Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:13:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14682941 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2850 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 12:17:01 »

kérd meg nézze meg a pedálkapcsolók kábelezését is, mert a gyári tempomatot dízelbe 20eFt körül bele lehet építeni.

Ha nincs benne kábel akkor meg 35e, és akkor mi van?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2851 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 12:26:49 »

Ha nincs benne kábel akkor meg 35e, és akkor mi van?
27 nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #2852 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 12:45:29 »

Előbb legyen autóm. Nem akarom kp, venni mert kell a pénz másra. Így a hitelezés pár napot igényel. Szóval ha meg is lesz és érdemes megvenni az előre látható költségekkel együtt, akkor is leghamarabb jövőhét pénteken lesz újra lábam.  taps
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2853 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 13:35:30 »

Előbb legyen autóm. Nem akarom kp, venni mert kell a pénz másra. Így a hitelezés pár napot igényel. Szóval ha meg is lesz és érdemes megvenni az előre látható költségekkel együtt, akkor is leghamarabb jövőhét pénteken lesz újra lábam.  taps
hajrá.
vegyél hozzá bicskakulcsot is tőlem Smiley
(x)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2854 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 13:36:42 »

Ha nincs benne kábel akkor meg 35e, és akkor mi van?
tempomat Smiley  Listaára 100eFt
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #2855 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 13:57:37 »

ALF megnézte a jövendőbelim. És a véleménye  worship taps Grin laugh egyszóval tuti paripám leeeesz. Bibi bibi bííííííííííí bi.
Naplózva
TB
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



« Új hozzászólás #2856 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 14:04:46 »

ALF megnézte a jövendőbelim. És a véleménye  worship taps Grin laugh egyszóval tuti paripám leeeesz. Bibi bibi bííííííííííí bi.

Én is kisgyermekké változtam a befizetés és az átvétel közti időszakban..  nyes  eljen
Naplózva

2004 MKIII TDCi kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2857 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 14:20:04 »

ALF megnézte a jövendőbelim. És a véleménye  worship taps Grin laugh egyszóval tuti paripám leeeesz. Bibi bibi bííííííííííí bi.

Alf nem ért az autókhoz, nem, hogy a tdci-khez.  hehe

DE azért gratulálunk!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #2858 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 14:22:02 »

Igen bevallom nekem is hasonló filingen van. Csak az a baj hogy még már nap a papírmunka. Aztán elviszem olajcserére stb. És a család örülni fog mert végre elviszem őket kirándulni. nyes Én vezethetem az új autóm Ők meg kirándulhatnak. Átlag évente cserélek autót. És ismerik ezt a fázist. De ezt hosszabb távra tervezem. Pále ha ezt produkálja tartósan amit kipróbálásnál. Betapadtam az ülésbe elindulásnál, felváltogatva meg alapjáraton megy. Ha ez igaz akkó nem értem mé nem ismertem meg előbb. Be vagyok zsongva. Úúúútálok várni valamire. A fiam ha akar egy túrórudit, egyből megkapja. Nekem bezzeg várni kell. Shocked
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #2859 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 15:11:35 »

A fiam ha akar egy túrórudit, egyből megkapja. Nekem bezzeg várni kell. Shocked
Hát igen, de azért a rudi meg a mondi nem egy kategória igaz fincsi mindkettő pláne, ha utóbbi jól működik  nyes
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #2860 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 15:21:39 »

ALF megnézte a jövendőbelim. És a véleménye  worship taps Grin laugh egyszóval tuti paripám leeeesz. Bibi bibi bííííííííííí bi.

