Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:21:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
49
50
51
52
53
54
55
[
56
]
57
58
59
60
61
62
63
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14636166 alkalommal)
0 Felhasználó és 92 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2750 Dátum:
2010.04.13 kedd, 21:22:44 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.13 kedd, 21:18:18
asszem Francoe kollégának eu3as elektromos egr-el.(hasonló megoldás lehet a tiéd,csak tddi)Nos ő dugózta,és asszem csak hibakódot tárolt az ecu,lámpát nem villogtatott.De ő megtudja mondani a frankót!
forgalmi szerint 07-es környezetvédelmi besoroloás. az hanyas eu?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2751 Dátum:
2010.04.13 kedd, 21:23:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.13 kedd, 21:22:44
forgalmi szerint 07-es környezetvédelmi besoroloás. az hanyas eu?
a tddi-k mind 3asak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2752 Dátum:
2010.04.13 kedd, 21:24:05 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.13 kedd, 21:23:18
a tddi-k mind 3asak.
én is ezt találtam:
- az ENSZ-EGB 83.05 előírás C és D jóváhagyás (A), illetőleg a 49.03 előírás I. jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel ellátott Dízel-motoros (EURO-III);
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2753 Dátum:
2010.04.13 kedd, 21:24:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.13 kedd, 21:22:44
forgalmi szerint 07-es környezetvédelmi besoroloás. az hanyas eu?
de valaki belinkel múlkor egy katalógust a számszerinti besorolás melyik eu kat.-ba tartozik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2754 Dátum:
2010.04.13 kedd, 21:26:41 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.13 kedd, 21:24:51
de valaki belinkel múlkor egy katalógust a számszerinti besorolás melyik eu kat.-ba tartozik.
nem tom én ezt találtam:
http://www.euvonal.hu/index.php?op=kerdesvalasz_reszletes&kerdes_valasz_id=786
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2755 Dátum:
2010.04.13 kedd, 22:01:04 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.13 kedd, 21:18:18
asszem Francoe kollégának eu3as elektromos egr-el.(hasonló megoldás lehet a tiéd,csak tddi)Nos ő dugózta,és asszem csak hibakódot tárolt az ecu,lámpát nem villogtatott.De ő megtudja mondani a frankót!
hello
meg tudnád nekem kérdezni tőle, én nem tom kiről van szó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2756 Dátum:
2010.04.14 szerda, 05:04:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.13 kedd, 22:01:04
hello
meg tudnád nekem kérdezni tőle, én nem tom kiről van szó
Az enyém nem tárol hibakódot sem, és még egyszer sem lámpázott 2008 óta. A hibakód emlékeim szerint azért jelentkezett egyszer, mert amikor termoszoztunk és az alumínium turbócsővel kisérleteztünk, akkor az EGR-szelepre menő vákumcsövet elfelejtettük vissz arakni.
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg399694#msg399694
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2757 Dátum:
2010.04.14 szerda, 07:50:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.13 kedd, 21:22:44
forgalmi szerint 07-es környezetvédelmi besoroloás. az hanyas eu?
ilyenre nem kell adni enyém 4-nek van irva.....azt nem az pedig.
Naplózva
phantom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2758 Dátum:
2010.04.14 szerda, 20:04:58 »
Sziasztok!Érdeklödnék hogy valakinek van-e tippje a részecske szürö kiiktatásáról !
Naplózva
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2759 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 09:02:42 »
Asszem az nem lehetséges!!
De hátha tévedek!!
Idézetet írta: phantom - 2010.04.14 szerda, 20:04:58
Sziasztok!Érdeklödnék hogy valakinek van-e tippje a részecske szürö kiiktatásáról !
Naplózva
kishalacska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2760 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 11:55:33 »
Sziasztok!
Elértem szokásos feszítő-berregésünket, és néztem Alf mester megoldását az "alusításra".
Az a része még menne is, ha sejteném hogyan tudom kiberhelni a feszítőt...
Tudtok egy rövid technológiai sor mondani, mi a menete?
