Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:04:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
48
49
50
51
52
53
54
[
55
]
56
57
58
59
60
61
62
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14632679 alkalommal)
0 Felhasználó és 95 vendég van a témában
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2700 Dátum:
2010.04.09 péntek, 20:23:55 »
Ha már megint a porlasztócsúcsoknál tartunk, kinek mi a tapasztalata,
hány ezer kilómétert élnek az újraprogramozott csúcsok?
én már 10ezertől 30-40ezer km-t is hallottam...
Naplózva
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2701 Dátum:
2010.04.10 szombat, 16:56:47 »
Tudom, vót má' sokszor téma, de ......
A jóidő kijövetelével EGR-t dugóznék én is, de nem találom, hogy milyen a dugón a furattávolság, illetve a furatok átmérőre... Nincs valakinek a pontos méretekről valami Móricka rajza? Előre megcsinálnám, utána csak betenném...
Köszönöm.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2702 Dátum:
2010.04.10 szombat, 17:22:33 »
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2703 Dátum:
2010.04.10 szombat, 23:13:28 »
Köszi!
Milyen anyagból kell kivágni? Mindenképp fémlemezből? Jó ide valami háztartási cucc is? Mekkora "nyomás" van ennél a dugónál?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.10 szombat, 23:15:20 írta Ronnydown
»
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2704 Dátum:
2010.04.10 szombat, 23:37:12 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2010.04.10 szombat, 23:13:28
Köszi!
Milyen anyagból kell kivágni? Mindenképp fémlemezből? Jó ide valami háztartási cucc is? Mekkora "nyomás" van ennél a dugónál?
nem nagy nyomás amit ki kell bírnia 1 barnal nem több. De ingadozik ami ha aluminium sörös dobozból csinálod hamar elfáradna, ráadásul a kupufogó gáz elég rohasztó hatású. Már egy 0,5mm-es saválló lemez is megfogja, nekem az van bent biztonságképpen két oldalán klingerit tömítéssel mert nem szeretném ha a turbonyomás elmenne vagy a kipufogo gáz csinálná a mocskot a szivárgás mellett.
Naplózva
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2705 Dátum:
2010.04.11 vasárnap, 06:30:40 »
Idézetet írta: stealt - 2010.04.10 szombat, 23:37:12
nem nagy nyomás amit ki kell bírnia 1 barnal nem több. De ingadozik ami ha aluminium sörös dobozból csinálod hamar elfáradna, ráadásul a kupufogó gáz elég rohasztó hatású. Már egy 0,5mm-es saválló lemez is megfogja, nekem az van bent biztonságképpen két oldalán klingerit tömítéssel mert nem szeretném ha a turbonyomás elmenne vagy a kipufogo gáz csinálná a mocskot a szivárgás mellett.
Ez a tömítés spec formájú? Mint, amit az EGR, vagy sima kör alakú?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2706 Dátum:
2010.04.11 vasárnap, 08:33:27 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2010.04.11 vasárnap, 06:30:40
Ez a tömítés spec formájú? Mint, amit az EGR, vagy sima kör alakú?
Szia!
Spec formájú, mint az EGR, ~ 1 ezer forint körül adják. Én legalábbis ennyiért vettem.
Naplózva
Szilo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2707 Dátum:
2010.04.11 vasárnap, 08:44:22 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2010.04.10 szombat, 16:56:47
Tudom, vót má' sokszor téma, de ......
A jóidő kijövetelével EGR-t dugóznék én is, de nem találom, hogy milyen a dugón a furattávolság, illetve a furatok átmérőre... Nincs valakinek a pontos méretekről valami Móricka rajza? Előre megcsinálnám, utána csak betenném...
Köszönöm.
Szia R!
Kérlek okvetlenül írd meg a tapasztalataidat miután mentél vele néhány száz kilométert.
Ugyanis az enyém 2005.12. és eddig csak elmélkedtem a ledugózáson, de ha neked minden további
nélkül f@szájosan működik akkor nyáron én is nekiesek.
