Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:53:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
51
52
53
54
55
56
57
[
58
]
59
60
61
62
63
64
65
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14634949 alkalommal)
0 Felhasználó és 118 vendég van a témában
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2850 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 12:17:01 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.22 csütörtök, 11:38:59
kérd meg nézze meg a pedálkapcsolók kábelezését is, mert a gyári tempomatot dízelbe 20eFt körül bele lehet építeni.
Ha nincs benne kábel akkor meg 35e, és akkor mi van?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2851 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 12:26:49 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.04.22 csütörtök, 12:17:01
Ha nincs benne kábel akkor meg 35e, és akkor mi van?
27
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2852 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 12:45:29 »
Előbb legyen autóm. Nem akarom kp, venni mert kell a pénz másra. Így a hitelezés pár napot igényel. Szóval ha meg is lesz és érdemes megvenni az előre látható költségekkel együtt, akkor is leghamarabb jövőhét pénteken lesz újra lábam.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2853 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 13:35:30 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.22 csütörtök, 12:45:29
Előbb legyen autóm. Nem akarom kp, venni mert kell a pénz másra. Így a hitelezés pár napot igényel. Szóval ha meg is lesz és érdemes megvenni az előre látható költségekkel együtt, akkor is leghamarabb jövőhét pénteken lesz újra lábam.
hajrá.
vegyél hozzá bicskakulcsot is tőlem
(x)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2854 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 13:36:42 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.04.22 csütörtök, 12:17:01
Ha nincs benne kábel akkor meg 35e, és akkor mi van?
tempomat
Listaára 100eFt
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2855 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 13:57:37 »
ALF megnézte a jövendőbelim. És a véleménye
egyszóval tuti paripám leeeesz. Bibi bibi bííííííííííí bi.
Naplózva
TB
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2856 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 14:04:46 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.22 csütörtök, 13:57:37
ALF megnézte a jövendőbelim. És a véleménye
egyszóval tuti paripám leeeesz. Bibi bibi bííííííííííí bi.
Én is kisgyermekké változtam a befizetés és az átvétel közti időszakban..
Naplózva
2004 MKIII TDCi kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2857 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 14:20:04 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.22 csütörtök, 13:57:37
ALF megnézte a jövendőbelim. És a véleménye
egyszóval tuti paripám leeeesz. Bibi bibi bííííííííííí bi.
Alf nem ért az autókhoz, nem, hogy a tdci-khez.
DE azért gratulálunk!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2858 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 14:22:02 »
Igen bevallom nekem is hasonló filingen van. Csak az a baj hogy még már nap a papírmunka. Aztán elviszem olajcserére stb. És a család örülni fog mert végre elviszem őket kirándulni.
Én vezethetem az új autóm Ők meg kirándulhatnak. Átlag évente cserélek autót. És ismerik ezt a fázist. De ezt hosszabb távra tervezem. Pále ha ezt produkálja tartósan amit kipróbálásnál. Betapadtam az ülésbe elindulásnál, felváltogatva meg alapjáraton megy. Ha ez igaz akkó nem értem mé nem ismertem meg előbb. Be vagyok zsongva. Úúúútálok várni valamire. A fiam ha akar egy túrórudit, egyből megkapja. Nekem bezzeg várni kell.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2859 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 15:11:35 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.22 csütörtök, 14:22:02
A fiam ha akar egy túrórudit, egyből megkapja. Nekem bezzeg várni kell.
Hát igen, de azért a rudi meg a mondi nem egy kategória igaz fincsi mindkettő pláne, ha utóbbi jól működik
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2860 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 15:21:39 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.22 csütörtök, 13:57:37
ALF megnézte a jövendőbelim. És a véleménye
egyszóval tuti paripám leeeesz. Bibi bibi bííííííííííí bi.
Gratula!
