Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:44:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14634531 alkalommal)
0 Felhasználó és 97 vendég van a témában
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #2700 Dátum: 2010.04.09 péntek, 20:23:55 »

Ha már megint a porlasztócsúcsoknál tartunk, kinek mi a tapasztalata,
hány ezer kilómétert élnek az újraprogramozott csúcsok?
én már 10ezertől 30-40ezer km-t is hallottam...
Naplózva
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #2701 Dátum: 2010.04.10 szombat, 16:56:47 »

Tudom, vót má' sokszor téma, de ......  miaz

A jóidő kijövetelével EGR-t dugóznék én is, de nem találom, hogy milyen a dugón a furattávolság, illetve a furatok átmérőre... Nincs valakinek a pontos méretekről valami Móricka rajza? Előre megcsinálnám, utána csak betenném...

Köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2702 Dátum: 2010.04.10 szombat, 17:22:33 »


 vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #2703 Dátum: 2010.04.10 szombat, 23:13:28 »

Köszi!  worship

Milyen anyagból kell kivágni? Mindenképp fémlemezből? Jó ide valami háztartási cucc is? Mekkora "nyomás" van ennél a dugónál?  falbav
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.10 szombat, 23:15:20 írta Ronnydown » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2704 Dátum: 2010.04.10 szombat, 23:37:12 »

Köszi!  worship

Milyen anyagból kell kivágni? Mindenképp fémlemezből? Jó ide valami háztartási cucc is? Mekkora "nyomás" van ennél a dugónál?  falbav
nem nagy nyomás amit ki kell bírnia 1 barnal nem több. De ingadozik ami ha aluminium sörös dobozból csinálod hamar elfáradna, ráadásul a kupufogó gáz elég rohasztó hatású. Már egy 0,5mm-es saválló lemez is megfogja, nekem az van bent biztonságképpen két oldalán klingerit tömítéssel mert nem szeretném ha a turbonyomás elmenne vagy a kipufogo gáz csinálná a mocskot a szivárgás mellett.
Naplózva
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #2705 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 06:30:40 »

nem nagy nyomás amit ki kell bírnia 1 barnal nem több. De ingadozik ami ha aluminium sörös dobozból csinálod hamar elfáradna, ráadásul a kupufogó gáz elég rohasztó hatású. Már egy 0,5mm-es saválló lemez is megfogja, nekem az van bent biztonságképpen két oldalán klingerit tömítéssel mert nem szeretném ha a turbonyomás elmenne vagy a kipufogo gáz csinálná a mocskot a szivárgás mellett.

Ez a tömítés spec formájú? Mint, amit az EGR, vagy sima kör alakú?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2706 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 08:33:27 »

Ez a tömítés spec formájú? Mint, amit az EGR, vagy sima kör alakú?

Szia!

Spec formájú, mint az EGR, ~ 1 ezer forint körül adják. Én legalábbis ennyiért vettem.
Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #2707 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 08:44:22 »

Tudom, vót má' sokszor téma, de ......  miaz

A jóidő kijövetelével EGR-t dugóznék én is, de nem találom, hogy milyen a dugón a furattávolság, illetve a furatok átmérőre... Nincs valakinek a pontos méretekről valami Móricka rajza? Előre megcsinálnám, utána csak betenném...

Köszönöm.
Szia R!
Kérlek okvetlenül írd meg a tapasztalataidat miután mentél vele néhány száz kilométert.
Ugyanis az enyém 2005.12. és eddig csak elmélkedtem a ledugózáson, de ha neked minden további
nélkül f@szájosan működik akkor nyáron én is nekiesek.

Üdv
Sz
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #2708 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 08:49:26 »

Sziasztok,

Csak egy rövid élménybeszámoló...
A múlt héten cseréltünk görgőket és szíjat, illetve feszítő átalakítás volt az Alf féle újítás alapján egy kolléga autóján.
A gondok az összeszerelésnél kezdődtek.
Nem tudtuk a szerszámmal sem összenyomni a feszítőt annyira, hogy a szíj a helyére kerüljön, a tárcsát meg nem akartuk megbontani.
Mivel kint volt a feszítő így úgy oldottuk meg a dolgot, hogy a feszítő rugós része egy AWAB bilincs ölelésében be a satuba, és így szépen összenyomtuk, bilincs rögzít...
Így összenyomva be a helyére, és amikor a szíj is a helyén volt bilincs levesz és nagy öröm...
Lehet hogy írta már valaki ezt a "trükköt" de hátha segít valakinek...

 wave
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #2709 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 09:28:54 »

Szia!

