Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:11:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
56
57
58
59
60
61
62
[
63
]
64
65
66
67
68
69
70
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14682041 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3100 Dátum:
2010.05.03 hétfő, 11:54:38 »
Idézetet írta: vekony68 - 2010.05.03 hétfő, 11:47:09
szia és azt hogy lehet elvégezni vagy elvégeztetni.?? vagy törődjek bele ebbe a hangba? meddig lehet így használni??
Lényegében, ha a rendszer összes elemét cseréled, akkor megszűnik a hang. Ha a feszítő megadta magát, akkor a görgőkben is benne lehet a km. Érdemes mindent egyszerre cserélni és gyári újra.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
vekony68
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3101 Dátum:
2010.05.03 hétfő, 13:16:57 »
de azt írtátok csere után sem sokáig jó!!
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3102 Dátum:
2010.05.03 hétfő, 13:35:14 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.03 hétfő, 11:49:38
Az volt a beta verzió. Mostmár kitalált mást, és sztem működik neki rendesen. A beta verzióval, nem volt overboost, és többet is fogyasztott az autó, úgyhogy az downgrade-olva lett.
Az állandó rükverc nem jött be, mert úgy nem volt overboost és tempomat sem (fogyasztással nem volt gond). Mivel a 6 sebességesben már nincs sebesség jeladó ezért a CMP-ről vettem le fordulatszám jelet, és egy kis elektronika hátramenetet hazudik a motorvezérlésnek, ha a fordulatszám kezdi megközelíteni az alapjáratot. Egyelőre teljesen bevált, azóta nem zörög alapjáraton az autó, és nem is akar lefulladni és szíjat csikorogtatni elinduláskor.
Pénteken elvileg megyek talira, ott tudom demonstrálni, hogy milyen az auto elektronikával és nélküle. Remélem meleg lesz, mert akkor látványos a különbség.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3103 Dátum:
2010.05.03 hétfő, 13:36:33 »
Idézetet írta: dieseles71 - 2010.05.02 vasárnap, 23:34:05
Sziasztok
Ha profi a felújítás és gyári próbapadi új kódot kapsz a csúcshoz akkor az biztosan jól fog működni. Sajnos nagyon sok a házi felújítás és aki nem tud hozzá gyári új kódot generálni az csak fél munkát végez. A motor nem fog megfelelően működni , egyeletlenül fog járni , füstölni esetleg rángatni fog bizonyos üzemi körülmények közt. A kód azért van mert az határozza meg a porlasztó egyedi működési paraméterét. 35.000.-ft ért tudok gyári felújított porlasztó csúcsot. Természetesen sokan elvéreznek hogy csak csúcsot cserélnek és a rendszert nem ellenőrzik illetve nem takarítják ki a tankot
.
Üdvözlettel: Dieseles71
Üdv.
Nekem mondtak olyat egy helyen, ahol új porlasztókat is árulnak, meg felújítottat is, hogy mindenképpen az újat ajánlják, mert a felújítottal lehet, hogy elmegyek 40 000 km, aztán újra behal, az újjal meg akár százezreket. Neked erről mi a véleményed, mert most az enyémek elromlottak, és án felújítani sem lehet őket, és nagyon kellene az enyémbe 4 másik. Elvileg ma kapok ajánlatot az újak árára. A 35 000 a felújítottra, ha tényleg jó, akkor nem hangzik rosszul.
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3104 Dátum:
2010.05.03 hétfő, 17:56:27 »
Idézetet írta: vekony68 - 2010.05.03 hétfő, 13:16:57
de azt írtátok csere után sem sokáig jó!!
Ezt nem tudom. Én már 40 ezret mentem a teljes csere óta és máig jó.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3105 Dátum:
2010.05.03 hétfő, 20:40:52 »
Na felkerültek a csövek, illetve csak egy része, mert sajnos kiderült, hogy amit a Forge gyárt készlet az valószínűleg a 2003 közepe, vagy 6 sebességes váltóval szerelt típusok után tökéletes! Mivel az én autóm 2002 10. havi és 5 sebességes (hiába FMBA motorkódú), ezért néhány cső (konkrétan 3 a 7-ből) nem jó! Ezek között két viszonylag kis cső (kb 6 és 8cm-es szakasz) és egy hosszabb a cooler felé menő kacskaringós rész nem stimmel! Nekem ugyanis nincs rezonátor csövem, mert nem a kipuff felé megy a turbó felől a cső, hanem a légszűrőház alatt megy a cooler felé a csövezés...
A többi viszont hibátlanul stimmelt, és fel is ment rendben (kicsi anyázás mellett, mert ezek a csövek passzentosak, de rendesen).
