Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:11:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14682040 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3150 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 16:46:18 »

No!
Akkor a nyomdokaidba lépek!
Csak azzal a külömbséggel,hogy én felfedem a titkot! nyes
Én nem paszuly szabadonfutót vettem!
Hanem Fordot!Mégpedig a 2000es évjáratú benzines 2.0ás mondi generátor szabadonfutó szíjtárcsáját! Ugyanis arra készült!
Megkaptam 18,8e ft-ért (új) és patentül pásszol a sima helyére!Egyetlen átalakítást kell ezközölni a generátor pajzsán!Mégpedig van rajta egy kiálló 8mm-es váll,aminek a helye az eredeti tárcsán kivan könnyítve.Na ezt a vállat lekell vágni a pajzsról,mert a szabadonfutó szíjtárcsában nincs ez a kikönnyítés,mert ott abban a csapágy végzódik ott!
Továbbá esztergáltattam műanyag csapágyházakat,és megcsinálom örök életűre a görgőket.A benne lévő 6002es csapágyak helyére bekerül 6303as csapágy (kb 3x akkora),és sokkal tartósabb lesz,és ami lényeges,hogy ezután bármikor cserélhető!Az eredeti meg szerintem szándékosan alulméretezett-tudod,fogyasztói társadalom....  levele !)

Remélem nekem is beválik,és ahogy nézem kevesebb mint fele annyiból kijövök......! vigyor3 Wink wave

Örülök, hogy megoldódott. Nekem nagyon bevált, úgyhogy nem sajnálom rá a pénzt utólag.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #3151 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 17:57:21 »

Örülök, hogy megoldódott. Nekem nagyon bevált, úgyhogy nem sajnálom rá a pénzt utólag.

Én is bízom,hogy végre minden ok. lesz vele. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #3152 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 18:00:44 »

Örülök, hogy megoldódott. Nekem nagyon bevált, úgyhogy nem sajnálom rá a pénzt utólag.

Asszem készítek egy facca cikket is az átalakításról! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3153 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 18:11:09 »

Felhívtam a szerelőt, és azt mondja, hogy a csúcsok nem dolgoznak... Este megmutatják valakinek, aki jobban ért tán hozzá, és holnap reggel szólnak, hogy mi van. Létezik, hogy vettem 4 új rossz porlasztót bele? Ma már be sem tudták indítani. Lassan sírva fakadok már. szomoru1
Erről beszélek.
nincs nyomás? rossz a szivattyú. Ja mégsem, mert rossz a szelep -> Csere (80 helyett 2xeFt). Mégsem jó... Ja, rossz a 4 porlasztó -> csere (220eFt).
mégsem jó.... ja, mégis rossz a CR pumpa -> csere (250eFt)
mégsem jó...  ja, kontaktos az ecu csatija, rossz az IDM, tilt az Immo, stb. ja...

vazze.

Nézzék meg a kompressziót és nézzék meg a töltőlevegő rendszert átjárhatóságra.
A fekete füst kevés oxigént jelent, ami lehet sok üzemanyag miatt (porlasztó), kevés levegő miatt (egr vagy töltőlevegő rendszer probléma). Vagy kevés kompresszió.

Mennyi az alapjárati CR nyomás?
mennyit mutat a légtömegmérő (MAF) és a töltőlevegő nyomásmérő (MAP)?
van hibakód?
megy a turbotöltő rendesen?
kompresszió?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3154 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 18:12:07 »

A gond csak az, hogy a porlasztókat már kifizettem, mert azt én szereztem be. De olyan helyről, amit a szerviz ajánlott, meg egy ismerős már 2 héttel előttem vett onnan. Viszont van rá beszerelési garancia.
arra kell figyelni, ha befosnak a porlasztók más alkatrész hibája miatt, ki fizeti a cehet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3155 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 21:55:47 »

No!
Akkor a nyomdokaidba lépek!
Csak azzal a külömbséggel,hogy én felfedem a titkot! nyes
Én nem paszuly szabadonfutót vettem!
Hanem Fordot!Mégpedig a 2000es évjáratú benzines 2.0ás mondi generátor szabadonfutó szíjtárcsáját! Ugyanis arra készült!
Megkaptam 18,8e ft-ért (új) és patentül pásszol a sima helyére!Egyetlen átalakítást kell ezközölni a generátor pajzsán!Mégpedig van rajta egy kiálló 8mm-es váll,aminek a helye az eredeti tárcsán kivan könnyítve.Na ezt a vállat lekell vágni a pajzsról,mert a szabadonfutó szíjtárcsában nincs ez a kikönnyítés,mert ott abban a csapágy végzódik ott!
Továbbá esztergáltattam műanyag csapágyházakat,és megcsinálom örök életűre a görgőket.A benne lévő 6002es csapágyak helyére bekerül 6303as csapágy (kb 3x akkora),és sokkal tartósabb lesz,és ami lényeges,hogy ezután bármikor cserélhető!Az eredeti meg szerintem szándékosan alulméretezett-tudod,fogyasztói társadalom....  levele !)

Remélem nekem is beválik,és ahogy nézem kevesebb mint fele annyiból kijövök......! vigyor3 Wink wave

Remélem csináltál pár képet az átalakítás során!
Kérjük a részletes beszámolót!

hol vetted a szíjtárcsát?
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.06 csütörtök, 21:57:48 írta gtuby » Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3156 Dátum: 2010.05.07 péntek, 07:24:19 »

Asszem készítek egy facca cikket is az átalakításról! Wink

Én szívesen fogadnék, egy jó cikket, rajzokkal meg mindennel, hogy meg lehessen csinálni otthon akár sufniba nyes.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #3157 Dátum: 2010.05.07 péntek, 09:33:47 »

Sziasztok skacok!