Spec formájú, mint az EGR, ~ 1 ezer forint körül adják. Én legalábbis ennyiért vettem.

Van valami spec azonosítója? Ha így megyek be a bótba', hogy kérek egy EGR alakú klingerit tömítést, az eladó menten híjja a mentőket... nyes help
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.11 vasárnap, 09:30:32 írta Ronnydown » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2710 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 10:02:05 »

Szia!

Spec formájú, mint az EGR, ~ 1 ezer forint körül adják. Én legalábbis ennyiért vettem.
Én inkább ráraktam egy klingerit lapra a dugót és körbe kivágtam  vigyor3
Naplózva
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #2711 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 10:16:29 »

Én inkább ráraktam egy klingerit lapra a dugót és körbe kivágtam  vigyor3

 taps nyes Shocked
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #2712 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 11:43:21 »

Sziasztok!

Tavaly ősz elején cseréltettem a generátor szíjat, szíjtárcsát, feszítőt, görgőket. Kb. 3 hét alatt a szíjtárcsa gumírozása elnyíródott. A tárcsa pereme elfordult az agy körül, a surlódástól annyira felmelegedett, hogy füstölt és olvadt gumit szórt maga köré. Garanciában cserélték a tárcsát, de a közelmúltban ez is ugyanúgy ment tönkre. Nem látom értelmét a további garanciális cserének, ezért arra gondoltam, hogy fix tárcsává alakítottat szereltetek fel.

Van valakinek tapasztalata ilyen átalakításról?

Esetleg tudna adni valaki egy hibás tárcsát, hogy előre elkészítsék a fix tárcsát és csak a csere idejére kelljen sszervízben állnom?

Üdv!

Arrabonus
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2713 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 12:00:36 »

Van valami spec azonosítója? Ha így megyek be a bótba', hogy kérek egy EGR alakú klingerit tömítést, az eladó menten híjja a mentőket... nyes help
A cromaxban úgy kell keresni,hogy egr tömítés!Ez egy acél lemez közepén hajtott tömítő peremmel.Az eladó csak az árát mondja,neked meg csak fizetned kell! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2714 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 12:01:00 »

Sziasztok,

Csak egy rövid élménybeszámoló...
A múlt héten cseréltünk görgőket és szíjat, illetve feszítő átalakítás volt az Alf féle újítás alapján egy kolléga autóján.
A gondok az összeszerelésnél kezdődtek.
Nem tudtuk a szerszámmal sem összenyomni a feszítőt annyira, hogy a szíj a helyére kerüljön, a tárcsát meg nem akartuk megbontani.
Mivel kint volt a feszítő így úgy oldottuk meg a dolgot, hogy a feszítő rugós része egy AWAB bilincs ölelésében be a satuba, és így szépen összenyomtuk, bilincs rögzít...
Így összenyomva be a helyére, és amikor a szíj is a helyén volt bilincs levesz és nagy öröm...
Lehet hogy írta már valaki ezt a "trükköt" de hátha segít valakinek...

 wave
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2715 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 12:04:12 »

Köszi!  worship

Milyen anyagból kell kivágni? Mindenképp fémlemezből? Jó ide valami háztartási cucc is? Mekkora "nyomás" van ennél a dugónál?  falbav
2mm saválló koór anyagból érdemes készíteni és mindkét oldalára tenni tömítést-(lehetőleg az eredetit,egyet venni kell pluszba)
Ha nincs kéznél saválló anyag,menj el a legközelebbi szinesfémtelepre és egy sörér bizniszelj egy féltenyérnyi darabot! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jenő
Vendég
« Új hozzászólás #2716 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 21:39:35 »

Sziasztok! Bízom benne,hogy valaki tud segíteni a gondomon,ami a következő. A motor erősen elkezd rángatni mint amikor elfogy az üzemanyag. Ezt csinálja
hidegen melegen és van úgy hogy 3 napig nem! De általában gyorsításnál. A szervízben azt mondták várjam meg még kiggyullad az izzítás visszajelző.
Naplózva
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #2717 Dátum: 2010.04.12 hétfő, 22:06:20 »

sziasztok.