(a görgőket már külön megvettem, újra csak köszönet Alf útmutatásáért)
Köszi. kishalacska
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2761 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 12:12:24 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.13 kedd, 15:13:45
Pedig a kék jól mutatott volna:
Néhány további nyálcsorgatós kép:
EGR bypass megoldás is látható a képen
A rezonátor (?) csőszakasz
Tuning intercooler tunging csővel
Ahogy a tuning kivillan az ST lökösön át
És ez egy normál TDCI gép!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.15 csütörtök, 12:14:33 írta Relhist
»
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2762 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 14:12:46 »
Idézetet írta: kishalacska - 2010.04.15 csütörtök, 11:55:33
Sziasztok!
Elértem szokásos feszítő-berregésünket, és néztem Alf mester megoldását az "alusításra".
Az a része még menne is, ha sejteném hogyan tudom kiberhelni a feszítőt...
Tudtok egy rövid technológiai sor mondani, mi a menete?
(a görgőket már külön megvettem, újra csak köszönet Alf útmutatásáért)
Köszi. kishalacska
Szíjlazító kézikészülék-készítsd el magadnak!
Ledobod a szíjat.
Kiveszed a generátor rögzítőcsavarjait.3db.elektromosságot lekötöd.
generátort félreteszed a motortérben-nem kell kivenni.
A feszítő traverzét 2 csavar rögzíti,megtalálod-leveszed,és már a kezedben is a feszítő
Jó munkát!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.15 csütörtök, 14:22:23 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2763 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 14:14:26 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.15 csütörtök, 12:12:24
Néhány további nyálcsorgatós kép:
[img]http://img.photobucket.com/albums/v732/Mark_Derby/100820081417.jpg
EGR bypass megoldás is látható a képen
[img]http://img.photobucket.com/albums/v732/Mark_Derby/100820081418.jpg
A rezonátor (?) csőszakasz
[img]http://img.photobucket.com/albums/v732/Mark_Derby/100820081411.jpg
Tuning intercooler tunging csővel
[img]http://img.photobucket.com/albums/v732/Mark_Derby/100820081409.jpg
Ahogy a tuning kivillan az ST lökösön át
És ez egy normál TDCI gép!
Baba!
Azt nem értem,ha kiiktatta az egr-t,az oldalára minek tette vissza a vákuumcsövet?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kishalacska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2764 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 14:19:15 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.15 csütörtök, 14:12:46
Szíjlazító kézikészülék-készítsd el magadnak!
A neten találsz róla cikkemet, a wikiben
.....
Ledobod a szíjat.
Kiveszed a generátor rögzítőcsavarjait.3db.elektromosságot lekötöd.
generátort félreteszed a motortérben-nem kell kivenni.
A feszítő traverzét 2 csavar rögzíti,megtalálod-leveszed,és már a kezedben is a feszítő
Jó munkát!
Alf Úr!
lazító vasdarab megvan már gyártva
többit is értem ám, de ...
mivel tok benyúkálni a feszítőt tartó csavarokhoz? nem nagyon van arra hely...
vagy:
a kerékdob felől támadjak?
vagy...?
köszi és bocs, hogy (an)alf(abéta) vagyok
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2765 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 14:26:06 »
Idézetet írta: kishalacska - 2010.04.15 csütörtök, 14:19:15
Alf Úr!
lazító vasdarab megvan már gyártva
többit is értem ám, de ...
mivel tok benyúkálni a feszítőt tartó csavarokhoz? nem nagyon van arra hely...
vagy:
a kerékdob felől támadjak?
vagy...?
köszi és bocs, hogy (an)alf(abéta) vagyok
neeeem.
Akna kell hozzá,alámászni.
Ha lenn van a generátor,az alatt van a feszítő traverze!Azt kell hátulról lecsavarozni,és egyben kijön a feszítővel!!Látni fogod,hogy mi a téma.Oldalró a kerékdob felől nem kell semmit lebontani!!!!Azokhoz a csavarokhoz ha már kinn van az egész,már nem lesz gond hozzáférni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kishalacska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2766 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 14:31:39 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.15 csütörtök, 14:26:06
neeeem.