Érdeklődni szeretnék hogy a 2001-es tdcikben van e a tankban előszűrő. Mert olyan jelenség van a kicsikémnél mintha elfogyna a gázolaj ha tempózok és kigyullad az izzításjelző. A szűrőt cseréltem most de még miondig csinálja. Ha van benne akkor kicserélném és cak utána vinném szerelőhöz nehogy lehúzzanak!!! Köszi
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3158 Dátum: 2010.05.07 péntek, 12:03:36 »

Sziasztok skacok!

Érdeklődni szeretnék hogy a 2001-es tdcikben van e a tankban előszűrő. Mert olyan jelenség van a kicsikémnél mintha elfogyna a gázolaj ha tempózok és kigyullad az izzításjelző. A szűrőt cseréltem most de még miondig csinálja. Ha van benne akkor kicserélném és cak utána vinném szerelőhöz nehogy lehúzzanak!!! Köszi

Van, de várhatóan nem az okozza, mert elég "durva" szűrő állítólag.
inkább levegősödés a magas nyomású szakaszon.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
hjozef
Vendég
« Új hozzászólás #3159 Dátum: 2010.05.07 péntek, 12:17:16 »

Sziasztok.Örömmel tudatom,hogy a gép életre kelt tegnap délután.A vezérmű tengely helyzetérzékelő volt a ludas!Az alkatrészt a cromaxból hozta a mesterem 50 euró volt a csere 2x diagnosztikával és házhoz jövéssel együtt,szerintem reális.Odaát mennyibe került volna ugyanez ha szaki csinálja Huh?
Naplózva
hjozef
Vendég
« Új hozzászólás #3160 Dátum: 2010.05.07 péntek, 12:26:53 »

Nem általánosítok, csak számolgattam. Nem költök benzinre annyival többet, mint amennyivel többe kerül egy dízel autó megvásárláskor, meg utána amiket rá kell költenem. 100 000 km alatt kerül durván számolva 500 000 Ft-tal többe a benzin. Én kb 50 000-et mentem ezzel úgy hogy most ráköltök közel 300 000-et (remélem megáll annyiban). És akkor még mázlim van állítólag, hogy a nagynyomású pumpa elvileg jó, mert az egyből meg is duplázná a költséget. És ahogy most hallom, a dolgokat az által, hogy én így jártam, ez nem egyedi eset, a magyar gázolaj olyan rossz minőségű, hogy 200 000-en ként minimum dukál a porlasztó csere, de hallottam 100 000-et is. Egy benzinesnél az ilyen dolgok olcsóbban kijönnek. Mindemellett a dízel autó tetszik. Nem azzal van bajom, hogy dízel, csak azzal, hogy semmivel nem olcsóbb, mint egy benzines, sőt. Főleg ha azt is beleszámoljuk, hogy több mint  két hete oda van, és nekem munkaeszköz lenne.
Nekem is benzines volt (mk 2 1,8-as)az előző én is azon gondolkodom,hogy lecserélem a 130LE TDCI-t benzinesre.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #3161 Dátum: 2010.05.07 péntek, 15:13:19 »

Sziasztok.Örömmel tudatom,hogy a gép életre kelt tegnap délután.A vezérmű tengely helyzetérzékelő volt a ludas!Az alkatrészt a cromaxból hozta a mesterem 50 euró volt a csere 2x diagnosztikával és házhoz jövéssel együtt,szerintem reális.Odaát mennyibe került volna ugyanez ha szaki csinálja Huh?
5e ft az alkatrész,a többi a szakin múlik.De az 50 eu nem volt vészes. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #3162 Dátum: 2010.05.07 péntek, 15:14:56 »

Remélem csináltál pár képet az átalakítás során!
Kérjük a részletes beszámolót!

hol vetted a szíjtárcsát?

Érden!A neten rendeltem.
Vasárnap lesz a tervek szerint a műtét!
Készítek képeket,és cikk is lesz belőle! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #3163 Dátum: 2010.05.07 péntek, 16:58:38 »

Van, de várhatóan nem az okozza, mert elég "durva" szűrő állítólag.
inkább levegősödés a magas nyomású szakaszon.
Azt elfelejtettem írni hogy ha megállok és ujraindítom azonnal megy simán! A következő nagyobb, hosszabb ideig tartó gyorsításig!
Nem tudom Lehet hogy stealt mesterre lesz szükségem már megkerestem de a múltkori időpont nem volt nekem jó talán a jövő héten!
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #3164 Dátum: 2010.05.07 péntek, 17:44:13 »

Alf, ha már műtöd, kitérhetnél a szíjfeszítés problémakörére is! Szívesen vennék pár jól illusztrált magyarázó mondatot a zörgölődő szíjfeszítő ki- beszerelésről.
Esetleg a főtengely tárcsáról is... help
Kösz máris! Wink

Érden!A neten rendeltem.
Vasárnap lesz a tervek szerint a műtét!
Készítek képeket,és cikk is lesz belőle! Wink wave
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #3165 Dátum: 2010.05.07 péntek, 18:35:18 »

Sziasztok skacok!