Üdv
Sz
Naplózva
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2708 Dátum:
2010.04.11 vasárnap, 08:49:26 »
Sziasztok,
Csak egy rövid élménybeszámoló...
A múlt héten cseréltünk görgőket és szíjat, illetve feszítő átalakítás volt az Alf féle újítás alapján egy kolléga autóján.
A gondok az összeszerelésnél kezdődtek.
Nem tudtuk a szerszámmal sem összenyomni a feszítőt annyira, hogy a szíj a helyére kerüljön, a tárcsát meg nem akartuk megbontani.
Mivel kint volt a feszítő így úgy oldottuk meg a dolgot, hogy a feszítő rugós része egy AWAB bilincs ölelésében be a satuba, és így szépen összenyomtuk, bilincs rögzít...
Így összenyomva be a helyére, és amikor a szíj is a helyén volt bilincs levesz és nagy öröm...
Lehet hogy írta már valaki ezt a "trükköt" de hátha segít valakinek...
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2709 Dátum:
2010.04.11 vasárnap, 09:28:54 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.04.11 vasárnap, 08:33:27
Szia!
Spec formájú, mint az EGR, ~ 1 ezer forint körül adják. Én legalábbis ennyiért vettem.
Van valami spec azonosítója? Ha így megyek be a bótba', hogy kérek egy EGR alakú klingerit tömítést, az eladó menten híjja a mentőket...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.11 vasárnap, 09:30:32 írta Ronnydown
»
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2710 Dátum:
2010.04.11 vasárnap, 10:02:05 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.04.11 vasárnap, 08:33:27
Szia!
Spec formájú, mint az EGR, ~ 1 ezer forint körül adják. Én legalábbis ennyiért vettem.
Én inkább ráraktam egy klingerit lapra a dugót és körbe kivágtam
Naplózva
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2711 Dátum:
2010.04.11 vasárnap, 10:16:29 »
Idézetet írta: stealt - 2010.04.11 vasárnap, 10:02:05
Én inkább ráraktam egy klingerit lapra a dugót és körbe kivágtam
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2712 Dátum:
2010.04.11 vasárnap, 11:43:21 »
Sziasztok!
Tavaly ősz elején cseréltettem a generátor szíjat, szíjtárcsát, feszítőt, görgőket. Kb. 3 hét alatt a szíjtárcsa gumírozása elnyíródott. A tárcsa pereme elfordult az agy körül, a surlódástól annyira felmelegedett, hogy füstölt és olvadt gumit szórt maga köré. Garanciában cserélték a tárcsát, de a közelmúltban ez is ugyanúgy ment tönkre. Nem látom értelmét a további garanciális cserének, ezért arra gondoltam, hogy fix tárcsává alakítottat szereltetek fel.
Van valakinek tapasztalata ilyen átalakításról?
Esetleg tudna adni valaki egy hibás tárcsát, hogy előre elkészítsék a fix tárcsát és csak a csere idejére kelljen sszervízben állnom?
Üdv!
Arrabonus
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2713 Dátum:
2010.04.11 vasárnap, 12:00:36 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2010.04.11 vasárnap, 09:28:54
Van valami spec azonosítója? Ha így megyek be a bótba', hogy kérek egy EGR alakú klingerit tömítést, az eladó menten híjja a mentőket...
A cromaxban úgy kell keresni,hogy egr tömítés!Ez egy acél lemez közepén hajtott tömítő peremmel.Az eladó csak az árát mondja,neked meg csak fizetned kell!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2714 Dátum:
2010.04.11 vasárnap, 12:01:00 »
Idézetet írta: zsapeti - 2010.04.11 vasárnap, 08:49:26
Sziasztok,
Csak egy rövid élménybeszámoló...
A múlt héten cseréltünk görgőket és szíjat, illetve feszítő átalakítás volt az Alf féle újítás alapján egy kolléga autóján.
A gondok az összeszerelésnél kezdődtek.