Legyen sok örömötök benne!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2861 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 16:48:31 »
Sziasztok,lenne egy kérdésem... Elkezdett füstölni a kocsi, és megnőtt a fogyasztása. A gond az EGR szelep lesz? Ha igen ilyet hol lehetne bontóba venni?:S
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2862 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 16:53:38 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.04.22 csütörtök, 16:48:31
Sziasztok,lenne egy kérdésem... Elkezdett füstölni a kocsi, és megnőtt a fogyasztása. A gond az EGR szelep lesz? Ha igen ilyet hol lehetne bontóba venni?:S
Benzines? Dízel?
Mennyire füstöl, ha dízel? Nem látni a mögötted jövőt?
Menj egy olyan helyre ahol falak vannak melletted, nyomj neki egy kövéret (2-3-dik fokozatban), és ha süvítő hangot hallasz akkor az turbócső. Álló helyzetben terheletlenül nem mindig hallani.
Nekem 0,5-1 litert tett rá a fogyasztásra.
Ha benzines a járgányod, akkor nem tudom mi lehet.
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2863 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 16:55:33 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.04.22 csütörtök, 16:53:38
Benzines? Dízel?
Mennyire füstöl, ha dízel? Nem látni a mögötted jövőt?
Menj egy olyan helyre ahol falak vannak melletted, nyomj neki egy kövéret (2-3-dik fokozatban), és ha süvítő hangot hallasz akkor az turbócső. Álló helyzetben terheletlenül nem mindig hallani.
Nekem 0,5-1 litert tett rá a fogyasztásra.
Ha benzines a járgányod, akkor nem tudom mi lehet.
Dízel,és nagyobb gázadásoknál füstöl. Fordszervizes ismerős szerint EGR. Volt már turbócsőszakadt autónk,de az alig ment,de ennek semmi baja.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2864 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 16:58:24 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.04.22 csütörtök, 16:55:33
Dízel,és nagyobb gázadásoknál füstöl. Fordszervizes ismerős szerint EGR. Volt már turbócsőszakadt autónk,de az alig ment,de ennek semmi baja.
Az enyém dettó ezt produkálta.
Nekem egy EGR dugózás nagyban csökkentette a füstöt, de fogyasztásban nem tapasztalok változást.
Talán mert még friss a dugó (03.30-án tette be Vik).
Várd meg a többiek válaszát, de szerintem EGR vásárlás helyett inkább dugót neki, az megvan komoly 1-2ezerből!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2865 Dátum:
2010.04.22 csütörtök, 17:00:24 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.04.22 csütörtök, 16:58:24
Az enyém dettó ezt produkálta.
Nekem egy EGR dugózás nagyban csökkentette a füstöt, de fogyasztásban nem tapasztalok változást.
Talán mert még friss a dugó (03.30-án tette be Vik).
Várd meg a többiek válaszát, de szerintem EGR vásárlás helyett inkább dugót neki, az megvan komoly 1-2ezerből!
Értem,köszi:) Am a kocsi 2007es,ugye azokat is le lehet dugózni?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2866 Dátum:
2010.04.23 péntek, 08:30:07 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2010.04.22 csütörtök, 17:00:24
Értem,köszi:) Am a kocsi 2007es,ugye azokat is le lehet dugózni?
Le lehet, de az már euro 4-es azaz lesz hibaüzeneted is vagy ilyesmi, de majd a guruk megmondják a frankót.
Mellesleg a fogyasztásban is szerepet játszik szvsz a dugózás főleg, ha az ember sokat araszol dugóban. Picit csökkennie kell.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2867 Dátum:
2010.04.23 péntek, 09:22:56 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.04.22 csütörtök, 14:20:04
Alf nem ért az autókhoz, nem, hogy a tdci-khez.
DE azért gratulálunk!
Az lehet,de egy pár dolgot megnéztem rajta!
Kaszni egyben van,néhány jelentéktelen apró hibával.Minden szélvédő azonos évjárat,kivéve az elsőt.ez semmit nem jelent.
Belül is szép,nincs lelakva,nincs szétkarcolva-szétkaparva sehol.Sony 6 lemezes-ok.
Első hátsó szélvédőfűtés múkodik,terheli a generátort.Egy apró felverődés van az első szélvédőn.
Tesztben ellenőriztem,tárolt hiba nincs,töltés ok.Klímateszt ok.,hiba nincs,jól működik.