Mindent összevetve tul. képen csak egy csövet sajnálok (a hosszabbat), hogy azt nem sikerült lecserélni, de majd nézek valami univ. szilikoncsövet, és majd kicserélem!
Az új csövekkel nekem is érezhetően lejjebb indul meg az autó, és feszesebb, határozottabb lett a turbó töltésének kezdete....és biztos, hogy ezek nem fognak kirepedni, max. 1000 év múlva lerohadni
A maradék 3 csődarabot szívesen eladnám valakinek, mert én úgysem tudok mit csinálni vele!
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
Szilo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3106 Dátum:
2010.05.03 hétfő, 21:12:37 »
Idézetet írta: zeordogh - 2010.05.03 hétfő, 11:29:31
Köszönöm. Ezt hol tudom megcsináltatni? Vigyem vissza a márkaszervízbe? ( For-Top Győr )
Szia!
Naná, hívd fel őket, vagy menj be személyesen ha arra jársz, csak egy dologra figyelj, hogy a nyűgöddel a
Nagy Lajos nevű embert keresed, mással ne elégedj meg. Neki mondd el hogy mi a hasfájásod.
Abszolúte korrekt, segítőkész, profi az ember.
http://www.fortop.hu/?/42/ajanlatkeres.html&telephely=Gy%C5%91r#data
Üdv
Sz
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3107 Dátum:
2010.05.04 kedd, 09:41:07 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.05.03 hétfő, 20:40:52
Na felkerültek a csövek, illetve csak egy része, mert sajnos kiderült, hogy amit a Forge gyárt készlet az valószínűleg a 2003 közepe, vagy 6 sebességes váltóval szerelt típusok után tökéletes! Mivel az én autóm 2002 10. havi és 5 sebességes (hiába FMBA motorkódú), ezért néhány cső (konkrétan 3 a 7-ből) nem jó! Ezek között két viszonylag kis cső (kb 6 és 8cm-es szakasz) és egy hosszabb a cooler felé menő kacskaringós rész nem stimmel! Nekem ugyanis nincs rezonátor csövem, mert nem a kipuff felé megy a turbó felől a cső, hanem a légszűrőház alatt megy a cooler felé a csövezés...
Hát sajnos ebben én is ludas vagyok kissé, mert mikor Mike1 rendelését intéztem, nem néztem utána alvázszám alapján a tölőlevegő rendszer konfigurációjának. Sajnos az MTX75-ös váltó belekavar a dologba.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3108 Dátum:
2010.05.04 kedd, 10:34:12 »
Oda se neki Ákos
, Így is király lett...majd a csöveket eladom valakinek, a hosszabb helyére meg veszek egy univ csövet, csak meg kell néznem, hogy a gyári mennyire kacskaringós!
Utólag is köszi az ügyintézést!
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.04 kedd, 09:41:07
Hát sajnos ebben én is ludas vagyok kissé, mert mikor Mike1 rendelését intéztem, nem néztem utána alvázszám alapján a tölőlevegő rendszer konfigurációjának. Sajnos az MTX75-ös váltó belekavar a dologba.
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3109 Dátum:
2010.05.04 kedd, 10:48:37 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.05.04 kedd, 10:34:12
Oda se neki Ákos
, Így is király lett...majd a csöveket eladom valakinek, a hosszabb helyére meg veszek egy univ csövet, csak meg kell néznem, hogy a gyári mennyire kacskaringós!
Utólag is köszi az ügyintézést!
Miért nem rendeltek egy másik készletet ami a Tiédre való, a hiányzó darabokat feltennéd, és így maradna egy komplett másik szett, amit talán jobban el tudod adni, mint azt a pár megmaradt darabot. Szerintem.
Csak egy ötlet, bocs hogy belepofázok.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3110 Dátum:
2010.05.04 kedd, 11:04:12 »
Mint ötlet jó lenne, csak sajnos nem létezik másik szett...csak ezt az egyet gyártják
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.05.04 kedd, 10:48:37
Miért nem rendeltek egy másik készletet ami a Tiédre való, a hiányzó darabokat feltennéd, és így maradna egy komplett másik szett, amit talán jobban el tudod adni, mint azt a pár megmaradt darabot. Szerintem.
Csak egy ötlet, bocs hogy belepofázok.