Nem tudtuk a szerszámmal sem összenyomni a feszítőt annyira, hogy a szíj a helyére kerüljön, a tárcsát meg nem akartuk megbontani.
Mivel kint volt a feszítő így úgy oldottuk meg a dolgot, hogy a feszítő rugós része egy AWAB bilincs ölelésében be a satuba, és így szépen összenyomtuk, bilincs rögzít...
Így összenyomva be a helyére, és amikor a szíj is a helyén volt bilincs levesz és nagy öröm...
Lehet hogy írta már valaki ezt a "trükköt" de hátha segít valakinek...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2715 Dátum:
2010.04.11 vasárnap, 12:04:12 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2010.04.10 szombat, 23:13:28
Köszi!
Milyen anyagból kell kivágni? Mindenképp fémlemezből? Jó ide valami háztartási cucc is? Mekkora "nyomás" van ennél a dugónál?
2mm saválló koór anyagból érdemes készíteni és mindkét oldalára tenni tömítést-(lehetőleg az eredetit,egyet venni kell pluszba)
Ha nincs kéznél saválló anyag,menj el a legközelebbi szinesfémtelepre és egy sörér bizniszelj egy féltenyérnyi darabot!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jenő
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2716 Dátum:
2010.04.12 hétfő, 21:39:35 »
Sziasztok! Bízom benne,hogy valaki tud segíteni a gondomon,ami a következő. A motor erősen elkezd rángatni mint amikor elfogy az üzemanyag. Ezt csinálja
hidegen melegen és van úgy hogy 3 napig nem! De általában gyorsításnál. A szervízben azt mondták várjam meg még kiggyullad az izzítás visszajelző.
Naplózva
Horsefly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2717 Dátum:
2010.04.12 hétfő, 22:06:20 »
sziasztok.
a jó idő beköszöntével megjelent egy kis berregő hang alapjárat közelében,ami gondolom a feszítőnek tudható ben.Kérdés az hogy mennyit lehet eljárni mág vele mennyire sürgős ezt cserélni, illetve miylen negatív hatásokat okozhat.
köszi
Naplózva
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2718 Dátum:
2010.04.13 kedd, 07:42:17 »
Szia,
lehet feszítő is, amire ha visszaolvasol itt van megoldás, mert újra cserélni nem olcsó, és hamarosan ismét visszajön a hiba.
Érdemes azonban körbenézni a motortérben, nincs-e elszabadulva valmi cső, vagy egyéb, mert az is okoz hasonló problémát!
Nekem is volt ilyen gondom, és kiderült, hogy az egyik motortartó bak csavar kb. 1,5cm-ert kicsavarodott....
Ez mellett volt egy-két hosszabb gumicső amit a patent elengedett és kötegelni kellett, hogy ne rázkódjon össze vissza...ezeket érdemes átnézni!
Nekem most csönd van...
üdv
Miklós
Idézetet írta: Dave - 2010.04.12 hétfő, 22:06:20
sziasztok.
a jó idő beköszöntével megjelent egy kis berregő hang alapjárat közelében,ami gondolom a feszítőnek tudható ben.Kérdés az hogy mennyit lehet eljárni mág vele mennyire sürgős ezt cserélni, illetve miylen negatív hatásokat okozhat.
köszi
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
Bedlaca
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2719 Dátum:
2010.04.13 kedd, 10:50:40 »
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék!Nemrég vettem egy 2004es évjáratú 2.0TDCI Mondeo-t, 150.000 km van jelenleg benne.Szűrőket, olajat most készülök cserélni.Tanácsotokat abban kérném, hogy a hosszbordás szíjat és a görgőket is cseréljem, vagy hallgassam meg mit tanácsol a szerelő a szíj láttán?!?
Mire kell még 150ezer km-nél figyelnem?
Van még egy kérdésem ami kicsit aggaszt a kocsival kapcsolatban. Az alapjáratom ugrál indítás után pár másodpercig... ez normális dolog a TDCI motoroknál!?!, vagy készüljek fel a legrosszabbra(porlasztócsere, stb)?!?Mert ahogy itt olvasgattam a fórumokban, elég rémisztő dolgokat írtak.
