Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:21:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14682986 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2750 Dátum: 2010.04.13 kedd, 21:22:44 »

asszem Francoe kollégának eu3as elektromos egr-el.(hasonló megoldás lehet a tiéd,csak tddi)Nos ő dugózta,és asszem csak hibakódot tárolt az ecu,lámpát nem villogtatott.De ő megtudja mondani a frankót! vigyor3
forgalmi szerint 07-es környezetvédelmi besoroloás. az hanyas eu?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2751 Dátum: 2010.04.13 kedd, 21:23:18 »

forgalmi szerint 07-es környezetvédelmi besoroloás. az hanyas eu?
a tddi-k mind 3asak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2752 Dátum: 2010.04.13 kedd, 21:24:05 »

a tddi-k mind 3asak.
én is ezt találtam:
- az ENSZ-EGB 83.05 előírás C és D jóváhagyás (A), illetőleg a 49.03 előírás I. jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel ellátott Dízel-motoros (EURO-III);
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2753 Dátum: 2010.04.13 kedd, 21:24:51 »

forgalmi szerint 07-es környezetvédelmi besoroloás. az hanyas eu?
de valaki belinkel múlkor egy katalógust a számszerinti besorolás melyik eu kat.-ba tartozik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2754 Dátum: 2010.04.13 kedd, 21:26:41 »

de valaki belinkel múlkor egy katalógust a számszerinti besorolás melyik eu kat.-ba tartozik.
nem tom én ezt találtam: http://www.euvonal.hu/index.php?op=kerdesvalasz_reszletes&kerdes_valasz_id=786
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2755 Dátum: 2010.04.13 kedd, 22:01:04 »

asszem Francoe kollégának eu3as elektromos egr-el.(hasonló megoldás lehet a tiéd,csak tddi)Nos ő dugózta,és asszem csak hibakódot tárolt az ecu,lámpát nem villogtatott.De ő megtudja mondani a frankót! vigyor3
hello
meg tudnád nekem kérdezni tőle, én nem tom kiről van szó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #2756 Dátum: 2010.04.14 szerda, 05:04:07 »

hello
meg tudnád nekem kérdezni tőle, én nem tom kiről van szó
Az enyém nem tárol hibakódot sem, és még egyszer sem lámpázott 2008 óta. A hibakód emlékeim szerint azért jelentkezett egyszer, mert amikor termoszoztunk és az alumínium turbócsővel kisérleteztünk, akkor az EGR-szelepre menő vákumcsövet elfelejtettük vissz arakni. http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg399694#msg399694
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2757 Dátum: 2010.04.14 szerda, 07:50:41 »

forgalmi szerint 07-es környezetvédelmi besoroloás. az hanyas eu?

ilyenre nem kell adni enyém 4-nek van irva.....azt nem az pedig.
Naplózva
phantom
Vendég
« Új hozzászólás #2758 Dátum: 2010.04.14 szerda, 20:04:58 »

Sziasztok!Érdeklödnék hogy valakinek van-e tippje a részecske szürö kiiktatásáról ! help
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #2759 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 09:02:42 »

Asszem az nem lehetséges!! falbav De hátha tévedek!!


Sziasztok!Érdeklödnék hogy valakinek van-e tippje a részecske szürö kiiktatásáról ! help
Naplózva
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #2760 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 11:55:33 »

Sziasztok!

Elértem szokásos feszítő-berregésünket, és néztem Alf mester megoldását az "alusításra".
Az a része még menne is, ha sejteném hogyan tudom kiberhelni a feszítőt...
Tudtok egy rövid technológiai sor mondani, mi a menete?
(a görgőket már külön megvettem, újra csak köszönet Alf útmutatásáért)

Köszi. kishalacska
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2761 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 12:12:24 »

Pedig a kék jól mutatott volna:
Néhány további nyálcsorgatós kép:

EGR bypass megoldás is látható a képen Smiley


A rezonátor (?) csőszakasz


Tuning intercooler tunging csővel Smiley

Ahogy a tuning kivillan az ST lökösön át Cheesy

És ez egy normál TDCI gép!
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.15 csütörtök, 12:14:33 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2762 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 14:12:46 »

Sziasztok!