Akna kell hozzá,alámászni.
Ha lenn van a generátor,az alatt van a feszítő traverze!Azt kell hátulról lecsavarozni,és egyben kijön a feszítővel!!Látni fogod,hogy mi a téma.Oldalró a kerékdob felől nem kell semmit lebontani!!!!Azokhoz a csavarokhoz ha már kinn van az egész,már nem lesz gond hozzáférni!
Parancs értettem
Köszönöm az iránynak a mutogatását
majd jól megberhelem, mert az jó
Nálad az aluval patkolt feszítő azóta is műkszik?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2767 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 14:34:35 »
Idézetet írta: kishalacska - 2010.04.15 csütörtök, 14:31:39
Parancs értettem
Köszönöm az iránynak a mutogatását
majd jól megberhelem, mert az jó
Nálad az aluval patkolt feszítő azóta is műkszik?
simándi!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kishalacska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2768 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 14:36:34 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.15 csütörtök, 14:34:35
simándi!
joszeff: hasszánn hasszán, te mindenem ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2769 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 14:38:04 »
Idézetet írta: kishalacska - 2010.04.15 csütörtök, 14:36:34
joszeff: hasszánn hasszán, te mindenem ?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2770 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 21:07:02 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.15 csütörtök, 14:14:26
Baba!
Azt nem értem,ha kiiktatta az egr-t,az oldalára minek tette vissza a vákuumcsövet?
Szerintem inkább onnan mér turbónyomást.....
Nem szokott összeférni a vákum a nyomással
.....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2771 Dátum:
2010.04.15 csütörtök, 21:27:50 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.04.15 csütörtök, 21:07:02
Szerintem inkább onnan mér turbónyomást.....
Nem szokott összeférni a vákum a nyomással
.....
azöldfülűje...tdci ben órával méregetni? jófajta diaggal.....
de azért kérdeztem,mert az a vákuumcső amit visszapakolt.Látsz azon bilincset vagy rögzítést?Nem tolja le azt a nyomás?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2772 Dátum:
2010.04.16 péntek, 10:34:12 »
Ilyet is lehetne venni:
EGR bypass
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2773 Dátum:
2010.04.16 péntek, 21:18:11 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.15 csütörtök, 21:27:50
azöldfülűje...tdci ben órával méregetni? jófajta diaggal.....
de azért kérdeztem,mert az a vákuumcső amit visszapakolt.Látsz azon bilincset vagy rögzítést?Nem tolja le azt a nyomás?
Hát lehet ettől igényesebben is dolgozni....
, de szinte biztosra veszem, hogy a cső másik végén ott ficereg a nyomásmérőóra
...aminek nem egy rossz szenzor adja a jelet, hanem maga a nyomás...analóg
Lehet melegítette, vagy ragasztotta lecsúszás ellen..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2774 Dátum:
2010.04.16 péntek, 22:27:10 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.04.16 péntek, 21:18:11
Hát lehet ettől igényesebben is dolgozni....
, de szinte biztosra veszem, hogy a cső másik végén ott ficereg a nyomásmérőóra
...aminek nem egy rossz szenzor adja a jelet, hanem maga a nyomás...analóg
Lehet melegítette, vagy ragasztotta lecsúszás ellen..
Nyomásmérő óra mint mérések csúcsa.....
Látom továbbra is hiszel a manométerekben. Ebben szerencsére az se zavar hogy általában leghitványabb minőségben tömeg gyártott jármű nyomásszsenzorok is legalább 1%-osak, a pontosabbak 0,1%-osak. Ehhez képest nézd meg hogy mennyi a te órád osztálypontossága. És még nem beszéltünk a mérőóráknál a paralaxis hibáról, csillapításról stb stb.. Nem baj, hogy egy indikátort használsz mérésre csak ne hirdesd mint etalon mérést.