Érdeklődni szeretnék hogy a 2001-es tdcikben van e a tankban előszűrő. Mert olyan jelenség van a kicsikémnél mintha elfogyna a gázolaj ha tempózok és kigyullad az izzításjelző. A szűrőt cseréltem most de még miondig csinálja. Ha van benne akkor kicserélném és cak utána vinném szerelőhöz nehogy lehúzzanak!!! Köszi

Nekem is pontosan így kezdődött. Először én is szűrőt cseréltem. Nem segített. most 2 és fél hete szervizben van, és ott tartunk, hogy van benne négy új porlasztó, egy új nyomástartó szelep, és még mindig nem jó, mert most kiderült, hogy a nagynyomású pumpa is rossz. Erre várom az árajánlatot, hogy mennyiért javítják, ha egyáltalán lehet. Amúgy kb. 290 000 Ft-nál tartok... falbav
Naplózva
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #3166 Dátum: 2010.05.07 péntek, 18:36:18 »

Ha új nagynyomású pumpa kell a gépbe, az mennyibe fog fájni nekem szerintetek? Lehet azt egyáltalán javítani? Úgy értem, ha nem jó, akkor javítani, nem cserélni.
Naplózva
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #3167 Dátum: 2010.05.07 péntek, 18:39:41 »

Nekem is benzines volt (mk 2 1,8-as)az előző én is azon gondolkodom,hogy lecserélem a 130LE TDCI-t benzinesre.
Mivel nekem most kiderült, hogy a nagynyomású pumpa is rossz, és gondolom az is 100 000-es nagyságrendekben mérhető jó magyar forintjaimba fog kerülni, én már feladtam. Csak azért marad ez az autó, mert nem éri meg eladni, ha már ennyit ráköltöttem, és nem is lenne egyszerű, mert hitel van rajta...
De soha többé dízel.
Naplózva
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #3168 Dátum: 2010.05.07 péntek, 18:47:00 »

arra kell figyelni, ha be***nak a porlasztók más alkatrész hibája miatt, ki fizeti a cehet.
Ugye először azt mondták, hogy rossz a szivattyú. Aztán sorban ahogy te is írtad, az lett, hogy mégsem rossz a szivattyú. Mára az derült ki, hogy mégis rossz. Lehet egy kicsit már röhögnék, ha nem az én autóm lenne több mint 2 hete oda, és ennyi pénzem is oda. Most hogy megállapították, hogy mégis rossz a szivattyú, az volt az első, hogy bemérték a porlasztókat, hogy tönkre tette-e az újakat is, de tán nem. Nagyon remélem, bár volt már olyan, hogy valamire azt mondták, hogy jó, aztán mégsem. Én már kivagyok ettől az egésztől, az tuti. Ha legközelebb valami gondom van a géppel, akkor Szegeden hova vigyem szerintetek?
Naplózva
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #3169 Dátum: 2010.05.07 péntek, 19:18:40 »

Erről beszélek.
nincs nyomás? rossz a szivattyú. Ja mégsem, mert rossz a szelep -> Csere (80 helyett 2xeFt). Mégsem jó... Ja, rossz a 4 porlasztó -> csere (220eFt).
mégsem jó.... ja, mégis rossz a CR pumpa -> csere (250eFt)
mégsem jó...  ja, kontaktos az ecu csatija, rossz az IDM, tilt az Immo, stb. ja...

vazze.

Nézzék meg a kompressziót és nézzék meg a töltőlevegő rendszert átjárhatóságra.
A fekete füst kevés oxigént jelent, ami lehet sok üzemanyag miatt (porlasztó), kevés levegő miatt (egr vagy töltőlevegő rendszer probléma). Vagy kevés kompresszió.

Mennyi az alapjárati CR nyomás?
mennyit mutat a légtömegmérő (MAF) és a töltőlevegő nyomásmérő (MAP)?
van hibakód?
megy a turbotöltő rendesen?
kompresszió?

Hát hallod vannak jó kérdéseid. Még mindig az a gondom, hogy én mint laikus mondjam nekik ezeket a dolgokat? Mert voltak már tippek, amiket itt mondtatok, és mondtam nekik, vagy célozgattam rá, és mind olyan volt, hogy természetesen azokat már nézték, és megcsinálták, stb. Kezdem hülyén érezni magam a sok kérdésem miatt, meg a sok tippem miatt, amit a szerelőknek mondok, mert valahogy mind természetes volt nekik, legalábbis azt mondták mindig, hogy persze, hogy megpróbáltuk. Én alapvetően bízok bennük, nem kezdő kontárok, az tuti. Csak ugye benne van a pakliban az emberi tévedés, meg ugye nem Fordra, vagy éppen Mondeo-ra vannak szakosodva. Ezért is kérdeztem, hogy legközelebb Szegeden hova vigyem. Kezdek már belefáradni ebbe a herce-hurcába. Mindamellett hálás vagyok nektek a rengeteg tippért, és felvilágosításért...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3170 Dátum: 2010.05.07 péntek, 23:28:55 »

Ugye először azt mondták, hogy rossz a szivattyú. Aztán sorban ahogy te is írtad, az lett, hogy mégsem rossz a szivattyú. Mára az derült ki, hogy mégis rossz. Lehet egy kicsit már röhögnék, ha nem az én autóm lenne több mint 2 hete oda, és ennyi pénzem is oda. Most hogy megállapították, hogy mégis rossz a szivattyú, az volt az első, hogy bemérték a porlasztókat, hogy tönkre tette-e az újakat is, de tán nem. Nagyon remélem, bár volt már olyan, hogy valamire azt mondták, hogy jó, aztán mégsem. Én már kivagyok ettől az egésztől, az tuti. Ha legközelebb valami gondom van a géppel, akkor Szegeden hova vigyem szerintetek?
sehová. Bp/székesfehérvár -> Filep Diesel service. Vagy Vik budapesten.