Elértem szokásos feszítő-berregésünket, és néztem Alf mester megoldását az "alusításra".
Az a része még menne is, ha sejteném hogyan tudom kiberhelni a feszítőt...
Tudtok egy rövid technológiai sor mondani, mi a menete?
(a görgőket már külön megvettem, újra csak köszönet Alf útmutatásáért)

Köszi. kishalacska

Szíjlazító kézikészülék-készítsd el magadnak! vigyor3
Ledobod a szíjat.
Kiveszed a generátor rögzítőcsavarjait.3db.elektromosságot lekötöd.
generátort félreteszed a motortérben-nem kell kivenni.
A feszítő traverzét 2 csavar rögzíti,megtalálod-leveszed,és már a kezedben is a feszítő
Jó munkát! Wink wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.15 csütörtök, 14:22:23 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2763 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 14:14:26 »

Néhány további nyálcsorgatós kép:
[img]http://img.photobucket.com/albums/v732/Mark_Derby/100820081417.jpg
EGR bypass megoldás is látható a képen Smiley

[img]http://img.photobucket.com/albums/v732/Mark_Derby/100820081418.jpg
A rezonátor (?) csőszakasz

[img]http://img.photobucket.com/albums/v732/Mark_Derby/100820081411.jpg
Tuning intercooler tunging csővel Smiley
[img]http://img.photobucket.com/albums/v732/Mark_Derby/100820081409.jpg
Ahogy a tuning kivillan az ST lökösön át Cheesy

És ez egy normál TDCI gép!
Baba!
Azt nem értem,ha kiiktatta az egr-t,az oldalára minek tette vissza a vákuumcsövet? idiot2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #2764 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 14:19:15 »

Szíjlazító kézikészülék-készítsd el magadnak!A neten találsz róla cikkemet, a wikiben..... vigyor3
Ledobod a szíjat.
Kiveszed a generátor rögzítőcsavarjait.3db.elektromosságot lekötöd.
generátort félreteszed a motortérben-nem kell kivenni.
A feszítő traverzét 2 csavar rögzíti,megtalálod-leveszed,és már a kezedben is a feszítő
Jó munkát! Wink wave

Alf Úr! Smiley

lazító vasdarab megvan már gyártva Smiley
többit is értem ám, de ...
mivel tok benyúkálni a feszítőt tartó csavarokhoz? nem nagyon van arra hely...
vagy:
a kerékdob felől támadjak?
vagy...?

köszi és bocs, hogy (an)alf(abéta) vagyok Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2765 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 14:26:06 »

Alf Úr! Smiley

lazító vasdarab megvan már gyártva Smiley
többit is értem ám, de ...
mivel tok benyúkálni a feszítőt tartó csavarokhoz? nem nagyon van arra hely...
vagy:
a kerékdob felől támadjak?
vagy...?

köszi és bocs, hogy (an)alf(abéta) vagyok Smiley
neeeem.
Akna kell hozzá,alámászni.
Ha lenn van a generátor,az alatt van a feszítő traverze!Azt kell hátulról lecsavarozni,és egyben kijön a feszítővel!!Látni fogod,hogy mi a téma.Oldalró a kerékdob felől nem kell semmit lebontani!!!!Azokhoz a csavarokhoz ha már kinn van az egész,már nem lesz gond hozzáférni! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #2766 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 14:31:39 »

neeeem.
Akna kell hozzá,alámászni.
Ha lenn van a generátor,az alatt van a feszítő traverze!Azt kell hátulról lecsavarozni,és egyben kijön a feszítővel!!Látni fogod,hogy mi a téma.Oldalró a kerékdob felől nem kell semmit lebontani!!!!Azokhoz a csavarokhoz ha már kinn van az egész,már nem lesz gond hozzáférni! Wink wave

Parancs értettem Smiley
Köszönöm az iránynak a mutogatását  worship
majd jól megberhelem, mert az jó  Wink

Nálad az aluval patkolt feszítő azóta is műkszik?

 wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2767 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 14:34:35 »

Parancs értettem Smiley
Köszönöm az iránynak a mutogatását  worship
majd jól megberhelem, mert az jó  Wink

Nálad az aluval patkolt feszítő azóta is műkszik?

 wave

simándi! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #2768 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 14:36:34 »

simándi! vigyor3

joszeff: hasszánn hasszán, te mindenem ?  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2769 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 14:38:04 »

joszeff: hasszánn hasszán, te mindenem ?  eplus2
  hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2770 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 21:07:02 »