a jó idő beköszöntével megjelent egy kis berregő hang alapjárat közelében,ami gondolom  a feszítőnek tudható ben.Kérdés az hogy mennyit lehet eljárni mág vele mennyire sürgős ezt cserélni, illetve miylen negatív hatásokat okozhat.
 köszi
Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2718 Dátum: 2010.04.13 kedd, 07:42:17 »

Szia,

lehet feszítő is, amire ha visszaolvasol itt van megoldás, mert újra cserélni nem olcsó, és hamarosan ismét visszajön a hiba.
Érdemes azonban körbenézni a motortérben, nincs-e elszabadulva valmi cső, vagy egyéb, mert az is okoz hasonló problémát!
Nekem is volt ilyen gondom, és kiderült, hogy az egyik motortartó bak csavar kb. 1,5cm-ert kicsavarodott....
Ez mellett volt egy-két hosszabb gumicső amit a patent elengedett és kötegelni kellett, hogy ne  rázkódjon össze vissza...ezeket érdemes átnézni!
Nekem most csönd van...
 integet2

üdv
Miklós

sziasztok.

a jó idő beköszöntével megjelent egy kis berregő hang alapjárat közelében,ami gondolom  a feszítőnek tudható ben.Kérdés az hogy mennyit lehet eljárni mág vele mennyire sürgős ezt cserélni, illetve miylen negatív hatásokat okozhat.
 köszi
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Bedlaca
Vendég
« Új hozzászólás #2719 Dátum: 2010.04.13 kedd, 10:50:40 »

Sziasztok!
Kis segítséget kérnék!Nemrég vettem egy 2004es évjáratú 2.0TDCI Mondeo-t, 150.000 km van jelenleg benne.Szűrőket, olajat most készülök cserélni.Tanácsotokat abban kérném, hogy a hosszbordás szíjat és a görgőket is cseréljem, vagy hallgassam meg mit tanácsol a szerelő a szíj láttán?!?
Mire kell még 150ezer km-nél figyelnem?
Van még egy kérdésem ami kicsit aggaszt a kocsival kapcsolatban. Az alapjáratom ugrál indítás után pár másodpercig... ez normális dolog a TDCI motoroknál!?!, vagy készüljek fel a legrosszabbra(porlasztócsere, stb)?!?Mert ahogy itt olvasgattam a fórumokban, elég rémisztő dolgokat írtak.
Amúgy a később az alapjárat beáll, menetteljesítményével nincs problémám.
Minden tanácsot meghallgatok, és elfogadok!
Köszönöm a segítségeteket!
Sziasztok
Naplózva
hjozef
Vendég
« Új hozzászólás #2720 Dátum: 2010.04.13 kedd, 13:01:25 »

 :szomoru1:Sziasztok Modeosok!2002-es 130le TDCI-nél elhalgatott a turbo hangja,kérdésem az lenne,hogy a turbon kivül más hiba lehetséges-e.Köszönöm elöre a segítséget!

Naplózva
hjozef
Vendég
« Új hozzászólás #2721 Dátum: 2010.04.13 kedd, 13:10:58 »

:szomoru1:Sziasztok Modeosok!2002-es 130le TDCI-nél elhalgatott a turbo hangja,kérdésem az lenne,hogy a turbon kivül más hiba lehetséges-e.Köszönöm elöre a segítséget!


Ja és még annyi,hogy indúl szépen,de erőtlen!Még 1x köszi.
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #2722 Dátum: 2010.04.13 kedd, 13:11:05 »

Olajból 5W30-ast vegyél mindenképp és gázolajszűrőből csakis gyárit!! Szíjat és görgőket csak akkor cserélj ha hallatszik a hangja!! A feszítőnek jó huhogó hangja van ha kivan már, a görgőknek pedig csapágyhangja van. Hátha olyan szerencséd van hogy nemrég cserélték őket. Az ingadozó alapjárat nem túl jó jel, ez a porlasztócsúcs végének a közeledtét szokta jelenteni.