Esztétika alapján akár valós is lehet a 137e km.
Új generátor van benne,számlák az előző javításokról.Elektromos ablakok múkodnek.Központi van,kettős zárás ok,de nem vinnyog,valszeg riogató nincs benne.4db egyforma kléber 17es gumma van rajta, kb 6mm lehet a kopásjelzőig,nincsenek félrekopva.Ülésfűtések működnek.Xenon múkodik.Spricnit nem próbáltam.
Fékek ok., nincsenek kiperemesedve a tárcsák,elöl 8-9mm betét,hátul kb 6mm betét-szépen van bekopva a tárcsa.
Szépen indul,egyenletes az alapjárat.Különösebb füst nincs,pedig hideg volt a moci.
Nincs olajfolt a csúcsok és a visszafolyócsövek körül-porszáraz még a környékük is.
Van némi olajszivárgás a szelepdekli körül,csak meg kell húzni a csavarjait.
Szívósor, egr,szervószivattyú ,önindító, turbócsövek porszárazak.Akku alatt van némi sár a váltó tetején,egy motormosás majd kell.
Olajszint,vízszint,szervóolajszint rendben.
Leálláskor nem csattan a lendkerék,szerintem az ok.Jó kis dizilhangja van,szerintem a csúcsokkal sincs gond(bár ez nem jelent semmit),valószínűsítem,hogy nem voltak még cserélve,nincs kulcsnyom a hollandin és a csúcson sem, a csúcsok nyakán megvan még a kalibrációs kódjaik.
Amit javítani kell:
A generátor oldalon cserélni kell mindent.Az kb 80píz.De még ellehet vele mászkálni,csak bosszantó.A kéttömegű szíjtárcsa már kalimpál....
A szervószíjfeszítőt is érdemes javítani,x összegg....
Amit csinálnák rajta:
Olaj és szűrőcserék,motormosás,és a szíjrendszerek felújítása.
Gurulni nem tudtam vele,mert arra már nem maradt időm,kb 30percet vett igénybe az átnézés.Miután a gumik nem voltak félrekopva,gyanítható ,hogy nagy baj nem lehet a futóművel sem.Lengéscsillapítók renben,nem pattognak-hintáznak vissza lenyomás után.
Az én véleményem szerint,nem egy ócska leharcolt autó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2868 Dátum:
2010.04.23 péntek, 09:36:19 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.23 péntek, 09:22:56
Az lehet,de egy pár dolgot megnéztem rajta!
Tudod, hogy csak viccöltem...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2869 Dátum:
2010.04.23 péntek, 09:39:13 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.04.23 péntek, 08:30:07
Le lehet, de az már euro 4-es azaz lesz hibaüzeneted is vagy ilyesmi, de majd a guruk megmondják a frankót.
Mellesleg a fogyasztásban is szerepet játszik szvsz a dugózás főleg, ha az ember sokat araszol dugóban. Picit csökkennie kell.
Igen, az EU4-es hibakódokat fog dobni, de azt ki lehet nullázgatni.
Azt nem tudom milyen sűrűn, majd Stealt, illetve Relhist megmondja.
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2870 Dátum:
2010.04.23 péntek, 09:40:14 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.23 péntek, 09:22:56
Az lehet,de egy pár dolgot megnéztem rajta!
Ez ám a diagnosztika!
Apukkkáááám!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2871 Dátum:
2010.04.23 péntek, 09:50:08 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.23 péntek, 09:22:56
Az lehet,de egy pár dolgot megnéztem rajta!
Kaszni egyben van,néhány jelentéktelen apró hibával.Minden szélvédő azonos évjárat,kivéve az elsőt.ez semmit nem jelent.
Belül is szép,nincs lelakva,nincs szétkarcolva-szétkaparva sehol.Sony 6 lemezes-ok.
Első hátsó szélvédőfűtés múkodik,terheli a generátort.Egy apró felverődés van az első szélvédőn.
Tesztben ellenőriztem,tárolt hiba nincs,töltés ok.Klímateszt ok.,hiba nincs,jól működik.