Baba!
Azt nem értem,ha kiiktatta az egr-t,az oldalára minek tette vissza a vákuumcsövet? idiot2
Szerintem inkább onnan mér turbónyomást..... vigyor3
Nem szokott összeférni a vákum a nyomással Wink wave..... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2771 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 21:27:50 »

Szerintem inkább onnan mér turbónyomást..... vigyor3
Nem szokott összeférni a vákum a nyomással Wink wave..... vigyor3
azöldfülűje...tdci ben órával méregetni? jófajta diaggal..... hehe
de azért kérdeztem,mert az a vákuumcső amit visszapakolt.Látsz azon bilincset vagy rögzítést?Nem tolja le azt a nyomás? pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2772 Dátum: 2010.04.16 péntek, 10:34:12 »

Ilyet is lehetne venni:
EGR bypass
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2773 Dátum: 2010.04.16 péntek, 21:18:11 »

azöldfülűje...tdci ben órával méregetni? jófajta diaggal..... hehe
de azért kérdeztem,mert az a vákuumcső amit visszapakolt.Látsz azon bilincset vagy rögzítést?Nem tolja le azt a nyomás? pias
Hát lehet ettől igényesebben is dolgozni.... vigyor3, de szinte biztosra veszem, hogy a cső másik végén ott ficereg a nyomásmérőóra eplus2...aminek nem egy rossz szenzor adja a jelet, hanem maga a nyomás...analóg hehe
Lehet melegítette, vagy ragasztotta lecsúszás ellen..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2774 Dátum: 2010.04.16 péntek, 22:27:10 »

Hát lehet ettől igényesebben is dolgozni.... vigyor3, de szinte biztosra veszem, hogy a cső másik végén ott ficereg a nyomásmérőóra eplus2...aminek nem egy rossz szenzor adja a jelet, hanem maga a nyomás...analóg hehe
Lehet melegítette, vagy ragasztotta lecsúszás ellen..
Nyomásmérő óra mint mérések csúcsa.....  falbav Látom továbbra is hiszel a manométerekben. Ebben szerencsére az se zavar hogy általában  leghitványabb minőségben tömeg gyártott jármű nyomásszsenzorok is legalább 1%-osak, a pontosabbak 0,1%-osak. Ehhez képest nézd meg hogy mennyi a te órád osztálypontossága. És még nem beszéltünk  a mérőóráknál a  paralaxis hibáról, csillapításról stb stb.. Nem baj, hogy egy indikátort használsz mérésre csak ne hirdesd mint etalon mérést.
Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #2775 Dátum: 2010.04.16 péntek, 23:06:12 »

Nyomásmérő óra mint mérések csúcsa.....  falbav Látom továbbra is hiszel a manométerekben. Ebben szerencsére az se zavar hogy általában  leghitványabb minőségben tömeg gyártott jármű nyomásszsenzorok is legalább 1%-osak, a pontosabbak 0,1%-osak. Ehhez képest nézd meg hogy mennyi a te órád osztálypontossága. És még nem beszéltünk  a mérőóráknál a  paralaxis hibáról, csillapításról stb stb.. Nem baj, hogy egy indikátort használsz mérésre csak ne hirdesd mint etalon mérést.
nem hiszem hogy a mérések csúcsának gondolta Ervin kolléga a manométert. Én pl. egy Norgren vagy Festo manométernek simán elhiszem amit mutat.
Illetve hivatalosan is elhisszük, miután a beszállítónk a Norgren.
http://www.hircity.hu/cgi-bin/hircity/index.cgi?view=ck&tID=619&nID=18105

Egyébként láttam amit saját kézzel (!!!) bütykölt az autóján, és teljesen rendben van.
Na persze lehet beszélni/írni az ipari kivitelű cuccokról, csak azok arany (inkább gyémánt) árban vannak.
Megvilágítom ezt egy példán keresztül, hogy mi zavar a hsz-edben: nálunk a rendszerekhez 0.8...1.2 millió forintos Fronius hegesztőkészülékeket adunk.
Ezt per stück kell érteni!
Akkor mindenki xxx akinek csak a 10 - 20 - 30000 HUF-os ratyikeres hegesztőtrafóra van pénze?
Vagy ha már az óráknál tartunk: a Tiko Time és a Patek Philipe is egy óra... Esetleg IWC.
? ? ?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2776 Dátum: 2010.04.17 szombat, 07:45:40 »