Sziasztok!
Kis segítséget kérnék!Nemrég vettem egy 2004es évjáratú 2.0TDCI Mondeo-t, 150.000 km van jelenleg benne.Szűrőket, olajat most készülök cserélni.Tanácsotokat abban kérném, hogy a hosszbordás szíjat és a görgőket is cseréljem, vagy hallgassam meg mit tanácsol a szerelő a szíj láttán?!?
Mire kell még 150ezer km-nél figyelnem?
Van még egy kérdésem ami kicsit aggaszt a kocsival kapcsolatban. Az alapjáratom ugrál indítás után pár másodpercig... ez normális dolog a TDCI motoroknál!?!, vagy készüljek fel a legrosszabbra(porlasztócsere, stb)?!?Mert ahogy itt olvasgattam a fórumokban, elég rémisztő dolgokat írtak.
Amúgy a később az alapjárat beáll, menetteljesítményével nincs problémám.
Minden tanácsot meghallgatok, és elfogadok!
Köszönöm a segítségeteket!
Sziasztok
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2723 Dátum: 2010.04.13 kedd, 13:17:41 »

:szomoru1:Sziasztok Modeosok!2002-es 130le TDCI-nél elhalgatott a turbo hangja,kérdésem az lenne,hogy a turbon kivül más hiba lehetséges-e.Köszönöm elöre a segítséget!


Lehet,hogy kilukadt valahol a turbócsőrendszer......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2724 Dátum: 2010.04.13 kedd, 13:19:06 »

Sziasztok!
Kis segítséget kérnék!Nemrég vettem egy 2004es évjáratú 2.0TDCI Mondeo-t, 150.000 km van jelenleg benne.Szűrőket, olajat most készülök cserélni.Tanácsotokat abban kérném, hogy a hosszbordás szíjat és a görgőket is cseréljem, vagy hallgassam meg mit tanácsol a szerelő a szíj láttán?!?
Mire kell még 150ezer km-nél figyelnem?
Van még egy kérdésem ami kicsit aggaszt a kocsival kapcsolatban. Az alapjáratom ugrál indítás után pár másodpercig... ez normális dolog a TDCI motoroknál!?!, vagy készüljek fel a legrosszabbra(porlasztócsere, stb)?!?Mert ahogy itt olvasgattam a fórumokban, elég rémisztő dolgokat írtak.
Amúgy a később az alapjárat beáll, menetteljesítményével nincs problémám.
Minden tanácsot meghallgatok, és elfogadok!
Köszönöm a segítségeteket!
Sziasztok
szíj
2 vezetógörgő
feszítő -mindjárt átalakítani a gumiszilentet fix alura
főtengelyszíjtárcsa

kb 80 píz
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2725 Dátum: 2010.04.13 kedd, 13:20:14 »

sziasztok.

a jó idő beköszöntével megjelent egy kis berregő hang alapjárat közelében,ami gondolom  a feszítőnek tudható ben.Kérdés az hogy mennyit lehet eljárni mág vele mennyire sürgős ezt cserélni, illetve miylen negatív hatásokat okozhat.
 köszi
max szétveri egy idő után a csapágyakat a görgőkben.Ha lesz rá keret,tervezd be a cserét.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2726 Dátum: 2010.04.13 kedd, 13:23:00 »

Sziasztok! Bízom benne,hogy valaki tud segíteni a gondomon,ami a következő. A motor erősen elkezd rángatni mint amikor elfogy az üzemanyag. Ezt csinálja
hidegen melegen és van úgy hogy 3 napig nem! De általában gyorsításnál. A szervízben azt mondták várjam meg még kiggyullad az izzítás visszajelző.
Alapból cserélj go szűrőt!Lehet,jó lenne 1 tankpucolás is......

Viszont ha nem üzarendszeri gond,akkor pedig a lendkerék lesz.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2727 Dátum: 2010.04.13 kedd, 15:13:45 »

Ja Ja...nem mertem kéket kérni, mert ha majd egyszer el akarom adni az autót és valami konzervatívabb ember venné meg, akkor majd a kék csövekre kitalálná, hogy "agyon volt tuningolva"....