Gratula!  taps
Legyen sok örömötök benne!  Wink
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2861 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 16:48:31 »

Sziasztok,lenne egy kérdésem... Elkezdett füstölni a kocsi, és megnőtt a fogyasztása. A gond az EGR szelep lesz? Ha igen ilyet hol lehetne bontóba venni?:S
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #2862 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 16:53:38 »

Sziasztok,lenne egy kérdésem... Elkezdett füstölni a kocsi, és megnőtt a fogyasztása. A gond az EGR szelep lesz? Ha igen ilyet hol lehetne bontóba venni?:S

Benzines? Dízel?
Mennyire füstöl, ha dízel? Nem látni a mögötted jövőt?
Menj egy olyan helyre ahol falak vannak melletted, nyomj neki egy kövéret (2-3-dik fokozatban), és ha süvítő hangot hallasz akkor az turbócső. Álló helyzetben terheletlenül nem mindig hallani.
Nekem 0,5-1 litert tett rá a fogyasztásra.

Ha benzines a járgányod, akkor nem tudom mi lehet.
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2863 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 16:55:33 »

Benzines? Dízel?
Mennyire füstöl, ha dízel? Nem látni a mögötted jövőt?
Menj egy olyan helyre ahol falak vannak melletted, nyomj neki egy kövéret (2-3-dik fokozatban), és ha süvítő hangot hallasz akkor az turbócső. Álló helyzetben terheletlenül nem mindig hallani.
Nekem 0,5-1 litert tett rá a fogyasztásra.

Ha benzines a járgányod, akkor nem tudom mi lehet.

Dízel,és nagyobb gázadásoknál füstöl. Fordszervizes ismerős szerint EGR. Volt már turbócsőszakadt autónk,de az alig ment,de ennek semmi baja.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #2864 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 16:58:24 »

Dízel,és nagyobb gázadásoknál füstöl. Fordszervizes ismerős szerint EGR. Volt már turbócsőszakadt autónk,de az alig ment,de ennek semmi baja.

Az enyém dettó ezt produkálta.
Nekem egy EGR dugózás nagyban csökkentette a füstöt, de fogyasztásban nem tapasztalok változást.
Talán mert még friss a dugó (03.30-án tette be Vik).

Várd meg a többiek válaszát, de szerintem EGR vásárlás helyett inkább dugót neki, az megvan komoly 1-2ezerből!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2865 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 17:00:24 »

Az enyém dettó ezt produkálta.
Nekem egy EGR dugózás nagyban csökkentette a füstöt, de fogyasztásban nem tapasztalok változást.
Talán mert még friss a dugó (03.30-án tette be Vik).

Várd meg a többiek válaszát, de szerintem EGR vásárlás helyett inkább dugót neki, az megvan komoly 1-2ezerből!

Értem,köszi:) Am a kocsi 2007es,ugye azokat is le lehet dugózni?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #2866 Dátum: 2010.04.23 péntek, 08:30:07 »

Értem,köszi:) Am a kocsi 2007es,ugye azokat is le lehet dugózni?
Le lehet, de az már euro 4-es azaz lesz hibaüzeneted is vagy ilyesmi, de majd a guruk megmondják a frankót.

Mellesleg a fogyasztásban is szerepet játszik szvsz a dugózás főleg, ha az ember sokat araszol dugóban.  Picit csökkennie kell.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2867 Dátum: 2010.04.23 péntek, 09:22:56 »