Nyomásmérő óra mint mérések csúcsa.....  falbav Látom továbbra is hiszel a manométerekben. Ebben szerencsére az se zavar hogy általában  leghitványabb minőségben tömeg gyártott jármű nyomásszsenzorok is legalább 1%-osak, a pontosabbak 0,1%-osak. Ehhez képest nézd meg hogy mennyi a te órád osztálypontossága. És még nem beszéltünk  a mérőóráknál a  paralaxis hibáról, csillapításról stb stb.. Nem baj, hogy egy indikátort használsz mérésre csak ne hirdesd mint etalon mérést.
Minden szenzor először analóg módon érzékel, amit jellé alakít...na itt a jellé alakítás kiesik...ennyi...
Úgy ahogy Szilo írja, csak a minőségen múlik a végeredmény!!!
Persze én nem akarom tudni, hogy 1,45987 bar a nyomásom vagy 1,45896524 bar  hehe  csak annyira kell hogy tudjam jó a tömítettség(turbócsövek rendben) vagy nem.... wave smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2777 Dátum: 2010.04.17 szombat, 13:34:17 »

nem hiszem hogy a mérések csúcsának gondolta Ervin kolléga a manométert. Én pl. egy Norgren vagy Festo manométernek simán elhiszem amit mutat.
Illetve hivatalosan is elhisszük, miután a beszállítónk a Norgren.
http://www.hircity.hu/cgi-bin/hircity/index.cgi?view=ck&tID=619&nID=18105

Egyébként láttam amit saját kézzel (!!!) bütykölt az autóján, és teljesen rendben van.
Na persze lehet beszélni/írni az ipari kivitelű cuccokról, csak azok arany (inkább gyémánt) árban vannak.
Megvilágítom ezt egy példán keresztül, hogy mi zavar a hsz-edben: nálunk a rendszerekhez 0.8...1.2 millió forintos Fronius hegesztőkészülékeket adunk.
Ezt per stück kell érteni!
Akkor mindenki xxx akinek csak a 10 - 20 - 30000 HUF-os ratyikeres hegesztőtrafóra van pénze?
Vagy ha már az óráknál tartunk: a Tiko Time és a Patek Philipe is egy óra... Esetleg IWC.
? ? ?

Akkor olvasd el még egyszer a hozzászólást:
"leghitványabb minőségben tömeg gyártott jármű nyomásszsenzorok is legalább 1%-osak, a pontosabbak 0,1%-osak." Ezek olyan 1,5 és 2,5 USD között vannak. Ezek azok amelyek kellően ólcsók és robosztusak hogy  beépíthetőek legyenek egy járműbe. Itt senki nem beszél a nagyságrendekkel pontosabb egyszerű nyomástávadókról és főleg nem az etalon kategóriáról ami valóban arany ár. Itt az egyszerű jármű nyomásmérő szenzorrol volt szó ami max 2,5USD.

Nézd meg a Norgrened osztálypontosságát hogy mennyi. Ha legalább 160mm az átmérője akkor jó esetben 0,6 de a valószinű hogy inkább 1. Az ára pedig nem 2,5USD.

Egyébként meg nem Festo és nem a Norgren gyártja a "csúcs" manométereket sokkal megbízhatóbb a Wika (bár azok is átrakták a gyártást talán a románokhoz azóta az se az igazi)

A legprecizebb legdrágább nyomásmérő óra tud 0,1%-ot

Szerintem nem kell ide se hegesztő trafo se óra hasonlat elég ha maradtál volna az eredeti nyomásmérésnél.

ui: ha akarsz látni tényleg pontos nyomásmérőt akkor megnézheted nálam a laborba A körmérések szerint a legpontosabb az országban. Na az tényleg 30mFt volt és nem 2,5 USD mint egy jármű szenzor.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2778 Dátum: 2010.04.17 szombat, 14:00:01 »