Pedig a kék jól mutatott volna:
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2728 Dátum: 2010.04.13 kedd, 15:17:12 »

Pedig a kék jól mutatott volna:
[img width=800 height=600]http://i650.photobucket.com/albums/uu221/Longhorn109/P4134983.jpg
wow1
Megőrülök!!!
Itt vannak már?
Ott vagyunk már?
 Grin eljen taps Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2729 Dátum: 2010.04.13 kedd, 15:19:10 »

wow1
Megőrülök!!!
Itt vannak már?
Ott vagyunk már?
 Grin eljen taps Wink wave
Nyugiság, lazaság. Ez egyelőre egy angol ST-TDCi belseje, sajnos nem az engyém...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2730 Dátum: 2010.04.13 kedd, 15:29:47 »

Nyugiság, lazaság. Ez egyelőre egy angol ST-TDCi belseje, sajnos nem az engyém...
gondoltam.de kumm jó! eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2731 Dátum: 2010.04.13 kedd, 15:37:02 »

gondoltam.de kumm jó! eljen
Ja, szerintem is. Csak az a gond, hogy nekünk ilyen nem lesz, mert ez a +1 cső a 6 darabos mellé. Mike-nak lesz feketében. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2732 Dátum: 2010.04.13 kedd, 15:39:21 »

Ja, szerintem is. Csak az a gond, hogy nekünk ilyen nem lesz, mert ez a +1 cső a 6 darabos mellé. Mike-nak lesz feketében. Smiley
tudom! Wink wave de jól mutat,meg szinte csak ez fog látszani az egészból kontrasztosan.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2733 Dátum: 2010.04.13 kedd, 15:41:34 »

tudom! Wink wave de jól mutat,meg szinte csak ez fog látszani az egészból kontrasztosan.
hát ja. De ha nagyon bejön, később még rendelhetünk ilyet is. Hátha még többen is rákapnak a dologra a tuningolók közül és risztelhetünk a postaköltségen. Cheesy
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2734 Dátum: 2010.04.13 kedd, 15:55:05 »

hát ja. De ha nagyon bejön, később még rendelhetünk ilyet is. Hátha még többen is rákapnak a dologra a tuningolók közül és risztelhetünk a postaköltségen. Cheesy
mennyibe jön ki egy full szett? színek között van árban van különbség? milyen színekben van? gondolom valami gyakorlati haszna is van?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2735 Dátum: 2010.04.13 kedd, 15:59:47 »

mennyibe jön ki egy full szett? színek között van árban van különbség? milyen színekben van? gondolom valami gyakorlati haszna is van?
kb 60     piros kék fekete
Persze.Nem lélegzik a cső-nem fújódik fel és nem ernyed.Hamarabb felépül a turbónyomás.Tartósabb-szilikon alapanyag!Örök élet egy utcai autón!
Tunying na! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2736 Dátum: 2010.04.13 kedd, 16:12:05 »

kb 60     piros kék fekete
Persze.Nem lélegzik a cső-nem fújódik fel és nem ernyed.Hamarabb felépül a turbónyomás.Tartósabb-szilikon alapanyag!Örök élet egy utcai autón!
Tunying na! vigyor3 Wink wave
kicsit több. Mike1-é tokkal-vonóval 300GBP volt.  Ebben benne van a 6 turbó utáni cső, a szívócső a turbó előtti részen, a szükséges 15db megfelelő acélbilincs és a szállítás angliából. Kedvezményes bevezetőáron volt 270GBP a full cucc.
Az alf által mondott csak a 6os szettre vonatkozik, annak a bevezető ára volt januárban.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2737 Dátum: 2010.04.13 kedd, 16:14:07 »

kicsit több. Mike1-é tokkal-vonóval 300GBP volt.  Ebben benne van a 6 turbó utáni cső, a szívócső a turbó előtti részen, a szükséges 15db megfelelő acélbilincs és a szállítás angliából. Kedvezményes bevezetőáron volt 270GBP a full cucc.
Az alf által mondott csak a 6os szettre vonatkozik, annak a bevezető ára volt januárban.
és ez jó tddi-re is?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2738 Dátum: 2010.04.13 kedd, 16:16:35 »

mennyibe jön ki egy full szett? színek között van árban van különbség? milyen színekben van? gondolom valami gyakorlati haszna is van?
A szinek között nincs különbség. Eredetileg ST TDCI-hez készítették, de az FMBA és az azt követő TDCI-khez is jó, mivel a töltőlevegő rendszer konfigurációja azonos.
Alapvetően a turbócső repedések kiküszöbölése volt a cél a jobb áramlási tulajdonságok biztosítása mellett.
A szilikon csövek előnye, hogy nem tágulnak/horpadnak a nyomás változásával, így a turbónyomás kiépülése egyenletesebb lesz. A hagyományos csövek rugalmassága miatt erős gyorsításnál a turbó előbb a csöveket "fújta föl", majd mikor azok már kellően felkeményedtek, utána nőtt csak a szívósori nyomás.