Naplózva
Szilo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2775 Dátum:
2010.04.16 péntek, 23:06:12 »
Idézetet írta: stealt - 2010.04.16 péntek, 22:27:10
Nyomásmérő óra mint mérések csúcsa.....
Látom továbbra is hiszel a manométerekben. Ebben szerencsére az se zavar hogy általában leghitványabb minőségben tömeg gyártott jármű nyomásszsenzorok is legalább 1%-osak, a pontosabbak 0,1%-osak. Ehhez képest nézd meg hogy mennyi a te órád osztálypontossága. És még nem beszéltünk a mérőóráknál a paralaxis hibáról, csillapításról stb stb.. Nem baj, hogy egy indikátort használsz mérésre csak ne hirdesd mint etalon mérést.
nem hiszem hogy a mérések csúcsának gondolta Ervin kolléga a manométert. Én pl. egy Norgren vagy Festo manométernek simán elhiszem amit mutat.
Illetve hivatalosan is elhisszük, miután a beszállítónk a Norgren.
http://www.hircity.hu/cgi-bin/hircity/index.cgi?view=ck&tID=619&nID=18105
Egyébként láttam amit saját kézzel (!!!) bütykölt az autóján, és teljesen rendben van.
Na persze lehet beszélni/írni az ipari kivitelű cuccokról, csak azok arany (inkább gyémánt) árban vannak.
Megvilágítom ezt egy példán keresztül, hogy mi zavar a hsz-edben: nálunk a rendszerekhez 0.8...1.2 millió forintos Fronius hegesztőkészülékeket adunk.
Ezt per stück kell érteni!
Akkor mindenki xxx akinek csak a 10 - 20 - 30000 HUF-os ratyikeres hegesztőtrafóra van pénze?
Vagy ha már az óráknál tartunk: a Tiko Time és a Patek Philipe is egy óra... Esetleg IWC.
? ? ?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2776 Dátum:
2010.04.17 szombat, 07:45:40 »
Idézetet írta: stealt - 2010.04.16 péntek, 22:27:10
Nyomásmérő óra mint mérések csúcsa.....
Látom továbbra is hiszel a manométerekben. Ebben szerencsére az se zavar hogy általában leghitványabb minőségben tömeg gyártott jármű nyomásszsenzorok is legalább 1%-osak, a pontosabbak 0,1%-osak. Ehhez képest nézd meg hogy mennyi a te órád osztálypontossága. És még nem beszéltünk a mérőóráknál a paralaxis hibáról, csillapításról stb stb.. Nem baj, hogy egy indikátort használsz mérésre csak ne hirdesd mint etalon mérést.
Minden szenzor először analóg módon érzékel, amit jellé alakít...na itt a jellé alakítás kiesik...ennyi...
Úgy ahogy Szilo írja, csak a minőségen múlik a végeredmény!!!
Persze én nem akarom tudni, hogy 1,45987 bar a nyomásom vagy 1,45896524 bar
csak annyira kell hogy tudjam jó a tömítettség(turbócsövek rendben) vagy nem....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2777 Dátum:
2010.04.17 szombat, 13:34:17 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.04.16 péntek, 23:06:12
nem hiszem hogy a mérések csúcsának gondolta Ervin kolléga a manométert. Én pl. egy Norgren vagy Festo manométernek simán elhiszem amit mutat.
Illetve hivatalosan is elhisszük, miután a beszállítónk a Norgren.
http://www.hircity.hu/cgi-bin/hircity/index.cgi?view=ck&tID=619&nID=18105
Egyébként láttam amit saját kézzel (!!!) bütykölt az autóján, és teljesen rendben van.
Na persze lehet beszélni/írni az ipari kivitelű cuccokról, csak azok arany (inkább gyémánt) árban vannak.
Megvilágítom ezt egy példán keresztül, hogy mi zavar a hsz-edben: nálunk a rendszerekhez 0.8...1.2 millió forintos Fronius hegesztőkészülékeket adunk.
Ezt per stück kell érteni!
Akkor mindenki xxx akinek csak a 10 - 20 - 30000 HUF-os ratyikeres hegesztőtrafóra van pénze?
