, 13:20:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.02.20 szombat, 12:44:33
Aszem a 2.4-es diesel tranzit generátora szabadonfutós ,az meg akár komplett felis cuppanhat a mondira....(utánna kell nézni)
Hát nem biztos...
Ez 7pk-s szíjhoz való.És egyébként kummára sokallom!
http://www.cromax.hu/?katid=36388954&termek_al_id=24792&katnev=Motocraft
generátorhoz
Szerk: Vigyázzatok!Nekem vírusriasztás jön a cromax oldalairól!!!!!!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.20 szombat, 13:23:35 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2121 Dátum:
2010.02.20 szombat, 14:50:08 »
Nekem is!!!!
Idézetet írta: alf - 2010.02.20 szombat, 13:20:47
Hát nem biztos...
Ez 7pk-s szíjhoz való.És egyébként kummára sokallom!
http://www.cromax.hu/?katid=36388954&termek_al_id=24792&katnev=Motocraft
generátorhoz
Szerk: Vigyázzatok!Nekem vírusriasztás jön a cromax oldalairól!!!!!!
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2122 Dátum:
2010.02.20 szombat, 14:54:07 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.02.20 szombat, 14:50:08
Nekem is!!!!
Akkor el kell jönni szegedre kirándulni. Megnézni a várost, stb.
5-6 óra pont elég.
Itt is van klubbos részleg. Lehet találkozni is.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
szabi46
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2123 Dátum:
2010.02.20 szombat, 20:12:33 »
sziasztok!
olyan problémám van,hogy a napokban elszakadt a generátor ékszíjam
vettem újat 7500pénz
olyan kérdésem lenne hogy tudnátok-e abban segíteni hogy-hogy tegyem bele?
meert ahogy néztem még lehet a motortató bakot is ki kell venni!ezt jól láttam?
esetleg tudtok képet mutatni vagy a csere menetét leírni?
válaszotokat előre is köszönöm:szabi46
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2124 Dátum:
2010.02.20 szombat, 21:32:33 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.20 szombat, 13:20:47
Hát nem biztos...
Ez 7pk-s szíjhoz való.És egyébként kummára sokallom!
http://www.cromax.hu/?katid=36388954&termek_al_id=24792&katnev=Motocraft
generátorhoz
Szerk: Vigyázzatok!Nekem vírusriasztás jön a cromax oldalairól!!!!!!
hoppsz elba@tam 2.2-esre gondoltam.
http://www.cromax.hu/?katid=36406184&termek_al_id=32182&katnev=Gener%E1tor%20szabadonfut%F3%202.2TDCI
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2125 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 10:11:39 »
Sziasztok.
Tegnap mentem a városba és egyszer csak elkezdett füstölni az autóm mint az állat. Kimentem a pályára de ott sem hagyta abba hiába próbáltam minden sebességgel menni 200km-ert. Látszólag minden jó.Van erő,jó az alapjárat csak nagyon füstöl. Lehet hozzá köze,hogy már 4x a Románoknál tankoltam? (kúton). De akkor meg miért most kezdte?
Szalonos autó garantáltan 45000km.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
szabi46
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2126 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 12:01:10 »
S.O.S!S.O.S!
sziasztok!
olyan problémám van,hogy a napokban elszakadt a generátor ékszíjam
olyan kérdésem lenne hogy tudnátok-e abban segíteni hogy-hogy tegyem bele?
meert ahogy néztem még lehet a motortató bakot is ki kell venni!ezt jól láttam?
esetleg tudtok képet mutatni?
vagy hol tudnék képet szerezni hogy egyáltalán hogy megy a szíj?
a kezelési útmutatót már néztem de abban,nincs semmi róla
válaszotokat előre is köszönöm:szabi46
S.O.S!