Tehát téget szivatnak a hozzá nem értéssel. Sajnálom, hogy így van.
Olyan nincs, hogy megnézik, jó, mégegyszer megnézik, nem jó. Akkor mit néztek rajta? vizsgálati jegyzőkönyv van róla?
Ezek után lehet, hogy a kiszerelt porlasztók teljesen jók. A helyedben én bevizsgáltatnám őket a filep diesel-vel. Ha jók, a szerviz fizeti a bulit. Smiley

A szivattyú jóságát kb. 3 lépésben meg lehet állapítani állítólag:
- hibakód
- megvan-e az elvárt nyomás vagy sem? indítás előtt, alapjáraton, terhelésen.
- van-e fémreszelék a porlasztók poharazásos vizsgálatánál a lefolyt gázolajban vagy van-e fémreszelék az üzemanyag szűrőben

A gond az, hogy a nem hozzáértő kezek között a cr szivattyú könnyen tönkremehet. pl. ha szűrőcserénél nem töltik fel a szűrőt és kenés nélkül jár a szivattyú. vagy ha valamelyik ága nem jól van bekötve és falsot szív. Én ragaszkodnék a szivattyú bevizsgálás eredményéhez, ha van róla írásos doku, mert ha tényleg jó volt, akkor a szervizben nyírták ki.

Ahhoz, hogy a szivattyú, szelep, porlasztók egyszerre menjenek tönkre, az kell, hogy pl. benzint tankolj és sokáig járasd vele a gépet.Ekkor az elégtelen kenés miatt szétforgácsolódó szivattyúból származó fémreszelék teszi tönkre a szelepet és a porlasztókat. DE EKKOR A FÉMRESZELÉK EGYÉRTELMŰEN JELEN VAN A RENDSZERBEN, a szűrőből és a poharazásnál kimutatható!
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3171 Dátum: 2010.05.07 péntek, 23:37:27 »

Hát hallod vannak jó kérdéseid. Még mindig az a gondom, hogy én mint laikus mondjam nekik ezeket a dolgokat? Mert voltak már tippek, amiket itt mondtatok, és mondtam nekik, vagy célozgattam rá, és mind olyan volt, hogy természetesen azokat már nézték, és megcsinálták, stb. Kezdem hülyén érezni magam a sok kérdésem miatt, meg a sok tippem miatt, amit a szerelőknek mondok, mert valahogy mind természetes volt nekik, legalábbis azt mondták mindig, hogy persze, hogy megpróbáltuk. Én alapvetően bízok bennük, nem kezdő kontárok, az tuti. Csak ugye benne van a pakliban az emberi tévedés, meg ugye nem Fordra, vagy éppen Mondeo-ra vannak szakosodva. Ezért is kérdeztem, hogy legközelebb Szegeden hova vigyem. Kezdek már belefáradni ebbe a herce-hurcába. Mindamellett hálás vagyok nektek a rengeteg tippért, és felvilágosításért...
A felkészült tulajt persze nem szeretik,  mert nem lehet levenni annyira. Ha rendes munkát végeznek, nem állhat elő olyan helyzet, hogy a jónak nyilvánított alkatrész mégis rossz.
Ha feltetted a kérdéseket, mik voltak a válaszok?
- milyen diagnosztikai eszközt használnak a hibatárolók kiolvasásához?
-Mennyi volt a CR nyomás indítás előtt, alapjáraton és terhelésnél (azt mondtad, korábban még beindult)
-milyen mennyiség jött le a poharazásnál az egyes csúcsoknál?
-volt fém a levett mintában?

Ne érezd kényelmetlenül magad. Nem szivességből, ingyen javítják, hanem a te zsebedre megy a játék, te fizetsz. Pl a CR pumpa hibás diagnózisa adott esetben százezrekbe kerülhet neked.  help

A CR szivattyú javításra kérj ajánlatot a Filep dieseltől, még akkor is, ha szegeden van a kocsi.

Ha esetleg új cr szivattyút kap a gép, ne felejtsék el összekódolni az ECU-vel, mert nem indul be különben.  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3172 Dátum: 2010.05.08 szombat, 06:10:19 »

Ugye először azt mondták, hogy rossz a szivattyú. Aztán sorban ahogy te is írtad, az lett, hogy mégsem rossz a szivattyú. Mára az derült ki, hogy mégis rossz. Lehet egy kicsit már röhögnék, ha nem az én autóm lenne több mint 2 hete oda, és ennyi pénzem is oda. Most hogy megállapították, hogy mégis rossz a szivattyú, az volt az első, hogy bemérték a porlasztókat, hogy tönkre tette-e az újakat is, de tán nem. Nagyon remélem, bár volt már olyan, hogy valamire azt mondták, hogy jó, aztán mégsem. Én már kivagyok ettől az egésztől, az tuti. Ha legközelebb valami gondom van a géppel, akkor Szegeden hova vigyem szerintetek?

Pontosan melyik szervízről van most szó?
Nyugodtan írd le ide mások okulására.
Én például szeretném tudni.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #3173 Dátum: 2010.05.08 szombat, 08:30:11 »

sehová. Bp/székesfehérvár -> Filep Diesel service. Vagy Vik budapesten.

Tehát téget szivatnak a hozzá nem értéssel. Sajnálom, hogy így van.
Olyan nincs, hogy megnézik, jó, mégegyszer megnézik, nem jó. Akkor mit néztek rajta? vizsgálati jegyzőkönyv van róla?
Ezek után lehet, hogy a kiszerelt porlasztók teljesen jók. A helyedben én bevizsgáltatnám őket a filep diesel-vel. Ha jók, a szerviz fizeti a bulit. Smiley

A szivattyú jóságát kb. 3 lépésben meg lehet állapítani állítólag:
- hibakód
- megvan-e az elvárt nyomás vagy sem? indítás előtt, alapjáraton, terhelésen.
- van-e fémreszelék a porlasztók poharazásos vizsgálatánál a lefolyt gázolajban vagy van-e fémreszelék az üzemanyag szűrőben

A gond az, hogy a nem hozzáértő kezek között a cr szivattyú könnyen tönkremehet. pl. ha szűrőcserénél nem töltik fel a szűrőt és kenés nélkül jár a szivattyú. vagy ha valamelyik ága nem jól van bekötve és falsot szív. Én ragaszkodnék a szivattyú bevizsgálás eredményéhez, ha van róla írásos doku, mert ha tényleg jó volt, akkor a szervizben nyírták ki.