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3111 Dátum:
2010.05.04 kedd, 11:06:14 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.05.04 kedd, 11:04:12
Mint ötlet jó lenne, csak sajnos nem létezik másik szett...csak ezt az egyet gyártják
Ja, úgy nehéz... Na ezért ne pofázzon bele az ember abba amiről fogalma sincs...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
vekony68
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3112 Dátum:
2010.05.04 kedd, 14:26:18 »
sziasztok mijen csövekről tárgyaltok?? új mondeos vagyok és minden érdelek!! nagyon tetszik ez a club!!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3113 Dátum:
2010.05.04 kedd, 14:29:31 »
Idézetet írta: vekony68 - 2010.05.04 kedd, 14:26:18
sziasztok mijen csövekről tárgyaltok?? új mondeos vagyok és minden érdelek!! nagyon tetszik ez a club!!
minden olyanról, amit a ford gumiból csinál, köze van a töltő levegőhöz és a gyári szeret sűrün eldurranni..
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3114 Dátum:
2010.05.04 kedd, 14:30:15 »
Üdv az oldalon...
Turbó levegő csövekről
Idézetet írta: vekony68 - 2010.05.04 kedd, 14:26:18
sziasztok mijen csövekről tárgyaltok?? új mondeos vagyok és minden érdelek!! nagyon tetszik ez a club!!
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3115 Dátum:
2010.05.04 kedd, 14:59:35 »
Idézetet írta: vekony68 - 2010.05.04 kedd, 14:26:18
sziasztok mijen csövekről tárgyaltok?? új mondeos vagyok és minden érdelek!! nagyon tetszik ez a club!!
ilyenekről:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2735.msg490555#msg490555
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
SSanya
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3116 Dátum:
2010.05.05 szerda, 10:04:34 »
Sziasztok!
Már régebben észrevettem, hogy hidegen zakatol a motor rendesen, majd ha a hőfokmutató 2-3mm-t elmozdul az alsó csíktól felfelé, akkor 55km/h sebesség elérésénél egy csapásra elhallgat a zakatolás és utána már olyan csendes is marad. (gondolom meleg motorra való jellegmezőre vált az elektronika)
Ha a városban megyek és nem érem el az 55km/h-t, akkor hiába melegszik be a motor a zakatolás megmarad.
Ez másnál is van, és normális-e ez (miért kellhet neki vajon az 55 elérése)?
Hali
SS
Naplózva
Ákos85
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3117 Dátum:
2010.05.05 szerda, 10:18:18 »
Idézetet írta: SSanya - 2010.05.05 szerda, 10:04:34
Sziasztok!
Már régebben észrevettem, hogy hidegen zakatol a motor rendesen, majd ha a hőfokmutató 2-3mm-t elmozdul az alsó csíktól felfelé, akkor 55km/h sebesség elérésénél egy csapásra elhallgat a zakatolás és utána már olyan csendes is marad. (gondolom meleg motorra való jellegmezőre vált az elektronika)
Ha a városban megyek és nem érem el az 55km/h-t, akkor hiába melegszik be a motor a zakatolás megmarad.
Ez másnál is van, és normális-e ez (miért kellhet neki vajon az 55 elérése)?
Hali
SS
Nekem is ugyan így van és olyan az autó mint a tied mármint 2.0 tdci 130hp aut. ghia. Cseréltek néhány hidrotőkét, újítottak pcs-t kóddal, még a szíjfeszítőt nem csináltattam meg az Alf módszerével. Nekem is ahogy mozdúl a hőfokmutató és átlépem az 55-öt elhallgat, de ha már leállítom és újra indítom csinálja megint... A szerelőm ha minden jólmegy jövőhéten csinálja a spanolót kíváncsi leszek rá hogy marad e a hang...
Naplózva
SSanya
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3118 Dátum:
2010.05.05 szerda, 10:32:00 »
Idézetet írta: Ákos85 - 2010.05.05 szerda, 10:18:18
Nekem is ugyan így van és olyan az autó mint a tied mármint 2.0 tdci 130hp aut. ghia. Cseréltek néhány hidrotőkét, újítottak pcs-t kóddal, még a szíjfeszítőt nem csináltattam meg az Alf módszerével. Nekem is ahogy mozdúl a hőfokmutató és átlépem az 55-öt elhallgat, de ha már leállítom és újra indítom csinálja megint... A szerelőm ha minden jólmegy jövőhéten csinálja a spanolót kíváncsi leszek rá hogy marad e a hang...
Szíjfeszítőt én pár hete cseréltettem kompletten. Annak nincs köze hozzá. Ez motorvezérlési ügy szerintem.
Mondjuk annyit ér a szíjfeszítőcsere, hogy most már tisztán hallani ezt a zakatolást, mert csendes a feszítő...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3119 Dátum:
2010.05.05 szerda, 10:47:57 »
Idézetet írta: SSanya - 2010.05.05 szerda, 10:32:00
Szíjfeszítőt én pár hete cseréltettem kompletten. Annak nincs köze hozzá. Ez motorvezérlési ügy szerintem.