Alf nem ért az autókhoz, nem, hogy a tdci-khez.  hehe

DE azért gratulálunk!
Az lehet,de egy pár dolgot megnéztem rajta!  Wink

Kaszni egyben van,néhány jelentéktelen apró hibával.Minden szélvédő azonos évjárat,kivéve az elsőt.ez semmit nem jelent.
Belül is szép,nincs lelakva,nincs szétkarcolva-szétkaparva sehol.Sony 6 lemezes-ok.
Első hátsó szélvédőfűtés múkodik,terheli a generátort.Egy apró felverődés van az első szélvédőn.
Tesztben ellenőriztem,tárolt hiba nincs,töltés ok.Klímateszt ok.,hiba nincs,jól működik.
Esztétika alapján akár valós is lehet a 137e km.
Új generátor van benne,számlák az előző javításokról.Elektromos ablakok múkodnek.Központi van,kettős zárás ok,de nem vinnyog,valszeg riogató nincs benne.4db egyforma kléber 17es gumma van rajta, kb 6mm lehet a kopásjelzőig,nincsenek félrekopva.Ülésfűtések működnek.Xenon múkodik.Spricnit nem próbáltam.
Fékek ok., nincsenek kiperemesedve a tárcsák,elöl 8-9mm betét,hátul kb 6mm betét-szépen van bekopva a tárcsa.
Szépen indul,egyenletes az alapjárat.Különösebb füst nincs,pedig hideg volt a moci.
Nincs olajfolt a csúcsok és a visszafolyócsövek körül-porszáraz még a környékük is.
Van némi olajszivárgás a szelepdekli körül,csak meg kell húzni a csavarjait.
Szívósor, egr,szervószivattyú ,önindító, turbócsövek porszárazak.Akku alatt van némi sár a váltó tetején,egy motormosás majd kell.
Olajszint,vízszint,szervóolajszint rendben.
Leálláskor nem csattan a lendkerék,szerintem az ok.Jó kis dizilhangja van,szerintem a csúcsokkal sincs gond(bár ez nem jelent semmit),valószínűsítem,hogy nem voltak még cserélve,nincs kulcsnyom a hollandin és a csúcson sem, a csúcsok nyakán megvan még a kalibrációs kódjaik.

Amit javítani kell:
A generátor oldalon cserélni kell mindent.Az kb 80píz.De még ellehet vele mászkálni,csak bosszantó.A kéttömegű szíjtárcsa már kalimpál....
A szervószíjfeszítőt is érdemes javítani,x összegg.... vigyor3

Amit csinálnák rajta:
Olaj és szűrőcserék,motormosás,és a szíjrendszerek felújítása.


Gurulni nem tudtam vele,mert arra már nem maradt időm,kb 30percet vett igénybe az átnézés.Miután a gumik nem voltak félrekopva,gyanítható ,hogy nagy baj nem lehet a futóművel sem.Lengéscsillapítók renben,nem pattognak-hintáznak vissza lenyomás után.
Az én véleményem szerint,nem egy ócska leharcolt autó.

 Wink wave pias git
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2868 Dátum: 2010.04.23 péntek, 09:36:19 »

Az lehet,de egy pár dolgot megnéztem rajta!  Wink


 Wink wave pias git

Tudod, hogy csak viccöltem...  integet2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #2869 Dátum: 2010.04.23 péntek, 09:39:13 »

Le lehet, de az már euro 4-es azaz lesz hibaüzeneted is vagy ilyesmi, de majd a guruk megmondják a frankót.

Mellesleg a fogyasztásban is szerepet játszik szvsz a dugózás főleg, ha az ember sokat araszol dugóban.  Picit csökkennie kell.

Igen, az EU4-es hibakódokat fog dobni, de azt ki lehet nullázgatni.
Azt nem tudom milyen sűrűn, majd Stealt, illetve Relhist megmondja.
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #2870 Dátum: 2010.04.23 péntek, 09:40:14 »

Az lehet,de egy pár dolgot megnéztem rajta!  Wink

Ez ám a diagnosztika!  Shocked
Apukkkáááám!  worship taps eljen
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2871 Dátum: 2010.04.23 péntek, 09:50:08 »