Vagy ha már az óráknál tartunk: a Tiko Time és a Patek Philipe is egy óra... Esetleg IWC.
? ? ?
Akkor olvasd el még egyszer a hozzászólást:
"leghitványabb minőségben tömeg gyártott jármű nyomásszsenzorok is legalább 1%-osak, a pontosabbak 0,1%-osak." Ezek olyan 1,5 és 2,5 USD között vannak. Ezek azok amelyek kellően ólcsók és robosztusak hogy beépíthetőek legyenek egy járműbe. Itt senki nem beszél a nagyságrendekkel pontosabb egyszerű nyomástávadókról és főleg nem az etalon kategóriáról ami valóban arany ár. Itt az egyszerű jármű nyomásmérő szenzorrol volt szó ami max 2,5USD.
Nézd meg a Norgrened osztálypontosságát hogy mennyi. Ha legalább 160mm az átmérője akkor jó esetben 0,6 de a valószinű hogy inkább 1. Az ára pedig nem 2,5USD.
Egyébként meg nem Festo és nem a Norgren gyártja a "csúcs" manométereket sokkal megbízhatóbb a Wika (bár azok is átrakták a gyártást talán a románokhoz azóta az se az igazi)
A legprecizebb legdrágább nyomásmérő óra tud 0,1%-ot
Szerintem nem kell ide se hegesztő trafo se óra hasonlat elég ha maradtál volna az eredeti nyomásmérésnél.
ui: ha akarsz látni tényleg pontos nyomásmérőt akkor megnézheted nálam a laborba A körmérések szerint a legpontosabb az országban. Na az tényleg 30mFt volt és nem 2,5 USD mint egy jármű szenzor.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2778 Dátum:
2010.04.17 szombat, 14:00:01 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.04.17 szombat, 07:45:40
Minden szenzor először analóg módon érzékel, amit jellé alakít...na itt a jellé alakítás kiesik...ennyi...
Úgy ahogy Szilo írja, csak a minőségen múlik a végeredmény!!!
Persze én nem akarom tudni, hogy 1,45987 bar a nyomásom vagy 1,45896524 bar
csak annyira kell hogy tudjam jó a tömítettség(turbócsövek rendben) vagy nem....
Amire te utalsz az az ADC-nél (Analóg digital converter) a kvantálási hiba. Igen van ilyen, hogy kvantálási hiba aminek mértéke attól függ hogy hány bites a felbontás vagy nevezhetjük érzékenységnek is. De ez még nem egyenlő a pontossággal. Az még függ a mintavételezés gyakoriságától (aki ismeri Shanon törvény), szűrés minőségétől, erősítési hibától, linearitási hibától, esetleg kódkihagyási hibától tehát sokmindentől. Így valóban az elektronikus szenzororok pontossága sok mindentől függenek. De ettől függetlenül tömegygártásban iszonyat ár érzékenyen tehát ólcsón, lazán tudják azt amit egy legjobb mérőóra. A nyomásmérő óráknak igazából egy nagy előnye van, nem kell hozzá semmi csak beépíteni a mérendő vezetékbe és ránézni. Így ha tényleg azt akarod tudni hogy rendben van-e pl a turbonyomás arra teljesen tökéletes, igaz a kocsi szenzora pontosabban mérné, de itt ez az eltérés nem lényeges.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2779 Dátum:
2010.04.17 szombat, 18:58:44 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.03 szombat, 20:28:20
Képek a takarításról:
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6227_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6228_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6229_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6240_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6242_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6245_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6249_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6251_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6253_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100403/IMG_6258_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
na én is túlestem rajta
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2780 Dátum:
2010.04.17 szombat, 20:38:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.17 szombat, 18:58:44
na én is túlestem rajta
Le is dugóztad? Mert anélkül hiába dolgoztál, pár 10 km után televágja megint.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2781 Dátum:
2010.04.17 szombat, 21:51:55 »
Idézetet írta: stealt - 2010.04.17 szombat, 20:38:45
Le is dugóztad? Mert anélkül hiába dolgoztál, pár 10 km után televágja megint.