Amúgy a később az alapjárat beáll, menetteljesítményével nincs problémám.
Minden tanácsot meghallgatok, és elfogadok!
Köszönöm a segítségeteket!
Sziasztok
Naplózva
hjozef
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2720 Dátum:
2010.04.13 kedd, 13:01:25 »
:szomoru1:Sziasztok Modeosok!2002-es 130le TDCI-nél elhalgatott a turbo hangja,kérdésem az lenne,hogy a turbon kivül más hiba lehetséges-e.Köszönöm elöre a segítséget!
Naplózva
hjozef
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2721 Dátum:
2010.04.13 kedd, 13:10:58 »
Idézetet írta: hjoci - 2010.04.13 kedd, 13:01:25
:szomoru1:Sziasztok Modeosok!2002-es 130le TDCI-nél elhalgatott a turbo hangja,kérdésem az lenne,hogy a turbon kivül más hiba lehetséges-e.Köszönöm elöre a segítséget!
Ja és még annyi,hogy indúl szépen,de erőtlen!Még 1x köszi.
Naplózva
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2722 Dátum:
2010.04.13 kedd, 13:11:05 »
Olajból 5W30-ast vegyél mindenképp és gázolajszűrőből csakis gyárit!! Szíjat és görgőket csak akkor cserélj ha hallatszik a hangja!! A feszítőnek jó huhogó hangja van ha kivan már, a görgőknek pedig csapágyhangja van. Hátha olyan szerencséd van hogy nemrég cserélték őket. Az ingadozó alapjárat nem túl jó jel, ez a porlasztócsúcs végének a közeledtét szokta jelenteni.
Idézetet írta: Bedlaca - 2010.04.13 kedd, 10:50:40
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék!Nemrég vettem egy 2004es évjáratú 2.0TDCI Mondeo-t, 150.000 km van jelenleg benne.Szűrőket, olajat most készülök cserélni.Tanácsotokat abban kérném, hogy a hosszbordás szíjat és a görgőket is cseréljem, vagy hallgassam meg mit tanácsol a szerelő a szíj láttán?!?
Mire kell még 150ezer km-nél figyelnem?
Van még egy kérdésem ami kicsit aggaszt a kocsival kapcsolatban. Az alapjáratom ugrál indítás után pár másodpercig... ez normális dolog a TDCI motoroknál!?!, vagy készüljek fel a legrosszabbra(porlasztócsere, stb)?!?Mert ahogy itt olvasgattam a fórumokban, elég rémisztő dolgokat írtak.
Amúgy a később az alapjárat beáll, menetteljesítményével nincs problémám.
Minden tanácsot meghallgatok, és elfogadok!
Köszönöm a segítségeteket!
Sziasztok
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2723 Dátum:
2010.04.13 kedd, 13:17:41 »
Idézetet írta: hjoci - 2010.04.13 kedd, 13:01:25
:szomoru1:Sziasztok Modeosok!2002-es 130le TDCI-nél elhalgatott a turbo hangja,kérdésem az lenne,hogy a turbon kivül más hiba lehetséges-e.Köszönöm elöre a segítséget!
Lehet,hogy kilukadt valahol a turbócsőrendszer......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2724 Dátum:
2010.04.13 kedd, 13:19:06 »
Idézetet írta: Bedlaca - 2010.04.13 kedd, 10:50:40
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék!Nemrég vettem egy 2004es évjáratú 2.0TDCI Mondeo-t, 150.000 km van jelenleg benne.Szűrőket, olajat most készülök cserélni.Tanácsotokat abban kérném, hogy a hosszbordás szíjat és a görgőket is cseréljem, vagy hallgassam meg mit tanácsol a szerelő a szíj láttán?!?
Mire kell még 150ezer km-nél figyelnem?