Mondjuk annyit ér a szíjfeszítőcsere, hogy most már tisztán hallani ezt a zakatolást, mert csendes a feszítő...
Nem kellene kipróbálni egy sw frissítést?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SSanya
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3120 Dátum:
2010.05.05 szerda, 11:00:48 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.05 szerda, 10:47:57
Nem kellene kipróbálni egy sw frissítést?
Az kb 1,5 éve volt...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3121 Dátum:
2010.05.05 szerda, 11:04:42 »
Idézetet írta: SSanya - 2010.05.05 szerda, 11:00:48
Az kb 1,5 éve volt...
Az Én autómhoz 1év 1 hónap alatt 3 sw frissítést adtak ki...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3122 Dátum:
2010.05.05 szerda, 11:09:33 »
Idézetet írta: SSanya - 2010.05.05 szerda, 10:04:34
Sziasztok!
Már régebben észrevettem, hogy hidegen zakatol a motor rendesen, majd ha a hőfokmutató 2-3mm-t elmozdul az alsó csíktól felfelé, akkor 55km/h sebesség elérésénél egy csapásra elhallgat a zakatolás és utána már olyan csendes is marad. (gondolom meleg motorra való jellegmezőre vált az elektronika)
Ha a városban megyek és nem érem el az 55km/h-t, akkor hiába melegszik be a motor a zakatolás megmarad.
Ez másnál is van, és normális-e ez (miért kellhet neki vajon az 55 elérése)?
Hali
SS
Ez fordulatszámban kb hol van?
Alacsony fordulaton még megy a résolajkompenzáció, lehet annak a hatását hallod. Pontatlan befecskendezés lehet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
SSanya
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3123 Dátum:
2010.05.05 szerda, 12:05:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.05 szerda, 11:04:42
Az Én autómhoz 1év 1 hónap alatt 3 sw frissítést adtak ki...
Ok, de az új. Itt nem nagyon van már szoftverfrissítés szerintem... Mit igazítsanak rajta, amikor már nem árulják...?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3124 Dátum:
2010.05.05 szerda, 12:37:52 »
Idézetet írta: SSanya - 2010.05.05 szerda, 12:05:53
Ok, de az új. Itt nem nagyon van már szoftverfrissítés szerintem... Mit igazítsanak rajta, amikor már nem árulják...?
ha úgy vesszük, akkor az Én motorommal(96kw-os) sem kapható már mk4. Bár a motor ugyanaz, mint a 140 lovasban a motorvezérlő nem ford, hanem siemens, és mégis van hozzá sw frissítés. Szerintem Vik-el kellene beszélni, mert ha rádugja gépre úgyis kiderül, hogy van frissebb.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SSanya
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3125 Dátum:
2010.05.05 szerda, 12:49:19 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.05 szerda, 12:37:52
ha úgy vesszük, akkor az Én motorommal(96kw-os) sem kapható már mk4. Bár a motor ugyanaz, mint a 140 lovasban a motorvezérlő nem ford, hanem siemens, és mégis van hozzá sw frissítés. Szerintem Vik-el kellene beszélni, mert ha rádugja gépre úgyis kiderül, hogy van frissebb.
Megtettem, de nem tudja, van-e újabb frissítés, mert értesítést nem kapnak. Tényleg csak rádugáskor derül ki.
Naplózva
ferisri
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3126 Dátum:
2010.05.05 szerda, 14:55:19 »
Üdv van 1 elado valeo tipusu 2.0 tdci be valo vadi uj intercoolerem 18.000ft
ha érdekel valakit
érd 06203481666
ferisri@freemail.hu
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3127 Dátum:
2010.05.05 szerda, 15:34:44 »
Műkedvelőknek!
http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/2/375629/1/alkatresz/szijhajtas/rezgescsillapito/
http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/2/374842/1/alkatresz/szijhajtas/rezgescsillapito/
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3128 Dátum:
2010.05.05 szerda, 18:01:41 »
Üdv Mindenkinek!
Kicserélték a kocsimban a porlasztókat is. Most négy vadi új van benne. Belerakták, és be sikerült indítani a kocsit. Na de, még mindig nem jó...
Én nem láttam, és nem hallottam, de Felhívott a szerelő, hogy füstöl nagyon (fekete füst), és ha gázt adnak, akkor kopogó hangja is van. Na ez vajon mitől lehet? Mi nem jó még mindig? Valakinek valami ötlete?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3129 Dátum:
2010.05.05 szerda, 20:59:49 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.05 szerda, 18:01:41
Üdv Mindenkinek!
Kicserélték a kocsimban a porlasztókat is. Most négy vadi új van benne. Belerakták, és be sikerült indítani a kocsit. Na de, még mindig nem jó...