Az lehet,de egy pár dolgot megnéztem rajta!  Wink

Kaszni egyben van,néhány jelentéktelen apró hibával.Minden szélvédő azonos évjárat,kivéve az elsőt.ez semmit nem jelent.
Belül is szép,nincs lelakva,nincs szétkarcolva-szétkaparva sehol.Sony 6 lemezes-ok.
Első hátsó szélvédőfűtés múkodik,terheli a generátort.Egy apró felverődés van az első szélvédőn.
Tesztben ellenőriztem,tárolt hiba nincs,töltés ok.Klímateszt ok.,hiba nincs,jól működik.
Esztétika alapján akár valós is lehet a 137e km.
Új generátor van benne,számlák az előző javításokról.Elektromos ablakok múkodnek.Központi van,kettős zárás ok,de nem vinnyog,valszeg riogató nincs benne.4db egyforma kléber 17es gumma van rajta, kb 6mm lehet a kopásjelzőig,nincsenek félrekopva.Ülésfűtések működnek.Xenon múkodik.Spricnit nem próbáltam.
Fékek ok., nincsenek kiperemesedve a tárcsák,elöl 8-9mm betét,hátul kb 6mm betét-szépen van bekopva a tárcsa.
Szépen indul,egyenletes az alapjárat.Különösebb füst nincs,pedig hideg volt a moci.
Nincs olajfolt a csúcsok és a visszafolyócsövek körül-porszáraz még a környékük is.
Van némi olajszivárgás a szelepdekli körül,csak meg kell húzni a csavarjait.
Szívósor, egr,szervószivattyú ,önindító, turbócsövek porszárazak.Akku alatt van némi sár a váltó tetején,egy motormosás majd kell.
Olajszint,vízszint,szervóolajszint rendben.
Leálláskor nem csattan a lendkerék,szerintem az ok.Jó kis dizilhangja van,szerintem a csúcsokkal sincs gond(bár ez nem jelent semmit),valószínűsítem,hogy nem voltak még cserélve,nincs kulcsnyom a hollandin és a csúcson sem, a csúcsok nyakán megvan még a kalibrációs kódjaik.

Amit javítani kell:
A generátor oldalon cserélni kell mindent.Az kb 80píz.De még ellehet vele mászkálni,csak bosszantó.A kéttömegű szíjtárcsa már kalimpál....
A szervószíjfeszítőt is érdemes javítani,x összegg.... vigyor3

Amit csinálnák rajta:
Olaj és szűrőcserék,motormosás,és a szíjrendszerek felújítása.


Gurulni nem tudtam vele,mert arra már nem maradt időm,kb 30percet vett igénybe az átnézés.Miután a gumik nem voltak félrekopva,gyanítható ,hogy nagy baj nem lehet a futóművel sem.Lengéscsillapítók renben,nem pattognak-hintáznak vissza lenyomás után.
Az én véleményem szerint,nem egy ócska leharcolt autó.

 Wink wave pias git
örülök, hogy nem lett igazam idáig. Smiley  eljen
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2872 Dátum: 2010.04.23 péntek, 09:54:23 »

örülök, hogy nem lett igazam idáig. Smiley  eljen
Várjál!Még van itt egy plussz a javára!
Eu3 as moci.Egr dugózható,turbóelektronika hiba nem fog hibát dobálni..... vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2873 Dátum: 2010.04.23 péntek, 10:43:45 »

Várjál!Még van itt egy plussz a javára!
Eu3 as moci.Egr dugózható,turbóelektronika hiba nem fog hibát dobálni..... vigyor3 Wink wave
akkor nem nagyon lehet 2005/2 évjáratú.  fejvakaras Alvázszám alapján esetleg megnézted neki a gyártást?
Tempomat káblelezés?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #2874 Dátum: 2010.04.23 péntek, 10:49:01 »

akkor nem nagyon lehet 2005/2 évjáratú.  fejvakaras

Az enyém 2005/8 forgalomba helyezésű és euro 3-as.
Mondjuk gyártását azt nem tudom... szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #2875 Dátum: 2010.04.23 péntek, 10:50:58 »

akkor nem nagyon lehet 2005/2 évjáratú.  fejvakaras Alvázszám alapján esetleg megnézted neki a gyártást?
Tempomat káblelezés?

De szerintem lehet!