Van még egy kérdésem ami kicsit aggaszt a kocsival kapcsolatban. Az alapjáratom ugrál indítás után pár másodpercig... ez normális dolog a TDCI motoroknál!?!, vagy készüljek fel a legrosszabbra(porlasztócsere, stb)?!?Mert ahogy itt olvasgattam a fórumokban, elég rémisztő dolgokat írtak.
Amúgy a később az alapjárat beáll, menetteljesítményével nincs problémám.
Minden tanácsot meghallgatok, és elfogadok!
Köszönöm a segítségeteket!
Sziasztok
szíj
2 vezetógörgő
feszítő -mindjárt átalakítani a gumiszilentet fix alura
főtengelyszíjtárcsa
kb 80 píz
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2725 Dátum:
2010.04.13 kedd, 13:20:14 »
Idézetet írta: Dave - 2010.04.12 hétfő, 22:06:20
sziasztok.
a jó idő beköszöntével megjelent egy kis berregő hang alapjárat közelében,ami gondolom a feszítőnek tudható ben.Kérdés az hogy mennyit lehet eljárni mág vele mennyire sürgős ezt cserélni, illetve miylen negatív hatásokat okozhat.
köszi
max szétveri egy idő után a csapágyakat a görgőkben.Ha lesz rá keret,tervezd be a cserét.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2726 Dátum:
2010.04.13 kedd, 13:23:00 »
Idézetet írta: Jenő - 2010.04.12 hétfő, 21:39:35
Sziasztok! Bízom benne,hogy valaki tud segíteni a gondomon,ami a következő. A motor erősen elkezd rángatni mint amikor elfogy az üzemanyag. Ezt csinálja
hidegen melegen és van úgy hogy 3 napig nem! De általában gyorsításnál. A szervízben azt mondták várjam meg még kiggyullad az izzítás visszajelző.
Alapból cserélj go szűrőt!Lehet,jó lenne 1 tankpucolás is......
Viszont ha nem üzarendszeri gond,akkor pedig a lendkerék lesz.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2727 Dátum:
2010.04.13 kedd, 15:13:45 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.08 csütörtök, 20:59:47
Ja Ja...nem mertem kéket kérni, mert ha majd egyszer el akarom adni az autót és valami konzervatívabb ember venné meg, akkor majd a kék csövekre kitalálná, hogy "agyon volt tuningolva"....
Pedig a kék jól mutatott volna:
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2728 Dátum:
2010.04.13 kedd, 15:17:12 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.13 kedd, 15:13:45
Pedig a kék jól mutatott volna:
[img width=800 height=600]http://i650.photobucket.com/albums/uu221/Longhorn109/P4134983.jpg
Megőrülök!!!
Itt vannak már?
Ott vagyunk már?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2729 Dátum:
2010.04.13 kedd, 15:19:10 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.13 kedd, 15:17:12
Megőrülök!!!
Itt vannak már?
Ott vagyunk már?
Nyugiság, lazaság. Ez egyelőre egy angol ST-TDCi belseje, sajnos nem az engyém...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2730 Dátum:
2010.04.13 kedd, 15:29:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.13 kedd, 15:19:10
Nyugiság, lazaság. Ez egyelőre egy angol ST-TDCi belseje, sajnos nem az engyém...
gondoltam.de kumm jó!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2731 Dátum:
2010.04.13 kedd, 15:37:02 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.13 kedd, 15:29:47
gondoltam.de kumm jó!
Ja, szerintem is. Csak az a gond, hogy nekünk ilyen nem lesz, mert ez a +1 cső a 6 darabos mellé. Mike-nak lesz feketében.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2732 Dátum:
2010.04.13 kedd, 15:39:21 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.13 kedd, 15:37:02
Ja, szerintem is. Csak az a gond, hogy nekünk ilyen nem lesz, mert ez a +1 cső a 6 darabos mellé. Mike-nak lesz feketében.
tudom!
de jól mutat,meg szinte csak ez fog látszani az egészból kontrasztosan.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2733 Dátum:
2010.04.13 kedd, 15:41:34 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.13 kedd, 15:39:21
tudom!