Minden szenzor először analóg módon érzékel, amit jellé alakít...na itt a jellé alakítás kiesik...ennyi...
Úgy ahogy Szilo írja, csak a minőségen múlik a végeredmény!!!
Persze én nem akarom tudni, hogy 1,45987 bar a nyomásom vagy 1,45896524 bar  hehe  csak annyira kell hogy tudjam jó a tömítettség(turbócsövek rendben) vagy nem.... wave smile
Amire te utalsz az az ADC-nél (Analóg digital converter) a kvantálási hiba. Igen van ilyen, hogy kvantálási hiba aminek mértéke attól függ hogy hány bites a felbontás vagy nevezhetjük érzékenységnek is. De ez még nem egyenlő a pontossággal. Az még függ a mintavételezés gyakoriságától (aki ismeri Shanon törvény), szűrés minőségétől, erősítési hibától, linearitási hibától, esetleg kódkihagyási hibától tehát sokmindentől. Így valóban az elektronikus szenzororok pontossága sok mindentől függenek. De ettől függetlenül tömegygártásban iszonyat ár érzékenyen tehát ólcsón, lazán tudják azt amit egy legjobb mérőóra. A nyomásmérő óráknak igazából egy nagy előnye van, nem kell hozzá semmi csak beépíteni a mérendő vezetékbe és ránézni. Így ha tényleg azt akarod tudni hogy rendben van-e pl a turbonyomás arra teljesen tökéletes, igaz a kocsi szenzora pontosabban mérné, de itt ez az eltérés nem lényeges.  wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2779 Dátum: 2010.04.17 szombat, 18:58:44 »

na én is túlestem rajta eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2780 Dátum: 2010.04.17 szombat, 20:38:45 »

na én is túlestem rajta eplus2
Le is dugóztad? Mert anélkül hiába dolgoztál, pár 10 km után televágja megint.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2781 Dátum: 2010.04.17 szombat, 21:51:55 »

Le is dugóztad? Mert anélkül hiába dolgoztál, pár 10 km után televágja megint.
TDDI topic
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2782 Dátum: 2010.04.17 szombat, 23:10:35 »

 nyes nyes nyes vigyor3 vigyor3 Hát üdv a klubban Smiley ...gondolom Te is hasonló mennyiségű ganyét távolítottál el......


na én is túlestem rajta eplus2
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2783 Dátum: 2010.04.17 szombat, 23:11:56 »

nyes nyes nyes vigyor3 vigyor3 Hát üdv a klubban Smiley ...gondolom Te is hasonló mennyiségű ganyét távolítottál el......


hát nem volt kevés, még mindig fekete a kezem nyes eplus2 taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2784 Dátum: 2010.04.17 szombat, 23:21:14 »

Az a baj, hogy én is hiába próbálok vigyázni az autóra, kitakarítani-kívül belül, hogy még sokáig autó legyen a sok tuskó gyökér le se **ja a dolgot.....ma lemosattam az autót, (ősszel lett a tető kivételével újra fényezve) és a 4 ajtóból 3-ba bele van nyitva az ajtó...a hátsó lökös oldala meghúzva...egyszer látnám meg azt a 2x fél hülye barmot, aki így száll ki a saját kocsijából, hogy a mellette parkoló autónak ***sza az ajtót...vagy úgy parkol, hogy nekimegy a kocsi elejének-hátuljának, élének...szanaszét rugdosnám a szarját...
Már egy csomó helyen (pláza, bevásárló központok) "keresztbe", meg két helyre állok be, de attól félek, hogy akkor meg jön valami okos, aki azért mert úgy állok meg ahogy...büntiből végighúzza kulccsal a kocsit. Komolyan nem értem miért nem lehet a máséra vigyázni!!!!!  falbav falbav falbav falbav gun gun gun
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2785 Dátum: 2010.04.17 szombat, 23:29:31 »

hát nem volt kevés, még mindig fekete a kezem nyes eplus2 taps

Én a kocsibehajtót is jól összekentem,  falbav  kellett neki ez a tél, hogy eltünjön a nyoma a betonról.  Wink
A szelepfedél csavarjainak utánhúzásakor az az egyik mennyire volt laza?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2786 Dátum: 2010.04.17 szombat, 23:34:19 »

Az a baj, hogy én is hiába próbálok vigyázni az autóra, kitakarítani-kívül belül, hogy még sokáig autó legyen a sok tuskó gyökér le se **ja a dolgot.....ma lemosattam az autót, (ősszel lett a tető kivételével újra fényezve) és a 4 ajtóból 3-ba bele van nyitva az ajtó...a hátsó lökös oldala meghúzva...egyszer látnám meg azt a 2x fél hülye barmot, aki így száll ki a saját kocsijából, hogy a mellette parkoló autónak ***sza az ajtót...vagy úgy parkol, hogy nekimegy a kocsi elejének-hátuljának, élének...szanaszét rugdosnám a ***ját...
Már egy csomó helyen (pláza, bevásárló központok) "keresztbe", meg két helyre állok be, de attól félek, hogy akkor meg jön valami okos, aki azért mert úgy állok meg ahogy...büntiből végighúzza kulccsal a kocsit. Komolyan nem értem miért nem lehet a máséra vigyázni!!!!!  falbav falbav falbav falbav gun gun gun
sajnos rengeteg ilyen van violent. múltkor egy kb 40 éves nő rendezte át a parkolót egy Nissan Terrano II-sel falbav.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2787 Dátum: 2010.04.17 szombat, 23:36:53 »