Mo-n forgalomba helyezett autóknál jellemzően (lehetnek kivételek) csak 2005.09.-e után volt elektromos a turbó vezérlés és az EGR!
Az enyém is EU3 és 2005.07. mo.-i forg helyezés az utolsó face liftes.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2876 Dátum: 2010.04.23 péntek, 10:51:10 »

akkor nem nagyon lehet 2005/2 évjáratú.  fejvakaras Alvázszám alapján esetleg megnézted neki a gyártást?
Tempomat káblelezés?
nem láttam a forgalmiját.azt elkellene kérni,mármint az alvázszámot.akkor utána tudnék nézni.Egyébként az üvegekben 2004es az évjárat.
És tuti eu3!Az is csak akkor derül ki,hogy valóban 2.2es,ha a picicicában utánatudnék nézni.
Kábelezés-nem volt neki mérvadó,azt mondta,ha majd kell,úgy is beépítteti.És úgy is tőled vesz kapcsolókat.... nyes Ja, és bicskakulcsa sincs.... Roll Eyes Grin


Paripa!
Küld már el pls privátban az alvázszámot!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #2877 Dátum: 2010.04.23 péntek, 10:51:51 »

Az enyém 2005/8 forgalomba helyezésű és euro 3-as.
Mondjuk gyártását azt nem tudom... szomoru1

ügye-ügye...   taps
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2878 Dátum: 2010.04.23 péntek, 10:54:05 »

De szerintem lehet!

Mo-n forgalomba helyezett autóknál jellemzően (lehetnek kivételek) csak 2005.09.-e után volt elektromos a turbó vezérlés és az EGR!
Az enyém is EU3 és 2005.07. mo.-i forg helyezés az utolsó face liftes.

Ez sajna nem(teljesesn) így van.2004 ben már a piacon volt  az eu4es moci!Természetesen nem a magyar piacra értve.
De már látom,azt írtad mo-n forg.ba helyezett..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #2879 Dátum: 2010.04.23 péntek, 10:55:30 »

ALF még egyszer köszönöm! Le a kalappal. Nekem évekbe telne ennyit írni egy autóról és az is hülyeség lenne. Tökre megnyugodtam. Ezzel természetesen kalkulálok, hogy költeni kell majd rá, de milyen kocsi amibe ennyi van és nem kell rá költeni. Most már csak azt remélem, hogy beférek vele a garázsba majd. Mert ha nem az ciki  vigyor3 2 éve csináltattam garázskaput ha nem tudok rendesen ráfordulni akkó bontás lesz megen wow1 Elvileg a jövőhéten már nálam lesz a gép. Ha meglesz beszámolok majd az élményekről.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #2880 Dátum: 2010.04.23 péntek, 11:07:47 »

Ez sajna nem(teljesesn) így van.2004 ben már a piacon volt  az eu4es moci!Természetesen nem a magyar piacra értve.
De már látom,azt írtad mo-n forg.ba helyezett..... Wink
Enyém is mo-n forgalomba helyezett.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2881 Dátum: 2010.04.23 péntek, 11:09:35 »

ALF még egyszer köszönöm! Le a kalappal. Nekem évekbe telne ennyit írni egy autóról és az is hülyeség lenne. Tökre megnyugodtam. Ezzel természetesen kalkulálok, hogy költeni kell majd rá, de milyen kocsi amibe ennyi van és nem kell rá költeni. Most már csak azt remélem, hogy beférek vele a garázsba majd. Mert ha nem az ciki  vigyor3 2 éve csináltattam garázskaput ha nem tudok rendesen ráfordulni akkó bontás lesz megen wow1 Elvileg a jövőhéten már nálam lesz a gép. Ha meglesz beszámolok majd az élményekről.
Wink wave
Esetleg eltudnád tőlük kérni az alvázszámot?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #2882 Dátum: 2010.04.23 péntek, 11:11:00 »

persze hamarosan küldöm.
Naplózva
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #2883 Dátum: 2010.04.23 péntek, 11:12:58 »

WF04XXGBB44S83765 no ez a száma
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2884 Dátum: 2010.04.23 péntek, 11:17:53 »

De szerintem lehet!

Mo-n forgalomba helyezett autóknál jellemzően (lehetnek kivételek) csak 2005.09.-e után volt elektromos a turbó vezérlés és az EGR!
Az enyém is EU3 és 2005.07. mo.-i forg helyezés az utolsó face liftes.