de jól mutat,meg szinte csak ez fog látszani az egészból kontrasztosan.
hát ja. De ha nagyon bejön, később még rendelhetünk ilyet is. Hátha még többen is rákapnak a dologra a tuningolók közül és risztelhetünk a postaköltségen.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2734 Dátum:
2010.04.13 kedd, 15:55:05 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.13 kedd, 15:41:34
hát ja. De ha nagyon bejön, később még rendelhetünk ilyet is. Hátha még többen is rákapnak a dologra a tuningolók közül és risztelhetünk a postaköltségen.
mennyibe jön ki egy full szett? színek között van árban van különbség? milyen színekben van? gondolom valami gyakorlati haszna is van?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2735 Dátum:
2010.04.13 kedd, 15:59:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.13 kedd, 15:55:05
mennyibe jön ki egy full szett? színek között van árban van különbség? milyen színekben van? gondolom valami gyakorlati haszna is van?
kb 60 piros kék fekete
Persze.Nem lélegzik a cső-nem fújódik fel és nem ernyed.Hamarabb felépül a turbónyomás.Tartósabb-szilikon alapanyag!Örök élet egy utcai autón!
Tunying na!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2736 Dátum:
2010.04.13 kedd, 16:12:05 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.13 kedd, 15:59:47
kb 60 piros kék fekete
Persze.Nem lélegzik a cső-nem fújódik fel és nem ernyed.Hamarabb felépül a turbónyomás.Tartósabb-szilikon alapanyag!Örök élet egy utcai autón!
Tunying na!
kicsit több. Mike1-é tokkal-vonóval 300GBP volt. Ebben benne van a 6 turbó utáni cső, a szívócső a turbó előtti részen, a szükséges 15db megfelelő acélbilincs és a szállítás angliából. Kedvezményes bevezetőáron volt 270GBP a full cucc.
Az alf által mondott csak a 6os szettre vonatkozik, annak a bevezető ára volt januárban.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2737 Dátum:
2010.04.13 kedd, 16:14:07 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.13 kedd, 16:12:05
kicsit több. Mike1-é tokkal-vonóval 300GBP volt. Ebben benne van a 6 turbó utáni cső, a szívócső a turbó előtti részen, a szükséges 15db megfelelő acélbilincs és a szállítás angliából. Kedvezményes bevezetőáron volt 270GBP a full cucc.
Az alf által mondott csak a 6os szettre vonatkozik, annak a bevezető ára volt januárban.
és ez jó tddi-re is?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2738 Dátum:
2010.04.13 kedd, 16:16:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.13 kedd, 15:55:05
mennyibe jön ki egy full szett? színek között van árban van különbség? milyen színekben van? gondolom valami gyakorlati haszna is van?
A szinek között nincs különbség. Eredetileg ST TDCI-hez készítették, de az FMBA és az azt követő TDCI-khez is jó, mivel a töltőlevegő rendszer konfigurációja azonos.
Alapvetően a turbócső repedések kiküszöbölése volt a cél a jobb áramlási tulajdonságok biztosítása mellett.
A szilikon csövek előnye, hogy nem tágulnak/horpadnak a nyomás változásával, így a turbónyomás kiépülése egyenletesebb lesz. A hagyományos csövek rugalmassága miatt erős gyorsításnál a turbó előbb a csöveket "fújta föl", majd mikor azok már kellően felkeményedtek, utána nőtt csak a szívósori nyomás.
Igazán jó hatást sportlégszűrővel, nagyobb intercoolerrel és kiszerelt katalizátorral együtt lehet elérni velük. Főleg ha a tuning miatt emeltek a töltőlevegő nyomásán.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2739 Dátum:
2010.04.13 kedd, 16:19:41 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.13 kedd, 16:12:05
kicsit több. Mike1-é tokkal-vonóval 300GBP volt. Ebben benne van a 6 turbó utáni cső, a szívócső a turbó előtti részen, a szükséges 15db megfelelő acélbilincs és a szállítás angliából. Kedvezményes bevezetőáron volt 270GBP a full cucc.