Esztétika alapján akár valós is lehet a 137e km.
Új generátor van benne,számlák az előző javításokról.Elektromos ablakok múkodnek.Központi van,kettős zárás ok,de nem vinnyog,valszeg riogató nincs benne.4db egyforma kléber 17es gumma van rajta, kb 6mm lehet a kopásjelzőig,nincsenek félrekopva.Ülésfűtések működnek.Xenon múkodik.Spricnit nem próbáltam.
Fékek ok., nincsenek kiperemesedve a tárcsák,elöl 8-9mm betét,hátul kb 6mm betét-szépen van bekopva a tárcsa.
Szépen indul,egyenletes az alapjárat.Különösebb füst nincs,pedig hideg volt a moci.
Nincs olajfolt a csúcsok és a visszafolyócsövek körül-porszáraz még a környékük is.
Van némi olajszivárgás a szelepdekli körül,csak meg kell húzni a csavarjait.
Szívósor, egr,szervószivattyú ,önindító, turbócsövek porszárazak.Akku alatt van némi sár a váltó tetején,egy motormosás majd kell.
Olajszint,vízszint,szervóolajszint rendben.
Leálláskor nem csattan a lendkerék,szerintem az ok.Jó kis dizilhangja van,szerintem a csúcsokkal sincs gond(bár ez nem jelent semmit),valószínűsítem,hogy nem voltak még cserélve,nincs kulcsnyom a hollandin és a csúcson sem, a csúcsok nyakán megvan még a kalibrációs kódjaik.
Amit javítani kell:
A generátor oldalon cserélni kell mindent.Az kb 80píz.De még ellehet vele mászkálni,csak bosszantó.A kéttömegű szíjtárcsa már kalimpál....
A szervószíjfeszítőt is érdemes javítani,x összegg....
Amit csinálnák rajta:
Olaj és szűrőcserék,motormosás,és a szíjrendszerek felújítása.
Gurulni nem tudtam vele,mert arra már nem maradt időm,kb 30percet vett igénybe az átnézés.Miután a gumik nem voltak félrekopva,gyanítható ,hogy nagy baj nem lehet a futóművel sem.Lengéscsillapítók renben,nem pattognak-hintáznak vissza lenyomás után.
Az én véleményem szerint,nem egy ócska leharcolt autó.
örülök, hogy nem lett igazam idáig.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2872 Dátum:
2010.04.23 péntek, 09:54:23 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.23 péntek, 09:50:08
örülök, hogy nem lett igazam idáig.
Várjál!Még van itt egy plussz a javára!
Eu3 as moci.Egr dugózható,turbóelektronika hiba nem fog hibát dobálni.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2873 Dátum:
2010.04.23 péntek, 10:43:45 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.23 péntek, 09:54:23
Várjál!Még van itt egy plussz a javára!
Eu3 as moci.Egr dugózható,turbóelektronika hiba nem fog hibát dobálni.....
akkor nem nagyon lehet 2005/2 évjáratú.
Alvázszám alapján esetleg megnézted neki a gyártást?
Tempomat káblelezés?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2874 Dátum:
2010.04.23 péntek, 10:49:01 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.23 péntek, 10:43:45
akkor nem nagyon lehet 2005/2 évjáratú.
Az enyém 2005/8 forgalomba helyezésű és euro 3-as.
Mondjuk gyártását azt nem tudom...
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2875 Dátum:
2010.04.23 péntek, 10:50:58 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.23 péntek, 10:43:45
akkor nem nagyon lehet 2005/2 évjáratú.
Alvázszám alapján esetleg megnézted neki a gyártást?
Tempomat káblelezés?
De szerintem lehet!
Mo-n forgalomba helyezett autóknál jellemzően (lehetnek kivételek) csak 2005.09.-e után volt elektromos a turbó vezérlés és az EGR!
Az enyém is EU3 és 2005.07. mo.-i forg helyezés az utolsó face liftes.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2876 Dátum:
2010.04.23 péntek, 10:51:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.23 péntek, 10:43:45
akkor nem nagyon lehet 2005/2 évjáratú.