Igazán jó hatást sportlégszűrővel, nagyobb intercoolerrel és kiszerelt katalizátorral együtt lehet elérni velük. Főleg ha a tuning miatt emeltek a töltőlevegő nyomásán.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2739 Dátum: 2010.04.13 kedd, 16:19:41 »

kicsit több. Mike1-é tokkal-vonóval 300GBP volt.  Ebben benne van a 6 turbó utáni cső, a szívócső a turbó előtti részen, a szükséges 15db megfelelő acélbilincs és a szállítás angliából. Kedvezményes bevezetőáron volt 270GBP a full cucc.
Az alf által mondott csak a 6os szettre vonatkozik, annak a bevezető ára volt januárban.
igen,bocs!
az a reklámár volt! Cool
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2740 Dátum: 2010.04.13 kedd, 16:19:47 »

és ez jó tddi-re is?
akkor, ha szemből bal oldalon van az EGR szelep és nem jobb oldalon hátul, illetve ha a 28-assal jelölt cső megtalálható a motortér szemből jobb olalán alul a segédkeretnél.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2741 Dátum: 2010.04.13 kedd, 16:50:18 »

akkor, ha szemből bal oldalon van az EGR szelep és nem jobb oldalon hátul, illetve ha a 28-assal jelölt cső megtalálható a motortér szemből jobb olalán alul a segédkeretnél.
http://www.prodigymotorsport.co.uk/boost_pipes.jpg

http://img6.tar.hu/hzsolt92/img/74408923.jpg#3
itt egy kép róla. elvileg ott van mint tdci-kben. hétvégén tervezem az egr dugózását. nem gáz hogy nekem csak 3 vezeték megy rá a csatin keresztül? nem lesz hibakód? monnyuk ez még annyira nem is izgatna, de check engine izzó vagy izzítás jelző nem fog világítani nekem? mert ha igen akkor nem fogom látni ha tényleg valami lényeges miatt világítana
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2742 Dátum: 2010.04.13 kedd, 18:20:46 »

[img width=800 height=600]http://img6.tar.hu/hzsolt92/img/74408923.jpg#3
http://img6.tar.hu/hzsolt92/img/74408923.jpg#3
itt egy kép róla. elvileg ott van mint tdci-kben. hétvégén tervezem az egr dugózását. nem gáz hogy nekem csak 3 vezeték megy rá a csatin keresztül? nem lesz hibakód? monnyuk ez még annyira nem is izgatna, de check engine izzó vagy izzítás jelző nem fog világítani nekem? mert ha igen akkor nem fogom látni ha tényleg valami lényeges miatt világítana
de neked a turbóról nem a motor alatt megy el a cső,hanem a váltó felett.Nem?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2743 Dátum: 2010.04.13 kedd, 19:05:09 »

de neked a turbóról nem a motor alatt megy el a cső,hanem a váltó felett.Nem?
őszintén?? fogalmam sincs vigyor3 hétvégére tervezek egy egr tisztítás\dugózás(monnyuk a dugó még képlékeny, nem tom fog-e világítani valamelyik izzó a műszerfalon tőle)) szívósor takarításos hármast és át akarom nézni a túrbócsöveket is. ha minden jól megy akkor meg tudom nézni. tényleg milyen nehéz ezt a fajta szívósort leszedni? mivel hasonlóvan a tdci-ken is gondol itt hamarabb választ kapok a kérdésemre
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2744 Dátum: 2010.04.13 kedd, 20:44:53 »

Most olvasgatom és elsőre én is beindultam, hogy itt van  vigyor3 vigyor3 vigyor3
én is várom aztán egy olajcsere meg a csipppp és ahogy Alf írta alúl: TDCI űrhajó lesz !  taps taps eplus2 eplus2 vigyor3 nyes


wow1
Megőrülök!!!
Itt vannak már?
Ott vagyunk már?
 Grin eljen taps Wink wave
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2745 Dátum: 2010.04.13 kedd, 20:53:50 »