Ahhoz, hogy a szivattyú, szelep, porlasztók egyszerre menjenek tönkre, az kell, hogy pl. benzint tankolj és sokáig járasd vele a gépet.Ekkor az elégtelen kenés miatt szétforgácsolódó szivattyúból származó fémreszelék teszi tönkre a szelepet és a porlasztókat. DE EKKOR A FÉMRESZELÉK EGYÉRTELMŰEN JELEN VAN A RENDSZERBEN, a szűrőből és a poharazásnál kimutatható!
Vontatva, vagy trailerrel elvinni innen a kocsit Bp-re, vagy Székesfehérvárra, nem lenne egyszerű, de bízok benne, hogy ekkora gond nem lesz vele legközelebb, és tud saját lábon menni szervizbe. A 3 lépést megcsinálták szerintem, de legalábbis az első kettőt tuti. A hibakód olvasásnál ott voltam, de ugye én nem sok mit látok rajta. Ekkor néztek nyomást is indítózással, mert ugye beindulni ekkor nem indult. Ez után küldték Békéscsabára valami ezzel foglalkozó helyre, amivel kapcsolatban van a szerviz. Ott nyomáspróbázták, gondolom van lehetőségük kipróbálni, és akkor azt mondták, hogy a szivattyú jó, tudja az értékeket. Ekkor lett szelep csere, és innentől volt is nyomás, hogy ki tudják próbálni a porlasztókat. 3 be volt sülve. Ezt is elküldték bevizsgáltatni ugyan oda, ahova a szivattyút. Mondták, hogy mind a 4 rossz, mert az összeset elküldték természetesen. Lett bele új. összerakták. Akkor volt a füst, és a durrogó hang (a porlasztókat kalibrálták, ezt kérdeztem). Hívtak valami szakit (mondták a nevét, de nem emlékszek), és másnapra mondták, hogy már be sem indul, nincs nyomás. Ekkor már azt mondták, hogy úgy néz ki, hogy a szivattyú mégsem jó, és hogy az előző vizsgálatkor is már a nyomás értékek határ eseten voltak. Ha már az első vizsgálatnál is határ eset volt, azt nem értem, hogy miért mondták. Végül is most azt mondod, hogy elronthatták ők a szivattyút az idő alatt, hogy náluk volt... Szép
Naplózva
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #3174 Dátum: 2010.05.08 szombat, 08:32:00 »

sehová. Bp/székesfehérvár -> Filep Diesel service. Vagy Vik budapesten.

Tehát téget szivatnak a hozzá nem értéssel. Sajnálom, hogy így van.
Olyan nincs, hogy megnézik, jó, mégegyszer megnézik, nem jó. Akkor mit néztek rajta? vizsgálati jegyzőkönyv van róla?
Ezek után lehet, hogy a kiszerelt porlasztók teljesen jók. A helyedben én bevizsgáltatnám őket a filep diesel-vel. Ha jók, a szerviz fizeti a bulit. Smiley

A szivattyú jóságát kb. 3 lépésben meg lehet állapítani állítólag:
- hibakód
- megvan-e az elvárt nyomás vagy sem? indítás előtt, alapjáraton, terhelésen.
- van-e fémreszelék a porlasztók poharazásos vizsgálatánál a lefolyt gázolajban vagy van-e fémreszelék az üzemanyag szűrőben

A gond az, hogy a nem hozzáértő kezek között a cr szivattyú könnyen tönkremehet. pl. ha szűrőcserénél nem töltik fel a szűrőt és kenés nélkül jár a szivattyú. vagy ha valamelyik ága nem jól van bekötve és falsot szív. Én ragaszkodnék a szivattyú bevizsgálás eredményéhez, ha van róla írásos doku, mert ha tényleg jó volt, akkor a szervizben nyírták ki.

Ahhoz, hogy a szivattyú, szelep, porlasztók egyszerre menjenek tönkre, az kell, hogy pl. benzint tankolj és sokáig járasd vele a gépet.Ekkor az elégtelen kenés miatt szétforgácsolódó szivattyúból származó fémreszelék teszi tönkre a szelepet és a porlasztókat. DE EKKOR A FÉMRESZELÉK EGYÉRTELMŰEN JELEN VAN A RENDSZERBEN, a szűrőből és a poharazásnál kimutatható!
Naplózva
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #3175 Dátum: 2010.05.08 szombat, 08:35:09 »

sehová. Bp/székesfehérvár -> Filep Diesel service. Vagy Vik budapesten.

Tehát téget szivatnak a hozzá nem értéssel. Sajnálom, hogy így van.
Olyan nincs, hogy megnézik, jó, mégegyszer megnézik, nem jó. Akkor mit néztek rajta? vizsgálati jegyzőkönyv van róla?
Ezek után lehet, hogy a kiszerelt porlasztók teljesen jók. A helyedben én bevizsgáltatnám őket a filep diesel-vel. Ha jók, a szerviz fizeti a bulit. Smiley

A szivattyú jóságát kb. 3 lépésben meg lehet állapítani állítólag:
- hibakód
- megvan-e az elvárt nyomás vagy sem? indítás előtt, alapjáraton, terhelésen.
- van-e fémreszelék a porlasztók poharazásos vizsgálatánál a lefolyt gázolajban vagy van-e fémreszelék az üzemanyag szűrőben

A gond az, hogy a nem hozzáértő kezek között a cr szivattyú könnyen tönkremehet. pl. ha szűrőcserénél nem töltik fel a szűrőt és kenés nélkül jár a szivattyú. vagy ha valamelyik ága nem jól van bekötve és falsot szív. Én ragaszkodnék a szivattyú bevizsgálás eredményéhez, ha van róla írásos doku, mert ha tényleg jó volt, akkor a szervizben nyírták ki.