TDDI topic
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2782 Dátum:
2010.04.17 szombat, 23:10:35 »
Hát üdv a klubban
...gondolom Te is hasonló mennyiségű ganyét távolítottál el......
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.17 szombat, 18:58:44
na én is túlestem rajta
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2783 Dátum:
2010.04.17 szombat, 23:11:56 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.17 szombat, 23:10:35
Hát üdv a klubban
...gondolom Te is hasonló mennyiségű ganyét távolítottál el......
hát nem volt kevés, még mindig fekete a kezem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2784 Dátum:
2010.04.17 szombat, 23:21:14 »
Az a baj, hogy én is hiába próbálok vigyázni az autóra, kitakarítani-kívül belül, hogy még sokáig autó legyen a sok tuskó gyökér le se **ja a dolgot.....ma lemosattam az autót, (ősszel lett a tető kivételével újra fényezve) és a 4 ajtóból 3-ba bele van nyitva az ajtó...a hátsó lökös oldala meghúzva...egyszer látnám meg azt a 2x fél hülye barmot, aki így száll ki a saját kocsijából, hogy a mellette parkoló autónak ***sza az ajtót...vagy úgy parkol, hogy nekimegy a kocsi elejének-hátuljának, élének...szanaszét rugdosnám a szarját...
Már egy csomó helyen (pláza, bevásárló központok) "keresztbe", meg két helyre állok be, de attól félek, hogy akkor meg jön valami okos, aki azért mert úgy állok meg ahogy...büntiből végighúzza kulccsal a kocsit. Komolyan nem értem miért nem lehet a máséra vigyázni!!!!!
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2785 Dátum:
2010.04.17 szombat, 23:29:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.17 szombat, 23:11:56
hát nem volt kevés, még mindig fekete a kezem
Én a kocsibehajtót is jól összekentem,
kellett neki ez a tél, hogy eltünjön a nyoma a betonról.
A szelepfedél csavarjainak utánhúzásakor az az egyik mennyire volt laza?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2786 Dátum:
2010.04.17 szombat, 23:34:19 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.17 szombat, 23:21:14
Az a baj, hogy én is hiába próbálok vigyázni az autóra, kitakarítani-kívül belül, hogy még sokáig autó legyen a sok tuskó gyökér le se **ja a dolgot.....ma lemosattam az autót, (ősszel lett a tető kivételével újra fényezve) és a 4 ajtóból 3-ba bele van nyitva az ajtó...a hátsó lökös oldala meghúzva...egyszer látnám meg azt a 2x fél hülye barmot, aki így száll ki a saját kocsijából, hogy a mellette parkoló autónak ***sza az ajtót...vagy úgy parkol, hogy nekimegy a kocsi elejének-hátuljának, élének...szanaszét rugdosnám a ***ját...
Már egy csomó helyen (pláza, bevásárló központok) "keresztbe", meg két helyre állok be, de attól félek, hogy akkor meg jön valami okos, aki azért mert úgy állok meg ahogy...büntiből végighúzza kulccsal a kocsit. Komolyan nem értem miért nem lehet a máséra vigyázni!!!!!
sajnos rengeteg ilyen van
. múltkor egy kb 40 éves nő rendezte át a parkolót egy Nissan Terrano II-sel
.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2787 Dátum:
2010.04.17 szombat, 23:36:53 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.17 szombat, 23:21:14
Az a baj, hogy én is hiába próbálok vigyázni az autóra, kitakarítani-kívül belül, hogy még sokáig autó legyen a sok tuskó gyökér le se **ja a dolgot.....ma lemosattam az autót, (ősszel lett a tető kivételével újra fényezve) és a 4 ajtóból 3-ba bele van nyitva az ajtó...a hátsó lökös oldala meghúzva...egyszer látnám meg azt a 2x fél hülye barmot, aki így száll ki a saját kocsijából, hogy a mellette parkoló autónak ***sza az ajtót...vagy úgy parkol, hogy nekimegy a kocsi elejének-hátuljának, élének...szanaszét rugdosnám a ***ját...