Én nem láttam, és nem hallottam, de Felhívott a szerelő, hogy füstöl nagyon (fekete füst), és ha gázt adnak, akkor kopogó hangja is van. Na ez vajon mitől lehet? Mi nem jó még mindig? Valakinek valami ötlete?
A porlasztók kódjait felprogramozták?Fordban van az autó?Mert valszeg csak ott tudják megcsinálni.Egyébként a fekete füst sok üzemanyag...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3130 Dátum:
2010.05.05 szerda, 21:32:48 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.05 szerda, 20:59:49
A porlasztók kódjait felprogramozták?Fordban van az autó?Mert valszeg csak ott tudják megcsinálni.Egyébként a fekete füst sok üzemanyag...
nem csak Fordnál tudják....rengeteg diag műszer van amivel belehet vinni ez már szinte mindenapos dolog az autódiagnosztikai műszereknél. (na nem a netes "x" ezer forintos dolgokról beszélek nyilván),amik nekünk vannak pl az összes tudja....
Tegnap nézegettem a kocsimat és az uj gépünk nagyon ott van,egyesével ki-be tudtam kapcsolgatni a dolgokat a kocsin a műszerrel...pl egyesével az összes injektort ki-be tudtam volna kapcsolni egy rail-es autón,meg eldurrantani a légzsákot...
( na ezt nem próbáltam ki)
egykis reklám...
http://www.top-automotive.com/Cataloghi/GREAT%20ADT%20-%20DIAGNOSIS%20ENG%20RO.pdf
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.05 szerda, 21:36:07 írta Bunyek
»
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3131 Dátum:
2010.05.05 szerda, 21:48:25 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.05 szerda, 20:59:49
A porlasztók kódjait felprogramozták?Fordban van az autó?Mert valszeg csak ott tudják megcsinálni.Egyébként a fekete füst sok üzemanyag...
Felprogramozták, de nem a Fordban van. Állítólag meg van hozzá minden eszközük. A látszat akkor nyilván nem ezt mutatja.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3132 Dátum:
2010.05.05 szerda, 22:42:11 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.05 szerda, 21:48:25
Felprogramozták, de nem a Fordban van. Állítólag meg van hozzá minden eszközük. A látszat akkor nyilván nem ezt mutatja.
méress kompressziót, lehet lyukas dugattyú is.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3133 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 07:13:55 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.05 szerda, 22:42:11
méress kompressziót, lehet lyukas dugattyú is.
Na hát az még nagyszerű lenne. így is ráköltöttem egy olcsóbb autó árát már. Kezd nem kicsit elegem lenni...
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3134 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 08:24:20 »
Elromlott autómba új nyomástartó szelep: 29 750 Ft
4 db új porlasztó: 220 000 Ft
4 db új tűzkarika: 1 000 Ft
4 db új szelepfedél szimering a porlasztókhoz: 7 580 Ft
Szerelési díj: 25 000 Ft
Az érzés, hogy az autó több mint 2 hete a szervizben van, és még mindig ***: FELBECSÜLHETETLEN!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3135 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 10:08:10 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.06 csütörtök, 08:24:20
Elromlott autómba új nyomástartó szelep: 29 750 Ft
4 db új porlasztó: 220 000 Ft
4 db új tűzkarika: 1 000 Ft
4 db új szelepfedél szimering a porlasztókhoz: 7 580 Ft
Szerelési díj: 25 000 Ft
Az érzés, hogy az autó több mint 2 hete a szervizben van, és még mindig ***: FELBECSÜLHETETLEN!
Én kb. ezért tértem át a benzinesre.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3136 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 10:12:55 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.06 csütörtök, 10:08:10
Én kb. ezért tértem át a benzinesre.
Na hát nekem is ez az első, és utolsó dízel autóm.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3137 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 10:20:07 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.06 csütörtök, 10:12:55
Na hát nekem is ez az első, és utolsó dízel autóm.
kifogtad, átvertek, peches vagy... ne általánosíts.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3138 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 11:02:29 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.06 csütörtök, 10:12:55
Na hát nekem is ez az első, és utolsó dízel autóm.
Viszont ha most rendberakod, felesleges eladnod.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3139 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 11:09:32 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.06 csütörtök, 10:20:07
kifogtad, átvertek, peches vagy... ne általánosíts.