Azt, hogy eur3 vagy eur4 a gép kivitele nem a MO-i forgalomba helyezés dátumából lehet megítélni szerintem.
Küföldről behozott és 2005-ben Mo-n forgalomba helyezett gép forgalijában a 2005-ös dátum fog szerepelni meg hogy eur3 (kiv. ha trükköztek a reg.adóval mint takkiati gépénél).
Pl. az enyémre a katalógus 2002.07.18-i gyártást ír, magyar területjelzéssel, a forgalmiban 2003.09.15-i Mo-i forgalomba helyezés van. 
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2885 Dátum: 2010.04.23 péntek, 11:21:15 »

WF04XXGBB44S83765 no ez a száma
ez bizony  2004.11.04-i gyártás, de legalább magyar.

Etis.ford.com keresője szerint:
Mondeo 2001-2007, Duratorq DI 2.2 (150PS), Machine Silver (Metallic)
 
VIN Number:     WF04XXGBB44S83765
Primary Features
Build Date:     04.11.2004
Vehicle Line:     Mondeo 2001-2007
Body Style:     4 Door Saloon
Version:     Series 50
Engine:     Duratorq DI 2.2 (150PS)
Transmission:     6-Speed Manual Transaxle - MMT6
Drive:     LHD FWD
Axle Ratio:     4.071/2.850
Emission:     2000 EEC (EEC 7)
Air Conditioning:     Automatic Air Conditioning
Territory:     (+)"HU"
Paint:     Machine Silver (Metallic)
Interior Fabric:     Aras
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #2886 Dátum: 2010.04.23 péntek, 11:21:57 »

Azt, hogy eur3 vagy eur4 a gép kivitele nem a MO-i forgalomba helyezés dátumából lehet megítélni szerintem.
Küföldről behozott és 2005-ben Mo-n forgalomba helyezett gép forgalijában a 2005-ös dátum fog szerepelni meg hogy eur3 (kiv. ha trükköztek a reg.adóval mint takkiati gépénél).
Pl. az enyémre a katalógus 2002.07.18-i gyártást ír, magyar területjelzéssel, a forgalmiban 2003.09.15-i Mo-i forgalomba helyezés van. 

Jaja...
Az enyém, alvázszám szerint 2004.08.26-i gyártás.
Kint 2004.09-hóban lett forgalomba helyezve, itthon pedig 2007.04-hóban (EU IV.-ként), és most derült ki a műszakin Viknél, hogy valójában EU-III-as.
12ezrem bánja, hogy a kötschög kereskedő keresett rajtam 256.000,- ot. Akkor ennyi volt a különbség a két kategória között regadóban...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2887 Dátum: 2010.04.23 péntek, 11:29:43 »

WF04XXGBB44S83765 no ez a száma
Megnéztem.
Relhist már leírta a frankót.Ami csak annyit jelent,hogy 3hónapot állt a gép valahol a mátrixban.
Eu3as-a környezetvédelmi besolrolása 7es.Valóban magyar piacra készült a gép.
A felszereltsége meg egytől egyig stimmel,és a motor is.
Szerintem rendben van. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2888 Dátum: 2010.04.23 péntek, 11:31:05 »

Azt, hogy eur3 vagy eur4 a gép kivitele nem a MO-i forgalomba helyezés dátumából lehet megítélni szerintem.
Küföldről behozott és 2005-ben Mo-n forgalomba helyezett gép forgalijában a 2005-ös dátum fog szerepelni meg hogy eur3 (kiv. ha trükköztek a reg.adóval mint takkiati gépénél).
Pl. az enyémre a katalógus 2002.07.18-i gyártást ír, magyar területjelzéssel, a forgalmiban 2003.09.15-i Mo-i forgalomba helyezés van. 