Ahhoz, hogy a szivattyú, szelep, porlasztók egyszerre menjenek tönkre, az kell, hogy pl. benzint tankolj és sokáig járasd vele a gépet.Ekkor az elégtelen kenés miatt szétforgácsolódó szivattyúból származó fémreszelék teszi tönkre a szelepet és a porlasztókat. DE EKKOR A FÉMRESZELÉK EGYÉRTELMŰEN JELEN VAN A RENDSZERBEN, a szűrőből és a poharazásnál kimutatható!
Na az előző hozzászólást jól elküldtem üresen, bocs. Azt akartam még írni, hogy benzin nem lett beletankolva, az tuti, de a szerelő is ezt kérdezte először, és folyamat azt mondogatja, hogy betankoltam valami szutykot, az biztos. Én pl arra gondoltam, hogy gyűlt a trutyi a tank alján ugye már 7 éve, amilyen idős a kocsi, és volt esetleg úgy hajtva, hogy nem sok volt már benne, és a tankból eléggé az utolja ment. Esetleg ez is lehet gond nem? Mert volt ilyen egyszer nemrég... Undecided
Naplózva
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #3176 Dátum: 2010.05.08 szombat, 08:46:09 »

Pontosan melyik szervízről van most szó?
Nyugodtan írd le ide mások okulására.
Én például szeretném tudni.
Gera Szerviz Szeged-Tápén. Viszont én nem akarom őket teljesen lefikázni, mert majdnem olyan idegesek a dolog miatt, mint én, csak ugye nem az ő zsebükre megy. Egyébként mondták, hogy ők több pénzt már nem fognak kérni tőlem, csak annyit, amennyiben megegyeztünk még a legelején a nyomástartó szelep cseréjénél. Szóval lehúzásról az ő részükről úgy gondolom, hogy nincs szó. Már csak azért sem csinálnák meg a lehúzást, mert tudtommal eleve egy jó nevű szerviz, meg taxissal mentem oda, és a taxisok oda járnak, úgyhogy nem kockáztatják a hírüket. Lehet, hogy most ezzel pechjük volt, vagy épp ehhez tényleg nem értenek annyira, vagy tényleg ekkora hulladék volt most minden a kocsiban, és összejött minden...
Naplózva
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #3177 Dátum: 2010.05.08 szombat, 09:22:24 »

Sziasztok!

Már régebben észrevettem, hogy hidegen zakatol a motor rendesen, majd ha a hőfokmutató 2-3mm-t elmozdul az alsó csíktól felfelé, akkor 55km/h sebesség elérésénél egy csapásra elhallgat a zakatolás és utána már olyan csendes is marad. (gondolom meleg motorra való jellegmezőre vált az elektronika)
Ha a városban megyek és nem érem el az 55km/h-t, akkor hiába melegszik be a motor a zakatolás megmarad.
Ez másnál is van, és normális-e ez (miért kellhet neki vajon az 55 elérése)?
Hali
SS
Szintén van ilyen jelenségem. Nekem is miután 4.-be felkapcsol a mata, mindjárt eltűnik a kattogás, és fölötte már továbbiakban jó.
Ezt valami szervizembernek kellene feldobni (pl. Vik) mert járnak továbbképzésre is és ott vagy hallottak már ilyenről, vagy rákérdezhetnek. Ha megtaláljuk az okát, akkor valszeg előrébb vagyunk.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3178 Dátum: 2010.05.08 szombat, 12:17:49 »

Na az előző hozzászólást jól elküldtem üresen, bocs. Azt akartam még írni, hogy benzin nem lett beletankolva, az tuti, de a szerelő is ezt kérdezte először, és folyamat azt mondogatja, hogy betankoltam valami szutykot, az biztos. Én pl arra gondoltam, hogy gyűlt a trutyi a tank alján ugye már 7 éve, amilyen idős a kocsi, és volt esetleg úgy hajtva, hogy nem sok volt már benne, és a tankból eléggé az utolja ment. Esetleg ez is lehet gond nem? Mert volt ilyen egyszer nemrég... Undecided
1) A TDCi-ben a nagynyomású üzemanyagrendszer védelme érdekében van run-dry védelem, ami megakadályozza az üresre futást.
2) A CR rendszer kritikus pontja a nyomás. A nem megfelelő nyomásértékeknél az ECU azonnal tiltja a szivattyút.
3) Nem megfelelő nyomás előállhat az alacsony nyomású szakasz (tank-> szivattyú) hibájából is (elzáródás/szivárgás), de mivel ekkor a szivattyú képtelen a nyomás létrehozására, azonnali tiltás van a szivattyú károsodásának megakadályozása miatt.

Ha a szerelő a "betankolásra" tippelt, ellenőrizték a tankot és az alacsony nyomású szakasz hibátlanságát? Mert ha a szivattyú nem kap elég üzemanyagot, és úgy járatják, kenés hiányában tönkremegy.
Ezért kezdődik  a ford féle üzemanyag rendszer hibakeresés az alacsony nyomású szakasz ellenőrzésével....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3179 Dátum: 2010.05.08 szombat, 12:23:53 »

1) A TDCi-ben a nagynyomású üzemanyagrendszer védelme érdekében van run-dry védelem, ami megakadályozza az üresre futást.
2) A CR rendszer kritikus pontja a nyomás. A nem megfelelő nyomásértékeknél az ECU azonnal tiltja a szivattyút.
3) Nem megfelelő nyomás előállhat az alacsony nyomású szakasz (tank-> szivattyú) hibájából is (elzáródás/szivárgás), de mivel ekkor a szivattyú képtelen a nyomás létrehozására, azonnali tiltás van a szivattyú károsodásának megakadályozása miatt.