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2127 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 12:11:37 »
Idézetet írta: szabi46 - 2010.02.21 vasárnap, 12:01:10
S.O.S!S.O.S!
sziasztok!
olyan problémám van,hogy a napokban elszakadt a generátor ékszíjam
olyan kérdésem lenne hogy tudnátok-e abban segíteni hogy-hogy tegyem bele?
meert ahogy néztem még lehet a motortató bakot is ki kell venni!ezt jól láttam?
esetleg tudtok képet mutatni?
vagy hol tudnék képet szerezni hogy egyáltalán hogy megy a szíj?
a kezelési útmutatót már néztem de abban,nincs semmi róla
válaszotokat előre is köszönöm:szabi46
S.O.S!
Sza. Biztos,hogy nem kell kivenni a "bakot". Nekem tavaly cserélték pár perc alatt.Bár nem én csináltam de szerintem csak meglazították a generátor feszítő csavarját,ekkor már rá lehet tenni a szíjat és újra meg kell feszíteni a generátort majd meghúzni a csavart.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2128 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 12:18:58 »
Sziasztok!
még mindig kopog a járgány motorja hidegen 1800-2000 fordulat között gyorsitásnál!
másfél hete lett újra progizva a csúcsok azóta csinálja...
van köze hozzá?
olaj jó max. alatt van..
olajcsere volt 5000 km
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2129 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 12:26:29 »
Ez lemaradt:
Erő van,alapjárat stabilnak tünik,nem füstöl inditásnál,gázolaj folyást nem látok a csúcsok körül....
A kettes csúcs rosszalkodott azt mondta Vic(ő progizta a csúcsok saját kódjaival)
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2130 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 12:27:22 »
....és ha bemelegszik akkor elhallgat....
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2131 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 12:32:40 »
Idézetet írta: balko - 2010.02.21 vasárnap, 12:26:29
Ez lemaradt:
Erő van,alapjárat stabilnak tünik,nem füstöl inditásnál,gázolaj folyást nem látok a csúcsok körül....
A kettes csúcs rosszalkodott azt mondta Vic(ő progizta a csúcsok saját kódjaival)
Tehát a halódó csúcsot újraprogramoztattad? Nyilván ettől még nem fog megjavulni csak elvonszolja magát vagy addig amíg be sem indul majd vagy ki nem lyukasztja a dugattyút. Ez az újraprogramozás után max 15-20ekm után be is szokott következni. Ne használd így sokáig.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2132 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 12:44:43 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.02.21 vasárnap, 10:11:39
Sziasztok.
Tegnap mentem a városba és egyszer csak elkezdett füstölni az autóm mint az állat. Kimentem a pályára de ott sem hagyta abba hiába próbáltam minden sebességgel menni 200km-ert. Látszólag minden jó.Van erő,jó az alapjárat csak nagyon füstöl. Lehet hozzá köze,hogy már 4x a Románoknál tankoltam? (kúton). De akkor meg miért most kezdte?
Szalonos autó garantáltan 45000km.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2133 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 12:45:26 »
Idézetet írta: szabi46 - 2010.02.21 vasárnap, 12:01:10
S.O.S!S.O.S!
sziasztok!
olyan problémám van,hogy a napokban elszakadt a generátor ékszíjam
olyan kérdésem lenne hogy tudnátok-e abban segíteni hogy-hogy tegyem bele?
meert ahogy néztem még lehet a motortató bakot is ki kell venni!ezt jól láttam?
esetleg tudtok képet mutatni?
vagy hol tudnék képet szerezni hogy egyáltalán hogy megy a szíj?
a kezelési útmutatót már néztem de abban,nincs semmi róla
válaszotokat előre is köszönöm:szabi46
S.O.S!
Már régebben csináltam, de azt hiszem, hogy a motort valamennyire ki kell billenteni, hogy a feszítőt meg tudd lazítani. Ez azért kell, hogy a szíjat be tudd fűzni a blokk és a görgő közé.Mivel a feszítőn a görgő befelé néz, szerintem csak így lehetséges.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
szabi46
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2134 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 13:14:20 »
okés,köszi szépen
főleg így képpel:szuper
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2135 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 13:28:13 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.02.21 vasárnap, 12:44:43
Vagy beragadt az egr-ed vagy van egy még kis repedésed a turbócsövön.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2136 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 13:48:14 »
Idézetet írta: stealt - 2010.02.21 vasárnap, 13:28:13
Vagy beragadt az egr-ed vagy van egy még kis repedésed a turbócsövön.