Nem általánosítok, csak számolgattam. Nem költök benzinre annyival többet, mint amennyivel többe kerül egy dízel autó megvásárláskor, meg utána amiket rá kell költenem. 100 000 km alatt kerül durván számolva 500 000 Ft-tal többe a benzin. Én kb 50 000-et mentem ezzel úgy hogy most ráköltök közel 300 000-et (remélem megáll annyiban). És akkor még mázlim van állítólag, hogy a nagynyomású pumpa elvileg jó, mert az egyből meg is duplázná a költséget. És ahogy most hallom, a dolgokat az által, hogy én így jártam, ez nem egyedi eset, a magyar gázolaj olyan rossz minőségű, hogy 200 000-en ként minimum dukál a porlasztó csere, de hallottam 100 000-et is. Egy benzinesnél az ilyen dolgok olcsóbban kijönnek. Mindemellett a dízel autó tetszik. Nem azzal van bajom, hogy dízel, csak azzal, hogy semmivel nem olcsóbb, mint egy benzines, sőt. Főleg ha azt is beleszámoljuk, hogy több mint két hete oda van, és nekem munkaeszköz lenne.
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3140 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 11:10:50 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.06 csütörtök, 11:02:29
Viszont ha most rendberakod, felesleges eladnod.
Nem is akarom eladni, mert egyébként imádom. Nagyon jó autó. és két év alatt meg semmi gond nem volt vele. Szóval most felidegesített ez a kiadás, és e miatt kettős érzelmeim vannak az autóval kapcsolatban.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3141 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 12:04:31 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.06 csütörtök, 11:09:32
Nem általánosítok, csak számolgattam. Nem költök benzinre annyival többet, mint amennyivel többe kerül egy dízel autó megvásárláskor, meg utána amiket rá kell költenem. 100 000 km alatt kerül durván számolva 500 000 Ft-tal többe a benzin. Én kb 50 000-et mentem ezzel úgy hogy most ráköltök közel 300 000-et (remélem megáll annyiban). És akkor még mázlim van állítólag, hogy a nagynyomású pumpa elvileg jó, mert az egyből meg is duplázná a költséget. És ahogy most hallom, a dolgokat az által, hogy én így jártam, ez nem egyedi eset, a magyar gázolaj olyan rossz minőségű, hogy 200 000-en ként minimum dukál a porlasztó csere, de hallottam 100 000-et is. Egy benzinesnél az ilyen dolgok olcsóbban kijönnek. Mindemellett a dízel autó tetszik. Nem azzal van bajom, hogy dízel, csak azzal, hogy semmivel nem olcsóbb, mint egy benzines, sőt. Főleg ha azt is beleszámoljuk, hogy több mint két hete oda van, és nekem munkaeszköz lenne.
Én a benzines elött dízeleztem, hoszabb ideig TDDi-vel, majd TDCi-vel, nagyon jó, nyomatékos, jól fogyaszt, viszont ha valamit cserélni kell, akkor tényleg az van amit leírtál, heteket áll az autó, és százezres nagyságrendek. Én úgy döntöttem inkább fizetek a benzinért többet, apránként, minthogy egyszerre nagyobb kiadásom legyen, és így az autó se áll szervízben.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3142 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 12:08:35 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.06 csütörtök, 12:04:31
Én a benzines elött dízeleztem, hoszabb ideig TDDi-vel, majd TDCi-vel, nagyon jó, nyomatékos, jól fogyaszt, viszont ha valamit cserélni kell, akkor tényleg az van amit leírtál, heteket áll az autó, és százezres nagyságrendek. Én úgy döntöttem inkább fizetek a benzinért többet, apránként, minthogy egyszerre nagyobb kiadásom legyen, és így az autó se áll szervízben.
Erről beszélek. De nekem egyenlőre akkor is marad ez. Bízok benne, hogy nem lesz most huzamosabb ideig nagy kiadás. Viszont ha egyszer cserélek, akkor benzinesre.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3143 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 15:26:12 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.06 csütörtök, 11:09:32
Nem általánosítok, csak számolgattam. Nem költök benzinre annyival többet, mint amennyivel többe kerül egy dízel autó megvásárláskor, meg utána amiket rá kell költenem. 100 000 km alatt kerül durván számolva 500 000 Ft-tal többe a benzin. Én kb 50 000-et mentem ezzel úgy hogy most ráköltök közel 300 000-et (remélem megáll annyiban). És akkor még mázlim van állítólag, hogy a nagynyomású pumpa elvileg jó, mert az egyből meg is duplázná a költséget. És ahogy most hallom, a dolgokat az által, hogy én így jártam, ez nem egyedi eset, a magyar gázolaj olyan rossz minőségű, hogy 200 000-en ként minimum dukál a porlasztó csere, de hallottam 100 000-et is. Egy benzinesnél az ilyen dolgok olcsóbban kijönnek. Mindemellett a dízel autó tetszik. Nem azzal van bajom, hogy dízel, csak azzal, hogy semmivel nem olcsóbb, mint egy benzines, sőt. Főleg ha azt is beleszámoljuk, hogy több mint két hete oda van, és nekem munkaeszköz lenne.