és akkor Az Én autómmal mi van? Ott a territory +De, mégis Magyarországra lett rendelve, és itt lett először forgalomba helyezve. Wink
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2889 Dátum: 2010.04.23 péntek, 11:32:50 »

és akkor Az Én autómmal mi van? Ott a territory +De, mégis Magyarországra lett rendelve, és itt lett először forgalomba helyezve. Wink
lopott bakker! nyes taps eplus2 wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2890 Dátum: 2010.04.23 péntek, 11:33:11 »

és akkor Az Én autómmal mi van? Ott a territory +De, mégis Magyarországra lett rendelve, és itt lett először forgalomba helyezve. Wink
azért, mert valami levetett német rendelést sóztak rád a sok alkudozás után  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2891 Dátum: 2010.04.23 péntek, 11:33:56 »

azért, mert valami levetett német rendelést sóztak rád a sok alkudozás után  eplus2
egymásközt ez ment:nesze bammeg! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #2892 Dátum: 2010.04.23 péntek, 11:35:38 »

Szaiasztok,

Nekem ezt irta ki a etis:
Előzetes jellemzők 
Gyártás dátuma:   04.05.2004
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   kombi
Változat:   50-es sorozat
Motor:   Duratorq DI 2.0 HPCR (115LE)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Hajtás:   LHD FWD
Tengely áttétel:   3.41
Emisszió:   Emisszió IV. fokozat
Légkondicionáló:   automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:   (+)"D"
Fényezés:   Platinum Metallic
Belső anyag:   Linea

Ezek szerint, az enyém Eur4-es és ha ledugózom az EGR-t akkor hibakódokat fog dobálni? Ha küldi a hibakódokat akkor annak lesz valami negatív következménye?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2893 Dátum: 2010.04.23 péntek, 11:36:33 »

és akkor Az Én autómmal mi van? Ott a territory +De, mégis Magyarországra lett rendelve, és itt lett először forgalomba helyezve. Wink
küld már el nekem az alv.sz-ot!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #2894 Dátum: 2010.04.23 péntek, 11:36:54 »

Egyszóval akkor szerintetek megéri az autó? Minden okes vele. Néztem a hasznaltauton, hogy mennyi az ára ennek a gépnek de pont ilyen nem nagyon van. Pláne nem 2,1 milláért. Remélem a bank nem fog baszakodni velem és megkapom hamar.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2895 Dátum: 2010.04.23 péntek, 11:37:33 »

Szaiasztok,

Nekem ezt irta ki a etis:
Előzetes jellemzők 
Gyártás dátuma:   04.05.2004
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   kombi
Változat:   50-es sorozat
Motor:   Duratorq DI 2.0 HPCR (115LE)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Hajtás:   LHD FWD
Tengely áttétel:   3.41
Emisszió:   Emisszió IV. fokozat
Légkondicionáló:   automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:   (+)"D"
Fényezés:   Platinum Metallic
Belső anyag:   Linea

Ezek szerint, az enyém Eur4-es és ha ledugózom az EGR-t akkor hibakódokat fog dobálni? Ha küldi a hibakódokat akkor annak lesz valami negatív következménye?
igen.nem lesz-kikell törölni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #2896 Dátum: 2010.04.23 péntek, 11:38:07 »

Egyszóval akkor szerintetek megéri az autó? Minden okes vele. Néztem a hasznaltauton, hogy mennyi az ára ennek a gépnek de pont ilyen nem nagyon van. Pláne nem 2,1 milláért. Remélem a bank nem fog ***akodni velem és megkapom hamar.
Én elmondtam a véleményem! Wink eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #2897 Dátum: 2010.04.23 péntek, 11:39:51 »

Akkor már csak várnom kell. Utálok várni.  falbav
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #2898 Dátum: 2010.04.23 péntek, 11:40:12 »

küld már el nekem az alv.sz-ot!

Én már el is küldtem...  vigyor3 worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #2899 Dátum: 2010.04.23 péntek, 11:40:23 »

igen.nem lesz-kikell törölni!
smile worship eljen
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.