Már egy csomó helyen (pláza, bevásárló központok) "keresztbe", meg két helyre állok be, de attól félek, hogy akkor meg jön valami okos, aki azért mert úgy állok meg ahogy...büntiből végighúzza kulccsal a kocsit. Komolyan nem értem miért nem lehet a máséra vigyázni!!!!!
Ezt én is rendszeresen átélem, főleg a hátsó ajtóim, hátsó sárvédők vannak összeverve (1-2 még be is horpadt). Tavaly meg a hátsó lököst igazgatták meg, egyben maradt, de a fényezésen látszik. Keresem én is a nyugissab parkolórészeket, de rendre kifogok valami őrültet aki rám áll. Én sem értem miért nem vigyázznak az emberek egymás dolgaira, pedig szerintem a Mondi nem egy akkora státusz gép ami irigységet, rosszindulatot kellene kiváltson másokból. Még egy érv miért nem lesz új sárkányom, főleg nem hitelből - megszakadna a szívem az első ilyen sérülés láttán.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2788 Dátum:
2010.04.17 szombat, 23:38:39 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.04.17 szombat, 23:29:31
Én a kocsibehajtót is jól összekentem,
kellett neki ez a tél, hogy eltünjön a nyoma a betonról.
A szelepfedél csavarjainak utánhúzásakor az az egyik mennyire volt laza?
kb 25 cm krovával húztam utánna, megnéztem a vele átellenes sarokban lévőt, hogy kb mekkor az ellenállása annak ahol nem ereszt, és annyira húztam meg azt a sarkot is. asszem 3x vagy 4x 1/4-et húztam rajta a krovával.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.17 szombat, 23:40:55 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2789 Dátum:
2010.04.17 szombat, 23:40:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.17 szombat, 23:38:39
kb 25 cm krovával húztam utánna, megnéztem a vele átellenes sarokban lévót, hogy kb mekkor az ellenállása annak ahol nem ereszt, és annyira húztam meg azt a sarkot is. asszem 4x 1/4-et húztam rajta a krovával.
Ezt én is ellenőrizni fogom, mert nálam is olajos az a cső a szívócső bekötésnél. Kösz az infót
Naplózva
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2790 Dátum:
2010.04.17 szombat, 23:50:28 »
Dettó...bár én az új csövekre várok akkor ezt is megnézem majd....
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.04.17 szombat, 23:40:47
Ezt én is ellenőrizni fogom, mert nálam is olajos az a cső a szívócső bekötésnél. Kösz az infót
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2791 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 10:26:11 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.04.17 szombat, 23:36:53
Ezt én is rendszeresen átélem, főleg a hátsó ajtóim, hátsó sárvédők vannak összeverve (1-2 még be is horpadt). Tavaly meg a hátsó lököst igazgatták meg, egyben maradt, de a fényezésen látszik. Keresem én is a nyugissab parkolórészeket, de rendre kifogok valami őrültet aki rám áll. Én sem értem miért nem vigyázznak az emberek egymás dolgaira, pedig szerintem a Mondi nem egy akkora státusz gép ami irigységet, rosszindulatot kellene kiváltson másokból. Még egy érv miért nem lesz új sárkányom, főleg nem hitelből - megszakadna a szívem az első ilyen sérülés láttán.
Nagyon ismerős ez a dolog. Én is megvettem annó a Mondim(persze használan, majd 3M-t) és nem kellett hozzá 2 hónap, hogy valami tehetséges autós meghuzza a hátsó lökhárítóm oldalát. Gondolhatjátok, hogy a sírógörcs kapott el. Az ajtó rányitás is ismerős dolog, sajnos. Gondoltam rá, hogy újrafényeztetem a kocsit, hogy eltünjenek a sérülések, de sajna az a véleményem, hogy nem éri meg kiadni a pénzt rá. Sajnos vannak azok a magyar autósok akik egyeltalán nem figyelnek a másik, mellettük álló autóra és nem vigyáznak rá. Nem is értem, nekik ingyen volt az autó? Vagy ennyire nem érdeklik őket a saját kocsijuk.(főleg amin még van pl 6év hitel.)