Az ilyen hibák forrását általában az előéletben kell keresni. Meg a faxán hozzáértő szervizekben. Sajnos. Követték a hibakeresésnél a ford gyári rutint? Az igaz, hogy k.rva drága az üa. rendszer javítása, de csak akkor érdemes belekezdeni az alkatrész cserélgetésbe, ha tuti az a hiba. Nálad is azzal kezdték, hogy tuti CR szivattyú, mert nem csinál nyomást. Aztán mégis jó.
4 új porlasztó van benne, aztán mégsem jó? Kimérték a régieket? Mert így elég költséges próba-szerencse megoldás. Nem csodálom, hogy eleged van belőle. A szervizek felkészületlensége vagy gondolkosára való képtelensége általában az ügyfélnek kerül sokba.
Ezt minden TDCi tulaj előbb vagy utóbb megtanulja, ha szerencséje van, nem kerül sokba neki, ha nem, akkor sokat fizet érte. (az én gépemnél is volt olyan, amikor a szakszerviz ránézésre 400eFt-os számlát vízonált, közben csak a résolajcső folyt...)
Méress kompressziót, mert a nem megfelelő porlasztási kép miatt átéghet a dugattyú.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
semeteri
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3144 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 15:34:31 »
sziasztok segítség kéne,most tervezem venni egy 2004,12 .havi mondeot dieselt,2000cm automatát 130 valamennyi lóerő annyi szörnyű dolgot mondtak róla hogy már kételkedem ,azt mondják orrba szájba cserélhetem a csúcsokat ami horror .tényleg igaz ez vagy csak bele nyúltak a rosszakba?
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3145 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 15:41:42 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.06 csütörtök, 15:26:12
Az ilyen hibák forrását általában az előéletben kell keresni. Meg a faxán hozzáértő szervizekben. Sajnos. Követték a hibakeresésnél a ford gyári rutint? Az igaz, hogy k.rva drága az üa. rendszer javítása, de csak akkor érdemes belekezdeni az alkatrész cserélgetésbe, ha tuti az a hiba. Nálad is azzal kezdték, hogy tuti CR szivattyú, mert nem csinál nyomást. Aztán mégis jó.
4 új porlasztó van benne, aztán mégsem jó? Kimérték a régieket? Mert így elég költséges próba-szerencse megoldás. Nem csodálom, hogy eleged van belőle. A szervizek felkészületlensége vagy gondolkosára való képtelensége általában az ügyfélnek kerül sokba.
Ezt minden TDCi tulaj előbb vagy utóbb megtanulja, ha szerencséje van, nem kerül sokba neki, ha nem, akkor sokat fizet érte. (az én gépemnél is volt olyan, amikor a szakszerviz ránézésre 400eFt-os számlát vízonált, közben csak a résolajcső folyt...)
Méress kompressziót, mert a nem megfelelő porlasztási kép miatt átéghet a dugattyú.
Elvileg a szerviz kapcsolatban van Ford szervizzel. Hogy követték-e a rutint, nem tudom. Amikor odavittem rámértek, és mondták, hogy nem csinál nyomást a szivattyú (ezt mérték), ezért szerintük az a rossz. Ez után azt megvizsgálták, és kiderült, hogy nem az a rossz, hanem a nyomástartó szelep, úh végülis feleslegesen nem cserélték ki feleslegesen. Ezek után derült ki, hogy a csúcsok megadták magukat, mivel már volt nyomás, meg tudták nézni, hogy porlaszt-e. Na ekkor a csúcsok is meg lettek vizsgálva, és az volt, hogy másik kell. Vettem 4 újat. Az van benne, és most van a fekete füst, meg valami durrogást. Én ezt nem láttam, meg hallottam, csak telefonon mondták. És ez tegnap volt, azóta nem hívtak, hogy mire jutottak, de mindjárt rájuk telefonálok, és megkérdezem, és ha semmire, akkor mondom nekik a kompresszió mérést. Csak ezzel van egy kis gondom: hülye érzés, hogy én mint laikus mondok ilyen tippeket egy hozzáértő szerviznek...
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3146 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 16:17:46 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.06 csütörtök, 15:26:12
Az ilyen hibák forrását általában az előéletben kell keresni. Meg a faxán hozzáértő szervizekben. Sajnos. Követték a hibakeresésnél a ford gyári rutint? Az igaz, hogy k.rva drága az üa. rendszer javítása, de csak akkor érdemes belekezdeni az alkatrész cserélgetésbe, ha tuti az a hiba. Nálad is azzal kezdték, hogy tuti CR szivattyú, mert nem csinál nyomást. Aztán mégis jó.