Készülj rá valami olyan ruhával amit nem sajnálsz és sok brigéciol (2L), meg vagy 3-4 flakon féktisztító, és áztasd be a szívósort, hogy ellepje a brigéciol vagy fél órára, különben nagy cumi kisikálni! Valószínű, hogy a bal oldali cooler felé menő csövet és a lenti fém cső és a cooler közötti csövet is leszedheted takarítani, mert nekem is állt az olajsár rajta és Vik azt mondta, hogy ez minden dieselnél jellemző....ahogy a turbó és levegő szűrő közötti csönélé is (a képen nálad is látszik!)
Jó melót!!


őszintén?? fogalmam sincs vigyor3 hétvégére tervezek egy egr tisztítás\dugózás(monnyuk a dugó még képlékeny, nem tom fog-e világítani valamelyik izzó a műszerfalon tőle)) szívósor takarításos hármast és át akarom nézni a túrbócsöveket is. ha minden jól megy akkor meg tudom nézni. tényleg milyen nehéz ezt a fajta szívósort leszedni? mivel hasonlóvan a tdci-ken is gondol itt hamarabb választ kapok a kérdésemre
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2746 Dátum: 2010.04.13 kedd, 20:59:14 »

A szívósort leszedni nem nehéz, ha jól emlékszem a munka menete a következő (legalább is nekem ebben a sorrendben volt kényelmes) :
1. EGR-ről leszed a kipufogó visszavezető cső, ami jobb oldalról jön
2, Egr-ről leszed a levegő cső ami aluról jön
3. szívósor csavarok leszedése, vigyázva nehogy bármi beessen a szívótorokba!!!!!!!
4. EGR leszedése a szívósorról!
Ezek után rengeteg puceva!
Utána sorrend visszafelé ua. visszafelé...

Bitros lehet másképp is de nekem nem minden villás kulcs állt jól kézre, nem fértem mindenhez jól hozzá, meg a bilincs csavarja is csak így volt hozzáférhető!


őszintén?? fogalmam sincs vigyor3 hétvégére tervezek egy egr tisztítás\dugózás(monnyuk a dugó még képlékeny, nem tom fog-e világítani valamelyik izzó a műszerfalon tőle)) szívósor takarításos hármast és át akarom nézni a túrbócsöveket is. ha minden jól megy akkor meg tudom nézni. tényleg milyen nehéz ezt a fajta szívósort leszedni? mivel hasonlóvan a tdci-ken is gondol itt hamarabb választ kapok a kérdésemre
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2747 Dátum: 2010.04.13 kedd, 21:08:29 »

őszintén?? fogalmam sincs vigyor3 hétvégére tervezek egy egr tisztítás\dugózás(monnyuk a dugó még képlékeny, nem tom fog-e világítani valamelyik izzó a műszerfalon tőle)) szívósor takarításos hármast és át akarom nézni a túrbócsöveket is. ha minden jól megy akkor meg tudom nézni. tényleg milyen nehéz ezt a fajta szívósort leszedni? mivel hasonlóvan a tdci-ken is gondol itt hamarabb választ kapok a kérdésemre
pü-ben küldj alvázszámot, megnézem a töltőlevegő cső menetét...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2748 Dátum: 2010.04.13 kedd, 21:18:18 »

őszintén?? fogalmam sincs vigyor3 hétvégére tervezek egy egr tisztítás\dugózás(monnyuk a dugó még képlékeny, nem tom fog-e világítani valamelyik izzó a műszerfalon tőle)) szívósor takarításos hármast és át akarom nézni a túrbócsöveket is. ha minden jól megy akkor meg tudom nézni. tényleg milyen nehéz ezt a fajta szívósort leszedni? mivel hasonlóvan a tdci-ken is gondol itt hamarabb választ kapok a kérdésemre
asszem Francoe kollégának eu3as elektromos egr-el.(hasonló megoldás lehet a tiéd,csak tddi)Nos ő dugózta,és asszem csak hibakódot tárolt az ecu,lámpát nem villogtatott.De ő megtudja mondani a frankót! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2749 Dátum: 2010.04.13 kedd, 21:22:04 »

pü-ben küldj alvázszámot, megnézem a töltőlevegő cső menetét...
ment a pü
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.