Az a baj, hogy én is hiába próbálok vigyázni az autóra, kitakarítani-kívül belül, hogy még sokáig autó legyen a sok tuskó gyökér le se **ja a dolgot.....ma lemosattam az autót, (ősszel lett a tető kivételével újra fényezve) és a 4 ajtóból 3-ba bele van nyitva az ajtó...a hátsó lökös oldala meghúzva...egyszer látnám meg azt a 2x fél hülye barmot, aki így száll ki a saját kocsijából, hogy a mellette parkoló autónak ***sza az ajtót...vagy úgy parkol, hogy nekimegy a kocsi elejének-hátuljának, élének...szanaszét rugdosnám a ***ját...
Már egy csomó helyen (pláza, bevásárló központok) "keresztbe", meg két helyre állok be, de attól félek, hogy akkor meg jön valami okos, aki azért mert úgy állok meg ahogy...büntiből végighúzza kulccsal a kocsit. Komolyan nem értem miért nem lehet a máséra vigyázni!!!!!  falbav falbav falbav falbav gun gun gun

Ezt én is rendszeresen átélem, főleg a hátsó ajtóim, hátsó sárvédők vannak összeverve (1-2 még be is horpadt). Tavaly meg a hátsó lököst igazgatták meg, egyben maradt, de a fényezésen látszik. Keresem én is a nyugissab parkolórészeket, de rendre kifogok valami őrültet aki rám áll. Én sem értem miért nem vigyázznak az emberek egymás dolgaira, pedig szerintem a Mondi nem egy akkora státusz gép ami irigységet, rosszindulatot kellene kiváltson másokból. Még egy érv miért nem lesz új sárkányom, főleg nem hitelből - megszakadna a szívem az első ilyen sérülés láttán.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2788 Dátum: 2010.04.17 szombat, 23:38:39 »

Én a kocsibehajtót is jól összekentem,  falbav  kellett neki ez a tél, hogy eltünjön a nyoma a betonról.  Wink
A szelepfedél csavarjainak utánhúzásakor az az egyik mennyire volt laza?
kb 25 cm krovával húztam utánna, megnéztem a vele átellenes sarokban lévőt, hogy kb mekkor az ellenállása annak ahol nem ereszt, és annyira húztam meg azt a sarkot is. asszem 3x vagy 4x 1/4-et húztam rajta a krovával.
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.17 szombat, 23:40:55 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2789 Dátum: 2010.04.17 szombat, 23:40:47 »

kb 25 cm krovával húztam utánna, megnéztem a vele átellenes sarokban lévót, hogy kb mekkor az ellenállása annak ahol nem ereszt, és annyira húztam meg azt a sarkot is. asszem 4x 1/4-et húztam rajta a krovával.

Ezt én is ellenőrizni fogom, mert nálam is olajos az a cső a szívócső bekötésnél. Kösz az infót  worship
Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2790 Dátum: 2010.04.17 szombat, 23:50:28 »

Dettó...bár én az új csövekre várok akkor ezt is megnézem majd....

Ezt én is ellenőrizni fogom, mert nálam is olajos az a cső a szívócső bekötésnél. Kösz az infót  worship
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #2791 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 10:26:11 »

Ezt én is rendszeresen átélem, főleg a hátsó ajtóim, hátsó sárvédők vannak összeverve (1-2 még be is horpadt). Tavaly meg a hátsó lököst igazgatták meg, egyben maradt, de a fényezésen látszik. Keresem én is a nyugissab parkolórészeket, de rendre kifogok valami őrültet aki rám áll. Én sem értem miért nem vigyázznak az emberek egymás dolgaira, pedig szerintem a Mondi nem egy akkora státusz gép ami irigységet, rosszindulatot kellene kiváltson másokból. Még egy érv miért nem lesz új sárkányom, főleg nem hitelből - megszakadna a szívem az első ilyen sérülés láttán.