Alvázszám alapján esetleg megnézted neki a gyártást?
Tempomat káblelezés?
nem láttam a forgalmiját.azt elkellene kérni,mármint az alvázszámot.akkor utána tudnék nézni.Egyébként az üvegekben 2004es az évjárat.
És tuti eu3!Az is csak akkor derül ki,hogy valóban 2.2es,ha a picicicában utánatudnék nézni.
Kábelezés-nem volt neki mérvadó,azt mondta,ha majd kell,úgy is beépítteti.És úgy is tőled vesz kapcsolókat....
Ja, és bicskakulcsa sincs....
Paripa!
Küld már el pls privátban az alvázszámot!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2877 Dátum:
2010.04.23 péntek, 10:51:51 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.04.23 péntek, 10:49:01
Az enyém 2005/8 forgalomba helyezésű és euro 3-as.
Mondjuk gyártását azt nem tudom...
ügye-ügye...
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2878 Dátum:
2010.04.23 péntek, 10:54:05 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.04.23 péntek, 10:50:58
De szerintem lehet!
Mo-n forgalomba helyezett autóknál jellemzően (lehetnek kivételek) csak 2005.09.-e után volt elektromos a turbó vezérlés és az EGR!
Az enyém is EU3 és 2005.07. mo.-i forg helyezés az utolsó face liftes.
Ez sajna nem(teljesesn) így van.2004 ben már a piacon volt az eu4es moci!Természetesen nem a magyar piacra értve.
De már látom,azt írtad mo-n forg.ba helyezett.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2879 Dátum:
2010.04.23 péntek, 10:55:30 »
ALF még egyszer köszönöm! Le a kalappal. Nekem évekbe telne ennyit írni egy autóról és az is hülyeség lenne. Tökre megnyugodtam. Ezzel természetesen kalkulálok, hogy költeni kell majd rá, de milyen kocsi amibe ennyi van és nem kell rá költeni. Most már csak azt remélem, hogy beférek vele a garázsba majd. Mert ha nem az ciki
2 éve csináltattam garázskaput ha nem tudok rendesen ráfordulni akkó bontás lesz megen
Elvileg a jövőhéten már nálam lesz a gép. Ha meglesz beszámolok majd az élményekről.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2880 Dátum:
2010.04.23 péntek, 11:07:47 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.23 péntek, 10:54:05
Ez sajna nem(teljesesn) így van.2004 ben már a piacon volt az eu4es moci!Természetesen nem a magyar piacra értve.
De már látom,azt írtad mo-n forg.ba helyezett.....
Enyém is mo-n forgalomba helyezett.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2881 Dátum:
2010.04.23 péntek, 11:09:35 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.23 péntek, 10:55:30
ALF még egyszer köszönöm! Le a kalappal. Nekem évekbe telne ennyit írni egy autóról és az is hülyeség lenne. Tökre megnyugodtam. Ezzel természetesen kalkulálok, hogy költeni kell majd rá, de milyen kocsi amibe ennyi van és nem kell rá költeni. Most már csak azt remélem, hogy beférek vele a garázsba majd. Mert ha nem az ciki
2 éve csináltattam garázskaput ha nem tudok rendesen ráfordulni akkó bontás lesz megen
Elvileg a jövőhéten már nálam lesz a gép. Ha meglesz beszámolok majd az élményekről.
Esetleg eltudnád tőlük kérni az alvázszámot?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2882 Dátum:
2010.04.23 péntek, 11:11:00 »
persze hamarosan küldöm.
Naplózva
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2883 Dátum:
2010.04.23 péntek, 11:12:58 »
WF04XXGBB44S83765 no ez a száma
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2884 Dátum:
2010.04.23 péntek, 11:17:53 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.04.23 péntek, 10:50:58
De szerintem lehet!
Mo-n forgalomba helyezett autóknál jellemzően (lehetnek kivételek) csak 2005.09.-e után volt elektromos a turbó vezérlés és az EGR!
Az enyém is EU3 és 2005.07. mo.-i forg helyezés az utolsó face liftes.