Köszi.Átnézem. Szerinted van EGR a CITROEN C5 HDI n is?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2137 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 13:59:35 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.02.21 vasárnap, 10:11:39
Sziasztok.
Tegnap mentem a városba és egyszer csak elkezdett füstölni az autóm mint az állat. Kimentem a pályára de ott sem hagyta abba hiába próbáltam minden sebességgel menni 200km-ert. Látszólag minden jó.Van erő,jó az alapjárat csak nagyon füstöl. Lehet hozzá köze,hogy már 4x a Románoknál tankoltam? (kúton). De akkor meg miért most kezdte?
Szalonos autó garantáltan 45000km.
Kilukadt a turbócsöved valahol.Méress egy turbónyomást!Ill.szemrevételezés.Leggyakrabban a függőleges cső szokott elpukkanni,ami a coolerről jön az egr-re!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2138 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 14:00:03 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.02.21 vasárnap, 13:48:14
Köszi.Átnézem. Szerinted van EGR a CITROEN C5 HDI n is?
Szinte biztos.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2139 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 14:01:32 »
Idézetet írta: szabi46 - 2010.02.21 vasárnap, 12:01:10
S.O.S!S.O.S!
sziasztok!
olyan problémám van,hogy a napokban elszakadt a generátor ékszíjam
olyan kérdésem lenne hogy tudnátok-e abban segíteni hogy-hogy tegyem bele?
meert ahogy néztem még lehet a motortató bakot is ki kell venni!ezt jól láttam?
esetleg tudtok képet mutatni?
vagy hol tudnék képet szerezni hogy egyáltalán hogy megy a szíj?
a kezelési útmutatót már néztem de abban,nincs semmi róla
válaszotokat előre is köszönöm:szabi46
S.O.S!
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg495263#msg495263
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szabi46
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2140 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 15:00:10 »
ok.köszi az infót
mi nem vettük le a generátort,hanem megemeltük a blokkot hogy hátha kitudjuk venni a spanoló csavarját,de kéne még vagy 10cm-t emelni a rajta hogy kitudjuk venni a csavart.(az a baj h többet nemnagyon tudunk rajta emelni)
akkor ezt szijfeszítő és szíjlazító nélkül nem is lehetne összerakni?
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2141 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 15:04:36 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.21 vasárnap, 13:59:35
Kilukadt a turbócsöved valahol.Méress egy turbónyomást!Ill.szemrevételezés.Leggyakrabban a függőleges cső szokott elpukkanni,ami a coolerről jön az egr-re!
ALF!
én is ránéztem a függőleges turbócsővemre és eléggé olajos-szutykos, látható szakadást, lukat nem látok.... Ennek ellenére csere?
Nekem csak intenzív gyorsításkor füstől (sztem ez normális)...
köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2142 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 15:08:12 »
Idézetet írta: szabi46 - 2010.02.21 vasárnap, 15:00:10
ok.köszi az infót
mi nem vettük le a generátort,hanem megemeltük a blokkot hogy hátha kitudjuk venni a spanoló csavarját,de kéne még vagy 10cm-t emelni a rajta hogy kitudjuk venni a csavart.(az a baj h többet nemnagyon tudunk rajta emelni)
akkor ezt szijfeszítő és szíjlazító nélkül nem is lehetne összerakni?
De igen.Van egy kicsit kókány módszer is.De ha ló nincs jó a szamár is!
Szóval befűzöd a szíjat,de előtte kiveszel két csavart a főtengelyszíjtárcsából,a benn maradó 1et csak meglazítod,hogy eltudjon fordulni a csavaron a tárcsa.Szóval így ráilleszted a szíjat,és már csak a helyére kell húzni a szíjtárcsát ,és visszacsavarozni.Így sem lesz egyszerű,de feszítő nélkül csak így van esélyed!
u.i. a generátort akkor is lekell szedni,mert nem férsz oda a feszítő csavarjaihoz.Pedig a szíjat belekell fűzni a feszítő görgőjébe.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.21 vasárnap, 15:13:43 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2143 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 15:11:50 »
Idézetet írta: Wah - 2010.02.21 vasárnap, 15:04:36
ALF!