Nagyon ismerős ez a dolog. Én is megvettem annó a Mondim(persze használan, majd 3M-t) és nem kellett hozzá 2 hónap, hogy valami tehetséges autós meghuzza a hátsó lökhárítóm oldalát. Gondolhatjátok, hogy a sírógörcs kapott el. Az ajtó rányitás is ismerős dolog, sajnos. Gondoltam rá, hogy újrafényeztetem a kocsit, hogy eltünjenek a sérülések, de sajna az a véleményem, hogy nem éri meg kiadni a pénzt rá. Sajnos vannak azok a magyar autósok akik egyeltalán nem figyelnek a másik, mellettük álló autóra és nem vigyáznak rá. Nem is értem, nekik ingyen volt az autó? Vagy ennyire nem érdeklik őket a saját kocsijuk.(főleg amin még van pl 6év hitel.)
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
kOho
Vendég
« Új hozzászólás #2792 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 10:33:45 »

Sziasztok,
Lenne egy kerdesem a tapasztaltakhoz... Smiley

Kb fel eve (1eve) ki lett cserelve a Turbo szep penzert a 2.0 TDCI (130)-as modellben, de azota is erezni 5osben kb 2000RPM-nel hogy raz az auto, ha fole vagy ala megyek akkor nincs gond csak azon a bizonyos fordulaton.
Van valakinek otlete hogy mi lehet a gond?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2793 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 11:30:04 »

Sziasztok,
Lenne egy kerdesem a tapasztaltakhoz... Smiley

Kb fel eve (1eve) ki lett cserelve a Turbo szep penzert a 2.0 TDCI (130)-as modellben, de azota is erezni 5osben kb 2000RPM-nel hogy raz az auto, ha fole vagy ala megyek akkor nincs gond csak azon a bizonyos fordulaton.
Van valakinek otlete hogy mi lehet a gond?
A turbócső rögzítését-a szilenteket- kell kivenni a vázszerkezettől a rezonátor cső előtt, és fixre csavarozni!Van a cooler után is de az nemigen szokott rezegni,bár én azt is lecsavaroztam. Wink wave


Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2794 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 11:31:48 »

Dettó...bár én az új csövekre várok akkor ezt is megnézem majd....

eljen
két évente érdemes lehúzni őket....mindit tudsz rajta húzni picit.... smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kOho
Vendég
« Új hozzászólás #2795 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 11:46:51 »

A turbócső rögzítését-a szilenteket- kell kivenni a vázszerkezettől a rezonátor cső előtt, és fixre csavarozni!Van a cooler után is de az nemigen szokott rezegni,bár én azt is lecsavaroztam. Wink ....

Koszi, megnezem!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2796 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 14:23:22 »

eljen
két évente érdemes lehúzni őket....mindit tudsz rajta húzni picit.... smile
uh szomoru1 akkor már értem miért tudtam annyit húzni rajta 7,5 év alatt tudott lazulni  nyes eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2797 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 19:57:25 »

Nekem sem volt még soha meghúzva...viszont a nagynyomású szivattyú felé is megy egy vékony cső felűről (azt hiszem visszafolyó ág) ami egy pipával csatlakozik (legalább is a TDCi-ben), azt is érdemes nézegetni, mert nekem ott is volt némi szivárgás már, és Vik azt tanácsolta, hogy érdemes cseréni a pipát, nehogy lecsússzon és a kipuff felé lemenjen a go. aztán begyulladjon a motortér...vagy egyéb nyalánkságok...


Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2798 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 19:59:07 »

Mellesleg ma voltunk castingon : http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=album;id=11
 eplus2 eplus2
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2799 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 20:01:10 »

Nekem sem volt még soha meghúzva...viszont a nagynyomású szivattyú felé is megy egy vékony cső felűről (azt hiszem visszafolyó ág) ami egy pipával csatlakozik (legalább is a TDCi-ben), azt is érdemes nézegetni, mert nekem ott is volt némi szivárgás már, és Vik azt tanácsolta, hogy érdemes cseréni a pipát, nehogy lecsússzon és a kipuff felé lemenjen a go. aztán begyulladjon a motortér...vagy egyéb nyalánkságok...



nem csak azért aggódnék(inkább azért kevésbé...nem olyan gyulladós az.sok tdci-nek van némi szivárgása)!Falsot fog szívni a pumpedli és villogással leáll a verda!Te meg elkezdesz megzizzenni,hogy pcsúcs csere..... Cheesy Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.