Az alf által mondott csak a 6os szettre vonatkozik, annak a bevezető ára volt januárban.
igen,bocs!
az a reklámár volt!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2740 Dátum:
2010.04.13 kedd, 16:19:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.13 kedd, 16:14:07
és ez jó tddi-re is?
akkor, ha szemből bal oldalon van az EGR szelep és nem jobb oldalon hátul, illetve ha a 28-assal jelölt cső megtalálható a motortér szemből jobb olalán alul a segédkeretnél.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2741 Dátum:
2010.04.13 kedd, 16:50:18 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.13 kedd, 16:19:47
akkor, ha szemből bal oldalon van az EGR szelep és nem jobb oldalon hátul, illetve ha a 28-assal jelölt cső megtalálható a motortér szemből jobb olalán alul a segédkeretnél.
http://www.prodigymotorsport.co.uk/boost_pipes.jpg
http://img6.tar.hu/hzsolt92/img/74408923.jpg#3
itt egy kép róla. elvileg ott van mint tdci-kben. hétvégén tervezem az egr dugózását. nem gáz hogy nekem csak 3 vezeték megy rá a csatin keresztül? nem lesz hibakód? monnyuk ez még annyira nem is izgatna, de check engine izzó vagy izzítás jelző nem fog világítani nekem? mert ha igen akkor nem fogom látni ha tényleg valami lényeges miatt világítana
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2742 Dátum:
2010.04.13 kedd, 18:20:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.13 kedd, 16:50:18
[img width=800 height=600]http://img6.tar.hu/hzsolt92/img/74408923.jpg#3
http://img6.tar.hu/hzsolt92/img/74408923.jpg#3
itt egy kép róla. elvileg ott van mint tdci-kben. hétvégén tervezem az egr dugózását. nem gáz hogy nekem csak 3 vezeték megy rá a csatin keresztül? nem lesz hibakód? monnyuk ez még annyira nem is izgatna, de check engine izzó vagy izzítás jelző nem fog világítani nekem? mert ha igen akkor nem fogom látni ha tényleg valami lényeges miatt világítana
de neked a turbóról nem a motor alatt megy el a cső,hanem a váltó felett.Nem?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2743 Dátum:
2010.04.13 kedd, 19:05:09 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.13 kedd, 18:20:46
de neked a turbóról nem a motor alatt megy el a cső,hanem a váltó felett.Nem?
őszintén?? fogalmam sincs
hétvégére tervezek egy egr tisztítás\dugózás(monnyuk a dugó még képlékeny, nem tom fog-e világítani valamelyik izzó a műszerfalon tőle)) szívósor takarításos hármast és át akarom nézni a túrbócsöveket is. ha minden jól megy akkor meg tudom nézni. tényleg milyen nehéz ezt a fajta szívósort leszedni? mivel hasonlóvan a tdci-ken is gondol itt hamarabb választ kapok a kérdésemre
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2744 Dátum:
2010.04.13 kedd, 20:44:53 »
Most olvasgatom és elsőre én is beindultam, hogy itt van
én is várom aztán egy olajcsere meg a csipppp és ahogy Alf írta alúl: TDCI űrhajó lesz !
Idézetet írta: alf - 2010.04.13 kedd, 15:17:12
Megőrülök!!!
Itt vannak már?
Ott vagyunk már?
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2745 Dátum:
2010.04.13 kedd, 20:53:50 »
Készülj rá valami olyan ruhával amit nem sajnálsz és sok brigéciol (2L), meg vagy 3-4 flakon féktisztító, és áztasd be a szívósort, hogy ellepje a brigéciol vagy fél órára, különben nagy cumi kisikálni! Valószínű, hogy a bal oldali cooler felé menő csövet és a lenti fém cső és a cooler közötti csövet is leszedheted takarítani, mert nekem is állt az olajsár rajta és Vik azt mondta, hogy ez minden dieselnél jellemző....ahogy a turbó és levegő szűrő közötti csönélé is (a képen nálad is látszik!)