Ha a szerelő a "betankolásra" tippelt, ellenőrizték a tankot és az alacsony nyomású szakasz hibátlanságát? Mert ha a szivattyú nem kap elég üzemanyagot, és úgy járatják, kenés hiányában tönkremegy.
Ezért kezdődik  a ford féle üzemanyag rendszer hibakeresés az alacsony nyomású szakasz ellenőrzésével....
íme:
http://www.fordmondeo.org/threadattach/1180715777-ford_tdci_faults.pdf
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #3180 Dátum: 2010.05.08 szombat, 12:28:50 »

1) A TDCi-ben a nagynyomású üzemanyagrendszer védelme érdekében van run-dry védelem, ami megakadályozza az üresre futást.
2) A CR rendszer kritikus pontja a nyomás. A nem megfelelő nyomásértékeknél az ECU azonnal tiltja a szivattyút.
3) Nem megfelelő nyomás előállhat az alacsony nyomású szakasz (tank-> szivattyú) hibájából is (elzáródás/szivárgás), de mivel ekkor a szivattyú képtelen a nyomás létrehozására, azonnali tiltás van a szivattyú károsodásának megakadályozása miatt.

Ha a szerelő a "betankolásra" tippelt, ellenőrizték a tankot és az alacsony nyomású szakasz hibátlanságát? Mert ha a szivattyú nem kap elég üzemanyagot, és úgy járatják, kenés hiányában tönkremegy.
Ezért kezdődik  a ford féle üzemanyag rendszer hibakeresés az alacsony nyomású szakasz ellenőrzésével....
ellenőrizték, és ki is takarították a tankot, mert nagyon tele volt szutyokkal. Én igazából nem is arra gondoltam, hogy kevés üzemanyag miatt esetleg nem kapott eleget, hanem arra, hogy az alján lévő szutyokból szippantott be valamit, és az vágta haza a rendszert.
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3181 Dátum: 2010.05.08 szombat, 14:32:13 »

Érden!A neten rendeltem.
Vasárnap lesz a tervek szerint a műtét!
Készítek képeket,és cikk is lesz belőle! Wink wave

Honnan rendelted, mert a Bárdinál nem találtak nekem szabadon futós szíjtárcsát Mondeohoz....

Előre is 1000 hála és köszönet a cikkért! worship
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #3182 Dátum: 2010.05.08 szombat, 14:36:27 »

ellenőrizték, és ki is takarították a tankot, mert nagyon tele volt szutyokkal. Én igazából nem is arra gondoltam, hogy kevés üzemanyag miatt esetleg nem kapott eleget, hanem arra, hogy az alján lévő szutyokból szippantott be valamit, és az vágta haza a rendszert.
Erre volna a szűrő!2mikronos,és csak jobban jobban szűr a lerakódástól.Egészen addig,míg el nem dugul teljesen...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #3183 Dátum: 2010.05.08 szombat, 14:40:47 »

Honnan rendelted, mert a Bárdinál nem találtak nekem szabadon futós szíjtárcsát Mondeohoz....

Előre is 1000 hála és köszönet a cikkért! worship
Linkeljek?Linkelek! nyes


http://fordalkatreszek.cegvalaszto.hu/alkatreszek/alkatresz/szijhajtas/kategoria/generator-szabadonfuto/marka/mondeo+iii/ Itt találtam meg és látszik,hogy melyik mondikhoz gyártanak!És az INA cikkszáma volt a kiinduló pont!

http://www.fridcar.hu/uzletek/terkep_erd/  Végül itt kaptam meg,de ők is nagykerből rendelték a neten!Végül kiváltó márkát hoztak brazil gyártásból!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #3184 Dátum: 2010.05.08 szombat, 14:59:32 »

Linkeljek?Linkelek! nyes


http://fordalkatreszek.cegvalaszto.hu/alkatreszek/alkatresz/szijhajtas/kategoria/generator-szabadonfuto/marka/mondeo+iii/ Itt találtam meg és látszik,hogy melyik mondikhoz gyártanak!És az INA cikkszáma volt a kiinduló pont!

http://www.fridcar.hu/uzletek/terkep_erd/  Végül itt kaptam meg,de ők is nagykerből rendelték a neten!Végül kiváltó márkát hoztak brazil gyártásból!


köszi wave
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #3185 Dátum: 2010.05.08 szombat, 15:10:09 »

Linkeljek?Linkelek! nyes


http://fordalkatreszek.cegvalaszto.hu/alkatreszek/alkatresz/szijhajtas/kategoria/generator-szabadonfuto/marka/mondeo+iii/ Itt találtam meg és látszik,hogy melyik mondikhoz gyártanak!És az INA cikkszáma volt a kiinduló pont!

http://www.fridcar.hu/uzletek/terkep_erd/  Végül itt kaptam meg,de ők is nagykerből rendelték a neten!Végül kiváltó márkát hoztak brazil gyártásból!

Ja és itt az INA cikkszámú szabadonfutó,és e helyett kaptam és 18e párszázért!
http://www.fridcar.hu/alkatresz_cikkszam_talalat/353335303037343130/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3186 Dátum: 2010.05.08 szombat, 15:55:27 »

Honnan rendelted, mert a Bárdinál nem találtak nekem szabadon futós szíjtárcsát Mondeohoz....