Azt, hogy eur3 vagy eur4 a gép kivitele nem a MO-i forgalomba helyezés dátumából lehet megítélni szerintem.
Küföldről behozott és 2005-ben Mo-n forgalomba helyezett gép forgalijában a 2005-ös dátum fog szerepelni meg hogy eur3 (kiv. ha trükköztek a reg.adóval mint takkiati gépénél).
Pl. az enyémre a katalógus 2002.07.18-i gyártást ír, magyar területjelzéssel, a forgalmiban 2003.09.15-i Mo-i forgalomba helyezés van.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2885 Dátum:
2010.04.23 péntek, 11:21:15 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.23 péntek, 11:12:58
WF04XXGBB44S83765 no ez a száma
ez bizony 2004.11.04-i gyártás, de legalább magyar.
Etis.ford.com keresője szerint:
Mondeo 2001-2007, Duratorq DI 2.2 (150PS), Machine Silver (Metallic)
VIN Number: WF04XXGBB44S83765
Primary Features
Build Date: 04.11.2004
Vehicle Line: Mondeo 2001-2007
Body Style: 4 Door Saloon
Version: Series 50
Engine: Duratorq DI 2.2 (150PS)
Transmission: 6-Speed Manual Transaxle - MMT6
Drive: LHD FWD
Axle Ratio: 4.071/2.850
Emission: 2000 EEC (EEC 7)
Air Conditioning: Automatic Air Conditioning
Territory: (+)"HU"
Paint: Machine Silver (Metallic)
Interior Fabric: Aras
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2886 Dátum:
2010.04.23 péntek, 11:21:57 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.23 péntek, 11:17:53
Azt, hogy eur3 vagy eur4 a gép kivitele nem a MO-i forgalomba helyezés dátumából lehet megítélni szerintem.
Küföldről behozott és 2005-ben Mo-n forgalomba helyezett gép forgalijában a 2005-ös dátum fog szerepelni meg hogy eur3 (kiv. ha trükköztek a reg.adóval mint takkiati gépénél).
Pl. az enyémre a katalógus 2002.07.18-i gyártást ír, magyar területjelzéssel, a forgalmiban 2003.09.15-i Mo-i forgalomba helyezés van.
Jaja...
Az enyém, alvázszám szerint 2004.08.26-i gyártás.
Kint 2004.09-hóban lett forgalomba helyezve, itthon pedig 2007.04-hóban (EU IV.-ként), és most derült ki a műszakin Viknél, hogy valójában EU-III-as.
12ezrem bánja, hogy a kötschög kereskedő keresett rajtam 256.000,- ot. Akkor ennyi volt a különbség a két kategória között regadóban...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2887 Dátum:
2010.04.23 péntek, 11:29:43 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.23 péntek, 11:12:58
WF04XXGBB44S83765 no ez a száma
Megnéztem.
Relhist már leírta a frankót.Ami csak annyit jelent,hogy 3hónapot állt a gép valahol a mátrixban.
Eu3as-a környezetvédelmi besolrolása 7es.Valóban magyar piacra készült a gép.
A felszereltsége meg egytől egyig stimmel,és a motor is.
Szerintem rendben van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2888 Dátum:
2010.04.23 péntek, 11:31:05 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.23 péntek, 11:17:53
Azt, hogy eur3 vagy eur4 a gép kivitele nem a MO-i forgalomba helyezés dátumából lehet megítélni szerintem.
Küföldről behozott és 2005-ben Mo-n forgalomba helyezett gép forgalijában a 2005-ös dátum fog szerepelni meg hogy eur3 (kiv. ha trükköztek a reg.adóval mint takkiati gépénél).
Pl. az enyémre a katalógus 2002.07.18-i gyártást ír, magyar területjelzéssel, a forgalmiban 2003.09.15-i Mo-i forgalomba helyezés van.