4 új porlasztó van benne, aztán mégsem jó? Kimérték a régieket? Mert így elég költséges próba-szerencse megoldás. Nem csodálom, hogy eleged van belőle. A szervizek felkészületlensége vagy gondolkosára való képtelensége általában az ügyfélnek kerül sokba.
Ezt minden TDCi tulaj előbb vagy utóbb megtanulja, ha szerencséje van, nem kerül sokba neki, ha nem, akkor sokat fizet érte. (az én gépemnél is volt olyan, amikor a szakszerviz ránézésre 400eFt-os számlát vízonált, közben csak a résolajcső folyt...)
Méress kompressziót, mert a nem megfelelő porlasztási kép miatt átéghet a dugattyú.
Felhívtam a szerelőt, és azt mondja, hogy a csúcsok nem dolgoznak... Este megmutatják valakinek, aki jobban ért tán hozzá, és holnap reggel szólnak, hogy mi van. Létezik, hogy vettem 4 új rossz porlasztót bele? Ma már be sem tudták indítani. Lassan sírva fakadok már.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3147 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 16:27:31 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.02.20 szombat, 11:54:45
Sziasztok!
Beszéltem a szerelővel.
Nem lesz leírás a szabadonfutós tárcsa cseréről.
Passat tárcsát szokott feltenni. Az előnyeiről az igaz amit a múltkor belinkeltem.
A munkát 5-6 óra alatt tudja elvégezni Szegeden, ha elő tudja készíteni hozzá a dolgokat.
Ha csak ezt csinálja és nem kell más alkatrészt cserélni akkor a munka az anyaggal együtt 55 ezer Ft.
Ha számlás akkor erre jön még az áfa.
Hát ennyit tudtam intézni. Ha valaki akarja akkor az én elkészült tárcsámról tudok fényképet csinálni.
Azt pedig el tudom mondani, hogy rohadtul megérte.
Azóta finomabb a váltás, az autó soha nem volt még ilyen csöndes. A feszítő pedig meg sem rezdül alapjáraton, míg a régivel folyamatosan mozgolódott.
No!
Akkor a nyomdokaidba lépek!
Csak azzal a külömbséggel,hogy én felfedem a titkot!
Én nem paszuly szabadonfutót vettem!
Hanem Fordot!Mégpedig a 2000es évjáratú benzines 2.0ás mondi generátor szabadonfutó szíjtárcsáját!
Ugyanis arra készült!
Megkaptam 18,8e ft-ért (új) és patentül pásszol a sima helyére!Egyetlen átalakítást kell ezközölni a generátor pajzsán!Mégpedig van rajta egy kiálló 8mm-es váll,aminek a helye az eredeti tárcsán kivan könnyítve.Na ezt a vállat lekell vágni a pajzsról,mert a szabadonfutó szíjtárcsában nincs ez a kikönnyítés,mert ott abban a csapágy végzódik ott!
Továbbá esztergáltattam műanyag csapágyházakat,és megcsinálom örök életűre a görgőket.A benne lévő 6002es csapágyak helyére bekerül 6303as csapágy (kb 3x akkora),és sokkal tartósabb lesz,és ami lényeges,hogy ezután bármikor cserélhető!Az eredeti meg szerintem szándékosan alulméretezett-tudod,fogyasztói társadalom....
!)
Remélem nekem is beválik,és ahogy nézem kevesebb mint fele annyiból kijövök......!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3148 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 16:29:03 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.06 csütörtök, 16:17:46
Felhívtam a szerelőt, és azt mondja, hogy a csúcsok nem dolgoznak... Este megmutatják valakinek, aki jobban ért tán hozzá, és holnap reggel szólnak, hogy mi van. Létezik, hogy vettem 4 új rossz porlasztót bele? Ma már be sem tudták indítani. Lassan sírva fakadok már.
Nagy az esélye....
Nem te lennél az első,aki nem újat kapott új árában......
Üsd az asztalt,és ne fizess egy fillért sem,amíg tökéletes nem lesz !
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3149 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 16:37:32 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.06 csütörtök, 16:29:03
Nagy az esélye....
Nem te lennél az első,aki nem újat kapott új árában......
Üsd az asztalt,és ne fizess egy fillért sem,amíg tökéletes nem lesz !
A gond csak az, hogy a porlasztókat már kifizettem, mert azt én szereztem be. De olyan helyről, amit a szerviz ajánlott, meg egy ismerős már 2 héttel előttem vett onnan. Viszont van rá beszerelési garancia.
Naplózva
Oldalak:
1
...
56
57
58
59
60
61
62
[
63
]
64
65
66
67
68
69
70
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