Előre is 1000 hála és köszönet a cikkért! worship
javaslom, ha Alf megműtötte az övét, indítsunk közös rendelést. Hátha több darab esetén kedvezményt sikerül kiharcolni.
 integet2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
jupiter72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


E-mail
« Új hozzászólás #3187 Dátum: 2010.05.08 szombat, 16:53:38 »

Sziasztok
Elkelne egy kis segítség!Ma rádugtam gépre az autót és ezeket a hibakódokat lökte ki.P0171túlszegény keverék,P0149 labdaszonda jelszintje kis feszültségű hengerszenzor1. érzékelö3.
magyarázza el már valaki részletesebben hogy mit is jelentenek ezek .
Köszi előre is. worship

Helló!

 Ha ez tdci,akkor nem tudom.Amennyiben benzines autód van,akkor valamiért kevés kaját kap.Ennek az okát innen nehéz megmondani
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #3188 Dátum: 2010.05.08 szombat, 17:06:13 »

Helló!

 Ha ez tdci,akkor nem tudom.Amennyiben benzines autód van,akkor valamiért kevés kaját kap.Ennek az okát innen nehéz megmondani
Igen TDCI
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #3189 Dátum: 2010.05.08 szombat, 18:12:11 »

Sziasztok!

Lehet,hogy tul hülye a kérdés:2,0-ás tdci-be jó-e a Formula F 5w-30 Ford olajElvileg castrol
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #3190 Dátum: 2010.05.08 szombat, 18:33:21 »

Azért kérdezem mert ezt adták gyári ként.Levegő,pollen és motor olaj szürő MAN,a go szürő bosch-adták gyári ként.Szerintetek be merjem tenni?
Előre is köszi a válaszokat.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3191 Dátum: 2010.05.08 szombat, 18:50:29 »

Sziasztok!

Lehet,hogy tul hülye a kérdés:2,0-ás tdci-be jó-e a Formula F 5w-30 Ford olajElvileg castrol
Tökéletesen megfelel bele. Ami a lényeg hogy 5W30 legyen.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3192 Dátum: 2010.05.08 szombat, 18:58:51 »

Azért kérdezem mert ezt adták gyári ként.Levegő,pollen és motor olaj szürő MAN,a go szürő bosch-adták gyári ként.Szerintetek be merjem tenni?
Előre is köszi a válaszokat.
 
Én olajszűrőből, levegőszűrőből csak gyári fordot használok. Pollenszűrőből viszont jobb a papírházas aktívszenes pollenszűrő mint a gyári , mert a gyári műanyag a házas merev és nem így  illeszkedik annyira tökéletesen mint a papírházas.
Amúgy meg  a gyárinak így kellene kinéznie:
olaszűrő
levegőszűrő
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #3193 Dátum: 2010.05.08 szombat, 19:02:59 »

 
Én olajszűrőből, levegőszűrőből csak gyári fordot használok. Pollenszűrőből viszont jobb a papírházas aktívszenes pollenszűrő mint a gyári , mert a gyári műanyag a házas merev és nem így  illeszkedik annyira tökéletesen mint a papírházas.
Amúgy meg  a gyárinak így kellene kinéznie:
olaszűrő
levegőszűrő

Köszi! Ezek szerint át b....-tak?
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3194 Dátum: 2010.05.08 szombat, 19:03:22 »

Sziasztok
Elkelne egy kis segítség!Ma rádugtam gépre az autót és ezeket a hibakódokat lökte ki.P0171túlszegény keverék,P0149 labdaszonda jelszintje kis feszültségű hengerszenzor1. érzékelö3.
magyarázza el már valaki részletesebben hogy mit is jelentenek ezek .
Köszi előre is. worship
És milyen programmal eszközzel nézték? Mert finoman szólva is kétségeket ébreszt az emberben ha egy TDCi-nél lambda szonda jelszintje alacsony hibajelet lát valaki.  Már csak azért is mert lambda szonda az éppen nincs benne. Nem csak egy demo programot futtattál ami ténylegesen nem is kommunikál az ECU-al hanem csak egy demo mérést mutatott?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #3195 Dátum: 2010.05.08 szombat, 19:05:42 »

Köszi! Ezek szerint át b....-tak?
Ha van annyira jó mint a ford gyári, akkor nem. De a gond az hogy a gyári szűrők tapasztalatból beváltak mindenkinél te meg MAN szűrőt említettél amit nem nagyon rakott be eddig senki. Tehát az vagy jó vagy sem, a gyári meg biztos hogy jó.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #3196 Dátum: 2010.05.08 szombat, 19:11:35 »

Ha van annyira jó mint a ford gyári, akkor nem. De a gond az hogy a gyári szűrők tapasztalatból beváltak mindenkinél te meg MAN szűrőt említettél amit nem nagyon rakott be eddig senki. Tehát az vagy jó vagy sem, a gyári meg biztos hogy jó.
Köszi! A szerelőm javasolta ezeket az alkatrészeket mert álitólag a német o-ban gyártott autoknak gyári beszállitoja a MAN és a BOSCH,tény az,hogy ezek a gyártók magas minőséget biztositanak a szürők terén.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #3197 Dátum: 2010.05.08 szombat, 20:22:35 »

Igen TDCI

lambda a tdciben? nyes
demót indítottál el..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #3198 Dátum: 2010.05.08 szombat, 20:36:09 »

lambda a tdciben? nyes
demót indítottál el..... Wink
Köszi a felvilágositást worship
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Paripa
Vendég
« Új hozzászólás #3199 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 15:04:11 »

Sziasztok! Montanába kevés időm marad olvasgatni. Ami a 2,2-t illeti meg vagyok elégedve. Az ülés magasság állítás még mindig nem működik amire továbbra is várom a lelkes szerelők jelentkezését.  vigyor3 Mióta megvan folyamatosan megyek vele. Kényelmes jól megy nagyon. Vacak utakon viszont pocsékul viselkedik.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 [64] 65 66 67 68 69 70 71 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.