én is ránéztem a függőleges turbócsővemre és eléggé olajos-szutykos, látható szakadást, lukat nem látok.... Ennek ellenére csere?
Nekem csak intenzív gyorsításkor füstől (sztem ez normális)...
köszi!
Az olaj a biztos jele,hogy valahol kífúj a turbócső!
Ez lehet persze a bilincsek lazasága miatt is,de ha valahol a közepetáján olajos,akkor tuti a likasodás!
Az összes gumicsőnek porszáraznak kell lennie kívülről.
Kivéve ha a szívósorról szivárog rá vissza az olaj.Akkor meg a szívósortömítéseket kell maszírozni.Illetve a szelepfedél alól is szokott szivárogni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2144 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 15:16:35 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.21 vasárnap, 15:11:50
Az olaj a biztos jele,hogy valahol kífúj a turbócső!
Ez lehet persze a bilincsek lazasága miatt is,de ha valahol a közepetáján olajos,akkor tuti a likasodás!
Az összes gumicsőnek porszáraznak kell lennie kívülről.
Kivéve ha a szívósorról szivárog rá vissza az olaj.Akkor meg a szívósortömítéseket kell maszírozni.Illetve a szelepfedél alól is szokott szivárogni.
Köszönöm a válaszod!
Akkor még kicsit körbenézem, honnan származik az olaj és meghúzom csavrokat a tömítéseket környékén...
Naplózva
szabi46
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2145 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 15:20:13 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.21 vasárnap, 15:08:12
De igen.Van egy kicsit kókány módszer is.De ha ló nincs jó a szamár is!
Szóval befűzöd a szíjat,de előtte kiveszel két csavart a főtengelyszíjtárcsából,a benn maradó 1et csak meglazítod,hogy eltudjon fordulni a csavaron a tárcsa.Szóval így ráilleszted a szíjat,és már csak a helyére kell húzni a szíjtárcsát ,és visszacsavarozni.Így sem lesz egyszerű,de feszítő nélkül csak így van esélyed!
u.i. a generátort akkor is lekell szedni,mert nem férsz oda a feszítő csavarjaihoz.Pedig a szíjat belekell fűzni a feszítő görgőjébe.
okés,észi a válaszod
majd próbálkozunk
Naplózva
szabi46
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2146 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 15:21:37 »
javítok:
okés,köszi a válaszod
Naplózva
ferencv
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2147 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 15:48:34 »
Idézetet írta: Wah - 2010.02.21 vasárnap, 15:16:35
Köszönöm a válaszod!
Akkor még kicsit körbenézem, honnan származik az olaj és meghúzom csavrokat a tömítéseket környékén...
Szia!
Siess megnézni, ez a kis mutatvány nekem egy turbócserémbe került
Ugyan ennél a csőnél volt elrepedve a belső oldalon az ERG szelep alatt, a leszerelés után látszódott csak a 3 cm -es repedés.
Cseréld mielőbb ha a tied is ilyen.
Üdv Feri
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2148 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 16:22:24 »
Értem!!!!
És a kopogáshoz valami hozzászólás?
Valaki?
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2149 Dátum:
2010.02.21 vasárnap, 16:50:07 »
Megnéztem a szívósort, és a turbócsövet is, mindenhol, nem látszik olajszennyeződés. Mégis csak 1900-2000-es ford.számnál kezd működni a turbó. Valahol mégis szökik a nyomás?
Mennyi lenne az
előírt ford.szám küszöb
, amelyiknél már kapcsolnia kell a turbónak?
Úgy tudom, hogy már kisebb ford.számnál kellene, mint nálam.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Oldalak:
1
...
36
37
38
39
40
41
42
[
43
]
44
45
46
47
48
49
50
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