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
kOho
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2792 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 10:33:45 »
Sziasztok,
Lenne egy kerdesem a tapasztaltakhoz...
Kb fel eve (1eve) ki lett cserelve a Turbo szep penzert a 2.0 TDCI (130)-as modellben, de azota is erezni 5osben kb 2000RPM-nel hogy raz az auto, ha fole vagy ala megyek akkor nincs gond csak azon a bizonyos fordulaton.
Van valakinek otlete hogy mi lehet a gond?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2793 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 11:30:04 »
Idézetet írta: kOho - 2010.04.18 vasárnap, 10:33:45
Sziasztok,
Lenne egy kerdesem a tapasztaltakhoz...
Kb fel eve (1eve) ki lett cserelve a Turbo szep penzert a 2.0 TDCI (130)-as modellben, de azota is erezni 5osben kb 2000RPM-nel hogy raz az auto, ha fole vagy ala megyek akkor nincs gond csak azon a bizonyos fordulaton.
Van valakinek otlete hogy mi lehet a gond?
A turbócső rögzítését-a szilenteket- kell kivenni a vázszerkezettől a rezonátor cső előtt, és fixre csavarozni!Van a cooler után is de az nemigen szokott rezegni,bár én azt is lecsavaroztam.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2794 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 11:31:48 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.17 szombat, 23:50:28
Dettó...bár én az új csövekre várok akkor ezt is megnézem majd....
két évente érdemes lehúzni őket....mindit tudsz rajta húzni picit....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kOho
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2795 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 11:46:51 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.18 vasárnap, 11:30:04
A turbócső rögzítését-a szilenteket- kell kivenni a vázszerkezettől a rezonátor cső előtt, és fixre csavarozni!Van a cooler után is de az nemigen szokott rezegni,bár én azt is lecsavaroztam.
....
Koszi, megnezem!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2796 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 14:23:22 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.18 vasárnap, 11:31:48
két évente érdemes lehúzni őket....mindit tudsz rajta húzni picit....
uh
akkor már értem miért tudtam annyit húzni rajta 7,5 év alatt tudott lazulni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2797 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 19:57:25 »
Nekem sem volt még soha meghúzva...viszont a nagynyomású szivattyú felé is megy egy vékony cső felűről (azt hiszem visszafolyó ág) ami egy pipával csatlakozik (legalább is a TDCi-ben), azt is érdemes nézegetni, mert nekem ott is volt némi szivárgás már, és Vik azt tanácsolta, hogy érdemes cseréni a pipát, nehogy lecsússzon és a kipuff felé lemenjen a go. aztán begyulladjon a motortér...vagy egyéb nyalánkságok...
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2798 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 19:59:07 »
Mellesleg ma voltunk castingon :
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=album;id=11
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2799 Dátum:
2010.04.18 vasárnap, 20:01:10 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.04.18 vasárnap, 19:57:25
Nekem sem volt még soha meghúzva...viszont a nagynyomású szivattyú felé is megy egy vékony cső felűről (azt hiszem visszafolyó ág) ami egy pipával csatlakozik (legalább is a TDCi-ben), azt is érdemes nézegetni, mert nekem ott is volt némi szivárgás már, és Vik azt tanácsolta, hogy érdemes cseréni a pipát, nehogy lecsússzon és a kipuff felé lemenjen a go. aztán begyulladjon a motortér...vagy egyéb nyalánkságok...
nem csak azért aggódnék(inkább azért kevésbé...nem olyan gyulladós az.sok tdci-nek van némi szivárgása)!Falsot fog szívni a pumpedli és villogással leáll a verda!Te meg elkezdesz megzizzenni,hogy pcsúcs csere.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
49
50
51
52
53
54
55
[
56
]
57
58
59
60
61
62
63
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