Jó melót!!
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.13 kedd, 19:05:09
őszintén?? fogalmam sincs
hétvégére tervezek egy egr tisztítás\dugózás(monnyuk a dugó még képlékeny, nem tom fog-e világítani valamelyik izzó a műszerfalon tőle)) szívósor takarításos hármast és át akarom nézni a túrbócsöveket is. ha minden jól megy akkor meg tudom nézni. tényleg milyen nehéz ezt a fajta szívósort leszedni? mivel hasonlóvan a tdci-ken is gondol itt hamarabb választ kapok a kérdésemre
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2746 Dátum:
2010.04.13 kedd, 20:59:14 »
A szívósort leszedni nem nehéz, ha jól emlékszem a munka menete a következő (legalább is nekem ebben a sorrendben volt kényelmes) :
1. EGR-ről leszed a kipufogó visszavezető cső, ami jobb oldalról jön
2, Egr-ről leszed a levegő cső ami aluról jön
3. szívósor csavarok leszedése, vigyázva nehogy bármi beessen a szívótorokba!!!!!!!
4. EGR leszedése a szívósorról!
Ezek után rengeteg puceva!
Utána sorrend visszafelé ua. visszafelé...
Bitros lehet másképp is de nekem nem minden villás kulcs állt jól kézre, nem fértem mindenhez jól hozzá, meg a bilincs csavarja is csak így volt hozzáférhető!
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.13 kedd, 19:05:09
őszintén?? fogalmam sincs
hétvégére tervezek egy egr tisztítás\dugózás(monnyuk a dugó még képlékeny, nem tom fog-e világítani valamelyik izzó a műszerfalon tőle)) szívósor takarításos hármast és át akarom nézni a túrbócsöveket is. ha minden jól megy akkor meg tudom nézni. tényleg milyen nehéz ezt a fajta szívósort leszedni? mivel hasonlóvan a tdci-ken is gondol itt hamarabb választ kapok a kérdésemre
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2747 Dátum:
2010.04.13 kedd, 21:08:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.13 kedd, 19:05:09
őszintén?? fogalmam sincs
hétvégére tervezek egy egr tisztítás\dugózás(monnyuk a dugó még képlékeny, nem tom fog-e világítani valamelyik izzó a műszerfalon tőle)) szívósor takarításos hármast és át akarom nézni a túrbócsöveket is. ha minden jól megy akkor meg tudom nézni. tényleg milyen nehéz ezt a fajta szívósort leszedni? mivel hasonlóvan a tdci-ken is gondol itt hamarabb választ kapok a kérdésemre
pü-ben küldj alvázszámot, megnézem a töltőlevegő cső menetét...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2748 Dátum:
2010.04.13 kedd, 21:18:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.13 kedd, 19:05:09
őszintén?? fogalmam sincs
hétvégére tervezek egy egr tisztítás\dugózás(monnyuk a dugó még képlékeny, nem tom fog-e világítani valamelyik izzó a műszerfalon tőle)) szívósor takarításos hármast és át akarom nézni a túrbócsöveket is. ha minden jól megy akkor meg tudom nézni. tényleg milyen nehéz ezt a fajta szívósort leszedni? mivel hasonlóvan a tdci-ken is gondol itt hamarabb választ kapok a kérdésemre
asszem Francoe kollégának eu3as elektromos egr-el.(hasonló megoldás lehet a tiéd,csak tddi)Nos ő dugózta,és asszem csak hibakódot tárolt az ecu,lámpát nem villogtatott.De ő megtudja mondani a frankót!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2749 Dátum:
2010.04.13 kedd, 21:22:04 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.13 kedd, 21:08:29
pü-ben küldj alvázszámot, megnézem a töltőlevegő cső menetét...
ment a pü
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
48
49
50
51
52
53
54
[
55
]
56
57
58
59
60
61
62
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