és akkor Az Én autómmal mi van? Ott a territory +De, mégis Magyarországra lett rendelve, és itt lett először forgalomba helyezve.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2889 Dátum:
2010.04.23 péntek, 11:32:50 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.04.23 péntek, 11:31:05
és akkor Az Én autómmal mi van? Ott a territory +De, mégis Magyarországra lett rendelve, és itt lett először forgalomba helyezve.
lopott bakker!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2890 Dátum:
2010.04.23 péntek, 11:33:11 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.04.23 péntek, 11:31:05
és akkor Az Én autómmal mi van? Ott a territory +De, mégis Magyarországra lett rendelve, és itt lett először forgalomba helyezve.
azért, mert valami levetett német rendelést sóztak rád a sok alkudozás után
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2891 Dátum:
2010.04.23 péntek, 11:33:56 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.04.23 péntek, 11:33:11
azért, mert valami levetett német rendelést sóztak rád a sok alkudozás után
egymásközt ez ment:nesze bammeg!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2892 Dátum:
2010.04.23 péntek, 11:35:38 »
Szaiasztok,
Nekem ezt irta ki a etis:
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma: 04.05.2004
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: kombi
Változat: 50-es sorozat
Motor: Duratorq DI 2.0 HPCR (115LE)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Hajtás: LHD FWD
Tengely áttétel: 3.41
Emisszió: Emisszió IV. fokozat
Légkondicionáló: automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület: (+)"D"
Fényezés: Platinum Metallic
Belső anyag: Linea
Ezek szerint, az enyém Eur4-es és ha ledugózom az EGR-t akkor hibakódokat fog dobálni? Ha küldi a hibakódokat akkor annak lesz valami negatív következménye?
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2893 Dátum:
2010.04.23 péntek, 11:36:33 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.04.23 péntek, 11:31:05
és akkor Az Én autómmal mi van? Ott a territory +De, mégis Magyarországra lett rendelve, és itt lett először forgalomba helyezve.
küld már el nekem az alv.sz-ot!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2894 Dátum:
2010.04.23 péntek, 11:36:54 »
Egyszóval akkor szerintetek megéri az autó? Minden okes vele. Néztem a hasznaltauton, hogy mennyi az ára ennek a gépnek de pont ilyen nem nagyon van. Pláne nem 2,1 milláért. Remélem a bank nem fog baszakodni velem és megkapom hamar.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2895 Dátum:
2010.04.23 péntek, 11:37:33 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.04.23 péntek, 11:35:38
Szaiasztok,
Nekem ezt irta ki a etis:
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma: 04.05.2004
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: kombi
Változat: 50-es sorozat
Motor: Duratorq DI 2.0 HPCR (115LE)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Hajtás: LHD FWD
Tengely áttétel: 3.41
Emisszió: Emisszió IV. fokozat
Légkondicionáló: automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület: (+)"D"
Fényezés: Platinum Metallic
Belső anyag: Linea
Ezek szerint, az enyém Eur4-es és ha ledugózom az EGR-t akkor hibakódokat fog dobálni? Ha küldi a hibakódokat akkor annak lesz valami negatív következménye?
igen.nem lesz-kikell törölni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2896 Dátum:
2010.04.23 péntek, 11:38:07 »
Idézetet írta: Paripa - 2010.04.23 péntek, 11:36:54
Egyszóval akkor szerintetek megéri az autó? Minden okes vele. Néztem a hasznaltauton, hogy mennyi az ára ennek a gépnek de pont ilyen nem nagyon van. Pláne nem 2,1 milláért. Remélem a bank nem fog ***akodni velem és megkapom hamar.
Én elmondtam a véleményem!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2897 Dátum:
2010.04.23 péntek, 11:39:51 »
Akkor már csak várnom kell. Utálok várni.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2898 Dátum:
2010.04.23 péntek, 11:40:12 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.23 péntek, 11:36:33
küld már el nekem az alv.sz-ot!
Én már el is küldtem...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #2899 Dátum:
2010.04.23 péntek, 11:40:23 »
Idézetet írta: alf - 2010.04.23 péntek, 11:37:33
igen.nem lesz-kikell törölni!
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Oldalak:
1
...
51
52
53
54
55
56
57
[
58
]
59
60
61
62
63
64
65
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